[quote]
Op maandag 17 december 2001 09:28 schreef rudivrol het volgende:
Hi,
Wat verwacht de gemiddelde Kwello bezitter nu voor zijn FL 100,- ???
[quote]
Voor een ander kan ik niet spreken, ik ben overgegaan op
Chello omdat ik een snelle internetverbinding wil en die heb ik.
[quote]
Nou, dan ben jij dus 1 van de gelukkigen
[quote]
Vergelijk het eens met een 56K modempie.
Ik was voorheen per twee maanden fl. 400,00 aan het internet kwijt (of liever gezegd KPN) en nu dus fl. 200,00 (is een besparing van 50%)
[quote]
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar. Ik ben in 1999 doodgemaakt met een blije mus! Snelheden van 140KB/SEC makkelijk te halen, bijna de snelheid van het licht!
En nu, je kan mijn resultaten bekijken, haalt af en toe niet eens de snelheid van 56K modem (die ik btw ook af en toe moest draaien om alleen mijn post op te halen)
[quote]
Ik wilde graag mp3's downloaden want dat scheelt mij een vermogen aan het aanschaffen van cd's.
Dat kan ik te kust ente keur.
Ik wil nu ook (na de aanschaf van een dvd speler) films downloaden en gezien mijn collectie kan dat heel behoorlijk
Ik betaal nu geen fl. 75,00 per dvd maar haal die binnen via internet.
Tuurlijk kan het sneller, maar wat mij het schelen?
ik betaal een net bedrag per maand waarvoor ik alle genoemde opties heb??
[quote]
Ik wilde graag surfen en websites bezoeken, updates halen drivers zoeken, lekker Got-ten

. De mp3tjes en div-dingen zijn wel leuk hoor, maar net als met mijn software is het meeste betaald en geregged

.
Maar als het eeuwen duurt voordat een website opent, met name die van
Chello zelf dan.....

Misschien haal ik wel mijn geld eruit, maar ten koste van een hoop frustraties

Voorts ben ik benieuwd wat jij voor snelheden haalt, ik vond daarover niks in jouw topic.
[quote]
Ik zie het probleem niet.
Zeiken we niet teveel?????
[quote]
Dan zal je toch echt dit topic helemaal moeten doorlopen, of een afspraak met mij maken, zodat je daadwerkelijk kan zien hoe het is om te I-Netten met deze snelheden

En opkomen voor je consumentenrecht.... Dat noem je toch niet zeiken

No flame intended,echt niet hoor