Pfewww... wat een problemen met AOpen CDROM-drives... Heb ik vast net de goede er tussenuit gefilterd!

Heb een stuk of 10 van die dingen uit verschillende series nooit problemen mee... Al weet ik wel dat die 36x serie sucks! Maar die heb ik uiteraard niet!
Over herrie gesproken alles wat sneller is dan 20 speed maakt een tering herrie... Merk maakt geen f*ck uit!
Wat er nog meer sucks? Lite ON CD-rom-spelers... oudere serie... ca. 30-speeds dacht ik zo... die hebben t in t bijzonder gemunt op originele windows cd-rommetjes... LOLZ
Philips 3610 CDR... super-suck... al zijn er natuurlijk uitzonderingen... Van de 20 die ik er gezien heb, doet eentje het nog steeds... Zegt toch wel wat...?
Die oude big tower kasten zuigen enorm. Voor een case mod niet te doen... Heb al een flink aantal tools op dat ding gebroken...

geen krasje!
Maar ja, wat verwacht je eigenlijk ook... ledig gewicht (zonder voeding!!!) een slordige 40 kilo! Plaat staal ca. 3 a 4 mm dik... Niet kapot te krijgen...
Mainboards van QDI (socket 7)... je trekt t geheugen eruit, en er komen steekvlammen uit de controller-chips. Ik snap alleen niet waarom t geheugen nog werkt... is Compaq, verklaart t wellicht???
Dure merk CD-r-etjes... Die dingen willen gewoon niet... terwijl die nameless shit t perfect doet... Ligt vast aan de burner... Is een oudje... maar verslind alles behalve dure merk shit!
Okee... tot zover mijn bijdrage... heb nog wel meer hoor... Ow... niet te vergeten... TRUST SUCKS
Maar dat wisten jullie al!