PSN: mug_8pm
Geen flauw idee hoe ik verder moet. Ben in de ruimte waar je een of andere kelk op moet pakken (daarna schieten er allemaal spijlen uit het "altaar"). Daarna komen er wat mannetjes uit de muur en als ik die neergeknald heb scheurt de vloer open. Ik ben erin gesprongen, maar kan verder nix doen.
Heeft iemand een idee misschien??
B.v.d.
Join Us In Creating Excellence
De deur in dat gat of gewoon boven in die ruimte (waardoor je binnen kwam??)Op donderdag 29 november 2001 10:41 schreef ParaNoiMia het volgende:
Je moet er in ieder geval uit via de deur. Ik ben op de kratten geklommen, weet niet meer zeker of ik ergens in de muur nog op een knop heb gedrukt
Join Us In Creating Excellence
Zit nu in de sneeuwlevel; effe kijken wat dat wordt
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Je kunt over die afgebrokkelde muur aan je linkerkant (als je naar die schietgrage para's kijkt dus) naar de volgende vloer komen, je komt dan voor die linkse ramenrij uit. Dan kun je over een stuk staal naar rechts banjeren, en dan met een sprint-jump op het stekje van de para's springen. Wel tussendoor ff saven, en de para's killen natuurlijk!Op donderdag 29 november 2001 13:01 schreef Lestat het volgende:
Ik zit vast in missie 4, level 2. Ik heb die Venom manual net te pakken gekregen, maar nu kom ik niet verder. Ik zit dus in zo'n kapotgeschoten huis met twee ventjes aan de overkant die mij beschieten. Ik kan echter nergens naartoe springen, veel te ver allemaal. Wat moet ik doen ?
Fun while it lasted: World Community Grid!
Bijv. hoe verder na de eerste 2 lopers (beenloze tesla dinges)....dat ligt super voor de hand.
Je ziet een deur, gaat daar in, trekt aan hendel...*klaar*
Je kan mij niet wijsmaken dat je uren rondgewandeld hebt enzo.
Verwijderd
Bedankt! Nu zit ik jammer genoeg weer vast in het volgende level. Ik heb dus in dat pakhuis? alle ventjes gekilled maar wat dan? Ik hoorde er eentje wat mompelen over een lift in werking stellen, maar daar kan ik vooralsnog niks mee.Op donderdag 29 november 2001 13:03 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Je kunt over die afgebrokkelde muur aan je linkerkant (als je naar die schietgrage para's kijkt dus) naar de volgende vloer komen, je komt dan voor die linkse ramenrij uit. Dan kun je over een stuk staal naar rechts banjeren, en dan met een sprint-jump op het stekje van de para's springen. Wel tussendoor ff saven, en de para's killen natuurlijk!
Verwijderd
Ik heb zover ik weet aan alle hendels enz getrokken, alle deun in die omgeving EN door het hele lv gechecked, maar no luckOp donderdag 29 november 2001 13:53 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Sorry hoor maar sommige vragen vind ik echt dom.
Bijv. hoe verder na de eerste 2 lopers (beenloze tesla dinges)....dat ligt super voor de hand.
Je ziet een deur, gaat daar in, trekt aan hendel...*klaar*
Je kan mij niet wijsmaken dat je uren rondgewandeld hebt enzo.
Dat van die mannetjes die de lift klaar maken heb ik ook gehoord, maar welke lift bedoelen ze in godsnaam
Je kan ook een savegame van b.v 2 levels eerder laden en dan alle panzerfausten en Granaten die je vind bewaren. Dan zijn ze binnen 5 min allemaal dood.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Toch moet je hem doodmaken. Heb je je venom gun ook al leeggeschoten? Die zijn ook flink effectief.Op donderdag 29 november 2001 15:22 schreef webkabouter het volgende:
dan komt die halve robot op me af.. en die krijg ik NIET dood.. wie helpt mij ik heb geen pantzefaustjes meer anders was het veel makkelijker geweest
Gebruik anders je sniper rifle, gewoon de hele tijd rondjes lopen rond die glazen kamer en em bij iedere hoek snipen. (daarna meteen hard wegrennen)
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Nog steeds muurvast hier...ik ben naar dat secret area gesprongen waar je dat hendeltje kan omzetten zodat dat platformpje gaan bewegen, maar de heeft ook geen duidelijk nut...Op donderdag 29 november 2001 14:09 schreef Lestat het volgende:
[..]
Bedankt! Nu zit ik jammer genoeg weer vast in het volgende level. Ik heb dus in dat pakhuis? alle ventjes gekilled maar wat dan? Ik hoorde er eentje wat mompelen over een lift in werking stellen, maar daar kan ik vooralsnog niks mee.
Verwijderd
Verwijderd
maar ik zit zelf ook vast, in missie 7 deel 2, daar moet de ingang gevonden worden van de opgravingen. In dit level zit je in een kasteel, en ik geloof dat ik alle gangetjes al geprobeert heb, maar wie kan mij vertellen waar ik heen moet, want ik kan die ingang echt niet vinden
Vond de forest level het mooist gemaakt, vrij en blij in de natuur is best gaaf bij een shooter.
Ik vond eigenlijk die mutanten wat minder en hoe het verhaal nou helemaal zit met de link tussen de duitsers en die undeads is me ook een beetje te vaag.
Maar verder grafisch gezien is het behoorlijk goed, zeker als je kijkt naar de (Ronde!!) bomen
Mooiste wapen is toch dat grote sniper geweer met scope, je kan in een v.d. laatste levels ook helemaal niet zonder, want dan zie je helemaal niks.
{edit}
Oh en nog even iets, ik vond het zo gaaf om te zien dat ze granaten proberen weg te schoppen, dat heb IK nog nooit eerder gezien, helemaal toppie.
{/edit}
Heb jij echt een Silencer voor je mp40 of bedoel je de Stengun?Op donderdag 29 november 2001 11:41 schreef Darkvater het volgende:
Zo, zit nu in level5:1. Echt tof. Maar hoe moeten die beenloze-teslabeesten dood? De eerste ging erg makkelijk (10 keer schieten met silenced mp40), maar op de andere 2 moest ik mijn venom helemaal leegpompen. Is er een makkelijkere weg?
Zit nu in de sneeuwlevel; effe kijken wat dat wordt
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
Op donderdag 22 november 2001 21:59 schreef Sick_Nick het volgende:
Gewoon eerst 100 keer op de knop 'Generate Key' drukken, grote kans dat je daar wel heel even mee online kan spelen. Ik in ieder geval nu nog wel
Ik dus ook, 5 sec en ik ben dood, hij schiet een of andere stroomstoot naam me en ik ben dood. Ik heb niteens tijd om ergens heen te lopen.Op donderdag 29 november 2001 10:32 schreef Muggie het volgende:
Nondeju, ik moet nu Das Ubersoldat mollen en TERING die gast is sterkHij hoeft je maar aan te kijken en je bent al dood
Verwijderd
alles is me tot zo ver gelukt zonder hulp, ook dat vage snooper rifle, wat een tyvus gun.
paratroopers rifle is pas cool.
Maar waar ligt in hemels naam die Project Venom Gun book ding geval.
Kan hem NERGENS vinden
Nou vooruit dan maarOp donderdag 29 november 2001 15:46 schreef Lestat het volgende:
[..]
Nog steeds muurvast hier...ik ben naar dat secret area gesprongen waar je dat hendeltje kan omzetten zodat dat platformpje gaan bewegen, maar de heeft ook geen duidelijk nut...
Je moet ergens over de schuine kant van een dak lopen, en je wordt dan beschoten vanaf de overkant. Als je nu niet gelijk naar de overkant doorspringt, maar gewoon even om het hoekje van het huis met het schuine dak kijkt zie je een tafel met een boek.Op donderdag 29 november 2001 19:11 schreef tva_goku het volgende:
HELP!!!!!!
alles is me tot zo ver gelukt zonder hulp, ook dat vage snooper rifle, wat een tyvus gun.
paratroopers rifle is pas cool.
Maar waar ligt in hemels naam die Project Venom Gun book ding geval.
Kan hem NERGENS vinden
Je moet gelijk over de rand naar beneden springen en dekking zoeken in het gebouwtje rechts, onder het gebouw waar Deathshead instaat. Meer zeg ik niet, dat bederft de lol. Ik heb hem ook 3x moeten proberen.Op donderdag 29 november 2001 18:27 schreef Flexx het volgende:
[..]
Ik dus ook, 5 sec en ik ben dood, hij schiet een of andere stroomstoot naam me en ik ben dood. Ik heb niteens tijd om ergens heen te lopen.
En ook nog een vraagje, ik moest in het laatste level van 6 een ceremonie met 3 supersoldiers verstoren, ik heb er alleen maar 2 gezien, en ik kon wel gewoon door naar het volgende level
...
Ik had dat met donkey kong op de N64, 4 uur dat achter mekaar zitten spelen nou ik kreeg het warm werd misselijk ik werd dus ECHT niet goed heh.Op donderdag 29 november 2001 21:55 schreef dtjiang het volgende:
shit een hele tijd geleden dat ik weer een shooter heb gespeeld, ik ben nu dus echt duizelig
maarja da's alweer een tijdje geleden, de echt hardcore gamerzz zijn er inmiddels al wel aan gewend
Ik heb dat speciale geweer snoosher ofzo in dat leven met die wachttorens en ik kan nog niet zoomen verdomme..Op vrijdag 23 november 2001 10:42 schreef FireFoz het volgende:
[..]
dat kan pas als je het vezier er op hebt zitten. Heb je die al? Denk het niet
iemand een idee?
Mag alleen maar hopen dat er meer van deze games worden gemaakt...
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
voeg +set sv_cheats 1 toe aan de .exe file op je buroblad
in het spel op ~ drukken: /god is ja wat dacht je
/give all ja ligt voor de hand he
/noclip ja duidenlijk.
veel game plezier...
Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i
Moet je ff bij je controls kijken wat de toets is voor 'alternate fire'. Duh...Op donderdag 29 november 2001 22:39 schreef poohbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat speciale geweer snoosher ofzo in dat leven met die wachttorens en ik kan nog niet zoomen verdomme..
iemand een idee?
Euhhm.. zoomen denk ik toch aan die zoom in en zoom uit knopOp donderdag 29 november 2001 22:47 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Moet je ff bij je controls kijken wat de toets is voor 'alternate fire'. Duh...
toch effe die alternate proberen.
brb
thx, werktOp donderdag 29 november 2001 22:47 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Moet je ff bij je controls kijken wat de toets is voor 'alternate fire'. Duh...
maar waar zijn die zoom dingen dan voor?
Verwijderd
je kan er dus mee van heeeeeeeeeeeeeel ver iemand killen
dat laaste ventje wat voor die poort staat te lopen moet je niet afmaken, maar links van hem staat die vrachtwagen. daar moet je in gaan (achterin) en dan gaat het level verder. dan kom je in de rocketbase.Op donderdag 22 november 2001 20:46 schreef Xsion het volgende:
speaker kapot schieten en daarna dat ventje dan kunnen ze geen alarm af laten gaan,
maar ik zit op het einde van dat level vast.
als ik iedereen vermoord zegt ie rocket base not found
goodluck!!!
dan moet je in dat andere gebouw waar je wel in kan naar binnen gaan en dan staat er zon plaatje van dat je dat kapot kan maken da maak je kapot niet te dichtbij want dan ga je doood , met een panzerknaust ofzo of met granaten.Op dinsdag 27 november 2001 22:14 schreef BeForce256 het volgende:
Net het hele topic doorgespit pfff
Heb de snooper gevonden daarna die racket launch verstoord, nazi's gekilled, moet ik een radar toren uitschakelen, hoe doe je dat? ik kom bij een kamer waar staat: authorization only ofzoiets, hoe krijg ik die deur open (is de deur van het gebouw waar die grote radar toren opstaat)
klaar
Verwijderd
Verwijderd
Die snooper zoomt niet in, dat is alleen infra rood..Op vrijdag 30 november 2001 08:56 schreef Kink het volgende:
Die zoom funcite op die rifle, heeft ook nog eens een infrarood /nightview, handig in donkere missies.
je kan er dus mee van heeeeeeeeeeeeeel ver iemand killen
en als hij al inzoomt is het wel heeeeeeeeeeeeeel erg weinig..
Verwijderd
Er is nl. een ladder (naast een pantserwagen) die het dak op gaat, alleen ik kan er niet bij. Hij hangt te hoog!!!
Iemand een idee?
[edit]Laat maar, ik ben er al uit. Gewoon naar hem toerennen met je paratrooper rifle, alvast wat schieten, zodra je er bent de flametrower pakken, zombies toasten (geen vliegende skulls meer) en de rest op H1 leeggassen. Dan verder met de Panzerfaust, 6x op H1 vindtie niet fijn, en daarna met de Venom tot die overhit. Dan met de Tesla rifle verder tot die leeg is, en daarna weer Venom. In beweging blijven, om die vent heendraaien.
In totaal heb ik:
+- 20 shots Paratroo
+- 150 flamethrower
+- 300 shots Venom
+- 6 Panzerfausts
+- 150 Tesla Rifle
gebruikt. Alles gespaard, ik kon geeneens iets oppikken aan het begin van het level
Ik ging lekker campen vanaf een grote afstand met m'n paratroo, niet doen dus!Op vrijdag 30 november 2001 10:56 schreef General_Freakazoid het volgende:
Ik bleef gewoon constant op Heinrich schieten en heb geen spookjes gezien
Verwijderd
zombies idd met flamethrower mollen en die Heinrich is echt een makkie als je maar op afstand blijft..
Waarom trouwens een halve Venom, hij heeft wel wat meer nodig..
...
Met een flamethrower op zombies schieten ?? Bij die zombies heb je dat ding nog geeneens, tsjieterOp donderdag 29 november 2001 22:25 schreef scorpionv het volgende:
Haha, ik doe net een superontdekking, met 2 eenheden van je flamethrowerbrandstof kun je elke zombie doodkrijgen! Ze gaan allemaal al dood met 1 eenheid, alleen voor die 'reviving' zombies moet je het 2x doen. Maar dat scheelt iig een hele hoop ammo! En je loopt geen schrammetje op!
PSN: mug_8pm
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
huh? echt wel hoor, als default is het mousewheel up en down, ,moet je zien hoe ver je dan inzoomt!!!!Op vrijdag 30 november 2001 09:47 schreef BeForce256 het volgende:
[..]
Die snooper zoomt niet in, dat is alleen infra rood..
en als hij al inzoomt is het wel heeeeeeeeeeeeeel erg weinig..
Achter de pantzerwagen zit een deur. Daar moet je doorheen.Op vrijdag 30 november 2001 10:07 schreef snitch het volgende:
Ik zit nu vast in het veld van die platgebombardeerde Weapon Facility, ik weet waar ik heen moet.
Er is nl. een ladder (naast een pantserwagen) die het dak op gaat, alleen ik kan er niet bij. Hij hangt te hoog!!!
Iemand een idee?
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Ahh dat ik dat niet zag...stom stom. Nu dus dat level met die beenloze mannetjes. Die zijn wel irri. Hoeveel zijn er daar van ?Op donderdag 29 november 2001 19:11 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarIk ga er even vanuit dat je bij de exit-deur staat. Dat is de deur die niet open kan, achter dat gat in de vloer met 2 gasten erin. Je hebt nu het open-doe-mechanisme recht boven je hoofd zitten. Ofwel; loopt naar boven over die ijzeren roosters totdat je boven de exit-deur staat, en druk op het paneel. Voila!

veel te makkelijk en dan heb ik het nog rustig aan gedaan ook (zo'n 75% treasures & secret area's gevonden). laat de MOD's maar komen
/edit
en dat is dus zonder cheats. cheats zijn
Is Het echt zo simpel, vind ik wel jammer had me verheugd op flink wat leuke game uurtjes. Bedeol als de mods net zo als bij max payne worden dan kun je de eerste tijd wel flink wachten tot er wat leuks tussen zit.Op vrijdag 30 november 2001 13:10 schreef twiekert het volgende:
wat een rete sim-pel spel zeg. gespeeld op 'bring em on' mode en klaar in 5 uur en 3 kwartier:
veel te makkelijk en dan heb ik het nog rustig aan gedaan ook (zo'n 75% treasures & secret area's gevonden). laat de MOD's maar komen
/edit
Verwijderd
Ik had alles gekilled, laatste mannetje laten staan maar wel het alarmkastje afgeschoten met die sniperrifle, maar de truck wil niet vertrekken, ik mis 1 objective.
Ik ben namelijk niet met die truck binnengekomen in dat kamp.
Als je vanaf het 2e huisje richting de slagboom gaat, moet je dan al op die vrachtwagen jumpen ? Erin kan niet en die lui op de brug of de wachttoren slaan steeds alarm. Oftewel, hoe doe je dit stuk ? (de demo die in het topic staat wil niet laden bij mij, althans, RTCW knalt eruit met een error)
Ok, je moet dus die gozer in de wachttoren (eerste na het huis) niet vermoorden. Je moet gewoon doorlopen achter hem langs (achter de heuvel zit er nog een dal met daar niemand). Als je daar doorheen bent de ventje in de tweede toren kan je wel killen, en dan snel doorsprinten naar de tunnel (met de truck). Je moet NIET in de truck stappen, maar aan de rechterkant een zijtunnel in. En dan verderOp vrijdag 30 november 2001 14:46 schreef ParaNoiMia het volgende:
[heel verhaal]
...
Dus die ventjes op de brug ook gewoon laten staan en achterlangs naar de tunnel (aan het einde van die tunnel staan 2 ventjes, halverwege in de tunnel kan je naar rechts inderdaad). Maar moet je dan straks achter die truck aan het kamp in ? Want dat is toch 1 van de objectives ? Of snap ik de kreet in de beschrijving niet ?Op vrijdag 30 november 2001 14:50 schreef Darkvater het volgende:
[heel verhaal na heel verhaal]
Ik had trouwens geprobeerd aan de linkerkant van dat kamp door het raam te klimmen maar misschien komt het omdat ik 2.03m lang ben dat dat niet lukt ?
Verwijderd
Oke ben hier ook!Op zaterdag 24 november 2001 17:53 schreef wildweazel het volgende:
Ik heb het nu! De truuk is gewoon om niet iedereen neer te knallen. Als je bij de ingang van het laatse gedeelte waar de autostaat.
1)Schiet dan het eerste soldaatje neer bij de ingang
2)Schiet die soldaat die er valk boven staat in het huisje
3)schiet de soldaat op de toren
4)sneak nu naar binnen (gebukt lopen) helemaal rechst langs de muur, totdat he vlak bij de autobent, knal nu dat ventje neer, en ga in de auto zitten.
GEEN andere soldaatjes neerschieten, want dan gaat het fout (bug?) misschien is een van de 3 andere sooldaten die je niet doodschiet een driver??
Als ik dat eerste ventje neerschiet beneden dat zet die bovenste het alarm af!!!
Ik kom er niet voorbij! en kan niet zoomen. heb de standaard mauser!..
toen ik die scope had in ander level deed zoomen het ook niet? vaag?
help
Hij is helemaal niet rete simpel. Die tijd die jij zegt is exclusief retries, je netto tijd dus. Je bent er minimaal 15 volle uuren mee bezig als je normaal doorspeelt.Op vrijdag 30 november 2001 13:10 schreef twiekert het volgende:
wat een rete sim-pel spel zeg. gespeeld op 'bring em on' mode en klaar in 5 uur en 3 kwartier:
ontzettende zak hooiOp donderdag 22 november 2001 20:38 schreef CyberTijn_ het volgende:
mja ik wil eigenlijk weten waar ik cheats kan krijgen voor RTCW, want ik wordt zo snel afgeknald en dat is zeker niet cool..
dus als iemand effe een link heeft naar cheats, post ze effe!
Ok ben erdoor. Volgens mij is de kerel die in het eerste huisje (schuinrechts) als je binnen de omheining bent de driver. Ik heb van buitenaf de wacht boven de poort afgeschoten, daarna straight naar rechts, kereltje bij de auto afgeschoten, ingestapt en hij reed weg. In mn ooghoek zag ik links achterme iemand aankomen rennen vanaf dat eerste huisje, maar hij schoot volgens mij niet.Op vrijdag 30 november 2001 15:04 schreef ParaNoiMia het volgende:
Dus die ventjes op de brug ook gewoon laten staan en achterlangs naar de tunnel (aan het einde van die tunnel
HUH ??? waar zie jij die speaker dan ???Op donderdag 22 november 2001 21:29 schreef -hfl-xenon het volgende:
[..]
Gvd, die speaker das het, was al ongemerkt tot bij die truck geraakt, maar stond bij objectives dat ik er niet vr had gezorgd zeker niet ontdekt te worden.
Nu dacht ik dat ventje heeft me gezien...maar het alarm nog niet afgezet...
Nu was het all along die crappy speaker.
Bedankt man
Verwijderd
Dit heb ik dus ook....wat heb ik fout gedaan ??Op donderdag 22 november 2001 20:46 schreef Xsion het volgende:
speaker kapot schieten en daarna dat ventje dan kunnen ze geen alarm af laten gaan,
maar ik zit op het einde van dat level vast.
als ik iedereen vermoord zegt ie rocket base not found
Alles afgeknaldOp vrijdag 30 november 2001 17:42 schreef -= MaZe =- het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook....wat heb ik fout gedaan ??
Lees mijn posting een paar postings hoger
Bij die laatste zombies wel hoorOp vrijdag 30 november 2001 11:14 schreef Muggie het volgende:
[..]
Met een flamethrower op zombies schieten ?? Bij die zombies heb je dat ding nog geeneens, tsjieter
als je de tunnel omhoogklimt loop je door en daar heb je 2 soldaten. Ze praten en dan gaat de officier pissen. Je gaat hem achterna, maakt hem koud, loopt door (in de richting die hij op ging) en daar is de snooper en stuff.Op vrijdag 30 november 2001 20:19 schreef ReV3rEnD het volgende:
Waar haal ik die godvergeten *#)^#%! snooper rifle nou? dan hebbik die missie klaar
Weten jullie waar die knop zich bevind?
w00t
Enigste wat me lukt is em achter dat muurtje te lokken onder het kantoor van die dooie general waar ie je niet kan raken. Maar ik vat et niet...
Tips anyone?
Signature?
Die professor is allang veilig gesteld, hij staat er alleen niet meer.
Geen deur of opening te vinden.
Jah dat weet ik, als je recht tegenover de brug staat zie je links van je een deur met daarnat een ijzeren schot voor een raam, die alleen van de binnenkant open kan. Na een lnage omweg en veel vage elektrische beesten kom je in die kamer terecht (waar et ijzer schot voor zit). Daar zit naast de deur een knop om de brug te laten zakken...Op vrijdag 30 november 2001 21:01 schreef robbie007 het volgende:
Ik zit vast in 4.4, daar moet je een brug neerlaten door een knop in te drukken.
Weten jullie waar die knop zich bevind?
Snappie?
Signature?
Level overdoen. Dan ben je te laat bij de tank en is is al kapotgeschoten. Normaal waneer je direct met de tank meeloopt schiet hij de deuren kapot voor je.Op vrijdag 30 november 2001 21:11 schreef Moon het volgende:
Tja...ik zit nog steeds vast
Die professor is allang veilig gesteld, hij staat er alleen niet meer.
Geen deur of opening te vinden.
[afbeelding]
Ik heb 'm op I'am death incarnate gespeeld, ook zonder cheats en het was te doen. Niet echt makkelijk, maar meestal waren er toch zat powerups. Alleen als je een paar van die nazibitchesOp vrijdag 30 november 2001 13:10 schreef twiekert het volgende:
[afbeelding]
/edit
Als je nog een savegame hebt van voordat je 'ze' eruit liet: gooi dynamiet onder de deur door als ie open gaat. Dan heb je er al 2-3. De rest vanaf boven de trap voor je bestoken met handgranaten, of iets anders.Op vrijdag 30 november 2001 22:51 schreef poohbeer het volgende:
[afbeelding]
Iemand een idee hoe'k hier levend uitraak?
probleem: 'k heb geen dynamietOp vrijdag 30 november 2001 22:58 schreef Sponz het volgende:
[..]
Als je nog een savegame hebt van voordat je 'ze' eruit liet: gooi dynamiet onder de deur door als ie open gaat. Dan heb je er al 2-3. De rest vanaf boven de trap voor je bestoken met handgranaten, of iets anders.
Ik was daar (half uur geledenOp vrijdag 30 november 2001 23:06 schreef poohbeer het volgende:
[..]
probleem: 'k heb geen dynamiet
Verwijderd
Ik heb dat mannetje met de flamethrower afgeknald dus ben nu in bezit van die flamethrower.
Er staat een hek, daar schiet een ventje richting scientist, die kan ik uitschakelen, dan om een hoekje, nog 2 ventjes, lukt redelijk, maar inmiddels is een ander ventje richting scientist gegaan en is ie afgekanld, dus mission failed.
Er is dus nog een ander ventje.
En die 2 ventjes die bij de scientist staan, zijn dat nou vijanden of niet...
Ik moest er 3 doodmaken, die ene met die vlammewerper en het hoekie om nog 2, en meer niet...Op vrijdag 30 november 2001 23:17 schreef Dr.Kuipers het volgende:
Ik zit vast in Mission 4 Part 1, je moet hier de scientist redden.
Ik heb dat mannetje met de flamethrower afgeknald dus ben nu in bezit van die flamethrower.
Er staat een hek, daar schiet een ventje richting scientist, die kan ik uitschakelen, dan om een hoekje, nog 2 ventjes, lukt redelijk, maar inmiddels is een ander ventje richting scientist gegaan en is ie afgekanld, dus mission failed.
Er is dus nog een ander ventje.
En die 2 ventjes die bij de scientist staan, zijn dat nou vijanden of niet...
Die mensen die bij de scientist staan zijn goeie lui, ze roepen ook: 'protect the scientist!'
Verwijderd
Ok gaat het nu weer eens ff proberenOp vrijdag 30 november 2001 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik moest er 3 doodmaken, die ene met die vlammewerper en het hoekie om nog 2, en meer niet...
Die mensen die bij de scientist staan zijn goeie lui, ze roepen ook: 'protect the scientist!'
THX
AnytimezOp vrijdag 30 november 2001 23:27 schreef Dr.Kuipers het volgende:
[..]
Ok gaat het nu weer eens ff proberen
THX
geen idee, maar handiger is "/connect ip" in laten typen.Op vrijdag 30 november 2001 23:37 schreef d_v_pelt het volgende:
Ik probeer een server te hosten, maar niemand kan mij in de lijst zien. Hoe kan dat???
Geen gezeik met niet vinden enzo
Verwijderd
Op vrijdag 30 november 2001 16:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
Ik zit vast bij die 1e stealth missie... dan ben ik in de basis en dan moet ik nog die snooper rifle vinden.... MAAR WAAR
Als jullie beiden nou eens rustig op pagina 1 van deze thread beginnen en alles rustig doorlezen? Dan kom je er heus wel achter.Op vrijdag 30 november 2001 20:19 schreef ReV3rEnD het volgende:
Waar haal ik die godvergeten *#)^#%! snooper rifle nou? dan hebbik die missie klaar
Verwijderd
Dat is 2 keer ik knulOp zaterdag 01 december 2001 02:01 schreef Jorden het volgende:
[..]
[..]
Als jullie beiden nou eens rustig op pagina 1 van deze thread beginnen en alles rustig doorlezen? Dan kom je er heus wel achter.
Verwijderd
Ik zit op zo'n binnenplaats, met een poort, maar die zit op slot, en alle mannetjes/vrouwtjes zijn dood.. waar moet ik nou heen? Wat moet ik in godsnaam doen?

Verwijderd