Eindelijk bericht van UPC gehad op o.a. mijn brief van 13 november 2001.
[quote]
Welgemeende excuses voor de late reactie etc. etc.
U verzoekt ons om een restitutie van de abonnementskosten voor de periode dat uw internetverbinding traag was. UPC Nederland geeft geen restitutie voor problemen met
trage internetverbindingen. Omdat u echter veel problemen met uw modem heeft gehad, zullen wij u bij hoge uitzondering een vergoeding geven van een maand internet. Het bedrag van €45,36 wordt verrekend met eventueel openstaande nota's. Het restbedrag wordt naar uw bankrekening overgemaakt.
Indien uw buurtgenoten aanspraak willen maken op een eventuele restitutie, dienen zij hun klachten persoonlijk te melden. Wij vertrouwen etc. etc.
Met vriendelijke groeten
Customer Care Noord Holland.
[quote]

Ik accepteer het maar, is geen speld tussen te krijgen.
Op basis van de eerste voorwaarden had ik nog een kans gehad, maar toen zij hun voorwaarden en garanties hadden gewijzigd, had ik moeten reageren (ergens in eind 2000 of zo)
Ze vergoeden dus de FL45,= die ik vorig jaar heb betaald voor het versturen van de brieven en mijn opzegbrief.
Tot 11 januari heb ik ook nog gratis internet

gehad.
De rest zie ik maar als tegemoetkoming in de prijsverhoging van MXstream
Nou ja, het zal alleen maar erger worden met
Chello nu ze de installatie etc. gratis gaan doen. Veel nieuwe ex-mekstriemers erbij vertraagt de boel nog meer, om nog maar niet te spreken over getweaked internetten via hun digi-kastje
Ik ga een jaartje in de wacht bij Planet/MXstream (30%korting

)en zie daarna wel weer.