Op vrijdag 30 november 2001 15:49 schreef The_Ghost het volgende:
nee, waarschijnlijk niet.
Er wordt gedoeld op jaspernl (gok ik)
Die heeft pas 20 posts oid
Of skef doelt op Bizkit, maar helemaal duidelijk is het allemaal niet..
****Zou ieder een die het boeiend vindt, en post ook het hele topic willen
lezen!
Dat scheelt een boel verwarring

Ok, ok.
Ook even een reaktie van mijn kant, want ik kan me voorstellen dat er wat onduidelijkheid is ontstaan, en die wil ik graag even wegnemen...
Wat mij betreft is het heel simpel:
We kopen met z'n allen bv 30 systemen. Maar we krijgen er 31 ("korting" van it-resell). Die ene is voor mij voor alle moeite voor het bezorgen. Ben nl echt wel ruim 2 volle dagen door heel Nederland aan het touren met die bakkies...
De details moeten nog worden uitgewerkt, maar ik krijg dat geld waarschijnlijk nooit in handen. Dat gaat naar bv Mr.Blonde en hij maakt het gewoon over naar it-resell.
Vervolgens ga ik de systeempjes ophalen en bezorgen a.d.h.v. adressen die ik van Mr.Blonde krijg. Dan heb ik meteen de kans om jullie allemaal eens te ontmoeten!
Natuurlijk begrijp ik, dat jullie wat voorzichtig zijn. Ik ben nog een newbie. Ik heb weinig posts. Daar kan ik ook niks aan doen... (ik moet ook nog centjes verdienen voor de baas...).
Als referentie heb ik Twynn achter me. Twynn is een collega cq vriend van me, en op GoT een bekende (geliefde?) verschijning. Geen newbie iig...
Twynn, zou jij even hierop kunnen reageren, svp om dit te bevestigen? Tx.
Zo. Ik hoop, dat ik onduidelijkheden en argwanen heb kunnen wegnemen bij een ieder. Ik ben er absoluut niet op uit, om mensen te belazeren oid. Ik hoop, dat ik in ieder geval duidelijk heb kunnen maken, wat m'n idee is. Ik wil mensen gewoon helpen met deze superaktie, en er tegelijkertijd zelf ook iets aan hebben... Da's toch niet onmenselijk, dacht ik?
Wat er ook fout gaat, er is altijd wel iemand die dit altijd al heeft geweten...