Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Dat zeg ik.....GAMMA !Op donderdag 15 november 2001 21:10 schreef tazzman het volgende:
[..]
D'r moet meer blauw in
Verwijderd
dat met die kleur problemen had ik eerst ook, maar kan je hem niet eerst beter even saven als een psd, dan bewerken met alle kleuren en effecten die photo shop bied en uit eindelijk weer terug zetten naar bitmap formaat? Zo doe ik het tenminste.....alleen de inspiratie is even wegOp donderdag 15 november 2001 21:09 schreef Evilernie het volgende:
Mensen, ik ben nog bezig geweest om de tweakers boeing 744 wat te enhancen, Maar het probleem is Als ik brobeer die textures te editen in photoshop en ik wil i.p.v. de witte kleur van de kist, tweakers net blauw vullen, wordt het gevulde vak grijs. Moet ik een nieuwe layer aanmaken voor elk hoekje want het is behoorlijk irritant, maar ik heb echt een supergoed idee voor een kleurenschema... dus...Ik gebruik de opensky 747 white voor fs2000 (ik heb zelf 2002)
Verwijderd
Weet ik veel ik moet een nickname/callsign opgeven....zo heb je bijv. USA1207 maar wat is dat voor nederlanders?Op donderdag 15 november 2001 21:17 schreef bolk het volgende:
[..]
cessna?
PH-YOO - Cessna N123 HeavyOp donderdag 15 november 2001 21:16 schreef Aerodynamic het volgende:
Wat is een realistische callsign voor een cessna in FS 2002?
nee, ff zonder dollen... mooi dat we toestemming hebben nu. Idd zou ik ook dat zwart op de hierboven geposte 737 liever blauw of gewoon wit zien, maar da's natuurlijk ook weer een mening.
Ik ga zomet1 nog wel ff wat fotosoepen, kijken of ik nog iets zinnigs met me vrijetijd kan doenOp donderdag 15 november 2001 20:35 schreef bolk het volgende:
Wie kan er naast onderstaand logo nog meer logo's fotosoepen?
Een logo is een beetje weinig(no offence tegen deze
)
[afbeelding]
Verwijderd
Ja natuurlijk DOMOp donderdag 15 november 2001 21:22 schreef bennierex het volgende:
[..]
PH-YOO - Cessna N123 Heavy
nee, ff zonder dollen... mooi dat we toestemming hebben nu. Idd zou ik ook dat zwart op de hierboven geposte 737 liever blauw of gewoon wit zien, maar da's natuurlijk ook weer een mening.

tampert, kriminalpolizei
thanx, dat werkt idd...Op donderdag 15 november 2001 21:20 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
dat met die kleur problemen had ik eerst ook, maar kan je hem niet eerst beter even saven als een psd, dan bewerken met alle kleuren en effecten die photo shop bied en uit eindelijk weer terug zetten naar bitmap formaat? Zo doe ik het tenminste.....alleen de inspiratie is even weg
tampert, kriminalpolizei
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Meel me maar ff ..Op donderdag 15 november 2001 21:08 schreef bolk het volgende:
[..]
er moeten alleen nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar daar heb ik het nog wel met blackhole over
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
GoT FREIGHT, WILL DELIVER!
of GoT FREIGHT? WE'LL DELIVER! ofzo. Zoiets. Naja.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ben nu bezig aan rooster en indeling van de kisten en het benoemen van de kisten.
Tot morgen is er niet te veranderen aan de volgende vloot:
Boeing 747-400 PH-GOA
Boeing 747-400 PH-GOB
Boeing 737-400 PH-GOC
Boeing 737-400 PH-GOD
Boeing 737-400 PH-GOE
Boeing 737-400 PH-GOF
Boeing 737-400 PH-GOG
Boeing 767-400 PH-GOH
Boeing 767-400 PH-GOI
Boeing 767-400 PH-GOJ
Fokker 100 PH-GOK
Fokker 100 PH-GOL
Les kisten:
Cessna Skyhawk 172SP PH-GOM
Cessna Skyhawk 172SP PH-GON
Cessna Skyhawk 172SP PH-GOO
Cessna Skyhawk 172SP PH-GOP
Cessna Skylane 182S PH-GOQ
Cessna Skylane 182R RG PH-GOR
Prive kisten (charters):
Falcon 50 PH-GOS
Learjet 45 PH-GOT
Post jullie meningen even..
Btw ik word vlieger + instructeur soooo welcome Pilots
CYa!
Iceman
Ja, ik ben ook voor een dc8 of 707Op donderdag 15 november 2001 22:09 schreef tazzman het volgende:
Misschien ook wel een leuke kreet voor op de romp van de Cargo kisten... :
GoT FREIGHT, WILL DELIVER!
of GoT FREIGHT? WE'LL DELIVER! ofzo. Zoiets. Naja.
MOet je ook een examen doen om een va piloot te worden?
Smisschien wel leuk
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
problematisch.... ik denk dat we als beginnende airline niet zulke kisten kunnen betalen.Op donderdag 15 november 2001 22:10 schreef mr.iceman het volgende:
Heyzz,
Ben nu bezig aan rooster en indeling van de kisten en het benoemen van de kisten.
Tot morgen is er niet te veranderen aan de volgende vloot:
Boeing 747-400 PH-GOA
Boeing 747-400 PH-GOB
Boeing 737-400 PH-GOC
Boeing 737-400 PH-GOD
Boeing 737-400 PH-GOE
Boeing 737-400 PH-GOF
Boeing 737-400 PH-GOG
Boeing 767-400 PH-GOH
Boeing 767-400 PH-GOI
Boeing 767-400 PH-GOJ
Fokker 100 PH-GOK
Fokker 100 PH-GOL
Les kisten:
Cessna Skyhawk 172SP PH-GOM
Cessna Skyhawk 172SP PH-GON
Cessna Skyhawk 172SP PH-GOO
Cessna Skyhawk 172SP PH-GOP
Cessna Skylane 182S PH-GOQ
Cessna Skylane 182R RG PH-GOR
Prive kisten (charters):
Falcon 50 PH-GOS
Learjet 45 PH-GOT
Post jullie meningen even..
Btw ik word vlieger + instructeur soooo welcome Pilots
CYa!
Iceman
En oh ja.
Volgens het register van burgervliegtuigen op 1 juli 1995 bestaan uit de PH-Gxx:
GAU GDA GDH GEN GEO GEP GGG GHB GIN
GAW GLP GOZ GPA GRA GRB GRC GRH GRO
GBB GRY GUT GVE GVM GVN GWJ GWW GYN
GBL GYS GBN GBS
DEze lijst is dus al meer dan 6 jaar oud.
ik vind niet dat we ons om deze dingen druk moeten maken...eerst kleurenschema's ontwerpen enzo
tampert, kriminalpolizei
ennuh... of je piloot en/of instructeur mag worden moet je eerst laten zien dat je het kan natuurlijk
ik ben al lang blij dat de ideen er komenOp donderdag 15 november 2001 22:36 schreef bennierex het volgende:
Geen twin-engine toestellen om op te lessen??? vaag hoor. EN ik vind dat we moeten stemmen over de vloot...
ik ben ff een testforumpje aant maken voor de ontwerpers enzo
Maar dit is wel een cool idee. Maar daar waren jullie het ook al over eens....
Maar mochten jullie (bolk bv.) nog hulp nodig hebben om te PHP'en, of te HTML'en, dan kunnen jullie altijd contact met me opnemen. Weet er wel wat van af.....
Verwijderd

Een kleine adjustment gemaakt...
Misschien een idee om mensen ook hun email-adres te laten registreren ?Op donderdag 15 november 2001 22:51 schreef bolk het volgende:
http://213.51.166.187/flightsim
iedereen die misbruik maakt word per direct gebanned op ip..
Verwijderd
BETERZ !!!Op donderdag 15 november 2001 22:55 schreef bennierex het volgende:
[afbeelding]
Een kleine adjustment gemaakt...
word aan gewerkt.. maar dit is tijdelijk.. en ik heb daar bug report voor uitgevondenOp donderdag 15 november 2001 22:59 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Misschien een idee om mensen ook hun email-adres te laten registreren ?
nu wel
Ok sorrie, zal het daar ook ff meldenOp donderdag 15 november 2001 23:05 schreef bolk het volgende:
[..]
word aan gewerkt.. maar dit is tijdelijk.. en ik heb daar bug report voor uitgevonden![]()
ff uitloggenOp donderdag 15 november 2001 23:05 schreef bennierex het volgende:
Ikke kan niet posten op het VA forum
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik ben toch malle pietje niet!
Maar verder, als er lessen komen dan wil ik zeker weten lessen volgen, ik moet nog wel ergens FS2000 Pro hebben liggen.
There is no magic.
tampert, kriminalpolizei
Ik ben zelf erg ervaren met FS en vlieg al (serieus) van mijn 4e met FS...
Enne, ik denk dat jij je niet hoeft te bemoeien met de organisatie (ofterwel twijfelen aan de instructeurs hoe het wel met hun kennis zit), want ik heb dit al allemaal besproken met Bolk. (niet al te negatief opvatten
Cya!
Iceman
PS. Ook een reactie van "Deze vloot kunnen we nog niet betalen" , maar we zien wel hoe ver we komen....
Waarom niet? Je zou er ook vanuit kunnen gaan dat er een groot concern achter zit dat via een sub-bedrijf zijn activiteiten wilt uitbreiden naar de luchtvaart.Op vrijdag 16 november 2001 16:01 schreef mr.iceman het volgende:
PS. Ook een reactie van "Deze vloot kunnen we nog niet betalen" , maar we zien wel hoe ver we komen....
Neem LTU bijvoorbeeld. LTU voor een groot deel eigendom van Rewe, en Rewe is een grote duitse supermarkt keten. Go figure.
Misschien wordt GoT VA wel opgezet door Ahold Concern (of hoe die AH oppertoko ook mag heten). Deze hebben wel geld zat om een redelijke start vloot aan te schaffen...........of te leasen natuurlijk.
Een groot deel van de kisten van kleinere maatschappijen zijn gewoon gehuurd of geleased van grotere maatschappijen die de betreffende kisten op dat moment niet nodig hebben.
Wacht ff.. er is nog geeneens een site en ik heb de organisatie al bepaald? dat denk ik niet.. ik wil gewoon eerst een site maken en daarna kijken wie er zin hebben en ook de benodigde kennis hebben om zich voor de site in te zetten.. er is helemaal niets vastgelegd..Op vrijdag 16 november 2001 16:01 schreef mr.iceman het volgende:
Bennierex...
Enne, ik denk dat jij je niet hoeft te bemoeien met de organisatie (ofterwel twijfelen aan de instructeurs hoe het wel met hun kennis zit), want ik heb dit al allemaal besproken met Bolk. (niet al te negatief opvatten)
Cya!
Iceman
iedereen die zich meld als instructeur ofzo is alleen maar meegenomen.. later word alles netjes ingedeeld waar we allen over beslissen
Ow, najah, ik vlieg ook al vanaf ongeveer me 4e met FS. Ik vond het alleen een beetje vaag dat je opeens al zelf besloten had (zo leek het) dat je dat allemaal zo kon (als je begrijpt wat ik bedoel)Op vrijdag 16 november 2001 16:01 schreef mr.iceman het volgende:
Bennierex...
Enne, ik denk dat jij je niet hoeft te bemoeien met de organisatie (ofterwel twijfelen aan de instructeurs hoe het wel met hun kennis zit), want ik heb dit al allemaal besproken met Bolk. (niet al te negatief opvatten)
[...]
BTW, ik mag me niet bemoeien met de organistie van jou, maar ik dacht dat we dat hier met z'n allen een beetje aan het doen waren, of zie ik dat nu verkeerd?
kan ik jou misschien bereiken via msn of icq?Op vrijdag 16 november 2001 16:23 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ow, najah, ik vlieg ook al vanaf ongeveer me 4e met FS. Ik vond het alleen een beetje vaag dat je opeens al zelf besloten had (zo leek het) dat je dat allemaal zo kon (als je begrijpt wat ik bedoel)
BTW, ik mag me niet bemoeien met de organistie van jou, maar ik dacht dat we dat hier met z'n allen een beetje aan het doen waren, of zie ik dat nu verkeerd?
Ja, sorry, maar neem wel aan als iemand zich als instructeur aanmeld moet hij er wel zowiezo wat vanaf weten....Op vrijdag 16 november 2001 16:12 schreef bolk het volgende:
[..]
Wacht ff.. er is nog geeneens een site en ik heb de organisatie al bepaald? dat denk ik niet.. ik wil gewoon eerst een site maken en daarna kijken wie er zin hebben en ook de benodigde kennis hebben om zich voor de site in te zetten.. er is helemaal niets vastgelegd..
iedereen die zich meld als instructeur ofzo is alleen maar meegenomen.. later word alles netjes ingedeeld waar we allen over beslissen
CYa!
wat is je username?Op vrijdag 16 november 2001 16:28 schreef The Legend het volgende:
Op dat forum krijg ik nog steeds: Sorry je password is fout, ga terug en probeer het opnieuw
(weer een succesvolle GoT-vlucht: de Learjet van Schiphol met bestemmiong Charleroi is 5 minuten vroeger dan voorzien geland
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
msn: bennierex@hotmail.comOp vrijdag 16 november 2001 16:24 schreef bolk het volgende:
[..]
kan ik jou misschien bereiken via msn of icq?
ghehe... dus duidelijk de harde kern die hierzo zitOp vrijdag 16 november 2001 16:30 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik FS al van in de tijd dat het ipv 256 kleuren nog gewoon 6 kleurtjes met lelijke lijnen waren
(weer een succesvolle GoT-vlucht: de Learjet van Schiphol met bestemmiong Charleroi is 5 minuten vroeger dan voorzien geland)
Ik moest het aan het begin nog in zwart-wit spelen
ik ging net van oslo naar schiphol alleen windhoos had geen zinOp vrijdag 16 november 2001 16:45 schreef bennierex het volgende:
[..]
ghehe... dus duidelijk de harde kern die hierzo zit
Sorry hoor......Op donderdag 15 november 2001 21:03 schreef The_Snake het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOOOOOOOOOWWWWW
die zijn dus ECHT HEEEEEL MOOI vinnik he...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we zijn toch geen DUITSE VA ???
...Make every cut count, even if it is one frame...
Vlaams wellicht?Op vrijdag 16 november 2001 16:48 schreef Roland het volgende:
[..]
Sorry hoor......
Maar we zijn toch geen DUITSE VA ???
Verwijderd
Ik ben niet zo ervaren als de meeste hier, maar ik vind het erg leuk en wil wel wat binnenlandse vluchten doen in een propellor toestel ofzo! Ik krijg nog wat navigatie lessen van maat bennierex , dus dat komt wel goed!
En dat is een goeie, want die vliegt regelmatig in echte simulators. Goeie instructeur dus lijkt me! Ff promoten ;)!
Enneh, ik heb natuurlijk niet echt inbreng, maar kheb een paar ideetjes!
Misschien zijn er een paar FS fanaten die erg van ATC houden. Dan kunnen die het luchtruim onder controle houden.
Er zal vast wel iets voor een prog daarvoor zijn!
En onderlinge communicatie met piloten! Door iemand een (bijv) RW server te laten runnen.
Nog een opmerking. Denken jullie dat het mogelijk is om voor een flightsimmer of 50 een server te hosten? Dat zal denk ik zeker wel bereikt worden, dat aantal!
C ya 8-)!
Nee maar kom op zeg, zulke duitse of vlaamse kleuren : Liever niet!!
Althans, vinnik dan... Ik neem aan dat er weinig GoT-ers zijn die onder een duits/vlaamse vlag willen vliegen?
The LegendOp vrijdag 16 november 2001 16:28 schreef bolk het volgende:
[..]
wat is je username?
http://213.51.166.187/flightsim/topiclist.php?forum=2Op vrijdag 16 november 2001 16:54 schreef Roland het volgende:
Waaaah!!! nee dat al helemaal niet... Alleeh?
Nee maar kom op zeg, zulke duitse of vlaamse kleuren : Liever niet!!
Althans, vinnik dan... Ik neem aan dat er weinig GoT-ers zijn die onder een duits/vlaamse vlag willen vliegen?
er staat nix vast hoor
Nee weet iker staat nix vast hoor
Dan vlieg ik intussen w ff met een blanco learjet...
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Dan is er iets fout met dat registreer script want ik heb het net nog een keer gedaan en ik krijg gewoon de melding: Je bent nu geregistreerd!Op vrijdag 16 november 2001 16:56 schreef bolk het volgende:
[..]
je bent ook niet geregistreerd
Het lukt mij ook niet! Telkens als ik zogenaamd geregistreerd heb krijg ik daarna bij het inloggen de melding dat mijn password fout isOp vrijdag 16 november 2001 17:13 schreef The Legend het volgende:
[..]
Dan is er iets fout met dat registreer script want ik heb het net nog een keer gedaan en ik krijg gewoon de melding: Je bent nu geregistreerd!
![]()
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik post zo ook ff op het VA forum, maar niet iedereen kan daar al in geloof ik
Ideetje
Verwijderd

PS. er moet nog een tekst op, maar die mogen jullie verzinnen
ik was een mysql query vergeten aan te passen

http://213.51.166.187/flightsim werkt weer
WOW!Op vrijdag 16 november 2001 18:19 schreef FastDevil2000 het volgende:
Nieuw ontwerp, reacties graag ( ik post hem zo ook in het VA Forum )
[afbeelding]
Een beauty!! Chapeau
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Heb jij mijn nieuwe plane al binnen via email of niet ... want ik denk dat hij nu qua kleur klaar is ..Op vrijdag 16 november 2001 18:37 schreef bolk het volgende:
Mijn excuses voor degenen die niet konden registreren op het forum
hij is wel gaaf alleen je de romp net zo maken als de staart want dat is wel gaaf, ja ik weet dat het veel werk is maar dan heb je ook wat.Op vrijdag 16 november 2001 18:19 schreef FastDevil2000 het volgende:
Nieuw ontwerp, reacties graag ( ik post hem zo ook in het VA Forum )
[afbeelding]
TopperOp vrijdag 16 november 2001 18:37 schreef bolk het volgende:
Mijn excuses voor degenen die niet konden registreren op het forum
Dit krijg ik overal als ik iets wil postenJe bent niet bevoegd deze pagina te bekijken. Als je denkt dat je dat wel bent kun je contact opnemen met een van de administrators.
dit dus
je account lijkt goed.. log eens uitOp vrijdag 16 november 2001 21:51 schreef The Legend het volgende:
[..]
TopperNu je toch bezig bent met aanpassen, fix dit dan ook ff
[..]
Dit krijg ik overal als ik iets wil posten
http://213.51.166.187/flightsim/index.php?action=logout
ook na uitloggen en opnieuw inloggen!
[edit] laat maar, hij doet het nu wel!
was het mijn of jouw fout? ik heb namelijk jouw account ff een update gegevenOp vrijdag 16 november 2001 23:23 schreef Tourniquet het volgende:
IK krijg op het forum ook "Je bent niet bevoegd deze pagina te bekijken. Als je denkt dat je dat wel bent kun je contact opnemen met een van de administrators."
ook na uitloggen en opnieuw inloggen!
[edit] laat maar, hij doet het nu wel!
geen idee, ik heb nóg een keer me opnieuw ingelogd en toen lukte het opeens wel te postenOp vrijdag 16 november 2001 23:29 schreef bolk het volgende:
[..]
was het mijn of jouw fout? ik heb namelijk jouw account ff een update gegeven
tampert, kriminalpolizei
allebei natuurlijk ,engels wat minder uitgebreid want ik denk toch dat er wat meer nederlandse/belgische tweakers komen vliegen dan engelseOp zaterdag 17 november 2001 00:21 schreef bolk het volgende:
FF over de website.. moet ie in engels of in nederlands? of allebei?
Tuurlijk! Lijkt me heel gaaf, een ervaringsdeskundige erbij te hebben!Op zaterdag 17 november 2001 00:31 schreef Biggles het volgende:
Is er bij VA ook plek voor professional pilots??
welkom op GoT trouwens, ik zag dat het je eerste post is!
(Biggles is me pa BTW
Waren wel leuke boeken vroeger..
De site kun je nu opvragen en zo in de gaten houden of het al vordert..
http://213.51.166.187/flightsim voor de site
http://213.51.166.187/flightsim/forum voor het forum
Verwijderd

Verwijderd
Ziet er goed uitOp zaterdag 17 november 2001 02:13 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb ook een 737 in elkaar geprutst, meer om een beetje m'n ideën qua kleurgebruik enzo te laten zien. Dit is de eerste versie die eruit is gerold:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
beste ontwerp tot nu toeOp zaterdag 17 november 2001 02:13 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb ook een 737 in elkaar geprutst, meer om een beetje m'n ideën qua kleurgebruik enzo te laten zien. Dit is de eerste versie die eruit is gerold:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Btw Bok, mijn account werkt nu gewoon
Verwijderd
geweldig goed ging dat zeg:).
zodra alles goed loopt met de VA ben ik de eerste die zich inschrijft bij de virtual lessen en bij mr iceman!!
bijv.
- Tweakerlines
- GoT Airways
- GoT Airlines
- ...
ik vind GoT Airlines het mooiste denk ik..Op zaterdag 17 november 2001 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
Zijn er behalve de livery ontwerpen ook al ideeën over de NAAM van de VA?
bijv.
- Tweakerlines
- GoT Airways
- GoT Airlines
- ...
//edit: wat dachten jullie van GoT Aviation ?
Of Tweak Aviation, het moederbedrijf van GoT AirlinesOp zaterdag 17 november 2001 12:59 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dies het best
JaOp zaterdag 17 november 2001 13:49 schreef Gerrit83 het volgende:
w000000t dit is echt een geweldig plan man, ik hier echt wel aan mee doen, heb ervaring sinds ms flightsim 5.0 ( en 95 etc...) Maar ik heb nog een ander klein vraag je is fs 2002 al inde winkel verkrijgbaar?
Allemaal heel leuk en aardig, maar nog niemand is hier instructeur, dus ook mr.iceman niet! Als hij je wil leren vliegen is leuk, maar of hij ook echt instructeur bij de VA wordt, zal later pas blijken.Op zaterdag 17 november 2001 11:51 schreef lakie1982 het volgende:
Gisteren avond mijn eerste intro vlught gehad met MR. ICEMAN!!
geweldig goed ging dat zeg:).
zodra alles goed loopt met de VA ben ik de eerste die zich inschrijft bij de virtual lessen en bij mr iceman!!
Misschien kunnen we ook wel voor een prikkie wat L1011 Tristars kopen, d'r staan hier bergen van stored in de VS!
Ik weet niet wet met me mis is, maar ik vind civiele luchtvaart steeds leuker worden .. vooral dus oude cargo liners!
Misschien dez wel?
http://www.airliners.net/open.file?id=159149
(Direct linken naar de images op airliners.net gaat helaas niet denk ik
Maar goed, als je ook van freighters houdt dan mag je deze foto's niet missen (sorry dat ik ze niet direct kan laten zien).. :
http://www.airliners.net/open.file?id=193618
http://www.airliners.net/open.file?id=150902
http://www.airliners.net/open.file?id=198199
http://www.airliners.net/open.file?id=199689
http://www.airliners.net/open.file?id=200974
http://www.airliners.net/open.file?id=194027
GoT Airlines vind ik wel mooi, Aviation minder, want "Aviation" betekent luchtvaart in het algemeen en dat staat een beetje vreemd op de vliegtuigen denk ik.Op zaterdag 17 november 2001 12:42 schreef bolk het volgende:
[..]
ik vind GoT Airlines het mooiste denk ik..
//edit: wat dachten jullie van GoT Aviation ?
zoef...........ok de winkels zijn nog 3 kwartier open, ik ben weg , waar is mn pinpasOp zaterdag 17 november 2001 13:53 schreef The Legend het volgende:
[..]
Ja
tampert, kriminalpolizei
ah mooi,Op zaterdag 17 november 2001 17:35 schreef Evilernie het volgende:
zo...ik ben terug...
was je bezig met een design en zo ja, hoever ben je?