Stelletje klootzakken daar, lag ik er net weer 10 minuten af.
Gewoon zwaar irri..tis de laatste tijd elke dag raak

Dood aan UPC!
Gewoon zwaar irri..tis de laatste tijd elke dag raak

Dood aan UPC!
Dat is rot voor jou, maar leuk voor de anderen. Die kunnen weer schrijven dat ze een superverbinding hebben.Op zaterdag 24 november 2001 00:30 schreef svdmeer het volgende:
Stelletje klootzakken daar, lag ik er net weer 10 minuten af.
Gewoon zwaar irri..tis de laatste tijd elke dag raak![]()
![]()
**** aan UPC!
beters! gefeliciteerd AteLLa! ennuh: veel sucsex met jeOp zaterdag 24 november 2001 10:45 schreef AteLLa het volgende:
[..]
Mijn schoen werd zojuist gevuld, je voelt het wel,
Via TNT een pakket met ADSL
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Verwijderd
Tnx!Op zaterdag 24 november 2001 10:51 schreef wizZa het volgende:
[..]
beters! gefeliciteerd AteLLa! ennuh: veel sucsex met je
gevecht tegen het, naar mijn optiek minst geliefde bedrijf
van Nederland: UPC!
ps: misschien kan je via www.upcsucks.nl nog e.e.a bedreiken?! hun voeren ook actie tegen UPC.
Verwijderd
Verwijderd
ah, mijn (N00B) vervangers aan het werk. prachtig.Op zaterdag 24 november 2001 20:36 schreef dev het volgende:
Hier is de Chello verbinding echt klote 's avonds
Helpdesk 1,5 uur wachten.
Ik zeg: "Verbinding is traaag 's avonds, 15% packeloos 's avond.". "Meneer, het ligt aan uw apparatuur". Ik: "Lijkt me sterk als t alleen 's avonds is, UPC een beetje overbelast he" ......
Even later: "Meneer, er MOET een monteur komen, als u dan niet wilt worden alle klachten wegegooit."
Ik: "Ok, maar die monteur die ziet t zelfde".
Monteur: "Die mensen bij helpdesk zijn niet zo slim iid, het signaal is prima, t ligt aan UPC, sorry."
Sja, het mag wat kosten....
Ik heb vanavond Kwello en Adsl gedaan (comfort). Het is echt heel erg!Op maandag 26 november 2001 22:24 schreef Pc123 het volgende:
Ik kan hier geen ADSL krijgenAls ik 's avonds iets download dan heb ik vaak veel meer dan de standaard 1 op 10 aan upload nodig. Komt door de packetloss
![]()
Als ik iets download blijft ie vaak gewoon 10-20 seconden stil staan, gewoon van supersnelle servers in Amsterdam, mordax.nl etc. Dit noemen ze dan breedband internet
Online games is helemaal een ramp. Als ik naar de netgraph is quake kijk zie ik allen paar rooie spikes en soms zelfs dikke rooie strepen.
Als ik je vertel dat als ik de naam Chello en UPC voorbij zie schieten ik behoorlijk moetOp woensdag 28 november 2001 23:15 schreef Pc123 het volgende:
Ik vrees dat je nooit geld terug krijgt, hoe vaak je ook klaagt ze doen toch helemaal niks bij upc. Het internet is hier weer de hele avond down geweest
Ach.. monteurs zijn ook niet altijd even briljant.. ik herinner me een WC-terayon installatie..Op zondag 25 november 2001 13:33 schreef Chellosupport het volgende:
[..]
ah, mijn (N00B) vervangers aan het werk. prachtig.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Verwijderd
ow, dat was een mooie foto.Op donderdag 29 november 2001 20:39 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Ach.. monteurs zijn ook niet altijd even briljant.. ik herinner me een WC-terayon installatie..
Oh , en Chellosupport, wie ben jij dan?
zat je 1e of 2e lijns support? Ik ken alleen een paar man die zijn vertrokken (dus niet ontslagen), who are you?
Verwijderd
Uhm, YES!!!!!! Is zoiets als BanzaiOp donderdag 29 november 2001 21:32 schreef burner het volgende:
ATTELLAH !!!!!
Een ware aanvals kreet op de gewonde monopolist Kwello BV.[edit] ff rechtgezet [edit by AteLLa]
ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!
Verwijderd
Dear burner please look at the faq'sOp donderdag 29 november 2001 22:22 schreef burner het volgende:
UPC Sucks real bad it's time we start hacking their routers and hook that T1 line up ours nic's ourselfs...
Like real proffesionals
Verwijderd
Ben ?Op donderdag 29 november 2001 21:25 schreef Chellosupport het volgende:
[..]
ow, dat was een mooie foto.
1e lijns diablo2 fan. you know who.
Verwijderd
ik zit ook in tweede (ehv) en ik ken je niet .....Op vrijdag 30 november 2001 10:53 schreef Chellosupport het volgende:
Ben zit in de 2e lijn, maar hij kent mij wel, vraag hem maar.
Verwijderd
Verwijderd
Dan Rob v Empel ?Op vrijdag 30 november 2001 15:36 schreef Chellosupport het volgende:
Niemand herrinert me! BOOHOOHOO!
kom op... Atting was m'n Suupje, ik zat meestal naast het Suupblok, en aan de hoofdingangkant. Ben kent me, ik heb saman met hem nog een keer zitten dia-blowenniet zo lang geleden. ben ondertussen maandje of 2-3 weg.
w00t!Op zaterdag 01 december 2001 14:46 schreef Chellosupport het volgende:
Yez!
Verwijderd
Splet ? ff denke [666]Splet ? die van de Q2 scene, eerst nog met game pad spelendOp zaterdag 01 december 2001 23:52 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een sollicitatie gesprek gehad bij UPC in helmond, De functie was voor interne IT support.
Anyway, in de hal stonden al 5/6 mensen met doosjes in hun handen.. "hier, jullie mogen die rotzooi weer terug hebben"
edit:
Chellosupport: Ben, aka Splet ?
Is een vriend van me n.l. heeft ook ooit bij chello gewerkt, en speelt ook veel diablo.
Dat is de ben die ik ken ja, maar hij werkt nu niet meer bij chello ('k heb um vanmorgen nog gesproken daarover). Hij wil er wel weer gaan werken, maar ze hebben een personeels stop schijnbaar..Op zondag 02 december 2001 20:15 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Splet ? ff denke [666]Splet ? die van de Q2 scene, eerst nog met game pad spelendis dat Ben ?..
Hah! sjees.. die ken ik nog wel ja, zal me niet verbazen als die ergens in mijn Quake 2 group van ICQ zit.Op zondag 02 december 2001 21:31 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
Dat is de ben die ik ken ja, maar hij werkt nu niet meer bij chello ('k heb um vanmorgen nog gesproken daarover). Hij wil er wel weer gaan werken, maar ze hebben een personeels stop schijnbaar..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben (denk ik) niet uitzonderlijk goed, en ik heb nog een contract tot februari.. oei oei.Op maandag 03 december 2001 13:02 schreef Chellosupport het volgende:
alleen willen ze de veteranen kwijt omdat ze geen contract kunnen geven. dus je werkt er een een jaar en je wordt eruit geknikkert, tenzij je uitzonderlijk goed bent.
Ja, precies en daar baal ik dus ook van, want de HD jongens en meiden en wat daar weer achter zit kunnen hun werk daardoor niet met plezier doen.Op dinsdag 04 december 2001 00:59 schreef Warbringer het volgende:
[..]
ik denk dat de HD-ers die Atella spreekt, die hebben helaas de bevoegdheid niet om een compleet nieuw serverpark te laten installeren, en diegene die er wel de bevoegdheid voor hebben, die vertikken het, want die staan zover van de werkvloer af, die geven er geen fuck om. Maar de HD kan weer klappen vangen voor dingen waar ze niks aan kunnen doen..
het is oneerlijk in de wereld..
Nog minder? Was vanavond bij buurman, simpel netwerkje 3 pjoeters, een coming-tweakerOp woensdag 05 december 2001 21:47 schreef Pc123 het volgende:
De snelheid begint al weer minder te wordenIk vrees dat Chello niet langer dan een paar dagen snel is geweest
Verwijderd
Eerst manen, dat hoort erbij, helaas. Oftewel het spel meespelen. Ik moet aantonen dat ik mijn best heb gedaan als consument.Op woensdag 05 december 2001 22:31 schreef Chellosupport het volgende:
ben je al naar het kantongerecht geweest?
stel je voor, een klant die meewerktOp donderdag 06 december 2001 11:38 schreef Chellosupport het volgende:
ik zou haast zeggen dat je al enigszins je best gedaan hebt.
Ivm gezondheid kan ik niet altijd full speed ahead, ja, dacht het welOp donderdag 06 december 2001 11:38 schreef Chellosupport het volgende:
ik zou haast zeggen dat je al enigszins je best gedaan hebt.
Verwijderd
Hoop gebeurd, maar niet van de kant van UPC, of je moet de dump van personeel als een positieve actie zienOp donderdag 06 december 2001 22:54 schreef GerbenW het volgende:
Hey Atella, ik kom ook weer ff op visite in deze draad, ik zal zo ff alles lezen wat ik gemist heb. Was nogal druk met school enzo de laatste tijd. (Nog steeds eigenlijk)
Vast welOp donderdag 06 december 2001 23:36 schreef GerbenW het volgende:
En is die 53 KB/sec goed? Kheb eigeluk geen idee waar die ADSL-verbindingen op gecapped zijn..
Ik bedoelde gewoon jouw verbinding eigenlijk.. 53 is wel lekker, als je kijkt naar jouw Chello snelheid tenminste. Als je kijkt naar de snelheid van een Chello-abonnee met een goeie verbinding is het weer traag natuurlijk.Op donderdag 06 december 2001 23:56 schreef AteLLa het volgende:
Sorry, Comfort wordt serverbased gecapped op 512 Kb down en 64 Kb up
Advanced op het dubbele als dat is wat je bedoeld.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tja... XP word (nog) niet ondersteund..Op maandag 10 december 2001 23:00 schreef Chellosupport het volgende:
ziet ik windows XP? ja, ik zie, ik zie.
nie aan helpdesk vertellen, flippen ze
Tja. of je dat geld nog ooit ziet vraag ik me af... als je kijkt dat ze zoveel mensen moeten onstslaan voor de centjes...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
helemaal nieOp maandag 10 december 2001 23:00 schreef Chellosupport het volgende:
ziet ik windows XP? ja, ik zie, ik zie.
nie aan helpdesk vertellen, flippen ze
Tja. of je dat geld nog ooit ziet vraag ik me af... als je kijkt dat ze zoveel mensen moeten onstslaan voor de centjes...
Moet je niet gemiddeld < 16 kbyte/s hebben voordat het rood wordt?Op woensdag 14 november 2001 20:56 schreef AteLLa het volgende:
Hej Tweakers,
Onlangs maakte ik melding van de zeer slechte HUBAMS05-2 van Chello. Inmiddels is de (p)testserver zovaak bezocht dat de HUB op dit moment in het rood staat.
Vanmiddag brieven aan de Raad van Bestuur gestuurd en de Customers Communications desk.(250 gram). In 190! tests over 14 dagen haal ik <40 kilobytes/sec gemiddeld!
De twee TD-ers die bij mij de eerste keer zijn geweest hadden geen prob met XP, de ene had al een tijdje build2485Op maandag 10 december 2001 23:41 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Tja... XP word (nog) niet ondersteund..
Wij kregen het op de HD na een dag testen al voor elkaar, om dat ding geen lease te laten slikken..fijn joh.. windows
Heeft de actie voor Holendrecht? iig al wat opgeleverd, in 1111 Diemen gaat het ook al een stuk beter.Op maandag 10 december 2001 23:47 schreef Ener-G het volgende:
hm hier gaat het weer eens wat beter sinds een paar weken, daarvoor altijd zo rond de 50kb/s
Amsterdam ZuidoostOp dinsdag 11 december 2001 01:26 schreef psychic het volgende:
[..]
helemaal nie
nyway, in welk gebied woon jij dewd (atella dus...) want jouw con zuigt niet gewoon hard , nee het rukt gewoon 79x aars !!
mail me je klantnum, dan zal ik zsm eens gaan kijken ....
djpsychic@hotmail.com
Is idd zo, maar er wordt pas gesproken over storing of een slechte verbinding als je onder de 40Op dinsdag 11 december 2001 14:29 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Moet je niet gemiddeld < 16 kbyte/s hebben voordat het rood wordt?
Verwijderd
Niet om het een of ander ...... .Op dinsdag 11 december 2001 17:24 schreef AteLLa het volgende:
Volgens UPC is dit een voldoende snelheid!!
Verwijderd
Jij begrijpt het gelukkigOp dinsdag 11 december 2001 17:33 schreef psychic het volgende:
mmm adam zuidoost.... dat is niet het gebied voor ik voor op de helpdesk zit, maar ik denk dat ik wel wat kan doen offcourse....
owja xp wordt idd onofficieel al wel gesupport, is bijna gelijk aan win2k, alleen er zijn gewoon nog wat dingen die moeten worden uitgezocht (bijv dat utp-link verhaal,QOS etc)
Oke, maar hoe zou jij je voelen met zo een snelOp dinsdag 11 december 2001 17:28 schreef PvH het volgende:
[..]
No offence..
Waar was je al die tijd!!!!!!!!!!!Op dinsdag 11 december 2001 17:43 schreef Firestone het volgende:
ik heb met chello [a'dam] meestal onder de 10kb/s
zal ik ook m,aar eens klagen ?
Research eerst, weten in welke je HUB je zit, tests doen, elke keer dat je verbinding onder de 40KB zit bellen.Op dinsdag 11 december 2001 17:43 schreef Firestone het volgende:
edit:
zullen we handtekeningen verzamelen ?![]()
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq