Heb net even gebeld met DJ Smiley en Mr.Blonde.
We hebben afgesproken, dat zij nu een DEFINITIEVE lijst gaan opmaken.
Uiterlijk morgen (vrijdag 28/12) is deze klaar.
Iedereen die op deze lijst staat, krijgt bericht.
Vervolgens is het zaak om asap centjes over te maken.
1 klein probleempje: Dit weekend gaat het niet meer lukken om alles rond te krijgen. En de eerste 2 weekenden van jan 2002 heb ik helaas geen tijd...
Ik stel daarom het volgende voor:
Zodra alle sytemen zijn betaald, gaat (bv) DJ Smiley alle kasten ophalen (hij beheert immers de centjes...), en hij rijdt naar een vooraf afgesproken en nader te bepalen meeting point. Daar kunnen mensen het voor hen bestemde systeempje uit de kofferbak graaien.
De bakjes die overblijven, zal ik in de periode na 14/1 afleveren.
Op deze manier genieten we de volgende voordelen:
1) IT-Resell heeft maar met 1 (of 2) personen te maken.
2) We kunnen snel schakelen.
3) De mensen met eigen vervoer hebben hun syteem snel in huis.
4) De mensen zonder eigen vervoer krijgen hem ook thuis.
Natuurlijk kan er in de praktijk een soort tussenoplossing ontstaan, nl dat mensen uit de buurt een systeempje kunnen meenemen voor een ander. Hoe we dit oppakken, zal tzt duidelijk worden. Waar we in ieder geval voor moeten waken, is:
1) Dat de "meeneem-constuctie" zich in deze thread gaat afspelen
2) Dat mensen systemen gaan meenemen voor anderen, die daar geen toestemming voor hebben gegeven.
Ik stel voor, dat ik deze verantwoordelijkheid op me zal nemen. Zodra de definitieve lijst beschikbaar is, zal ik hierop akties gaan nemen. Ook wil ik iedereen vragen of, indien zij zelf onderling al dingen hebben geregeld, dit ook aan mij door te
mailen. Ik maak hier nl een overzicht van, zodat er bij het afhalen/bezorgen geen misverstanden kunnen ontstaan.
Ik hoop dat iedereen het bovenstaande een beetje kan volgen???
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...