Actie Chello traag wens me succes *update 23-11*

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 762 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen matches
Stelletje klootzakken daar, lag ik er net weer 10 minuten af.
Gewoon zwaar irri..tis de laatste tijd elke dag raak :r :r :r
Dood aan UPC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op zaterdag 24 november 2001 00:30 schreef svdmeer het volgende:
Stelletje klootzakken daar, lag ik er net weer 10 minuten af.
Gewoon zwaar irri..tis de laatste tijd elke dag raak :r :r :r
**** aan UPC!
Dat is rot voor jou, maar leuk voor de anderen. Die kunnen weer schrijven dat ze een superverbinding hebben. >:)
Gebeurt mij bijna elke avond, kan ik niet op GoT komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
YES YES YES YES!!!!!!!!!!!!!!!

:) :) :) :) :) :) :) :)

Mijn schoen werd zojuist gevuld, je voelt het wel,
Via TNT een pakket met ADSL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Overigens actie gaat door!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2023

wizza

/dev/null

Geen matches
Op zaterdag 24 november 2001 10:45 schreef AteLLa het volgende:

[..]

Mijn schoen werd zojuist gevuld, je voelt het wel,
Via TNT een pakket met ADSL
beters! gefeliciteerd AteLLa! ennuh: veel sucsex met je
gevecht tegen het, naar mijn optiek minst geliefde bedrijf
van Nederland: UPC!

ps: misschien kan je via www.upcsucks.nl nog e.e.a bedreiken?! hun voeren ook actie tegen UPC.

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matched: chello
ik vind chello en upc wel aardig aangezien ik 1 jaar niet betaald heb nu. ze zouden me komen afsluiten maar ja..... als ze dat niet doen dan niet he :)

ik heb lekker gratis internet vind het wel best zo

en nog een goeie verbinding ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op zaterdag 24 november 2001 10:51 schreef wizZa het volgende:

[..]

beters! gefeliciteerd AteLLa! ennuh: veel sucsex met je
gevecht tegen het, naar mijn optiek minst geliefde bedrijf
van Nederland: UPC!

ps: misschien kan je via www.upcsucks.nl nog e.e.a bedreiken?! hun voeren ook actie tegen UPC.
Tnx!
Upcsucks dude heeft waarschijnlijk op doktersadvies moeten stoppen, want geen reply gehad ;)
Ik heb van de week nog wat snoepgoed van de medicijnman gekregen oxasepam 10mg. :9

Het gevecht gaat echt door ondanks ADSL, want velen van jullie kunnen geen etc etc krijgen!
Ik kom vanmiddag met een nieuwe handleiding voor 0800-1424
>:)
Want AteLLa moet ook eten dus boodschappies doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, de beloofde handleiding:
Disclaimer: Alles op eigen risico Ik aanvaard geen aansprakelijkheid! :)

1 Open je pc

2 Haal al sleufjes leeg, behalve je video kaart

3 Deinstalleer de volgende proggies:

KaZaa, Morpheus, Dragonball, Serversofts,alle vuurmuren,
PspPro, alle illegale? softs.
Als je WinXP hebt draaien dan eerst format c: en Windhoos 3.1 95 of 98 installeren. Win2K advanced Server kan eigenlijk ook al niet.
Alle printer software de-installen.

4 De computer 20 meter van het modem en je telefoontoestel plaatsen in verband met mogelijke storingen.

5 Je hond leren niet over het modem heen te plassen.

6 Met je huisarts overleggen of het verantwoord is UPC te bellen, zo ja,

7 Oxasepam onder je tong

8 5minuten wachten

9 Tot 10 tellen

10 Eventueel nog langer en als je je telefoon al tegen de muur hebt gesmeten naar de buurman gaan.

11 0800-1424 bellen, 10 keer diep ademhalen

12 Telefoon op speaker functie zetten

13 Oscar Peterson of iets blues-achtigs draaien, ter kalmering.

14 Je probleem in alle rust voorleggen.

15 Probleem niet opgelost? Alles opnieuw installeren, afspraak met psych maken en morgen weer proberen.

16 Als je inmiddels je PC uit het raam hebt gegooid wachten op de nieuwe HCC-dagen.

Tja, zo zou het ook nog eens kunnen gaan!
Het heeft in principe te maken met overbelasting, veel beloven, veel nieuwe klanten, want in het begin heel enthousiast, miljoenen investeren om nieuwe gebieden aan te boren, maar van after-sales hebben niet gehoord!!
Kijk gewoon maar eens naar de meetresultaten per HUB gemiddeld. Ze halen vaak niet eens hun beloofde Chello-snelheid.

Tuurlijk dit is een geintje, maar toch...
Ik ben al over, bij mij was MXstream leverbaar en had dus een alternatief. Maar voor anderen is het vet balen, nog afgezien van de kosten!
Heb tel via UPC opgezegd, aangemeld bij KPN, aansluitkosten,ADSL dhz pakket met Alcatel SpeedTouch >:)
Is bij elkaar een hoop geld.
Ik lever mijn slechte product in bij UPC en eis vergoeding.
Dat garantieplan is ook juridisch niet te handhaven, ondanks de bemoeienis van de Consumentenbond(nitwits).
Per HUB een gemiddelde halen! Het gaat om een individuele dienst, los van het feit dat je met 20.000 CATV-ers op een en dezelfde HUB zit.

Punt blijft dat velen een slechte I-net verbinding hebben via Chello, maar wel voor een goeie moeten betalen.

Doorgaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de Chello verbinding echt klote 's avonds :(

Helpdesk 1,5 uur wachten.

Ik zeg: "Verbinding is traaag 's avonds, 15% packeloos 's avond.". "Meneer, het ligt aan uw apparatuur". Ik: "Lijkt me sterk als t alleen 's avonds is, UPC een beetje overbelast he" ......

Even later: "Meneer, er MOET een monteur komen, als u dan niet wilt worden alle klachten wegegooit."
Ik: "Ok, maar die monteur die ziet t zelfde".

Monteur: "Die mensen bij helpdesk zijn niet zo slim iid, het signaal is prima, t ligt aan UPC, sorry."

Sja, het mag wat kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Heb dit al eerder gepost;

Van de UPC site in USA

Our mission is to create shareholder value by providing the most comprehensive and highest quality broadband network services for residential and business customers and to do so at lower costs and better service levels than our competitors.................. |:(

Wat mij betreft, Mission Impossible

Lekker he, nou, hun competitors lachen zich rot!

:) :) :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 24 november 2001 20:36 schreef dev het volgende:
Hier is de Chello verbinding echt klote 's avonds :(

Helpdesk 1,5 uur wachten.

Ik zeg: "Verbinding is traaag 's avonds, 15% packeloos 's avond.". "Meneer, het ligt aan uw apparatuur". Ik: "Lijkt me sterk als t alleen 's avonds is, UPC een beetje overbelast he" ......

Even later: "Meneer, er MOET een monteur komen, als u dan niet wilt worden alle klachten wegegooit."
Ik: "Ok, maar die monteur die ziet t zelfde".

Monteur: "Die mensen bij helpdesk zijn niet zo slim iid, het signaal is prima, t ligt aan UPC, sorry."

Sja, het mag wat kosten....
ah, mijn (N00B) vervangers aan het werk. prachtig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Oke, ADSL is aangesloten Pfffff....
Loopt als een trein 56KB down en 6,5 Up, ben best wel tevreden.

De actie tegen UPC loopt gewoon door hoor!

Had vanavond via de test 9KB down!!

Hou jullie op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 22:11
Geen matches
Ik kan hier geen ADSL krijgen :( Als ik 's avonds iets download dan heb ik vaak veel meer dan de standaard 1 op 10 aan upload nodig. Komt door de packetloss :r :r Als ik iets download blijft ie vaak gewoon 10-20 seconden stil staan, gewoon van supersnelle servers in Amsterdam, mordax.nl etc. Dit noemen ze dan breedband internet :( Online games is helemaal een ramp. Als ik naar de netgraph is quake kijk zie ik allen paar rooie spikes en soms zelfs dikke rooie strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op maandag 26 november 2001 22:24 schreef Pc123 het volgende:
Ik kan hier geen ADSL krijgen :( Als ik 's avonds iets download dan heb ik vaak veel meer dan de standaard 1 op 10 aan upload nodig. Komt door de packetloss :r :r Als ik iets download blijft ie vaak gewoon 10-20 seconden stil staan, gewoon van supersnelle servers in Amsterdam, mordax.nl etc. Dit noemen ze dan breedband internet :( Online games is helemaal een ramp. Als ik naar de netgraph is quake kijk zie ik allen paar rooie spikes en soms zelfs dikke rooie strepen.
Ik heb vanavond Kwello en Adsl gedaan (comfort). Het is echt heel erg!

Ben dus nu ontzettend blij met ca 55 Kbytes, ik wist niet wat ik zag!! Met Morpheus aan gaf niemand de upload de bons! En dat vind ik prima, je leent wat en je geeft wat.
Was bij Kwello niet mogelijk. aborted...........

Morgen post ik een kopie van de brief die ik maak.
Ook al heb je geen :'( mogelijkheid tot ADSL of een ander alternatief, je moet je geld terugkrijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke, mijn opzegging bij Chello.
Ik weet dat iedereen toegang heeft tot Tweakers.net en GoT,
ik ben gesteund door velen van jullie, ook en met name door UPC (ex)medewekers. (en niet alleen hier)
Ik ben me ervan bewust dat je vijand niet slaapt en dus zullen misschien ook UPC-mensen met een loyaliteit naar de baas en niet naar de klant meekijken/luisteren.

Op mijn brief aan UPC 13 november heb ik nog geen bericht gehad.

Wellicht gooi ik hier mijn eigen glazen in, but what the hell!!!
Betalen ze niet ga ik alsnog naar de Kantonrechter.

Als UPC-likkers mee kunnen kijken mogen jullie ook kijken naar de correspondentie aan deze monopolist.
De bijlagen post ik maar niet 21 pages >:)

Aantekenen met bericht van ontvangst

Aan UPC Nederland
Afd. Customer Care
Postbus 80900
1005DA Amsterdam

Betreft: Opzegging Chello abonnement Amsterdam 27 nov. 01

Geachte mevrouw,mijnheer,

Sinds januari 2000 heb ik een abonnement op uw product Chello .

Door de zeer slechte verbinding is bij mij van enige breedband internet geen of nagenoeg geen sprake.
Van deze slechte verbinding was al sprake op het moment dat het abonnement met uw product liep. De snelheden die vrienden haalden in de buurt, ongeveer 1100 Kbits/sec en bijna constant, zijn door mij slechts gehaald in de uren tussen 02.00 en 06.00. Ik slaap normaliter op die tijdstippen.

Vanaf juni 2000 is de verbinding zo mogelijk nog slechter geworden; gesprekken met de eerstelijns helpdesk ( callcenter ) kwamen niet verder dan: Tja, het is ook erg druk op het net op dit moment. Doorschakeling naar de Technische Dienst gebeurde dan ook niet.

Op of omstreeks 30 oktober 2001 was bij mij echter de maat vol.
In overeenstemming met de geldende wetgeving voor consumenten waaronder ook een dienst wordt verstaan - moet ik aantonen dat uw product niet of nagenoeg niet functioneert.

Op advies van een medewerker van uw helpdesk (2de lijn) begon ik uw eigen test server te gebruiken en heb tussen 30 oktober 2001 en 26 november 2001 in totaal 382 testen (download) gedaan.
Ik geef het u te doen. Daarnaast heb ik eveneens op advies van uw helpdesk getracht om contact op te nemen met de Technische Dienst om een storing door te geven.
Op de resultaten van de download en uploadresultaten wordt dit advies ook gegeven.
Dit laatste is mij vrijwel iedere dag gelukt, soms zelfs meermaals.

In de afgelopen maand hebben drie keer monteurs van of namens UPC bij mij thuis metingen verricht, modem gereset, filters opnieuw vrijgegeven, firewalls uninstallen, echter een oplossing voor het probleem werd niet gegeven.
De laatste monteur kwam overigens met een werkbriefje dat mijn decoder stuk zou zijn, ik heb echter geen decoder.

Ik heb zelf natuurlijk ook wat gedaan om te zien of het echt niet aan mijn eigen configuratie lag. Ik heb getest onder Windows 98SE. Windows ME en Windows XP. Alleen met de netwerkkaart en de videokaart, nieuwe shielded kabel gebruikt, niets bracht verandering in de snelheid.

Uit de mededelingen van zowel uw monteurs als de Technische Dienst van de helpdesk is inmiddels duidelijk geworden dat het gebrekkige product voorlopig niet kan worden verbeterd.

In principe geeft u dus aan dat u een slecht product heeft geleverd en niet in staat bent dit op korte termijn te verbeteren.

Ik moet u dan ook verzoeken het product genaamd Abonnement op Chello breedband Internet terug te nemen.
Met iets andere woorden en volgens de voorwaarden: Het abonnement op Chello met ingang van 1 januari 2002 om 0.00 uur te beëindigen.

Op basis van de gemeten gegevens over een periode van 30 dagen kan worden vastgesteld dat, uitgaande van extrapolatie, het door u geleverde product voor slechts 20% heeft gefunctioneerd.
Ik ga uit van de periode juni 2000 tot en met 31 december 2001.

Normaal gesproken zou een product dat zulke slechte prestaties levert teruggaaf van de volledige aanschaffingsprijs billijken. In het geval van een dienst ligt dat anders.
Ik heb immers ook de mogelijkheid gehad om in de nachtelijke uren te internetten.

Vandaar mijn eis aan u om niet 100% van de reeds betaalde toegangsgelden terug te storten, maar slechts 80%.
Op aanwijzing van u zal ik het Modem dat mij instaat stelde om uw product te gebruiken inleveren.
Het aan u betaalde borgbedrag ad Fl. 100,= zie ik daarnaast na inlevering terstond op mijn bankrekeningnummer bijgeschreven.

Gelet op het belang van deze treurige zaak voor mij als consument verzoek ik u mij zo snel als mogelijk is uw standpunt mede te delen.

Hoogachtend,

AteLLa

Bijlagen:
19 paginas testresultaten van 30/10 t/m 26/11 2001
1 pagina meting upload
1 pagina meting download
------------------------------------------------------
Ik heb de rekening van de medicijnman (oxasepam) niet meegenomen dit :7 kan ik niet meer verdragen :'( helaas.

Kassa heeft een uitzending op 1 december a.s. en gaat over de monopolie positie van Kabel ISP-ers.

Coax.nl komt morgen met resultaten van het overleg van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dit stukje hoorde er nog bij! Weer te vlug
---------------------------------------------------
Daarnaast geeft een analyse van de testresultaten het volgende weer:

Downloads 1 Mb

227, waarvan 146 onder 116 Kilobits/sec

Downloads 5 Mb (gemiddeld Mp3-tje)

165, waarvan 88 onder 148 Kilobits/sec.

Hierbij dient te worden opgemerkt dat zeer veel malen het 5Mb bestand niet binnen het uur kon worden gedownload, waardoor ik werd genoodzaakt te annuleren om verdere tests niet in gevaar te brengen.
Voorts geeft een nadere analyse van de testresultaten aan dat in ongeveer 80% van de metingen een snelheid van 20KiloBytes/sec wordt gehaald.
Dat is iets anders dan waarmee Chello in 1999 en begin 2000 mee adverteerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Geen matches
Ik vrees dat je nooit geld terug krijgt, hoe vaak je ook klaagt ze doen toch helemaal niks bij upc. Het internet is hier weer de hele avond down geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 23:15 schreef Pc123 het volgende:
Ik vrees dat je nooit geld terug krijgt, hoe vaak je ook klaagt ze doen toch helemaal niks bij upc. Het internet is hier weer de hele avond down geweest :(
Als ik je vertel dat als ik de naam Chello en UPC voorbij zie schieten ik behoorlijk moet :r
En toch, ik wil er voor gaan.
Zaterdag aanstaande Ned 3 19.00 uur Kassa besteedt er aandacht aan. Aan hun monopoliepostie dan. Ik heb alles al gepropt bij Kassa Radar Cosumenten :? Bond en noem maar op.
Parlementaire Enquete :9

Verwijderd

Topicstarter
Amsterdams Stadsblad heeft ook interesse getoond, een redactielid belde en zou wel met 0800-1424 ketak opnemen.
Ik hoop dat het helpt allemaal.
Advies gegeven: koffie bestellen, broodje erbij en achterover wachten en luisteren naar hun muz#$%$$%#%&&^%iekbandje. |:(
Ondertussen heeft COAX Nederland de verkorte notulen weergegeven op hun website.
Heb overigens goed ketak met die mensen.

Overleg met UPC/chello
24 Nov. '01 Afgelopen maandag vond het maandelijke overleg tussen COAX en UPC/chello plaats. Lees het korte verslag van COAX. Het uitgebreide verslag van de notuliste volgt later.
http://www.coax.nl/index.html

• Pc123
Is het jullie ook al opgevallen dat Chello de standaard shoutcast poorten geblokkeerd heeft, ze willen zeker geld besparen omdat het nogal wat bandbreedte kost :r :r :r Of zit dat probleem alleen hier in de regio?

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:26
Op zondag 25 november 2001 13:33 schreef Chellosupport het volgende:

[..]

ah, mijn (N00B) vervangers aan het werk. prachtig. :D
Ach.. monteurs zijn ook niet altijd even briljant.. ik herinner me een WC-terayon installatie.. :)

Oh , en Chellosupport, wie ben jij dan?
zat je 1e of 2e lijns support? Ik ken alleen een paar man die zijn vertrokken (dus niet ontslagen), who are you?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Geen matches
TRAAG??? Gisteren was het eindelijk zo ver, er zou een monteur komen om kabel aan te leggen. Om 9:00 was hij hier, na een uur was alles aangesloten, kon hij me na nog een uur niet aanmelden, omdat er een storing was, ik ga eerst na een andere klant, en kom later wel terug zei hij. Later in de middag TEL. Ik kom niet hoor, het probleem zit in de hele regio. U wordt gebeld voor een nieuwe afspraak.

Vandaag zelf maar gebeld, en kan pas op 7 December komen.

Van af dag één al klote dus !!!!

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 20:39 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Ach.. monteurs zijn ook niet altijd even briljant.. ik herinner me een WC-terayon installatie.. :)

Oh , en Chellosupport, wie ben jij dan?
zat je 1e of 2e lijns support? Ik ken alleen een paar man die zijn vertrokken (dus niet ontslagen), who are you?
ow, dat was een mooie foto.

1e lijns diablo2 fan. you know who. :D

Verwijderd

ATTELLAH !!!!!

Een ware aanvals kreet op de gewonde monopolist Kwello BV.:(
Ik wens jullie allemaal een warme en snelle December maand toe. Helaas kan Kwello geen vakmanschap leveren en misschien moet iedereen die daar nog wil werken maar is terug de leer bank in. Volgens mijn network+ leerboek kan EMI inderdaad leiden tot vreemde netwerk verbindingen, maar Chello beweerd dat het aan mijn voeding ligt ... !!! :Z
Mijn voeding ligt al 3 jaar naast die hoe**** LANCity op dezelfde plek *D ?!!!
's Ochtends heb ik een top snelheid en s' avonds is ie om tekotsen....Het eerste jaar was ie top het tweede jaar om tekotsen...!!
Ik beweer dat ze bij Chello liegen en bedriegen om hun vakmanschap teverdoezelen....wie gaat ons steunen in een heilige oorlog tegen Chello ....ik roep iedereen op de string nog meer leven tegeven door nooit teaccepteren dat ZIJ onze snelheid bepalen met hun gelieg en hun monopolistische gemaniluleer !!!

ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 29 november 2001 21:32 schreef burner het volgende:
ATTELLAH !!!!!

Een ware aanvals kreet op de gewonde monopolist Kwello BV. |:( [edit] ff rechtgezet [edit by AteLLa]
ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!ATTELLAH !!!!!
Uhm, YES!!!!!! Is zoiets als Banzai :+

Klopt idd volgens het overleg met UPC zouden Lancitys te dicht bij de voedingsbron staan. Iig heb jij gelijk vwb die onzin!
The Struggle goes on :(

Verwijderd

Topicstarter
Uit de verkorte notulen van het overleg tussen COAX- UPC
[quote]
Er zijn veel slechte meetresultaten binnen gekomen, waar na analyse uit bleek dat tijdens de test gelijktijdig ook andere internet activiteiten door de gebruiker werden uitgevoerd. Dit heeft een zeer nadelige invloed op de testresultaten. Er zal nog nadrukkerkelijk op worden gewezen dat bij het gebruiken van de testserver van UPC / chello alle andere internet activiteiten gestopt moeten zijn.
[quote]

Hoe kunnen ze dit analyseren?
Kweet alleen dat ik een screendump aan COAX heb gestuurd met helaas het logo van Morpheus erop.
Kheb er nog ongeveer 50 zonder M. Heb ik iets gemist of konden ze dat echt analyseren? :?
( ik kan alleen dumpjes sturen per email, ivm ADSL HP op Kwello)

Verwijderd

Geen matches
B-) UPC Sucks real bad it's time we start hacking their routers and hook that T1 line up ours nic's ourselfs...
Like real proffesionals 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 29 november 2001 22:22 schreef burner het volgende:
B-) UPC Sucks real bad it's time we start hacking their routers and hook that T1 line up ours nic's ourselfs...
Like real proffesionals 8-)
Dear burner please look at the faq's ;)
I don't like this topic to be closed :(

Verwijderd

Mededeling voor vertraagde snelheid...

HUB AMS 5 -02 wordt hevig verstoord door magnetische velden van mysterieuze voor bij vliegende voeding...
Gisteravond vloog er een voeding over HUB AMS 5 -02 waardoor de trouwe chello klanten weer eens wat snelheid moesten inleveren. Gelukkig vliegt de voeding alleen in de spits.Dus als u echt heel nodig uw post wilt ophalen zonder een time out dan kunt u dat gerust doen tussen 03.00 AM en 0.700 AM.

O ja als u niet zeker weet of uw voeding wel correct geplaatst staat dan kunt u bellen op het gratis nummer 0800-1424 en dan vraagt u gewoon of er een monteur kan komen kijken om eventueel de voeding 2 mm te verplaatsen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op donderdag 29 november 2001 21:25 schreef Chellosupport het volgende:

[..]

ow, dat was een mooie foto.

1e lijns diablo2 fan. you know who. :D
Ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ben zit in de 2e lijn, maar hij kent mij wel, vraag hem maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 30 november 2001 10:53 schreef Chellosupport het volgende:
Ben zit in de 2e lijn, maar hij kent mij wel, vraag hem maar.
ik zit ook in tweede (ehv) en ik ken je niet .....
ik zit helemaal achterin bij superblok.... greetz >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Niemand herrinert me! BOOHOOHOO! :'(

kom op... Atting was m'n Suupje, ik zat meestal naast het Suupblok, en aan de hoofdingangkant. Ben kent me, ik heb saman met hem nog een keer zitten dia-blowen :7 niet zo lang geleden. ben ondertussen maandje of 2-3 weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voeg mijn e mail aan Ron de leider van de www.coax.nl bij deze toe....lees en huiver !!!

Hoi Ron,

Toch wel jammer dat je zulke bullshit gelooft en nog erger dat je het accepteerd !!

Het is wel waar dat de snelheid constanter is geworden de laatste week maar nog slecht genoeg is om te constateren dat er in de 'spits' uren nog steeds een tiende deel (dat was een honderdste deel dus 1Kb) overbijft van de snelheid die ik om 06.00 AM heb. (gisteravond bv. 632bits per seconde !!) Dus die leugen van een voeding die de dicht bij die LANCity ligt is helaas weer eens een slechte poging van chello om hun vakmanschap teverdoezelen. Waarom zeg ik dat ? Mijn modem heeft namelijk geen voetjes die hem kunnen dragen, deze Lanshitty staat al 3 jaar op dezelfde plaats. Dus s' ochtends om 06.00AM een snelheid van 128KB en s' avonds na 4 uur 10KB .......dit was 1 KB dus heeft Chello een mini kleine overwinning behaald....

Ron laat je niet zo betuttelen door die monopolist en volg de stem van je volk. Je verliest op deze manier je gezicht en wordt uiteindelijk door je volk uitgespuugt als een polticus die kontjes kust.
Terwijl je bedoelingen zo goed zijn .......

Veel sterkte allemaal met de heilige oorlog tegen de bloedende monopolist Kwello BV

Een vriendelijke groet van Burner, always at your service !!

0800-1424 Chellosupport u kotst maar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op vrijdag 30 november 2001 15:36 schreef Chellosupport het volgende:
Niemand herrinert me! BOOHOOHOO! :'(

kom op... Atting was m'n Suupje, ik zat meestal naast het Suupblok, en aan de hoofdingangkant. Ben kent me, ik heb saman met hem nog een keer zitten dia-blowen :7 niet zo lang geleden. ben ondertussen maandje of 2-3 weg.
Dan Rob v Empel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Yez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 01 december 2001 14:46 schreef Chellosupport het volgende:
Yez!
w00t!

Ik had het aan Rene gevraagd, want ik wist het niet zeker meer, maar dus toch.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He, gezellig! Nu nog ICQ's uitwisselen :) Ik bedoel dus die van Chellosupport.

Met Chello gaat het nog steeds niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Ik heb afgelopen vrijdag een sollicitatie gesprek gehad bij UPC in helmond, De functie was voor interne IT support.

Anyway, in de hal stonden al 5/6 mensen met doosjes in hun handen.. "hier, jullie mogen die rotzooi weer terug hebben" :D

edit:
Chellosupport: Ben, aka Splet ?
Is een vriend van me n.l. heeft ook ooit bij chello gewerkt, en speelt ook veel diablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben werkt nog steeds bij UPC/Chello zover ik weet.... of niet ex-collegatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zaterdag 01 december 2001 23:52 schreef Phantom_ het volgende:
Ik heb afgelopen vrijdag een sollicitatie gesprek gehad bij UPC in helmond, De functie was voor interne IT support.

Anyway, in de hal stonden al 5/6 mensen met doosjes in hun handen.. "hier, jullie mogen die rotzooi weer terug hebben" :D

edit:
Chellosupport: Ben, aka Splet ?
Is een vriend van me n.l. heeft ook ooit bij chello gewerkt, en speelt ook veel diablo.
Splet ? ff denke [666]Splet ? die van de Q2 scene, eerst nog met game pad spelend :) is dat Ben ?..

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Op zondag 02 december 2001 20:15 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Splet ? ff denke [666]Splet ? die van de Q2 scene, eerst nog met game pad spelend :) is dat Ben ?..

:D
Dat is de ben die ik ken ja, maar hij werkt nu niet meer bij chello ('k heb um vanmorgen nog gesproken daarover). Hij wil er wel weer gaan werken, maar ze hebben een personeels stop schijnbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op zondag 02 december 2001 21:31 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Dat is de ben die ik ken ja, maar hij werkt nu niet meer bij chello ('k heb um vanmorgen nog gesproken daarover). Hij wil er wel weer gaan werken, maar ze hebben een personeels stop schijnbaar..
Hah! sjees.. die ken ik nog wel ja, zal me niet verbazen als die ergens in mijn Quake 2 group van ICQ zit.

Maar ze kunnen hier wel mensen gebruiken hoor, zekers te weten.. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
alleen willen ze de veteranen kwijt omdat ze geen contract kunnen geven. dus je werkt er een een jaar en je wordt eruit geknikkert, tenzij je uitzonderlijk goed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chellosupporters zijn schaars. :Z
Waarom leven al die ex Chellosupporters :r hun frustraties hier uit over hun arbeidsleven, waarom gaan jullie niet weer gewoon bij Chello werken. Dan hebben wij weer meer snelheid tijdens de 'spits'. We kunnen het wel begrijpen als de helpdesk er niet beter van wordt.
Natuurlijk zijn de echte geheimen ( in's en out's) altijd welkom op deze topic. 8-)
Maar de topic wordt saai als we het over Ben en Quake gaan hebben... :(
Hier wordt een heilige oorlog gevoerd !!!! Tegen Chello wel te weten.............. |:(

Dus kom op en stop met zemelen en gooi is wat nitroglycerine op het vuur want de boel dooft hier uit !!!

ATTELLLAAHHHHHHHHH !!!!!!!!!! Chello sucks real bad

we must keep on fighting them for our right and for our speed.

met alle gelukswensen voor diegene die de ballen hebben om hun persoonlijke energie in deze heilige oorlog te verbranden en aan diegene die het al hebben opgegeven ik zal jullie nooi vergeten ....UPC Sucks alias Fuck UPC he died in combat RIP,
Zwadke alias Atella who nearly lost his ping on the battle road to the router. God bless the microchip.....

Bij de minste geringste storing of een vermoeden daarvan kunt u bellen gratis naar 0800-1424
Ook voor telage of geen snelheid kunt u bellen... naar 0800-1424
Laad eerst u batterij nokkie nokkie vol, neem een borreltje een jointje en bereid uzelf voor. Het gaat een mens niet in de koude kleren zitten...veel sterkte en hou in het oog dat u vecht voor de rechten van onze kinderen. (en onze FL100,-)

Burner will keep on fighting he will never submit to Chello !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NEVER SUBMITT !!!!

KEEP FIGHTING !!!

DON'T GET WEAK !!!

RESIST !!!

FREEDOM .....COMES WITH PAIN....

REAL PC FREAKS DON'T GIVE UP !!!!

Burner will keep on fighting and seeks support !!!

(not from Chello pls)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Burner heeft wel gelijk ;)

Warbringer en Chellosupport, het is op zich wel aardig die uitwisseling van vriendelijkheden hoor!
Je schopt het topic naar boven, maar tegelijk haal je de essentie van het verhaal naar beneden! :(

Als ik een topic volg- en zeker een langlopende - en merk dat het overgaat in }:O en }:O jes of wat flamerig gedrag, hou ik die topic voor gezien.

Ga lekker verder in de < HK > en laat deze topic met rust of kom met ervaringen waar anderen wat aan hebben.

Een ander idee is misschien een topic te starten:

Hoe kom ik in contact met ex-UPC medewerkers. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Oh ja, Burner (Network+++) have a :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die hier komen kijken zoeken namelijk steun ..zij denken dat ze alleen staan in deze godvergeten poel van verderf en monopolisten. Daarom is het belangrijk dat we veel gal en rioollucht ontvangen over en van Chello. Mensen die dus boos en gefrustreerd zijn vanwege hun eerste poging met de helpdesk (ik hoop dat jullie voorbereid waren ;( )zij halen hier hun gram. Wij zijn met zijn allen een luisterend oor, een schouder die ondersteunt.

tips:

Batterijtje was al vol .....
Biertje,sukkie....
0800-1424 GRATIS GRATIS
Noteer meteen zijn naam ( doe net alsof je hem niet verstond en vraag het zonodig want je vind het fijn om een persoon bij zijn naam aan tekunnen spreken 8-) )
ZEG NOOIT DAT JE EEN FIREWALL HEBT want dan hebben ze een reden om hun gebrekkige DHCP servers teverdoezelen.
Ze dwingen je deze teverwijderen en hangen onbeschoft op als je hem voor gek verklaart...( personal experience dudes...)
Be prepared and take your time |:(

GOD BLESS US ALL......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Ik ben niet gelijk al te hoopvol maar het lijkt er op dat het capaciteitsprobleem hier in ieder geval tijdelijk is opgelost na een half jaar klagen en nadat het probleem al weken bij een senior ligt. En niet te vergeten na dagen wachten aan de telefoon :( Maar je weet het nooit bij Chello, misschien hebben ze even wat mensen die te veel dataverkeer veroorzaken een brief gestuurd en is het over een maand weer fout. Maar voorlopig doet ie het al een paar dagen goed en ik hoop dat dat zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Vanuit 1111 (Diemen) had ik ook al zoiets gehoord.
Snelheid van 904kb/sec en ze (UPC of namens) waren druk bezig in de straat.
Zelf nog test kunnen doen (zelfdeHUB) was toen 15KB/sec :'(
Lijkt me op het kenteken model. :(
Oneven eruit en even erin, iedereen weer even tevreden....

Ondertussen met mijn MXstream aardig tevreden constant 53.7KB/sec.

Kwello had echt meer beloofd.

Was ik maar Jan Mulder, had ik zendtijd genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 03 december 2001 13:02 schreef Chellosupport het volgende:
alleen willen ze de veteranen kwijt omdat ze geen contract kunnen geven. dus je werkt er een een jaar en je wordt eruit geknikkert, tenzij je uitzonderlijk goed bent.
Ik ben (denk ik) niet uitzonderlijk goed, en ik heb nog een contract tot februari.. oei oei.

Weet je wat het probleem van Atella is?
De buurt waar hij in zit is gewoon klote, zoals als Tebenet gebied nu is (insiders weten het wel).

Volgens mij (als mijn persoonlijke, niet chello-HD'er mening) is UPC gewoon te cheap om daar eens een keer GOED SPUL neer te zetten. De hoofdreden daarachter zal denk ik $$$ zijn.
Het is ook duur, een nieuw netwerk, nieuwe servers, DHCP, DNS, proxy etc.. da's niet niks. Maar als ze dat doen krijg je zoveel minder klachten, zoveel effectiviteits-increase (op alle afdelingen), daar gaat hun rep van omhoog, en misschien ook zelfs de beurskoers.. en dat moeten ze hebben.

Atella voert een nobele strijd, om wat gedaan te krijgen, maar ik denk dat het alsnog tevergeefs is, want ik denk dat de HD-ers die Atella spreekt, die hebben helaas de bevoegdheid niet om een compleet nieuw serverpark te laten installeren, en diegene die er wel de bevoegdheid voor hebben, die vertikken het, want die staan zover van de werkvloer af, die geven er geen fuck om. Maar de HD kan weer klappen vangen voor dingen waar ze niks aan kunnen doen..

het is oneerlijk in de wereld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 04 december 2001 00:59 schreef Warbringer het volgende:

[..]

ik denk dat de HD-ers die Atella spreekt, die hebben helaas de bevoegdheid niet om een compleet nieuw serverpark te laten installeren, en diegene die er wel de bevoegdheid voor hebben, die vertikken het, want die staan zover van de werkvloer af, die geven er geen fuck om. Maar de HD kan weer klappen vangen voor dingen waar ze niks aan kunnen doen..

het is oneerlijk in de wereld..
Ja, precies en daar baal ik dus ook van, want de HD jongens en meiden en wat daar weer achter zit kunnen hun werk daardoor niet met plezier doen. |:(
iig ben ik over naar ADSL(komt mijn gezondheid ten goede)en wacht een aantal maanden of er (daad)werkelijk wat gebeurd. Kan altijd weer terug, alhoewel :?
Briefjes sturen over teveel dataverkeer enz. hebben weinig zin. Kijk als ze nu constant 500kb/sec bieden was ik al tevreden.

Overigens: bedankt voor de steun, dat bedoelde ik eigenlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
De snelheid begint al weer minder te worden :( Ik vrees dat Chello niet langer dan een paar dagen snel is geweest :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 21:47 schreef Pc123 het volgende:
De snelheid begint al weer minder te worden :( Ik vrees dat Chello niet langer dan een paar dagen snel is geweest :r
Nog minder? Was vanavond bij buurman, simpel netwerkje 3 pjoeters, een coming-tweaker *D ( 12jr) geen servers etc.
Is echt zielig, 4KB/sec..........
Pa kon geen pagina meer openen, maar net als de meeste gebruikers: ik wacht wel tot er meer snelheid is.... :'(
Daar drijft Kwello nog op!

BTW nog geen bericht van UPC gehad, ga ze dus morgen achter hun r..t aanzitten.
Amsterdams Stadsblad had interesse, maar geen aandacht aan besteedt. Kassa! was ook al geen suc6.
Weet iemand hoe de Raad van Bestuur is samengesteld.? :?

Lijkt me typisch een geval van proberen een deksel op de pot te gooien!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
natuurlijk proberen ze het deksel erop te gooien. dat is de strategie met de meeste klachten. :D

ben je al naar het kantongerecht geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 22:31 schreef Chellosupport het volgende:

ben je al naar het kantongerecht geweest?
Eerst manen, dat hoort erbij, helaas. Oftewel het spel meespelen. Ik moet aantonen dat ik mijn best heb gedaan als consument. :(

Als jouw Sinterklaascadootje morgen of over drie maanden stuk is hoef je niks aan te tonen :(

Kost me overigens weer Hfl 15,= :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ik zou haast zeggen dat je al enigszins je best gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op donderdag 06 december 2001 11:38 schreef Chellosupport het volgende:
stel je voor, een klant die meewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 11:38 schreef Chellosupport het volgende:
Ivm gezondheid kan ik niet altijd full speed ahead, ja, dacht het wel *D

En nu ff lachen:
meeltje van Planet gehad:

Geachte heer AteLLa,

Het spijt ons u te moeten meedelen dat het door technische problemen tijdelijk niet mogelijk is om tussentijds uw abonnementsvorm te wijzigen. |:(

Hoewel het in principe wel mogelijk is om aan het einde van het jaarcontract een abonnementswijziging door te voeren, raden we u dit ten sterkste af. De technische problemen maken de abonnmementswijziging een langdurig proces: het is mogelijk dat u tijdens de abonnementswijziging gedurende enkele maanden geen gebruik kunt maken van uw ADSL-aansluiting.

We adviseren u daarom om uw wijziging pas na 1 januari 2002 aan te vragen. We werken hard om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en bieden onze excuses aan voor de overlast . :'(

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben, klikt u dan op 'reply' of 'antwoorden'.

Met vriendelijke groet,

Customer Services
Planet Internet

Kan toch niet waar zijn he? van de regen in drup :(

Nieuwe strijd :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
25 % reductie van personeelsbezetting bij UPC was niet iets waar ik op uit was. |:(
Eigenlijk 50% meer productservice, maar ja, Malone he. is en blijft een zakkenvuller en straks ligt alles plat, behalve TV en radio. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
nog een teken dat het niet fantastisch gaat. de drastische maatregelen om het schip te redden worden uit de kast gehaalt.

hoop dat niet teveel van die 25% in het netwerkonderhoudspersoneel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Hey Atella, ik kom ook weer ff op visite in deze draad, ik zal zo ff alles lezen wat ik gemist heb. Was nogal druk met school enzo de laatste tijd. (Nog steeds eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 06 december 2001 22:54 schreef GerbenW het volgende:
Hey Atella, ik kom ook weer ff op visite in deze draad, ik zal zo ff alles lezen wat ik gemist heb. Was nogal druk met school enzo de laatste tijd. (Nog steeds eigenlijk)
Hoop gebeurd, maar niet van de kant van UPC, of je moet de dump van personeel als een positieve actie zien |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
Nouja misschien is het wel positief.. Als ze zoveel lui de deur uit schoppen hebben ze natuurlijk meer cash voor andere dingen, maar ik betwijfel of ze die gaan uitgeven aan bandbreedte in minderbedeelde gebieden. :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ben bang dat we straks alleen nog RTV hebben.
Die deskdingetjes waren ook al geen suc6.
'k Ben benieuwd wat hun long term policy is, en eigenlijk meer op short term.

Hoeveel klanten weten uberhaupt dat hun verbinding slecht is? Hier kunnen we dat wel ongeveer meten, maar die andere 220.899 abo's ?

Overnemen door de overheid? en dan minimaal aan 10 providers verhuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Hmm nouja misschien komen er meer centjes nu UPC is overgenomen door Liberty Media, maar ik zie 't niet gebeuren dat de overheid de handel overneemt. Maar als ik het goed begrijp heb je Chello dus opgezegd? Of heb je het nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tot 1-1-2002 dan gaat ie eraf. Met ADSL best tevreden, maar ga niemand ermee zieken. :)
Los daarvan ga ik door met actie.

Daarnaast is het prettig om te vergelijken en te helpen met afkicken. Bijv. 22.00 uur Chello 6kB en ADSL 53,7kB constant. :P

Wilde al wel upgraden naar Advanced, maar dat had ik hierboven al geschetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Geen matches
En is die 53 KB/sec goed? Kheb eigeluk geen idee waar die ADSL-verbindingen op gecapped zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op donderdag 06 december 2001 23:36 schreef GerbenW het volgende:
En is die 53 KB/sec goed? Kheb eigeluk geen idee waar die ADSL-verbindingen op gecapped zijn..
Vast wel :) 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Sorry, Comfort wordt serverbased gecapped op 512 Kb down en 64 Kb up
Advanced op het dubbele als dat is wat je bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 06 december 2001 23:56 schreef AteLLa het volgende:
Sorry, Comfort wordt serverbased gecapped op 512 Kb down en 64 Kb up
Advanced op het dubbele als dat is wat je bedoeld.
Ik bedoelde gewoon jouw verbinding eigenlijk.. 53 is wel lekker, als je kijkt naar jouw Chello snelheid tenminste. Als je kijkt naar de snelheid van een Chello-abonnee met een goeie verbinding is het weer traag natuurlijk.

512 kb is maar een derde van de 1,5 Mb van Chello en de uploadsnelheid van 64 kb is ook maar de helft van de 128 kb van Chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote nederlaag voor Chello....

Gister is bekend gemaakt dat Chello zich terug trekt uit hun loopgraven rond gebied 1107. Met 650 eenheden trekt de vijand zich terug in hun grotten en tunneltjes. Ze laten hun verzwakte broeders achter in een woedende menigte. Ontevreden slachtoffers kunnen waarschijnlijk fluiten naar de mooie beloftes die de tiran heeft verkondigt. Nadat u uw stem (handtekening) had gegeven bleek al snel dat u niet meer bent dan een lastpak die de HD overbelast met uw eeuwig storende firewall. Het oorlogsapparaat kampt met een enorme schuldenlast. Zo zag de tiran in het tweede kwartaal het nettoverlies oplopen van 368 miljoen in 2000 naar 563 miljoen euro (f 1,2 miljard) nu. De tiran probeert ten koste van alles om de kosten te drukken. Ten kosten van alles ......dan weet u toch genoeg.....ten koste van uw snelheid, ten koste van uw plezier ten koste van uw gezondheid.

Dit bericht is geldig voor ALLE postcodes niet langer alleen voor het 1107 gebied en HUB AMS 5-02.
Dus als u al die tijd wel tevreden bent geweest dan kunt u zich nu echt zorgen gaan maken over de tactieken die de tiran gaat uitvoeren.

Dus bellen naar 0800-1424 (nu nog gratis nummer)
Batterij was al opgeladen...
Oxazepam Dumex 10mg in het maagje.
Meteen de naam noteren van de HD'er
Veel klagen over alles wat u niet bevalt.
Ook al heeft u een goede verbinding u moet vechten voor uw rechten ...

ATTELLLAHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ik ben iig een stuk rustiger geworden ;) met deze constanten.
De buren van een threadje hoger zijn net bij mij langs geweest voor de overgang naar ADSL. Waren daar, net als ik, nog steeds abo, dus I-Netten voor 84,= per maand :P

En er gaan er nog meer over uit onze groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Vandaag bericht gehad van de heer Lousberg, Raad van Bestuur van dochter Priority Telecom. Daar zit hij dus in, wist ik niet |:(
Brief van 13/11 is nu 4/12 doorgestuurd aan de

Manager National Correspondence Team van UPC Nederland,kortweg MNCTUPCNED :+ t.a.v. mevr. Huizinga-Boerma Postbus 80900 1005 DA Amsterdam.

Dat bedoel ik nu met snelheid en efficiency! Wordt staks nog 28% brakker :r

Maar goed, ik heb iig bericht gehad :z

Het adres om te schrijven hebben jullie iig. suc6! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nieuwtje voor het thuis front.

Sinds AteLLa met pensioen is lijkt het wel of alle Tweakers tevreden zijn met hun 28% snelheid in plaats van de volle 1024 Kbits/8=256 Kbytes per seconde.

Ik kom namelijk in de spits (tussen 15.00pm t/m 0.100am) niet echt verder dan een luizige maar wel duur betaalde 5 Kb ( dit was tot voorkort nog 1 Kb maar dankzij AteLLa nu 5 Kb tnx dude *D. ) Ondanks dat ik als een verslaafde |:( test downloads doe bij de test server van fuck-upc, ben ik niet onder de indruk van meetresultaten. De time outs worden namelijk nooit meegerekend en die zijn natuurlijk destructief voor hun zogenaamde gemiddelde. O ja als uw gebied rood is meteen geld eisen !!!

Ik roep iedereen op zijn gevoelens tedelen met de andere slachtoffers onder ons. Gooi het maar in de groep het is de December maand ik kan wel wat steun gebruiken van mede slachtoffers.

Ik ga zelf nog ff lekker bellen
Batterijtje was al vol..
0800-1424
Neem de tijd ervoor ongeveer 90 min
Muziek
Goede houding ( we willen geen RSI).
Bel vroeg als iedereen nog vrendelijk is...

Veel geluk en een prettige dag allemaal.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
O ja dat was ik vergeten...

Het nieuws voor het thuis front geldt vooral voor mijn buren die niet eens beseffen dat ze leven....
Maar wel bij ons freaks komen klagen dat hun internet nogal slecht is ....of ik ff kan kijken ....

Of ik helelmaal debiel ben zeker !!! Ik werk niet bij Kwello !!!

Ga zelf maar is bellen ....op de topic staan de beste tips om te overleven.... (dit geldt niet voor MXP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Special thanks to Johnny Appleseed ....

For his support for this topic in the past.

God bless the moderators.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou met pensioen qua Chello ben ik nog niet. Wel een test afcick cursus tot 1januari........
Nog maar twee keer per dag een testje doen van 0f 1MB of 5MB >:)

En dan krijg ik wel eens aardige meldingen

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EHEARHMDHHE

Don't worry Burner gewoon doorgaan :(

[edit] de b tjes ff gerest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
En deze van 4 uur gisterenmiddag

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EAREPHMDHHE

Toen zat ik dus al aan mijn max :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Blijkbaar heeft de visualisatie van mijn probs iedereen stilgemaakt. >:)
Van UPC inmiddels bevestiging van opzegging gehad. Bericht op mijn claim via MNCTUPCNED heb ik nog niet gehad....

Als je zelf nog leuke dumpjes hebt; laat maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
ziet ik windows XP? ja, ik zie, ik zie.

nie aan helpdesk vertellen, flippen ze :D

Tja. of je dat geld nog ooit ziet vraag ik me af... als je kijkt dat ze zoveel mensen moeten onstslaan voor de centjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 10 december 2001 23:00 schreef Chellosupport het volgende:

Tja. of je dat geld nog ooit ziet vraag ik me af... als je kijkt dat ze zoveel mensen moeten onstslaan voor de centjes...
Tja... XP word (nog) niet ondersteund..
Wij kregen het op de HD na een dag testen al voor elkaar, om dat ding geen lease te laten slikken.. :) fijn joh.. windows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:56

Chiron

Moderator Discord
Geen matches
Behaalde download snelheid: 1265 Kbit/sec
158.1 KByte/sec
19.8 x ISDN
De behaalde snelheid is: perfect
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte download snelheid

Postcode 1191NX
IP adres 24.132.127.0
Tijdstip van de meting 2001-12-10 23:44:54
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 31.45 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 4973 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)

hm hier gaat het weer eens wat beter sinds een paar weken, daarvoor altijd zo rond de 50kb/s

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 10 december 2001 23:00 schreef Chellosupport het volgende:

helemaal nie :)
het wordt nog niet ondersteund ...thats all
owja in winxp pro staat QOS aan die standaard zon 15-20% van je inet wegvreet ...uitzetten die hap !!!

nyway, in welk gebied woon jij dewd (atella dus...) want jouw con zuigt niet gewoon hard , nee het rukt gewoon 79x aars !!

als het iets anders is dan :
zutphen en omgeving,ede,leeuwarden,almere

mail me je klantnum, dan zal ik zsm eens gaan kijken ....
djpsychic@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 20:56 schreef AteLLa het volgende:
Hej Tweakers,
Onlangs maakte ik melding van de zeer slechte HUBAMS05-2 van Chello. Inmiddels is de (p)testserver zovaak bezocht dat de HUB op dit moment in het rood staat.
Vanmiddag brieven aan de Raad van Bestuur gestuurd en de Customers Communications desk.(250 gram). In 190! tests over 14 dagen haal ik <40 kilobytes/sec gemiddeld!
Moet je niet gemiddeld < 16 kbyte/s hebben voordat het rood wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op maandag 10 december 2001 23:41 schreef Warbringer het volgende:

[..]

Tja... XP word (nog) niet ondersteund..
Wij kregen het op de HD na een dag testen al voor elkaar, om dat ding geen lease te laten slikken.. :) fijn joh.. windows :)
De twee TD-ers die bij mij de eerste keer zijn geweest hadden geen prob met XP, de ene had al een tijdje build2485
:)
Dus onofficieel kan het dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op maandag 10 december 2001 23:47 schreef Ener-G het volgende:

hm hier gaat het weer eens wat beter sinds een paar weken, daarvoor altijd zo rond de 50kb/s
Heeft de actie voor Holendrecht? iig al wat opgeleverd, in 1111 Diemen gaat het ook al een stuk beter.
Bij mij nog steeds :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 01:26 schreef psychic het volgende:

[..]

helemaal nie :)

nyway, in welk gebied woon jij dewd (atella dus...) want jouw con zuigt niet gewoon hard , nee het rukt gewoon 79x aars !!

mail me je klantnum, dan zal ik zsm eens gaan kijken ....
djpsychic@hotmail.com
Amsterdam Zuidoost >:)

al gemailed tnx! :)

De tip over QOS in dank aangenomen, maar heb Home
Overigens onder W2K.98se 95! en ME psies zelfde prob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 14:29 schreef OlafvdSpek het volgende:

[..]

Moet je niet gemiddeld < 16 kbyte/s hebben voordat het rood wordt?
Is idd zo, maar er wordt pas gesproken over storing of een slechte verbinding als je onder de 40 :( zit. Dan pas komt de TD kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Even een plaatje van zojuist, op m'n andere Pc (P3 500
512MB ATIrage etc) geen toeters en bellen ME geen vuurmuur geen netwerk echt standalone.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/EPOODMHMHHE

Volgens UPC is dit een voldoende snelheid!! |:(

Met mijn ADSL ben ik nu dik :+ tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 17:24 schreef AteLLa het volgende:
Volgens UPC is dit een voldoende snelheid!! |:(
Niet om het een of ander ...... .
Klinkt misschien een beetje lullig maar, het is voldoende snelheid...
waarom?
omdat Chello géén minimale snelheid garandeerd .(punt)
Staat in de voorwaarden,staat op de site,behoor je te weten .....

No offence..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
Dat is gewoon een excuus dat ze de storing niet op hoeven te lossen!!! Breedband internet, online gamen, radio, video, chello belooft het allemaal en dat is niet mogelijk met zo'n lage snelheid en zo veel packetloss. Je betaalt een hele hoop geld en dan moeten ze een redelijke goede verbinding leveren wat vaak niet gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm adam zuidoost.... dat is niet het gebied voor ik voor op de helpdesk zit, maar ik denk dat ik wel wat kan doen offcourse....

owja xp wordt idd onofficieel al wel gesupport, is bijna gelijk aan win2k, alleen er zijn gewoon nog wat dingen die moeten worden uitgezocht (bijv dat utp-link verhaal,QOS etc)

edit ; mocht je dit lezen, ben nu voor je aan het bellen.
owkee dat gesprek verliep niet echt vlot...
hoewel ik zei dat ik van de HD in ehv was, behandeld die gast me nog als klant , naja , nyway
ze zijn ATM goed bereikbaar, ik hoefde nog geen 2 min te wachten.

dus bel zelf even naar 0800-1424, optie 1, 5
noteer van tevoren je ip adress, mac adress van je lancity(of gisn van je motorola) , houd vast wat testresultaten bij de hand. owja meld ook even dat je win2000 hebt en geen winxp , want dat ondersteunen ze idd nog niet.
schakel firewalls etc uit, kazaa etc uit, netwerk uit, oftewel een "kaal" systeem. als je dan belt leg het probleem even uit, zeg dat ik ook gebeld heb (dennis van de chello-support ehv) en vraag hem of hij je wil doorzetten naar tweede lijn. gegroet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 17:33 schreef psychic het volgende:
mmm adam zuidoost.... dat is niet het gebied voor ik voor op de helpdesk zit, maar ik denk dat ik wel wat kan doen offcourse....

owja xp wordt idd onofficieel al wel gesupport, is bijna gelijk aan win2k, alleen er zijn gewoon nog wat dingen die moeten worden uitgezocht (bijv dat utp-link verhaal,QOS etc)
Jij begrijpt het gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 17:28 schreef PvH het volgende:

[..]

No offence..
Oke, maar hoe zou jij je voelen met zo een snel :? heid.
Ik weet ook wel dat ze geen minimumsnelheid willen garanderen, maar als je 's-avonds thuiskomt en je hebt niet meer dan 4KB, je moet 's-morgens om 6 uur op voor ut werk, dan ga je toch niet 's-nachts je spelletjes spelen en mp3tjes ophalen. Ik vind (weer statement) dat die snelheid bij ons (HUBAMS05-2) gewoon brak is en er iets aan moet worden gedaan.(punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

ik heb met chello [a'dam] meestal onder de 10kb/s :(
zal ik ook m,aar eens klagen ?

edit:
zullen we handtekeningen verzamelen ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 17:43 schreef Firestone het volgende:
ik heb met chello [a'dam] meestal onder de 10kb/s :(
zal ik ook m,aar eens klagen ?
Waar was je al die tijd!!!!!!!!!!! >:)
direct, er dus sprake van storing

0800-1424

Instructies om te bellen staan in het draadje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Op dinsdag 11 december 2001 17:43 schreef Firestone het volgende:

edit:
zullen we handtekeningen verzamelen ? :(
Research eerst, weten in welke je HUB je zit, tests doen, elke keer dat je verbinding onder de 40KB zit bellen.
Vrienden buurtgenoten waarvan jij weet dat ze bij ***** zitten mee laten testen, en dan met name op de momenten dat ZIJ willen I-netten en niet wanneer *** voldoende bandbreedte heeft........
Ik kan je wel vertellen dat het akelig is voor je gezondheid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Geen matches
ik stuur wel een mailtje :)
maar geen reply word [a]2000 mailtjes >:)

ik :r om helpdesks
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste