Beruchte Hardware, noemt U maar....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.289 views sinds 30-01-2008

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

Nou Hp/Philips fikkers :r
Studio PCTV kaart :P altijd gezeik

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

De Jaton Voodoo2 kaart. Gekocht, na 3 maanden ging ie stuk ;(, paar maanden gekloot, terug naar de winkel, niet te repareren zeiden ze dus een nieuwe gehad, weer deed ie niet goed. Toen heb ik een Viper V550 gehaald en daar heb ik nooit problemen mee gehad. :)

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-03 19:20
SMC Netwerkkaartjes Altijd gekloot

(wordt wel ondersteund door windows maar wordt er ook elke keer weer uitgeschopt)

Verwijderd

Mijn IBM 75GXP, hij doet t nog!!!! Maar ik vertrouw m VOOR GEEN ENE METER!!!!!

Verwijderd

Wacht dachten we van de via 686b,hehe :) En dan vooral in combinatie met een SB Live! (die op zich zelf ook bij beruchte hardware mag horen, met die kut driver support van creative!)

Er is mee te leven, i agree.
Maar ze hadden het ook gewoon in een keer goed kunnen doen :)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 14:50 schreef T-MOB het volgende:
Ik mis nog steeds het ASUS K7M moederbord in het lijstje.....

En Funprice-toekie-toekie-RAM
waarom dat is een lekker bordje hoor 2 jaar mee gewerkt nooit probs gehad

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

MBMarduk

BAR-baar

Op vrijdag 16 november 2001 19:54 schreef TheRock het volgende:

Wat denken jullie dan van die Realtek netwerk kaarten?! :r

alleen maar problemen mee gehad..dus ik hou het maar bij 3com
Wow, ik heb al 3 jaar een no-name UTP/Coax NIC met Realtek 8029 chip en hij doet 't nog geweldig.
Misschien toeval ofzo?

• LeNNy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 16:46
Op zondag 11 november 2001 00:19 schreef silentsnow het volgende:
Intel810 onboard videochipset. Werkt als het niet moet op volle kracht, en als het wel moet niet. HELP
lijkt me erg sterk... nooit problemen mee gehad. niet al te snelle maar wel stabiele chipset.

• LeNNy
Op zondag 11 november 2001 00:20 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Nou, de P1 CPU had dit probleem [dus tot P1 233 Mhz] bij de lancering van de P2 is het FPU probleem opgelost.
nix ervan. die fpu bug is 100% opgelost vanaf de p75

• LeNNy
Op maandag 12 november 2001 09:49 schreef bugs het volgende:
1: Quantum Viking II en Atlas IV, er zijn er bij mij thuis en op 't werk een paar dozijn doorheen gegaan (letterlijk!)
2: Compaq met z'n BIOS op de harddisk :r
1: Ik heb beide schijven al sinds jaar en dag in me bak hangen op een adaptec 2940u2w en doen het altijd perfect.
2: Tja, daar is het een a-merk voor. Als je dat niet wilt, koop het dan niet.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Op zondag 11 november 2001 01:48 schreef dredge het volgende:
Trident was in de tijd gewoon een standaard videokaart ik heb er nog een paar liggen van 1986/1988 en ze werken nog steeds prima ! :)

is dat een goeie kaart of niet :?
idd een lekker standaard kaartje die Trident's, zit nu ook nog in pc1(zie sig) maar samenwerken met een pc die AGP-sloten in gebruik heeft betekend meteen dat alleen de PCI videokaart wordt herkent en de AGP-videokaart (Matrox G400 in mijn geval) het nakijken krijgt en nooit meer te detecteren is. :( dus geen dualmonitor voor mij.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 20:30 schreef speed24 het volgende:
CD-i was dus echt gewoon niks, de spellen op de pc en consoles waren al vele malen beter ... alleen voor videocd is ie wel leuk (daar gebruik ik um nog voor, zelfs die ietwat illegale vcd's zien er mooi uit op de CDi-speler)
Cd-i was en is nog steeds beter met de kwaliteit van spellen. Cd-i was gewoon perfect apparaat en nu wordt het overgedaan door met DVD te komen wat volgens mij gewoon een opvolger is van cd-i. Ik weet niet of je ooit wel een spel hebt gespeeld op een cd-i (blijkbaar niet) want dan moet je beamen dat de pc spellen nog niet zo mooi zijn (ben niet precies bekend met de huidige stand van zaken binnen de spelletjesbranche op de pc)
Ik heb nog steeds geen mooier spel gezien op de pc.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:10 schreef rambo-2001 het volgende:
terratec dmx geen driver ondersteuning onder w2k en xp
das niet waar, heb hier een dmx xfire 1024 en die werkt perfect onder win xp.:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 22:14

Kortfragje

......

Teles ISDN kaarten (als je ze niet onder win 95 draaide, als gaven ze daar soms ook problemen) Maar win 98 en hoger echt helemaal niets :r

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 01:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 29 november 2001 12:44 schreef nfshotrods het volgende:
SMC Netwerkkaartjes Altijd gekloot

(wordt wel ondersteund door windows maar wordt er ook elke keer weer uitgeschopt)
Huh :?

Ik heb ooit eens een stapel SMC kaartjes met Digital/Intel chip erop gevonden en sindsdien zijn ze de standaard waarmee ik m'n sys uitrust. Nog nooit een probleem mee gehad onder Win9x, ME, 2K, XP of Linux (SuSe en Freesco).

Nee, laten we het eens hebben over Cyberdrive CDRWs of de HP Deskjet 510 (met de papiervoeding die altijd brak na een paar maanden) :r

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 20-09 14:25
Waarom doet iedereen zo moeilijk met die A-Open Cd-romspelers?

Ik werk er al een paar jaar mee, en nog nooit, maar dan ook NOOIT problemen mee gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 10:11

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

heb een aopen cdromspeler gehad op 32 speed, deed het niet goed, ingeruild bij de dunner , nieuwe deed het ook niet goed. Mijn moeder heeft ook een aopen 36speed gehad en altijd gezeik met niet goed lezen of superveel lawaai.
AOPEN :r

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
pcchips moederborden (vage dingen)
asus videokaarten (om de 'goede' support voor XP |:( )
vobis computers :r
ms natural keyboard(dat ding zuipt net zo hard bier als ik! dus die hangt ook de helft van de tijd te drogen!)

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jetway mainbaord (663AS Pro)!!

Waarom:

Blijft en toe hangen tijdens booten (net na de post) en dit scheen je op te kunnen lossen door een BIOS-upgrade...dus ik proberen: CMOS blahblah MISMATCH! Kortom, alleen bepaalde chippies (bioschippie) konden geflashed worden of zo :(

Dus ik zit nog steeds met dat k*tbord! (maar een MSI of ECS zit wel in mijf hoofd, maar niet in me wallet, al hoewel...200 piek voor die ECS (en minder))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 01:34 schreef gve het volgende:

[..]

Haha kijk jij hier maar eens: http://www.tweakers.net/meuktracker/1199

:7
Niks :7. De DMX is de grotere broer van de DMX X-Fire 1024.
M.a.w. het zijn 2 kompleet verschillende kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Op zondag 11 november 2001 00:24 schreef Duracell het volgende:
Zo ongeveer alles van PcChips...
nou soz m8, maar PCChips heb ik veel gebouwd, voor onze klanten dan maar nooit gezeik

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-02-2024
Op zondag 11 november 2001 01:00 schreef Hankey het volgende:
AOpen 6 speed brander, dezelfde dag nog terug gebracht. Hij las cd's die hij goed gebrand had (volgends software) niet...

Een week later was ie uit de productie |:(
hee die heb ik doet het prima hier
zal wel een nieuwere zijn dan (hoop ik :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SniperGuy
  • Laatst online: 20-09 16:07
48x Aopen cdrom, heb er wel 3 van in mn computer gehad :'( steeds problemen met (ook originele) cd's.

Toen maar een pioneer dvd speler gekocht *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SenZatioN
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

Op vrijdag 30 november 2001 02:40 schreef Gerrit83 het volgende:
Teles ISDN kaarten (als je ze niet onder win 95 draaide, als gaven ze daar soms ook problemen) Maar win 98 en hoger echt helemaal niets :r
Tsk, gewoon een questie van de juiste drivers....

My software never has bugs, it just develops random features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op zondag 11 november 2001 01:57 schreef Aetje het volgende:
Lenco CD's, 80 minuten, in de dubbelCD hoes. Heb er nog 30 liggen, alles boven de 100MB is niet meer terug te lezen. :(

MSI 6167 Slot A mobo: Gaf na een half jaar de geest. Northbridge RIP. Asus K7V doet et nog steeds...

Asus V6800 GF1 Deluxe: Hitteproblemen, driverproblemen, AGP problemen. Pas toen ik de GF2 ervoor nam werkte alles weer nominaal.
MSI6167 is een van de eerste moederborden waar de Slot A het echt stabiel op deed. Heb hem hier ook draaien op het moment en echt geen problemen mee, nu 2 jaar draaien. En de Asus K7V ook trouwens, ook een heel leuk moederbordje.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Op zondag 11 november 2001 23:01 schreef biobak het volgende:
Voodoo Rush iemand? :)
Heb hem gehad, onder Windows 98 gedraaid op een P133@166Mhz, geen probs mee gehad. Draaide als een zonnetje, vooral Blood II liep lekker. Wat heb ik daar veel plezier aan beleefd. Heb hem toen omgeruild voor een SB PCI 128 :).
Heb er nu weer een, in m'n server zitten :P

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle (oudere) SiS videokaarten. De SiS 6215 geeft strepen en mijn andere SiS kaart was zo traag, dat mijn pc een stuk opgewekter reageerde met hardware versnelling uit! >:)

Mwa, de pcchips mobo's vallen nog wel mee. Mijn Bxpro Mobo was ontzettend stabiel (onder win 95!!), bijna nooit blauwe schermen gehad.

Cyrix zuigt idd, ding was zeer traag in games en mijn pc herkende hem af en toe als 166+ ipv 150+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles waar trust op staat,

Never trust trust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frapex
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 19:58

frapex

got r00t

ALLE netwerkkaarten met de Realtek 8139B chipset!!! :(
(C revisie werkt hier wel goed)

Kan niet sharen met anderen kaarten... De netwerkkkaart werkt zelf wel, maar waarmee de kaart de boel heeft geshared (bijv soundcard) doet geen bal meer ! :(

Asus A7N8X-X, AMD XP2400+, 2.5GB Infineon+Samsung DDR333, Radeon x1600 Pro, 2x Fujitsu MAP3735NC 10Krpm SCSI 73GB, Seagate Medalist 17.2GB, LiteOn DVD 16x48x, LiteOn 48x12x48, Promise UDMA100/TX2, Adaptec 2110S Ultra3, 2x EIZO FlexScan (F931 & F930)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zeg 1 ding:

Fujitsu Siemens en iets dat begint met een P en eindigt op ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 10:32 schreef wolffman het volgende:
mmm, ik heb een lite-on 32*10*40 burnproof brander gekocht, deed het toch maar 2 maanden, sindsdien nooit meer zo stom geweest om een b merk te kopen
Lite-on... B-merk :? zit het zelfde in als in een plex... ok andere firmware en een ander frontje... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Draadloze netwerk kaarten van Proxim (symphony).
De 2 kaarten vinden elkaar sporadisch, en dan is de lol ervanaf. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 00:49 schreef KiLLiNGMAN het volgende:
Klinkt raar maar ik heb relatief veel probs gehad met diskettestations. D'r zijn er al zat in m'n handen gestorven :'(
Vind je het raar met zo'n username >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 20-09 09:36
heb veel problemen met mijn Asus V7700 Geforce 2 GTS gehad. Kreng liep na een paar minuten vast in games. En als je op een forum dan om hulp vraagt krijg je van die reacties ligt aan jou en in die trend. Wat ik ook probeerde, (format c:, alle pci dingen eruit, ander moederbord) het hielp geen ene flikker.
Heb toen met pijn in mijn hart hem 2 maand na aanschaf verkocht, wetend dat ik 200 piek verlies maak sinds de aanschaf en toen een MSI geforce 2 pro gekocht. Heb dit ding nog steeds, en sindsdien geen vastlopers meegemaakt die de videokaart heeft veroorzaakt :)
Ding wordt binnenkort echter vervangen door een GF3, maar voor mij in ieder geval geen Asus meer ;)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Weet niet of ie al gepost is maar ik heb erg veel plezier van m'n geforce2mx 200 gehad.

Werd zo heet dat ik er zelf nog een ventilator op had geschroeft, drivers harstikke bagger, 2D kwaliteit ronduit waardeloos.

Ben weer terug bij m'n trouwe Ati Rage Pro Turbo chippie :Y)

En oh ja m'n Fastfame 9VAAV mobo met via 693x chipset is ook mooi. Ik heb nu besloten maar weer een mobo met Intel chipset te nemen, dan kost het maar wat meer...

Floppydrives heb ik ook veel dode van liggen ja :'(

Verder nog wel een isa radio kaart (soort tv kaart maar dan alleen radio), Win95 drivers bestonden er nog niet voor (ok dan) maar de bijgeleverde dos progjes deden gewoon nix...dat ding heeft nog nooit geluid gemaakt. (dan maar niet)

En IBM moederborden..ik had er 2dehands 1 gekocht, extra pctje bouwen, en wat krijg je... een soort van atx mobo dat toch niet helemaal atx is met AT voedingsconnector. Met een vage plaat erop met isa en pci sloten :? ik heb 'm maar op een hoop plastic in een XT desktop kast gelegd, hij werkt in ieder geval wel :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 23 december 2001 22:42 schreef Morpheus_ het volgende:
heb veel problemen met mijn Asus V7700 Geforce 2 GTS gehad. Kreng liep na een paar minuten vast in games. En als je op een forum dan om hulp vraagt krijg je van die reacties ligt aan jou en in die trend. Wat ik ook probeerde, (format c:, alle pci dingen eruit, ander moederbord) het hielp geen ene flikker.
Heb toen met pijn in mijn hart hem 2 maand na aanschaf verkocht, wetend dat ik 200 piek verlies maak sinds de aanschaf en toen een MSI geforce 2 pro gekocht. Heb dit ding nog steeds, en sindsdien geen vastlopers meegemaakt die de videokaart heeft veroorzaakt :)
Ding wordt binnenkort echter vervangen door een GF3, maar voor mij in ieder geval geen Asus meer ;)
200 piek hoe flik je dat? Ik heb m'n GF2MX200 voor 1 tientje minder dan aanschafprijs verkocht...

En een 486 ventilatortje erop en dat 10tje er ook nog bijgevraagd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIA SHITsets, altijd gezeik mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 23:18

RammY

Dát!

Op zondag 11 november 2001 00:19 schreef silentsnow het volgende:
Intel810 onboard videochipset. Werkt als het niet moet op volle kracht, en als het wel moet niet. HELP
heb jij ook zoon ding???? ik haat hm ook...... please contact me

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 23 december 2001 22:53 schreef RamShackle het volgende:

[..]

heb jij ook zoon ding???? ik haat hm ook...... please contact me
Probeer 'm uit te zetten en zet er een pci kaartje in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Laatst online: 20-09 13:23
ibm 10gb dsja travelstar laptopharddisk.

Al de derde die geluid gaat maken als een slijpschijf.
Snerpend geluid, maar verder geen bad sectors, maar wel super irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Op zondag 23 december 2001 22:50 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

200 piek hoe flik je dat? Ik heb m'n GF2MX200 voor 1 tientje minder dan aanschafprijs verkocht...

En een 486 ventilatortje erop en dat 10tje er ook nog bijgevraagd :9
Tja, op verkeerde tijdstip gekocht vrees ik.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 23:18

RammY

Dát!

Op zondag 23 december 2001 22:59 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Probeer 'm uit te zetten en zet er een pci kaartje in :+
ja nou zoon gamer ben ik nu ook weer niet maart is en blijft een kut ding

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 23 december 2001 23:00 schreef Morpheus_ het volgende:

[..]

Tja, op verkeerde tijdstip gekocht vrees ik.
Oef...hoe had je 'm eigenlijk verkocht? Wel op een veiling he, dat bleek bij mij het beste te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zondag 11 november 2001 14:39 schreef PokkeNoise het volgende:
Philips CD3610 al genoemd, 1 jaar en 2 maanden. :(

Durf hierom nog steeds GEEN Philips branders te monteren.
alhoewel sommige mensen er gelukkig mee zijn.
Een vriend van mij heeft er anders al drie versleten maar die hebben allemaal wel +/- 800 cdr's gefikt.
Das toch niet zo slecht dacht ik ;)
Maar voor mij de nr.1 met stip

• HP600 serie printers. :( :(
Idd ik heb hier ook z'on 670C staan.
En er moeten een X aantal papiertjes in anders werkt die invoerlade voor geen meter |:( Lekker dus als je geregeld 50+ pagina's moet printen :r

Copycat haalt zich morgen een Epson C70 op :9
Op zondag 11 november 2001 15:59 schreef CrushieBoy het volgende:
HP 7100 serie
daarin zat een bug (?) waardoor hij soms spontaan ermee ophield. eerst ene oplossing. werkt half jaar. dan tweede enz... ding kostte verdomme 1100 piek!
Wat voor oplossing is die eerste dan :? heb hier nl. nog z'on ding in de kast liggen.

Kan ik die lekker verkopen :>)

En dan trouwens nog de HP8100i die geen 80 min CD's kan fikken.Op te lossen met een gehackte firmware >:)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kermi011
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-06 06:59
mijn ergste nachtmerie

1 tele 16.3 (non-pnp isa) isdn kaart . werkt in principe alleen op i/o 180 en irq 9 Altijd bezet en werkt vaak opeens niet waarn je weer moet rebooten .

2 Mijn wd700kaart fasst2 scsi ooit voor veel te veel gekocht is super traag en wordt al sinds win95 niet meer ondersteund en vreet geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 17-09 18:50
Op zondag 11 november 2001 00:16 schreef Sjah het volgende:
Je hebt beruchte hardware, hardware die je moet ontwijken dus, omdat er een bug inzit, of omdat de revisie niet goed is etc. Kom maar met voorbeelden, liefst huide hardware want daar hebben we 't meeste aan, maar leuke anecdotes uit 't verleden zijn ook welkom. [afbeelding]
Laat mij aftrappen met denk ik wel t beruchtste huidge geval: de Iiyama VM Pro 451 19 inch monitor.
En kennen jullie de bug nog van de Pentium 90 (of zoiets)?
En dan had je nog de AMD k6 233, die zo heet werd als een bakkersoven.[afbeelding]
hehe, dat laatste doet het hem...die 233 heb ik hier staan...ik merkte wel dat de zijkant heel warm werd altijd...en dat ook nog in een compaq mini tower :r bij cpuidle werd ie al een stuk koeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Sorry dubbelpost :Z

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Op zondag 23 december 2001 23:02 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Oef...hoe had je 'm eigenlijk verkocht? Wel op een veiling he, dat bleek bij mij het beste te werken...
Hmm nee, had geen zin om heel lang te w8 op mijn geld dus had hem daarom via vraag en aanbod hier verkocht ;)
Werd er gewoon gek van dat ik geen games (counterstrike) meer kon spelen. Mijn skills waren dan ook behoorlijk ingezakt en koste me zeker een maand voordat die ook weer een beetje op niveau was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 23 december 2001 23:21 schreef Morpheus_ het volgende:

[..]

Hmm nee, had geen zin om heel lang te w8 op mijn geld dus had hem daarom via vraag en aanbod hier verkocht ;)
Werd er gewoon gek van dat ik geen games (counterstrike) meer kon spelen. Mijn skills waren dan ook behoorlijk ingezakt en koste me zeker een maand voordat die ook weer een beetje op niveau was.
Ik heb me kaart 1 week op een veiling gehad ofzo :)

Toen mailde er iemand "wil je 'm verkopen voor F160,-?" toen was ik de veiling maar gestopt maar op Ebay komen wel veel mensen langs...

Hmmm, helemaal geen games meer kunnen spelen op een Nvidia kaart...

Zelfs mijn Ati Rage Pro Turbo kan nog hardware Halflife trekken :) (blueshift, demo) al gaat het niet snel :).

Zou je denken dat zo'n GF2 het wel zou moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creative 36x cdrom spelers - komen minutenlang mooie geluiden uit en weet mijn compu lam te leggen

Lenco TV kaart - alleen werkend in win 95&98 :(

(ALS120 geluidskaart trouwens niet echt problemen mee, geen HD geluiden in MP3's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Nou ik het lees, mijn 24x cyberdrive cdrom speler.

Maakt soms het geluid van een machinegeweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trust :P Vreselijk.

No-name CD-Rom speler (la gaat niet meer dicht). Maakte ook meer herrie als de rest van de pc.

Vision cd-r's (niet echt hardware). Kennis had er wat op gebrand, binnen een paar maanden lag t doosje vol met cd korrels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Op zondag 23 december 2001 23:27 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]
Hmmm, helemaal geen games meer kunnen spelen op een Nvidia kaart...

Zelfs mijn Ati Rage Pro Turbo kan nog hardware Halflife trekken :) (blueshift, demo) al gaat het niet snel :).

Zou je denken dat zo'n GF2 het wel zou moeten kunnen...
Op zich kan ie het wel trekken, alleen hij zorgde op de een of andere manier voor een conflict ofzo in mijn pc. Maar ALS ie dan draaide ging het wel snel, maarja om de paar min rebooten wordt je ook niet vrolijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n AMD K6 233@166 die al door de topic starter werd aangehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggie_lwd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11-2022
Gigabyte 5AX mobo.. voltage voor AGP slot was niet hoog genoeg. Dus liep mn voodoo3 altijd vast in D3D games! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

Ik heb een keer een CD horen ontploffen in een Pioneer 105SZ slot-in DVD speler. 1 harde knal uit het apparaat en toen niks meer. Garantie was toch al verlopen, dus maar eens opengeschroefd: CD aan 100+ stukjes...... Was gelukkig toch maar een CD-R schijfje, dus maakte niet zo heel veel uit. :)

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kermi011
  • Laatst online: 27-06 06:59
ow ja nog eentje :P

mijn bcd 40x cdrom dat ding steeg gewoon op als ie ging spelen en stoorde ook nog op mijn geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 14:41 schreef realcoyote het volgende:
MUSTEC 600 USB scanner...er zijn geen drivers voor windows2000 en worden ook niet gemaakt :(
Dat ding draait bij mij toch echt. www.mustek.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essence
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09-2011
Op zondag 11 november 2001 00:18 schreef Robin Vreuls het volgende:
Tis nog altijd de pentium 60 :) Die gaf namelijk afrondings fouten bij het rekenen.
Voor de echte liefhebbers, hier is de oorspronkelijke mail van Prof. Nicely; ik gooi NOOIT mail weg :)

--- snip snip ------
#: 2351 S0/CompuServe Mail [MAIL]
30-Oct-94 15:25 EST Sb: Pentium FPU Bug Fm:
INTERNET:nicely@ACAVAX.LYNCHBURG.EDU

FROM: Dr. Thomas R. Nicely
Professor of Mathematics
Lynchburg College
1501 Lakeside Drive
Lynchburg, Virginia 24501-3199

Phone: 804-522-8374
Fax: 804-522-8499
Internet: nicely@acavax.lynchburg.edu

TO: Whom it may concern

RE: Bug in the Pentium FPU

DATE: 30 October 1994

It appears that there is a bug in the floating point unit (numeric
coprocessor) of many, and perhaps all, Pentium processors.

In short, the Pentium FPU is returning erroneous values for
certain division operations. For example,

1/824633702441.0

is calculated incorrectly (all digits beyond the eighth significant
digit are in error). This can be verified in compiled code, an
ordinary spreadsheet such as Quattro Pro or Excel, or even the
Windows calculator (use the scientific mode), by computing

(824633702441.0)*(1/824633702441.0),

which should equal 1 exactly (within some extremely small
rounding error; in general, coprocessor results should contain
19 significant decimal digits). However, the Pentiums tested
return

0.999999996274709702

for this calculation. A similar erroneous value is obtained for
x*(1/x) for most values of x in the interval

824633702418 <= x <= 824633702449,

and throughout any interval obtained by multiplying or
dividing the above interval by an integer power of 2 (there are
yet other intervals which also produce division errors).

The bug can also be observed by calculating 1/(1/x) for the
above values of x. The Pentium FPU will fail to return the
original x (in fact, it will often return a value exactly 3072 =
6*0x200 larger).

The bug has been observed on all Pentiums I have tested or
had tested to date, including a Dell P90, a Gateway P90, a
Micron P60, an Insight P60, and a Packard-Bell P60. It has not
been observed on any 486 or earlier system, even those with a
PCI bus. If the FPU is locked out (not always possible), the
error disappears; but then the Pentium becomes a "586SX",
and floating point must run in emulation, slowing down
computations by a factor of roughly ten.

I encountered erroneous results which were related to this bug
as long ago as June, 1994, but it was not until 19 October 1994
that I felt I had eliminated all other likely sources of error
(software logic, compiler, chipset, etc.). I contacted Intel Tech
Support regarding this bug on Monday 24 October (call
reference number 51270). The contact person later reported
that the bug was observed on a 66-MHz system at Intel, but
had no further information or explanation, other than the fact
that no such bug had been previously reported or observed.

Further information can be obtained by contacting me directly,
and by downloading files from the
[anonymous.nicely.pentium_bug] directory of the
acavax.lynchburg.edu machine via anonymous ftp on Internet
(password ANONYMOUS, user ID = Internet ID). These files
include a documentation file, a DOS executable image
demonstrating the bug, and the source code for the
demonstration. The zip file uses PKZIP version 2.04g.

I would be interested in hearing of test results from other
Pentiums, and also from 486-DX4s and (if anybody has one
yet) the AMD, Cyrix, and NexGen clones of the Pentium.

You may use this information freely as long as you give me
attribution by name and employer.
--- snip snip ------

En een reactie van Intel destijds:

--- snip snip ------
Article 14874 of comp.sys.ibm.pc.hardware.chips:
Path: nikhefh.nikhef.nl!sun4nl!EU.net!howland.reston.ans.net!math.ohio-state.edu!magnus.acs.ohio-state.edu!csn!carbon!carbon!not-for-mail
From: jrothman@carbon.cudenver.edu (Jay Rothman)
Newsgroups: comp.sys.ibm.pc.hardware.chips
Subject: The President of Intel responds...
Message-ID: <3bau2i$sb@carbon.cudenver.edu>
Date: 27 Nov 94 21:35:14 GMT
Organization: University of Colorado at Denver
Lines: 110
NNTP-Posting-Host: carbon.denver.colorado.edu
X-Newsreader: TIN [version 1.2 PL2]

Newsgroups: comp.sys.intel
Subject: My Perspective on Pentium - AGS
Date: 27 Nov 1994 19:31:21 GMT
Organization: Netcom
Lines: 102
Distribution: world
Message-ID: <3bamq9$avt@ixnews1.ix.netcom.com>
NNTP-Posting-Host: ix-pa3-16.ix.netcom.com

Andy Grove has asked me to post the following for him. Since it is the
weekend and we are out of the office, I am posting from my home system.

Richard Wirt
Director SW Technology
Intel Corp

This is Andy Grove, president of Intel. I'd like to comment a bit on
the conversations that have been taking place here.

First of all, I am truly sorry for the anxiety created among you by
our floating point issue. I read thru some of the postings and it's
clear that many of you have done a lot of work around it and
that some of you are very angry at us.

Let me give you my perspective on what has happened here.

The Pentium processor was introduced into the market in May of '93
after the most extensive testing program we at Intel have ever
embarked on. Because this chip is three times as complex as the 486,
and because it includes a number of improved floating point
algorithms, we geared up to do an array of tests, validation, and
verification that far exceeded anything we had ever done. So did many
of our OEM customers. We held the introduction of the chip several
months in order to give them more time to check out the chip and their
systems. We worked extensively with many software companies to this
end as well.

We were very pleased with the result. We ramped the processor faster
than any other in our history and encountered no significant problems
in the user community. Not that the chip was perfect; no chip ever
is. From time to time, we gathered up what problems we found and put
into production a new "stepping" -- a new set of masks that
incorporated whatever we corrected. Stepping N was better than
stepping N minus 1, which was better than stepping N minus 2. After
almost 25 years in the microprocessor business, I have come to the the
conclusion that no microprocessor is ever perfect; they just come
closer to perfection with each stepping. In the life of a typical
microprocessor, we go thru half a dozen or more such steppings.

Then, in the summer of '94, in the process of further testing (which
continued thru all this time and continues today), we came upon the
floating point error. We were puzzled as to why neither we nor anyone
else had encountered this earlier. We started a separate project,
including mathematicians and scientists who work for us in areas other
than the Pentium processor group to examine the nature of the problem
and its impact.

This group concluded after months of work that (1) an error is only
likely to occur at a frequency of the order of once in nine billion
random floating point divides, and that (2) this many divides in all
the programs they evaluated (which included many scientific
programs) would require elapsed times of use that would be longer than
the mean time to failure of the physical computer subsystems. In
other words, the error rate a user might see due to the floating point
problem would be swamped by other known computer failure mechanisms.
This explained why nobody -- not us, not our OEM customers, not the
software vendors we worked with and not the many individual users --
had run into it.

As some of you may recall, we had encountered thornier problems with
early versions of the 386 and 486, so we breathed a sigh of relief
that with the Pentium processor we had found what turned out to be a
problem of far lesser magnitude. We then incorporated the fix into
the next stepping of both the 60 and 66 and the 75/90/100 MHz Pentium
processor along with whatever else we were correcting in that next
stepping.

Then, last month Professor Nicely posted his observations about this
problem and the hubbub started. Interestingly, I understand from
press reports that Prof. Nicely was attempting to show that
Pentium-based computers can do the jobs of big time supercomputers in
numbers analyses. Many of you who posted comments are evidently also
involved in pretty heavy duty mathematical work.

That gets us to the present time and what we do about all this.

We would like to find all users of the Pentium processor who are
engaged in work involving heavy duty scientific/floating point
calculations and resolve their problem in the most appropriate fashion
including, if necessary, by replacing their chips with new ones. We
don't know how to set precise rules on this so we decided to do it
thru individual discussions between each of you and a technically
trained Intel person. We set up 800# lines for that purpose. It is
going to take us time to work thru the calls we are getting, but we
will work thru them. I would like to ask for your patience here.

Meanwhile, please don't be concerned that the passing of time will
deprive you of the opportunity to get your problem resolved -- we
will stand behind these chips for the life of your computer.

Sorry to be so long-winded -- and again please accept my apologies
for the situation. We appreciate your interest in the Pentium
processor, and we remain dedicated to bringing it as close to
perfection as possible.

I will monitor your communications in the future -- forgive me if I
can't answer each of you individually.

Andy Grove

--- snip snip ------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 23:34 schreef Essence een lang verhaal
Zo heeft iedereen dit gelezen?! :+

AC97 onboard sound... kraakt als een boswortels! :Y)

Modbreak: ja daaag, niet weer dat lange verhaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 01:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 18 februari 2002 23:44 schreef CeLLySeC het volgende:

[..]

Zo heeft iedereen dit gelezen?! :+

AC97 onboard sound... kraakt als een boswortels! :Y)
Een veelgehoorde vooroordeel- maar er klopt geen snars van. AC'97 is een protocol die z'n inherente nadelen heeft (hoge CPU belasting), maar niet per se shit is; zie ABIT CNR AC'97 Dolby 5.1 gevallen (in EU niet te krijgen, helaas) die een SBLive er op kwaliteit uitblazen.

Probleem is de implementatie, met name de veelgeziene i810/SigmaTel codec en de Via native AC'97- de goedkoopste wegens geen aparte chip voor nodig, maar bagger als de ergste R'damse sloot.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus k7m slot a plankje... staat vast als plaatje bij het woord 'instabiliteit'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxtor 40 GB 7200 rpm hdd'tje... Het lieve beestje werd 1000000 graden celcius en kon ik weggooien... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Nu online

Tacoos

i am i

Motorola SM56 winmodem :r
Een maat van me had 'em zich aan laten smeren.

Onmogelijk aan de gang te krijgen in XP: wel kunnen bellen, faxen, hyperterminal'en maar niet kunnen inetten met het ding |:(

Je moet voor de gein is op GoT of inet zoeken naar dat ding:
Pagina's vol radeloze gasten die het ding niet aan de praat krijgen.....

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 08:14 schreef poes het volgende:
Maar de Philips CD 3610 was echt slecht......
De mijne bakt nog vrolijk anders hoor 8-)
(Was wel een externe cdd3615 maar toen ik de huls eraf haalde en hem intern bouwde bleek het gewoon een cdd 3610 te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Nu online

Tacoos

i am i

Op dinsdag 19 februari 2002 00:14 schreef scollon het volgende:

[..]

De mijne bakt nog vrlijk anders hoor 8-)
(Was wel een externe cdd3615 maar toen ik de huls eraf haalde en hem intern bouwde bleek het gewoon een cdd 3610 te zijn)
De mijne verknalde 4x per jaar een stuk of wat cdees achterelkaar en deed het dan weer vrolijk een tijdje goed :?
Na de laatste keer was ik het zo beu, heb nu een lite-on 24102B. Toch nog toe zeer tevreden, maar ik brand ook echt niet elke dag.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Cyrix 586 120MHz
Draait als een 486'er onder windows 95 :9

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

1. Actima cd drives
2. VIA!!!! KT133 chipsets
3. compaq v50 15 inch monitoren

allemaal BAH !!!! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus V6600 PRO 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips cd bakkers, heb er in 3 maand 4 kapot weten te draaien, plus een heleboel rw-tjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:48 schreef TheJackal het volgende:
De Viper 2

UT en Quake3 doet hij het goed bij, bij alle andere games vertoont hij vreemde zooi.
Laat staan dat er niet eens fatsoenlijke XP support voor is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Laatst online: 16-09 16:03
aopen 40x cdromspeler
als je met dat ding een cd-tje speelde ging ie een hoog piepje produceren dat steeds harder werd.
Als je dan 3 nummers oversloeg was et weer bijna weg
ik mag dat ding echt niet.
Ik :r zowiezo alle cd-spelers die bij lange na de opgegeven snelheid niet halen (en dat zijn er veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lifeview flyvideo'98 tvkaarten..
werken alleen onder win98
drivers voor NT ME en 2000 zijn er wel maar werken gewoon niet! :r :r :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik draai dus gewoon met me p4 northwood op 400 Wats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Laatst online: 05-09 11:02

vinnie1908

Appel != peer

De allereerste KPN ISDN modems....wat een drama om in te stellen.

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CD-rom speler... Had de :( leuke :( eigenschap de la open te doen voordat de CD gestopt was met draaien...

Tevens 486 DX2/80 met werkgeheugen fouten... :(
zat op het laatst om de 5 minuten vast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanchezzz
  • Laatst online: 10-03 19:13
Aopen 12x10x32 Pro, twee stuks van gehad en de eerste nog nooit een CD mee kunnen maken.
De tweede heb ik nog maar die brand alleen maar Aopen cd's van 650Mb de rest geeft een error. :r
Heb nu een LG 16x10x32 en die heeft me nog nooit in de steek gelaten.

Tevens Pinnacle Studio TV PC, dat ding werkt niet goed met een TNT2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picobyte
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Een eerste versie vd ASUS PIIB, ROMBIOS vast gesoldeerd op het mobo waardoor ik em niet naar de bios met 32G+ IDE en PIII ondersteuning kan flashen.
Foute hardware dus die gelukkig op kantoor staat :)

Powered bij meergranenbrood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Oti-hermes CD-rom speler. (Alsof er een vliegtuig
opstijgt... en crasht)
-SB Live! Value. Dit ding moet ik om de zoveel maanden in
een ander slot doen, anders doet ie het gewoon echt niet.
-LG Studioworks 77i (17") Dit beeldscherm springt af en toe
een seconde op zwart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philips P2000/T38, van net na de bevrijding ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Over Olivetti ken ik er ook wel 1:

we hadden een Olivetti XT (type weet ik niet meer). Was eens fijn aan het Commander Keenen toen ik ineens ontdekte dat het wat blauw in de kamer begon te worden. Ik keek door de A-drive naar binnen en zag daar gewoon iets in de fik staan! 1 of andere weerstand was geploft meen ik ... 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door k-oz op 27-08-2002 12:34 . Reden: typo ]

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 21:45
(jarig!)
kermi011 schreef op 23 december 2001 @ 23:08:
mijn ergste nachtmerie

1 tele 16.3 (non-pnp isa) isdn kaart . werkt in principe alleen op i/o 180 en irq 9 Altijd bezet en werkt vaak opeens niet waarn je weer moet rebooten .
Dat snap ik neit, de Teles Bri 16.3 Non PNP was jusit de fijnste kaart van allemaal, die heeft bij mij gedraaid onder w9x, WinNT en Linux, en overal werken, en goed ook! Prima kaart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Laatst online: 20-09 13:58
medion speakertjes, bij 2de pc hiero thuis, als je aan knop gaat draaien kraakt die, maar daarna geeft die wel "normaal" geluid, maar het klinkt slecht

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankie02
  • Laatst online: 31-08 19:21
Samsung cdspelers (48x geloof ik), maken herrie als een straaljager en lezen cd's op een snelheid van 4 speed ofzo.

Gigabyte socket 7 moederboarden met sis chipset, wat een bagger :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aopen cdrom spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 09:17
TheJackal schreef op 11 november 2001 @ 00:48:
De Viper 2

UT en Quake3 doet hij het goed bij, bij alle andere games vertoont hij vreemde zooi.
sluit ik me volledig bij aan 8)7

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Laatst online: 17-09 07:15
liteon dvd speler... veel lawaai, slecht lezen en vooral langzaam.. ze beloven iets van 40x cdrom, maar meer dan 20x is er niet uit te trekken...

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Intel TX chipset. Boven de 64MB werd je pc alleen maar trager :(

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aldi pc p3 450 :r
merkloos cd speler 40speed(in firmware shit staat dat ie 24x keer gaat) traag als dikke stront in trechter.. maxtor 7200 30gig schijf :r wat een kabaal en brak dat ie is! sis6326 mobo :r ac97 geluid :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solarsparc schreef op 11 november 2001 @ 18:11:
Ooit eens een "Plug & Scan" scanner gekocht voor 100 piek bij Megapool - deed het perfect in Windows 98, maar de drivers zijn niet compatible met ME/2000/XP en driverupdates... geen idee waar ik zou moeten zoeken (betwijfel of ze uberhaupt bestaan).

Volgende keer koop ik wel een merk-scanner (zodat ik drivers kan vinden op www.<fabrikantnaam>.com/drivers :) )
Uhuh, dan koop je een AGFA snapscan 1212p en stoppen ze met de driversupport op dat model voor 2k/XP (alleen beta en die werken niet)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

:r Philips serie 800 brander :r (koop nooit meer iets van Philips), niet eens 50 cds ermee gebrandt. helft van de cds mislukken, dit is gewoon bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Laatst online: 20-09 18:45

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

De Quantum LPS540AT 540Mb. IDE Drives (3.5")....

Ik had toen een BBS draaien en zocht voor zowel de BBS machine als de fileservers als mijn eigen werkdoos een aantal lekkere snelle en grote harddisken.

Dat werd toen een hele doos van die LPS'jes....

En je raadt het nooit: er zat toen 12 maanden garantie op en ze gaven allemaal tussen de 13e en de 14e maand de geest....

Naderhand kwam Quantum nog met die Bigfoot serie. Ook van die *PIEP* drives....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Het Asus P3C2000 moederbordje in combinatie met een geforce 256 en een 100 mHz FSB proc.
Gegarandeerd onstabiel.
Oplossing van Asus : jumper omzetten (helpt geen fuck)
Tweede oplossing : Condensator solderen op je mobo |:(
Alsof ik gek ben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Nieuwe Asus P3C-D (rev 1.12) gekocht, ik plug alles in. PIEP PIEP PIEP iets met de videokaart dus. Bleek het AGP-slot kapot te zijn :(

met de rev 1.13 zijn hier ook "leuke" topics te vinden op GoT omdat je die toen voor 45 euro kon kopen ergens!!

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Laatst online: 20-09 13:23

LopeZ

Too much is never enough

Beetje oud en in tussen moeten opsomtopics in HK
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.