[HCC / Inkoopactie] barebone cel500 fl.278,-

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog verdere vragen over die coppermine proc's voor in de barebone te verkomen zal ik even uitleggen wat er precies op http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm staat:
vroeger had men alleen het socket 370 formaat, daar zaten PPGA celerons, daarna kwamen de cu-mine celeron's die theoretisch ook op deze moederbordjes zouden moeten passen, vanwege het feit dat het moederbord van de LI-7000 gebaseerd is op de intel 810 chipset, die ontwikkelt is rondom de cu-mine processor. Maar, de eerste exemplaren van de LI-7000 waren uitgerust met een standaard socket 370, en de eerste celeron II's (FC-PGA) paste toevallig ook op deze socket 370. Maar omdat intel het formaat van de celeron nog iets ging veranderen, voor meer spanning, was de chip niet meer compatible met de eerdere versies van de LI-7000 met een socket 370 chipset. Dus bedacht soyo, een nieuwe revisie te maken met het B PCB (Lees helemaal onderin op de bovenvermelde link, de update van soyo naar socket 370 naar FC-PGA op de moederborden), met wel een FC-PGA compatible socket voor de nieuwe coppermine processors, en daar kunne ze dus wel allemaal op draaien, maar het probleem waar Saeed (iemand van de technische dienst van soyo) attent op wilde maken, is als je een oud exemplaa krijgt, de revisie A van het moederbord, dan kun je maar maximaal een oude celeron II 566 met 1.6 volt eropzetten, omdat hier 4 pinnetjes gesloten zijn.
Maar omdat wij geluk hebben, en de barebones van IT-resell, over de revisie B moederborden beschikken, kunnen we er lekker :p coppermine processors op planten, en zelfs een pentium 3 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op zondag 02 december 2001 22:30 schreef Martijn02 het volgende:
Ik ben trouwens degene uit Huizen.

en ben wel bereid om die voor degene uit Hilversum mee te nemen, en mensen uit Amsterdam en hoorn mogen hem wat mij betreft bij mij komen ophalen, en mischien is het voor degene uit Zeewolde en Hardewijk ook wel handig om hem bij mij op te halen.

(er van uitgaande dat iedereen mij vertrouwd :))
Harderwijker hoopt hem uit nunspeet of ermelo op te halen

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op maandag 03 december 2001 00:13 schreef Jaromir het volgende:
Om nog verdere vragen over[..]processors op planten, en zelfs een pentium 3 :p
Ja, maar dan moeten we dus wel zeker weten dat iedereen een B revisie krijgt...

Och, anders kunnen we van 60 cpu's toch weer 30 mensen van proc upgrades voor hun dual setup voorzien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Maar omdat wij geluk hebben, en de barebones van IT-resell, over de revisie B moederborden beschikken, kunnen we er lekker :p coppermine processors op planten, en zelfs een pentium 3 :p
En hoe zou ik eventueel kunnen herkennen dat ik GEEN revisie B LI-7000 heb zodra ik 'm binnenkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Op maandag 03 december 2001 00:13 schreef hightower het volgende:

[..]

Harderwijker hoopt hem uit nunspeet of ermelo op te halen
Is natuurlijk ook prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

kan ik me nog in schrijven ??? voor 1 ????

leuk voor mn ouders :)

zo ja 1tje aub zonder proc die zwerft heir nog wel ergens rond

Thanx Prodigy

Prodigy@chello.nl

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Op maandag 03 december 2001 00:50 schreef prodigy het volgende:
kan ik me nog in schrijven ??? voor 1 ????

leuk voor mn ouders :)

zo ja 1tje aub zonder proc die zwerft heir nog wel ergens rond

Thanx Prodigy

Prodigy@chello.nl
Lees het topic door! Je moet mailen naar MR.Blonde. Er worden er maar 60 besteld, mailtjes worden op volgorde van binnenkomst behandeld, met een beetje geluk kan je er nog net bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Op maandag 03 december 2001 00:30 schreef twi het volgende:

[..]

En hoe zou ik eventueel kunnen herkennen dat ik GEEN revisie B LI-7000 heb zodra ik 'm binnenkrijg?
staat op deze site:
http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm
(stond hierboven ook al vermeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Blij da'k er nog eentje zonder proc heb besteld :P

P3 moet dan wel een EB-100MHz zijn? ben niet zo'n proc-kenner, of kun je een 133 P3@733 er ook inknallen?
[edit]

Ff wat gelezen, en het lijkt me dat een 133 proc ook op 100 moet werken.

In dat geval kan ik m'n huidige 733 proc upgraden naar 1GHz :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Bestaat er ook een G-Force 3 PCI??...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Hee! Het dingetje wordt steeds spannender! Is het 100% zeker dat er 'Revisie B' borden in die kastjes zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:46

BaRF

bijna kerst

Op maandag 03 december 2001 01:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
Bestaat er ook een G-Force 3 PCI??...
:Y)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

hmmmmm....
coppermine's op et dingetje is gunstig voor divx.....
Ik geloof er nog steeds niet zo in... maar goed.. Dat zoeken we nog wel verder uit........... Het wordt inderdaad wel een steeds interessanter bakkie.. :)

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 december 2001 09:29 schreef BaRF het volgende:

[..]

:Y)
Is dat een ja of een nee?...ik heb hm nog niet kunnen vinden..ideaal voor lan party's nl als het lukt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Op maandag 03 december 2001 09:59 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

Is dat een ja of een nee?...ik heb hm nog niet kunnen vinden..ideaal voor lan party's nl als het lukt.. :)
PCI is te traag ervoor.

Voodoo II kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 december 2001 10:03 schreef sebastius het volgende:

[..]

PCI is te traag ervoor.

Voodoo II kaartje?
PCI G-Force 3(bestaat die??) of een MX400 (die zijn er wel).. moet je toch wel mee kunnen gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Arjen:

Die jumper J8 regelt het output soort: PAL of NSTC
Daarnaast kun je met de intel drivers nog een stuk of 18 PAL varianten en een aantal NTSC varianten instellen.

Bij mij was het zo dat de S-vid en composit out allebei werken, zonder verder iets te veranderen.

Heb je je S-vid out al gebruikt?? Of doet ie nog helemaal niets??
Via s-vid krijg ik z/w beeld. Zal wel aan mn tvtje liggen. Maar via de composite doetie niets. Toch wel jammer. Want dan kan ik dat kleine tvtje gebruiken om mijn DVD's op te kijken.

Ik heb trouwens wel ff alle drivers bij intel gedownload en DMA werkt nu wel bij mn dvdspeler. De dvd's spelen nu perfect af. Ik heb de kwaliteit van de tvout nog niet geprobeert, maar een mpegkaart lijkt me overbodig. FF over een dvd/divx/mp3/vcd speler. Hiervoor heb je DivX-os:
http://www.geocities.com/SiliconValley/Software/3691/DivxOS/
De bèta heeft dvd support. Heb het nog niet geprobeerd, maar dit lijkt me qua installatie en hardwareondersteuning een stuk makkelijker dan linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Werkt divx os ook onder WinXp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
Op maandag 03 december 2001 11:16 schreef Gump het volgende:
Werkt divx os ook onder WinXp?
Ja!!! :P

Kep Divx OS al een week draaien op XP! No probs. Die nieuwe versie met dvd ondersteuning werkt nog niet echt, maar daar heb ik nog niet genoeg aand8 aan besteed. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nogmaals... Dan begint het nu toch wel intressant te worden om er een ander CPU'tje op te zetten, lijkt me... Het komt idd de DVD en DivX weergave ten goede als je er een nieuw type in kwijt kunt... Maar dan, zijn er ook linux progs die daar al gebruik van maken? Vast niet :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 14-09 17:00

Stoney3K

Flatsehats!

Lijkt wel die van mij... i810 met Celeron 500/128kB - 256 MB mem... 10 gig hd en RTL8193 nicje... heb nog nergens een tvout plugje gevonden... is mobo soms van Spacewalker®?

edit:
loopt HEERLIJK met xp erop... zelfs de divx hapert nie... komp misschien door udma66 hd...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Op maandag 03 december 2001 12:31 schreef Stoney3K het volgende:
Lijkt wel die van mij... i810 met Celeron 500/128kB - 256 MB mem... 10 gig hd en RTL8193 nicje... heb nog nergens een tvout plugje gevonden... is mobo soms van Spacewalker®?
eh.. voor je post, lees ff het topic.. dat scheelt dingen 2 keer vertellen...

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Nee het is van SOYO! :D

Wel ff goed lezen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
Op maandag 03 december 2001 00:07 schreef robgee het volgende:

[..]

hehe...

reizen wij wel samen naar die meeting toe
toch wel grappig dat er nog meer tweakers in je dorp blijken te wonen :)

ik kan ook wel een auto regelen denk ik :P
Relaxed! Ik add je ff op icq, dan kunnen we t.z.t wat afspreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Ok, we zitten weer sneller vol dan we dachten...

Nu zitten we op 60 bestellingen en in m'n mailbox liggen nog 11 onbeantwoorde bestellingen.

We nemen bestellingen aan tot vandaag 17:00 en dan is het echt mooi geweest :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Op maandag 03 december 2001 13:10 schreef Mr.Blonde het volgende:
Nu zitten we op 60 bestellingen en in m'n mailbox liggen nog 11 onbeantwoorde bestellingen.

We nemen bestellingen aan tot vandaag 17:00 en dan is het echt mooi geweest :P ;)
Het plan ligt nu alsvolgt :

Tot vanavond (maandag 3 december) 17:00 uur worden ontvangen meeltjes geaccepteerd. Zullen dan tussen 65 en 80 zekere bestellingen hebben, ervan uitgaande dat de reeds aangemelde mensen nu niet ineens terugkrabbelen. Ieder meeltje na 17:00 moeten we helaas een "nee" verkopen.
Daarna is er nog tot 5 december de mogelijkheid tot het wijzigen van je bestelling. Eventueel proberen we nog andere cpu's te achterhalen voor in de deal.
En daarna moet dan zo snel mogelijk het geld rond zijn, want dan kunnen we met zekerheid een bepaald aantal bestellen.
Verder een oproep aan iedereen die al besteld heeft en nog niet helemaal zeker is, laat dan in ieder geval weten dat je niet zeker bent, dan kunnen we dat in het voorstel aan it-resell meenemen, qua minimum afname waarop we een prijs sluiten.

Owja, ik ga dus Slack8.0 A.B. Controlled only creeren hiervoor... Heb wel studie en druk enzo, dus als er mensen willen helpen :-) Ik organiseer dat wel, maar vele handen maken ligt werk (zie linux :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Yes, ik doe mee.... :9
Thanx for the reply MrBlonde

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden de barebones opgehaald bij de leverancier? Ik ga de 15e namelijk 2 maanden naar Australie, het is voor mij geen probleem om hem op te halen, en evt. voor tweakers in de buurt van Apeldoorn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Ok, het team is wat uitgebreid. Page is ook weer geupdate:

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:35

ChUcKiE

Dus........

Ok, ik heb dus een cel500 erbij besteld, maar zoals men nu bezig is met die PIII's, wachtg ik het nog even af! Wellicht heeft de leverancier ook andere CPU's in de aanbieding?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 03 december 2001 13:32 schreef botmans het volgende:
Wanneer worden de barebones opgehaald bij de leverancier? Ik ga de 15e namelijk 2 maanden naar Australie, het is voor mij geen probleem om hem op te halen, en evt. voor tweakers in de buurt van Apeldoorn...
Hopelijk is alles binnen voor de 15e, we weten het pas zeker als alles definitief is besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 20:18

Eboman

Ondertitel

Ik ben er ook wel voor in om als transporteur/taxi te fungeren voor mensen in mijn Regio (Tiel,Betuwe). Misschien dat alle anderen die dit ook doen vermeld kunnen worden in de mailing die er uit gaat ? ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 03 december 2001 13:37 schreef Eboman het volgende:
Ik ben er ook wel voor in om als transporteur/taxi te fungeren voor mensen in mijn Regio (Tiel,Betuwe). Misschien dat alle anderen die dit ook doen vermeld kunnen worden in de mailing die er uit gaat ? ;)
Contact jaspernl ff over de bezorging. We laten ook nog wel ff tzt wat horen over de bezorging / afhalen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heeft er iemand direct contact met IT-Resell??
i.v.m. andere cpu's...

(p.s. ik woon in Hoorn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:35

ChUcKiE

Dus........

BDW iemand uit de buurt van noord (noord)-Limburg?? iets onder Nijmegen dus?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 03 december 2001 13:59 schreef Gutteguttegut het volgende:
Heeft er iemand direct contact met IT-Resell??
i.v.m. andere cpu's...

(p.s. ik woon in Hoorn)
Ik heb net contact gehad met IT-resell. Ze hebben waarschijnlijk wel andere cpu's die je eventueel, buiten de actie om, zou kunnen kopen als je zelf afhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Laatst online: 04-04-2024
Op maandag 03 december 2001 13:27 schreef Kippenijzer het volgende:

[..]

Het plan ligt nu alsvolgt :

Tot vanavond (maandag 3 december) 17:00 uur worden ontvangen meeltjes geaccepteerd. Zullen dan tussen 65 en 80 zekere bestellingen hebben, ervan uitgaande dat de reeds aangemelde mensen nu niet ineens terugkrabbelen. Ieder meeltje na 17:00 moeten we helaas een "nee" verkopen.
Daarna is er nog tot 5 december de mogelijkheid tot het wijzigen van je bestelling. Eventueel proberen we nog andere cpu's te achterhalen voor in de deal.
En daarna moet dan zo snel mogelijk het geld rond zijn, want dan kunnen we met zekerheid een bepaald aantal bestellen.
Verder een oproep aan iedereen die al besteld heeft en nog niet helemaal zeker is, laat dan in ieder geval weten dat je niet zeker bent, dan kunnen we dat in het voorstel aan it-resell meenemen, qua minimum afname waarop we een prijs sluiten.

Owja, ik ga dus Slack8.0 A.B. Controlled only creeren hiervoor... Heb wel studie en druk enzo, dus als er mensen willen helpen :-) Ik organiseer dat wel, maar vele handen maken ligt werk (zie linux :) )
Lijkt me leuk mee te helpen. Echter ken ik RedHat 7.0t/m 7.2 best goed en SuSE 6.0 een beetje, maar dat mag geen probleem zijn hoop ik. Heb ooit 1 keer slackware 8 op een sun met 64 bit proc gezet.
Maar ik geloof dat er niet al te veel verschillen zijn.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 12:02
Ik ben net bij deze fantastische firma geweest ;) Ik had geen zin tot 5 dec. te wachten. Het is echt een grote loods op een industrieterrein helemaal tot de nok toe gevuld met oude (en nieuwe in dozen) computermeuk. Palletje 17" monitoren, meneer? Tuurlijk! Zag zelfs lege serverkasten staan. Helaas hadden ze die celeron 500 niet meer liggen, maar ik heb dat ding thuis opengeschroefd, het mobo eruit geschroefd en even onderop gekeken......en het is dus de B revisie. Er past dus zeker een snellere cpu op dan een 566 celeron! Het is mij alleen een raadsel waar je een harde schijf moet inbouwen. Hij kan natuurlijk ipv een floppie of een cd-speler, maar hij zou volgens de site onder de cd-speler moeten, maar daar kan ik geen bevestigingspunten vinden. Nou ja, er kwam toch al geen floppy in, dus maakt ook eigenlijk niet uit. Wat ik wel nog even wilde weten en misschien dat iemand dat hier weet:

* er zitten uiteraard geen drivers bij, wordt alle hardware door windows gedetecteerd? en dan vooral ook de onboardshit en de ir-poort?

* kun je hem zonder monitor gebruiken, dus als je opstart dat hij gelijk op tv-out overschakeld?

In ieder geval weer een leuk hobbyprojectje!

Succes met jullie bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Ik heb net ff gebeld weer met IT-resell. Helaas hebben ze maar ongeveer 65 kastjes staan. Celeron's 500Mhz zijn de enige cpu's die ze kunnen leveren nu. :(

Het voordeel is wel dat alles uit voorraad kan worden geleverd *D. Het grote nadeel is dat we heel wat mensen teleur moeten stellen. :(

Het is nu zo dat we gaan uitzoeken wie definitief zijn bestelde spullen krijgt: wie het eerst komt, eerst maalt. :P

Degene die dus vandaag pas bestelt hebben lopen het meeste kans om helaas niet mee te kunnen doen. ;(

Onze excuses voor al het ongemak, maar IT-resell heeft nou eenmaal niet meer in voorraad.

Iedereen die bestelt heeft hoort z.s.m van ons omtrend de betaling & aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
* kun je hem zonder monitor gebruiken, dus als je opstart dat hij gelijk op tv-out overschakeld?
/me wil dit ook wel weten!
Succes met jullie bestelling!
thx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 03 december 2001 14:28 schreef kleinelievewolff het volgende:
Het is mij alleen een raadsel waar je een harde schijf moet inbouwen. Hij kan natuurlijk ipv een floppie of een cd-speler, maar hij zou volgens de site onder de cd-speler moeten, maar daar kan ik geen bevestigingspunten vinden.
Hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/miniPC5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/miniPC6.jpg
* er zitten uiteraard geen drivers bij, wordt alle hardware door windows gedetecteerd? en dan vooral ook de onboardshit en de ir-poort?
In dit topic is al meermalen een URl voor de drivers voorbij gekomen, maar win2k , XP en ME detecteren het meeste al standaard.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 12:02
Op maandag 03 december 2001 14:41 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Hieronder:
[afbeelding]
Ha, dat is leuk, dat is precies een onderdeeltje dat er bij mij niet bij zit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:05
Op maandag 03 december 2001 14:36 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ik heb net ff gebeld weer met IT-resell. Helaas hebben ze maar ongeveer 65 kastjes staan.
Hmm.. Da's op zich al niet zo leuk natuurlijk, maar kun je met die gasten afspreken dat ze die vasthouden?

Anders moet je straks nog meer mensen teleur gaan stellen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
De kastjes die er nu staan houden ze vast voor ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 17:51

Rincewind

Take me in your arms tonight

Dus als ik het goed begrijp is het dus mogelijk om een Intel Pentium III 1000EB (FC-PGA) erin te stoppen ? Djeez... dat wordt een leuke 'mean-masjien' :)

Ik ga hem denk ik maar PowerDwarf noemen *D

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Laatst online: 08-06 08:22
[quote]
Wat mij persoonlijk nog WEL weer trekt, is dat een paar linux-goeroes (of windows, boeie) m zo maakt, dat je lekker divx/mp3/dvd/enz kan kijken op je TV, liefst via draadloze muis of afstandsbedining. En dan ff een ISO naar iedereen toe

Meeste zullen m toch gebruiken als multimedia player
[\quote]

Geweldig, ik doe mee!
Heb ook wel ervaring met Slackware.

Zullen we dan maar een (afhaal)dagje afspreken om met elkaar te gaan knutselen??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Weet iemand of het mogelijk is om de TV-out direct bij het booten al te gebruiken? Dus niet dat je 'em eerst moet activeren in windows/linux?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:08

Felyrion

goodgoan!

zijn die 65 kassies definitief alles wat ze kunnen leveren of komen er in de toekomst nog meer?:'(
Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n dingetje, en ik ken er nog wel 2 dus......

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proggy
Op maandag 03 december 2001 15:35 schreef Mr.Blonde het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de TV-out direct bij het booten al te gebruiken? Dus niet dat je 'em eerst moet activeren in windows/linux?
Bij mij werkt TV-out al vanaf het moment dat je de pc aanzet. Je moet er wel voor zorgen dat je je monitor op dat moment niet hebt aangesloten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit systeem wel redelijk stil houden, dus ik denk dat een intel P3 1000EB wat te krachtig en te warm wordt om die te koelen in dit kastje, of nie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 03 december 2001 15:43 schreef Sacrosanct het volgende:
zijn die 65 kassies definitief alles wat ze kunnen leveren of komen er in de toekomst nog meer?:'(
Ik ben ook wel geinteresseerd in zo'n dingetje, en ik ken er nog wel 2 dus......
Dat is echt het maximux, ze kunnen niet extra bij bestellen :(
Bij mij werkt TV-out al vanaf het moment dat je de pc aanzet. Je moet er wel voor zorgen dat je je monitor op dat moment niet hebt aangesloten! :P
Ok! Relaxed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
Om alvast in de Linux stemming te komen zijn hier alvast twee linkjes om van je barebone een echte videorecorder te maken. Ben benieuwd of dit met een Celeron 500 ook lukt. :)

http://www.ee.up.ac.za/~justin/v4l2/
http://www.cadsoftusa.com/people/kls/vdr/index.htm

http://ffmpeg.sourceforge.net/
http://www.stack.nl/~brama/vcr/

[Edit:Nog twee links toegevoegd]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 03 december 2001 15:49 schreef Jaromir het volgende:
Ik wil dit systeem wel redelijk stil houden, dus ik denk dat een intel P3 1000EB wat te krachtig en te warm wordt om die te koelen in dit kastje, of nie?
Mmm.. Als je die P3 op een 100Mhz bus laat lopen, klok je 'm dan in feite niet onder?
Dan zou dat toch een stuk minder erg moeten zijn?

En een standaard coolermastertje past wellicht net onder de plaats voor floppy (ik heb 'm eruit gelaten, omdat mijn koeler net te hoog is ;) )

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/blofnet/got/miniPC4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
  • Laatst online: 03:48
damn heb ik zaterdag al een mailtje gestuurd, daarna maar geannuleerd omdat ik niet zeker was ofdat ik die cpu nodig had. En nu zit ik bij de laatste 10 :'( het zit niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit topic al een tijdje niet gevolgt, maar jullie hebben het steeds over een snellere CPU die erin kan. Ik ga um alleen maar voor multimedia gebruiken divx en mp3s voor DVD stop ik een Creative mpeg2kaart erin . Dan heb ik toch aan een 500Mhz genoeg toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Op maandag 03 december 2001 16:34 schreef wildweazel het volgende:
Ik heb dit topic al een tijdje niet gevolgt, maar jullie hebben het steeds over een snellere CPU die erin kan. Ik ga um alleen maar voor multimedia gebruiken divx en mp3s voor DVD stop ik een Creative mpeg2kaart erin . Dan heb ik toch aan een 500Mhz genoeg toch??
met dvd zou het misschien wel handiger zijn om wat meer cpu te hebben, voor mp3 maakt het niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:46

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 15:35 schreef Mr.Blonde het volgende:
Bij mijn weten niet. Als je geluk hebt is dat systeem er wel op voorbereid en kun je net zoals elke Matrox G400/G450/G550 je tv-out onder Dos gebruiken met aparte stuurprogramma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 17:42 schreef Microsoft het volgende:

[..]

Bij mijn weten niet. Als je geluk hebt is dat systeem er wel op voorbereid en kun je net zoals elke Matrox G400/G450/G550 je tv-out onder Dos gebruiken met aparte stuurprogramma's :)
[offtopic]
Zover ik weet kan alleen de g400 tv-out tijdends het booten. Bij de g450 kan dit zeker niet omdat de tv-out software matig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 03 december 2001 17:31 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Weer even een overzicht van de urls, misschien handig om die ook op de bestellings pagina te zetten?

http://www.baber.com/baber/products/bare64.htm
http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm
http://www.soyo.com.tw/product/li7000.htm
http://www.soyousa.com/sy7000.html
http://www.geocities.com/SiliconValley/Software/3691/DivxOS/
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 17:44 schreef Xanthorax het volgende:

[..]

[offtopic]
Zover ik weet kan alleen de g400 tv-out tijdends het booten. Bij de g450 kan dit zeker niet omdat de tv-out software matig is.
Ok, beter leren lezen :)
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Hoe zit het met de kosten van het verzenden eigenlijk? De pc kwam volgens mij op 156 piek zonder cpu? Klopt dit allemaal nog?

p.s. ik krabbel absoluut niet terug, ben alleen ff het totale kostenplaatje aan het opmaken, zover ben ik al:
Kast + Mobo fl 156.00
256MB SDRAM PC-133 fl 108.00
Maxtor D740X, 20,0 Gb, 7200 rpm fl 243.00
Cooler fl 22.50
Intel® Celeron, 900 MHz fl 175.50

Totaal fl 709.00
Plus de verzendkosten uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 15:38
sowww....
jij bent nogal wat van plan.
(en dat voor een cheap-ass systeem eigenlijk ;))

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Links update:

Winlirc, ir ontvanger:
http://winlirc.sourceforge.net/

Nog een stukje IR software:
http://www.antenet.fi/irassistant/

En nog eentje:
http://www.girder.nl/

Bron: C'T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Niet online
Ik heb net even 256mb ram besteld. Als hd stop ik er een seagate barracuda IV 4GB in die ik nog heb liggen, alleen moet die wel actief gekoeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Celeron II's kunnen er nou wel en niet op?

Ik heb ff de datasheet van de Celly opgezocht:
http://developer.intel.com/design/celeron/datashts/243658.htm (PDF is 1MB groot)
BLZ 23

Bij de 566 staan er 2: een die 1.5V wil en 1 die 1.7V wil.
Ik zie ook dat de CellyII 900MHz t/m 1100MHz allemaal 1.75V willen. Welk voltage kan hij nou wel en niet leveren? (en dus: welke passen erop en welke niet?). Een PIII is niks, want die zijn me te duur.

[edit]
Vanaf de 633 t/m de 800 zijn er telkens 3 verschillende voltages: 1.65V, 1.7V en 1.75V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 19:23 schreef Nowhere het volgende:
sowww....
jij bent nogal wat van plan.
(en dat voor een cheap-ass systeem eigenlijk ;))
Ik wil wel een behoorlijk systeem om dvd / zware divxjes goed af te kunnen spelen, en redelijk veel mp3'z er op te kunnen storen. Ik vind 709 piek erg goed te doen (dvd speler heb ik nog liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 19:29 schreef Bizkit het volgende:
Welke Celeron II's kunnen er nou wel en niet op?

Ik heb ff de datasheet van de Celly opgezocht:
http://developer.intel.com/design/celeron/datashts/243658.htm (PDF is 1MB groot)
BLZ 23

Bij de 566 staan er 2: een die 1.5V wil en 1 die 1.7V wil.
Ik zie ook dat de CellyII 900MHz t/m 1100MHz allemaal 1.75V willen. Welk voltage kan hij nou wel en niet leveren? (en dus: welke passen erop en welke niet?). Een PIII is niks, want die zijn me te duur.

[edit]
Vanaf de 633 t/m de 800 zijn er telkens 3 verschillende voltages: 1.65V, 1.7V en 1.75V.
Ergens in dit topic kun je lezen dat wij de B revisie krijgen van het bord, en ook kun je lezen dat iemand een pIII 1 ghz erop draaiend heeft en die draait op 1,8 volt.

Dat zit dus wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
Op maandag 03 december 2001 19:30 schreef LoCuTuS2000 het volgende:

[..]

Ik wil wel een behoorlijk systeem om dvd / zware divxjes goed af te kunnen spelen, en redelijk veel mp3'z er op te kunnen storen. Ik vind 709 piek erg goed te doen (dvd speler heb ik nog liggen)
hmmm... ik hoor het al
geen arme student aan jou zijde van het scherm :)

(dvd heb ik ook nog liggen hoor + geheugen + hdd)

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoCuTuS2000, dat had ik ook al gelezen.
Ik ging nog ff die links af en vond dit nog:
bron = http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm

12/19/00 - Update

Intel has changed the Celeron CPU - Again!! Latest are 1.65 & 1.7v, due to a change in the state of a few pins being different (about 4 I believe - unused, used to be grounded & now need to be open) they can ONLY be used in a FC-PGA Socket, they will not work in a standard (older) plain Socket 370. This means that you can NOT use the current Coppermine Celeron's in older Socket 370 MoBo's such as the LI-7000, 7IWB, 7IZA, 7IXB,...
Onder andere de Celeron 633MHz tot en met 800MHz hebben 1.65V en 1.7V, maar vanaf de 900MHz hebben alle 1.75V, dus dat zou betekenen dat je goed zit met een Celeron 900MHz of hoger. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 19:46 schreef Bizkit het volgende:
LoCuTuS2000, dat had ik ook al gelezen.
Ik ging nog ff die links af en vond dit nog:
[..]

Onder andere de Celeron 633MHz tot en met 800MHz hebben 1.65V en 1.7V, maar vanaf de 900MHz hebben alle 1.75V, dus dat zou betekenen dat je goed zit met een Celeron 900MHz of hoger. Kan iemand dat bevestigen?
Ja; ik zei al dat een pIII 1 ghz draait, die loopt op 1,8 v geen probleem dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
Op maandag 03 december 2001 19:56 schreef LoCuTuS2000 het volgende:

[..]

Ja; ik zei al dat een pIII 1 ghz draait, die loopt op 1,8 v geen probleem dus
nice...
standaard 0.05 volt teveel op je proc.
kun je proc zonder problemen een Mhz'tje of wat hoger zetten, zonder temp-verhoging

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 19:38 schreef Nowhere het volgende:

[..]

hmmm... ik hoor het al
geen arme student aan jou zijde van het scherm :)

(dvd heb ik ook nog liggen hoor + geheugen + hdd)
Ik heb net een celeron pc zonder scherm voor teveel geld verkocht. Heb wel ff wat uit te geven nu gelukkig :P

Kerstbonus komt er ook weer aan, w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxtor D740X, 20,0 Gb, 7200 rpm fl 243.00 ????
Waarom zou je die bestellen als je een
IBM IC35LO40 7200 RPM HD hebt voor 260 piekjes, en dan heb je ook nog eens een lekkere 40 gig ter beschikking, of zelfs, de optie die ik heb gekozen: IBM IC35LO60 7200 RPM, met maar liefst 60 gigjes voor 350 piekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 20:13 schreef Jaromir het volgende:
IBM IC35LO40 7200 RPM HD hebt voor 260 piekjes, en dan heb je ook nog eens een lekkere 40 gig ter beschikking, of zelfs, de optie die ik heb gekozen: IBM IC35LO60 7200 RPM, met maar liefst 60 gigjes voor 350 piekjes
Is die IBM een beetje stil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 20:13 schreef Jaromir het volgende:
Die prijzen zijn zonder verzendkosten, bij de pc boer om de hoek. Lekker simpel met garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoppie
  • Niet online
Hai,

Even voor de minder gelukkige onder ons (ja ik behoor ook tot de laatste 10).

Is er op dit moment nog ergens een soort gelijk mb van een andere fabrikant met hetzelfde formaat? (dus met vga+ tvout, lan , audio, flexatx/micoratx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Op maandag 03 december 2001 20:26 schreef Zoppie het volgende:
Hai,

Even voor de minder gelukkige onder ons (ja ik behoor ook tot de laatste 10).

Is er op dit moment nog ergens een soort gelijk mb van een andere fabrikant met hetzelfde formaat? (dus met vga+ tvout, lan , audio, flexatx/micoratx)
De shuttle SV24 (ff uit me hoofd, staat in de pricewatch bij overigen) deze is een stuk duurder alleen.

Een asus terminator kan ook, maar das een towertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah, die IBM drive is still, zie de tests @ hardwareinfo enz.
En over die vergelijkbare barebone of die ergens verkrijgbaar is, natuurlijk, maar wel tegen een veel hogere prijs, ik schat toch wel het dubbele, want er staan op amerikaanse sites gewoon 185 dollar voor zo'n kastje, en dat is dacht ik toch wat meer dan 165 gulden wat wij betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
Leuk te lezen dat iemand er een P3-1000 op heeft draaien, maar maar ik ben toch bang dat voedingkje een beetje licht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, die P3 draaide dus wel zonder DVD, en een 5400 RPM HD, dus das meteen een flinke belasting minder voor de voeding, dus nog een DVD en een snellere HD zal wat problemen kunnen geven, daarom ga ik voor de P3-800EB, toch voor 250 een goed performance processor en de extra kracht van de 133Mhz, FSB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:15
ah, kijk, dat wilde ik even horen!
:)

(sorry, was te lui om even terug te scrollen om je naam te zoeken, Jaromir)

Ik heb er trouwens steeds meer zin in, zeker nu zoveel mensen precies hetzelfde systeem kopen; meer mensen, meer ideeën, meer 'tweaken', minder tv...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

Ik zie net dat mijn PIII 667Mhz op 1,65 volt draait....
en die wil ik eigenlijk overzetten naar m'n barebone :'(
Gaat'ie dat redden denk je :?

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wat ik wel jammer vind is dat de linux-goeroe's niet meer op mijn vraag hebben gereageerd:
Zouden de linux goeroe's een OS op maat kunnen maken tegen een vergoeding:
dus zorgen dat allen netjes loopt op bijv. slackware, en dan lekker soepeltjes laten afspelen.

P.S. hoeveel sneller is DivX OS? is het verstandig om maar een dualboot te maken tussen DivX OS en win98 SE, of als je maar 2x per week een DivX filmpje kijkt (wat denkelijk zodra ik deze barebone heb meer zal worden omdat ie dan op mijn 60CM TV gaat) dus gewoon DivX te kijken in win 98 SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga denk ik voor een Celeron 900MHz boxed voor FL195 bij Mycom. Laagste prijs in pricewatch is 186, dus scheelt bijna niks. Deze loopt volgens de specs op 1.75V standaard. Misschien wil hij op 1.8V wel op 1026MHz lopen :) Prijsverschil met de Cel500 is maar [195 - 118] = FL77. Niet veel voor 2x zo snelle CPU :)

Mr.Blonde, ik laat nog wel ff definities weten wat ik doe (morgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Op maandag 03 december 2001 20:48 schreef Jaromir het volgende:
daarom ga ik voor de P3-800EB, toch voor 250 een goed performance processor en de extra kracht van de 133Mhz, FSB
Gaat het hier om de prijs? Zoja, waar? In de pricewatch staat íe namelijk voor 350...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
* Nowhere wil gewoon nog steeds een celeron 500 erbij

eerst kijken wat de prestaties daarmee zijn, dan zien we wel weer verder.
upgraden kan altijd nog, en het lijkt me niet dat de prijzen echt gaan stijgen op dit moment :D

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn
  • Laatst online: 03:48
Weet iedereen het al zeker dat ze een barebone nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Ik krijg veel mailtjes met de vraag of iemand wel of niet zijn spullen krijgt nu blijkt dat er niet genoeg barebones zijn.

Ik heb op de info-page aangegeven welke mensen we waarschijnlijk teleur moeten stellen:

Arno Horlings, Frank de Bruin, Marijn van der Giesen, Bert-Jan v/d Kolk, R. van Daalen, Alexander Pluim, Mario Buikhuizen en Denis van Beek.

Excuses aan de mensen hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, das in duitsland ligt de prijs van de P3-800EB op 200 mark, ik heb dit ruim omgerekend tot 250 gulden. En ik ben 100% zeker van mijn bestelling van de barebone, en ik denk met mij vele anderen, ik moest er even over denken, maar ik wilde altijd al een extra systeempje voor op de TV, en dit is een lekker goedkoop en toch snel systeempje, dus kies ik voor deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

[quote]
Op maandag 03 december 2001 15:33 schreef -RenE- het volgende:
Wat mij persoonlijk nog WEL weer trekt, is dat een paar linux-goeroes (of windows, boeie) m zo maakt, dat je lekker divx/mp3/dvd/enz kan kijken op je TV, liefst via draadloze muis of afstandsbedining. En dan ff een ISO naar iedereen toe

Meeste zullen m toch gebruiken als multimedia player
[\quote]

Geweldig, ik doe mee!
Heb ook wel ervaring met Slackware.

Zullen we dan maar een (afhaal)dagje afspreken om met elkaar te gaan knutselen??? :)
Op maandag 03 december 2001 21:07 schreef Jaromir het volgende:
Nou, wat ik wel jammer vind is dat de linux-goeroe's niet meer op mijn vraag hebben gereageerd:
dus zorgen dat allen netjes loopt op bijv. slackware, en dan lekker soepeltjes laten afspelen.

P.S. hoeveel sneller is DivX OS? is het verstandig om maar een dualboot te maken tussen DivX OS en win98 SE, of als je maar 2x per week een DivX filmpje kijkt (wat denkelijk zodra ik deze barebone heb meer zal worden omdat ie dan op mijn 60CM TV gaat) dus gewoon DivX te kijken in win 98 SE?
Beetje lange quote janh, sorry...

Maar, 1) Ik ben geen linux goeroe, en ik maak een hele lichte Slack die precies doet wat ik wil, als dat wat jij wil haalbaar is kan dat...
En, 2) Vind ik leuk, maar ik kan echt niet in een middagje dat voor elkaar krijgen wat ik wil... Tenzij jij een echte goeroe bent die nooit iets hoeft te lezen en echt alles weet...

Ik ga echt gewoon een maandjhe ofzo hieraan kloten, het moet perfect zijn, voordat ik andere mensen opzadel met mijn in elkaar geklote Slack-driver-by-A.B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
Op maandag 03 december 2001 21:07 schreef Jaromir het volgende:

Volgens mij zijn er genoeg mensen -waaronder ikzelf- die aangekondigd hebben een-en-ander onder linux aan het draaien te brengen. Als alles werkt dan kun je uiteraard een kopietje krijgen van het systeem. Gratis :)

Zelf wil ik in ieder geval het volgende aan de praat krijgen: DVD,DivX,Mp3,TVcard,VCR,IR+afstandbediening. Waarschijnlijk onder Slackware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Beetje blind? Ik ben degene die dat hele project opgezet had hoor, lijkt me :-) Ik quote alleen effe een en ander dus...
Geef maar contact info, dan hebben we nu drie mensen die mee willen helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 03 december 2001 21:55 schreef Kippenijzer het volgende:
Beetje blind? Ik ben degene die dat hele project opgezet had hoor, lijkt me :-) Ik quote alleen effe een en ander dus...
Geef maar contact info, dan hebben we nu drie mensen die mee willen helpen...
Rustig hé :P :z

Tis wel beter dat er nu al 3 mensen zijn die iets gaan proberen te maken! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op maandag 03 december 2001 21:53 schreef -RenE- het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er genoeg mensen -waaronder ikzelf- die aangekondigd hebben een-en-ander onder linux aan het draaien te brengen. Als alles werkt dan kun je uiteraard een kopietje krijgen van het systeem. Gratis :)

Zelf wil ik in ieder geval het volgende aan de praat krijgen: DVD,DivX,Mp3,TVcard,VCR,IR+afstandbediening. Waarschijnlijk onder Slackware.
Kan ik wel met win98se doen (als daar belangstelling voor is tenminste), trek ik voor het maken van een iso gewoon het serie nummer uit het register...hoef je dat alleen nog maar in tevullen tijdens het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

win98se voor zichzelf instaleren en optimaal kan configureren, kan iedere idioot voorzichzelf, maar sommige mensen hebben problemen met hun linux kennis, en aangezien linux toch eigenlijk wel een perfect OS is voor op zo'n systeempje is dat wel leuk dat mensen zich daarvoor inzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 22:14 schreef Jaromir het volgende:
win98se voor zichzelf instaleren en optimaal kan configureren, kan iedere idioot voorzichzelf, maar sommige mensen hebben problemen met hun linux kennis, en aangezien linux toch eigenlijk wel een perfect OS is voor op zo'n systeempje is dat wel leuk dat mensen zich daarvoor inzetten
Dat is zeker waar, ik hou dit dan ook erg goed in de gaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel wat webspace beschikbaar stellen voor die linux-distro dat voor dit beestje gebouwd wordt. Mail me maar ff als je iets hebt wat het web op moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mogen nu eigenlijk de maximale afmetingen van de processor koeler zijn, als je een diskette station in de barebone wil plaatsen.
P.S. is de airflow in dit kastje goed, of is een Slot koeler (i.p.v. een PCI kaart) voor veel betere airflow zorgen of is dat niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
kan het niet op 1 v/d tweakers servers gezet worden?

wellicht dat een admin meeleest in dit topic, die hier antwoord op kan geven?

* Nowhere heeft nog een vraag....
heeft mr.blonde electronic banking? dan is het namelijk snel duidelijk dat het geld overgemaakt is.

www.kuiphuis.nl

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste