Schiet die dude daar kapot, en spring achterin de truck. Staat al meerdere keren in dit topicOp zaterdag 01 december 2001 14:34 schreef HPE het volgende:
[..]
Verwijderd
Er staat geen truck!Op zaterdag 01 december 2001 14:37 schreef strlen het volgende:
[..]
Schiet die dude daar kapot, en spring achterin de truck. Staat al meerdere keren in dit topic
Verwijderd
Op zaterdag 01 december 2001 14:38 schreef HPE het volgende:
[..]
Er staat geen truck!
Verwijderd
Yesss, gevonden, tnxOp zaterdag 01 december 2001 14:36 schreef Eggplant het volgende:
strlen , er is ook een kleine deur die open kan en waarachter je een handel om moet zetten.
Verwijderd
Ik zit aan het einde van dat forrest gedeelte. Ik moet nu de rocket base zien te halen. Ik zit in de laatste basis en heb iedereen behalve 2 man gedood. Als ik hun dood krijg ik de melding dat ik heb gefaald de rocket base te halen. Ik zie nergens een truck en er komt er ook geeneen aan.
Mijn kogels zijn op en er komen telkens van die rare beesten uit de muur. 
maar ik denk dat niemand daarmee kan helpen.
maar ik denk dat niemand daarmee kan helpen.
🌞🍃
Hier heb ik denk ik ook wel een uur over gedaan, maar als je de postings goed leest, doet wat er staat haal je het zo...Op zaterdag 01 december 2001 14:50 schreef HPE het volgende:
Ik zit aan het einde van dat forrest gedeelte. Ik moet nu de rocket base zien te halen. Ik zit in de laatste basis en heb iedereen behalve 2 man gedood. Als ik hun dood krijg ik de melding dat ik heb gefaald de rocket base te halen. Ik zie nergens een truck en er komt er ook geeneen aan.
Ik zit in de missie dat ik in dat X-Labs zit, met die Uber Soldaten. Nou die heb ik allemaal afgeknalt en dat boek heb ik ook gevonden dus mijn objectives heb ik allemaal gehaald
Nu de vraag: Waar zit de uitgang en hoe de fuk kom ik daar ?!
Kvind hem gewoon niet
Nu de vraag: Waar zit de uitgang en hoe de fuk kom ik daar ?!
Ik ben toch malle pietje niet!
Oh kheb hem al gevondenOp zaterdag 01 december 2001 16:44 schreef The Legend het volgende:
Ik zit in de missie dat ik in dat X-Labs zit, met die Uber Soldaten. Nou die heb ik allemaal afgeknalt en dat boek heb ik ook gevonden dus mijn objectives heb ik allemaal gehaald![]()
Nu de vraag: Waar zit de uitgang en hoe de fuk kom ik daar ?!Kvind hem gewoon niet
Verwijderd
Ik heb de hele forrest sectie maar opnieuw gespeeld. Nu kwam er wel een truck en ben ik dus ontsnapt.Op zaterdag 01 december 2001 15:46 schreef -= MaZe =- het volgende:
[..]
Hier heb ik denk ik ook wel een uur over gedaan, maar als je de postings goed leest, doet wat er staat haal je het zo...
Verwijderd
bah, wat een gruwelijk zout eind, beetje een afknapper zeker na zo`n spel, Heinrich was nou ook niet echt moeilijk, heb er 2 keer over gedaan 
FLink rapen met je Venom en als die overhit is beetje vlammen voor de andere zombies, dan je gekke stroomrifle pakken, tot je venom weer lekker cool is (die moffen hebben dus niet aan watercooling gedacht
)
en dan weer verder rapen
FLink rapen met je Venom en als die overhit is beetje vlammen voor de andere zombies, dan je gekke stroomrifle pakken, tot je venom weer lekker cool is (die moffen hebben dus niet aan watercooling gedacht
en dan weer verder rapen
Verwijderd
En ik zit weer eens vast:

Ik moet nu nog alleen in de SWF komen. Echter die grote deur gaat niet open en ik heb overal gekeken, maar kan niks vinden waar ik erdoor kan.

Ik moet nu nog alleen in de SWF komen. Echter die grote deur gaat niet open en ik heb overal gekeken, maar kan niks vinden waar ik erdoor kan.
Die deur wordt toch kapot geschoten door je tankOp zondag 02 december 2001 15:25 schreef HPE het volgende:
[afbeelding]
Cheater!Op zondag 02 december 2001 15:25 schreef HPE het volgende:
[afbeelding]
Fun while it lasted: World Community Grid!
ehh... Tis de bedoeling dat je de laatste guard in leven laat. Anders kan je niet naar binnen.Op donderdag 22 november 2001 20:46 schreef Xsion het volgende:
speaker kapot schieten en daarna dat ventje dan kunnen ze geen alarm af laten gaan,
maar ik zit op het einde van dat level vast.
als ik iedereen vermoord zegt ie rocket base not found
[edit]
Ok, nu heeft dit draadje 17 blz, denet nog 3
[edit]
Verwijderd
Als ik cheat kom ik de levels niet meer uit. Was net als bij het forrest gedeelte, waar ik niet uit kwam doordat er geen truck was om in te stappen.Op zondag 02 december 2001 16:25 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Cheater!Zoveel ammo heb ik nog nooit gehad. En dan nog niet je tank fatsoenlijk protecten!
Je tank zal ws door een stelletje grenadiers kapotgeschoten zijn zodat hij de deur niet meer kan openschieten voor je, pech gehad, zoek je laatste savegame van 'voor het prikkeldraad' maar op.
Dus heb ik wederom de hele level opnieuw moeten spelen zonder cheaten.
Typ voor de gein 's /modelPS, weet iemand wat het 'model' is van de standaard speler
Ik had ingetypt:
code:
1 \model eliteguard
en nu ben ik zo'n meissie
Maar ik wil gewoon mijn oude model weer terug..
en zie: current model: "Eliteguard" Standard model "bj2"
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Hellup 
Ik snap er nix meer van Mission 4 part 2
Ik kom niet uit dit level
Nadat je hoort dat 2 duitsers een bom proberen te defusen en hij toch ontploft heb ik iedereen afgeknalt maar dan zit ik vast , ik heb het idee dat ik het dak op moet maar ik kan er nergens opkomen , niet via een richel of een trap, wie kan me helpen ?
Nadat je hoort dat 2 duitsers een bom proberen te defusen en hij toch ontploft heb ik iedereen afgeknalt maar dan zit ik vast , ik heb het idee dat ik het dak op moet maar ik kan er nergens opkomen , niet via een richel of een trap, wie kan me helpen ?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Als je die kamer inloopt kan je gelijk rechts over dat gat heen springen en daar heb je een deur, ga daar maar eens doorheen.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
zo, deathshead's supersoldat is tot. Ben nu terug op Castle Wolfenstein. Tesla gun kix ass!
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Thanks!Op zondag 02 december 2001 18:31 schreef General_Freakazoid het volgende:
[..]
Typ voor de gein 's /model
en zie: current model: "Eliteguard" Standard model "bj2"
thx m8Op zondag 02 december 2001 21:03 schreef General_Freakazoid het volgende:
Als je die kamer inloopt kan je gelijk rechts over dat gat heen springen en daar heb je een deur, ga daar maar eens doorheen.
heeft me weer een hoop tijd bespaart
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
tesla vond ik niks...ik heb em alleen tegen heinrich gebruikt...venom tesla combo ruled tegen heinrich 1Op zondag 02 december 2001 21:05 schreef Darkvater het volgende:
zo, deathshead's supersoldat is tot. Ben nu terug op Castle Wolfenstein. Tesla gun kix ass!
Bier, Whiskey en Metal!!
Wat ik ook doe in Forrest met die truck, altijd heb ik maar 3/4 completed. Ik heb alle threads gelezen, en ben nu zo'n 5 uur bezig met dat kutlevel, maar kom er dus niet doorheen. Of ik nou 1,2,3,4,5,6,7,8 of 9 mannetjes neerknal in die compound en in welke volgorde of met welke gun dan ook: het lukt me niet!
Iemand nog een tip plz.
Iemand nog een tip plz.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Weet iemand hoe je in dat level Trainyard, waar je eerst voorbij twee treinen loopt en daarna dat gebouw inrent, in hemelsnaam de lift kan vinden? Er zijn wat deuren met rode lampjes er boven en ik kan een platform op de eerste etage laten bewegen van links naar rechts. Er ligt ergens wel een briefje over een treinlading met Zwitserse chocolade.....Maar waar is de lift.......
Nog 1x dan. Als je het hek binnengaat (die basis), in 1 run gelijk rechtsaf richting truck, mannetje afraggen die daar staat en direct de truck in. Uit het eerste huisje komt een ventje aangehold die volgens mij de truck bestuurd.Op maandag 03 december 2001 00:29 schreef Heintje het volgende:
doorheen. Of ik nou 1,2,3,4,5,6,7,8 of 9 mannetjes neerknal in die compound en in welke volgorde of met welke gun dan ook: het lukt me niet!
Iemand nog een tip plz.
Je mist hiermee wel de secret, maar op die manier kwam ik verder
Welke lift? Op dat platform die je kan bewegen (die me niet is gelukt), heb je een panel, die doe je open en haal je een hendel over. Dan gaat de deur beneden open en je kan daardoorheen naar het einde van de level.Op maandag 03 december 2001 00:48 schreef zerocool het volgende:
Weet iemand hoe je in dat level Trainyard, waar je eerst voorbij twee treinen loopt en daarna dat gebouw inrent, in hemelsnaam de lift kan vinden? Er zijn wat deuren met rode lampjes er boven en ik kan een platform op de eerste etage laten bewegen van links naar rechts. Er ligt ergens wel een briefje over een treinlading met Zwitserse chocolade.....Maar waar is de lift.......
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Hoe maak je in godsnaam die Heinrich 1 dood? Ik heb geen pantzerfausten meer, wel een venom met veel ammo, hoe krijg ik dat klotebeest dood? En is het spel daarna afgelopen?
Uitgespeeld. Wat een ontzettende domper dat die Heinrich zo ontzettend zwak is. Ik had 5 keer zo veel moeite met die Ubersoldat 
Heinrich is lekker makkelijk te verslaan btw. Eerst begin je rondjesom hem heen te rennen en shiet je je Tesla Gun helemaal op hem (het ding neemt gelijk een berg van die zombies mee
) leeg en vervolgens heb ik hem verrast op een oventje van mijn Flamethrower. Hierna had ik nogmaar 500 kogels uit de Venom nodig om um af te knallen.
Heinrich is lekker makkelijk te verslaan btw. Eerst begin je rondjesom hem heen te rennen en shiet je je Tesla Gun helemaal op hem (het ding neemt gelijk een berg van die zombies mee
PSN: mug_8pm
Verwijderd
Gewoon naar beneden springen, ammo oppakken en tonnetjes kapput knallen. Door gaatje in de muur springen, trapje op, over gat heen springen et voila.Hellup
Alleen die eindbaas nog
Gewoon dichtbij hem staan en dan rondjes om hem heen circelen en blijven fraggen.Op maandag 03 december 2001 13:26 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe maak je in godsnaam die Heinrich 1 dood? Ik heb geen pantzerfausten meer, wel een venom met veel ammo, hoe krijg ik dat klotebeest dood? En is het spel daarna afgelopen?
Wat zijn de commands in Multiplayer om een voting te starten zodat je naar nieuwe map kan? 
Of kan zoiets alleen door een moderator worden gestart?
Ik ben namelijk een aantal servers tegengekomen dat maar een map doet, dus niet na elk potje een nieuwe map laadt. Op zich wel lekker want dan leer je die ene tenminste. Maar schakelen naar een andere map, na een aantal games zou erg handig zijn...
Het zal wel ergens staan in een FAQ ofzo, maar ik ben het nog niet tegengekomen.
Of kan zoiets alleen door een moderator worden gestart?
Ik ben namelijk een aantal servers tegengekomen dat maar een map doet, dus niet na elk potje een nieuwe map laadt. Op zich wel lekker want dan leer je die ene tenminste. Maar schakelen naar een andere map, na een aantal games zou erg handig zijn...
Het zal wel ergens staan in een FAQ ofzo, maar ik ben het nog niet tegengekomen.
Verwijderd
Ik zit niet vast (ben inmiddels in Mission 5 Part 3), maa5r had ff vraagje aan de mensen die hem al uitgespeeld hebben.
Hoeveel missie's zijn er nou precies?
Tot nu toe vet cool spel, maar ik hoor mensen die hem al uitgespeeld hebben, dus wil wel eens weten hoeveel er dus zijn.
Hoeveel missie's zijn er nou precies?
Tot nu toe vet cool spel, maar ik hoor mensen die hem al uitgespeeld hebben, dus wil wel eens weten hoeveel er dus zijn.
Er zijn in totaal 6 missies die allemaal weer uit 4 levels bestaan. Dat zijn dus 6x4=24 levels!!
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Verwijderd
Jemig die Ubersoldat die Deathshead op je af stuurt is sterk zeg...na 1 of 2 seconden stuurt ie al zo'n elektrische straal op me af en dan ben ik dood...wat is een goede tactiek hier?
Verwijderd
Is er iemand die al het goud uit die trein op the trainyard heeft weten te krijgen? Ik kan niet in die trein springen omdat die $^%# dozen in de weg staan, en van buitenaf kan ik maar 2 van die goudstaven pakken, die 3de ligt aan de andere (afgesloten) kant van de trein
Krijg je nadat je de twee ubersoldaten hebt gemold bij de digsite weer nieuwe ammo voor panzerfaust en venom om Heinrich te verslaan? Ik heb geen zin om zonder ammo te zitten voor de eindbaas
Als je die kamer binnenkomt is er rechtonder een glazen wand, daar kan die ubersoldat niet doorheen schieten en jij kan er steeds ff achter vandaan lopen en een panzerfaust op z'n kop knallen.Jemig die Ubersoldat die Deathshead op je af stuurt is sterk zeg...na 1 of 2 seconden stuurt ie al zo'n elektrische straal op me af en dan ben ik dood...wat is een goede tactiek hier?
Verwijderd
Zit nu in missie 6 part 2, maar ik las ook ergsn dat men vast zat in missie 7 part 2. maar dat zal ik dan wel niet goed hebbenOp maandag 03 december 2001 14:49 schreef Rage_667 het volgende:
Er zijn in totaal 6 missies die allemaal weer uit 4 levels bestaan. Dat zijn dus 6x4=24 levels!!
Dus heb hem bijna uitgespeeld, helaas...
Verwijderd
in totaal zijn er 27 missies
6 keer 1 t/m 4 en dan ook nog 3 levels in missie 7 wat dus een totaal van 27 maakt. Ik heb het spel nu in hard uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik het vrij gemakkelijk vond. Ik ben nergens tegenaan gelopen en kon er vrij gemakkelijk in 7 speeluren doorheen.
6 keer 1 t/m 4 en dan ook nog 3 levels in missie 7 wat dus een totaal van 27 maakt. Ik heb het spel nu in hard uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik het vrij gemakkelijk vond. Ik ben nergens tegenaan gelopen en kon er vrij gemakkelijk in 7 speeluren doorheen.
Verwijderd
Tuurlijk. Vlak voordat je in de ring stapt bij Heinrich, loop je door een paar kamers met lekker wat ammo + dat je onderweg nog wel wat tegenkomtOp maandag 03 december 2001 19:20 schreef strontvlieg het volgende:
Krijg je nadat je de twee ubersoldaten hebt gemold bij de digsite weer nieuwe ammo voor panzerfaust en venom om Heinrich te verslaan? Ik heb geen zin om zonder ammo te zitten voor de eindbaas
Was nog niet helemaal waar ik dacht te zijn, dacht dat er maar 6 missies waren in totaal (ging ervan uit dat volgende part Heinrich was), blijken het er zeven te zijn. Maar ja ubersoldaten gemold, nu in die digsite.
Verwijderd
Ja maar lukt niet echt. Ik had zes pantserfausts, maar hij is nog steeds niet dood. Hoeveel heb je er nodig ?Op maandag 03 december 2001 19:23 schreef General_Freakazoid het volgende:
[..]
Als je die kamer binnenkomt is er rechtonder een glazen wand, daar kan die ubersoldat niet doorheen schieten en jij kan er steeds ff achter vandaan lopen en een panzerfaust op z'n kop knallen.
Verwijderd
Ubersoldat kan je beter met de Venom pakken (je schiet dan de body armor van hem af..... Panzerfaust doet veel te weinig damage bij een ubersoldat....
Verwijderd
veel heel veel. misshien is het een goed idee om daarna de sniper te pakken en hem telkens om de hoek in de schouder te schieten, dan kan hij jou niet raken en jij hebt hem dan zo dood, gooi voor de gein een paar nades, hij is zo donders langzaam dus die raak je wel.
OK. Nu heb ik het ECHT gehad. Ik kom dus niet voorbij dat Forrest-level waar je in de truck moet kruipen. Ik heb echt alles geprobeerd en alle tips braaf opgevolgd, maar niks helpt.
Wie mailt me een save-game op 'hard' (I am death incarnate) van een legale versie PLEEEAZZZ!
ICQ me en ik geef je m'n mailadres.
Thnx!
Wie mailt me een save-game op 'hard' (I am death incarnate) van een legale versie PLEEEAZZZ!
ICQ me en ik geef je m'n mailadres.
Thnx!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Verwijderd
Langzaam?? Bloedsnel is ie!Op maandag 03 december 2001 20:45 schreef Wirret het volgende:
veel heel veel. misshien is het een goed idee om daarna de sniper te pakken en hem telkens om de hoek in de schouder te schieten, dan kan hij jou niet raken en jij hebt hem dan zo dood, gooi voor de gein een paar nades, hij is zo donders langzaam dus die raak je wel.
Heinrich is op "hurt me plenty" ook bij mij dood.
Voor de mensen die het niet konden:
1. als je de deur uitgaat schiet een paar schoten af met de flamethrower om van die zombies af te zijn.
2. pak je venom (en bijna stilstaand) schiet het op hem leeg tot ie oververhit raakt.
3. stap dan over op de tesla en loop grote rondjes om hem heen en steeds blijven schieten.
4. herhaal stap 2 en 3 nog een keer. Dan moet ie dood zijn
Maar Heinrich is 6.4. Wat is missie 7 dan? Ik heb dat niet gehad
Kan iemand mij de savegame van 7.1 sturen?
Voor de mensen die het niet konden:
1. als je de deur uitgaat schiet een paar schoten af met de flamethrower om van die zombies af te zijn.
2. pak je venom (en bijna stilstaand) schiet het op hem leeg tot ie oververhit raakt.
3. stap dan over op de tesla en loop grote rondjes om hem heen en steeds blijven schieten.
4. herhaal stap 2 en 3 nog een keer. Dan moet ie dood zijn
Maar Heinrich is 6.4. Wat is missie 7 dan? Ik heb dat niet gehad
HOe kill ik die godsgruwlijke moeilijk te killen Uber-techno-staal-soldaat?
Gek schiet constant panzaerfaust en tesla's
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Lees het topic, is al zovaak uitgelegd.Op maandag 03 december 2001 23:49 schreef Cloontje het volgende:
HOe kill ik die godsgruwlijke moeilijk te killen Uber-techno-staal-soldaat?
hallo 450 reakties ga ik ff allemaal doorlezen, tjees.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Je komt in de trein door het luik boven in de trein. Je komt op de trein door er op te springen vanaf het platte dak van het gebouw wat er langs staat.Op maandag 03 december 2001 19:15 schreef Jorden het volgende:
Is er iemand die al het goud uit die trein op the trainyard heeft weten te krijgen? Ik kan niet in die trein springen omdat die $^%# dozen in de weg staan, en van buitenaf kan ik maar 2 van die goudstaven pakken, die 3de ligt aan de andere (afgesloten) kant van de trein
Verwijderd
probeer dan eens de pagina voor deze. kort samengevat: zoek dekking en blijf knallen.Op maandag 03 december 2001 23:54 schreef Cloontje het volgende:
Oeps, Heinrich is 7.3. Maar zijn er dan bonus levels als je alle secrets en treasures hebt? Want bij gamespot staan er nog 3 levels (wine, wine2 en wine3), maar die pakt ie bij mij niet. Hij zegt no such file wine.bsp
Damn, en ik moet nog naar 1 of andere "SS Paranormal Divisions archeological dig site" (VILLAGE1). Ben op een binnenplaats met 2 boompjes met een hekje eromheen. Ben al met een ventje wezen praten. Help?
Juist
Kessler bedoel je?
Hoezo kan je niet verder? Wat lukt er niet?
ohw daz niet zo moeilijkOp donderdag 22 november 2001 20:36 schreef ViperGTS het volgende:
ik zit vast bij file 42 van de 53hij wil niet verder downloaden
![]()
kom achter je pc vandaan
trek je jas aan en ga naar buiten.
loop of rijdt naar de dichtsbijzijnde winkel met een blauwe gevel met in gele letters erop geschreven "Free Record Shop"
ga naar binnen en pak de verpakking van RTCW
loop naar de balie en haal je pinpas uit je zak
spreek de man/vrouw achter de balie aan en zeg dat je deze wil hebben.
haal als de man/vrouw erom vraagt je pin door de sleuf en voer je pinpas in.
druk daarna op "Ja" en neem de tas aan van de man/vrouw
ga naar huis en stop de zojuist gekochte cd in de cdromspeler/dvdspeler.
GAME ON!!!!
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Hebben jullie al een mod gezien voor RTCW?
Check dit:
http://www.planetentropy.net/projects.shtml
Hehe:
Check dit:
http://www.planetentropy.net/projects.shtml
Hehe:
Weet niet hoe je naar die dig site moet.Op dinsdag 04 december 2001 12:56 schreef Darkvater het volgende:
Kessler bedoel je?
Juist
Dat kon op 22Op dinsdag 04 december 2001 13:05 schreef komaki het volgende:
[..]
ohw daz niet zo moeilijk
kom achter je pc vandaan
trek je jas aan en ga naar buiten.
loop of rijdt naar de dichtsbijzijnde winkel met een blauwe gevel met in gele letters erop geschreven "Free Record Shop"
ga naar binnen en pak de verpakking van RTCW
loop naar de balie en haal je pinpas uit je zak
spreek de man/vrouw achter de balie aan en zeg dat je deze wil hebben.
haal als de man/vrouw erom vraagt je pin door de sleuf en voer je pinpas in.
druk daarna op "Ja" en neem de tas aan van de man/vrouw
ga naar huis en stop de zojuist gekochte cd in de cdromspeler/dvdspeler.
GAME ON!!!!
Verwijderd
waar kan ik de namen van de maps vinden eigenlijk?
kheb op de activsion site gekeken maar zonder suc6
weet iemand dit?
kheb op de activsion site gekeken maar zonder suc6
weet iemand dit?
Verwijderd
Hoe groot is Wolfenstein?
Ik zit nu ergens in missie 5 ofzo.
Moet naar de Supersoldaat toe.
En dat allemaal in 2 en een half uur.
Ik zit nu ergens in missie 5 ofzo.
Moet naar de Supersoldaat toe.
En dat allemaal in 2 en een half uur.
waarom post je het dan op 4 decemberOp dinsdag 04 december 2001 13:46 schreef Pontius.Pilatus het volgende:
[..]
Dat kon op 22november nog niet
DIE MOD ROCKS btw
Leef lekker in het nu, er is niks anders
je moet naar gamespot gaan. Daar staan ze allemaal.
Belangrijke: end boss1 boss2
Jippie uitgespeeld
gister al...
Ik heb meer tijd besteed aan het zoeken en proberen dan aan het killen van moeilijke monsters...
Vooral in the jungle, daar heb ik misschien wel 3 kwartier over gedaan
Ik heb meer tijd besteed aan het zoeken en proberen dan aan het killen van moeilijke monsters...
Verwijderd
heeft iemand in p1m4 (waar je voor het eerst een stengun krijgt) allebei de secret areas gevonden? ik heb wel al die verborgen wijnkelder gevonden (op een boek in de boekenkast drukken..) maar ik kan die tweede niet vinden.
Wat heb je eigenlijk aan die secrets ?Op dinsdag 04 december 2001 15:49 schreef henkie196 het volgende:
heeft iemand in p1m4 (waar je voor het eerst een stengun krijgt) allebei de secret areas gevonden? ik heb wel al die verborgen wijnkelder gevonden (op een boek in de boekenkast drukken..) maar ik kan die tweede niet vinden.
Verwijderd
Niks, maar ik wil het gewoon graag weten. Je moet toch wat als je em voor de 2e keer speelt...Op dinsdag 04 december 2001 16:36 schreef -= MaZe =- het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan die secrets ?
Verwijderd
kun je even kijken hoe alle maps heten?Op dinsdag 04 december 2001 15:45 schreef -= MaZe =- het volgende:
Jippie uitgespeeldgister al...
euhh...Op dinsdag 04 december 2001 16:55 schreef zeven het volgende:
[..]
kun je even kijken hoe alle maps heten?
Verwijderd
Op dinsdag 04 december 2001 17:44 schreef zeven het volgende:
je hebt hem toch uitgespeelt?
nou ik wil ff alle namen van de maps weten
Daar dusOp dinsdag 04 december 2001 15:21 schreef Darkvater het volgende:
je moet naar gamespot gaan. Daar staan ze allemaal.
CTRL-FOp maandag 03 december 2001 23:54 schreef Cloontje het volgende:
ubersoldat [enter]
Goh, das een moeilijke zeg
Ervan uitgaand dat je IE gebruikt
Verwijderd
Yes! eindelijk die Ubersoldat te grazen genomen! Met 6 panzerfausten, 3 granaten en 23 venomkogels (en twee in zijn face exploderende gasflessen).
Gasflessen? Wat zijn dat?Op dinsdag 04 december 2001 19:48 schreef Lestat het volgende:
Yes! eindelijk die Ubersoldat te grazen genomen! Met 6 panzerfausten, 3 granaten en 23 venomkogels (en twee in zijn face exploderende gasflessen).
Levels:
Enable codes with shortcut modification: + set sv_cheats 1
Go to console (~ key)
Use the command: /spdevmap "mapname" (without quotes)
(When you jump to a map you must use cheats to give yourself weapons because you start the map with none.)
Mapnames
escape1
escape2
tram
village1
village2
crypt1
crypt2
church
boss1
forest
rocket
dam
chateau
dark
dig
castle
end
beach
village
boss2
rocket
baseout
assault
factory
trainyard
norway
xlabs
wine
wine2
wine3
wine, wine2 en wine3 werkten bij mij niet.
Verwijderd
Gasflessen zijn die dingen die eruit zien als butaan-flessen en die exploderen als je er op schiet.Op dinsdag 04 december 2001 20:29 schreef Darkvater het volgende:
[..]
Gasflessen? Wat zijn dat?
[..]
wine, wine2 en wine3 werkten bij mij niet.
En wine, wine2 en wine3 werken bij mij ook niet
[edit again]
Ik zit vast in level 2-2 (eerste level met zombies). Ik heb dat ene boekje gevonden (manuscript ofzow) maar om naar het einde te kunnen moet ik iemand begeleiden ofzo? Ik kom er niet uit man
help me...please?

[/edit again]
Ik zit vast in level 2-2 (eerste level met zombies). Ik heb dat ene boekje gevonden (manuscript ofzow) maar om naar het einde te kunnen moet ik iemand begeleiden ofzo? Ik kom er niet uit man
help me...please?
[/edit again]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Nee, gewoon doorlopen tot het einde van het level. Spreekt allemaal voor zichzelf. Vastlopen in de crypt is onmogelijk..Op dinsdag 04 december 2001 21:33 schreef Harwin het volgende:
Ik heb dat ene boekje gevonden (manuscript ofzow) maar om naar het einde te kunnen moet ik iemand begeleiden ofzo? Ik kom er niet uit man
help me...please?![]()
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
welke ?Op donderdag 22 november 2001 22:03 schreef wacko het volgende:
Er zijn ook zat servers die helemaal niet checken op je CD key, dus als je even zoekt kun je die ook gebruiken.
en hoe heten ze dan
Je kan toch overal wijnflessen vinden (nah ja, 3 dan)!!
Bij die wijnkelder ergens in het begin achter een kast, zit er 1 en er zijn er ergens nog 2. Als je die hebt kan je die 3 levels spelen...
Bij die wijnkelder ergens in het begin achter een kast, zit er 1 en er zijn er ergens nog 2. Als je die hebt kan je die 3 levels spelen...
Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik zit vast in dat level waar je die V2 rocket op moet blazen. Ik heb die raket opgeblezen en iedereen gekilled, maar als je doorloopt kom je weer aan het begin van het level uit. Weet iemend waar de exit is???
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
ik zit vast in die village, missie 6, ik heb al dei generals gekilled en nou moet ik volgends mij naar die chateau of naar het einde van da level maar ik kan het nie vinden.
ik zal wel iets over het hoofd zien maar jah, als iemand het weet.......
Verwijderd
Je moet terug die grote hangar in, en dan over die loopbruggen die daar hangen naar achter lopen. Daar een rooster openschieten, en that's it.Op woensdag 05 december 2001 13:46 schreef RmanX het volgende:
Ik zit vast in dat level waar je die V2 rocket op moet blazen. Ik heb die raket opgeblezen en iedereen gekilled, maar als je doorloopt kom je weer aan het begin van het level uit. Weet iemend waar de exit is???
Verwijderd
Ik lees een reactie verder dat er een kleine deur moet zijn, zou je precies kunnen uitleggen, maar dei zit, heb volgens mij echt alles inmiddles gechecked en gedubbelchecked, maar kan hem nergens vindenOp zaterdag 01 december 2001 14:14 schreef strlen het volgende:
Ik zit vast in mission 7 part 2
Ik zit op zo'n binnenplaats, met een poort, maar die zit op slot, en alle mannetjes/vrouwtjes zijn dood.. waar moet ik nou heen? Wat moet ik in godsnaam doen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HELPPUH
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem, ik kan niet meer zoomen met de sniper geweren bij de singleplayer mode.
Ik heb al geprobeerd andere toetsen in te stellen maar dat helpt dus niet.
de verrekijker kan ik gewoon gebruiken, en zoomen met multiplayer games werkt ook gewoon...
Ik heb al geprobeerd andere toetsen in te stellen maar dat helpt dus niet.
de verrekijker kan ik gewoon gebruiken, en zoomen met multiplayer games werkt ook gewoon...
Verwijderd
Ik kan RTCW niet meer spelen... Hij loopt opeens steeds vast in het spel, hij laadt het wel, maar als ik dan loop krijg ik een foutmelding over een ongeldige bewerking in CGAMEX86.DLL. Maar ik heb het dus wél gespeeld, nu opeens niet meer.
Iemand toevallig een idee hoe dit komt???
Iemand toevallig een idee hoe dit komt???
Het is vast de Fade copy protectie 
Ik heb nu ook problemen. Als ik een quicksave wil laden dan loopt gelijk win2k vast met cannot read memory. Onder win9x doet ie het wel goed
Ik heb nu ook problemen. Als ik een quicksave wil laden dan loopt gelijk win2k vast met cannot read memory. Onder win9x doet ie het wel goed
Dat level is niet zo groot, je hebt denk ik een poortje niet gezien. Het is iig aan de zijknat van het kasteelOp woensdag 05 december 2001 14:06 schreef cky het volgende:
ik zit vast in die village, missie 6, ik heb al dei generals gekilled en nou moet ik volgends mij naar die chateau of naar het einde van da level maar ik kan het nie vinden.
In het water zekerOp woensdag 05 december 2001 22:50 schreef -= MaZe =- het volgende:
[..]
Dat level is niet zo groot, je hebt denk ik een poortje niet gezien. Het is iig aan de zijknat van het kasteel
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
De wat???Op woensdag 05 december 2001 20:47 schreef Darkvater het volgende:
Het is vast de Fade copy protectie
Je weet het toch? Operation Flashpoint (zou) zo'n protectie hebben waarmee het spel steeds slechter werd en op het laatst onspeelbaarOp woensdag 05 december 2001 23:04 schreef onepunchmickey het volgende:
[..]
De wat???
Verwijderd
Ik heb die verborgen wijnkelder in p1m2 en die in p6m2, is er dan nog 1, en zo ja, waar?Op woensdag 05 december 2001 12:04 schreef Rage_667 het volgende:
Je kan toch overal wijnflessen vinden (nah ja, 3 dan)!!
Verwijderd
ik ben er al voorbij hoor, maar er is een secret area die ik mis. In dat pakhuis (met die lift die je in werking moet stellen) ga je op het einde zo'n trpa op en dan kom je boven uit op die metalen lopers bovenin het pakhuis. Daar is links zo'n kamertje met een kerel, en daar zie ik med health enzo, en ook een deur. Maar hoe geraak ik daar??? springen lukt me niet, en de andere kant van die deur vind ik niet. Dat bewegende platform krijg ik ook ni werkend... hoe zit dat?Op donderdag 29 november 2001 15:46 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nog steeds muurvast hier...ik ben naar dat secret area gesprongen waar je dat hendeltje kan omzetten zodat dat platformpje gaan bewegen, maar de heeft ook geen duidelijk nut...
Als je niet alle secrets kan vinden, kun je hier ffff kijken waar ze zich bevinden:
http://www.geocities.com/finlay_mcwalter/wolfenstein/index.html
astubieft
http://www.geocities.com/finlay_mcwalter/wolfenstein/index.html
astubieft
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart