PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Als je bij die "mafkees" de kamer uitloopt, moet je rechtsaf en daarna de deur recht voor je nemen. Op een gegeven moment loop je naar buiten die stellage op (waar die sniper ook zat). Je moet hier gewoon 4 x een trap omhoog nemen. Eenmaal boven aangekomen, kun je weer naar binnen. Hier heb je een kamer met een handmatige bediening. That's all. Is toch niet zo moeilijk?Op maandag 31 december 2001 11:41 schreef bartaa het volgende:
Ik zit vast in het level (weet de naam of nummer zo 1-2-3 niet) waar je dat vliegtuig klaar moet maken zodat je ermee weg kan vliegen..... liften, tanken en nog iets. Die 3e handel doet het niet en die mafkees die erbij staat zegt dat je dat dan handmatig moet doen. Maar waar ????
Pleaz help
Ik heb m'n 1e objective voltooid (de papieren zijn binnen), maar nu moet ik ergens een gang naar de uber soldat vinden.
Maar waar zit die gang in godsnaam
hij is best klote, staan er 2 ubermensen, als die dood zijn kan je door de deur waar hun stonden, uitkwamen. Dan ben je klaar
Verwijderd
Misschien heb je hier wat aan:Op woensdag 02 januari 2002 11:46 schreef Le_Freak ! het volgende:
Hmmm.....ik kom er nog niet uit,kun jij of iemand anders iets duidelijker zijn.
http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/m5l2.shtml
Suc6
Valt wel mee, je opent de deur. Springt weer in het water (tijd zat, het is een trage deur). Kom er een halve minuut later uit (wel even adem halen af en toe), en dan zijn de 2 soldaten de trap op gelopen, en naar de deur rennen en je bent klaar.Op woensdag 02 januari 2002 10:59 schreef leo2222 het volgende:
Je heb ergens buizen die omhoog komen, als je daar insping kom je in water. Als je dan de goede kant uitzwemt en je kom ergens bij een buis weer omhoog en je loop een paar stappen verder kom je er.
hij is best klote, staan er 2 ubermensen, als die dood zijn kan je door de deur waar hun stonden, uitkwamen. Dan ben je klaar
Verwijderd
bedankt voor de info, maar daar was ik ook al geweest ...Op woensdag 02 januari 2002 00:05 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ok, als je helemaal boven in de toren bent, ga je eruit, sta je op een openlucht platformpje waar je een Duitser hebt neergeknalt, als je op die plek komt (dus op het openluchtplatform), draai dan gelijk rechtsom naast de toren, daar zie je een mast ofzoiets, en daar kun je je laten zakken en weer verder
daar ook alle deuren die open konden alles neergehaald
ook in die openplaats geweest met daar 1 deur
maar in die kamer met die luiken en die gaten in de vloer
ik heb de indruk datg daar iets achter zit ??
als je op die toren staat waar jij het over hebt dan zie je ook dat daar iets achter zit ....
maar hoe kom ik daar ??
Verwijderd
Je moet gewoon naar die kamer met die gaten in de vloer en dan naar beneden springenOp woensdag 02 januari 2002 12:58 schreef hansit het volgende:
[..]
bedankt voor de info, maar daar was ik ook al geweest ...
daar ook alle deuren die open konden alles neergehaald
ook in die openplaats geweest met daar 1 deur
maar in die kamer met die luiken en die gaten in de vloer
ik heb de indruk datg daar iets achter zit ??
als je op die toren staat waar jij het over hebt dan zie je ook dat daar iets achter zit ....
maar hoe kom ik daar ??
Verwijderd
maar er zitten gaten in de vloer,maar als je/ik er overheenOp woensdag 02 januari 2002 13:05 schreef Cadmium het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar die kamer met die gaten in de vloer en dan naar beneden springen
loop ben val je/ik niet naar benden .... ??? eerst de boel
kapot schieten ??
Verwijderd
Voor zover ik me kan herinneren kon je gewoon metteen naar beneden springen maar het zou kunnen zijn dat ik bij het afknallen van die nazis beneden de vloer ook geraakt heb. Je moet daar in ieder geval naar beneden.Op woensdag 02 januari 2002 13:07 schreef hansit het volgende:
[..]
maar er zitten gaten in de vloer,maar als je/ik er overheen
loop ben val je/ik niet naar benden .... ??? eerst de boel
kapot schieten ??
Verwijderd
ik ga het vanavond meteen proberen !Op woensdag 02 januari 2002 13:15 schreef Cadmium het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren kon je gewoon metteen naar beneden springen maar het zou kunnen zijn dat ik bij het afknallen van die nazis beneden de vloer ook geraakt heb. Je moet daar in ieder geval naar beneden.
Bedankt
die ubersoldier
en ik kan 'm niet kapotkrijgen voordat ik kapot ga
hoe krijg ik hem het beste kapot ?
Dekking zoeken in dat 'huisje' rechts beneden, dan af en toe om het hoekje piepen en vuren!Op woensdag 02 januari 2002 16:09 schreef -D-Jay- het volgende:
ik zit bij boss 2
die ubersoldier
en ik kan 'm niet kapotkrijgen voordat ik kapot ga
hoe krijg ik hem het beste kapot ?
Bedankt voor je hulpOp woensdag 02 januari 2002 12:00 schreef Cadmium het volgende:
[..]
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.planetwolfenstein.com/sp/walk/m5l2.shtml
Suc6
Maar zo'n linkje is altijd handig.
thnx maar ik had m alOp woensdag 02 januari 2002 16:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dekking zoeken in dat 'huisje' rechts beneden, dan af en toe om het hoekje piepen en vuren!
hoeveel missions zijn er eigenlijk
ik ben nu bij mission 8 level 2 (return to castle wolfenstein heet die level)
Hierna komt HeinrichOp donderdag 03 januari 2002 23:07 schreef -D-Jay- het volgende:
[..]
thnx maar ik had m al
hoeveel missions zijn er eigenlijk
ik ben nu bij mission 8 level 2 (return to castle wolfenstein heet die level)
is dat mission 9 of level 3 ?Op donderdag 03 januari 2002 23:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hierna komt Heinrich
ahum ?Op donderdag 03 januari 2002 23:13 schreef -D-Jay- het volgende:
[..]
is dat mission 9 of level 3 ?
niet al te veel moeite met onze vriend Heinrich.
Verwijderd
Je komt dan uit chateau schuffelstein (oid)
en moet dan naar de ''burrial site'' maar die ken ik nie vinden! het is zo donker dat ik mn zoomlens van de snooper rifle moet gebruiken om uberhaupt iets te zien. ik kom op een gegeven ogenblik wel bij een huisje aan, maar verder ook niet
Verwijderd
Als je bij dat huisje aankomt, moet je rechtsaf. Daar moet je ergens omhoog klimmen, dacht ik.Op vrijdag 04 januari 2002 15:55 schreef tezzjuh het volgende:
ik kom niet voorbij dat gedeelte waar het zo donker is.
Je komt dan uit chateau schuffelstein (oid)
en moet dan naar de ''burrial site'' maar die ken ik nie vinden! het is zo donker dat ik mn zoomlens van de snooper rifle moet gebruiken om uberhaupt iets te zien. ik kom op een gegeven ogenblik wel bij een huisje aan, maar verder ook niet
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb RTCW al wel uitgespeeld maar ben nu opnieuw begonnen om alle treasures te collecten, Ben nu weer in Lev 1 mission 1 en moet daar nog 1 treasure hebben.
Ik weet waar die zit (nl. achter een open haard) en er hangt wel een tapijt aan de want die een schakelaar verbergt (hoor je als je er op klickt) maar er beurt niets. Als ik met "noclip" door die muur heen ga zie je dat die wand naar achter moet kunnen, iemand enig idee hoe ik daar kom????
Verwijderd
Ik heb windows XP, en hij zegt: 'Could not load OpelGL subsystem' Ik heb de safe mode startup geprobeert, en dit gaf hetzelfde. : ' (
Verwijderd
Ik weet niet over welke schakelaar je het hebt maar om de open haard te openen moet je die kaarsen draaien. Dan gaat er links van de open haard een muur openOp dinsdag 08 januari 2002 12:03 schreef Syntax_XL het volgende:
Haai
Ik heb RTCW al wel uitgespeeld maar ben nu opnieuw begonnen om alle treasures te collecten, Ben nu weer in Lev 1 mission 1 en moet daar nog 1 treasure hebben.
Ik weet waar die zit (nl. achter een open haard) en er hangt wel een tapijt aan de want die een schakelaar verbergt (hoor je als je er op klickt) maar er beurt niets. Als ik met "noclip" door die muur heen ga zie je dat die wand naar achter moet kunnen, iemand enig idee hoe ik daar kom????
Verwijderd
Ik denk dat ik bij de eindbaas ben. Mission 7 level III kill Heinrich I. Hoe ontwijk je die geesten hier eigenlijk? In dat kerk level kon je gewoon die grot in waar je uitkwam en hij kwam je dan niet achterna. Maar hier vind ik niks om te verschuilen.
Verwijderd
Oke, ik had het ook nog niet echt goed geprobeerd, al rondjes rennende geen enkel spookje gezien. bij mijn laatste mauser rifle shot, want dat was nog het enige wat ik had ging hij dood.Op woensdag 09 januari 2002 15:20 schreef GdW het volgende:
Ik zit eigenlijk niet vast, maar hoe ver moet ik nog??
Ik denk dat ik bij de eindbaas ben. Mission 7 level III kill Heinrich I. Hoe ontwijk je die geesten hier eigenlijk? In dat kerk level kon je gewoon die grot in waar je uitkwam en hij kwam je dan niet achterna. Maar hier vind ik niks om te verschuilen.
Helaas weinig eindverhaal. En dan zegt die hoge piet iets van dat je maar een lekker potje RNR mag gaan doen. Wat betekent dat in godsnaam?
Verwijderd
R&R wil zeggen lekker relaxenOp woensdag 09 januari 2002 15:46 schreef GdW het volgende:
[..]
Oke, ik had het ook nog niet echt goed geprobeerd, al rondjes rennende geen enkel spookje gezien. bij mijn laatste mauser rifle shot, want dat was nog het enige wat ik had ging hij dood.
Helaas weinig eindverhaal. En dan zegt die hoge piet iets van dat je maar een lekker potje RNR mag gaan doen. Wat betekent dat in godsnaam?
Waar de letters voor staan weet ik niet precies (misschien relax and rest ofzo) maar het is een Amerikaanse uitdrukking.. " You can have some R&R now boy! "
Verwijderd
Verwijderd
Weet iemand waar die verborgen (achter schilderij) hendel in de kamer vd commandant (helemaal aan het begin) voor is?
En die deur in de wijnkelder, hoe gaat die open?
thnx
Verwijderd
Verwijderd
Dat mag waarschijnlijk niet ivm trademarks en copyrights en dergelijke (tenzij ze van dezelfde maker zijn).Op maandag 14 januari 2002 15:37 schreef jerr het volgende:
Dit spel hadden ze bij iD ook wel MORTYR II kunnen noemen. Exact hetzelfde! (op wat grafische verbeteringen na).
En ook, Wolfenstein was veel beroemder dan Mortyr, en da's dan weer gratiz reclame
Verwijderd
Ik weet neit of dit bij rtcw ook zo is en quake en doom en wolfenstein.
Ik zit in missie 2, level 1(?) Ben zojuist de kroeg in het dorpje in gesmokkeld, heb alle duitsers neergeschoten, ben de engelsman weer tegengekomen, hij nam me mee naar binnen, gaf een demper voor mijn mittrailleur en liet me via de achterdeur naar buiten. Vervolgens heb ik volgens mij alle deuren en poorten 3x gecheckt, maar ik heb dus geen idee waar ik verder kan. Heb het idee dat ik niet verder kan.
Zeer waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, maar wat? Iemand???
Verwijderd
ik heb een probleem met wolfenstein ergens in het begin.
op een gegeven moment na de skilift (bij het eindstation) moet je ergens op een soort kooi die onder stroom staat die naar een gang leid, door het hek heen, door het rooster kapot te schieten.
elke keer ga ik dood als ik door dit het wil kruipen. het lijkt mij dat dit door de stroom komt, maar als ik de god mode aanzet dan ga ik ook dood???
is dit een bug, of klopt het niet
als je screens nodig hebt, dan hoor ik het wel.
Verwijderd
Als je even een screenie plaatst dan weet ik bijna wel wat je bedoelt. Ik ben overal geweest en dus moet ik het haast wel weten, weet zo niet met de text wat je nou precies bedoelt.Op vrijdag 25 januari 2002 10:13 schreef Guido.Huis het volgende:
ik hoop dat het mij ook niet kwalijk wordt genomen???
ik heb een probleem met wolfenstein ergens in het begin.
op een gegeven moment na de skilift (bij het eindstation) moet je ergens op een soort kooi die onder stroom staat die naar een gang leid, door het hek heen, door het rooster kapot te schieten.
elke keer ga ik dood als ik door dit het wil kruipen. het lijkt mij dat dit door de stroom komt, maar als ik de god mode aanzet dan ga ik ook dood???
is dit een bug, of klopt het niet
als je screens nodig hebt, dan hoor ik het wel.
R & R = Rest and Recreation. Lekker uitrusten dus en doen wat je zelf leuk vindt...Op zaterdag 12 januari 2002 15:53 schreef zanac het volgende:
[..]
R&R wil zeggen lekker relaxen
Waar de letters voor staan weet ik niet precies (misschien relax and rest ofzo) maar het is een Amerikaanse uitdrukking.. " You can have some R&R now boy! "
Verwijderd
misschien dat je dan snapt waar ik zit.
alvast bedankt. mijn e-mail is guido.huis@zonnet.nl
Maarja gister toch maar ff uitgespeeld, al met al erg makkelijk en recht toe recht aan, eindbazen zijn niet echt een uitdaging, er is altijd wel een plek waar hij je niet ziet.
Over het algemeen een redelijk spel alleen geen echte Wolfenstein opvolger imho. Zitten wel mooie sceneries in maar de neppe tegenstanders vind ik minder.
Verwijderd
hmmm. ik nog niet waar zit dat deurtje dan?Op maandag 26 november 2001 18:35 schreef Egrimm het volgende:
Je kunt ook gewoon even de briefing lezen, dan had je geweten dat dat niet mocht.
Mijn probleem is trouwens opgelost, ik had een deurtje over het hoofd gezien.
Verwijderd
[img][url="http://home.hetnet.nl/~guido.huis/bestanden/wolfenstein.jpg"]http://home.hetnet.nl/~guido.huis/bestanden/wolfenstein.jpg[/url][/img]Op zaterdag 26 januari 2002 10:11 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Als je even een screenie plaatst dan weet ik bijna wel wat je bedoelt. Ik ben overal geweest en dus moet ik het haast wel weten, weet zo niet met de text wat je nou precies bedoelt.
ik hoop dat je nu kunt zien waar ik echt vast zit.
LOL Je kijkt er recht tegen aan!Op dinsdag 29 januari 2002 05:32 schreef Guido.Huis het volgende:
[..]
[url="http://<a href="http://home.hetnet.nl/~guido.huis/bestanden/wolfenstein.jpg""]http://home.hetnet.nl/~guido.huis/bestanden/wolfenstein.jpg[/url]"[/url] target="_blank">[afbeelding]</a>
ik hoop dat je nu kunt zien waar ik echt vast zit.
Ik ben toch malle pietje niet!
http://www.utfs.tkOp woensdag 09 januari 2002 00:53 schreef moonwulf het volgende:
Ik heb net de Single Player demo gedownload, maar ik kan hem ni draaien !!!
Ik heb windows XP, en hij zegt: 'Could not load OpelGL subsystem' Ik heb de safe mode startup geprobeert, en dit gaf hetzelfde. : ' (
Verwijderd
nou dat bedoel ik dus, als ik buk om er door heen te kruipen dan ga ik dood. ook al heb god mode of clippen aan(door muren lope ) ik ga dood.Op dinsdag 29 januari 2002 07:28 schreef The Legend het volgende:
[..]
LOL Je kijkt er recht tegen aan!Dat rooster ff kapot knallen en door kruipen
nieuwe install help niet???
snap jij het nog?
Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.
CheatsIk ben tot missie 5.3 gekomen, toen moest ik tegen die ubersoldat vechten ofzo en na menigmaal dood te zijn gegaan heb ik maar de cheats gebruikt, toen lukte het uiteraard wel, maar hoe moet ik die gast nu gewoon doden. Ik heb meestal maar 2 bazookaschoten over!
Ik kon niet overal mijn cheats gebruiken, dus heb het hele zootje er vanaf gepleurd en er opnieuw op gezet, nu heb ik weer alles volgens de regels gedaan en doen mijn cheats het weer niet, ik heb gedaan zoals het hier staat
http://www.planetwolfenstein.com/sp/cheats.shtml
Wat moet ik nu?
Voor de rest is het wel een cookie game!
Op dat moment denk je misschien dat het verstandig is, reken er maar op je er spijt van krijgt. Op deze manier valt er geen eer meer te halen met uitspelen. (Ik kan het weten, ik ben ook zo stom geweest met Quake II, laatste level nog even een cheat gebruikt, wat een kalf
Maar ja even over de uber soldat, gebruik je Patzerfaust, daarna je Venom gun. Probeer geen handgranaat, dat werkt gewoon niet, loopt ie voor weg. En wat die gasflessen betreft, slechts 1 keer gebruikt. Dit wanneer je binnenkomt, gelijk links en onderaan zien te komen. Zorgen dat de paal tussen jouw en de Uber Soldat blijft, zodra hij zijn kop laat zien bij de gasflessen Pantzerfaust. Daarna goed gebruik maken van zijn traagheid, dmv opduiken vanachter de paal, achter hem, zodra hij zowat omgedraaid is weer achter de paal. Maar als je het hier al zo moeilijk hebt veel succes verderop in het spel. (die lui die hem hebben uitgespeeld weten wel wat ik bedoel, vlak voor de laatste boss bij de resurrection place)daar ben ik dus ook, mission 5 part 2(of3) bij die uber soldat met die stroom, heb het al 10x geprobeerd en ben zo gauw ie begint met schieten max. 10 sec. in leven gebleven, die gast hoeft je maar 1 keer te raken met zn stroom en dan ben je al dood
is er een speciaal trukje om die dood te krijgen??? viel me al op dat er veel gasflessen in die kamer staan, moet ik hier iets mee???
Ik kwam bij die uber-knakker aanzetten met 26 health. Na vaak dood te zijn (na 3 stappen te hebben gezetOp dinsdag 29 januari 2002 10:06 schreef Ed_Capone het volgende:
[..]
Cheats, zo'n gaaf spel, eindelijk een moeilijk stukje en dan ga je een cheat gebruiken.
Op dat moment denk je misschien dat het verstandig is, reken er maar op je er spijt van krijgt. Op deze manier valt er geen eer meer te halen met uitspelen. (Ik kan het weten, ik ben ook zo stom geweest met Quake II, laatste level nog even een cheat gebruikt, wat een kalf) Baal er nu nog steeds van. Voor eigen bestwil, NEVER USE CHEATS.
[..]
Maar ja even over de uber soldat, gebruik je Patzerfaust, daarna je Venom gun. Probeer geen handgranaat, dat werkt gewoon niet, loopt ie voor weg. En wat die gasflessen betreft, slechts 1 keer gebruikt. Dit wanneer je binnenkomt, gelijk links en onderaan zien te komen. Zorgen dat de paal tussen jouw en de Uber Soldat blijft, zodra hij zijn kop laat zien bij de gasflessen Pantzerfaust. Daarna goed gebruik maken van zijn traagheid, dmv opduiken vanachter de paal, achter hem, zodra hij zowat omgedraaid is weer achter de paal. Maar als je het hier al zo moeilijk hebt veel succes verderop in het spel. (die lui die hem hebben uitgespeeld weten wel wat ik bedoel, vlak voor de laatste boss bij de resurrection place)
P.S. Jullie spelen hem toch wel braaf op I'm death incarnate ?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Je komt binnen, rent naar links, dan naar rechts richting de health, en je blijft achter het raam, die Uberknakker raakt dan in de stress want hij komt niet eens achter je aan, dan gewoon ff Venomgun usen en dan steeds achter her raam duiken en schieten.Op dinsdag 29 januari 2002 10:16 schreef steveman het volgende:
[..]
Ik kwam bij die uber-knakker aanzetten met 26 health. Na vaak dood te zijn (na 3 stappen te hebben gezet)gegaan zag ik op eens aan de rechterkant een stukje waar je achter kan staan. Daarvandaan ben ik naar die health gesprint, gebruik die sprint key en ren rondjes om hem heen!
P.S. Jullie spelen hem toch wel braaf op I'm death incarnate ?
Ik speelde hem in de standaard modus...
Cheaten is wel nep, dan hebt ik nooit echt het goede gevoel van dat ik hem heb uitgespeeld.
Verwijderd
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
Verwijderd
Verwijderd
Zie mijn screenshot, daar ben ik dus ook, en ik zit ook vast. Ik snap je frustaties ook meteen, ik wil weer verder spelen!Op donderdag 14 maart 2002 22:50 schreef ViVe het volgende:
Ik zit vast in Missie 2 part 3. Je komt op een gegeven moment in een kamer terecht waar allemaal van die beeldjes vuurspugen en dat er van die skeletjes op je afkomen met een bijl en een schild. Die heb ik vermoord dat was het grootste probleem niet. Daarna zakt de grond in elkaar en is er een opening gekomen waardoor ik naar beneden ga maar dan kom ik 2 gesloten deuren tegen wat moet ik doen????????
Verwijderd
Ok, momentje.Op donderdag 18 april 2002 18:14 schreef DataBeest het volgende:
Kun je niet een duidelijkere screenshot geven? Hieruit kan ik niet zien waar het is.
Niet schieten, helpt niet, gewoon bij zo'n beeld gaan staan en een beetje uitrekenen wanneer dat vuur aangaat