[HCC / Inkoopactie] barebone cel500 fl.278,-

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 2.191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32

jaspernl

de tijd vliegt

Op zaterdag 01 december 2001 20:56 schreef Kippenijzer het volgende:
Ja, leuk, maar hoeveel mensen uit Groningen kopen er één? Ik ben een van de weinig if not de enige... Ik heb wel OV, dus kan hem wel ophalen, zolang het me maar geen hele dag moet kosten... :-)

Regelt zich toch wel, lijkt me zo... En anders kan ik misschien mijn zus porren om hem aan te nemen, Hilversum moet toch lukken?
Kijk! Met zo'n instelling komen we er wel!
Ik vind het geen probleem om naar groningen te rijden, overigens.
Maar, zoals ik al heb gezegd: een weekend heeft voor mij maar 30 werkuren ('k moet ook nog effe eten en slapen...)
We komen er wel uit, met z'n allen!!!
Cool!

Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Op zaterdag 01 december 2001 21:22 schreef BackSlash32 het volgende:
Niet getest (Win of Linux btw?)
onder linux, want volgens mij, had iemand anders het al onder windows aan de praat kekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
ah, mooi, heb de bak nu draaien in RedHat 7.2, geluid en netwerk deeden het gelijk, TV-OUT kan ik niet testen :( want ik mis wat draadjes

alleen elke keer als ik mijn pc'tje van de stroom afhaal, dan is mijn bios weer in de "default settings" en staat de datum weer in 1999, zal waarschijnlijk mijn batterij zijn, of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

ik woon ook in groningen en ik kan wel een car regelen ;) en dus dat moet wel goed komen...

* Brazza zegt Mr. Blonde heb je die 2e bestelling nog gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 01 december 2001 23:25 schreef Klovan het volgende:
zal waarschijnlijk mijn batterij zijn, of niet :?
Denkut, ik heb er gelukkig geen last van.

Kijk voor de gein eens of je jumper nog goed staat :P (zit net onder de riser ;) )
TV-OUT kan ik niet testen :( want ik mis wat draadjes
Dat probleem ken ik :o

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 00:01 schreef BackSlash32 het volgende:

Denkut, ik heb er gelukkig geen last van.

Kijk voor de gein eens of je jumper nog goed staat :P (zit net onder de riser ;) )

hoe zou die jumper moeten staan dan?

Dat probleem ken ik :o

heb alleen nog een aansluiting nodig voor tulip>scart
voor de rest dat ding draait mooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
ik woon ook in groningen en ik heb een kar :) [okee ene opel kadett, noem het wat je wilt]

ik moet nog even beslissen of ik er 1 wil [kheb hier al een paar pc's en ik weet nog niet of ik wel een server wil]

maar anders wil ik ze wel in deze provincie euhm.. distribueren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
HMM, mijn bak mag wat mij betreft wel bij DJSmiley of Andre Pater gedunpt worden als ze daar mee instemmen. Komt ie vanzelf wel bij mij. dat scheelt dus ook wel weer.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 02 december 2001 00:30 schreef Klovan het volgende:
hoe zou die jumper moeten staan dan?
pin 1+2, de eerste twee vanaf de risercard gezien.
heb alleen nog een aansluiting nodig voor tulip>scart
s/video > scart toch?
ik moet nog even beslissen of ik er 1 wil [kheb hier al een paar pc's en ik weet nog niet of ik wel een server wil]
Check m'n .sig :P
En ik heb er nog één besteld :o

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in
en gelijk definitief natuurlijk

Heb ook al een mailtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Op zondag 02 december 2001 00:40 schreef slacksoff het volgende:
ik woon ook in groningen en ik heb een kar :) [okee ene opel kadett, noem het wat je wilt]

maar anders wil ik ze wel in deze provincie euhm.. distribueren :)
Nog een server? Neh, dat wil ik ook niet... Ik gaat hem zwart modden en onder de tv bij de videorecorder zetten... Gewoon een "embedded-linux" bakje maken... En dan fijn MP3,Divx en DVD zodra ik geld heb voor een speler ermee op mijn tv en hifi dumpen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 00:43 schreef BackSlash32 het volgende:

pin 1+2, de eerste twee vanaf de risercard gezien.

grrr, daar staat ie nu ook op ;( ga anders wel proberen eerst de CMOS te clearen, dmv hem op 2+3 te zetten en dan weer terug, kijken wat ie dan doet :7

s/video > scart toch?

ik heb nl al een s/video>tulip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:41
Op zondag 02 december 2001 00:48 schreef Kippenijzer het volgende:

[..]

Nog een server? Neh, dat wil ik ook niet... Ik gaat hem zwart modden en onder de tv bij de videorecorder zetten... Gewoon een "embedded-linux" bakje maken... En dan fijn MP3,Divx en DVD zodra ik geld heb voor een speler ermee op mijn tv en hifi dumpen :-)
precies.. maar ik heb mn tv naast mn pc-monitor staan. dus een set-top-box zal niet nodig zijn[nee ik ben zo dom geweest om een v7700 zonder tv-out te kopen]. en dan heb ik ook nog ene laptop met tv-out en ook een celly-533 die ik kan gebruiken voor dit soort dingen.

sjit had ik maar foto's. dan was het overduidelijk.

euhh. maarja.. als ik nou een echt doel had voor zon bakkie[mooie aanbieding] zou ik het zeker doen. maar wat ik er mee moet? mn regular pc zit al alles te doen. ene fileserver is overbodig. hij deelt al internet [ingebouwd in winXP] en mn andere pc zit niks te doen [celly633.. vooral voor netwerk gamen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:46

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik heb er vanavond eentje besteld, maar heb er in principe geen moeite mee om dat kastje op te halen. Ik heb een rijbewijs en 's avonds altijd wel tijd (zondag ook wel). Waar zou ik die dan moeten halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Is er misschien ergens een duidelijke "Newbie" topic voor om hier een divx/dvd/mp3 speler van te maken.

Search deed het niet lekker :?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Op zondag 02 december 2001 00:56 schreef Arno98 het volgende:
Hoi,

Is er misschien ergens een duidelijke "Newbie" topic voor om hier een divx/dvd/mp3 speler van te maken.

Search deed het niet lekker :?:?
Mischien een dom antwoord hoor, maareuh

1. Zet er wat geheugen in
2. Plaats een harde schijf
3. plaats een CD/DVD speler
4. Installeer een OS naar keuze
5. Installeer een MP3 speler
6. Installeer een DIVX speler
7. Installeer een DVD speler

Voila !
Als je je gerichtere vragen hebt kan je ze hier stellen, anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 01:22 schreef Martijn02 het volgende:

[..]

Voila !
Als je je gerichtere vragen hebt kan je ze hier stellen, anders weet ik het ook niet.
Vergeef me als het allemaal niet al te snugger overkomt, maar het is wel de bedoeling dat er geen monitor en of toetsenbord naast mijn tv komt te staan, is dat eigenlijk wel mogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op zondag 02 december 2001 01:25 schreef Arno98 het volgende:

[..]

Vergeef me als het allemaal niet al te snugger overkomt, maar het is wel de bedoeling dat er geen monitor en of toetsenbord naast mijn tv komt te staan, is dat eigenlijk wel mogelijk :?
Gebruik je VNC :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 01:22 schreef Martijn02 het volgende:

[..]

Voila !

maar wat voor een mp3/divx/dbd speler moet je dan gebruiken, ik heb nu RH 7.2, maar welke spelers moet ik kiezen en kan ik ook IR gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

Skef

Ik scheer.me

Heeft iemand al ervaringen met DivX-OS draaien op dit apparaatje?

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
Op zondag 02 december 2001 02:25 schreef Klovan het volgende:

[..]

maar wat voor een mp3/divx/dbd speler moet je dan gebruiken, ik heb nu RH 7.2, maar welke spelers moet ik kiezen en kan ik ook IR gebruiken :?
HMM Ik help je wel Klovan. Resultaten kunnen we dan wel hiero posten. Kom ik eerdaags wel ff naar je toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Blonde heeft nu wel al heel lang niet meer gereageerd en zijn site geupdate, volgens mij wordt ie overspoelt met aanvragen. Lukt het nog wel allemaal Mr. Blonde? en kan IT-resell het nog wel aan? hebben die zoveel op voorraad na de HCC enzo???
De meeste mensen wachten in spanning op hun plaatsing op de inkoopactie website, maar daar is nu 36 uur niemand meer bijgeplaatst :( , want die barebone die ik nu al 28 uur geleden heb besteld staat er ook nog niet op :( ik denk dat op 5 december wel een bestelling van 60 barebones zal zijn. Och jah, wat maakt het uit, ik kom de mijne wel ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:30

LopeZ

Too much is never enough

Op zondag 02 december 2001 11:17 schreef Jaromir het volgende:
Mr. Blonde heeft nu wel al heel lang niet meer gereageerd en zijn site geupdate, volgens mij wordt ie overspoelt met aanvragen. Lukt het nog wel allemaal Mr. Blonde? en kan IT-resell het nog wel aan? hebben die zoveel op voorraad na de HCC enzo???
De meeste mensen wachten in spanning op hun plaatsing op de inkoopactie website, maar daar is nu 36 uur niemand meer bijgeplaatst :( , want die barebone die ik nu al 28 uur geleden heb besteld staat er ook nog niet op :( ik denk dat op 5 december wel een bestelling van 60 barebones zal zijn. Och jah, wat maakt het uit, ik kom de mijne wel ophalen
Relax man, niet iedereen zit zo fanetiek achter z'n pc als wij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik ga me hoe dan ook wel opofferen tot het zetten van een zeer niet-als-zodanig-functioneel Slackware8.0 erop. En dan met 2 bootopties... Eentje waar je wel keyboard en muis en monitor hebt... Oftewel, je instel console login. En die andere, die ervan uitgaat dat je je lirc geconfigd hebt en je afstandsbediening het doet. Die kan verder niets, want dat wil ik niet :) (Owkee, ssh wel)

En dat gaat ik dan wel distribueren voor CD+Postzegel prijs (5 piek ofzo) Of ik moet hem klein weten te houden (als in < 120Mb) en dan moet ik een snelle upload-ftp vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 11:43 schreef Kippenijzer het volgende:
Ik ga me hoe dan ook wel opofferen tot het zetten van een zeer niet-als-zodanig-functioneel Slackware8.0 erop. En dan met 2 bootopties... Eentje waar je wel keyboard en muis en monitor hebt... Oftewel, je instel console login. En die andere, die ervan uitgaat dat je je lirc geconfigd hebt en je afstandsbediening het doet. Die kan verder niets, want dat wil ik niet :) (Owkee, ssh wel)

En dat gaat ik dan wel distribueren voor CD+Postzegel prijs (5 piek ofzo) Of ik moet hem klein weten te houden (als in < 120Mb) en dan moet ik een snelle upload-ftp vinden...
O, een leuk idee :P

Alleen die afstandsbedienig, wat voor d'r 1 heb je daar voor nodig, een gewone tv-afstandsbediening ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

VOlgens mij kun je daarvoor een programmeerbare all-in-one AB voor nemen, die zijn er vanaf een gulden of 60...

Kun je gelijk de AB van video/CD/stereo/TV de deur uit gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nee hoor, een goede ir-ontvanger ontvangt elk ir signaal. Dus dan kun je ook elke afstandsbediening gebruiken... Ikzelf ga de LaserDics instelling van mijn HiFi ervoor gebruiken... Ideaal om ALLES met 1 afstandsbediening aan te kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 12:44 schreef Kippenijzer het volgende:
Nee hoor, een goede ir-ontvanger ontvangt elk ir signaal. Dus dan kun je ook elke afstandsbediening gebruiken... Ikzelf ga de LaserDics instelling van mijn HiFi ervoor gebruiken... Ideaal om ALLES met 1 afstandsbediening aan te kunnen sturen.
lijkt me wel leuk, wil je een zender veranderen, en gaat je tv, radio en pc een zender verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
Op zondag 02 december 2001 11:43 schreef Kippenijzer het volgende:

Misschien wil Kixa$$456 je wel van dienst zijn met ftp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 14:39 schreef hightower het volgende:

[..]

Misschien wil Kixa$$456 je wel van dienst zijn met ftp
zal het wel ff aan hem vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hier nou een DXR3 kaartje inlegt, zorgt dat voor betere kwaliteit van de DVD op het beeld, of alleen voor minder processor belasting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 15:55 schreef Jaromir het volgende:
Als je hier nou een DXR3 kaartje inlegt, zorgt dat voor betere kwaliteit van de DVD op het beeld, of alleen voor minder processor belasting?
Ik denk beide :P
Op zondag 02 december 2001 15:07 schreef Klovan het volgende:
zal het wel ff aan hem vragen :)
bij KixAss456 kan het niet, hij heeft te weinig ruimte ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is de kwaliteit van de tv-out een beetje in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro heeft er al een en heeft net nog een tweede bestelt... Leuk speelgoed....

Maargoed: de mensen uit het Noorden: tot begin Januari kom ik regelmatig in Leeuwarden. Kunnen we misschien wat regelen. Daarnaast ben ik ook vaak te vinden in Zoetermeer en Naarden.....

Vraag 1:
Is er al iemand die de celeron die meegeleverd wordt passief gekoeld gebruikt. Ik heb d'n nu zo'n no-name koeler van de HCC op en dan blijft ie netjes 40 graden....

Vraag 2:
Welk IR programma gebruiken jullie onder Windows?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 02 december 2001 15:58 schreef Gump het volgende:
Is de kwaliteit van de tv-out een beetje in orde?
Die TV-out is goed in orde: draait bij mij nu via een 72cm breedbeeld op 800*600 en het kijkt lekker weg.....(loopt via S-VHS bij de weg; via composiet ook geprobeerd maar dat is iets minder strak)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
Op zondag 02 december 2001 15:57 schreef Klovan het volgende:

[..]

Ik denk beide :P
[..]

Dan moeten we ff een schijfje van een gig ofzo voor hem opscharrelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Op zondag 02 december 2001 16:05 schreef hightower het volgende:

[..]

Dan moeten we ff een schijfje van een gig ofzo voor hem opscharrelen :)
Schijfje??? fik gewoon een CD, en share z'n cdromspeler.
jammer voor dat ding, staat lekker te draaien, maar dan heeft ie iig capaciteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Mr.Blonde weer online? Ik heb me gisterochend ingecount, maar nog geen bevestiging oid gekregen. En is er al meer bekend over de korting en de afhandeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthorax
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vraagje is mijn mail aangekomen waarin ik 1x barebone+cel500 heb besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Op zondag 02 december 2001 16:16 schreef Bizkit het volgende:
Wanneer komt Mr.Blonde weer online? Ik heb me gisterochend ingecount, maar nog geen bevestiging oid gekregen. En is er al meer bekend over de korting en de afhandeling?
* DJSmiley kan niet bij de mail van Mr. Blonde..
* DJSmiley belt m wel ff straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Geen idee waar MR.Blonde uithangt, ik neem aan dat hij ook een leven heeft, en daar nu even van aan het genieten is... Morgen zal hij er wel weer zijn denk ik (vanaf zijn werk), Hij zal wel schrikken van zijn mailbox...

/edit: Goed plan DJSmiley...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Nog ff een vraagje:

Ik heb nu W98SE geinstalleerd, maar als ik een nieuwe HD heb (morgen) wil ik er W2K op. Wat ik me nog herinner van m'n andere bak is dat je bij het installeren een ATA66 driver disk moet hebben... Is dat zo?

Heb alle mogelijke drivers van de intel site afgehaald:
win2ke64.exe - Chipset driver (incl VGA) W2K
infinst_enu.zip- Chipset update
isecdrv_enu.zip- Security Driver [isecdrv_enu.zip]
IAA112_ENU.EXE- Performance Software - Intel® Application Accelerator
Realtek win2000-8139(374).exe- Realtek driver W2K
stac97- Sigmatel audio
w2k_udma_enable.reg- UDMA in W2K

En vooral in die application accelerator zitten die ATA66 drivers..... Maargoed, ik moet tijdens het installeren iets hebben geloof ik....

HOE hebben jullie dit gedaan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Euh... ik kon er gewoon win2k op zetten, niks extra's nodig gehad tijdens het installeren..

(sterker nog, er zit niet eens een flop in, dus dat had sow1eso niet mogelijk geweest :P )

Daarna via LAN alle drivers erop gezet, RTL8139 wordt toch door win2k herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
Op zondag 02 december 2001 16:10 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Schijfje??? fik gewoon een CD, en share z'n cdromspeler.
jammer voor dat ding, staat lekker te draaien, maar dan heeft ie iig capaciteit :)
Ik weet niet zeker, maar volgens mij slaapt ie er zo'n beetje naast. En dan dat geraas van een CD-speler.....

Dat heet dan geen schaapjes tellen, maar Spin-ups tellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Op zondag 02 december 2001 15:57 schreef Klovan het volgende:

Ow, dan stuur ik wel een 210Mb schijf op :-) Of een zip, of een 4mm DAT. DLT wordt me te duur hoor :-) Of een CD, dat kan idd ook :-)

Wil uiteindelijk dat ding het liefst toch zo ver hebben dat hij van CD kan booten... Wordt wel lastig, als ik er ook nog DVD's mee wil kijken (256Mb erin en dan 120 als ramdisk voor Slack8.0 custom video/mp3 bakje)

Zie wel!
hightower:
Ik weet niet zeker, maar volgens mij slaapt ie er zo'n beetje naast. En dan dat geraas van een CD-speler.....
Och, als iemand nog een 4u ruimte overheeft... Rag ik mijn Proliant daar wel in :) En anders, leech maar fijn van mij met 16K/s dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Hier staat ook veel info over de Soyo LI-7000
en over de Switching Power Supply.
http://www.soyo.com.tw/product/li7000p2.htm

How to find out if your Soyo MoBo supports Intel PIII Coppermine "E" series CPU's
http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm

Hier staat Supports Intel Socket 370 Celeron processors 300~733 MHz B-) *D wie kan in het Engels mail of dat daar ge test is ?
http://www.baber.com/baber/products/bare64.htm

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
Op zondag 02 december 2001 16:02 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Die TV-out is goed in orde: draait bij mij nu via een 72cm breedbeeld op 800*600 en het kijkt lekker weg.....(loopt via S-VHS bij de weg; via composiet ook geprobeerd maar dat is iets minder strak)
Ik gebruik de nieuwste intel drivers, maar de compisite tvout werkt niet als ik m op television zet, of moet ik ergens anders ook nog wat veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, kewl, op die link is dus een coppermine CPU in dat bordje getest en werkt >:) Hij wordt alleen verkeerd weergegeven, maar dat mag de pret niet drukken :) intel 810 voor een barebone ruled toch wel een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handige links UNICRONBOT!

Samengevat:
Info pagina's tot nu toe:
http://www.soyo.com.tw/product/li7000p2.htm
http://www.soyousa.com/sy7000.html
http://www.soyo.de/slim.htm

http://www.baber.com/baber/products/bare64.htm

Processor Support
http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm
Tested the following with a Celeron 566 (Coppermine core), no problems found:
Mobo: LI-7000
PCB verion: B
BIOS: 4AA1
Notes: ID's CPU as Celeron 556

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Op zondag 02 december 2001 19:48 schreef arjandijk het volgende:

[..]

Ik gebruik de nieuwste intel drivers, maar de compisite tvout werkt niet als ik m op television zet, of moet ik ergens anders ook nog wat veranderen
misschien een jumper om zetten (J8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Laatst online: 02-02 11:53
Ok, ben ik weer....sorry dat ik paar dagen niks heb laten horen maar ik heb een niet al te paar geweldige dagen achter de rug... :(

De page is weer compleet geupdate met 40 volle bestellingen.

We hebben 16 overbestellingen, we kijken wat we daar mee gaan doen. Meer info hierover volgt later.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen ben je 1 van die 16 overbestelde. Je krijgt nog een mailtje met info of we toch wat regelen voor je.

/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07-2021
er moet toch wel 1 iemand zijn die even een celeron 2 in dat ding kan prikken en kijken of hij opstart? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Ok, net ff overlegt. Het max. aantal word vanwege het grote animo gesteld op 60.

De bezorging gebeurt dan deels door jasper en deels door de PTT of zelf afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Op zondag 02 december 2001 20:59 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ok, ben ik weer....sorry dat ik paar dagen niks heb laten horen maar ik heb een niet al te paar geweldige dagen achter de rug... :(

De page is weer compleet geupdate met 40 volle bestellingen.

We hebben 16 overbestellingen, we kijken wat we daar mee gaan doen. Meer info hierover volgt later.

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen ben je 1 van die 16 overbestelde. Je krijgt nog een mailtje met info of we toch wat regelen voor je.

/me
Ok, na onderling overleg hebben we besloten om tot 60 kassies te gaan.

Wil je nog bestellen, regel dat dan snel, vol=vol

Verzenden/brengen bekijken we nog ff,
in overleg met iedereen vinden we wel een goeie oplossing. got-meetings, jaspertje rondrijden, ptt, whatever, dat zal wel goed komen.

In geval van verzenden zou er 17.55 + 2,50 bijkomen, Pakket + verhoogde aansprakelijkheid, dus dat is ook nog wel te doen.
maar zoals reeds gezegd, dat horen jullie allemaal nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-06 15:38
hmmm...
16 overbestellingen?

wat houdt dat in?
kan it-resell de systemen niet leveren? of hebben ze de max op 40 gezet?

ik heb er nog niks over in dit topic gelezen iig.

please info... ik ben denk ik 1 v/d 16

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
oh zo....

moet ik nu nog een mail sturen?
voor de zekerheid stuur ik er wel 1

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Op zondag 02 december 2001 21:13 schreef Nowhere het volgende:
oh zo....

moet ik nu nog een mail sturen?
voor de zekerheid stuur ik er wel 1
Je zit erbij hoor :)

er komt zsm een kassie naar oldenzaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhere
Op zondag 02 december 2001 21:15 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Je zit erbij hoor :)

er komt zsm een kassie naar oldenzaal
dank u vriendelijk :)
enschede mag ook, ivm centrale punten

www.kuiphuis.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Op zondag 02 december 2001 21:12 schreef Nowhere het volgende:
hmmm...
16 overbestellingen?

wat houdt dat in?
kan it-resell de systemen niet leveren? of hebben ze de max op 40 gezet?

ik heb er nog niks over in dit topic gelezen iig.

please info... ik ben denk ik 1 v/d 16
Hield in.. we hadden eik 40 als max geroepen (zelf)
alleen geloof iedereen wil zo'n kassie... zodoende beetje meer belangstelling. Inmiddels is 60 de limiet. Mensen die later bestellen hebben dan WEL pech. 't houd toch ergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nee, meer een beperking van onszelf... 40 bakkies is al erg veel om effe te regelen... Er moeten inmiddels misschien wel meer mensen mee gaan helpen met het ophalen ervan, daarom meer, lijkt me...

Verder is het natuurlijk een idee... Iedereen komt zijn bakje ophalen, en dan tevens een meeting ervan maken... Iedereen neemt OS+HDD+andere benodigde shit mee... Iemand regelt hubs, en we hebben een 60 man grote LAN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Leuk plan, wel jammer dat al die HD's dan nog leeg zijn en er niet zo veel te leechen valt.

Verder niet vergeten mee te nemen:
- CD/DVD speler
- Monitor
- Toetsenbord/muis
- processortje (voor degene die hem kaal hebben genomen)
- 1 of 2 Dimmetjes
- Halflife CD
- Counterstrike CD

LOL :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Op zondag 02 december 2001 21:27 schreef Martijn02 het volgende:
Leuk plan, wel jammer dat al die HD's dan nog leeg zijn en er niet zo veel te leechen valt.

Verder niet vergeten mee te nemen:
- CD/DVD speler
- Monitor
- Toetsenbord/muis
- processortje (voor degene die hem kaal hebben genomen)
- 1 of 2 Dimmetjes
- Halflife CD
- Counterstrike CD

LOL :+
lol :)
een OS is ook wel handig. :)

Wat mij persoonlijk nog WEL weer trekt, is dat een paar linux-goeroes (of windows, boeie) m zo maakt, dat je lekker divx/mp3/dvd/enz kan kijken op je TV, liefst via draadloze muis of afstandsbedining. En dan ff een ISO naar iedereen toe :)

Meeste zullen m toch gebruiken als multimedia player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Op zondag 02 december 2001 21:35 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Die stond al in de post erboven...

Wat mij persoonlijk nog WEL weer trekt, is dat een paar linux-goeroes (of windows, boeie) m zo maakt, dat je lekker divx/mp3/dvd/enz kan kijken op je TV, liefst via draadloze muis of afstandsbedining. En dan ff een ISO naar iedereen toe :)
Inderdaad ook goed plan...

Yep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr. Blonde, wanneer kom ik nu bij de inkoopactie op de lijst, het is nu al 48 uur geleden dat ik me heb aangemeld, en nog steeds sta ik er niet op!!! Ik wil alleen maar een barebone, Please, zet me a.u.b. erbij, ik heb al het volgende ingekocht:
- Logitech Cordless desktop
- 256MB RAM (133Mhz) van infineon
- 40 GB IBM 7200 RPM HD
- Labtec APX 4620

* Ik ben nu nog hevig aan het onderhandelen voor een DVD drive, en ik ga een celeron 850 erinzetten of een p3-800EB met 133 mhz FSB,

P.S. > We hebben 1 zo'n bak getest, bij Max, deze had zo'n barebone van de HCC meegenomen, met een P3-1000Mhz EB, coppermine en liep perfect, no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 02 december 2001 20:26 schreef Klovan het volgende:

[..]

misschien een jumper om zetten (J8)
Arjen:

Die jumper J8 regelt het output soort: PAL of NSTC
Daarnaast kun je met de intel drivers nog een stuk of 18 PAL varianten en een aantal NTSC varianten instellen.

Bij mij was het zo dat de S-vid en composit out allebei werken, zonder verder iets te veranderen.

Heb je je S-vid out al gebruikt?? Of doet ie nog helemaal niets??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
/me ziet een mini-meeting voor degene die zelf afhalen wel zitten :P

De meeste onder ons hebben toch wel een OV >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op zondag 02 december 2001 21:11 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Ok, na onderling overleg hebben we besloten om tot 60 kassies te gaan.

Wil je nog bestellen, regel dat dan snel, vol=vol

Verzenden/brengen bekijken we nog ff,
in overleg met iedereen vinden we wel een goeie oplossing. got-meetings, jaspertje rondrijden, ptt, whatever, dat zal wel goed komen.

In geval van verzenden zou er 17.55 + 2,50 bijkomen, Pakket + verhoogde aansprakelijkheid, dus dat is ook nog wel te doen.
maar zoals reeds gezegd, dat horen jullie allemaal nog wel
Als jullie nog wat hulp nodig hebben.... Dan moet je het ff laten weten....Vooral richting 't noorden kunnen er wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef Jaromir het volgende:
Mr. Blonde, wanneer kom ik nu bij de inkoopactie op de lijst, het is nu al 48 uur geleden dat ik me heb aangemeld, en nog steeds sta ik er niet op!!! Ik wil alleen maar een barebone, Please, zet me a.u.b. erbij, ik heb al het volgende ingekocht:
- Logitech Cordless desktop
- 256MB RAM (133Mhz) van infineon
- 40 GB IBM 7200 RPM HD
- Labtec APX 4620

* Ik ben nu nog hevig aan het onderhandelen voor een DVD drive, en ik ga een celeron 850 erinzetten of een p3-800EB met 133 mhz FSB,

P.S. > We hebben 1 zo'n bak getest, bij max, met een P3-1000Mhz EB, coppermine en liep perfect, no problemo
Check je mail en de page, jij zit er gegarandeerd bij. Zo'n kassie komt jouw kant op!

/me wil ook ff sorry zeggen dat ik alle mail pas nu beantwoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

[..]

Ewwwwww... Wordt ik daar zomaar becomplimenteerd? Ikke een goeroe? Gaaf! Nee hoor, ik ben iemand die niet van is van wat RTFM UTFS UTFF enzo :-) Ik lees gewoon alles wat ik niet weet en wat niet lukt... Heb zo al ongeveer ELK soort hardware aan de praat gekregen, en elke soort config in elkaar gedraaid....

Wordt dus gewoon een Slack8.0 redelijk kale install (na het voltooien dan, ik install eerst natuurlijk met compile tools, maar die moeten eruit ivm grootte) en dan fijn alles zo krijgen dat hij het met een voldoende knoppen grote afstandbediening goed doet, aka, dvd open dicht, en dan afhankelijk van de inhoud DVD spelen of MP3 spelen... Misschien zelfs wel DivX op cd laten herkennen... Effe zien hoe dit alles gaat lukken hoor... Maar, ik heb vertrouwen in mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankjewel Mr.blonde, er is wel veel animo voor deze barebone, 'k denk wel vanwege zijn prijsje.
Alleen Mr.blonde, check je mail ook ef, daar staat ook iets in >:) Maar geeft niks.
En inderdaad, die linux mensen, echt wel kewl, zouden die ook tegen een vergoeding iets op maat kunnen ontwikkelen?

Ennuh, dan nog ef een vraagje, wie zet er allemaal een Mpeg2 decoderings kaart in? voor minder proc belasting en misschien mooier beelt, weet iemand dit, of je daardoor scherper beelt krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Op zondag 02 december 2001 21:53 schreef Jaromir het volgende:
[..]
Ennuh, dan nog ef een vraagje, wie zet er allemaal een Mpeg2 decoderings kaart in? voor minder proc belasting en misschien mooier beelt, weet iemand dit, of je daardoor scherper beelt krijgt?
1) Ondersteund Linux dat wel?
2) Scherper beeld en minder processorbelasting inderdaad, maar meestal gaat het om DVD kaarten, die sowiezo geen fijne MPEG's aankunnen, toch?
Maar dan heb je weer het probleem dat je moet kiezen tussen DVD over je mpeg kaart op je tv (ja, dit moet direct) of je onboard tv-out voor div-x. Of zou hij het wel trekken als je je VGA op de MPEG kaart aansluit en dan toch de rest op de MPEG kaart zijn/haar tv-out doet... Dacht het in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och jah, ik hoef niet per se linux, en ik heb ook nog geen DXR3 kaart aangeschaft, ik ben benieuwt naar het verschil, och jah, proc belasting maakt niks uit, zolang ik maar goed DVD films kan kijken, loopt dit soepel op de onboard grafische kaart of is een DXR3 kaart toch wel aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower

[..]

Ik mag altijd wel graag Linuxprutsen, dus ik ga me daar iig mee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Om een beetje een route te plannen heb ik ff een lijstje met plaatsen van DJSmiley opgevraagd, en deze even in een kaartje getekend.

Ik zet plaatsen van mensen op internet (weet ze ook niet, heb alleen plaatsen gevraagd en gekregen) Maar zo kan er mischien een beetje inzicht verkregen worden in waar de dingen bezorgd moeten gaan worden, en wie er voor wie eentje zou willen meenemen. Jasper (en ik) zullen er waarschijnlijk ook een zootje gaan rondbrengen, maar we moeten allemaal maar even kijken hoe het loopt.

Afbeeldingslocatie: http://www.brothersinart.net/martijn/kaartje.gif

Dit zijn nog niet alle plaatsen, het zou kunnen dat er bij jou plaats nog geen stipje staat, zodra DJSmiley de lijst helemaal kompleet heeft maak ik het even af. Mensen die hun woonplaats bekend willen maken kunnen dat hier even posten, mischien kan er dan oderling wat geregeld worden voor ophalen/meenemen/meerijden enz enz, Zie maar. Doe er je voordeel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer

Kippenijzer

Als het inderdaad maar 3 mensen in het noorden zijn, 2 uit groningen en 1 uit leeuwarden, dan denk ik toch, gezien de afstand tot de eerstvolgende. Dat wij met z'n drieen iets anders moeten zien te regelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet mij maar op de kaart, Kerkrade, helemaal in Zuid-Limburg, alleen ik kom hem zelf ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Ik ben trouwens degene uit Huizen.

en ben wel bereid om die voor degene uit Hilversum mee te nemen, en mensen uit Amsterdam en hoorn mogen hem wat mij betreft bij mij komen ophalen, en mischien is het voor degene uit Zeewolde en Hardewijk ook wel handig om hem bij mij op te halen.

(er van uitgaande dat iedereen mij vertrouwd :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Op zondag 02 december 2001 22:27 schreef Jaromir het volgende:
Zet mij maar op de kaart, Kerkrade, helemaal in Zuid-Limburg, alleen ik kom hem zelf ophalen
Je staat erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op zondag 02 december 2001 22:21 schreef Martijn02 het volgende:

Dit zijn nog niet alle plaatsen, het zou kunnen dat er bij jou plaats nog geen stipje staat, zodra DJSmiley de lijst helemaal kompleet heeft maak ik het even af. Mensen die hun woonplaats bekend willen maken kunnen dat hier even posten, mischien kan er dan oderling wat geregeld worden voor ophalen/meenemen/meerijden enz enz, Zie maar. Doe er je voordeel mee
Drachten (FR) moet er ook nog bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik woon in Deventer en wil die dingen ook wel zelf ophalen.
Misschien kan ik ook wat meenemen voor mensen die in de buurt wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Op zondag 02 december 2001 21:53 schreef Jaromir het volgende:

ergens in deze thread heb ik een link gezet naar info over de intel 810 chipset die deze barebone heeft. Als je die link volgt kun je lezen dat de 810 ingebouwde DVD ondersteuning heeft. Ik denk dat daarom de toegevoegde waarde van een losse MPEG2 decoder niet een beter beeld zal opleveren. (Maar zeker weten doe ik het niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt inderdaad, die link naar toms hardware, bedankt voor de herinnering hieraan, bespaart me weer wat geld, dan wordt mijn systeem nu zo:
p3-800EB
60 gigabyte IBM 7200 RPM HD
ricoh combo drive
512MB-RAM
Logitech Cordless desktop (is al binnen)
Labtec APX 4620 (is al binnen)
De rest moet ik nog inkopen, maar ik denk dat het toch een bruut DVD systeempje wordt, waar ik CD's op kan branden, MP3's luisteren, internetten, en beetje gamen, en nog veel meer en dat op de TV, en ook nog leuk via de afstandbediening een beetje werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef Jaromir het volgende:
P.S. > We hebben 1 zo'n bak getest, bij Max, deze had zo'n barebone van de HCC meegenomen, met een P3-1000Mhz EB, coppermine en liep perfect, no problemo
Kunnen we dan niet beter massaal de Celly2 566 of hoger bestellen ipv de Celly 500? Die Celly2's zijn beter te oc'en :)
Op it-resell kan je niet zomaar de prijslijst zien, maar wel die aanbiedingen (waaronder die barebone + celly 500). Wie kan de prijslijst zien?

Mr.Blonde, bedankt voor de bevestiging :9; ik verheug me al op dat kassie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
van http://www.specialtytech.com/PIIIEPCB.htm
(van dat lijstje van URLS gepost eerder in deze thread)

Intel has changed the Celeron CPU - Again!! Latest are 1.65 & 1.7v, due to a change in the state of a few pins being different (about 4 I believe - unused, used to be grounded & now need to be open) they can ONLY be used in a FC-PGA Socket, they will not work in a standard (older) plain Socket 370. This means that you can NOT use the current Coppermine Celeron's in older Socket 370 MoBo's such as the LI-7000, 7IWB, 7IZA, 7IXB,...

Ik zou er niet zomaar een Celly 850 ingooien, misschien een 566 ofzo (geen idee waar men overgegaan is op deze 'nieuwe' celeron 2's -zoals in quote boven wordt gesuggereerd-)

Zolang er niemand een celly 2 in kan booten blijf ik bij die celly 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Op zondag 02 december 2001 22:07 schreef Jaromir het volgende:
Och jah, ik hoef niet per se linux, en ik heb ook nog geen DXR3 kaart aangeschaft, ik ben benieuwt naar het verschil, och jah, proc belasting maakt niks uit, zolang ik maar goed DVD films kan kijken, loopt dit soepel op de onboard grafische kaart of is een DXR3 kaart toch wel aan te raden?
Ik heb een Hollywood+ DVD/MPEG2 Decoder mijn cpu belasting is 0% met het DVD/MPEG2 kijken op de pc.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dit valletje stuitte ik eerst ook, maar das nou de kunst van het lezen van buitenlandse talen:
Lees eens door tot onder aan de pagina, daar staat welke borden wel een P3-coppermine aankunnen. Bij Max hadden we dus zo'n bordje dat exact aan deze specs voldeet:

7IWL-T B Used in the LI-7000

Dus dachten we laten we es een P3-1000EB erin testen, en waarempel, hij deed et gewoon zonder problemen, dus nergens om bang voor te zijn. Je moet alleen goed lezen, dat wat jij dik gedrukt had had ik ook gezelen, maar toen dacht ik lees eens verder, want er staat dat de meeste borden alleen de oude coppermine's aankunnen, maar er zijn ook borden die de nieuwe coppermine aankunnen, dus de coppermine die op de markt is gekomen, en die staan in dat tabelletje eronder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn dus alleen 4 pins verandert, en vandaar dat de proc dan niet het gevraagde 1.65 of 1.7 volt vcore krijgt, maar zoals jullie weten, kan een processor ook uit met minder volts in de vcore, en blijft ie zelfs cooler, alleen soms komt het de stabiliteit van de proc niet ten goede, maar dit is maar in hele sommige gevallen. Mocht dat probleem zich voor doen, kun je de clocksnelheid wat verlagen, door de FSB wat lager te zetten. Maar voor de rest geen probleem, die pentium 3 1000EB ging er ook perfect op, geen instabiliteit, we konden perfect 3d mark 2000 draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
Ok thanks Jaromir, dan ga ik ook maar eens een snellere CPU zoeken ipv die celeron 500. Is er hier iemand die bij de echte prijslijsten van IT-RESELL kan? (is al eerder gevraagd, maar bij gebrek aan replies :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet welke Celerons die nieuwe voltage hebben?

Op die site staat
PCB Verified to work with the Celeron "II" (533A, 566, 600,....) 128K Coppermine
Is het veranderd bij de overstap op 100MHz FSB ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-09 17:23
Ik kon het toch niet laten en heb er maar eentje besteld ;) Woon ook in Enschede, dus er is vast wel wat te regelen met de Enschedeërs hier! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je ef in de specs van intel neuzen, daar zit zo'n lijst in PDF formaat tussen waar dat op staat.
Ik dacht alle celerons na 566Mhz, maar als je nu een celeron 850 of 800 haalt, en hij mocht niet stabiel lopen, wat erg onwaarschijnlijk is, kun je hem op een wat lagere FSB clocken, dan heeft de prc nl. genoeg voltage, en dan heb je bijvoorbeeld een celeron II op 7xx mhz, die wel retestabiel is, en ook nog passief te koelen ofzow, of een celeron 850 kopen, die op 566 clocken en dan geheel passief koelen, maar je hebt dan wel een celeron II, die is toch echt tig malen sneller dan een celeron 500, vanwege de 0.18 micron, ook minder warmte, SSE instructies die de DVD/MP3 speler ten goede komen, en als je voor een >800Mhz model gaat de 100Mhz FSB, das ook lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pioneer5
Dit zijn trouwens de voltage regulatoren die Coppermine CPU's aankunnen (bron: Soyo http://www.soyo.de/coppermine.htm

Harris: HIP6004B, HIP6018B, HIP6020B, HIP6021B
NS: LM2636

kan iemand die zo een ding al in zijn bezig heeft even op zijn bordje kijken? :)

Ik haal gewoon een barebone,
en ik wacht toch wel totdat iemand een celly2 heeft draaien
(met 60 mede-eigenaren van dezelfde hardware hoeft dat geen probleem te zijn dacht ik zo :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals jullie zien :
"And now a projected table for Socket 370 MoBo - Update to FC-PGA Socket (some may not make it into production):"
Dit staat als laatste op die site, daar staat bij welke moederborden in de fabriek hun design is aangepast naar ook een FC-PGA sockt i.p.v. een alleen socket 370. En daar staat onze dierbare barebone ook bij, en de eerste types die alleen socket 370 hadden, heb ik al met soyo over gemaild, daar zijn maar enkele tientallen van op de markt, dus de kans is klein dat je die tegenkomt. En de barebone die Max had staan was dus ook van de B revisie, en die was op de HCC gekocht, ook bij IT-resell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Op zondag 02 december 2001 23:25 schreef Jaromir het volgende:
Maar voor de rest geen probleem, die pentium 3 1000EB ging er ook perfect op, geen instabiliteit, we konden perfect 3d mark 2000 draaien
En de uitslag van de benchmarks zeggen dat... ? Zou je wat screenshotjes kunnen maken van de verschillende dingen? Voordat ik 500 piek voor deze PIII1000EB voor Jan met de korte achternaam uitgeef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi
  • Laatst online: 02-07 16:10

twi

Op zondag 02 december 2001 23:45 schreef Jaromir het volgende:
Zoals jullie zien :
QUOTE Soyo + Verhaal
Maar onze lieve Saeed deed toch niet voor niets zo moeilijk in zijn emails (zie eerder dit topic)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Aargh tis dat ik blut ben anders had ik ook zo'n kastje besteld :(. Of kan ik hem ook op afbetaling kopen? ;)

In de c't van afgelopen maand staat trouwens een heel mooi artikel over een standalone mp3/dvd speler.

You're so fucking special. I wish I was special.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal zaterdag wel weer ef naar Max gaan, en dan vervangen we die 500Mhz celeron wel weer ef door m'n pa's P3 1000Mhz EB proc, en dan maken we wel wat benchies, en dan zal ik ze hier posten.
En de reden waarom Saeed zo moeilijk deed, is omdat hij verkoper is, en dus voor alle mogelijke risico's moet waarschuwen, das goed natuurlijk, maar hij zegt ook dat vanaf de B versie van het moederbord er geen probs meer zijn met de coppermine CPU's op de LI-7000, alleen het bios herkend hem niet goed, maar in windows staat er wel duidelijk pentium 3 met 256MB-ram, dus geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enter.nu
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
MrBlonde,

Hierbij wil ik toch een Barebone systeempje bestellen.
Ik heb erg lang getwijfeld omdat ik er eigenlijk 
een P3 667 in wil zetten 
(left-over na upgrade van m'n PC'tje). 
Gezien de laatste posts in het topic denk ik dat dat 
gaat lukken.

Count me in!

Ik kan ook eventueel als distributiepunt dienen voor de
mede-Tweakers uit het 'hoge' noorden  ;)

COUNT ME IN! plzzz

MrBlonde... email (+update) ligt in je mailbox

Ik kan ook eventueel als distributiepunt dienen voor de mede-Tweakers uit het 'hoge' noorden ;)

[edit]screwed lay-out fixed :)[/edit]

~~ meesterprutser ~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 21:37 schreef Mr.Blonde het volgende:
/me ziet een mini-meeting voor degene die zelf afhalen wel zitten :P

De meeste onder ons hebben toch wel een OV >:)
hehe...

reizen wij wel samen naar die meeting toe
toch wel grappig dat er nog meer tweakers in je dorp blijken te wonen :)

ik kan ook wel een auto regelen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel cool dat we met zo'n grote groep zijn! :P

kunnen we als quantum korting niet de verzendkosten door IT Resell laten betalen :?

lijkt me wel een strak plan ;)

weet er trouwens iemand ergens AMR modempjes te koop?
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste