Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Maar kan ze niet online zetten help
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
email me.. binnen nu en 5 minutenOp woensdag 14 november 2001 17:16 schreef Blackhole het volgende:
IK heb ook foto svan mij nieuwe GoT plane![]()
Maar kan ze niet online zetten help
//edit: bolk@home.nl
Ze zijn onder weg naar je toe ...Op woensdag 14 november 2001 17:18 schreef bolk het volgende:
[..]
email me.. binnen nu en 5 minuten
//edit: bolk@home.nl
STUUR hem net naar die andere toe die in je got sig staat ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Zoja, hoe word een fokker 100 motor opgestart? Kan iemand dat vertellen van het begin tot het eind?
Dus je begint op de baan met alles uit. (zelfs de accu's)
Zit niet standaard in FS, maar er zijn add-ons te vinden (zijn niet 100% realistisch, maar het begint er aardig op te lijken). Voor bijvoorbeeld 737-400 kijk hierOp woensdag 14 november 2001 17:29 schreef TomcatX het volgende:
Heb een vraagje: Hoe realistisch is FS2K? Moet je de echte start-up procedures enzo ook uitvoeren?
Zoja, hoe word een fokker 100 motor opgestart? Kan iemand dat vertellen van het begin tot het eind?
Voor de 737-400 zou ik je het iig helemaal kunnen uitleggen... voor de echte dan, want de add-on hierboven moet ik nog kopen
FS zelf is behoorlijk beperkt wat dat betreft en heeeeeel erg vereenvoudigd tov de werkelijkheid.
Van een F-16C Block 50/52 zou ik je het wel kunnen vertellen maar erhm nee, een Fokker 100, geen flauw idee.Op woensdag 14 november 2001 17:29 schreef TomcatX het volgende:
Heb een vraagje: Hoe realistisch is FS2K? Moet je de echte start-up procedures enzo ook uitvoeren?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
tampert, kriminalpolizei
Of ben ik nou gek
There is no magic.
tampert, kriminalpolizei
Vertel, je maakt me nieuwschierig. En hoe kan ik mijn motor in falcon 4.0 uitzetten zodat ik hem ook weer kan starten.Op woensdag 14 november 2001 17:41 schreef tazzman het volgende:
[..]
Van een F-16C Block 50/52 zou ik je het wel kunnen vertellen maar erhm nee, een Fokker 100, geen flauw idee.
ff een paar punten:
Website
Regels /aanmeldingen
Vloot (& paint van vliegtuigen, maar daar wordt aan gewerkt zie ik)
...(vul aan)...
Misschien ideetje om een flash-site te maken als iemand dit kan... (Ik moet nog maar eens oefenenOp woensdag 14 november 2001 21:22 schreef bennierex het volgende:
Om dit topic maar weer ff omhoog te schoppen en ff weer to-the-point te komen... hoe gaan we dit aanpakken met de opzet.. iemand een ideetje??
ff een paar punten:
Website
Regels /aanmeldingen
Vloot (& paint van vliegtuigen, maar daar wordt aan gewerkt zie ik)
...(vul aan)...
WE moeten ook bekijken wat we willen vliegen en waarheen...
Charters in europa of long-distance lijnvluchten
tampert, kriminalpolizei
BTW, flash is wel strak, maar volgens mij niet echt makkelijk aan te passen en KAN soms niet zo overzichtelijk zijn
En ik wil wel gaan vliegen met cargo ( chemie of wapens )
en je zou ook mensen die zich aan melden gewoon ff een paar vragen kunnen stellen en bij teveel fout mag je het eerst nog eens proberen OFFline .
Dus voor Prive ( reklame vluchten ) moet je de eerste 5 vragen goed hebben en zo kan je per class en stuk hoger gaan .
vragen kunnen zijn ,
01 Wat is de afkorting van Schiphol?
02 Hoe kan je zien dat een vliegtuig s nachts met je mee vlieg of van je af . ( op VF)
03 Wat is Gyro drift ?
Zo iets kan je doen als kleine examen.
(PS waar blijven mij GoT fotos nou
Je kan het best een examen vlucht afleggen.Op woensdag 14 november 2001 21:50 schreef Blackhole het volgende:
Waarom niet eerst gewoon wat plezier vluchten boven europa en wat cargo ...
En ik wil wel gaan vliegen met cargo ( chemie of wapens )
en je zou ook mensen die zich aan melden gewoon ff een paar vragen kunnen stellen en bij teveel fout mag je het eerst nog eens proberen OFFline .
Dus voor Prive ( reklamme vluchten ) moet je de eerste 5 vragen goed hebben en zo kan je per class en stuk hoger gaan .
vragen kunnen zijn ,
01 Wat is de afkorting van Schiphol?
02 Hoe kan je zien dat een vliegtuig s nachts met je mee vlieg of van je af . ( op VF)
03 Wat is Gyro drift ?
Zo iets kan je doen als kleine examen.
En natuurlijk voor de oprichters niet...
tampert, kriminalpolizei
Ik meld mij zeker aan als het zo ver is ..Op woensdag 14 november 2001 21:52 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Je kan het best een examen vlucht afleggen.
En natuurlijk voor de oprichters niet...
ps komen er ook T shirts uit als het zo ver is van GoT vleet met alle vliegtuigen er op en de naam er op ?
Verwijderd
Want ik vind het wel een
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
ik ben bezig met php/ mysqlOp woensdag 14 november 2001 22:38 schreef The Real Falcon het volgende:
Heel erg toffe ideeen hier, maar is er al iemand bezig met een website in php of iets dergelijks?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
waar blijven de MODJES ???
want er moet natuurlijk wel eerst ff goed keuring van de mods gevraagt worden in verband met naam ...
Ik heb nog wel 1 idee om te doen voor een LOGO op het staartstuk ...
wat dachten jullie van een foto van Femme Taken ????
( mar wel alles met toestemming van hem zelf natuurlijk want het moet wel gelijk officeel aan gepakt worden ... als het een goede kans van slagen willen hebben
Ik zal het melden in LAOp woensdag 14 november 2001 22:43 schreef Blackhole het volgende:
FF tusen door wordt hier trouwens alleen maar door gebruikers van GoT gereageerd ??
want er moet natuurlijk wel eerst ff goed keuring van de mods gevraagt worden in verband met naam ...
( mar wel alles met toestemming van hem zelf natuurlijk want het moet wel gelijk officeel aan gepakt worden ... als het een goede kans van slagen willen hebben
Nee, het moet wel een beetje serieus blijven...Op woensdag 14 november 2001 22:43 schreef Blackhole het volgende:
FF tusen door wordt hier trouwens alleen maar door gebruikers van GoT gereageerd ??
tampert, kriminalpolizei
mee eensOp woensdag 14 november 2001 22:46 schreef Evilernie het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een beetje serieus blijven...
Ik zit te denken wat ik nou es voor bijdrage kan gaan leveren aan het opzetten van het gebeuren...website was al iemand aan bezig
Ow, maybe ff opzetje maken voor een soort van theorie-examen...
plaatjes fotoshoppenOp woensdag 14 november 2001 22:57 schreef bennierex het volgende:
BTW, als we het echt profi aanpakken maken we ook een soort van type-rating, of IFR / VFR rating.
Ik zit te denken wat ik nou es voor bijdrage kan gaan leveren aan het opzetten van het gebeuren...website was al iemand aan bezig
Ow, maybe ff opzetje maken voor een soort van theorie-examen...
maar voor de rest kwijl, ik vroeg me af, kan ik ook vliegtuigjes maken zonder dat ik fs2002pro heb? (ben hem nu aan het downloaden moet cd3 nog) want da lijkt me wel leuk. Als ik het nog leuk vind na 2 weken spelen ofzo dan koop ik het denk ik ook in de winkel
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
tampert, kriminalpolizei
whehe grappigOp woensdag 14 november 2001 23:45 schreef bennierex het volgende:
[afbeelding]
conceptje voor een logotje
Vleugels zijn nu grijs en de deuren zijn wat van kleur veranderd ..
Voordeuren Geel en achterdeuren Rood ..
PS wil iemand ook ff een 747 en een Cesssna neer zetten in het wit ... zoals het ook is gebeurd met deze van got ..
Cessna is misschien wat moeilijker
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
ik zal tussen de middag een blanco cessna neer gooien op mijn ftp, ik heb hem hier wel op schijf staanOp donderdag 15 november 2001 01:16 schreef BackSlash32 het volgende:
Een blanco 747 kun je bij OpenSky zo naar beneden trekken
Cessna is misschien wat moeilijker
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
//edit: te beginnen met de kleine pleens.. zoals een 2 prop ofzo.. cessna is denk ik te klein..
Hmm ik zie al een mooi blauw, witte DC-8-71 met blauwe staart met GoT logo, mooie blauwe GoT FREIGHT op de fuselage en natuurlijk de slogo van deze divisie.. "Anything, Anywhere, Anytime!".
Laat mij die medicijnen maar van Schiphol naar Zambia vliegen!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Het is wel duur, maar als iedereen de pss 747 expansion koopt zou het helemaal gaaf zijn
tampert, kriminalpolizei
DC-8's zijn echt extreem cool en worden nogsteeds gebruikt door DHL en ik meen zelfs nog door UPS.
Kijk als beginnen de airliner hebben we waarschijnlijk toch geen geld om direct een 747C-400 aan te schaffen als freightliner dus zullen we klein moeten beginnen met wat 707s en DC-8'n.
Wat is nu precies de bedoeling? Dat we vliegtuigen delen met z'n allen en een planning maken van wie wanneer vliegt? En met welk doel gaan we dat doen? 7 keer per week Amsterdam-New York gaat ook vervelen denk ik. Zit er iets van een competitie/spelelement in??
Ik ben erg nieuwsgierig, ben ook al vlieglessen aan het nemen, maar snap het dus nog niet helemaal...
Ook communicatie-software (ICQ naast het gebruikelijkere spul bijv? )
das waar, we moeten toch eerst beginnen met kleinere vliegtuigen, avro RJ-85 en 737's. Misschien is het idd wel kewl om een balans te maken en dan na zoveel tijd eens een nieuwe kist aan te schaffenOp donderdag 15 november 2001 12:06 schreef tazzman het volgende:
De huidige reiziger? Erm Freighters vervoeren normaal geen passagiers (hoewel de meeste freighters wel een klein flight deck hebben boven/voor de cargo hold voor een klein groep passagiers).
DC-8's zijn echt extreem cool en worden nogsteeds gebruikt door DHL en ik meen zelfs nog door UPS.
Kijk als beginnen de airliner hebben we waarschijnlijk toch geen geld om direct een 747C-400 aan te schaffen als freightliner dus zullen we klein moeten beginnen met wat 707s en DC-8'n.
tampert, kriminalpolizei
Dat is voor Freighters een beetje lastig. Ik ken zelf geen Cargo 737's.Op donderdag 15 november 2001 12:33 schreef Evilernie het volgende:
[..]
das waar, we moeten toch eerst beginnen met kleinere vliegtuigen, avro RJ-85 en 737's. Misschien is het idd wel kewl om een balans te maken en dan na zoveel tijd eens een nieuwe kist aan te schaffen(kost wel veel tijd)
Kleine opmerking.. kleinere vliegtuigen zijn NIET goedkoper. Een 737-400 of 737-700 kost veel meer geld dan een oude gebruikte 707 of DC-8-60/70 serie.
EDIT:
Misschien kunnen we deze wel voor een prikkie kopen?

Een Thai Cargo DC-8-62F uit 1979. Nog met de oude kleine motoren ipv de grote ronde motoren van de DC-8-7x serie. Hmmm misschien staat ie wel niets te doen op Bangkok IAP.. kunnen we vast voor een mooi bedrag aanschaffen en in GoT FREIGHT kleuren schilderen!
BTW, een Cessna 182 voor een airline is natuurlijk ook niet echt realistisch. Die Beech King Air lijkt mij bijvoorbeeld wel geschikt als kleinste kist in de vloot, maar da's mijn mening
Nog iets, het is denk ik niet echt te doen om iedereen maar pss747 of iets dergelijks aan te laten schaffen. Ik ga binnenkort de GA: 737-400 kopen, maar dat kan je natuurlijk niet iedereen gaan verplichten dan. BTW, ik vind 737 wel groot genoeg en wil eigenlijk helemaal niet uiteindelijk in een 747 terechtkomen, het doorgroeiprinciepe HOEFT toch niet te betekenen dat je automatisch een ander type moet gaan vliegen? Lijkt me een beetje krom.
Verwijderd
denk eerder dat het doorgroei principe er op neer komt dat je keuze groter wordt.....dus dat je na een bepaald aantal vlieguren met bijvoorbeeld een 747-400 MAG gaan vliegen.Op donderdag 15 november 2001 12:42 schreef bennierex het volgende:
We moeten gewoon afspraken goed maken. Vloot moet gemaakt worden, stemmen over de paintjob die ALLE vliegtuigen krijgen (allemaal dus dezelfde). Kan natuurlijk wel op de freighters het woord cargo extra staan oid. Dan alle vliegtuigen van de vloot op de website pletteren. Eerst in FS2000 formaat, later moet het dan ook in FS2002 formaat gezet worden denk ik. Zo kan je er voor zorgen dat niet iedereen meteen al FS2002 hoeft te hebben, BEHALVE als die twee versies niet samen gaan in multiplayer natuurlijk.
BTW, een Cessna 182 voor een airline is natuurlijk ook niet echt realistisch. Die Beech King Air lijkt mij bijvoorbeeld wel geschikt als kleinste kist in de vloot, maar da's mijn mening
Nog iets, het is denk ik niet echt te doen om iedereen maar pss747 of iets dergelijks aan te laten schaffen. Ik ga binnenkort de GA: 737-400 kopen, maar dat kan je natuurlijk niet iedereen gaan verplichten dan. BTW, ik vind 737 wel groot genoeg en wil eigenlijk helemaal niet uiteindelijk in een 747 terechtkomen, het doorgroeiprinciepe HOEFT toch niet te betekenen dat je automatisch een ander type moet gaan vliegen? Lijkt me een beetje krom.
Ja, precies... zo denk ik er iig wel overOp donderdag 15 november 2001 12:45 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
denk eerder dat het doorgroei principe er op neer komt dat je keuze groter wordt.....dus dat je na een bepaald aantal vlieguren met bijvoorbeeld een 747-400 MAG gaan vliegen.
ik ga zo nog ff wat leren vliegen zodat ik ook mee kan doen over een tijdje
we kunnen ook afspreken dat we allemaal dezelfde downloaden...Lijkt me idd een beter plan...Op donderdag 15 november 2001 12:55 schreef kRyPtO het volgende:
moet je die vliegtuigen kopen??
ik ga zo nog ff wat leren vliegen zodat ik ook mee kan doen over een tijdje
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Zoals ik al zei gewoon op de website van onze VA zetten, zodat iig alle members ze kunnen downloaden. Wie zei er kopen eigenlijkOp donderdag 15 november 2001 13:02 schreef Evilernie het volgende:
[..]
we kunnen ook afspreken dat we allemaal dezelfde downloaden...Lijkt me idd een beter plan...
Weer eens te laat
Verwijderd
ach 1 minuut te laat maar, valt nog mee te levenOp donderdag 15 november 2001 13:27 schreef bennierex het volgende:
[..]
Zoals ik al zei gewoon op de website van onze VA zetten, zodat iig alle members ze kunnen downloaden. Wie zei er kopen eigenlijk(afgezien van de pss747 en dat soort add-ons)
edit:
Weer eens te laat
Verder moeten we over de vloot beslissen. Misschien kunnen we een budget systeem invoeren ook al is dat wellicht overbodig
Hmmm een vluchtje Mohave, CA (USA) naar Schiphol (NL) met een stel oude freighters.....
[edit]
Dan ga ik nu een F-15E 'afleveren' via ijsland
Dat zou wel kewl zijn, ik ben even aan het zoeken naar het budget van een beginnende luchtvaartmaatschappijOp donderdag 15 november 2001 18:05 schreef BackSlash32 het volgende:
Sure, jij wil die taak op je nemen zeker ?
[edit]
Dan ga ik nu een F-15E 'afleveren' via ijsland
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd

Reacties graag !
Verwijderd
gewoon bmp in PS of PSPOp donderdag 15 november 2001 18:29 schreef tazzman het volgende:
Wat gebruik je eigenlijk om die liveries te maken? Gewoon eem bmptje in Photoshop of een speciale "Paintkit"?
http://www.simviation.com/fsdutilsdesnac1.htm ergens in het midden
Verwijderd
waar heb je die tool voor nodig? al die textures in fs zijn al bitmap, dus wat valt er nog te converten ? ok, somige textures hebben een andere extensie, maar die kan je gewoon met bestand sellecteren, F2, .bmp er achter zetten, en je hebt je bitmap, maar meeste zijn al gewoon bitmapOp donderdag 15 november 2001 18:33 schreef BackSlash32 het volgende:
Je kan voor FS2000 een bitmapconverter halen (free) die de compressed bitmaps converteert na het editten in PS/PSP..
http://www.simviation.com/fsdutilsdesnac1.htm ergens in het midden
in fs 2k2 zitten bitmaps die onleesbaar zijn voor paint enzoOp donderdag 15 november 2001 18:38 schreef FastDevil2000 het volgende:
[..]
waar heb je die tool voor nodig? al die textures in fs zijn al bitmap, dus wat valt er nog te converten ? ok, somige textures hebben een andere extensie, maar die kan je gewoon met bestand sellecteren, F2, .bmp er achter zetten, en je hebt je bitmap, maar meeste zijn al gewoon bitmap
Verwijderd
da's waar ja, nog niet aan gedachtOp donderdag 15 november 2001 18:43 schreef bolk het volgende:
[..]
in fs 2k2 zitten bitmaps die onleesbaar zijn voor paint enzo
(die Learjet zegt me wel wat
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Op donderdag 15 november 2001 18:55 schreef Bart Coppens het volgende:
Ik heb zonet de een GoT-Boeing laten crashen: opgestegen op London Dity, en zo naar Schiphol. Perfecte landing, maar waarom stuurt dat kreng nu zo moelijk op de grond... oeps: vergeten het landingsgestel uit te klappen
(die Learjet zegt me wel wat)
YOU'RE FIRED!
he, dat heb ik altijd al eens willen doen
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Waar kan ik trouwens daar iets over downen (like demo of full version). ben nl ook benieuwd of je zones dan kan overdragen aan andere ATC'ers die op dat moment on-line zijn.
Dat lucht zeker wel op....Op donderdag 15 november 2001 19:04 schreef bolk het volgende:
[..]
schande
YOU'RE FIRED!
he, dat heb ik altijd al eens willen doen
[topic=320940/1/50]
Verwijderd
yupzOp donderdag 15 november 2001 20:32 schreef Aerodynamic het volgende:
Zo ik loop een beetje achter zeg.....zo'n proefwerk week doet wel een inbreuk op je sociale leven
......wat is hier allemaal aan de hand? Komt er een GoT VA?
Kan ik je er even persoonlijk over spreken, want ik heb zelf erg veel ideeen
ICQ ofzo?
OUD!
NIEUW!
© Blackhole
ICQ @ 95725286Op donderdag 15 november 2001 20:43 schreef mr.iceman het volgende:
Bolk??
Kan ik je er even persoonlijk over spreken, want ik heb zelf erg veel ideeen
ICQ ofzo?
MSN @ stefanstolk@hotmail.com
Verwijderd
Zijn die kleuren niet van de Duitse of Belgische vlag?Op donderdag 15 november 2001 20:45 schreef bolk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OUD!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NIEUW!
![]()
© Blackhole
voor boven het forumOp donderdag 15 november 2001 20:53 schreef FastDevil2000 het volgende:
hmmm.....heb wel iets voor eventueel op de website
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil niet alleen maar kritiek leveren hoor....maar krijgt de VA zo niet een beetje een Fisher-Price uiterlijkOp donderdag 15 november 2001 20:53 schreef FastDevil2000 het volgende:
hmmm.....heb wel iets voor eventueel op de website
[afbeelding]
Op donderdag 15 november 2001 20:57 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen maar kritiek leveren hoor....maar krijgt de VA zo niet een beetje een Fisher-Price uiterlijk?
Verwijderd
Hmmm....heeft dit forum een fisher price uiterlijk ?Op donderdag 15 november 2001 20:57 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen maar kritiek leveren hoor....maar krijgt de VA zo niet een beetje een Fisher-Price uiterlijk?
btw, als iemand gaat crashen, moet ie dan ipv S.O.S. Code #55 gaan roepen ??
Verwijderd
Op donderdag 15 november 2001 20:57 schreef bolk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Op donderdag 15 november 2001 20:45 schreef bolk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
© Blackhole
WOOOOOOOOOOWWWWW
die zijn dus ECHT HEEEEEL MOOI vinnik he...
er moeten alleen nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar daar heb ik het nog wel met blackhole overOp donderdag 15 november 2001 21:03 schreef The_Snake het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOOOOOOOOOOWWWWW
die zijn dus ECHT HEEEEEL MOOI vinnik he...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tampert, kriminalpolizei
D'r moet meer blauw inOp donderdag 15 november 2001 21:08 schreef bolk het volgende:
[..]
er moeten alleen nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar daar heb ik het nog wel met blackhole over