[HCC / Inkoopactie] barebone cel500 fl.278,-

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
Ik heb net weer gebeld. Als het goed is zijn ze klaar met testen, hij belt me zo ff terug om het exacte aantal dat ie kan verkopen door te geven. Het zijn er iig wel 60 zegt ie net door de telefoon :)

Dit weekend kan het dus allemaal rond zijn *D

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

goed!!!!!!
gaan met die banaan....
Ik hoop dat alles vanaf nu lekker vlotjes kan verlopen.. :)
(btw congrats met de 1100 ste post) :P

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op donderdag 20 december 2001 10:44 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ik heb net weer gebeld. Als het goed is zijn ze klaar met testen, hij belt me zo ff terug om het exacte aantal dat ie kan verkopen door te geven. Het zijn er iig wel 60 zegt ie net door de telefoon :)

Mooi zo! :) :) :)

• MP83
Op donderdag 20 december 2001 10:48 schreef The_Ghost het volgende:
(btw congrats met de 1100 ste post) :P
Loopt wel beetje uit de klauw jah het topic :P

Maar goed dat het oude maximum van 255 er niet meer is :+

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Voor iedereen die buiten de inkoopactie is gevallen of meer barebones had willen bestellen.

Ik heb via mijn bedrijf 10 barebones (zonder processor) ingekocht bij it-resell. Deze barebones worden vandaag of morgen afgeleverd met 3 maanden garantie (via it-resell)!

Deze worden verkocht voor 100 euro per stuk (incl. 19% BTW). Wanneer ik het geld voor maandag binnen heb, dan zou je in principe de barebones nog voor de kerst binnen kunnen hebben. Onder rembours verzenden kan uiteraard ook, maar dan komen daar nog wel de rembourskosten en handling kosten bij.

Mochten er mensen geinteresseerd zijn dan kunnen ze mij bereiken op rene@biosign.nl

• The_Ghost

The_Ghost

Zeg, anders zet je je advertentie gewoon lekker in V&A, net als iedereen.....
Prima dat je de zooi verkoopt, leuk dat je mensen er hier op attent maakt, maar zet verder gewoon ff een advertentie in V&A, zoals het hoort...
Dan blijven wij hiero ontopic...

• -RenE-
Op donderdag 20 december 2001 11:00 schreef The_Ghost het volgende:
Zeg, anders zet je je advertentie gewoon lekker in V&A, net als iedereen.....
Prima dat je de zooi verkoopt, leuk dat je mensen er hier op attent maakt, maar zet verder gewoon ff een advertentie in V&A, zoals het hoort...
Dan blijven wij hiero ontopic...
Dit lijkt me anders vrij on-topic. Diverse mensen hebben aangegeven nog een barebone te willen hebben omdat ze buiten de inkoopactie vielen. Nu, die mogelijkheid is er nu.

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Op donderdag 20 december 2001 10:58 schreef -RenE- het volgende:
Voor iedereen die buiten de inkoopactie is gevallen of meer barebones had willen bestellen.

Ik heb via mijn bedrijf 10 barebones (zonder processor) ingekocht bij it-resell. Deze barebones worden vandaag of morgen afgeleverd met 3 maanden garantie (via it-resell)!

Deze worden verkocht voor 100 euro per stuk (incl. 19% BTW). Wanneer ik het geld voor maandag binnen heb, dan zou je in principe de barebones nog voor de kerst binnen kunnen hebben. Onder rembours verzenden kan uiteraard ook, maar dan komen daar nog wel de rembourskosten en handling kosten bij.

Mochten er mensen geinteresseerd zijn dan kunnen ze mij bereiken op rene@biosign.nl
:(

1
fl. 139,- * 19% BTW = fl. 165,41
100 euro == fl. 220,37
dus ff fl. 55,96 winst maken :r

2
Het zou behoorlijk lame van Dick zijn als er dus toch nog meer barebones beschikbaar zijn die hij gewoon aan anderen verkoopt. Omdat het aantal mensen dat niet meer met deze actie mee kon doen omdat er 'te weinig' barebones zouden zijn vind ik het 1-2'tje van Rene met Dick erg raar. :(

~~ meesterprutser ~~

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 20 december 2001 11:07 schreef -RenE- het volgende:

[..]

Dit lijkt me anders vrij on-topic. Diverse mensen hebben aangegeven nog een barebone te willen hebben omdat ze buiten de inkoopactie vielen. Nu, die mogelijkheid is er nu.
Ga even ergens anders spammen wil je... :r :r
Misschien kan een moderator de commerciele aanbieding van rene even wegmodden...

• MP83
Rene, /me :r op jouw :Z

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

Skef

Ik scheer.me

-Rene- maakt duidelijk geen vrienden.....

Ik vind dit net zo'n k*t-post als die ene van die keerl die even vrolijk kwam zeggen dat ie er ook 15 had gekocht....

Dus: vraag&aanbod die hap, en gewoon opzouten...

Back on topic: Ben blij dat er resultaat in zicht komt! (eerlijk gezegd had ik me er al een beetje bij neergelegd dat het niet zou gaan lukken, maar nu maken jullie toch mijn dag weer goed!)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• -RenE-
fl. 139,- * 19% BTW = fl. 165,41
100 euro == fl. 220,37
dus ff fl. 55,96 winst maken
Je vergeet hier gemakshalve wel even de transportkosten. It-resell doet het niet voor niks en de mensen die hier werken kosten ook niet niets. Bovendien heb je nu wel 3 maanden garantie i.p.v. 2 weken.

Enfin, op verzoek heb ik mijn aanbieding ook in de vraag&aanbod gezet.

Mijn excuses voor mensen die zich hebben gestoord aan mijn berichtje. Mijn intentie was alleen mensen die buiten de inkoopactie vielen voor de Kerst aan een barebone te helpen.

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

He He >:) Eboman gaat maar eens even kijken voor spuitbussen en blauwe leds. Tweakend het nieuwe jaar in :)

Nog een Tweakende kerst aan u allen. :7

Signature

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32

jaspernl

de tijd vliegt

Eerlijk gezegd verbaas ik mij enigszins over de felle reakties op de post van Rene.
Ik denk, dat hij het goed bedoeld heeft.
Wellicht was het tactischer geweest, als ie een post had geplaatst als:
=======================================
voor de mensen die buiten de boot zijn gevallen: zie V&A.
=======================================
o.i.d....

Anyway, ik :r zeker niet op Rene... Iedereen mag toch kopen wat ie wil ? :?

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

• jaspernl

jaspernl

de tijd vliegt

All,
Ik ben verheugd, dat het allemaal toch goed lijkt te komen! Goed werk, Mr.Blonde!

Het lijkt me nu zaak voor DJ Smiley om zsm een DEFINITIEVE lijst op te maken met gelukkigen.
Deze gelukkigen moeten echt zsm centjes overmaken!

Zoals ik al eerder heb aangegeven, moet ik een tijdje vantevoren weten wie er allemaal meedoen, zodat ik met een ieder contact kan opnemen over de aflevering. Ook zal ik een volledig weekend moeten vrijplannen. Het is nu donderdag, en as. weekend ga ik het in ieder geval niet meer halen. Da's echt te kort dag...
Ik ga mijn uiterste best doen om het weekend van 29+30 december vrij te plannen. Als ik dan op tijd de adressen krijg aangeleverd, zouden we dit moeten kunnen halen!

Aan een ieder dus hierbij het verzoek zijn/haar mailbox goed in de gaten te houden, zodat we snel kunnen schakelen.

We gaan ervoor!! TSJAKKAAAAAA !!

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

Verwijderd

Ik heb door gegeven mee te willen doen en dat kon nog net .
Netjes een reply onvangen dat ik nog een factuur zou ontvangen.
Maar tevergeefs nu nog steeds niets !
Ik heb via email en via dit forum het proberen duidelijk te maken wederom geen reactie ,misschien dat dit helpt .
ZIJN JULLIE MIJ VERGETEN ,IK HEB NOG GEEN FACTUUR ONVANGEN !
( ik stond wel op de lijst btw en ja ik wil die barebone hebben )

• MP83
Op donderdag 20 december 2001 15:20 schreef charles het volgende:
Ik heb door gegeven mee te willen doen en dat kon nog net .
Netjes een reply onvangen dat ik nog een factuur zou ontvangen.
Maar tevergeefs nu nog steeds niets !
Ik heb via email en via dit forum het proberen duidelijk te maken wederom geen reactie ,misschien dat dit helpt .
ZIJN JULLIE MIJ VERGETEN ,IK HEB NOG GEEN FACTUUR ONVANGEN !
( ik stond wel op de lijst btw en ja ik wil die barebone hebben )
Ik heb je mailtje geforward naar DJ Smiley... Deze mailt jou hopelijk zsm een faktuur.

Verwijderd

Thx !

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik weet niet hoeveel mensen er al wel een factuur hebben ontvangen maar ik dus ook nog niet... :(

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:32
Idem hier, nog geen factuur. Dat daarmee evt gewacht wordt tot de officiele invoering van de chartale euro, okee, maar ik heb ook gemaild (4 dec) dat ik geen celerons hoef. Op de site echter staat nog steeds dat ik ze wel wil...
Als het echt niet anders kan neem ik ze wel, maar nu is gebleken dat de 850 er ook in werkt, heb ik natuurlijk liever die :9 (900 of meer ging niet wegens multiplier of zo?)...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ook nog geen mail hiero......

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
celeron werkt alleen tot 566, daarboven moet je voor een "dure" P3 gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Volgens mij is het de 66MHz celeron... De 100MHz celeron werkt weer wel gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 12:02
Celeron 900 doet het in elk geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Voor zover ik heb kunnen zien is het board ppga, dwz dat ie een core voltage van 2.0 V geeft. Verder is de pinout van een ppga en fcpga anders. De celeron 533 is de snelste intel die ppga op een core van 2.0 V doet. check de datasheet maar op de intelsite

Mijn conclusie (gebouwd op wat theorie en datasheets) is dat er dus max een celly 533 (PPGA!!!) op kan. Ik weet zo niet of er PIII's in ppga zijn uitgebracht, maar ik dacht dat die allemaal FCPGA zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Zijn zeker geen systemen meer te koop of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Op vrijdag 21 december 2001 13:55 schreef The_Ghost het volgende:
Mijn conclusie (gebouwd op wat theorie en datasheets) is dat er dus max een celly 533 (PPGA!!!) op kan. Ik weet zo niet of er PIII's in ppga zijn uitgebracht, maar ik dacht dat die allemaal FCPGA zijn.
Inderdaad zijn alle socket370 PIII's fcpga..

Maar ik zou eens naar het begin van dit topic gaan, dan kun je nog ergens lezen dat iemand dus al een PIII-1GHz op dit bordje heeft laten werken.. Dus het ding zou wel fcpga's slikken.. Alleen schijnt er iets te zijn met een multiplier > 8.. (bios microcode ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Heb ik ook nooit gesnapt, als je de celly datasheet bekijkt blijkt dat er minimaal 5 pinnen anders zijn bij een ppga en fcpga...
rara.........
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op vrijdag 21 december 2001 13:57 schreef Twynn het volgende:

[..]

Inderdaad zijn alle socket370 PIII's fcpga..

Maar ik zou eens naar het begin van dit topic gaan, dan kun je nog ergens lezen dat iemand dus al een PIII-1GHz op dit bordje heeft laten werken.. Dus het ding zou wel fcpga's slikken.. Alleen schijnt er iets te zijn met een multiplier > 8.. (bios microcode ofzo)
Ik wil wel eens screenshots zien van mensen die iets anders dan een Celeron PPGA of Cyrix erin hebben, wat ik in ieder geval weet is dat een Celeron 900 niet eens postte. Ik heb er nu maar een PPGA 533MMX inzitten en dat draaid eigenlijk snel zat. DIVXjes op 800*600 (hogere resolutie pakt de TVout niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Op donderdag 20 december 2001 12:16 schreef jaspernl het volgende:

Zoals ik al eerder heb aangegeven, moet ik een tijdje vantevoren weten wie er allemaal meedoen, zodat ik met een ieder contact kan opnemen over de aflevering. Ook zal ik een volledig weekend moeten vrijplannen. Het is nu donderdag, en as. weekend ga ik het in ieder geval niet meer halen. Da's echt te kort dag...
Ik ga mijn uiterste best doen om het weekend van 29+30 december vrij te plannen. Als ik dan op tijd de adressen krijg aangeleverd, zouden we dit moeten kunnen halen!
Dit weekend met de wagen door het land lukt dus niet meer... Maar kunnen we er van uit gaan dat eerste barebones dit weekend al wel per post verzonden kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Kennen we misschien dit weekend komen halen en dan natuurlijk gelijk betalen, dat zou best fijn zijn.

Ik hoor het wel

BurnHard

ps. Nog geen factuur :z

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Zo, ik trek em maar weer even uit het slijk sinds vanmiddag, vooral omdat ik gehoopt had wat meer te horen.

Voor de duidelijkheid: Bestellen kan niet meer (tenzij mr. Blonde of DJ Smiley anders gaat vermelden)

Maar goed, donderdag kregen we van mr. blonde heuglijk nieuws.. Ze komen eraan. Het is nu alleen de vraag wanneer..
Ondanks de blijvende vragen over de ondersteunde cpu enzo...
Ik ben toch wel errug nieuwsgierig naar et ding. Nu is het zo dat ik met de kerst weg ben, dus de zaak niet kan volgen, daarom hoopte ik dat we vandaag of morgen nog es wat zouden horen.
Bij deze dus ook de oproep aan Mr. Blonde en DJ Smiley:
Hoe gaat het? Weten we al meer over de datum dat ze opgehaald worden? Weten we al wanneer jaspernl zijn bezorgronde gaat doen? enzovoort... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe staat het met de zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Is er echt geen kans meer dat er nog van die dingen gekocht kunnen worden? Zonder weer een hele actie te moeten starten that is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Al weer wat bekend???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Weinig info de laatste dagen, maar het is zonde om dit topic helemaal naar beneden te laten zakken...

Mr. Blonde / DJ Smiley / jaspernl: Is er al weer wat bekend? Kan ik 'm dit jaar nog verwachten, of wordt het 2002?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Even een schop voor een beetje aandacht, enig nieuws jongens ? :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:21

ChUcKiE

Dus........

Is het mogelijk dat degene die er zelf een processor heeft ingezet een soort van lijstje te maken met welke processor en eventueel met welke aanpassingen (Bios upgrade / Converter etc.)???

Ik heb hiero namelijk nog twee PIII 733 EB liggen en ik hoop dat die er in passen!!! Iemand al dergelijke CPU's geprobeerd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik neem aan dat iedereen kerst gaat vieren en er dus zeker geen updates meer komen voor de jaar wisseling?...M.a.w. de systeempjes zullen zeker pas in januari geleverd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Waarom heb ik ook zo'n vermoeden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 december 2001 13:03 schreef Skef het volgende:
Waarom heb ik ook zo'n vermoeden.....
dat het niet doorgaat?

Omdat 't IT-resell is..that's why. Die firma staat al bekend om zn "aan het lijntje houden"-strategieën, net zoals Revive.nl... De enige normale leveranciers zijn Computer2000 en Rein Electronic imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Prettig kerstfeest iedereen!

Het is wel weer eens tijd voor een update Mr Blond, DJ Smiley of JasperNL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
ik heb trouwens nog geen enkel negatief bericht gehoord over een niet werkende pentiumIII alleen de cellyII werkt niet maar zijn er nog meer mensen dan de 1000EB peniumIII man die een PIII aan het lopen hebben op het bordje

• Twynn
Hmm.. Toch weer even een kickje...

Misschien weer tijd voor een update?

• jaspernl

jaspernl

de tijd vliegt

Heb net even gebeld met DJ Smiley en Mr.Blonde.
We hebben afgesproken, dat zij nu een DEFINITIEVE lijst gaan opmaken.
Uiterlijk morgen (vrijdag 28/12) is deze klaar.
Iedereen die op deze lijst staat, krijgt bericht.
Vervolgens is het zaak om asap centjes over te maken.

1 klein probleempje: Dit weekend gaat het niet meer lukken om alles rond te krijgen. En de eerste 2 weekenden van jan 2002 heb ik helaas geen tijd...

Ik stel daarom het volgende voor:
Zodra alle sytemen zijn betaald, gaat (bv) DJ Smiley alle kasten ophalen (hij beheert immers de centjes...), en hij rijdt naar een vooraf afgesproken en nader te bepalen meeting point. Daar kunnen mensen het voor hen bestemde systeempje uit de kofferbak graaien.
De bakjes die overblijven, zal ik in de periode na 14/1 afleveren.

Op deze manier genieten we de volgende voordelen:
1) IT-Resell heeft maar met 1 (of 2) personen te maken.
2) We kunnen snel schakelen.
3) De mensen met eigen vervoer hebben hun syteem snel in huis.
4) De mensen zonder eigen vervoer krijgen hem ook thuis.

Natuurlijk kan er in de praktijk een soort tussenoplossing ontstaan, nl dat mensen uit de buurt een systeempje kunnen meenemen voor een ander. Hoe we dit oppakken, zal tzt duidelijk worden. Waar we in ieder geval voor moeten waken, is:
1) Dat de "meeneem-constuctie" zich in deze thread gaat afspelen
2) Dat mensen systemen gaan meenemen voor anderen, die daar geen toestemming voor hebben gegeven.

Ik stel voor, dat ik deze verantwoordelijkheid op me zal nemen. Zodra de definitieve lijst beschikbaar is, zal ik hierop akties gaan nemen. Ook wil ik iedereen vragen of, indien zij zelf onderling al dingen hebben geregeld, dit ook aan mij door te mailen. Ik maak hier nl een overzicht van, zodat er bij het afhalen/bezorgen geen misverstanden kunnen ontstaan.

Ik hoop dat iedereen het bovenstaande een beetje kan volgen???

• arjandijk162
cool voor jullie dat het toch nnog gaat lukken, ik ben hardstikke tevreden over mijn systeempje, maar ik zou het wel leuk vinden als de barebone problemen en oplossingen topic wat drukker bezocht zou worden

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Als het ophaal-punt ergens in centraal-nederland (utrecht ofzow) is, kom ik 'm wel ophalen.....

Dit gaat de goede kant op........

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Als het kan wil ik er ook nog wel een *D. Leuke dingen voor op mijn kamer :). Dus als het nog kan.... wil ik wel mee doen maar weet niet 100% zeker of ik hem kan op komen halen. Mail me op go0s@home.nl of gijskorthals@home.nl of ik nog mee kan doen :). dan hoor ik het wel :D

Btw ik heb Backslash al een e-mail gestuurd :)

• Zoppie
  • Niet online
DJ Smiley en Mr.Blonde,

Ik heb een bedrijf in IJsselstein (naast montfoort) en dit is beschikbaar voor de ophaal actie. In deze koude tijden lijkt het me wat lekkerder als je binnen kunt wachten en in alle rust de betalingen kunt regelen.
Tevens kunnen er dan meerdere 'ophaalmomenten' zijn (ook 's avonds en in het weekend).

Mr. Blonde heeft mijn adresgegevens en telefoonnummer.

• MP83
Op donderdag 27 december 2001 17:05 schreef Zoppie het volgende:
DJ Smiley en Mr.Blonde,

Ik heb een bedrijf in IJsselstein (naast montfoort) en dit is beschikbaar voor de ophaal actie. In deze koude tijden lijkt het me wat lekkerder als je binnen kunt wachten en in alle rust de betalingen kunt regelen.
Tevens kunnen er dan meerdere 'ophaalmomenten' zijn (ook 's avonds en in het weekend).

Mr. Blonde heeft mijn adresgegevens en telefoonnummer.
:? Mail die nog ff een keer plz :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op donderdag 27 december 2001 16:13 schreef Go0s het volgende:
Btw ik heb Backslash al een e-mail gestuurd :)
Mmmjah, maar daarvoor moet je dus niet bij mij zijn :+

NEways, zie je mail maar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXhale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik mag zeker niet meer mee spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

OK...ik heb ook nog tijd over om rondjes te rijden en heb een VW Sharan tot mn beschikking tot ongeveer 6 januari... Ik woon in Hoorn. Dus jaspernl ik kan eventueel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guttegut,

Ik ken iemand in Hoorn die misschien ook wel interesse heeft in zo'n systeempje. En ik eigenlijk ook wel. Ik weet niet precies wat jij nou regelt maar als je er toevallig wat overhoudt heb je er 2 klanten bij. En nog dichtbij ook :)

Ik neem aan dat het te laat is om mij in te schrijven voor zo'n bakkie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 28 december 2001 15:05 schreef Ves_ het volgende:
Guttegut,

Ik ken iemand in Hoorn die misschien ook wel interesse heeft in zo'n systeempje. En ik eigenlijk ook wel. Ik weet niet precies wat jij nou regelt maar als je er toevallig wat overhoudt heb je er 2 klanten bij. En nog dichtbij ook :)

Ik neem aan dat het te laat is om mij in te schrijven voor zo'n bakkie ?
Sorrie maar daar ga ik niet over..ik ben ook bang dat er nog vele voor jullie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Kan niet een of ander adje even in de topictitel ofzo opnemen dat er geen systemen meer te koop zijn?

Want om nou om de 10 posts een vraag te krijgen of ze nog te koop zijn, scheelt al iets van 100 posts in dit topic (en een hoop irritatie....)

$topictitel = "[HCC-Inkoop] Barebone cel500 NIET MEER TE KOOP";

zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Op donderdag 27 december 2001 13:47 schreef jaspernl het volgende:
Heb net even gebeld met DJ Smiley en Mr.Blonde.
We hebben afgesproken, dat zij nu een DEFINITIEVE lijst gaan opmaken.
Uiterlijk morgen (vrijdag 28/12) is deze klaar.
Iedereen die op deze lijst staat, krijgt bericht.
Dus...............lekker dan (tis nu zaterdag 29/12)

Ook snap ik dat van die centjes niet. Ik heb nu GVD al vanaf het begin direct geld overgemaakt en nu moet ik zeker ook nog eens gaan wachten totdat de rest hun geld ook betaald heeft? |:( daar gaat minimaal nog anderhalve week overheen, voordat DJSmiley met zijn geld naar IT-Resell kan gaan! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro wil graag geld overmaken maar wacht op de gegevens om dat te kunnen doen.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 29 december 2001 11:33 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Spyro wil graag geld overmaken maar wacht op de gegevens om dat te kunnen doen.....
Charles ook maar w8 nog steeds op factuur

Ik heb een ultimatum ingesteld voor die factuur ,
dwz. als ik voor een bepaalde datum nog geen factuur heb
dan hou ik het voor gezien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik zou dus ook nog steeds graag de gegevens krijgen waarheen ik het geld kan overmaken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg ook nog steeds de 'discussie' :).

Ik heb een rekening bij de postbank, dus het overmaken zal wel niet kort duren. Kunnen jullie als alles zeker is zo snel mogelijk die factuur verzenden?

Ik heb de prijs incl. btw ook ff omgezet naar de euro:
code:
1
2
3
4
5
6
Prijs           Gulden  Euro

BareBone        165.41  75.06
Celeron 500MHz  117.81  53.46

Totaal        283.22    128.54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ik heb een Silitec Airboard gekocht, dat zijn fijne bordjes, klein, draadloos, goedkoop en muis erin verwerkt... Rulez!

btw, ik heb een probleem met de video drivert onder win98, de nieuwste gedownload, maar wanneer ik m'n systeem start dan krijg ik een zwart beeld... Wanneer ik dan de videokaart uit de device manager gooi dan start hij weer gewoon op...

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je verkeerd zit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Is er al weer wat bekend mensen?

Wordt het dit jaar nog ( :P ), of wordt het toch 2003?

ff seri: kan ik 'm dan misschien wel in week 2 verwachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*sgop*

More input please :)

Ik heb DJSmiley ergens zien posten, als er wat bekend is.. graag info.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Hallo Mensen, in ieder geval de beste wensen :+

Inkoop-team, hoe ver zijn we ermee, ik neem aan dat it-resell vandaag wel weer open is. :?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 16:05 schreef charles het volgende:
Ik denk dat je verkeerd zit .
De prijzen waren:
Barebone: FL139
Celeron 500MHz: FL99
Deze waren exclusief BTW, dus komt er nog 19% bij. Reken zelf maar na.....

Kunnen we de barebones nog wel in januari verwachten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernl

jaspernl

de tijd vliegt

Ik wil zo langzamerhand ook weten waar ik aan toe ben!
Ik ben nu al weken lang mijn weekenden minimaal aan het plannen, om deze ingeval van een "go" zo snel mogelijk te kunnen vrijplannen... :(
Zo langzamerhand vind ik het ook niet grappig meer!!!
Ik heb nog een paar keer met Mr.Blonde en DJ Smiley gebeld, om geprobeerd wat concretere afspraken te maken, maar dit heeft tot nu toe nog weinig effect gehad...
Zo zou er vrijdag 28/12 een definitieve lijst bekend worden, zodat ik ook aan de slag kan.
Maar tevergeefs...

Ik geef hierbij Mr.Blonde en DJ Smiley nog tot woensdag 9/1; 17.00u de tijd om met deze lijst op de proppen te komen. Als dit niet lukt, hou ik het verder voor gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Mee eens.....

Spyro vind de aktie nog steeds erg goed en waardeert de inzet van iedereen die er wat voor doet, maar op deze manier duurt het wel erg lang....

Denk dat het dan beter is om die leverancier te bellen en die barebones vrij te laten geven, dan kan iedereen die dat wil er zelf een gaan halen....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Is het dan niet slim om dat "zelf halen" alleen bekend te maken onder de mensen die ook ingeschreven staan onder de inkoop-actie?

Anders weet ik het wel weer, dan staat er zo'n grapjurk voor me die zegt: "Doe mij er maar 20", en vervolgens heb ik er geeneen.....

Dus als ze "vrijgegeven" worden, dan graag doormailen aan iedereen van de inkoopactie...

Ow ja: Ik wil anders ook die lijst wel maken..... Als iemand mij alles dan mailt, flans ik wel ff zo'n lijst in mekaar.... Dan schiet het een beetje op.....

En nog wat: Bij wie ligt de vertraging nou? DJSmiley of Mr. Blonde? En jaspernl, kun je niet nog eens bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Skef: mee eens. Het moet niet zo zijn dat iedereen die er nu een week of wat op aan het wachten is zometeen de lul is. Zal alleen wel lastig te controleren zijn. Spyro wil er iig nog wel eentje hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernl

jaspernl

de tijd vliegt

Op woensdag 02 januari 2002 15:56 schreef Skef het volgende:
...
Ow ja: Ik wil anders ook die lijst wel maken..... Als iemand mij alles dan mailt, flans ik wel ff zo'n lijst in mekaar.... Dan schiet het een beetje op.....
Weet wat je zegt... Het gaat hier wel over een paar honderd mailtjes!!!
En nog wat: Bij wie ligt de vertraging nou? DJSmiley of Mr. Blonde? En jaspernl, kun je niet nog eens bellen?
Nee. Ik ga niet meer bellen... Ik laat het nu van hun zelf afhangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Is het dan niet slim om dat "zelf halen" alleen bekend te maken onder de mensen die ook ingeschreven staan onder de inkoop-actie?

Anders weet ik het wel weer, dan staat er zo'n grapjurk voor me die zegt: "Doe mij er maar 20", en vervolgens heb ik er geeneen.....
M.i. slecht idee dat vrijgeven. Als ze worden vrijgegeven worden mensen die al weken lang geduldig gewacht hebben en die niet in staat zijn om snel naar Montfoort te rijden keihard genaaid. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij nog steeds bij IT-Resell, maar op 20dec schreef Mr.Blonde dit:
Ik heb net weer gebeld. Als het goed is zijn ze klaar met testen, hij belt me zo ff terug om het exacte aantal dat ie kan verkopen door te geven. Het zijn er iig wel 60 zegt ie net door de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 12:51 schreef Bizkit het volgende:

[..]

De prijzen waren:
Barebone: FL139
Celeron 500MHz: FL99
Deze waren exclusief BTW, dus komt er nog 19% bij. Reken zelf maar na.....

Kunnen we de barebones nog wel in januari verwachten???
Ik doelde op Siberian ,die had een vraag over een toetsenboard en ik wilde ff zeggen dat dit een topic is over [HCC / Inkoopactie] barebone cel500 fl.278,-
en ik wist idd niet dat het bedrag ex was ( weer een weet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Maar er blijven ook mensen, die al een maand geleden geld overgemaakt hebben en er nu nog steeds niets van gezien hebben. Bij vrijgave van dit project moet dat geld weer teruggeboekt worden etc.

Ik stel voor, dat er een datum wordt afgesproken, dat de spullen gehaald worden voor het bedrag dat er op dat moment binnen is! Of haal alvast de barebones op voor de mensen die al betaald hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een van de gelukkige die reeds het geld heeft overgemaakt. Echter zie ik van de hele koop af, omdat:
a) Het duurt veel langer dan verwacht.
b) Ondertussen al een ander nieuw systeem gekocht.

Ik hoop dat de mail doorkomt, want ik heb nog geen reaktie gehad van DJSmiley.
Dus erg benieuwd naar de status !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Chuckie: Mee eens, ik heb al reeds het geld overgemaakt, ik zou zeggen bestel voor degenen die al betaald hebben en laat die machin-tjes apart zetten op naam. De rest een afhaaldatum geven, met misschien een eventuele reservering dit i.o. met IT-resell (maar daar zal waarschijnlijk weinig vruchtbaars uitkomen). Dit had allemaal al geregeld kunnen zijn als IT-resell wat makkelijker was geweest (gewoon erheen cash betalen voor je gereserveerde pc, klaar.)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Op woensdag 02 januari 2002 17:07 schreef Eboman het volgende:
Chuckie: Mee eens, ik heb al reeds het geld overgemaakt, ik zou zeggen bestel voor degenen die al betaald hebben en laat die machin-tjes apart zetten op naam. De rest een afhaaldatum geven, met misschien een eventuele reservering dit i.o. met IT-resell (maar daar zal waarschijnlijk weinig vruchtbaars uitkomen
voor de mensen die al lang betaald hebben is dit inderdaad een goede oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Ik denk dat dit ook een goede manier is voor de mensen die errug graag zo'n systeem willen hebben, en ook bij de 60 "gelukkigen" zitten.

Ik wil er nog steeds graag 1, en als DJSmiley/Mr. Blonde de lijst zouden doormailen naar onze grote vrienden, dan zou ik 'm desnoods zelf wel op willen halen......

Maar ik moet zeggen: ik had het beter georganiseerd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wordt er nog aan gewerkt??... Ik heb een mailtje gestuurd naar DJSmiley maar geen reactie op gehad... Ik vind dat ze nu snel moeten reageren anders ga ik deze actie overnemen! Ik vind dit geen stijl. Als ze het niet aan kunnen mogen ze dat best melden, volgens mij zijn er andere mensen zoals ik die het dan wel verder willen organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 03 januari 2002 08:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
Wordt er nog aan gewerkt??... Ik heb een mailtje gestuurd naar DJSmiley maar geen reactie op gehad... Ik vind dat ze nu snel moeten reageren anders ga ik deze actie overnemen! Ik vind dit geen stijl. Als ze het niet aan kunnen mogen ze dat best melden, volgens mij zijn er andere mensen zoals ik die het dan wel verder willen organiseren.
Als ik zie hoe groot dit topic is zou ik maar effe 2 x nadenken voordat ik die actie zou overnemen.
Blijkt dat er toch veel acties worden opgezet die uiteindelijk op niets uitlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op donderdag 03 januari 2002 09:20 schreef Drone60 het volgende:

[..]

Als ik zie hoe groot dit topic is zou ik maar effe 2 x nadenken voordat ik die actie zou overnemen.
Blijkt dat er toch veel acties worden opgezet die uiteindelijk op niets uitlopen...
Overnemen is het probleem niet... Tijd maken, dat kan een probleem zijn. Ik wil best de voorbereidingen maken voor degene die het financieel af wil handelen, maar ik heb geen zin om me er financieel mee te bemoeien.

En met voorbereiden doel ik dan op:
1. Uitpluizen van dit topic.
2. Uitpluizen van alle mail welke Mr. Blonde / DJSmiley hebben gehad over deze actie.
3. Maken van een lijst met gegadigden, incl. adressen/banknrs e.d., en incl. wie al betaald hebben.

Als we het zo doen, dan komt er tenminste een beetje vooruitgang in, en kan iedereen (denk ik) deze maand zijn barebone verwachten.

Mr. Blonde / DJSmiley: Please contact me... (mailto:skef@home.nl), ik heb geen ICQ meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op donderdag 03 januari 2002 10:15 schreef Skef het volgende:

[..]

Overnemen is het probleem niet... Tijd maken, dat kan een probleem zijn. Ik wil best de voorbereidingen maken voor degene die het financieel af wil handelen, maar ik heb geen zin om me er financieel mee te bemoeien.

En met voorbereiden doel ik dan op:
1. Uitpluizen van dit topic.
2. Uitpluizen van alle mail welke Mr. Blonde / DJSmiley hebben gehad over deze actie.
3. Maken van een lijst met gegadigden, incl. adressen/banknrs e.d., en incl. wie al betaald hebben.

Als we het zo doen, dan komt er tenminste een beetje vooruitgang in, en kan iedereen (denk ik) deze maand zijn barebone verwachten.

Mr. Blonde / DJSmiley: Please contact me... (mailto:skef@home.nl), ik heb geen ICQ meer...
Ook ik heb voorlopig tijd genoeg en ik heb vervoer (VW Sharan remember) nu tot 12 januari tot mijn beschikking, dus laat even weten of we kunnen helpen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op donderdag 03 januari 2002 10:15 deed Skef een goed voorstel
Goed idee.. Anders bel ze even op, of neem contact op met jaspernl.. Die kan je waarschijnlijk ook wel een beetje op weg helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op donderdag 03 januari 2002 10:40 schreef Twynn het volgende:

[..]

Goed idee.. Anders bel ze even op, of neem contact op met jaspernl.. Die kan je waarschijnlijk ook wel een beetje op weg helpen..
Heeft iemand dan het meel-adres van jaspernl? is nerrugens te vinde!

EDIT (voordat ik 300 mailtjes krijg): ik heb 'm nu al hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Weet iemand nog een plaats waar celerons 533 verkocht worden? Liefst voor weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Kom op DJ Smiley & Mr Blond, laat eens even wat van jullie horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op de lijst maar ik denk dat ik er maar vanaf zie
Ik krijg steeds geen mail of reacties terug ,het gaat een beetje te lang duren vind ik .
( ik heb toch nog niet betaald ,want ik weet niet waar het naar toe moet btw )
Ik wens jullie allen een gelukkig nieuwjaar en veeel sterkte met de bareboontjes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Op donderdag 03 januari 2002 18:30 schreef ChUcKiE het volgende:
Weet iemand nog een plaats waar celerons 533 verkocht worden? Liefst voor weinig.
Bij Regenboog voor 119,- (florijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

UPDATE PLEASE!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die update nog? Het laatste bericht was dat IT-resell (bijna) klaar was met testen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, ik had er in eerste instantie ook ééntje besteld maar toen er wat meer bekend werd heb ik m'n bestelling ingetrokken. Ik lees nog steeds mee in dit topic en ik wordt geloof ik steeds blijer :) dat ik em afbesteld heb want dit zou me echt veel te lang duren zo.

Ik wens die mensen die het wachten niet erg vinden heel veel sterkte met euh, ...ja met wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

seen in this topic:

Mr. Blonde: seen last on december 27th, 10 days ago!
This is last sighting @ GoT.......

DJ Smiley: seen last on december 18th, 19 days ago!
Last seen @ GoT: january 5th.......

Nix tegen de heren natuurlijk hoor, maarre, een beetje jammer is het wel dat we een poosje geleden te horen kregen dat IT-Resell het voor elkaar had, en we verder niets meer gehoord hebben.

Ik weet niet of er al weer meer facturen de deur uitzijn, als dat zo is hebben we natuurlijk niet heel veel te klagen, maar zo niet....

Jongens: Wat is er aan de hand???
Ik begrijp best dat er met de feestdagen niet veel tijd overgebleven is en dat begrijpt iedereen. Als jullie op vakantie zijn snap ik dat ook wel, maar laat wat horen!!!

Inmiddels is er iig door negen man betaald, ik kan me voorstellen dat die wat ongeduldig worden. Persoonlijk maakt het me niet zoveel uit of ik em nou deze week heb of over 2 weken, maar anderen wel, zoals uit het topic blijkt.

Jaspernl, die zijn hulp heeft toegezegd hoort ook niets van jullie, terwijl hij al weken lang zijn weekenden vrijhoudt voor deze actie. Niet zo heel errug netjes als je het mij vraagt.
Hij zelf wil jullie niet meer bellen om te vragen hoe het ervoor staat, hetgeen ik me goed kan voorstellen. Helaas is hij wel een van de weinigen die telefoonnummers heeft, en jullie dus direct kan bereiken.

Ik hoor graag hoe het ervoor staat. En met mij nog wel wat anderen.
Laat wat van je horen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op zondag 06 januari 2002 13:23 schreef The_Ghost een goed statement...
Laat wat van je horen!!!
Ik begin steeds meer neigingen te krijgen om zelf naar it-resell te stappen...

Ik heb beide heren al geprobeerd te bereiken, in de hoop de "lijst" over te nemen, en deze dan zelf maar te maken...

Maar ja, geen contact mogelijk...

Mr. Blonde's telefoon stond uit, DJ Smiley drukte me gewoon weg..... Errug jammer dit......

(Denk dan ook goed na over de consequenties die zo'n inkoop-actie met zich meebrengt!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Op zondag 06 januari 2002 20:22 schreef Skef het volgende:

[..]

Ik begin steeds meer neigingen te krijgen om zelf naar it-resell te stappen...

Ik heb beide heren al geprobeerd te bereiken, in de hoop de "lijst" over te nemen, en deze dan zelf maar te maken...

Maar ja, geen contact mogelijk...

Mr. Blonde's telefoon stond uit, DJ Smiley drukte me gewoon weg..... Errug jammer dit......

(Denk dan ook goed na over de consequenties die zo'n inkoop-actie met zich meebrengt!!!)
Ik drukte je niet weg, mn ontvangst was ineens pleiten..... Zat op mn werk, dus terugbellen was ff geen mogelijkheid.

Inmiddels heb ik MrBlonde gesproken omtrend hoe verder enz... Door prive-omstandigheden heeft hij geen mogelijkheden om verder te gaan en heeft besloten om te kappen met de actie.

Het lijkt mij hierdoor en door alle gedoe met IT-Resell en de tijd dat we inmiddels verder zijn erg verstandig om de hele zooi verder af te blazen. Hoe lullig het ook klinkt, maar zo heeft er denk ik niemand a. een positief gevoel over en b. nog zin om verder te gaan.

De motivatie was in het begin zeerzeker aanwezig, totdat er onduidelijkheid kwam vanaf IT-Resell, wat niet echt positief is voor je inzet kan ik je zeggen..

Kort samengevat... inkoopactie barebone = einde verhaal.

De personen die al betaald hadden krijgen hun geld uiteraard gewoon terug, ik ga vanavond en morgenavond telebankieren als Rabo me niet in de steek laat....

Verder wil ik mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken.
Daarnaast kan (en zal) Jasper denk ik het afhaken van MrBlonde kunnen bevestigen. Wij beide zijn op de hoogte van MrBlonde's besluit, en staan volledig achter hem en wensen hem veel sterkte.
Ik zou in zijn situatie zeerzeker hetzelfde besluit nemen. Graag jullie begrip hiervoor (kan eea niet uitleggen zo, maar ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Met dank aan DJ smiley voor de uitleg....

Helaas dus, maar als er nog iemand is uit Enschede e.o. die er een gaat halen, neem contact op met me aub!!
(ik wil em nog wel graag)
meel

of icq me even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
Errug jammer dat het bijna 1200 berichten van enthousiastelingen die iets leuks dachten te kunnen regelen misloopt, wat de reden ook mag wezen. Ik heb zelf het systeempje en ben er dik tevreden over. Ik had het leuk gevonden als meer mensen dit ding hadden gekocht, want dat levert meer creatieve oplossingen voor problemen op en zorgt voor leuke nieuwe ideeen.

Ik raad iig iedereen die er nog behoefte aan had naar montvoort te rijden en er zelf een te halen. Zorg dat je wat regelt met plaatsgenoten. Laat iemand een topic openen met de titel "barebonesysteem uit montfoort gecombineerd halen" en dat iedereen die er een wil kan afspreken er een te halen.

In deze topic zijn heel wat leuke ideen voor het systeempje langsgekomen en aangezien ik zelf geen programmeur ben zou ik het leuk vinden als andere creatieve zielen hun ideeen met medebarbonegebruikers kunnen delen.

Eeuwig zonde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wil DJSmiley ZEER snel contact met mij opnemen op mn email adres!!!!!!!
Ik neem deze actie over als het mogelijk is (dit wil ik zelf even evalueren na een gesprek met DJSmiley). Ik heb nu geen f*ck te doen en wil dit dus graag voor de mensen die wel een systeempje willen hebben gaan afhandelen maar dan heb ik meer info nodig!

Dus DJSmiley Mail me!!

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste