[Wolfenstein] Zit je vast, stel hier je vragen...

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.800 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 23:12 schreef Darkvater het volgende:

[..]

Je weet het toch? Operation Flashpoint (zou) zo'n protectie hebben waarmee het spel steeds slechter werd en op het laatst onspeelbaar >:)
Ik weet het niet. Ik weet ook niet wat Operation Flashpoint is.

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 13:28 schreef KnEuTeR het volgende:
Als je niet alle secrets kan vinden, kun je hier ffff kijken waar ze zich bevinden:

http://www.geocities.com/finlay_mcwalter/wolfenstein/index.html

astubieft
dankuwel

Verwijderd

in part 1 missie 3 kom ik nie verder bij die middelste toren met die kabelbanen, die kar wil niet vooruit en je kan niet over de kabels lopen :?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:28
Op donderdag 06 december 2001 19:17 schreef The_ROCK het volgende:
in part 1 missie 3 kom ik nie verder bij die middelste toren met die kabelbanen, die kar wil niet vooruit en je kan niet over de kabels lopen :?
ff op het knopje drukken :?

Verwijderd

nee dan doet ie niks, ik klik me verrot op da knopje

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:16

King

War. War never changes.

Je moet aan de buitenkant van die toren omhoogklimmen en dan via de binnenkant naar beneden klimmen. Daar zit een knop die ervoor zorgt dat je ook naar beneden kan.

Verwijderd

ok thx zal het proberen,

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:05

joskuiper

PapaCooper

Jullie zijn allemaal een stelletje kneusjes. Ik ben bij Heinrich 1 en heb geen 1 x vastgezeten!!

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 21:49 schreef Tweetyfrk het volgende:
Ik was dus al voorbij dat prikkeldraad, en om de hoek stopt die tank weer, daar zit ik dus vast.
Als het goed is schiet die tank een deur open, dus waar die loop is heen gericht moet je naar binnen :) daar zijn twee kamertjes (met 2 axis) dan kom je op een klein pleintje met puin waar een flammenwerper + een normaal ventje staat. Er zit ergens daar een gat in de vloer daar moet je in en je hebt het level gehaalt.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 12:10 schreef Rage_667 het volgende:
Jullie zijn allemaal een stelletje kneusjes. Ik ben bij Heinrich 1 en heb geen 1 x vastgezeten!!
Ik heb heb op hard in een keer uitgespeeld en heb maar 10 keer mission faild gehad, maar kan het best berijpen als mensen uit bepaalde delen niet uit komen want sommige stukjes zijn best pittig

Verwijderd

Het is gewoon diep triest dat jullie hulp nodig hebt bij RTCW, het spel ligt zo voor de hand.
Kijken is het halve werk, bah het is gewoon triest :r :r :r :r :r

• Minotic
  • Laatst online: 21-12-2022

Minotic

Mimimi

Ach, dat die mensen een beetje hulp nodig hebben is best leuk, want anders zou dit forum toch ook niet bestaan :P

Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Op vrijdag 07 december 2001 13:39 schreef Beekveld het volgende:
Het is gewoon diep triest dat jullie hulp nodig hebt bij RTCW, het spel ligt zo voor de hand.
Kijken is het halve werk, bah het is gewoon triest :r :r :r :r :r
Dan leg jij me maar eens uit waarom je zoom-in en zoom-out kan instellen bij je controls.
Die dingen werken namelijk toch ECHT niet bij mij hoor

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
Misschien ben ik een beetje laat ermee, maar nergens anders in deze thread (volgens mij heb ik em helemaal doorgelezen) kan ik m'n antwoord vinden.

Het Forrest level was idd vrij makkelijk, maar dat level daarna, waar je uit de truck stapt, daar kom ik maar niet voorbij. Je moet die rocket tegenhouden, maar telkens net als ik alle mannetjes heb afgeknald, sta ik helemaal boven in die ruimte, en dan zijn het de laatste 20 seconden ofzow voordat ik die raket vanachter de ruit zie verdwijnen...

Please help, het is zo'n gaaf spel, en ik wil em ook helemaal uitgespeeld hebben :P

[edit]
laat maar, ik ben er al voorbij ;)

zag die rooie knop boven waar je die raket kan zien niet |:(

Verwijderd

idd,. zelfde als met Commandos 2, kunnen jullie geen spellen spelen ofzo?

of zijn jullie kneusjes van 8 jaar :?

/me moet alleen die eikel van een Heinrich nog, hij is np, maar die kut spoken.
als ik hem dood heb neem ik aan dat ik het spel uitgespeeld heb.

Vanavond of vanacht ff een 10 a 15 min. denk ik en dan heb ik hum uitgespeelt :'(

Vond het na half-life het beste spel tot nu toe.

Verwijderd

net toch maar gaan spelen, binnen 10 min was ie dood (hij was bijna dood maar pc craste van alle grafisch geweld)

Zou die gozer nu toch nog een officiele medaille krijgen?? (omdat ie terug gegaan is naar het front).

Misschien iets moois voor een mission pack of deel 2

btw, ik had 7 missies en laatste had 3 parts.

dunno hoe jullie aan 6 komen :?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Level 4-2

De tank rijdt tot dat bergje "as" op de hoek van de weg.

Ik knal iedereen in dat gedeelte "TOT" het prikkeldraad neer, ook in de huizen waar ik in kan... dan rijdt de tank niet verder :( What to do ?

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:35
Heb je echt iedereen neergeknalt? Ook in die huisjes?

• P.B.
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 22:11 schreef Saekerhett het volgende:
Heb je echt iedereen neergeknalt? Ook in die huisjes?
Jupz

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:'(

Ik is errug eenzaam.

In de level X-Labs heb ik eindelijk die f*#*ing uber-soldaatjes neergemaaid en ook de rest van al het levende wat ik ben tegengekomen. Het is inmiddels erg stil maar ik kan de exit niet vinden.

Vervolgens heb ik maar eens de search van GoT gebruikt en ben ik op dit topic uitgekomen.... maar helaas heb ik het antwoord op mijn vraag niet kunnen vinden. (eroverheen gelezen?)

Wie kan me helpen

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Heb je al de echte ubersoldaat neergeknalt? die ene die en rockets en een teslawapen heeft?
edit:

en loopt op voeten i.p.v. armen

• Ed.

Ed.

Op Saturday 08 December 2001 23:16 schreef prenobe het volgende:

[..]

Jupz
en je hebt die ene scientist ook al gered?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op Sunday 09 December 2001 21:53 schreef Rolex het volgende:
Heb je al de echte ubersoldaat neergeknalt? die ene die en rockets en een teslawapen heeft?
ehm.... tesla? nope.... wel die twee ubersoldaten die zo gezellig met z'n 2en op de koffie komen als je zo'n switch overhaalt....

• Ed.

Ed.

Je moet die 2 dan ff afknallen met een combo van venon en je panzerfaust. Daarna heb je nog 1 zo'n ubersoldat in een hokje wat opengaat als je op een rood knoppie drukt, deze zit in dezelfde ruimte als waar die andere 2 koffiegasten ook zaten, (als je die opblaast met 2 rockers van je panserfaust krijg je toegang tot een secret area als je de muur achterin dat minihokje waar die ubersoldat in opgesloten zit wegblaast).

Nou heb je weer wat extra health, loop je door de deur heen tegenover het hokje waar je net door naar binnen bent gegaan naar de secret room, daar zie je 1 ventje die je makkelijk neer kan knallen. Dan zie je een swich en een rood knopje die je beiden moet indrukken. ff swichen naar je venon weapon omdat als je dat kamertje weer verlaat er 3 gastjes aankomen waarvan 1 een panserfaust heeft wat niet zo gezond is voor je. ff op de doosjes springen en je bent alweer een stukje verder in het level.

(dit had je zelf volgens mij ook wel kunnen verzinnen)

Verwijderd

wie weet hoe je uit de level forrest komt en wil er ff duidelijk verslag van geven , alvast bedankt ;)

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:37

Eraser127

Nijkerk

Hoe kill ik die "Uber Soldat" die op het einde van die bliksem schiet?

My Discogs

• eek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-04-2020

eek

@MagickNET

Op zondag 09 december 2001 23:55 schreef Rolex het volgende:
Je moet die 2 dan ff afknallen met een combo van venon en je panzerfaust. Daarna heb je nog 1 zo'n ubersoldat in een <knip>
Ze branden ook wel leuk, gewoon in de fik zetten weglopen
en dan gaat ie dood :-)

Skill is when luck becomes a habit.

• Saekerhett
Op maandag 10 december 2001 21:02 schreef luctenhave het volgende:
wie weet hoe je uit de level forrest komt en wil er ff duidelijk verslag van geven , alvast bedankt ;)
Edit: laat maar :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:13

me1299

$ondertitel

Na 2,5 dagen ben ik bij Heinrich 1 zonder problemen. Wel een bruut spel zeg.

Maar hoe leg ik die lulhannes om, ik weet dat als je in het midden loopt die geesten niet meer komen.

Maar hij is bruut taai, en m'n computer crasht telkens als ik lekker bezig ben daarzo. Volgens mij zitten er een paar bugs in.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Rolex:

Thanx :)

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 23:29 schreef DeathKnight het volgende:
Na 2,5 dagen ben ik bij Heinrich 1 zonder problemen. Wel een bruut spel zeg.

Maar hoe leg ik die lulhannes om, ik weet dat als je in het midden loopt die geesten niet meer komen.

Maar hij is bruut taai, en m'n computer crasht telkens als ik lekker bezig ben daarzo. Volgens mij zitten er een paar bugs in.
Bij mij loopt ie daaro ook vaak vast.
Je moet trouwens voor Heinrich lang blijven knallen.
Venom, Panzerfaust, Tesla en als laatste Heinrich in de fik zetten, dan moet ie wel een keerneer zijn.
En die spoken zijn echt mega irri

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:50

drice

Loading...

hehe eindelijk ff uitgespeeld :)
Heinrich valt best mee...ik begon met de flamethrower. ZO schakel je meteen die spookjes uit...en daarna je arsenaal leegknallen op hem

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:13

me1299

$ondertitel

Zo vandaag weer ff gespeeld, hij loopt daar nu steeds vaker vast. Na ongeveer 3 minuten schiet plezier en vallende rotsblokken gaat hij weer op z'n muil ;(

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Zo die ubersoldat is echt moeilijk. Trouwens iedereen noemt de andere gepantserde halfmensen met panzerfausten en venom guns ook ubersoldat maar dat zijn het niet, dat zijn prototypen. :)

Ga maar weer ff proberen...
ik heb alleen 2 panzerfausten als ik het level binnenkom, en de venom is te traag... :(

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Op woensdag 12 december 2001 19:29 schreef mr_a het volgende:
Ga maar weer ff proberen...
ik heb alleen 2 panzerfausten als ik het level binnenkom, en de venom is te traag... :(
Te traag :? Als je bedoeld dat ie te langzaam op gang komt, is het gewoon een kwestie van steeds even schieten. Hierdoor blijft de loop draaien, zonder dat ie echt schiet, en op het moment dat het nodig is kun je gelijk schieten.

[removed]

• Subz
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 19:29 schreef mr_a het volgende:
Zo die ubersoldat is echt moeilijk. Trouwens iedereen noemt de andere gepantserde halfmensen met panzerfausten en venom guns ook ubersoldat maar dat zijn het niet, dat zijn prototypen. :)
Ook niet dat zijn X-creatures

Verwijderd

hello,

ik zit vast in de level waarin je achterop een vrachtwagen in een raketbasis geloodst moet worden.
Telkens als ik naar die truck loop, rijdt hij weg en ben ik te laat om er ongezien op te springen.

• Bartez
  • Laatst online: 09-10 15:58
Cheats:
voeg aan command line dit toe:
+set sv_cheats 1

en dan in console :

/god (rara)
/give all (alle wapens en ammo ed)
/notarget (vijanden zien je niet)

HOE ZIT DAT PRECIES MET DIE COMMANDLINE??? is dat in de properties van de snelkoppeling? of die van de .exe file??
of in de RUN intypen achter de lokatie van de .exe file?

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Op woensdag 12 december 2001 23:27 schreef Bramiozo het volgende:
hello,

ik zit vast in de level waarin je achterop een vrachtwagen in een raketbasis geloodst moet worden.
Telkens als ik naar die truck loop, rijdt hij weg en ben ik te laat om er ongezien op te springen.
Neej dat hoort, daar moet je gewoon doorgaan en ventjes mollen, je kan daar in die tunnen rechts een gang in, en dan kom je achterlangs weer buiten, waar je een paar gastjes kan mollen en waar die supersniper ligt.
Vervolgens loop je naar die basis en knal je alles neer, en daar is ergens een raam open waardoor je naar binnen de basis in kan. Die "laatste soldaat" die je niet af moet schieten staat bij een tunnel ingang aan het einde van het level, en die vrachtwagen waar je inmoet staat stil bij een depot platformpje, met de laadklep open.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• poing
  • Niet online
Ik zit sloot in de SWF. Geleerde is safe en al weg, tank is safe, iedereen dood. Maar wat nu?

Jaja tof maar eeuh hoe zit dit dan? Ik ben door alles door geraakt zonder zelfs die briefjes te lezen mer nu zit ik sloot.

Verwijderd

Ik heb Ubersoldat afgemaakt met 12% health!! *D

ik stond gewoon de hele tijd om een hoekie en steeds ff te schieten tegen z'n arm (hij stond achter een paal en alleen z'n arm zag je bewegen enne toen gingie dood. :) makkie (maar gewoon geluk gehad ;) )

Verwijderd

je kan in de toren klimmen en daar zit erregens een hendel of knop geloof ik. d'r zit wel iets. hierna kun je die knop bij die gondel indrukken
Op donderdag 06 december 2001 19:35 schreef Xtuv het volgende:

[..]

ff op het knopje drukken :?

Verwijderd

Je bent GeWeLDiG!!! ;)

• poing
  • Niet online
Was dus een bug in het proggy he, grrr. Maar toch een verslavend spelletje :-)

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik kom niet voorbij die klote tank :(

[ Voor 180% gewijzigd door Lars The 18th op 25-03-2006 20:23 ]

Verwijderd

Heb zo'n 15 pagina van deze topic bekeken, maar mijn probleem nog niet gezien :?

Ik zit in de gangen onder het dorp. Op een moment kom je in een ruimte met drie ingangen (Rechts, Links en Rechtdoor). Als je door zo'n ingang loopt krijg jee Indiana Jones-achtige praktijken. Messen uit muren (Rechter ingang), je valt in een gat (Linker Ingang) en je wordt fijn gemalen door iets (Rechtdoor).
Ik heb een knop gevonden in de rechter ingang (zonder schade op te lopen). Maar dan???? (zit ik vast). Wat moet ik doen.

Is er geen cheat voor meer licht. Brightness staat maximaal, maar het blijft donker. B-)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-11 20:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

In alle 3 de gangen zit op de achtermuur een knop. Alle 3 omzetten (over gat springen, wachten op messen en dan doorlopen etc) en teruglopen naar de centrale kamer.

Verwijderd

mocht iemand die chicks van de eliteguard zonder leren pakje willen zien, dan kan dat.

http://www.planetentropy.net/projects/toplesselites.shtml

altijd grappig :)

Verwijderd

Op vrijdag 14 december 2001 09:50 schreef IceStorm het volgende:
In alle 3 de gangen zit op de achtermuur een knop. Alle 3 omzetten (over gat springen, wachten op messen en dan doorlopen etc) en teruglopen naar de centrale kamer.
Bedankt voor de TIP. Ik heb ook maar m'n monitor op z'n helderst gezet. Die geheime kamers in het volgende level, zijn echt niet te vinden. Kan niemand die al gevorderd in het spel is, geen soort "walktrough" maken. Ik heb ze nog niet gezien!!

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 19:37 schreef NoLife het volgende:
Euh even over dat forest level: ik heb het verschillende keren getest waarom de laatste guard (die je niet af mag maken) argwaan krijgt. Dat komt inderdaad door het mannetje in de watertoren en de gast in 1 van de barakken (die dicht bij de truck staan). Die kun je in principe gewoon afknallen, maar zorg ervoor dat dat aan de 'achterkant' van de toren gebeurd, oftewel, het lijk moet niet in het gezichtsveld van de guard liggen. Ook degene die in de barak staat moet je niet naar buiten laten komen, gewoon deur open doen en die gast een paar kogels door zijn kop jagen.
Iedereen is dood, behalve de wachter die de poort moet open doen. Als ik in de truck klim, zegt het spel dat ik maar 3/4 van de objecten heb. Ligt de andere in een geheim gedeelte? Die kon ik niet vinden in deze level

Verwijderd

Heb het gevonden. Nu weer verder killen >:)

• mr_a
  • Laatst online: 23-05-2023
Ha! Ik heb nog een veel makkelijker truukje om onze grote lieve boze Heinrich te pakken!

Met ongeveer 5 schoten.

Als je in dat level komt ga dan na laatste deur heel voorzichtig verder, blijf om het hoekje staan.
Dan lekker om het hoekje heen kijken, en dan zal Heinrich, die je niet kan zien maar wel kan voelen, heel gestaag aan komen stappen.

Als hij in het gangetje komt, in het verlaagde deel daarvan, schiet hem dan een paar keer en ren langs hem heen naar buiten.

Heinrich slaat met zijn bijl in het rond namelijk en hij doet de portal in elkaar storten, waardoor hij er zelf onder bedorven is. Beng Heinrich plat en je hebt gewonnen! Je ziet dan ook dat de andere beestjes vanzelf sterven.

Een beetje lame, maar dit ontdekte ik toevallig. Wat ook kan zijn is dat de portal in elkaar stort automatisch als je naar buiten loopt, maar dat maakt niet uit voor het effect 8-)

Ik ga hem nu nog 1x spelen en ga Heinrich F2F maar eens ontmoeten want dit is wel een beetje teveel camper achtig ;)

edit: normaal Heinrich slopen is ook niet moeilijk. Gewoon twee minuten schieten en that's it. O, ja, als je buiten de ring komt krijg je inderdaad van die doodshoofdjes, die kon ik niet slopen, dus binnen de ring blijven :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar ik kom niet verder in level 2. Ik heb met zo'n vent gesproken en een of andere gun gekregen, maar ik vind geen dig yard :??
Iemand die zo'n goed geheugen heeft?

Er zijn nog 3 van die hekjes die niet loswillen. iemand?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• knarf
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-07 10:18
ik zit ook een beetje vast bij de dam, je moet daar een weg vinden naar een dorp maar ik kan die weg nie vinden.
:(

hier is de mission opdracht, ik heb die cavert route gevolgd maar dan kom je op een gegeven moment boven en dan zie ik geen andere weg meer.....

Afbeeldingslocatie: http://fietspomp.mine.nu/notebook.jpg

• PromWarMachine
  • Laatst online: 04-11 20:17

PromWarMachine

Forsaken Archer

edit:

uhh, ik heb een beetje zitten slapen, srry!

Ohwjah, wat ik wel goed zag was een screenshot, zou die vriend hem ff weg willen halen? Screens worden in dit topic niet gewaardeerd.

Dividend for Starters

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op zondag 16 december 2001 10:56 schreef Peewee_Herman het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige hier maar ik kom niet verder in level 2. Ik heb met zo'n vent gesproken en een of andere gun gekregen, maar ik vind geen dig yard :??
Iemand die zo'n goed geheugen heeft?

Er zijn nog 3 van die hekjes die niet loswillen. iemand?
Kan je helaas niet precies zeggen waar je heen moet gaan, maar als je teruggaat naar het "midden" zeg maar, waar bijna alle routes op uitkomen, dan moet je de gang schuinlinks hebben.

Bah, m'n formulering klopt van geen kant maar ik hoop dat je het vind! Succes!

Dividend for Starters

• joskuiper
  • Laatst online: 11:05

joskuiper

PapaCooper

Moet je aan het begin van de level onder de brug door.
trappie naar beneden.

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

• TtL8e7ay
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05-2017
bij Heinrich's arena hangt ook ergens zo'n groot blok aan een hijskraan. Het draadje kun je vrij makkelijk doorschieten en ik heb heel veel geprobeerd om hem daarmee dood te maken. (Omdat ik dacht dat dat de enige manier was na een heleboel kogels |:( )

Inmiddels heb ik de poort al een keer op het laten storten met succes en ook heb ik hem al eens helemaal aan gort geschoten met een combo van tesla en venom, maar toch ben ik benieuwd:

Is het iemand gelukt om dat blok op z'n ass te rossen?

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Okeej..ik zit namelijk vast in level forest waar je die snooper rifle moet halen. Die heb ik dus, maar nu zit ik in die wagen, maar hij wil maar niet rijden? Ik heb iedereen gekilled behalve die laatste guard. Wat doe ik verkeerd?

Verwijderd

dit is dus echt klote :(

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/ttcherckenrode/wolf.jpg

errr...

• HenkieNL
  • Laatst online: 06-03-2024

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Ik zit in missie 2 in dat dorp, heb net dat geweer gekregen en zou nu naar de dig site moeten, maar kan dat dus echt nergens vinden, hier ff wat screenshots:
dit is dus het plein in het dorp:hier
hier vlakbij heb ik dat geweer gekregen:hier

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• SYQ
  • Niet online

SYQ

FUCKING HOGE PINGS als ik multiplay wil doen met enkele mensen (hacked server, v1.00)...en allemaal gebruiken we XP

wie o wie heeft dit probleem ook??? we hebben alle 3 al geprobeerd om te hosten maar elke keer hetzelfde probleem :(

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-10 14:17
mja ik zit dus vast in episode 3 van level 1 :P (heb het nog maar net en ben niet zo'n hardcore gamer ). het is me dus gelukt om in die skilift of wat het ook is te stappen, hij stopt bij het 2de station en daar kan ik 3 duitsers afknallen maar naar het volgende station wil ie niet, de knop werkt gewoon niet :(
wie helpt me ff verder?

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Op dinsdag 18 december 2001 09:51 schreef Skinlab het volgende:
mja ik zit dus vast in episode 3 van level 1 :P (heb het nog maar net en ben niet zo'n hardcore gamer ). het is me dus gelukt om in die skilift of wat het ook is te stappen, hij stopt bij het 2de station en daar kan ik 3 duitsers afknallen maar naar het volgende station wil ie niet, de knop werkt gewoon niet :(
wie helpt me ff verder?
Je moet via de ladder omhoog die toren in, dan binnenin weer naar beneden, daar zit een luik, kun je openen met die hendel achter je, naar beneden en daar kun je de stroom aanzetten en dan doet de lift het weer verder. Succes

God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Op maandag 17 december 2001 22:29 schreef Henkie20nl het volgende:
Ik zit in missie 2 in dat dorp, heb net dat geweer gekregen en zou nu naar de dig site moeten, maar kan dat dus echt nergens vinden, hier ff wat screenshots:
Iemand?

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Op dinsdag 18 december 2001 11:37 schreef Henkie20nl het volgende:
Op maandag 17 december 2001 22:29 schreef Henkie20nl het volgende:
Iemand?
1 keer is echt wel genoeg hoor |:(

Als je zorgt dat je geen dubbelposts meer doet en dan ook nog zorgt dat je plaatjes gaan werken, kan ik je misschien helpen

Dividend for Starters

• holoX
  • Laatst online: 31-10 14:17
Je moet via de ladder omhoog die toren in, dan binnenin weer naar beneden, daar zit een luik, kun je openen met die hendel achter je, naar beneden en daar kun je de stroom aanzetten en dan doet de lift het weer verder. Succes
d0h ik kreeg dat luik niet open, lol ik wist dat het ergens voor was :P tnx anyway

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Op dinsdag 18 december 2001 11:40 schreef PromWarMachine het volgende:

[..]

1 keer is echt wel genoeg hoor |:(

Als je zorgt dat je geen dubbelposts meer doet en dan ook nog zorgt dat je plaatjes gaan werken, kan ik je misschien helpen
Sorry, plaatjes werken nu wel

• HenkieNL

HenkieNL

Kinderpindakaas.....

Ik heb het toch gevonden, zo simpel als je het eenmaal weet |:(

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Op dinsdag 18 december 2001 03:01 schreef SYCooo het volgende:
FUCKING HOGE PINGS als ik multiplay wil doen met enkele mensen (hacked server, v1.00)...en allemaal gebruiken we XP

wie o wie heeft dit probleem ook??? we hebben alle 3 al geprobeerd om te hosten maar elke keer hetzelfde probleem :(
niemand?

Verwijderd

Hehe .. ik heb het eindelijk uitgespeeld.. Natuurlijk heb ik ook wel vastgezeten, in forest en in de X-labs, maar goed ik heb gewoon een paar uur rondegelopen, ben er helemaal zelf uitgekomen :P. Maar ik vond Heinrich helemaal niet zo moeilijk, ik vond die Ubersoldaten bijna moeilijker.
Maar ik heb wel een vraagje over het verhaal: op een gegeven moment zeggen ze je dat je de ceremony moet verstoren: voorkomen dat de 3 ubersoldaten "Dark Lords" worden. Ik heb er daarna 2 afgemaakt op dat veldje, en toen verder naar het kasteel. Maar ze zeggen ook dat als die Dark lords nodig zijn voor de Resurrection? Vervolgens moet je wel opeens tegen Heinrich vechten. Ik volg het dus niet meer :?

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

lol, zie je eigen sig >:)

Dividend for Starters

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heinrich was een een mietje man! Ik helemaal met de shakings die Arena in omdat ik bang was voor Heinrich. Ren ik die circel in met mijn Venom al "opgespind" en maai 1 minuut op die sissie en hij is al dood. Ja wat wil je ook? die gast is natuurlijk zwaar outdated met dat zwaardje.
En maar op de grond stampen zodat ik dichter bij kom. Nou lekker Heinrich, je wil natuurlijk wel dat ik dichterbij kom en dan ongeveer mijn venom op je neus zet he?

Die ubersoldats met venom en panzerfausten vond ik veel moeilijker... Maarja, ik ben dan ook een uberspieler....

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 18:50 schreef Scorpion_88 het volgende:
dit is dus echt klote :(

[afbeelding]

errr...
je moet reloaden :+

Verwijderd

Alle pagina's bekeken, maar geen oplossing gevonden. Aan het einde van de level met trainyard, zie je een lift hangen. Die brengt naar de ruimte met EHBO-kids enz. Hoe bedien je die lift? Alles staat aan, maar zie nergens knop of handel. Tip?

• jelmo
  • Laatst online: 03-11 16:17

jelmo

A.K.A. jelmo

Op zondag 16 december 2001 12:21 schreef Knarf36 het volgende:
ik zit ook een beetje vast bij de dam, je moet daar een weg vinden naar een dorp maar ik kan die weg nie vinden.
:(

hier is de mission opdracht, ik heb die cavert route gevolgd maar dan kom je op een gegeven moment boven en dan zie ik geen andere weg meer.....

[afbeelding]
volgens mij zit je dan in een gang vast als ik het me goed herinner.. dan moet je ff die felssen gas die daar staan opblazen zodat er een gat in de muur komt ...

of zit ik nouw met mijn gedachten in het verkeerde level ... het is toch best wel ver level .. ?

I don't ride fast, i fly low

Verwijderd

inderdaaid fette game alleen dik makkelijk je bent zo bij het eind en voor de genen die niet door de laatste level komen: je moet heletijd om dat grote monster heen blijven draaien en maar schieten maar blijf uit de buurt van de zombies want die hebben geesten die je zo afmaken >:)

Verwijderd

Daar is tie weer. Ik zit vast in de Secret Wepean Factory. Heb volgens mij alle secret area's gevonden. Maar ik moet naar die controle kamer, om die ene object (waar gaat de duikboot heen |:( )te vinden.

Er is zo'n loopbrug, maar de deur aan de andere kant is dicht. Ik loop nu al twee uur rond te dwalen. Word er gek van. Hoe kom ik daar??

• Tcq
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Aan het eind van die brug, aan de kant van de controlekamer kan je rechts van die brug afspringen.

Daar is een gang die naar de controlekamer leidt.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Zo simpel. :Z Thx

Verwijderd

Op maandag 26 november 2001 18:29 schreef Egrimm het volgende:
Ik zit in een level waar ik een factory moet infiltraten en een Venom Gun plan zoeken... die Venom vond ik reeds, maar er staat nu een vinkje in m'n objective tussen de 2 objectives in... ben ik dan helemaal klaar? Ik kom er dus niet meer uit, ik sta tussen allerlei afgebrande gebouwen in :)

Tia :)
Waar vindt je die dan, ik zoek me helemaal de .....

Verwijderd

Ik ben tot missie 5.3 gekomen, toen moest ik tegen die ubersoldat vechten ofzo en na menigmaal dood te zijn gegaan heb ik maar de cheats gebruikt, toen lukte het uiteraard wel, maar hoe moet ik die gast nu gewoon doden. Ik heb meestal maar 2 bazookaschoten over!

Ik kon niet overal mijn cheats gebruiken, dus heb het hele zootje er vanaf gepleurd en er opnieuw op gezet, nu heb ik weer alles volgens de regels gedaan en doen mijn cheats het weer niet, ik heb gedaan zoals het hier staat
http://www.planetwolfenstein.com/sp/cheats.shtml
Wat moet ik nu?

Voor de rest is het wel een cookie game!

Verwijderd

Ik heb hem binnen 3 dagen uitgespeeld , erg vet spel :P nu nog alle geheimpjes ontdekken in de levels ;)

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 25 december 2001 15:55 schreef jack_brand het volgende:
Ik ben tot missie 5.3 gekomen, toen moest ik tegen die ubersoldat vechten ofzo en na menigmaal dood te zijn gegaan heb ik maar de cheats gebruikt, toen lukte het uiteraard wel, maar hoe moet ik die gast nu gewoon doden. Ik heb meestal maar 2 bazookaschoten over!

Ik kon niet overal mijn cheats gebruiken, dus heb het hele zootje er vanaf gepleurd en er opnieuw op gezet, nu heb ik weer alles volgens de regels gedaan en doen mijn cheats het weer niet, ik heb gedaan zoals het hier staat
http://www.planetwolfenstein.com/sp/cheats.shtml
Wat moet ik nu?

Voor de rest is het wel een cookie game!
daar ben ik dus ook, mission 5 part 2(of3) bij die uber soldat met die stroom, heb het al 10x geprobeerd en ben zo gauw ie begint met schieten max. 10 sec. in leven gebleven, die gast hoeft je maar 1 keer te raken met zn stroom en dan ben je al dood

is er een speciaal trukje om die dood te krijgen??? viel me al op dat er veel gasflessen in die kamer staan, moet ik hier iets mee???

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

edit:
oops verkeerde tip |:(

ik ga me nu heel erg schamen maar ik zit in episode.... geen idee eigenlijk. (Ik moet die generaal omleggen en daarna de achteruitgang van het kasteel vinden, kan iemand mij vertellen waar die achteruitgang is? ik kan em echt NIET vinden

Verwijderd

ehhh hfl-xenon

wat was nou de oplossing van dat level met die rocketbase?
ik zit nu ook vast.(welke speaker) bij de ingang vd bases?

Verwijderd

Op woensdag 26 december 2001 17:42 schreef ViperGTS het volgende:
is er een speciaal trukje om die dood te krijgen??? viel me al op dat er veel gasflessen in die kamer staan, moet ik hier iets mee???
Ik ging altijd midden in die control chamber staan, als je daar staat ziet hij je om de een of andere manier niet. Dan afwisselend naar links en naar rechts gaan en op hem schieten (en op die irritante duitsers boven). Damage door de Tezla is niet te vermijden, zorg dus dat je op 100% health bent als je het level ingaat!

Ik vond dit overigens de moeilijkste eindbaas :)

Verwijderd

Ik heb alle opdrachten van Mission 4 part 2 (The Bombed Factory) uitgevoerd,
maar hoe kom ik naar het volgende level?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-11 09:28

Metzie

Nyaano !

Op zondag 30 december 2001 18:34 schreef landolt het volgende:
Ik heb alle opdrachten van Mission 4 part 2 (The Bombed Factory) uitgevoerd,
maar hoe kom ik naar het volgende level?
Trappetje opklimmen waar ook die APC staat. Achter die ramen staan was command's, die neerknallen. Daarachter is een deur, daar doorheen lopen.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 19:12 schreef Metzie het volgende:

[..]

Trappetje opklimmen waar ook die APC staat. Achter die ramen staan was command's, die neerknallen. Daarachter is een deur, daar doorheen lopen.
Maar hoe kom ik door de ramen heen?
Springen er naar toe lukt niet...

• Super_ik
  • Laatst online: 12:28

Super_ik

haklust!

Op zaterdag 29 december 2001 12:17 schreef Captain_Quigley het volgende:

[..]

Ik ging altijd midden in die control chamber staan, als je daar staat ziet hij je om de een of andere manier niet. Dan afwisselend naar links en naar rechts gaan en op hem schieten (en op die irritante duitsers boven). Damage door de Tezla is niet te vermijden, zorg dus dat je op 100% health bent als je het level ingaat!

Ik vond dit overigens de moeilijkste eindbaas :)
kep deze missie ook gehaald, maar nou zit ik weer in de dig owzow en moet ik terug keren naar kasteel wolfenstein, komen er weer van die zombies :( hoe kom ik daar het makkelijkst voorbij, ik schiet me helemaal de ziekte op die gasten (en NIET cheaten dus)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Zombie-vlees is heerlijk bij de barbecue (hint).

• D-Raven
  • Laatst online: 16-10 10:47
*Zucht* Als ik deze topic lees dan verbaas ik mij er weer eens over van hoeveel mensen RTCW moeilijk vinden ik heb hem de eerste keer op medium uitgespeeld en er was geneen punt waar ik vast liep, die superhuman van die dokter vond ik het moeilijkst om voorbij te komen terwijl die baas bij het einde het makkelijkst was. Gewoon simpel rondomheen rennen en dan met dat stroom wapen zoveel mogelijk raken als je ammo dat toelaat, amma op? switch naar de venom gun en hij ligt zo op de grond. Echt simpel als je het mij vraagt. :z Maar het is wel een gaaf spel

• Neoz
  • Laatst online: 14:34

Neoz

Neoz & Hobbes

Hij zal misschien wel ergens staan maar op Http://www.xezol.com staan walkthroughs van allerlei games waaronder RTCW :7

Serve The Humanity , Be Server

• Super_ik
  • Laatst online: 12:28

Super_ik

haklust!

Op zondag 30 december 2001 21:25 schreef Nephilin het volgende:
Zombie-vlees is heerlijk bij de barbecue (hint).
k ;)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-10 19:38

bartaa

Battlefield

Ik zit vast in het level (weet de naam of nummer zo 1-2-3 niet) waar je dat vliegtuig klaar moet maken zodat je ermee weg kan vliegen..... liften, tanken en nog iets. Die 3e handel doet het niet en die mafkees die erbij staat zegt dat je dat dan handmatig moet doen. Maar waar ????
Pleaz help :?

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Verwijderd

Op donderdag 22 november 2001 20:35 schreef Jozzz het volgende:
Ik kan al niet eens voorbij level 1 :P
inmiddels als voorbij ??
ik zit OOK vast in level 1 ik heb al tig keer rondgelopen
maar kom maar niet verder ik ben al helemaal boven in
die toren geweest. maar er zijn nog een aantal deuren
die niet open willen (kunnen ALLE deuren ALTIJD open ???)
zo ja dan ga ik weer verder proberen....

ps.....

normaal speel in heeeeeeel weinig games, ik zal wel
niet uitgekookt genoeg zijn voor dit spel
maar ik WIL verder .....

• jelmo
  • Laatst online: 03-11 16:17

jelmo

A.K.A. jelmo

Op dinsdag 01 januari 2002 23:32 schreef hansit het volgende:

[..]
(kunnen ALLE deuren ALTIJD open ???)
Neej ... anders werd de game wel heel groot 8-)

ennuh ik wil niet iemand beledigen, maar als je echt vast komt te zitten in rtcw dan speel je niet vaak spellen ... ik had hem in 1X maarja ik heb ook teveel vrije tijd :D :9

I don't ride fast, i fly low

• Saekerhett
Op dinsdag 01 januari 2002 23:32 schreef hansit het volgende:

[..]

inmiddels als voorbij ??
ik zit OOK vast in level 1 ik heb al tig keer rondgelopen
maar kom maar niet verder ik ben al helemaal boven in
die toren geweest. maar er zijn nog een aantal deuren
die niet open willen (kunnen ALLE deuren ALTIJD open ???)
zo ja dan ga ik weer verder proberen....

ps.....

normaal speel in heeeeeeel weinig games, ik zal wel
niet uitgekookt genoeg zijn voor dit spel
maar ik WIL verder .....
Ok, als je helemaal boven in de toren bent, ga je eruit, sta je op een openlucht platformpje waar je een Duitser hebt neergeknalt, als je op die plek komt (dus op het openluchtplatform), draai dan gelijk rechtsom naast de toren, daar zie je een mast ofzoiets, en daar kun je je laten zakken en weer verder :)

• r00tie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 19:50
RTCW was echt easy shit :(
me mamsie hafd um voor me gekocht a 120,- gulden, in 8 uur ofzo uitgespeeld, die timer innut spel houdt ut bij...
Damnz, had beter Commandos 2 voor dat geld kenne kopen
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste