Op dinsdag 04 december 2001 15:17 schreef pioneer5 het volgende:
Even voor de mensen die denken hun CPU lekker over te kunnen klokken in dit bakje: boven de 66 Mhz FSB (of 100 en 133 waarschijnlijk) wordt de onboard audio niet meer gedetecteerd (niet eens in de hardware list). Dus alleen standaard FSB's draaien. (PCI bus op 33 Mhz)
Da's vreemd, bij mij doet ie dat wel gewoon dacht ik. Vanavond nog eens naar kijken.
Overige opmerkingen:
Overklokken gaat best goed, m'n celeron 433 die op m'n BH6 niet hoger kwam dan 489 boote heel netjes op 540 hierin. Niet stabiel, maar dat verwachte ik ook niet (er zit ook een mini-coolertje op). Binnenkort ga ik m'n celeron 400 (tot dusver 500 Max) of m'n celeron 800 (925Max) erin stoppen, kijken wat dat doet.
Ik heb er windows XP opgegooid, dat ging goed, tv-out werkt alleen niet met de standaard drivers. TV-out doet het tijdens het booten min of meer (knippert heel erg op en neer).
3D performance is best ok nog. qua 3dmarks niet zo (~800 3dmark2000 default, ~1000 op 800x600), maar bijvoorbeeld Etherlords draait acceptabel op 1024x768x16bits.
Heeft iemand al pogingen gedaan om de voeding wat stiller te krijgen? Niet dat ie echt herrie maakt, maar stil is anders.
Zijn er nog andere ervaringen mee? Heeft het bijvoorbeeld zin om de nieuwste Bios erop te zetten?
Ik ga hem binnenkort ook maar eens zwart spuiten, zag er best cool uit bij BackSlash32.
Is het anders misschien een idee om een eigen site-je te bouwen, voor de ~100 tweakers(minstens 40 op de HCC, 60 via deze actie) die zo'n ding hebben? Iets als BareBoneTweakers.nl ofzo? (barebone.nl is ook nog vrij)
Kunnen dan nuttige dingen op, als benchmarks, tweaks, mods enzo.