Actie Chello traag wens me succes *update 23-11*

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 765 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ben nog wel wakker,psychic , bedankt alvast. Ga nu eerst Pappa's patatkraam opzetten :P en daarna ff rielekst bellen.
Overigens had ik op de door jou aangegeven manier al eerder gebeld. Dat verhaal over 95,98,ME etc klopt, en zonder niks, kaal dus.....
Maar ga't het proberen voor de rest van de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 17:40 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Oke, maar hoe zou jij je voelen met zo een snel :? heid.
Ik weet ook wel dat ze geen minimumsnelheid willen garanderen, maar als je 's-avonds thuiskomt en je hebt niet meer dan 4KB, je moet 's-morgens om 6 uur op voor ut werk, dan ga je toch niet 's-nachts je spelletjes spelen en mp3tjes ophalen. Ik vind (weer statement) dat die snelheid bij ons (HUBAMS05-2) gewoon brak is en er iets aan moet worden gedaan.(punt)
Zelf zou ik mij zwaar K%T voelen als ik die snelheid had, ik mag dan mij gelukkig prijzen dat ik 1 van de weinigen ben die een contstante snelheid hebben van 160 kB/s download en pieken van 180 kB/s (overdag,'s avonds en 's nachts), een ping van "altijd" onder de 35 ms en 1 of 2 x per jaar dat ik eruit lig .....

Ik geef je helemaal gelijk ....

Als ik het goed heb begrepen dan zit jij op het oude A2000 netwerk .... deze is zoals bekend bij vele zwaar onder de maat en sterk verouderd ...
Logischerwijs verbaasd het mij dat UPC (na zoveel klachten en niet alleen van jou)nog niet wakker word en alles daar gaat upgraden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: chello
Van het begin (01-2000) zat ik al op ams.chello geen A2000.
Pas vanaf eind 99 waren ze bij ons klaar. De bekabeling die hier ligt (nieuwbouwwijk 1987) mag mi geen prob geven.
Dus waar ligt het probleem??? kweet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Keep calling !!!

0800-1424

Take your time and relax...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

There's nothing like a good download,
in the deep early morning....
when you've got the whole go@@amn cable for yourself...

Chello sucks.

Chello te langzaam om door tegaan ???

Respond.
React.
Be alive
and fight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
burner zit in hetzelfde HUB-je denk ik *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 17:54 schreef Firestone het volgende:
ik stuur wel een mailtje :)
maar geen reply word [a]2000 mailtjes >:)

ik :r om helpdesks
Zijn in principe niet de Hdesks, dus aardig blijven. Het gaat om de druk naar boven toe.
Een mailtje sturen kan, maar dan sta je op het punt om het wiel opnieuw uit te vinden. >:)
Echt, de topic doorworstelen, desnoods mij een (1) ;) mailtje sturen. Echter, geduld en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Kijk, er dreigt iets te gebeuren.
Maar ja mijn ADSL is nog constant bijna 2X zo snel voor 84 piek p/mnd

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESTAOHEMHHE

UPC vindt het nog steeds geweldig! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bij mij gaat de UPC testserver via Arnhem > Brabant.

Geheel onrealistisch dus, want alles gaat Arnhem > Amsterdam, en dan gaat ie opeens 2x zo traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 22:37 schreef dev het volgende:
Bij mij gaat de UPC testserver via Arnhem > Brabant.

Geheel onrealistisch dus, want alles gaat Arnhem > Amsterdam, en dan gaat ie opeens 2x zo traag :(
Via de eigen website van chello naar support, testserver, en dan gaat alles automagisch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:08

Chiron

Moderator Discord
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 15:35 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Heeft de actie voor Holendrecht? iig al wat opgeleverd, in 1111 Diemen gaat het ook al een stuk beter.
Bij mij nog steeds :r
ik werk dus zelf op die 2e lijn, en we hebben het al stervensdruk, zijn onderbezet en er worden een hoop mensen ontslagen deze week, maar oke genoeg ellende

hub 5 zou geupgrade moeten zijn, en hier thuis merk ik nu wel dat ie wat beter gaat (zit op H54a) (afgezien van de brakke newsperformance maar daar hebben we het niet over)

wat voor snelheden haal je nu? en post ook eens wat pingtijden naar je router toe

wat ook weleens wil helpen is je coax kabel achter uit je kabelmodem halen, ff het koperdraadje lichtjes bevochtigen (tip: doe dat niet met je tong! :+) en steek em er weer es in
dat koper van je coax kan na verloop van tijd nog weleens oxideren waardoor het contactoppervlak minder wordt, en dus ook je signaal

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:08

Chiron

Moderator Discord
Geen matches
Behaalde download snelheid: 1066 Kbit/sec
133.3 KByte/sec

net ff wat gedownt, maar ja het is dan ook 0:50

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op woensdag 12 december 2001 00:34 schreef Ener-G het volgende:

[..]

hub 5 zou geupgrade moeten zijn, en hier thuis merk ik nu wel dat ie wat beter gaat (zit op H54a) (afgezien van de brakke newsperformance maar daar hebben we het niet over)

wat voor snelheden haal je nu? en post ook eens wat pingtijden naar je router toe

wat ook weleens wil helpen is je coax kabel achter uit je kabelmodem halen, ff het koperdraadje lichtjes bevochtigen (tip: doe dat niet met je tong! :+) en steek em er weer es in
dat koper van je coax kan na verloop van tijd nog weleens oxideren waardoor het contactoppervlak minder wordt, en dus ook je signaal
Ik haal nu 10.30 uur schrik niet 694Kb / 86.8KB dus.
Begint erop te lijken dat we met zijn allen kont hebben geschopt >:)
De coaxkabel is overigens twee weken terug vernieuwd.

Voorlopig heb ik toch opgezegd per 1-1 en ga dus een jaartje ofzo ADSL-en. Weet ik daar ook weer wat van.
Blijf de con wel volgen tot 1-1.

He en sterkte, hoop dat jij daar kan blijven werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Is duidelijk een geval van iemand dood maken met blije mus. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDAHEDEMHHE

Overigens, was mijn buurman zojuist bij me, hij heeft 0,0 bits/sec. Morgen monteurs bij hem langs. Moeten zo onderhand verkeerspolitie regelen in de straat.
Misschien heb ik daardoor weer een "snelle" verbinding.
Op dit moment wint ADSL het bij me, blijft constant 52.7 KB.
En o.ja mijn IPadres mag je best zien, geen firewall,gewoon de goeie instellingen gebruikt, daarnaast gaat ie straks bwv spielerij voor server spelen.
Bij Planet mag dat gelukkig. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja. chello is tevreden als de snelheid boven ISDN ligt. een snelheid rond de 35 kb/sec is dus voldoende. Ik ben het eens dat het traag is, en de helpdesk maakt trouw een melding naar de monteurs, die het meestal wel op weten te krikken. (of de klant belt nooit terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoror
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
ok internet is hier zo traag als wat. het valt ook hele tijd weg. heb er sinds vrijdag last van.

ik dacht ach laat ik ze eens bellen
na 5x dezelfde postcode ingedrukt te hebben (ze snappen het blijkbaar niet in 1x ????) krijg ik te horen dat het zo druk is dat de helpdesk niet bereikbaar is.
WTF ontslaan ze dan al die mensen (was vandaag iets op tv erover).

pff na deze boodschap wordt de verbinding verbroken.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
ik haat chello , ik zweer als ik hier adsl kan krijgen neem ik het gelijk !

ps: ik zit op HUB AP03.
ik hoop dat ik dit bericht gepost krijgt.
bah wordt tijd weer dat we massaal radar ofzo gaan mailen.

Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is trouwens wel heel gek, heb het meerdere malen gezien met ISDN kleurtjes en nu richting T1/Chello :?

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EHASTDEMHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:26 schreef xoror het volgende:
ok internet is hier zo traag als wat. het valt ook hele tijd weg. heb er sinds vrijdag last van.

ik dacht ach laat ik ze eens bellen
na 5x dezelfde postcode ingedrukt te hebben (ze snappen het blijkbaar niet in 1x ????) krijg ik te horen dat het zo druk is dat de helpdesk niet bereikbaar is.
WTF ontslaan ze dan al die mensen (was vandaag iets op tv erover).

pff na deze boodschap wordt de verbinding verbroken.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
ik haat chello , ik zweer als ik hier adsl kan krijgen neem ik het gelijk !

ps: ik zit op HUB AP03.
ik hoop dat ik dit bericht gepost krijgt.
bah wordt tijd weer dat we massaal radar ofzo gaan mailen.
Chello good. UPC bad. zo moet je het zien. Chello op zich zou het best goed doen, het is alleen UPC dat de centen vasthoud en in andere spul stopt die het bedrijf moeten redden. en een paar klanten helpen staat waarschijnlijk dus niet hoog in hun verlanglijstje.

die onstlagen lijken ook de reden voor mijn vertrek. ze gaan niet iemand aannemen om hen later weer te ontslaan. De top zag deze "reorganisatie" dus al een half jaar geleden aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[StartDays] : 37237.5553113425920
[Version] : 2.06
[Datum] : 12-12-2001
[Tijd] : 13:19:38
[Plaats] : Amsterdam
[Postcode] : 1107XK
[Provincie] : Noord Holland
[ModemType] : LanCity
[Abonnement] : chello
[ProxyServer] : Disabled
[OS Version] : 4.90
[OS Build] : 3000
[OS Type] : Windows 95/98
[Number of Processors] : 1
[Processor Revision] : 0702
[Processor Level] : Pentium Pro/II/III
[FTPList] : Retrieved
[ftp.chello.nl;35993] : 7.31 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 191.09 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 9.53 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 100.31 kb/s
[ftp.chello.nl;2557380] : 42.34 kb/s
[ftp.chello.nl;35993] : 7.06 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 8.32 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 15.21 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 13.66 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 12.40 kb/s
[IP nummer] : 24.132.94.161
[ModemTest128] : 66.7%
[ModemTestBig] : 28.0%
[FinishDays] : 37237.5566825231488

Dat was dus vanmiddag :P

En dit vanavond |:(

[StartDays] : 37237.9115291666688
[Version] : 2.06
[Datum] : 12-12-2001
[Tijd] : 21:52:36
[Plaats] : Amsterdam
[Postcode] : 1107XK
[Provincie] : Noord Holland
[ModemType] : LanCity
[Abonnement] : chello
[ProxyServer] : Disabled
[OS Version] : 4.90
[OS Build] : 3000
[OS Type] : Windows 95/98
[Number of Processors] : 1
[Processor Revision] : 0702
[Processor Level] : Pentium Pro/II/III
[FTPList] : Retrieved
[ftp.chello.nl;35993] : 2.61 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 2.96 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 2.96 kb/s
[ftp.chello.nl;35993] : 126.07 kb/s
[ftp.chello.nl;128614] : 3.42 kb/s
[ftp.chello.nl;Avg] : 3.42 kb/s
[IP nummer] : 24.132.94.161
[ModemTest128] : 2.0%
[ModemTestBig] : 0.0%
[FinishDays] : 37237.9127790509248

Ze hebben er dus niks nakkes nada aan gedaan.
Dus: kont blijven schoppen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Geen matches
morgen worden er een stuk of 500 mensen van UPC ontslagen, dus misschien dat dan de verbinding sneller wordt, gaan ze misschien geld steken in de verbindingen :9

maar ja zonder mensen gaat dat ook weer lastig, dus waarschijnlijk zal het wel weer nog trager gaan worden ;(

en dit is nou helemaal kut: [topic=348828/1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 22:11
Geen matches
Op woensdag 12 december 2001 23:20 schreef Klovan het volgende:
morgen worden er een stuk of 500 mensen van UPC ontslagen, dus misschien dat dan de verbinding sneller wordt, gaan ze misschien geld steken in de verbindingen :9
Ik denk dat ze nu een nog groter personeelstekort bij netwerkbeheer hebben zodat het alleen maar erger wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Geen matches
Op woensdag 12 december 2001 23:24 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze nu een nog groter personeelstekort bij netwerkbeheer hebben zodat het alleen maar erger wordt :(
dat leek mij dus ook al, maar UPC heeft het geld gewoon domweg niet :P

* Klovan weet dat in Arnhem al 72 uur in het NUON gebouw geen Internet meer is van UPC. Routertje kapot ofzo, maar ze weten niet welke |:( nee dat schiet lekker op en er zijn ook geen mensen meer die dat kunnen oplossen :?

gelukkig kan ik hier altijd nog naar Mxstream toe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een tel.nota over oktober gehad van UPC.(abogeld)
Is nb overgezet naar KPN op 18 sept.
Van KPN naar UPC was geen prob. KPN keurig afgewerkt.
0800-1424 bellen de hele middag, overbezet probeer op een later tijdstip nog es.
Morgen maar ff bij de bank langs voor een rooie kaart. Ook maar vast voor mijn Chelloabo dat 31-12 stopt.

Echt een goeie toekomstvisie die reorg.plannen |:(
Minder mensen= minder service= meer traagheid= weg bij de AEX= failliet = wordt doorstart door de Staat der Nederlanden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
Geen matches
Op woensdag 12 december 2001 23:49 schreef AteLLa het volgende:
Echt een goeie toekomstvisie die reorg.plannen |:(
Minder mensen= minder service= meer traagheid= weg bij de AEX= failliet = wordt doorstart door de Staat der Nederlanden :?
en dan heb je dus ook geen TV meer, want dat is ook UPC en de telefoon, ja dat is nu ook UPC, dus wat heb je dan nog over....

helemaal nix ;(

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
jewel, heb adsl en tv ach :)

Verwijderd

naja , ik hoop dat ik iets heb mogen betekenen en nu maar hopen dat ik zelf mag blijven werken. als er nog meer mensen bij ons op de HD verdwijnen zie ik gebeuren dat mensen er niet eens meer doorheen komen, en als dat dan toch lukt na een week proberen , een uur moeten wachten etc etc .... is dus niet leuk en ook niet voor ons om te werken...elke klant is dan (uiteraard) ontzettend pissed. iets waar wij niets aan kunnen doen, chello ook niet, maar UPC wel (als ze geld hebben, dus ook never nooit).

het zij zo :'(

nyway atella, ik hoop toch wel dat je conn beter wordt. die testen zijn idd op een server in brabant, als de connectie in arnhem het druk heeft heb je daar bij testen direct last van, dat geeft dus ook gewoon overduidelijk aan dat er gewoon capaciteitsprobleem is. gelukkig gaat harderwijk eruit en ik zie zelf zutphen en omgeving er ook snel uitvliegen...iets wat ze allang hadden moeten doen.
ook adam en omstreken moet gewoon terug naar a2000 op eigen netwerk en niet op chello netwerk, dat is gewoonweg TE druk. oftewel , terug naar oude methode...dat werkte tenminste fasoenlijk. ieder zijn eigen AIX en voila geen gezeik meer. brabant heeft al zijn eigen directe lijnen naar adam en de AIX, dus "wij" zitten hier goed...de rest van NL moet 1 lijn delen, dus gelderland,friesland,flevoland.

doch ex-a2000 zit ook direct op een AIX , maar omdat de dichtheid daar zo groot is , is dat ongeveer te vergelijken met de rest van NL.

ik stem voor het terugkeer naar oude situatie en dan elk gebied van meer dan pakweg 100.000 mensen op eigen AIX (getal kan goed fout zijn, ismaar een gok !!)

• Klovan
Geen matches
Op donderdag 13 december 2001 00:33 schreef psychic het volgende:
kniperdeknipknipknip :D

gelukkig gaat harderwijk eruit en ik zie zelf zutphen en omgeving er ook snel uitvliegen...iets wat ze allang hadden moeten doen.
* Klovan is er minder blij mee dat harderwijk er uit gaat, valt toch wel mee dat ze lastig zijn?

• Pc123
Bijna alle servers in arnhem liggen al eventjes plat, dns, dhcp, news etc. Ik internet nu met een dns server buiten het chello netwerk. De snelheid is nu redelijk goed voor het eerst in een half jaar maar t internet is veel te vaak down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Gaat nog steeds niet goed in HUB Ams05-2 ff dacht ik dat we wat druk op de ketel hadden, maar forget it |:(

Overzichtje van postcode 1107 = incl Hub Ams05-1 (is sneller)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/ESPPHRTMHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
grrrrrrrmbllll blaat ik heb een #%#$@%@%% aan die etters in adam .... ik kan heel weinig voor je doen omdat dit buiten het HD gebied valt hier. perhaps kan ik maandag alsnog even overleg plegen om toch de mensen in adam wat te gaan pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op donderdag 13 december 2001 00:53 schreef Klovan het volgende:

[..]

* Klovan is er minder blij mee dat harderwijk er uit gaat, valt toch wel mee dat ze lastig zijn?
ze zijn niet lastig, het ligt alleen zo vaak plat dat we onderhand voor dat gebied maar meteen een 24/7 melding kunnen maken. is de ene storing verholpen, dient de volgende zich aan enz enz enz enz .... het is gewoon niet goed te krijgen op de manier. het is wel goed te krijgen, maar dat kost veel geld en tja....we weten het allemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
psychic; nog ff terug op de tip van laatst;
Balen hoor, ik kom er niet meer door!
Van de week dacht ik na die landelijke storing dat er nu echt iets zou gaan gebeuren.

Kijk, ik heb nu dus ook MXstream, maar de meesten in mijn HUB hebben gewoon die snelheden, het blijft dus Kl%#$%^

Prettig dat je erbij bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 15 december 2001 17:32 schreef AteLLa het volgende:
psychic; nog ff terug op de tip van laatst;
Balen hoor, ik kom er niet meer door!
Van de week dacht ik na die landelijke storing dat er nu echt iets zou gaan gebeuren.

Kijk, ik heb nu dus ook MXstream, maar de meesten in mijn HUB hebben gewoon die snelheden, het blijft dus Kl%#$%^

Prettig dat je erbij bent :)
we zullen zien of maandag iig de landelijke storing weg is. ik zal maandag navragen of ik wat met jouw probleem kan doen. Zou je ondertussen aub ook je mailadress van chello willen doormailen. dit ivm achternaam en eventueel opzoeken account. is wel zo makkelijk.
greetz
djpsychic@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Coming What a trust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op je eigen draadje gezet:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EDTHROTMHHE

Overigens net een vriendin over de vloer gehad :)
Zij werkt voor een schuldsanerings-instantie en onderhandelt tussen schuldeisers en schuldenaars.
UPC is 1 van de vervelendste schuldeisers. Pas als hun incasso-buro is ingeschakeld willen ze wel schikken.
Meestal gaat het om abo gelden van de telefoon nadat de Chello tel is opgezegd en kastje niet van de muur is gehaald. Ook ( en zij heeft vanaf mei 2001 Chello en nog geen rekening gehad) omdat UPC achterloopt met de admin. en mensen dus pas na 8 of 9 maanden een rekening krijgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
damn, dit wordt zon beetje de langste thread op t.net ??
naja ik zie het dat het nog steeds brak is.
kzal mailtje ophalen maandag en eens kijken wie ik kan gaan lastig vallen hiermee.... ik weet al wie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 december 2001 23:08 schreef psychic het volgende:
damn, dit wordt zon beetje de langste thread op t.net ??
naja ik zie het dat het nog steeds brak is.
kzal mailtje ophalen maandag en eens kijken wie ik kan gaan lastig vallen hiermee.... ik weet al wie :)
Mjah, tis niet anders, misschien een apart item in Netwerken ;)
Daarnaast is het natuurlijk zo dat er heel veel "slapende"
I-netters zijn die ivm file op het net etc etc.
Een algehele mobilisatie zou misschien helpen.
Voor mij zijn er al meerdere geweest, niks meer van gehoord of gezien :'(
Ik heb straks het prob dat ik geen Chello heb om de vinger aan de pols te houden.
Allemaal lid worden van COAX.nl? Kweet ut niet. Je zit zelf niet bij de onderhandelingen of zo.
Echt een soort zwartboek-forum starten en eens per maand aan UPC sturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:43

MWP

Geen matches
Wie weet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op zondag 16 december 2001 15:11 schreef MWP het volgende:
Wie weet.......
Hej MWP, welkom :)
Nog wat testjes gedaan de laatste tijd. :?
Bij is mij is het op dit moment weer zwaar *****
circa 32KB/SEC :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWP
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:43

MWP

Geen matches
Tests gedaan....

normaal 0.8 x ISDN nu 0.3 X ISDN en toch lijkt het sneller...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op zondag 16 december 2001 17:14 schreef MWP het volgende:
Tests gedaan....

normaal 0.8 x ISDN nu 0.3 X ISDN en toch lijkt het sneller...... :?
Komt omdat jullie gewend waren aan 12KB/sec Tis wel zo dat het stabieler is, dus minder packetloss, maar de snelheid |:( is nog steeds zwaar shit :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Is heel irri, maar hier is er weer een:

Realiseer me dat ik bij het antwoord aan MWP de bitjes en Bytjes weer eens gehussled heb ;:)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EAAHOROMHHE

Geen landelijke storing dus, alleen op postcode 1107XK, in HUBAMS05-2.

Dit is uit postcode 1111 ook dezelfde HUB :(

[quote]
Download snelheid Datum + Tijdstip file size duur in seconden
982.42 KBit/sec 2001-12-16 18:04:16 5242880 40.50
829.80 KBit/sec 2001-12-16 18:03:54 1048576 8.46
671.98 KBit/sec 2001-12-16 15:25:06 5242880 59.21
777.42 KBit/sec 2001-12-16 15:24:45 1048576 9.03
727.79 KBit/sec 2001-12-16 14:05:05 5242880 54.67
670.50 KBit/sec 2001-12-16 14:04:38 1048576 10.47
1123.64 KBit/sec 2001-12-15 18:44:29 5242880 35.41
1073.41 KBit/sec 2001-12-15 18:44:06 1048576 6.54
1002.72 KBit/sec 2001-12-15 10:19:26 5242880 39.68
942.30 KBit/sec 2001-12-15 10:19:06 1048576 7.45
818.01 KBit/sec 2001-12-15 01:02:09 5242880 48.64
807.84 KBit/sec 2001-12-15 01:01:46 1048576 8.69
600.03 KBit/sec 2001-12-14 18:55:44 5242880 66.31
404.62 KBit/sec 2001-12-14 18:54:45 1048576 17.35
1176.12 KBit/sec 2001-12-14 00:01:06 5242880 33.83
1000.02 KBit/sec 2001-12-14 00:00:43 1048576 7.02
1305.38 KBit/sec 2001-12-13 21:37:58 5242880 30.48
924.92 KBit/sec 2001-12-13 21:37:37 1048576 7.59

Conclusie op 1111 WN: ik mag niet klagen :-)
[quote]

Conclusie AteLLa: ik heb gewoon geen verbinding!
En prutsen met andere DNS heb ik geen zin in. [punt]
Ik wil waar IK recht op heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Vergeten te melden dat die score van 1111 wel lekker is om de stats van de HUB en het garantiepaln te ver#@##$#@$%%%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoi Tweakers en natuurlijk MXP.

Ik heb een vraag ?

Is een snelheid van 25 KB op Zondag avond erg genoeg om morgen maar weer is tebellen op het gratis en overbelaste nummer van Kwello.???

Moet ik nu een gat in mijn vloer springen ?

Wat verwacht de gemiddelde Kwello bezitter nu voor zijn FL 100,- ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op zondag 16 december 2001 23:02 schreef burner het volgende:
Hoi Tweakers en natuurlijk MXP.

Ik heb een vraag ?

Is een snelheid van 25 KB op Zondag avond erg genoeg om morgen maar weer is tebellen op het gratis en overbelaste nummer van Kwello.???

Moet ik nu een gat in mijn vloer springen ?

iig een heel behoorlijke snelheid en zeker meer dan 25KB/sec :(
Overigens het Lancity platform lag er weer eens uit! DHCP niet bereikbaar, Dynamic trut protocol van een of andere brakke server :r
Heb wel gebeld, inmiddels kan mijn IP weer renewen, maar toch een klote 19.1 KB AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGHHHHH

[edit] niet door je vloer springen wordt weer koud [edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zij werkt voor een schuldsanerings-instantie en onderhandelt tussen schuldeisers en schuldenaars.
UPC is 1 van de vervelendste schuldeisers.

Lekker discrete tent dan dus????
Dit hele verhaal zegt meer over het bureau waar jouw vriendin werkt dan over Chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hi,

Dat weet ik niet maar men neemt kennelijk geen genoegen met het downloaden van 1 audio cd per week, welke door elkaar genomen fl.40,00 kost en als je dat dus per maand rekent bespaar je gewoon fl. 100,00

Is een andere instake, maar zo zou je het ook kunnen zien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Voor een ander kan ik niet spreken, ik ben overgegaan op Chello omdat ik een snelle internetverbinding wil en die heb ik.
Vergelijk het eens met een 56K modempie.
Ik was voorheen per twee maanden fl. 400,00 aan het internet kwijt (of liever gezegd KPN) en nu dus fl. 200,00 (is een besparing van 50%)
Ik wilde graag mp3's downloaden want dat scheelt mij een vermogen aan het aanschaffen van cd's.
Dat kan ik te kust ente keur.
Ik wil nu ook (na de aanschaf van een dvd speler) films downloaden en gezien mijn collectie kan dat heel behoorlijk
Ik betaal nu geen fl. 75,00 per dvd maar haal die binnen via internet.
Tuurlijk kan het sneller, maar wat mij het schelen?
ik betaal een net bedrag per maand waarvoor ik alle genoemde opties heb??
Ik zie het probleem niet.
Zeiken we niet teveel?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ello hiero ook een Chello user...

Inderdaad erg heftig te zien dat er zoveel verschillen zijn in regio's (ehmz....zelfs op meters afstand).

Maar ik moet zeggen dat ik erg huiverig was met de gedachte om van Slownera naar Chello te migreren. Maar ik was blij verrast dat de snelheid super is!!! Ik was wel benieuwd hoe het na een aantal maanden eruit zou zien.

Ik merk dat ik packetloss heb van 25%, niet altijd maar toch vrij irri. Hij hapert als het ware, dan denk ik dat het door drukte komt....NOT want het gebeurt nu vaker. Ik haal gemiddeld nu 121 KB/s i.p.v. 158 - 187,5 KB/s. Ok ok ik weet het is voldoende maar je raakt ook zo lekker verwend als je een snelle verbinding hebt! Maar ik mag niet zeuren met mijn 121 KB/s als ik zie dat sommigen onders ons 1/3 van mijn snelheid hebben!!!

Maar ik wil jullie ff bijstaan en zeggen dat ik het zwaar Kl*te vind dat jullie hetzelfde betalen als "moi" en er niet hetzelde ervoor krijgen!!

Tip: .... Breekijzer bellen?????

ps: sterkte en succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bleeeeeeeeeeeeeeeer
ik kan er niets mee doen :'(
zodra ik weer aan werk ga (zit moment ziek thuis) zal ik toch nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op maandag 17 december 2001 09:28 schreef rudivrol het volgende:
Hi,

[quote]
Voor een ander kan ik niet spreken, ik ben overgegaan op Chello omdat ik een snelle internetverbinding wil en die heb ik.
[quote]

Nou, dan ben jij dus 1 van de gelukkigen ;)

[quote]
Vergelijk het eens met een 56K modempie.
Ik was voorheen per twee maanden fl. 400,00 aan het internet kwijt (of liever gezegd KPN) en nu dus fl. 200,00 (is een besparing van 50%)
[quote]

Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar. Ik ben in 1999 doodgemaakt met een blije mus! Snelheden van 140KB/SEC makkelijk te halen, bijna de snelheid van het licht!
En nu, je kan mijn resultaten bekijken, haalt af en toe niet eens de snelheid van 56K modem (die ik btw ook af en toe moest draaien om alleen mijn post op te halen)

[quote]

Ik wilde graag mp3's downloaden want dat scheelt mij een vermogen aan het aanschaffen van cd's.
Dat kan ik te kust ente keur.
Ik wil nu ook (na de aanschaf van een dvd speler) films downloaden en gezien mijn collectie kan dat heel behoorlijk
Ik betaal nu geen fl. 75,00 per dvd maar haal die binnen via internet.
Tuurlijk kan het sneller, maar wat mij het schelen?
ik betaal een net bedrag per maand waarvoor ik alle genoemde opties heb??
[quote]

Ik wilde graag surfen en websites bezoeken, updates halen drivers zoeken, lekker Got-ten :). De mp3tjes en div-dingen zijn wel leuk hoor, maar net als met mijn software is het meeste betaald en geregged :o.
Maar als het eeuwen duurt voordat een website opent, met name die van Chello zelf dan..... :r
Misschien haal ik wel mijn geld eruit, maar ten koste van een hoop frustraties :(
Voorts ben ik benieuwd wat jij voor snelheden haalt, ik vond daarover niks in jouw topic. :?

[quote]
Ik zie het probleem niet.
Zeiken we niet teveel?????
[quote]

Dan zal je toch echt dit topic helemaal moeten doorlopen, of een afspraak met mij maken, zodat je daadwerkelijk kan zien hoe het is om te I-Netten met deze snelheden >:)
En opkomen voor je consumentenrecht.... Dat noem je toch niet zeiken :?
No flame intended,echt niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 11:48 schreef JavaantjeX het volgende:
Maar ik mag niet zeuren met mijn 121 KB/s als ik zie dat sommigen onders ons 1/3 van mijn snelheid hebben!!!

Maar ik wil jullie ff bijstaan en zeggen dat ik het zwaar Kl*te vind dat jullie hetzelfde betalen als "moi" en er niet hetzelde ervoor krijgen!!

Tip: .... Breekijzer bellen?????

ps: sterkte en succes!!!
Dit vind ik toppie, maar voor mij geen Breekijzer, is Fuckupc al mee aan de gang geweest.
Daarnaast moet straks iemand de fakkel overnemen, want per 1-1-2002 ben ik ex-chello. Heb nu mekstriem en dat gaat wmb sneller dan Chello :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op maandag 17 december 2001 16:35 schreef psychic het volgende:
bleeeeeeeeeeeeeeeer
Jammer, hoop wel dat je gauw weer ok bent, ik ben bang dat niemand er wat aan kan doen voorlopig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 09:20 schreef rudivrol het volgende:
UPC is 1 van de vervelendste schuldeisers.

Lekker discrete tent dan dus????
Dit hele verhaal zegt meer over het bureau waar jouw vriendin werkt dan over Chello.
O,ja ik zie liever dat je kwoot dan dat je mijn bericht verminkt. Je zou beter kunnen kwoten in een reactie lijkt me.
Daarnaast heb ik geen vertrouwelijke info gegeven, toch?
Alleen maar dat UPC vervelend is vwb schuldsanering en als je dus laat(na maanden soms pas) een rekening krijgt is dat toch niet leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Rudivrol *D,
ik wou je er ff op wijze dat wij hier met zijn allen een heilige oorlog hebben met Kwello de Monopolist..

Kom jij ons nu vertellen dat wij niet zo moeten zeiken ?

|:(

Er zijn hier nog steeds slachtoffers die uit pure wanhoop hier hun gal kunnen spugen...

Pure wanhoop .... hartkloppingen, bloeddruk verhoging, misselijkheid...

Begin jij anders je eigen topic waarin jij ze lekker aanprijst... laat ons in onze waarde.

1KB per seconde is genoeg reden om tezeiken !!
25KB ook ik betaal namelijk voor 256KB....

ATTTEEELLLLAHHHHHHH !!!!!!!!!!

0800-1424 nog steeds gratis en overbelast !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op maandag 17 december 2001 18:03 schreef burner het volgende:
Rudivrol *D,etc
Rustig maar Burner, heb zijn profile getraced,
FF iets posten, een topic of een reply en dan achterover hangen om te kijken wat de reacties zijn, :Z
Lamaarwaaien, wij zijn iig goed en netjes serieus bezig toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
OWja,
Het belangrijkste nog; het mag geen lief adje worden.
De actie "is here to stay" >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 16:58 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Dit vind ik toppie, maar voor mij geen Breekijzer, is Fuckupc al mee aan de gang geweest.
Daarnaast moet straks iemand de fakkel overnemen, want per 1-1-2002 ben ik ex-chello. Heb nu mekstriem en dat gaat wmb sneller dan Chello :9
Ehmz....helaas moet ik mijn woorden terug nemen, ik heb er al helemaal spijt van!!! Ik heb vanaf 17.00 uur vanmiddag tot aan nu mijn snelheid gemeten en wat denk je.....Max 60 KB/s!!!

Wat krijgen we nou??? :( En het ging nog zo goed, hmmz...het is niet dat ik niet een eigen mening heb hoor maar ik ga nu ook langzamerhand zien dat er inderdaad iets mis is!!

Tja en toen kwam het licht....Cistron is back!!! Jammer dat het nu duurder is voor minder maar ik weet dat Cistron praktisch altijd super scoort in snelheid en in service.

Straks is mijn huissie klaar en ik ga over op Cistron 1024 bits, dat is toch 128 KB/s! En ik eerst zo blij met Chello en maar afvragen waarom iedereen zo kwaad was op Chello met hun bagger snelheid etc. etc.

ps: Bekijk het positief, er zijn ergere dingen dat je kan overkomen!!...hihi....dat je niet meer kan webcammen met zo'n foxy lady als in American pie bijvoorbeeld....hahaha....geintje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Here to stay..... yep

Ik wil iedereen toch een duwtje onder de rug geven..
Sinds AteLLa deze topic heeft gestart,
is mijn snelheid met 25 x verhoogt .. *D

Van de schandalige snelheid van 1KB :r met time outs op de mail en de test server naar een 25 KB p/s en dat in de spits !!

Ik bedank de volgende mensen voor hun inzet...

-de slachtoffers die zich hebben opgeofferd voor de andere.
-de helpdesk van Chello die meteen 28% is gekrompen
-de 2de lijn's HDers voor hun doorzettings vermogen hun hubje AMS 5-02 een beetje op te krikken.
-mezelf
-en AtteLLa 8-)

Dus als uw verbinding ook zwaar klote is raadpleeg dan de topic hoe en wat je kan afdwingen bij Kwello.

Denk om uw gezondheid ....

Prettige feestdagen allemaal ook voor Rudivrol natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 18:34 schreef JavaantjeX het volgende:

[..]

Straks is mijn huissie klaar en ik ga over op Cistron 1024 bits, dat is toch 128 KB/s! En ik eerst zo blij met Chello en maar afvragen waarom iedereen zo kwaad was op Chello met hun bagger snelheid etc. etc.

ps: Bekijk het positief, er zijn ergere dingen dat je kan overkomen!!...hihi....dat je niet meer kan webcammen met zo'n foxy lady als in American pie bijvoorbeeld....hahaha....geintje!
Lekker hoor 128KB/s en dan constant wordt je heel rielkst van :7
dat je niet meer kan webcammen met zo'n foxy lady als in American pie (hoe weet jij nou dat ik dat doe LOL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
1024 Kbits : 8 = 256 Kbytes
512 Kbits : 8 = 128 Kbytes

correct me if i'm wrong pal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op maandag 17 december 2001 18:44 schreef burner het volgende:

Correct,

kb = kilobit = KBit
kB = kilobyte = Kbyte

1 KByte = 1024 bytes= 8*1024 bits= 8 Kbit

512 Kbit/s = 64 Kbyte (=kB)
1024 = derhalve 128 toch?? kheb geen Network+, alleen het boek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Rekensommetje....

FL 100,- voor 2048 Kbits = 256 KiloBytes
FL 10,- voor 204.8 Kbits = 25.6 KiloBytes

U betaald dus gewoon een hele som voor een tiende deel...

Dus wat mag een echte Tweaker (=iemand die de moeite neemt om te ontwikkelen ) voor zijn FL100,- verwachten van een produkt dat maar voor een tiende wordt geleverd....

Graag jullie visie hierop....?

ps. AtteLLa is geslaagd voor zijn Network+
burner is gezakt en geeft zijn eigen certificaatje aan AtteLLa.......... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Kom,kom, jij bent certified en IK hussel de boel veel vaker door mekaar ROFL
Jij hebt er hard voor gewerkt neem ik aan, dus je krijgt em bij deze terug :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op maandag 17 december 2001 18:40 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Lekker hoor 128KB/s en dan constant wordt je heel rielkst van :7
dat je niet meer kan webcammen met zo'n foxy lady als in American pie (hoe weet jij nou dat ik dat doe LOL)
Maar de vraag is......zou je dat dan niet willen???? 8-)
Deze Jampa wel hoor.....tjonge jij bent echt een beetje ziek he....hahahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op maandag 17 december 2001 18:44 schreef burner het volgende:

Trust me dude, i really don't want to correct ya....
I wish it was true!!

Maar helaas pindakaas met een bitje sjam, geroosterd brood (gaat butter enzo zo lekker smelten...) Koppie thee met honing en....haha... Ben je inderdaad gezakt Burner.

Het is dus 1024 : 8 = 128 KB/s
512 : 8 = 64 KB/s

Vraagje....ehmz....die rekenmachinneke van jou he....ehmz....is hij niet kaduk??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 17 december 2001 16:35 schreef psychic het volgende:
bleeeeeeeeeeeeeeeer
Der lijkt wel wat te gebeuren, althans overdag vanaf, want vanaf een uur of Twee is het weer knudde. Zo'n 33KB/Sec gemiddeld. 's-avonds vaak een verbinding :? van 18KB. :(
In het HUB-overzicht kan je ook zien dat het gemiddelde met 60Kb is opgekrikt :r Lijkt er ook op dat meer mensen zijn gaan testen, en UPC houdt de tests goed in de gaten volgens de Chello HP.

Overigens is er een antivirusproggie tegen de griepzooi die je meekrijgt als je teveel Got't Ik heb nu nl. ook de griep. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dus precies hoe jullie je voelen. Ook ik heb veel last van storingen. :'(

Laatst lagen wij in 2 maand tijd 1 maand van het internet af, met de reden dat er een storing in HEEL NEDERLAND (DHCP server kon niet worden gevonden) WAS..terwijl de buren en alle klasgenoten lekker zitten te internetten. Dus na 1 maand springt internet er weer op. Belt 3 weken later pas de monteur...en zegt: "U had een storing".., wel een beetje laat he zei ik. :(

Jammer genoeg kun je niet veel tegen zo'n bedrijf doen die zo'n grote monopoly postitie heeft.

Alleen ik vind Chello is duur genoeg en dan mag je ook wel snelle internet voor je bedrag verwachten met WEINIG (of helemaal geen) STORINGEN!!!

Greetz,

Slowello

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 16:49 schreef Slowello het volgende:
Ik weet dus precies hoe jullie je voelen. Ook ik heb veel last van storingen. :'(

Jammer genoeg kun je niet veel tegen zo'n bedrijf doen die zo'n grote monopoly postitie heeft.

Alleen ik vind Chello is duur genoeg en dan mag je ook wel snelle internet voor je bedrag met zo WEINIG (of helemaal geen) STORINGEN!!!
Denk dat jij ook uit frustie die topic was gestart, jammer dat we niet eerder ketak hebben gehad. Vindt ********.nl wel ludiek >:) Je hebt hier op Got nou eenmaal te maken met policy's, en terecht.
Maar als je je daaraan houdt is het gewoon het #1 forum van Nederland. Ik heb genoeg ellende met Chello gehad en stop dus per 1-1-2002. Als jij nou op kousevoeten doorgaat hier en op jouw website, wie weet kunnen we een monopolist dwingen om eens waar voor ons geld te geven. |:( Zal er overigens niet beter op worden als concu op de kabel wordt toegestaan. Ben ik bang :(
Bijgaand nog een fotootje van de bottleneck van onze HUB.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EERMMDDMHHE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op woensdag 19 december 2001 17:47 schreef jeroen1107 het volgende:
succes
1107 = dat toeval offeeh :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zelfs als ik een spel wil spelen..dat join ik in met 430 ping :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op woensdag 19 december 2001 18:04 schreef Slowello het volgende:
Zelfs als ik een spel wil spelen..dat join ik in met 430 ping :(:(
MAW je bent al dood voor je bent begonnen :(
119 is ook slecht, hoor. Ik speel geen speeltjes, maar toch
:r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
jah haha als ik join dan wordt ik eerst een stuk of 20 keer afgemaakt..dan is t ook niet veel meer aan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Geen matches
Op woensdag 19 december 2001 17:21 schreef AteLLa het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EERMMDDMHHE
Dat dat packet is verstuurd in Rotterdam, vervolgens heel Europa door en dan weer naar Amsterdam :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kheb in Rotjeknor een ping/trace laten loslaten op mijn Chello IP-adres vanaf daar gaat ut goed, totdat ie op de UPC-service stuit. Bedoel je dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze heb ik ook nog vanaf mijn mekstriem naar mijn chellomachine.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EHOEDSDMHHE

En deze van de testserver van Chello.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/EPTRDSDMHHE

Grmbl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Nee ik bedoel dat die packets een omleiding door heel europa krijgen :) Dat is niet zo handig. Mijn Chello verbinding doet het nadat ik heel erg lang een prutverbing gehad heb redelijk goed :) Ik hoop dat het zo blijft, als mijn verbinding altijd zo was geweest dan was ik tevreden met Chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan jij of iemand van de (ex)helpdesk meer over die bypass vertellen?
De grap is dat ik als ik ping vanaf mijn chellomachine naar de mekstriemmachine een heel ander gemiddelde krijg nl.

gemiddeld 60ms en packetloss van 11% :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha Henk,(AteLLa)
Voeg daarbij rustig postcode 1507(Zaandam) aan toe.:(
Heb 4 dagen zonder verbinding gezeten.|:(
Deze mafia praktijken moet de wereld uit geholpen worden!
Concurrentie op de kabel is opkomst en hoop dat zeker volgend jaar te mogen verwelkomen.Upc (Chello) is ziek en zal naar mijn inziens niet te genezen zijn!Begraven die hap!>:)

Jeroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En deze van rotjeknor naar amstelredam (mekstriem)

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.nl/pics/ERMPHHMMHHE

Loopt ff anders dacht ik.

Overigens Chello in mijn HUB op dit moment 9.7KB/sec :r
Kmaak wel een printje van de testserver als je me niet gelooft :9~ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burner
HUB AMS 5-02
1107 XG
Amsterdam
burner@chello.nl

Geachte medewerker(ster),16-11-2001

Helaas heb ik moeten constateren dat mijn internet verbinding sedert 1-4-2000 altijd 10% is van de garantie snelheid is......Een uurtje zou nog niet opvallen maar in de betreffende periode is dat 24 uur...............7 dagen per week een " klote " snelheid van gemiddeld : een schande voor mijn 100,- per maand !!!!!

Als ik nou ook een tientje moest betalen voor deze dienst zou deze brief onredelijk zijn, maar helaas moet ik FL100,- betalen...
Als Chello geen diensten levert waarvoor ik 100% voor betaal dan ben ik niet verplicht om de abonnement gelden 100% te betalen.

In de algemene voorwaarden praten jullie over een garantiesnelheid. (zie de voorwaarden uit 1999) Deze snelheid wordt nooit en te nimmer behaald wat komt op het volgende:

Chello hoeft geen moeite te ondernemen om de verbindingen in de straat te testen dat is al gedaan op nr. 26 ... Chello hoeft geen moeite te ondernemen om de falende apparatuur te vervangen want ik stap toch lekker over op MXStream.
We hebben Coax ingelicht en flink gepost op de newsgroepen en op andere belangrijke sites en media op zoek naar slachtoffers. Gelukkig hebben jullie er veel gemaakt en reageren alle mensen enthousiast.

· Er wordt in ons veels te kleine subnetje een server gegdraaid met een 'traffic' van 50TB per nacht.
·Er zitten teveel ip nummers op ons subnet, de LAN city modems zijn ouwerwets....waarom zijn er aan de overkant wel nieuwere modems met ongelijke snelheden ??
·Chello moet gewoon HUB AMS05-2 weggooien om het goed temaken en ons tegemoed komen met een 128 KB constant flow no bullshit !!

Vanaf 1-6-2000 t/m 1-10-2001 heb ik recht op een vergoeding van 90% over mijn abonnement gelden plus de wettelijke rente van 6%. Totaal wordt dat FL1717,20 namelijk 18 maanden maal FL90,- = fl1620,- plus FL 97,- rente is totaal FL1717,20 dit bedrag wil ik binnen 4 weken zien op mijn gironummer: ontvangen anders ben ik genoodzaakt wettelijke procedures tegen Chello te starten vanwege de contract breuk die Chello pleegt. Alle kosten (de deurwaarder en de gerechtelijke kosten) die hier uit zullen voortvloeien zullen aan de schuldige partij worden doorberekend.

Chello heeft mij en mijn buren hier in de straat 1,5 jaar voor de gek gehouden door ons af te wimpelen als slachtvee. Nu blijkt dat Chello openlijk toegeeft over een oude zweer genaamd HUB AMS05-2 maar niet genezen kan worden. En daarmee heb ik eindelijk na een jaar frustratie mijn gelijk en bewijs gekregen. Van de 18 maanden heeft Chello het lef om de hub een dag op rood te zetten en publiekelijk restitutie aan te bieden, en alleen voor die ene dag !! Ik heb namelijk een andere ervaring en die is: Chello levert al 18 maanden een snelheid van 10% dus manipuleert Chello de statistieken wat we overigens openlijk ter discussie gaan stellen in de rechtbank en de media.

Ondertussen wordt de buurt als nog verenigd in een Jihad, en bundelt hun kr(l)achten en hun frustraties tegen het Kwade Kwello....

Zelfs u medewerkers schaamden zich diep ............de snelheid was 1Kb per seconde...'s nachts tussen 1.00 en 8.00 uur 12 Kb p/s UPC claimt dat wij tevreden moeten zijn met de huidige snelheid die 40KB zou moeten zijn ( wat al een schande is want daar heb ik nooit voor getekend !!) Kijk dat jullie helpdesk al zwaar beneden acceptabel niveau is daar heb ik me bij neergelegd maar dat Chello zijn snelheid niet vast houden is natuurlijk niet acceptabel.

Bij deze zeg ik mijn abonnement bij Chello op met ingang van 1-1-2002.

Ik ga samen met de rest van de straat over op ADSL. Die UPC lijn ligt er al uit en de KPN lijn ligt er weer in een pakket bij HCC kost FL 0,- . Zo doen we dat namelijk ! Chello krijgt 2 weken om op mijn aangetekende schikking, klacht, opzegging contract te reageren, als Chello dit verzuimt zal ik genoodzaakt zijn de gerechtelijke procedure te starten en de modem te gijzelen.

Kwello te langzaam om mee door te gaan ??

Chello wordt bedankt voor alle ellende die Chello mij heeft aangedaan

Burner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Volgens mij gaat Slowello eerst via.. Rotterdam -- Afrika -- India -- Rusland -- Noorwegen -- Oostenrijk...en dan uiteindelijk krijg je de verbinding thuis........trage zooii ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 december 2001 23:28 schreef Thowra het volgende:
Ha (AteLLa)
Voeg daarbij rustig postcode 1507(Zaandam) aan toe. :(
Heb 4 dagen zonder verbinding gezeten. |:(
Deze mafia praktijken moet de wereld uit geholpen worden!
Concurrentie op de kabel is opkomst en hoop dat zeker volgend jaar te mogen verwelkomen.Upc (Chello) is ziek en zal naar mijn inziens niet te genezen zijn!Begraven die hap! >:)

Jeroen.
Lekker dat je erbij bent, post ook eens waar jij tegen aanloopt >:) :( :(
FF een spatie tussen je laatste teken en de smiley doet wonderen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ATTTEEELLLLLAAAAAAHHHHHHHH !!!!! B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Uhnnnnmmmmmmmmmm echt wel!!! >:)

Verwijderd

Pfffffff 4 dagen zonder internet, en dan denk je dat je 24 uur per dag 7 dagen per week kan internetten..... :(

Ik lag laatst er ook 11 dagen af...en je kunt bellen naar de helpdesk to je erbij neervalt maar ze doen er nix aan..

Ik wens alle CHELLO gebruikers alvast STERKTE in het nieuwe jaar.. :?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 00:04 schreef Slowello het volgende:
Pfffffff 4 dagen zonder internet, en dan denk je dat je 24 uur per dag 7 dagen per week kan internetten..... :(

Ik lag laatst er ook 11 dagen af...en je kunt bellen naar de helpdesk to je erbij neervalt maar ze doen er nix aan..

Ik wens alle CHELLO gebruikers alvast STERKTE in het nieuwe jaar.. :?
Ach, gemiddeld zou je volgens UPC tevreden moeten zijn :(
BTW krijgen we een troostkerstpakket van dochter Chello, of zitten we in de communicatiekou :?

Verwijderd

Misschien verhoging van het abonnementsgeld van Chello als kerstpakket..

De eerste reden waarom het 100 piek is geworden was geloof ik de BTW..

En dit keer zal de reden wel de EURO zijn.. ;)

Verwijderd

Geen matches
AAATTTTEEELLLLLAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!

The war has just started...
They fucked with the wrong man ...
Don't submit ...
Keep calling.... 0800-1424
Gefeliciteerd Reggie (Djindji) met je eerste overwinnig.

(it was a 12 hour battle)

Postcode 2026VT Haarlem was 7 dagen offline en hun gebied is geen dag rood gekleurd geweest. :r
We weten allemaal wat dat betekent...
We noemen dit oplichterij...

Ik wens jullie veel sterkte met het doorbreken van de frontlinie.... B-)

Verwijderd

Hoi hoi
ja eindelijk ben weer online... althans zo noemen ze het he!
Tja als ik nou nog allemaal om deze onzin had gevraagd...ala! Maar nee ben gewoon gedwongen! UPC moest weer eens zo nodig Sonera hierzo over nemen en of we het nou wilde of niet wij mochten mee verhuizen! Ten eerste is het veel trager geworden maar wel veel duurder (F20,-) De service is very bad! Als ik naar chello bel kan ik uren wachten! Was vroeger wel heel anders! Als je afspraken maakt komen ze niet eens opdagen terwijl je de hele dag thuis voor het raam blijft zitten wachten en als het dan vijf uur is geweest en je belt krijg je nog een grote bek dat tie nog best wel kan komen omdat het nog geen zes uur is geweest terwijl der toch duidelijk op het kaartje staat tussen 1 en 5!!! Blijkt uiteindelijk de afspraak afgezegd te zijn zonder mijn weten!!! Oja geld moet ik nog steeds ontvangen! Al met al... heb het pas sinds korte tijd maar heb al genoeg met ze meegemaakt voor a lifetime! Wordt der diep treurig van!
Toedeloetjes
Regina

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 08:35 schreef Djindji het volgende:
Hoi hoi
ja eindelijk ben weer online... althans zo noemen ze het he!
Als je afspraken maakt komen ze niet eens opdagen terwijl je de hele dag thuis voor het raam blijft zitten wachten en als het dan vijf uur is geweest en je belt krijg je nog een grote bek dat tie nog best wel kan komen omdat het nog geen zes uur is geweest terwijl der toch duidelijk op het kaartje staat tussen 1 en 5!!! Blijkt uiteindelijk de afspraak afgezegd te zijn zonder mijn weten!!! Oja geld moet ik nog steeds ontvangen! Al met al... heb het pas sinds korte tijd maar heb al genoeg met ze meegemaakt voor a lifetime! Wordt der diep treurig van!
Toedeloetjes
Regina
Ik zal mijn borst maar natmaken ;) Vanmiddag tussen 12 en 5 komen ze mijn telefoonkast van de muur slopen. Hoop dat ze me niet laten zitten, want hoe moet het anders met Chica,Goya en Floris :?
Nway voor mij nog 11 dagen Chello. Ik zal nog in een diep gat vallen na al dat (dwangmatige) getest |:(

• Slayer
  • Laatst online: 13:08

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Geen matches

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

Chello had ook zo iets leuks met als je 1 dag van internet afligt krijg je 2 dagen vergoed ofzo..

Nou wij hebben er dus 4 weken afgelegen........hebbben ons sufffffff gebeld..

maar er is dus nog nix aan gedaan..dus volgens mij kan ik naar dat geld ook wel fluiten

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 20 december 2001 13:24 schreef Slowello het volgende:
Chello had ook zo iets leuks met als je 1 dag van internet afligt krijg je 2 dagen vergoed ofzo..

Nou wij hebben er dus 4 weken afgelegen........hebbben ons sufffffff gebeld..

maar er is dus nog nix aan gedaan..dus volgens mij kan ik naar dat geld ook wel fluiten
Heb je deze al geprobeerd? http://www.coax.nl/index.html 8-)
[edit]
en deze voor de brief aan UPC
http://www.coax.nl/garantie/createletter.php
[edit]

Verwijderd

Geen matches
oww bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
De door UPC ingehuurde monteur was lekker op tijd :)
Aardige joviale man. Hij heeft de afgelopen maand verdacht veel telefoonkastjes moeten ophalen in onze buurt >:)

Vanmorgen heb ik overigens de fenomenale snelheid gehaald van 1234Kb/sec :P
Vanmiddag rond 4 uur 101Kb :r
Ben nog steeds klant dus 0800-1424 keuze 1, keuze 5.
De traceroute besproken; hij mij pingen 20ms, maar packetloss van 10%. Mjahh was ik ook al achter gekomen. Volgens hem is er aan ons probleem niets gedaan en kon hij ook geen indicatie geven :(. Blijft dus bagger.

Ik ga aftellen *D Lekker idee, over naar de Euro en weg bij Chello............. :+

De URL's bovengenoemd zijn waardevol en de moeite waard om te doen.
Bij storing bellen en schrijven, anders heb je geen poot om op te staan.

Verwijderd

Geen matches
Nog ff en dan kunnen we allemaal over op een ISP die wel hun produkt voor de volle 100% afleverd !!

En voor diegene die vast zitten aan Kwello is er ook nog hoop.... je 56 Kb modem zal je nooit in de steek laten en is meestal nog sneller dan je Kwello verbinding...

Hebben ze bij atteLLa de telefoon unit al opgehaald ???

Waren ze op tijd ??

Leef je nog atteLLa ???

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 20 december 2001 17:18 schreef burner het volgende:

Hebben ze bij atteLLa de telefoon unit al opgehaald ???

Waren ze op tijd ??

Leef je nog atteLLa ???
Zwaar griep, maar volgens mij waren we bijna gelijk met posten ;)
Ik leef nog *D

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
djeeeez .. wat is chello traag zeg..

* Luuk gaat maar es even bellen

je wil niet weten hoelang het me heeft gekost om dit te posten..

chello gelderland.. :r :r

[edit] dit zegt genoeg :(

Behaalde download snelheid: 98 Kbit/sec
12.2 KByte/sec
1.5 x ISDN
De behaalde snelheid is: zeer laag
Indien dit vaker voor komt (herhaal de test op verschillende tijdstippen op de dag en vergelijk de meet waarden) wordt U geadviseerd contact op te nemen met de helpdesk

:(
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste