[HCC / Inkoopactie] barebone cel500 fl.278,-

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff eindelijk klaar met het topic door lezen... :)
damn had er ook eentje willen bestellen :{
psies wat ik nodig heb hierzo voor divx/mp3

naja wel leuk dat jullie dat regelen.
veel suc6 en veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijgen we ook nog iets van quantum korting ofzo?
60 van die kastjes is niet niks! we helpen hun van de hele voorraad af :P

suggesties:

- gratis bezorgen
- gratis koeler
- kortingspercentage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:26

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Met een celly 900 + 256 sdram + 7200 rpm hd, kan ik dan met een WinTV kaart een beetje leuk opnemen? Dus dat ding dan ook als videorecorder gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 22:55 schreef robgee het volgende:
krijgen we ook nog iets van quantum korting ofzo?
60 van die kastjes is niet niks! we helpen hun van de hele voorraad af :P

suggesties:

- gratis bezorgen
- gratis koeler
- kortingspercentage
Ik ben voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

ROFLMAO, zo'n grote kwantumkorting op 'slechts' 60 van zulke goedkope kastjes? Een klein beetje korting misschien, maar echt noemenswaardig kan dat niet zijn. Ik geloof dat er sowieso al 1 gratis kastje komt voor degene die aanbood om Nederland rond te touren...Maar gratis verzendkosten, ze zijn niet gek. Dat is in veel gevallen bijna een derde van de totale prijs! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 15:38
* Nowhere is blij met het kassie
278,- is een mooi prijsje :)

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 23:17 schreef twi het volgende:
ROFLMAO, zo'n grote kwantumkorting op 'slechts' 60 van zulke goedkope kastjes? Een klein beetje korting misschien, maar echt noemenswaardig kan dat niet zijn. Ik geloof dat er sowieso al 1 gratis kastje komt voor degene die aanbood om Nederland rond te touren...Maar gratis verzendkosten, ze zijn niet gek. Dat is in veel gevallen bijna een derde van de totale prijs! :P
ok we krijgen allemaal korting maar jij niet >:)
maken ze toch nog een beetje winst bij IT-Resell...

zij verkopen 60 kastjes en bijna 60 CPU's in 1 keer, daar mag best wat tegenoverstaan dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allemaal prima. Regelen jullie maar wat er met de korting gedaan wordt. Ik las o.a. wat over een Linux OS (slackware divx os ???) heb hier geen verstand van, maar lijkt me wel enorm cool als het allemaal werkt (divx, mp3, dvd, vcd ,,)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik vind de prijs ook ok, maar ik weet wel dat bij dit soort aantallen korting heel normaal is. Ik heb ruime ervaring met het inkopen van computeronderdelen bij groothandels. Je moet er natuurlijk wel om vragen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Euh.. dit is een groothandel die normaal grotere partijen aan bedrijven in- en verkoopt, nu doen ze ff een klein partijtje aan een groepje particulieren...

Maar dat terzijde :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Jammer dat ik het gemist heb, maarja, komt nog wel een keertje zo'n server bak.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:56
Een paar vragen en opmerkingen

1) Ik heb het systeempje draaien met een celeron 500 een een coolertje van een p1-133, hij word een beetje heet. Heb ik bij de funprice een grote koeler gekocht, pastie niet. Met welke koeler kan ik de diskette nog wel gebruiken, maar wordt met proc niet te heet?

2) Past er een tuatalin (of hoe je het ook schrijft) processor op of alleen de oude p3?

3) Als je IR support gaat toevoegen via Lirc, trekt de pc de dvd dan nog wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Op dinsdag 04 december 2001 01:54 schreef arjandijk het volgende:
2) Past er een tuatalin (of hoe je het ook schrijft) processor op of alleen de oude p3?
Geen tualatin.. Alleen de P3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:54

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

1) Ik heb het systeempje draaien met een celeron 500 een een coolertje van een p1-133, hij word een beetje heet. Heb ik bij de funprice een grote koeler gekocht, pastie niet. Met welke koeler kan ik de diskette nog wel gebruiken, maar wordt met proc niet te heet?
Ik ga hem modden met een 6cm links van de proc in de zijkant van de kast en een 6cm recht als outtake, denk ik op het moment...
3) Als je IR support gaat toevoegen via Lirc, trekt de pc de dvd dan nog wel goed?
En waarom zou dit niet het geval zijn? Volgens mij vreet Lirc helemaal niet zoveel van je systeem, dus in welke mate zou het de DVD moeten vertragen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013

Je moet een koeler hebben voor een socket 370. Die passen, maar zijn inderdaad vaak te hoog...... Hoe heet is heet??? Die van mij is met een std cheap-ass HCC koeler 41 graden celcius onder full load.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Op maandag 03 december 2001 21:07 schreef Jaromir het volgende:
P.S. hoeveel sneller is DivX OS? is het verstandig om maar een dualboot te maken tussen DivX OS en win98 SE, of als je maar 2x per week een DivX filmpje kijkt (wat denkelijk zodra ik deze barebone heb meer zal worden omdat ie dan op mijn 60CM TV gaat) dus gewoon DivX te kijken in win 98 SE?
Je hoeft geen dualboot te maken voor DIVXOS, deze kun je direct vanuit Windows opstarten...

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 16:48

Martijn02

/* No Comment */

Op dinsdag 04 december 2001 08:30 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Je hoeft geen dualboot te maken voor DIVXOS, deze kun je direct vanuit Windows opstarten...
DivX OS is helemaal geen OS. Ze proberen zich zo voor te doen, het is alleen een goedkope mediaplayer die kan werken zonder muis, en die je dus helemaal met het keyboard kan bedienen.

Ik weet niet, vond het niet geweldig... Heb het even geprobeerd vanaf een mp3-cd. (divx of DVD niet geprobeerd)

DivX heb ik allemaal op mijn HD staan (60 GB vol nu, moet dus nodig gaan branden) maar dat vind ik wel beter dan op een cd (maakt niet zo'n herrie)

Den mp3-cd werkt wel, je kan een nummer spelen, maar je kan niet een nummer vooruit of achteruit. Als je op stop drukt krijg je wel een lijst te zien met de nummers (ID3 tag weet ik niet) en kan je er wel eentje kiezen. Maar de listbox is eigenlijk te klein en vult niet het hele scherm (gebouwd voor 640x480?)

Tja, ik weet niet, ik denk dat het een dualboot met een custom slackware wordt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik maak er een simpel PC'tje van voor mijn vriending... (i-net, office, simpele spelletjes e.d.)

128 MB intern en een 3,2gb HDD'tje.

zou hij windowsXP trekken dan? (ze is een beetje computer leek :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

XP is in deze geen aanrader, zeker niet met 128 mb ram.. zet er gewoon 98 op.. werkt zat.... (maak er ff een image van als je alles klaar hebt.. das makkelijk als je vriendin een "foutje" maakt >:) )

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
  • Laatst online: 06-10 23:08
Winxp draait denk ik goed op deze machine 128MB RAM is genoeg voor XP. Heb ik zelf ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

...vriending... >:) typefoutje of woordspeling?

Als je graag XP wil moet je er gewoon 265 in stouwen (kost toch geen drol), maar ik draai op mijn laptop met 128mb ook XP en dat draait als een trein (wel P3 600 ipv Celeron 500, maar zoveel verschil zal dat toch niet maken?)

/edit Nee, met als een trein bedoel ik niet een gemiddelde nederlandse NS trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een inlognaam zodat je ff kan gluren wat "RESELLIT" te koop heeft???

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet bijna zeker dat ik er geen Celeron 500MHz bij neem:
Geachte heer,

Ja hoor, dat is geen probleem. U kunt hem 8 dagen uitproberen en hem dan e.v.t. weer retourneren. U krijgt dan uw volledige aankoopbedrag weer terug.

Met vriendelijke groet,
MyCom NEDERLAND B.V.
Ik het oorspronkelijke mail stond dat hij het niet officieel ondersteunt enz. (met die voltages)

En als hij het niet doet, kan ik altijd nog een 2e hands PPGA Celeron kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-09 15:06

Skef

Ik scheer.me

Hoeveel mensen zijn er tot nu toe die er een andere proc (dus hoger dan 533) in geprobeerd hebben, en dat het werkt?

Ik heb iets gelezen met een P3 1000, maar: werkt dat dan echt???

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op dinsdag 04 december 2001 13:20 schreef Skef het volgende:
Hoeveel mensen zijn er tot nu toe die er een andere proc (dus hoger dan 533) in geprobeerd hebben, en dat het werkt?

Ik heb iets gelezen met een P3 1000, maar: werkt dat dan echt???
Seriously, ga dit topic lezen, het staat er letterlijk in. Ja het gaat, een gozer heeft hem zonder problemen draaiend en keurig 3dmark etc gedraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op dinsdag 04 december 2001 13:26 schreef LoCuTuS2000 het volgende:

[..]

Seriously, ga dit topic lezen, het staat er letterlijk in. Ja het gaat, een gozer heeft hem zonder problemen draaiend en keurig 3dmark etc gedraait.
Ik heb het topic vanaf ongeveer pagina 3 constant gevolgd, en ondertussen ook alle oude posts gelezen...

Maar in dit soort lange topics is het gewoon zo: als je eenmaal achteraan bent, weet je nie meer wat je vooraan gelezen hebt...

Dus ik trachtte iemand te verleiden tot een zgn. opsom-post, waarin alle resultaten even makkelijk en overzichtelijk onder elkaar gezet zijn... (excuses als het anders overkomt...)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Op dinsdag 04 december 2001 13:59 schreef Skef het volgende:

[..]

Ik heb het topic vanaf ongeveer pagina 3 constant gevolgd, en ondertussen ook alle oude posts gelezen...

Maar in dit soort lange topics is het gewoon zo: als je eenmaal achteraan bent, weet je nie meer wat je vooraan gelezen hebt...

Dus ik trachtte iemand te verleiden tot een zgn. opsom-post, waarin alle resultaten even makkelijk en overzichtelijk onder elkaar gezet zijn... (excuses als het anders overkomt...)
Kan gebeuren he :)

Toch wel 1 van de meest interessante dingen over het bakkie van de laatste bladzijdes. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:47

Gutteguttegut

CEO of TFD

Voor toekomstige gebruikers van dit bordje systeempje is dit ook wel interressant!!-> Linkje

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Gump -> Zullen we 'm samen laten bezorgen? Ik woon op de Snippeling (Deventer), ik weet nie waar jij woont in D'ter?

Scheelt weer hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 14:28 schreef Skef het volgende:
Gump -> Zullen we 'm samen laten bezorgen? Ik woon op de Snippeling (Deventer), ik weet nie waar jij woont in D'ter?

Scheelt weer hè...
Ok, scheelt idd weer :)
Ik woon op de Zandweert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
  • Laatst online: 06-07-2021
Even voor de mensen die denken hun CPU lekker over te kunnen klokken in dit bakje: boven de 66 Mhz FSB (of 100 en 133 waarschijnlijk) wordt de onboard audio niet meer gedetecteerd (niet eens in de hardware list). Dus alleen standaard FSB's draaien. (PCI bus op 33 Mhz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Das weer lekker dan.....

(Nog steeds niemand die zich geroepen voelt om ff alle geteste cpu's onder elkaar te zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-07 09:15
Op dinsdag 04 december 2001 15:17 schreef pioneer5 het volgende:
Even voor de mensen die denken hun CPU lekker over te kunnen klokken in dit bakje: boven de 66 Mhz FSB (of 100 en 133 waarschijnlijk) wordt de onboard audio niet meer gedetecteerd (niet eens in de hardware list). Dus alleen standaard FSB's draaien. (PCI bus op 33 Mhz)
Da's vreemd, bij mij doet ie dat wel gewoon dacht ik. Vanavond nog eens naar kijken.

Overige opmerkingen:

Overklokken gaat best goed, m'n celeron 433 die op m'n BH6 niet hoger kwam dan 489 boote heel netjes op 540 hierin. Niet stabiel, maar dat verwachte ik ook niet (er zit ook een mini-coolertje op). Binnenkort ga ik m'n celeron 400 (tot dusver 500 Max) of m'n celeron 800 (925Max) erin stoppen, kijken wat dat doet.

Ik heb er windows XP opgegooid, dat ging goed, tv-out werkt alleen niet met de standaard drivers. TV-out doet het tijdens het booten min of meer (knippert heel erg op en neer).

3D performance is best ok nog. qua 3dmarks niet zo (~800 3dmark2000 default, ~1000 op 800x600), maar bijvoorbeeld Etherlords draait acceptabel op 1024x768x16bits.

Heeft iemand al pogingen gedaan om de voeding wat stiller te krijgen? Niet dat ie echt herrie maakt, maar stil is anders.

Zijn er nog andere ervaringen mee? Heeft het bijvoorbeeld zin om de nieuwste Bios erop te zetten?

Ik ga hem binnenkort ook maar eens zwart spuiten, zag er best cool uit bij BackSlash32.

Is het anders misschien een idee om een eigen site-je te bouwen, voor de ~100 tweakers(minstens 40 op de HCC, 60 via deze actie) die zo'n ding hebben? Iets als BareBoneTweakers.nl ofzo? (barebone.nl is ook nog vrij)
Kunnen dan nuttige dingen op, als benchmarks, tweaks, mods enzo.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier net drie binnen gekomen...
Wel vreemd cases zijn zoiezo tweedehands (krassen,stickers)
Kreeg maar twee afdek plaatjes voor de flop en cdrom bay, zit dus met twee cases zonder afdekplaatjes,in een zat een modempje ingebouwd in de andere niet.
Er zaten geen coolers bij daarentegen zat er 1 pci slot cooler bij :?
Nou ja ben al blij dat ik er een heb (andere waren voor collega's)meteen ff de celeron naar 563 geclocked met een coolermaster actieve cooler (24,95) draait ie nu netjes op 563mhz op 49 graden *D

<edit> Milo welke drivers heb je dan gebruikt onder winxp voor de tvout. (ga vanavond xp installen)
Denk trouwens dat het er meer dan honderd zijn, er zijn ook een hoop gasten die ze zelf later nog zijn gaan halen dus een site zou best een leuk idee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 15:43 schreef mig_01 het volgende:
Zijn er hier net drie binnen gekomen...
Wel vreemd cases zijn zoiezo tweedehands (krassen,stickers)
........
Huh, zijn die dingen 2e hands :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Op dinsdag 04 december 2001 15:49 schreef Gump het volgende:

[..]

Huh, zijn die dingen 2e hands :?
Jah! Wat d8 je dan? |:(

Check hun site maar eens dan snap je wel waarom! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ze zijn zekers tweedehands de processors daarentegen niet die kreeg ik wel nieuw.
Nog iets positiefs ik heb geen btw hoeven te betalen,heb een aankooporder gefaxed voor drie van die bakkies voor een totaal bedrag van 903,- (incl 50 euro transport kosten)
Kreeg ze onder rembours binnen en moest 764,- betalen, ik heb maar niets gezegd (1 barebone+cpu 254,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Mwaaa, als de processor maar nieuw is. De kast maakt niet zo veel uit, ga het toch overspuiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2e hands? nee man. En onboard sound dat niet werk bij hoge bus? waar blaten jullie nou over, die barebone is nieuw, is nog een oude voorraad, en onboard sound werkte goed @ 133mhz FSB van die p3-1000EB hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
Heeft iemand al pogingen gedaan om de voeding wat stiller te krijgen? Niet dat ie echt herrie maakt, maar stil is anders.
Stil is zeker anders.
Ik heb de indruk dat hij niet zo heet wordt
misschien de interne fan op 7 volt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Op dinsdag 04 december 2001 15:59 schreef Jaromir het volgende:
2e hands? nee man. En onboard sound dat niet werk bij hoge bus? waar blaten jullie nou over, die barebone is nieuw, is nog een oude voorraad, en onboard sound werkte goed @ 133mhz FSB van die p3-1000EB hoor
Wat vaag dan dat er op veel van die barebone's (heb ik op de HCC gezien) allemaal stickertjes zitten met de naam van de pc. Waarschijnlijk zaten ze allemaal in een netwerk in een of ander bedrijf.

Van elke pc mist ook wel iets of zit er iets bij wat er niet bijhoort. Dit Duidt toch heel duidelijk op 2de hands materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
Mijn Barebone was echt niet nieuw hoor
tenzij er daar iemand in Taiwan krasjes maakt, twee voetjes eraf trekt en ze goed vies maakt :)

en op 133 Mhz FSB loopt de PCI bus gewoon op 33, dus binnen de specificaties.

FSB PCI divider
============
66 33 1/2
100 33 1/3
133 33 1/4

Het gaat er juist om als je boven de 33 Mhz PCI gaat
(dus 75 Mhz, 112 Mhz, etc) dan doet je onboard sound het niet meer. Iig bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Op dinsdag 04 december 2001 16:04 schreef pioneer5 het volgende:

[..]

FSB PCI divider
============
66 33 1/2
100 33 1/3
133 33 1/4

Het gaat er juist om als je boven de 33 Mhz PCI gaat
(dus 75 Mhz, 112 Mhz, etc) dan doet je onboard sound het niet meer. Iig bij mij niet
Klopt als een bus! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strakke uitspraak voor iemand die ze besteld heeft maar nog niet binnen heeft,vooral ook om dat je zegt dat mensen die die barebones al hebben "BLATEN" oftewel denken voor jezelf gaat blaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
[never mind]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag wel een complete volledig intacte barebone hebben, waar dus alles bij zit, en niet waar dingen ontbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met of zonder krasjes???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
Ik denk dat als je gaat voor een 'perfect' systeem dat dit niet is wat je zoekt. Voor tweakers die het niet erg vinden dat ding te spuiten is hij uitermate geschikt. (Wat nou krasjes? :)).
Die partij bij de IT Resell is 2e hands, (ik heb de mijne er gisteren gehaald).

En de mijne was ook dichtgeschroefd, dus tenzij er mensen bij het ophalen 60 systemen willen openen, controleren etc blijf je risico nemen. (in het eerste geval mis je een bracket ofzo, heel veel dingen kunnen er niet uit worden gehaald (IR zit bijv vast etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Op dinsdag 04 december 2001 15:50 schreef Proggy het volgende:

[..]

Jah! Wat d8 je dan? |:(

Check hun site maar eens dan snap je wel waarom! :Y)
Nee dus dit staat op de site

barebone pc new:
mini case incl. soyo motherboard
vga en sound onboard fl 139,- / euro 63,-
http://www.it-resell.nl/cgi-bin/show_page3.cgi?action=show

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Op dinsdag 04 december 2001 16:30 schreef UNICRONBOT het volgende:

[..]

barebone pc new:
Tjsa dan liegen ze toch echt! Ze kopen oude "rotzooi" op om het dan weer aan scholen enz weer te verkopen. Geloof mij nou maar, deze kastjes zijn gebruikt en gestript want er hebben wel degelijk een cdrom, harddisk en diskette drive ingezeten. Die gast op de HCC vertelde dat er trouwens duidelijk bij toen ik um kocht. Het is trouwens toch helemaal geen probleem dat het 2de hands spul is!??! Het werkt geweldig voor alles waar wij "Tweakers" het voor willen gebruiken en er zit 3 maanden garantie op! Wat wil je nog meer?!?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
FOUTJE! 2 keer gepost! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof ons nou maar ik heb ze direkt besteld en van de drie die ik daarstraks binnen heb gekregen was er geen een gelijk.
Van een van de barebone's waren er van de 12 pootjes onderop nog maar twee over.
En als ik die vandaal te pakken krijg die met zijn sleutel de lak van mijn kassie heb gehaald dan...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--> alleen aan gump en skef gericht!!!:

he gump en ....
Op dinsdag 04 december 2001 15:15 schreef Gump het volgende:

[..]

Ok, scheelt idd weer :)
Ik woon op de Zandweert.
he guys !

ik wil ook zon celeron kunnen we niet samen bestellen?@?@
ik woon in diepenveen...
ik heb ook een www voor de it resell site wanneer jullie nog meer zouden willen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht,

Tis een hoop werk, maaruh, lees ff het hele topic... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:45

ChUcKiE

Dus........

Open aub een nieuw topic, met een samenvatting en duidelijk aangeven dat de inkoopACTIE gesloten is.

Doe daarna dit topic op slot!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 16:53 schreef beek402 het volgende:
--> alleen aan gump en skef gericht!!!:

he gump en ....
[..]

he guys !

ik wil ook zon celeron kunnen we niet samen bestellen?@?@
ik woon in diepenveen...
ik heb ook een www voor de it resell site wanneer jullie nog meer zouden willen bestellen.
Ja, dat is goed. Als er meer mensen in dezelfde regio wonen, kunnen we wel iets regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Gump start anders een nieuwe topic..
ik heb hier op mijn werk alweer een enthousiasteling die er ook wel 1 wil...

dus da's al 4 stuks...totaal met zijn allen.
Op dinsdag 04 december 2001 17:48 schreef Gump het volgende:

[..]

Ja, dat is goed. Als er meer mensen in dezelfde regio wonen, kunnen we wel iets regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 07-10 19:36

LopeZ

Too much is never enough

Op dinsdag 04 december 2001 17:50 schreef beek402 het volgende:
He Gump start anders een nieuwe topic..
ik heb hier op mijn werk alweer een enthousiasteling die er ook wel 1 wil...

dus da's al 4 stuks...totaal met zijn allen.
[..]
Volgens mij heb jij niet door dat die dingen al op zijn? Als je al besteld hebt bij Mr Blonde dan is er niets aan de hand zo niet dan ben je te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 18:25 schreef LopeZ het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij niet door dat die dingen al op zijn? Als je al besteld hebt bij Mr Blonde dan is er niets aan de hand zo niet dan ben je te laat.
Hmmm, wel kut dat ze op zijn, kon er nog wel een gebruiken.
Gelukkig net op tijd eentje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

MrBlonde: kun je misschien bij IT-Resell nagaan of het nieuwe of 2e hands barebone's zijn? Zo te zien aan de pics op page 1 van dit topic zou het om nieuwe moeten gaan (moederbord is kraakhelder).
Bovendien staat op op de site:
Op dinsdag 04 december 2001 16:30 schreef UNICRONBOT het volgende:

[..]

barebone pc new:
Heb zelf ff verder gekeken op de site.....
code:
1
2
ICM #     Description  Specifics                Stock  Price nlg-euro
00005134  pc 533     new barebone max. celeron 533  69     159.00 72.15

Ik ben er vanuit gegaan dat die dingen nieuw zijn! :?

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
ICM is een handelsfirma welke zich primair bezig houdt met de in- en verkoop van gebruikte en overtollige, verouderde (overstock) computerproducten.

dus ze zullen niet nieuw zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
ICM # Description Specifics Stock Price nlg-euro
00005134 pc 533 new barebone max. celeron 533 69 159.00 72.15

dus dat betekent dat er nog 69 zijn.. Dan kunnen we toch gaan tot 69 ? (dan zit ik er ook nog bij :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Op dinsdag 04 december 2001 19:03 schreef marijn het volgende:
ICM # Description Specifics Stock Price nlg-euro
00005134 pc 533 new barebone max. celeron 533 69 159.00 72.15

dus dat betekent dat er nog 69 zijn.. Dan kunnen we toch gaan tot 69 ? (dan zit ik er ook nog bij :) ).
Sterker nog ze zijn doorgegaan tot de 70 volgens zijn infopage

Ik was er trouwens ook vanuit gegaan dat ze nieuw waren, ben nu wel benieuwd hoe dat zit eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Op dinsdag 04 december 2001 19:03 schreef marijn het volgende:
[knip]
marijn: ik kan geen 'last updated' datum vinden op de ICM site |:(
Dus zul je moeten vertrouwen op het 'telvermogen' van de [barebone actie-crew] :+

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Laatst online: 02-02 11:53
Op dinsdag 04 december 2001 19:14 schreef enter.nu het volgende:

[..]

marijn: ik kan geen 'last updated' datum vinden op de ICM site |:(
Dus zul je moeten vertrouwen op het 'telvermogen' van de [barebone actie-crew] :+
We hebben niet geteld maar ff gebeld naar IT-resell...volgens de verkoper lagen er nog "iets meer als 60"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Op dinsdag 04 december 2001 19:28 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

We hebben niet geteld maar ff gebeld naar IT-resell...volgens de verkoper lagen er nog "iets meer als 60"...
60 nieuwe? of 60 2e handsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft niks als er krassen ofzow opzitten, dan spuit ik die kast ook nog wel over, mag ik backslash32 vragen wat hem dat gekost heeft en waar hij die materialen haalt en welke het waren.
Wel erg zou ik het vinden als er iets niet mocht werken of iets ontbreekt zoals dat bijv. de infrarood lens kapot is, of de TV-out. Kan ik hier garantie voor krijgen dat dit niet het geval is, want als een HDD bracket ontbreekt is ook wel lastig, of als er een memory bank kapot is.
P.S.> ik had ook begrepen dat deze bak nieuw was, in het vervolg graag wat meer duidelijkheid, wel wil ik deze bak nog steeds in mijn bezit hebben >:) en zo snel mogelijk!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op dinsdag 04 december 2001 19:29 schreef Martijn02 het volgende:

[..]

60 nieuwe? of 60 2e handsjes?
/me heeft helaas geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn er nog zover ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Wel een vaag bedrijfje hoor... Ze hebben rare voorwaarden (prijzen kunnen na koopovereenkomst nog wijzigen, wat in theorie zou betekenen dat ze als je dat ding al lang onder je tv hebt staan ze nog kunnen aankloppen met onze prijzen zijn gewijzigd :)) en ze verkopen 2ehands voor nieuw? of lijkt dat nou maar zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaLaw
  • Laatst online: 29-01-2021
Weet iemand welke cooler ik moet kopen zodat ik nog steeds me floppy kan gebruiken?

Er zitten trouwens ook twee grote klote condensators, dus hij mag ook niet te breed zijn...

Iemand voor mij een typenummer of een toko waar deze te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 15:38
* Nowhere denkt ineens aan iets

activeren die kerels (en vrouwen??) van het custum-linux project gelijk alle functie van de barebone?
zo kan iedereen die dit erop heeft staan gelijk testen of alle onderdelen het wel doen! (afgezien van geheugenbanken)

* Nowhere denkt aan nog meer dingen
kunnen we op datzelfde OS niet een D.net client of een Seti@home client of nog iets anders zetten? (en dan allemaal onder 1 e-mailadres waar we onder samenwerken?

iemand die een Poll kan opzetten hiervoor? (ik ben niet zo handig :()

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 07-10 20:43

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nou wat een kl**tzak is die verkoper zeg. Ik bel hem vandaag op, vraag of ik nog zo'n barebone kan kopen, hij zegt ja.

Ik bel later op de dag dat ik hem kom halen, maar dat ik wel eerst ff wil kijken hoe die eruit ziet.

Gaatie moeilijk doen, hij moest bonnen maken enzo, allemaal veel moeite, en straks zou ik cancellen. Daar had ie geen zin in. Flikker op. Zo doe ik geen zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
Uh?. Ze worden nu dus nog steeds verkocht! dan blijven er steeds minder over voor ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, kan Mr.blonde ze niet nu alvast beter gaan inkopen, niet dat we dadelijk ons geld naar hem overmaken en niks krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
DJ Smiley faxt de definitieve bestelling z.s.m naar IT-resell. De verkoper aan de telefoon zou ze vasthouden voor ons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Laatst online: 25-09 11:54

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Vage shit dit hoor... En voor zover ik weet zullen wij van het linux projectje alles aan de praat krijgen :-)

Ik maak naast een uitgebreide do-it-yoursels config documentatie bij de install boot optie ook nog wel een testscriptje die alles checkt, m'kay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

Probeer iig zsm de zaak ff te regelen.. en uit te vinden of ze nou nieuw of 2e hands zijn..
Da's wel fijn om te weten natuurlijk.. Ik ging er ook vanuit dat ze nieuw waren nl.. Wel zo fijn, weet je zekers dat et werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op dinsdag 04 december 2001 21:10 schreef The_Ghost het volgende:
Probeer iig zsm de zaak ff te regelen.. en uit te vinden of ze nou nieuw of 2e hands zijn..
Da's wel fijn om te weten natuurlijk.. Ik ging er ook vanuit dat ze nieuw waren nl.. Wel zo fijn, weet je zekers dat et werkt..
Je hebt zoiezo 8 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie. Das volgens mij gewoon NL recht.

/me ging er btw ook van uit dat ze nieuw zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 23:56
je bestelt niet online hoor, je koopt gewoon in de winkel, dus je ziet wat je krijgt, geen 8 dagen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op dinsdag 04 december 2001 21:22 schreef arjandijk het volgende:
je bestelt niet online hoor, je koopt gewoon in de winkel, dus je ziet wat je krijgt, geen 8 dagen dus
Bij de computer-toko waar ik werk is het zo dat klanten binnen 8 dagen hun geld terug kunnen krijgen, onafhankelijk van welke manier ze gekocht hebben: online, telefonisch...

Bij mijn weten geld deze "regel" voor alle "electronica" winkels :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost

The_Ghost

hmmmmm
voorwaarden eerst ff laten faxen??
misschien handig, weten we waar we aan toe zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op dinsdag 04 december 2001 21:25 schreef The_Ghost het volgende:
hmmmmm
voorwaarden eerst ff laten faxen??
misschien handig, weten we waar we aan toe zijn..
Vraag ik vanavond nog aan via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het persoonlijk wel triest dat we allemaal 165 gulden voor zo'n barebone betalen, en we dan ook nog de kans hebben dat iets kapot is of ontbreekt. Kunnen we niet de garantie krijgen dat we een 100% volledig werkend product krijgen waarbij niets ontbreekt???
En wat ook niet geheel netjes is, is het feit dat er dingen beschadigd zijn enzo, OK, dat houd je, maar toch in het vervolg van tevoren hiervan melding maken, en niet achteraf.
P.S. ik ben benieuwd hoe deze inkoopactie afloopt, of iedereen een compleet produkt krijgt dat 100% werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Ik ga hem zelf ophalen, dan ga ik niet naar huis met een ding wat niet compleet is, zo simpel werkt dat, gewoon even openschroeven en kijken...

wat kan er aan ontbreken:
- Processorcooler
- Hard-disk bracket

nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-09 13:54
die dingen zijn 2de hands hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Naar aanleiding van de bovenstaande reacties omtrend het eventueel niet compleet en-/of beschadigd zijn van de barebones: Wij als inkoop-team wisten en weten nog steeds niet of de producten niet compleet zijn of vol met krassen e.d. zitten.

Wij doen ons best om een zo goed mogelijke deal te sluiten en proberen zo goed mogelijk er voor te zorgen dat het geheel 'smooth' loopt.

Als iemand nog van zijn bestelling af wil zien dan kan dat tot 5 december, mail mij dan ff: martijn@truedesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
Dus jullie kunnen niet garanderen dat het werkt en/of compleet is?
En hebben we wel garantie bij dat bedrijf? en zo ja hoeveel dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ

LopeZ

Too much is never enough

Kom kom ze zullen echt niet een systeem verkopen dat niet werkt. Stel het zou niet werken kan je altijd terug gaan met de "bon" die je krijgt van Mr Blonde. Je had 3maanden garantie op dat ding als ik het mij goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:06
Op dinsdag 04 december 2001 22:34 schreef marijn het volgende:
Dus jullie kunnen niet garanderen dat het werkt en/of compleet is?
En hebben we wel garantie bij dat bedrijf? en zo ja hoeveel dagen?
WIJ garanderen nix, we schuiven 't alleen gezamelijk door.
Waar we wel mee bezig zijn, is een soort copie factuur, zodat iedereen met ellende, gewoon bij IT-Resell terecht kan.

Als we de kastjes binnenkrijgen, controleren we natuurlijk wel of 't compleet is, da's een kleine moeite voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 04-10 19:34
Even voor de duidelijkheid: ik ben er eergisteren geweest en ik kan jullie vertellen dat er gewoon een rolcontainer stond met een aantal van die kastjes op elkaar gestapeld. Dit waren dus GEBRUIKTE. Sommige hadden geen afdekplaten voor de floppy en cd inbouwplaats. Dit kan vervelend zijn voor de mensen die geen floppy/cd gaan inbouwen. Misschien wel handig voor jullie actie dat je ook doorgeeft of je behoefte aan die afdekplaten hebt of niet ;) Het kan natuurlijk zo zijn dat ze ook nog nieuwe hebben, maar die van mij had een stickertje met "pa022" erop, wat erop duidt dat het waarschijnlijk kastjes uit een netwerk van een bedrijf/school zijn geweest. Die van mij mistte een bracket om de HD vast te schroeven en erger nog: Hij deed niets met mijn celeron 900 erop :( Er ging wel stroom door de plank, voeding deed het en de processorfan ging draaien, maar er brandde geen ledjes en na aansluiten van een pc-speakertje ook geen bliepjes. Even gebeld met Ans (ja, ja....ik mag Ans zeggen ;) ) en ik kan hem morgen omruilen en dan even meekijken als ze hem testten. Is wel zo fijn. Woon dan maar 20-25 km van Montfoort af, maar is natuurlijk zonde van de benzine/tijd om op en neer te rijden. Hoop ik wel dat ze er nog een hebben en niet alles voor jullie hebben vastgehouden >:)

Hoop dat jullie iets aan deze info hebben en succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, das fijn om te weten DJsmiley, dus als er in verschillende kastjes iets ontbreekt nemen jullie weer contact op met IT-resell, om de desbetreffende spullen bij elkaar te krijgen?
En jongens ga nou niet allemaal zelf de kastjes ophalen bij IT-resell, dat zorgt alleen maar voor meer problemen met de inkoopactie
P.S. wanneer gaan jullie nou eindelijk inkopen doen!!!!!! dadelijk zijn al die bakken op, volgens mij bewaart IT-resell ze echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Laatst online: 23:43
Nou die worden echt niet bewaard hoor jongens, kheb er vanmiddag 15 gehaald !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-09 13:54
Op dinsdag 04 december 2001 22:58 schreef kosz het volgende:
smiegje :D, zijn er nog wel genoeg over dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonge, das echt niet grappig ofzow hoor, wat moet jij in godsnaam met 15 van die bakken?
Er zijn nu eenmaal van die mensen die anderen onnodig in de kosten willen jagen. Ik ben met smart op deze kastjes aan het wachten. Ik heb al alles ingekocht voor groot geld. ik heb nu al 800 piek uitgegeven, alleen nog een hub en een scart verdeler, en de barebone. En dan zijn er van die grappenmakers die hier voor anderen de pret liggen te bederven, dit is gewoon intens triest, als het zo doorgaat zijn de mensen die op hun barebone liggen te wachten dadelijk helemaal voor niks in de hemel geweest omdat ze zo'n systeempje zouden krijgen. Als er dadelijk geen meer is voor mij dan ben ik gewoon echt pissed. Dan heb ik 800 piek uitgegeven voor een systeem dat ik nooit meer zou kunnen maken :'( . En dan zal ik voor een andere barebone moeten kiezen waar ik dan ook nog een grafische kaart met TV-out in zou moeten zetten, en nog andere kosten zou moeten maken, dit zou voor mij toch zeker een 500 gulden extra kosten betekenen, dit is gewoon niet leuk meer.
Koop die resterende bakken nu meteen in!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(sv_blaat 1)
maybe hebben ze er meer liggen dan er vertelt wordt.
(om rekening te houden met omruilen van defecte mobo's) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op dinsdag 04 december 2001 22:58 schreef kosz het volgende:
Dan wordt het wel tijd om die kastjes te bestellen! En geld over te maken! Stuur die fax gister nog de deur uit zou ik zeggen!

Zwaar klote dat IT-Resell zich niet aan zijn woord houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Laatst online: 23:43
Op dinsdag 04 december 2001 23:11 schreef Jaromir het volgende:
Jonge, das echt niet grappig ofzow hoor, wat moet jij in godsnaam met 15 van die bakken?
Er zijn nu eenmaal van die mensen die anderen onnodig in de kosten willen jagen. Ik ben met smart op deze kastjes aan het wachten. Ik heb al alles ingekocht voor groot geld. ik heb nu al 800 piek uitgegeven, alleen nog een hub en een scart verdeler, en de barebone. En dan zijn er van die grappenmakers die hier voor anderen de pret liggen te bederven, dit is gewoon intens triest, als het zo doorgaat zijn de mensen die op hun barebone liggen te wachten dadelijk helemaal voor niks in de hemel geweest omdat ze zo'n systeempje zouden krijgen. Als er dadelijk geen meer is voor mij dan ben ik gewoon echt pissed. Dan heb ik 800 piek uitgegeven voor een systeem dat ik nooit meer zou kunnen maken :'( . En dan zal ik voor een andere barebone moeten kiezen waar ik dan ook nog een grafische kaart met TV-out in zou moeten zetten, en nog andere kosten zou moeten maken, dit zou voor mij toch zeker een 500 gulden extra kosten betekenen, dit is gewoon niet leuk meer.
Koop die resterende bakken nu meteen in!!!
Dit is het risico als je alles laat regelen door een ander, ik (en wat collega's) wilden er zeker van zijn dat we er een hadden, dus we hebben wat flappen bij elkaar gegooid, faxje de deur uit en die bare-bones ff met de auto opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval, degene die dit project voor menigeen in het water laat lopen wordt hartelijk bedankt :(
zekerheid :r , je kreeg zekerheid van DJsmiley en MrBlonde, dit is gewoon |:( jammer, maar ik ga niet schelden, ik hoop dat ik nogaltijd een mooie barebone kan bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaLaw
  • Laatst online: 29-01-2021
Wat een gezeur voor zon goedkoop ding.
Je krijgt de hele rotzooi voor slechts 239 piek. *D

Ding doet het prima. Spuit em zwart, zie je nix meer van de krassen. >:)

Enige is dat er een klein koelertje in moet omdat nix anders past.
Van coolermaster past alleen de DP5-5E11, maar waar is die te koop... weet iemand dat? :?

P.S. Dat je celeron 900 het niet doet kan kloppen, board support geloof ik maar tot 533...
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste