Hoorde ik daar St.Maarten?............Op vrijdag 30 november 2001 17:47 schreef tazzman het volgende:
Zovan...waar ga ik nu heen? Alaska? St. Maarten? Japan?.. het kan allemaal!!
In A'dam? Er vlak buiten liggen ze wel hoor. Direct naar Schiphol liggen ook wat van die boerderijen.. ach als ze er een paar Km's naast zitten, hey het blijft Mickeysoft!Op vrijdag 30 november 2001 17:54 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik denk het niet, boederijen in amsterdam, ik heb het net uitgezet lekker 10fps winst
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ja ja.. en ook nog es een DC-10.Op vrijdag 30 november 2001 17:57 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Hoorde ik daar St.Maarten?............
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Jeej! Eindelijk heb ik hem gevonden, de Antonov Mriya (An225)! 

Het is helaas wel een FS2000 model en (dus?) werkt het panel niet goed
Het blijft echter wel een prachtig toestel, ik kan niet wachten totdat ik geleerd heb hoe ik moet landen met grotere toestellen 
Je kan hem hier vandaan trekken, daar staan ook de Airbus A380 en de Airbus A300-600ST 'Beluga'
ook de Airbus A380 en de Airbus A300-600ST hebben problemen met de panels... dat heb ik opgelost door er een 747 panel in te gooien, niet realistisch, maar je moet iets. Ook heb ikwat effects toegevoegd. Nog even wat screenshots

De staart texture hier doet het 's nachts niet zo best
De laadklep van de A300 kan ook open, ik heb alleen geen flauw idee hoe dat moet. Nog een leuk detail, de A300 heeft aan de zijkant ook een lamp, zodra je gaat rijden gaat ie uit

Het is helaas wel een FS2000 model en (dus?) werkt het panel niet goed
Je kan hem hier vandaan trekken, daar staan ook de Airbus A380 en de Airbus A300-600ST 'Beluga'
ook de Airbus A380 en de Airbus A300-600ST hebben problemen met de panels... dat heb ik opgelost door er een 747 panel in te gooien, niet realistisch, maar je moet iets. Ook heb ikwat effects toegevoegd. Nog even wat screenshots

De laadklep van de A300 kan ook open, ik heb alleen geen flauw idee hoe dat moet. Nog een leuk detail, de A300 heeft aan de zijkant ook een lamp, zodra je gaat rijden gaat ie uit
Verwijderd
Waarom die vorm?? Waar is dat ding voor bedoeld?Op vrijdag 30 november 2001 18:07 schreef Terr het volgende:
Jeej! Eindelijk heb ik hem gevonden, de Antonov Mriya (An225)!
[afbeelding]
Verwijderd
Hij gaat gebruikt worden voor het transport van grote vliegtuig onderdelen.Op vrijdag 30 november 2001 18:13 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Waarom die vorm?? Waar is dat ding voor bedoeld?
Onwijze problemen met posten hier.. GoT wilt niet ofzo. Lamaar.Op vrijdag 30 november 2001 18:21 schreef Terr het volgende:
[..]
Hij gaat gebruikt worden voor het transport van grote vliegtuig onderdelen.
zullen we ff met een paar een stukkie vliegen???
heb ik zin in!
Ja heb ik ook last van! het is een beetje traag enzo ook!
heb ik zin in!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
host maar ik kom welOp vrijdag 30 november 2001 18:52 schreef McFlipp het volgende:
zullen we ff met een paar een stukkie vliegen???
heb ik zin in!
Wat als ik join met een kist die hij niet heeft (als server?) Wat gebeurd er dan, ziet hij me dan als een default kist ipv een DC-8 of B707?Op vrijdag 30 november 2001 18:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
host maar ik kom wel
Hmmm ik wel ook best meedoen, maar dan zie ik jullie natuurlijk weer nietOp vrijdag 30 november 2001 18:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
host maar ik kom wel
BTW, wat is er mis met 2002 t.o.v. 2000 ???? (sig)
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
yep, dan ziet de rest een CessnaOp vrijdag 30 november 2001 19:01 schreef tazzman het volgende:
[..]
Wat als ik join met een kist die hij niet heeft (als server?) Wat gebeurd er dan, ziet hij me dan als een default kist ipv een DC-8 of B707?
iemand van jullie moet maar hosten want ik zit achter router en NAT en dat zal wel weer problemen geven
moet ik weer poorten doorlinken en weet nie welke...
Dus wie host er dan ff een game???
ik niet (upload van 5kbpsOp vrijdag 30 november 2001 19:04 schreef McFlipp het volgende:
iemand van jullie moet maar hosten want ik zit achter router en NAT en dat zal wel weer problemen gevenmoet ik weer poorten doorlinken en weet nie welke...
nou als we zo gaan vliegen, vlieg ik met deze:
http://avsim.com/csi/downloads/Csi_b717.zip
is wel mooie plane vind ik!
Grrrr ik moet eten

Zullen we anders tussen 8.00uur en 8.30 beginnen met vliegen? moet wel iemand ff een nieuwe draadje openen want dit hoort niet thuis in deze draad...
http://avsim.com/csi/downloads/Csi_b717.zip
is wel mooie plane vind ik!
Grrrr ik moet eten

Zullen we anders tussen 8.00uur en 8.30 beginnen met vliegen? moet wel iemand ff een nieuwe draadje openen want dit hoort niet thuis in deze draad...
euhhh gaan we nog vliegen?? Ik heb er wel zin in namelijk!
Weet iemand een site waar je een goede Nederland senery kan downloaden voor fs 2002? Ik had er al een gevonden op fsplanet.com maar die is alleen voor fs 2000 of maakt dat niet uit?
Scenery speciaal van 2002 is er nog niet. Je kan wel die van www.nl-2000.com proberen, maar die geeft soms nog wel wat problemen.Op vrijdag 30 november 2001 20:24 schreef The_FrankO het volgende:
Weet iemand een site waar je een goede Nederland senery kan downloaden voor fs 2002? Ik had er al een gevonden op fsplanet.com maar die is alleen voor fs 2000 of maakt dat niet uit?
M'n eerste goede vlucht!!
Met een boeing 737-200 Metrojet (
) van Heatrow naar schiphol:
aangekomen bij de startbaan:

nu ff lampjes aangedaan

zo net opgestegen, dag londen!

zo al wat hoger in de lucht, de a/p doet zijn werk prima
en met 1400vs stijgen naar 21000ft

bij het landen
zit niet helemaal mooi voor de landingsbaan helaas 

zo geland, je ziet als je goed kijkt de rook mooi van de wielen komen

en aan de gate op schiphol

en nog een paar screenshots van dit mooi vliegtuigje!

Er gingen btw wel een paar dingetjes fout.
Ten eerste:
De ATC zei van blijf maar op 2000ft als je binnen de localizer (wat is dat!?
) bent roep ik je wel ofzo, nou ik bleef mooi vliegen in de koers die hij zei, maar ik vloeg dus lekker langs schiphol 
Toen dus maar zelf het initiatief genomen en toen wel goed geland.
Ten tweede:
toen ik eenmaal geland was en ik moest terug taxi'en naar de gate zei hij van nou ga maar daaar en daar naar toe, ik vragen omzo'n paarse streep, okeej is goed! dus ik paarse streep volgen, kom bij een gate uit, sta daar stil, zegt ie ja ga maar weer naar een andere gate toe!
ikke nie gedaan geen zin in
Met een boeing 737-200 Metrojet (
aangekomen bij de startbaan:
nu ff lampjes aangedaan
zo net opgestegen, dag londen!
zo al wat hoger in de lucht, de a/p doet zijn werk prima
bij het landen
zo geland, je ziet als je goed kijkt de rook mooi van de wielen komen
en aan de gate op schiphol
en nog een paar screenshots van dit mooi vliegtuigje!
Er gingen btw wel een paar dingetjes fout.
Ten eerste:
De ATC zei van blijf maar op 2000ft als je binnen de localizer (wat is dat!?
Toen dus maar zelf het initiatief genomen en toen wel goed geland.
Ten tweede:
toen ik eenmaal geland was en ik moest terug taxi'en naar de gate zei hij van nou ga maar daaar en daar naar toe, ik vragen omzo'n paarse streep, okeej is goed! dus ik paarse streep volgen, kom bij een gate uit, sta daar stil, zegt ie ja ga maar weer naar een andere gate toe!
Je moet je ILS wel instellen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
waarom? is dat nu echt nodigOp vrijdag 30 november 2001 23:04 schreef BoboChan het volgende:
Hebben jullie geen foto met WTC?
Ik heb er hier wel een paar in FS 2002Op vrijdag 30 november 2001 23:04 schreef BoboChan het volgende:
Hebben jullie geen foto met WTC?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
super link: http://picserv.mediamonks.net/Op vrijdag 30 november 2001 23:14 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik heb er hier wel een paar in FS 2002maar zal kijken of er mensen zijn die ze ff kan posten .
Hier ff plaatjes van de WTC

ff een mooie vlucht er langs

Dit komt me wel heel bekent voor

zo nu ff snachts
Deze fotos zijn genomen in FS 2002
zo nu ff snachts
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik vind die tweede niet zo mooi....
tampert, kriminalpolizei
lolOp vrijdag 30 november 2001 23:43 schreef Evilernie het volgende:
ik vind die tweede niet zo mooi....
eigenlijk vinnik hem niet kunnen maar ik houd al op met mijn gezeikOp vrijdag 30 november 2001 23:44 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
lol
tampert, kriminalpolizei
Op vrijdag 30 november 2001 23:45 schreef Evilernie het volgende:
[..]
eigenlijk vinnik hem niet kunnen maar ik houd al op met mijn gezeik

Verwijderd
Die 2de had misschien niet gehoeven... maar wat hij laat zien is niet verzonnen/gedroomd/wat dan ook, tis helaas de waarheid.
ja maar ik heb het nu wel gehad met die plaatjes van het WTC..virtueel of echt
No offense ofzo tegen de poster...
No offense ofzo tegen de poster...
tampert, kriminalpolizei
hier nog een paar GEEN FS fotos maar wel raar

rechts heeft vorrang maar dit verwacht je niet

Voortaan wel ff opletten bij het remmen
rechts heeft vorrang maar dit verwacht je niet
Voortaan wel ff opletten bij het remmen
lol. die saab...lijkt wel een windvlaag ofzo...ook geen zichtbare schade aan de vleugel
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
HAHAHA DEZE IS GEWOON TE LAUW!!! 3de is elchteOp vrijdag 30 november 2001 23:36 schreef Blackhole het volgende:
Hier ff plaatjes van de WTC
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo nu ff snachts
ha...kimble heb je nou je sig ge-edit...er staat fs2000 ruleert 2002 niet...waarom dan?
tampert, kriminalpolizei
downloaden niet
kopen natuurlijk... (duh) bij je software retailer
tampert, kriminalpolizei
ik heb geen geld voor het echte spel
eerst nog een koeler voor m'n xp 1600+ en ecsk7s5a die er zo graag inwillen 
en dan nog crucial ddr geheugen
en dan misschien nog andere leuke spellen kopen...
en ik bedoel ik ga eerst nog ff flink offline door oefenen
Nog een vraagje (als het niet mag eidt ik het weg) kan je de illegale versie via direct ip spelen?
en dan nog crucial ddr geheugen
en dan misschien nog andere leuke spellen kopen...
en ik bedoel ik ga eerst nog ff flink offline door oefenen
Nog een vraagje (als het niet mag eidt ik het weg) kan je de illegale versie via direct ip spelen?
Hier zijn nog een paar mooie foto's ...

ff een mooie shot van de concorde bij maanlicht

Dit is mooie nachtshot
Aldeze 2 foto s komen van FS2002
ff een mooie shot van de concorde bij maanlicht
Dit is mooie nachtshot
Aldeze 2 foto s komen van FS2002
mooie shots! is dat laatste vliegtuig een 737-200 van ??MEtroJet??
want die heb ik ook maar ik dacht dat er bij mij geen rook spoor achterbleef...
om zoveel redenenOp zaterdag 01 december 2001 00:24 schreef Evilernie het volgende:
ha...kimble heb je nou je sig ge-edit...er staat fs2000 ruleert 2002 niet...waarom dan?
Gewoon hoog gaan vliegen dan komt het van zelfOp zaterdag 01 december 2001 10:03 schreef McFlipp het volgende:
mooie shots! is dat laatste vliegtuig een 737-200 van ??MEtroJet??want die heb ik ook maar ik dacht dat er bij mij geen rook spoor achterbleef...
Verwijderd
Wat zijn de system requirements? Want ik heb lompe videokaart, ik wil dan titanium of radeon eerst halen
snelle cpu , videokaart maakt haast niks uitOp zaterdag 01 december 2001 11:46 schreef BoboChan het volgende:
Wat zijn de system requirements? Want ik heb lompe videokaart, ik wil dan titanium of radeon eerst halen
idd snelle cpu
tampert, kriminalpolizei
goeiesmorgens juffrouw sjannieOp zaterdag 01 december 2001 12:21 schreef Evilernie het volgende:
goeie morgen btw iedereen
Verwijderd
of als je grondwerktuigkundige alles verkeerd heeft nagekekenOp zaterdag 01 december 2001 11:27 schreef Blackhole het volgende:
Grin dat krijg je ervan als je niet oplet
Verwijderd
smorgens meneer JossssssssssOp zaterdag 01 december 2001 12:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
goeiesmorgens juffrouw sjannie
smorgens meneer Storm
"Weet je dat ik eigenlijk hartstikke boos op jou ben Edje Kadetje?!"
STIFT!Op zaterdag 01 december 2001 13:12 schreef Rateltje het volgende:
[..]
smorgens meneer Jossssssssss
smorgens meneer Storm
"Weet je dat ik eigenlijk hartstikke boos op jou ben Edje Kadetje?!"
Verwijderd
LOL!Op zaterdag 01 december 2001 13:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
STIFT!
"'s Kijke wat de vrouw vanmorgen weer op de brammetjes heeft gedaan. Marmite, dat lust ik niet, Toedeledokie!!"
Niemand meer mooie foto s ???
( ik ben weer aan het dl van planes als ik ze klaar heb zal ik mijn nieuwe aanwinst ff showen
PLANES doen het niet
jammer 
dus geen foto s
( ik ben weer aan het dl van planes als ik ze klaar heb zal ik mijn nieuwe aanwinst ff showen
PLANES doen het niet
dus geen foto s
he mensen ..nog ff een vraagje over de landing. Als je zegmaar half "in" de baan rijdt (romp te zien, gears in het asfalt) ben je dan door je gear heengezakt ofzo...(dit heb ik namelijk net gehad...
tampert, kriminalpolizei
welke vliegtuigen moet ik nou echt perse downloaden, welke zijn zegmaar de echte "musthaves" ??? liefst met directe link erbij want ik kan ze nooit vinden op flightsim.com of avsim.com 
En kan iemand me ff via icq uitleggen hoe dat werkt met ils?
moet je ff search doen. ILS zijn al 20 topics over geweestOp zaterdag 01 december 2001 14:20 schreef McFlipp het volgende:
welke vliegtuigen moet ik nou echt perse downloaden, welke zijn zegmaar de echte "musthaves" ??? liefst met directe link erbij want ik kan ze nooit vinden op flightsim.com of avsim.com
tampert, kriminalpolizei
de pss747-400Op zaterdag 01 december 2001 14:20 schreef McFlipp het volgende:
welke vliegtuigen moet ik nou echt perse downloaden, welke zijn zegmaar de echte "musthaves" ????
Verwijderd
Er is een topic over ILS, misschien helpt datOp zaterdag 01 december 2001 14:20 schreef McFlipp het volgende:
Mijn "Musthaves" voor FS2000/FS2002:
De B707s en DC-8s van Historic Jetliner Group (www.avsim.com/hjg).
De DC-10s van Freeware Flight Group (www.avsim.com/ffg)
De MD-11s van CSi (ff geen link bij de hand)
De 747s van Feel Real (www.feelrealflight.com meen ik)
En verder alle POSKY (Project Open Sky) kisten! (www.avsim.com/posky)
als je freeware wil moet je die ^^^^ hebben, maar ik hou het bij pssOp zaterdag 01 december 2001 14:36 schreef tazzman het volgende:
Mijn "Musthaves" voor FS2000/FS2002:

Ik heb geen zin om nog es 100 piek te lappem, ik houd het wel bij freeware
kan ook ,maar ik nietOp zaterdag 01 december 2001 14:52 schreef tazzman het volgende:
Ik heb geen zin om nog es 100 piek te lappem, ik houd het wel bij freeware
hier mijn Qantas Feel real 744

mooiu gelukte shot:

en zie hier de foutjes van fs2000 kisten die in 2002 geimporteerd zijn
beter gaat feelreal zich met 2002 bezighouden

ziet er wel kewl uit btw

mooiu gelukte shot:

en zie hier de foutjes van fs2000 kisten die in 2002 geimporteerd zijn
beter gaat feelreal zich met 2002 bezighouden

ziet er wel kewl uit btw
tampert, kriminalpolizei
Heb het ff geprobeerdOp zaterdag 01 december 2001 11:15 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Gewoon hoog gaan vliegen dan komt het van zelf
wel irri dat als je die plaatjes in jpg doet ze minder mooi worden! maarja bmp is zo groot
Maar dit is juist geen goede vliegtuig omdat je maar 2 strepen zie en hij heeft 4 motoren er onder hangenOp zaterdag 01 december 2001 15:39 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Heb het ff geprobeerden het is gelukt!
[afbeelding]
wel irri dat als je die plaatjes in jpg doet ze minder mooi worden! maarja bmp is zo groot
neej hoor als je de camera van achter deed zag je wel 4 strepen!
Oke dan is het goed .. want nu is het net of er maar 2 strepen zijn ..Op zaterdag 01 december 2001 16:05 schreef McFlipp het volgende:
neej hoor als je de camera van achter deed zag je wel 4 strepen!
Hebben jullie btyw zin in een stukje samen vliegen?
Verwijderd
Ikke welOp zaterdag 01 december 2001 16:13 schreef McFlipp het volgende:
Hebben jullie btyw zin in een stukje samen vliegen?
Maar er valt best mee te vliegen hoor, onder 2002. Gewoon geen VNAV gebruiken en de hoogte regelen met de V/S functieOp zaterdag 01 december 2001 14:31 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
de pss747-400![]()
maar hij doet het niet onder 2002 (vnav functie niet
![]()
) en je moet ervoor betalen
en er komt een patch, dus alle probleempjes onder 2002 komen ook wel weer goed
Zo ik heb net ff snel een vluchtje gemaakt met een TNT CARGO (EHAM naar EDHI)

Zo ben net ff opgestegen van EHAM en nu ff koers zetten naar Hamburg.

Zo ben nu net over de Nederlandse grends gevlogen.

Zo ff wat lichten aan zetten begin al wat schemerig teworden

zo nu nog ff landen ..... OEPS ff wat afremmen gaat iets tehard

zo nu ff nog uitladen en ik kan weer ff een bakkie koffie gaan halen
Voor de mensen die hem willen
Hier is de FS2000 BAe146-300F TNT
http://volftp.mondadori.com/e/download.htm?/pub2/flight-sim/uploads01/oct/tnt_1463.zip
Zo ben net ff opgestegen van EHAM en nu ff koers zetten naar Hamburg.
Zo ben nu net over de Nederlandse grends gevlogen.
Zo ff wat lichten aan zetten begin al wat schemerig teworden
zo nu nog ff landen ..... OEPS ff wat afremmen gaat iets tehard
Voor de mensen die hem willen
Hier is de FS2000 BAe146-300F TNT
http://volftp.mondadori.com/e/download.htm?/pub2/flight-sim/uploads01/oct/tnt_1463.zip
ben je er nog....kunnen we ff een session doenOp zaterdag 01 december 2001 16:58 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ikke wel
tampert, kriminalpolizei
maak ff een nieuw topic, kunnen we het een beetje afspreken, en dan ook een beetje georganiseerc en dan vliegen we op 18:00 uur ofzo
en dan ff een mooi vluchtschema etc etc
en dan ff een mooi vluchtschema etc etc
Prima stuntvliegtuig, zo'n 707 
Maar 4 G, pffff .......
Maar 4 G, pffff .......
lol
ROFL! die 146 laat zich wel heel makkelijk omdraaien

tampert, kriminalpolizei
geod voor de kristallen glazen van de albert heijn die erin liggen!!
Zo lang hij maar niet vervoerd wat er op het vliegtuig staatOp zaterdag 01 december 2001 17:57 schreef McFlipp het volgende:
geod voor de kristallen glazen van de albert heijn die erin liggen!!![]()
ROFL!!Op zaterdag 01 december 2001 17:59 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Zo lang hij maar niet vervoerd wat er p het vliegtuig staatdan heb hij een groter probleem
Als jullie toch bezig zijn dan ga ik ook wel ff LOWLEVELFIGHT doen met een 747

Deze is gevlogen op HARD en alles vol open
Maar deze vlucht heb ik een paar weken geleden algemaakt ..
( oja ik weet dat mijn deur openstaat
)
( oja ik weet dat mijn deur openstaat
Verwijderd
lolOp zaterdag 01 december 2001 18:15 schreef Blackhole het volgende:
Als jullie toch bezig zijn dan ga ik ook wel ff LOWLEVELFIGHT doen met een 747
[afbeelding]
( oja ik weet dat mijn deur openstaat)
erg realistisch is het spel. hahaha!Op zaterdag 01 december 2001 17:55 schreef Evilernie het volgende:
ROFL! die 146 laat zich wel heel makkelijk omdraaien
[afbeelding]
in het echt kan dat dus echt nooooooooit.
🌞🍃
cool
Misschien kunnen we wel eens een keertje met een aantal stuntvliegtuigjes (stuk of 4 a 5) een vliegshowtje houden
als ik online kan vliegen wel jaOp zaterdag 01 december 2001 18:36 schreef biobak het volgende:
Misschien kunnen we wel eens een keertje met een aantal stuntvliegtuigjes (stuk of 4 a 5) een vliegshowtje houden
beter downen jullie dan allemaal de bae hawk mk. 1, dan kunnen we in verschillende kleuren red arrows figeren makenOp zaterdag 01 december 2001 18:36 schreef biobak het volgende:
oh ja...
als we toch bezig zijn

beat this

tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Hoe zet je bij sommige vliegtuigen de deur/laadklep open?Op zaterdag 01 december 2001 17:15 schreef Blackhole het volgende:
Shift EOp zaterdag 01 december 2001 19:10 schreef Terr het volgende:
[..]
Hoe zet je bij sommige vliegtuigen de deur/laadklep open?
Weet iemand waar je een b52 kan downloaden want ik wil Osama bin Laden even plat gooien
www.bush.comOp zaterdag 01 december 2001 19:59 schreef The_FrankO het volgende:
Weet iemand waar je een b52 kan downloaden want ik wil Osama bin Laden even plat gooien
je gaat toch niet zeggen dat je dit Lelijke ding bedoel hoorOp zaterdag 01 december 2001 19:59 schreef The_FrankO het volgende:

oke deze vliegt nu wel boven Afg. maar ik vind dat ding niet mooi
heej kimble dat filmpje wat in jouw sig staat is heftig!!
die gasten moeten ze opsturen naar "Blij dat ik rij"
die gasten moeten ze opsturen naar "Blij dat ik rij"
vet he!Op zaterdag 01 december 2001 20:37 schreef McFlipp het volgende:
heej kimble dat filmpje wat in jouw sig staat is heftig!!
die gasten moeten ze opsturen naar "Blij dat ik rij"![]()
![]()
![]()
Nee ik wist niet dat hij zo lelijk was. Het leek me wel een gaaf vliegtuig met 8 motoren.Op zaterdag 01 december 2001 20:30 schreef Blackhole het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je dit Lelijke ding bedoel hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
oke deze vliegt nu wel boven Afg. maar ik vind dat ding niet mooi
bijnaam is oook BUFFOp zaterdag 01 december 2001 20:44 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat hij zo lelijk was. Het leek me wel een gaaf vliegtuig met 8 motoren.
Big Ugly Fat Fucker
tampert, kriminalpolizei
ja man super gaaf! vooral ook dan zie je zo'n politie auto... je hoort de sirene... 5 seconde later...weg politie en sireneOp zaterdag 01 december 2001 20:38 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
vet he!
Dit topic is gesloten.