Beruchte Hardware, noemt U maar....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.290 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De highpoint controllers.
Wat een rotzooi, komt ook voornamelijk door de drivers.

Ook dxr3 drivers eindigen hoog in mijn ergernissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- 250 watt voeding uit een arowana midi tower, dat ding was verantwoordelijk voor een kapotte msi k7t pro2, Maxtor 20gb en een S3 virge 4mb.

Heb een trust monitor en dat ding roelleert elke monitor die ik ooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Ik ben blij nog nooit probleemhardware te hebben gehad :)

heeeel hard afkloppen, mijn IBM 60GXP schijf is nog goed en de Philips 3610 cd-fikker ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:42
A0Open cd-rom is idd bagger. De 32x was na 11 mnd kaduuk,las niks meer. Mycom gaf een 36x mee, die zingt t al 2 jaar uit maar leest 1 op de 5 cd's niet :(
Philips 3610 is ook troep, had een vriend van me, na jaar kapot. En ik maar denken dat t aan dat bagger scsi-kaartje lag wat erbij zat. Die gozer had bijna op mijn aanraden een Adaptec gaan halen |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 18:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hee, die Pentium 1,13 had ik al genoemd. ;)
Die was zo erg dat 'ie wel 2x genoemd mocht worden. ;) Nee, ik heb het topic niet helemaal doorgelezen, alleen ff snel.
En wat is er mis met de SB Live! ? :)
Vraag dat maar aan JvS in het AV-forum... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op zondag 11 november 2001 19:30 schreef Sjah het volgende:
A0Open cd-rom is idd bagger. De 32x was na 11 mnd kaduuk,las niks meer. Mycom gaf een 36x mee, die zingt t al 2 jaar uit maar leest 1 op de 5 cd's niet :(
nee, die aopens zijn niet zo best nee, tzijn net vliegtuig motoren, je vraagt je soms af waarom mensen die dingen kopen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 19:44

Snijkoek

Metal up your ass

Op zondag 11 november 2001 08:14 schreef poes het volgende:
Philips kent vele mislukkingen die het bij mij nog steeds doen (CDI, DCC, Video 2000 etc). Maar de Philips CD 3610 was echt slecht......
De CDI, DCC en Video 2000 zijn geen slechte producten... Alleen was er op het moment geen goede markt voor en is het dus gewoon geflopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Op zondag 11 november 2001 18:21 schreef Fiesta het volgende:

Idd... Krijg em niet aan de gang in XP |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Ja echt een S3 virge videokaart van 4 mb. Helaas heb ik die ook gehad. de hele tijd met spellen kreeg ik een paar sec een zwart scherm en daarna ging het spel weer verder. Super irritant dus.

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 09:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 11 november 2001 15:03 schreef justice_strike het volgende:
farralon kut netwerkkaartjes die je van sjello krijgt.... konden ze niet ff realtek erbij gooien ofzo
Uhm bij mijn weten zijn farralon kaartjes incl realtek chippie :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn microsoft muis optical
dat ding piept continue en valt uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
CD-i was dus echt gewoon niks, de spellen op de pc en consoles waren al vele malen beter ... alleen voor videocd is ie wel leuk (daar gebruik ik um nog voor, zelfs die ietwat illegale vcd's zien er mooi uit op de CDi-speler)

Trust monitoren , al 2 versleten :(

Quantum Bigfoot HD , 1 versleten :(

Edit: Highpoint controller werkt hier lekker hoor , alleen ff lastig bij installeren windows, dan hang ik de hd ff op de normale controller en na installeren gaat ie dan terug op de highpoint ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 20:12 schreef Snijkoek het volgende:

[..]

Idd... Krijg em niet aan de gang in XP |:(
de drivers d/l van de sigma-design holywood plus
met de creative player werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:24
sinds de AOpen AX59pro heb ik alles waar Via op staat links laten liggen. bij voorbaat koop ik geen Via meer. mijn volgende AMD config zal een verdomd goeie chipset van AMD zelf hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retspan
  • Laatst online: 23:21
Here are my nominees for the title "sheitiest hardware ever":

* The entire collections of Trust and Epson Products

* The HP 900 series inkjet printers

* Certain members of the 3com ethernet card family

* And a special mentioning for AMD as a company for not ever having been able to produce a 100% stable cpu. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op zondag 11 november 2001 20:37 schreef retspan het volgende:
Here are my nominees for the title "sheitiest hardware ever":

* And a special mentioning for AMD as a company for not ever having been able to produce a 100% stable cpu. >:)
Volgens mij heeft AMD 100% stabiele cpu's maar ligt het aan de chipsets of de gebruiker die niet weet hoe om te gaan met een AMD gebasseerd systeem |:(

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Laatst online: 25-06 15:06
Op zondag 11 november 2001 00:41 schreef terw_dan het volgende:
Philips 3610, gingen er destijds heel veel van dood.

De Quantum Corona 10.2 GB. Die ging zo vaak dood. :( Al een stuk of honderd van meegemaakt die doodwaren.
Over quantum gesproken... ik hep ooit een Quantum BigFoot 2,5GB gehad (ja... zo'n 5,25" ding) Ze zijn zwaar traag en crashen allemaal na een paar jaar :'(
Ik hep trouwens diezelfde ervaring met samsung 4,3 gb schijven

En owja... ik hep een vobis-pc (inmiddels flink ge-ontvobist).... Eerst zat daar zo'n leuk msi 6163va bordje in... nix van te vinden op internet en toen ik em een keer prongeluk op 133 mhz fsb zette heeft ie nooit meer iets gedaan >:) de keren ervoor liep elke keer de bios vast als ik dat deed :) (hep nu 'n asus p3v-4x, bevalt veeeeeel beter)

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [TazZ]
  • Laatst online: 25-06 15:06
Op zondag 11 november 2001 20:15 schreef IceStorm het volgende:

[..]

nope, die kaartjes die hij bedoelt werden ook door @homo uitgegeven, deze hadden een een of andere Digital-chip... werkt goed in een kaal systeem, maar je kunt beter geen irq's delen, dan gaat je hele systeem op z'n gat :( :( :(

If it ain't broke, fix it till it is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Plextor in dit Topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online

[..]

Nope, met digital chippies heb je ze ook.
Kom maar langs als je het niet gelooft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijkoek

Snijkoek

Metal up your ass

Op zondag 11 november 2001 20:34 schreef ferenc het volgende:

[..]

de drivers d/l van de sigma-design holywood plus
met de creative player werkt perfect
Hmm.. Eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 09:43

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 11 november 2001 21:32 schreef TheGhostInc het volgende:
Nope, met digital chippies heb je ze ook.
Kom maar langs als je het niet gelooft ;)
Ah ok ;) Ik geloof je zo hoor :D

Oh wacht, ik ben ook verdwaald, dit is Hardware Algemeen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skoda en peugeot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op zondag 11 november 2001 02:27 schreef gve het volgende:

[..]

Of wat dacht je van die "goede" oude Quantum bigfoot schijven.... mogen niet ontbreken. Die waren pas traaaaaag :Z
ik heb zo'n schijf in m'n 2e pc zitten
idd baggertraag, maar hij werkt nog steeds, en hij zit verticaal in de kast vastgetaped :7 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aopen inderdaad...vliegtuigemotoren? Was het maar waar dan haalden ze tenminste de snelheid, vaak hoor je ze niet............draaien dan ook op 4 speed :r :r :r
Echte klote cd-romspelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:00 schreef Hankey het volgende:
AOpen 6 speed brander, dezelfde dag nog terug gebracht. Hij las cd's die hij goed gebrand had (volgends software) niet...

Een week later was ie uit de productie |:(
hier hebben alle aopen cd(r)'s last van geloof ik. De branders branden niet, de lezers maken herrie. En vaak tref je er ook nog een waarvan de lade dicht blijft zitten.

Waar ik werk krijgen we ze met bakken vol terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de a7a266 natuurlijk met de alimagic chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
  • Laatst online: 19-09 21:56
Het Asus K7m moederbord, een nachtmerrie... Ik was blij dat ie uiteindelijk dood ging en hem kon vervangen door de Epox 7KXA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 21:32 schreef Snijkoek het volgende:

[..]

Hmm.. Eens proberen :)
gelijkt handig om regio vrij te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 22:47 schreef bouncin-j het volgende:
en de a7a266 natuurlijk met de alimagic chip.
???????

goed moederbordje maar niet de beste is mijn ervaring,
maar uhm wat zou of is er dan zo slecht aan moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:34
Voodoo Rush iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

Op zondag 11 november 2001 18:11 schreef Solarsparc het volgende:
Ooit eens een "Plug & Scan" scanner gekocht voor 100 piek bij Megapool - deed het perfect in Windows 98, maar de drivers zijn niet compatible met ME/2000/XP en driverupdates... geen idee waar ik zou moeten zoeken (betwijfel of ze uberhaupt bestaan).

Volgende keer koop ik wel een merk-scanner (zodat ik drivers kan vinden op www.<fabrikantnaam>.com/drivers :) )
welk merk is hij of wat is het typenr. Primax heeft veel scanners onder andere naam verkocht en heeft zelf wel 2k drivers (o.a. ook voor mijn netowrk scanny an 89 piek ;) )

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Primax=Visioneer, sinds kort.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 15:15 schreef Booth het volgende:
HP CD-Writer :/
Loopt vast als je wil brande, ALTYD :(
Nog nooit een voltooide cd gehad :'(
Ha, dat zeg jij, ik heb hier nog altijd een HP CD-RW en die werkt kweetnie hoe goe, heb die namelijk al 2,5 jaar, en de enigste probleem dat ik had ondervonden was dat ie geen burn underrunproof ondersteunde. K'heb namelijk de HP 9110i (8x4x32x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Op zondag 11 november 2001 23:18 schreef Jackie_Che het volgende:

[..]

Ha, dat zeg jij, ik heb hier nog altijd een HP CD-RW en die werkt kweetnie hoe goe, heb die namelijk al 2,5 jaar, en de enigste probleem dat ik had ondervonden was dat ie geen burn underrunproof ondersteunde. K'heb namelijk de HP 9110i (8x4x32x)
Ik ken iemand die heeft een HP brander die maar tot 78,5 minuten kan branden, alles wat erover heen gaat is naar de klote :) Heeft ie veel cd's mee verkloot

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 20:08
Op zondag 11 november 2001 15:03 schreef justice_strike het volgende:
farralon kut netwerkkaartjes die je van sjello krijgt.... konden ze niet ff realtek erbij gooien ofzo
Zit een Digital Chip op, werkt perfect, is rapper dan RTL8129 chippies. (Ja die Farallon van @Home is 10mbit :)) EN Quantum BigFoot? Mijn 1,2 draait nu in m'n router, werkt perfect :)

The biggest crap:

ASUS P5A-B Wat een onstabiel tyfusding. RicohMP7080-a 8x4x32 fikker. Maakt na 150 cd's al rare geluiden, in tegenstelling tot m'n Yamaha cdr400t die het na 3 jaar nog perfect doet. ASUS P3V4X, wat een onstabiel teringbord. HP DeskJet 600 Series printers, wat een troep, ik heb een 690C+, dat ding piept en kraakt, print kut en de drivers geven veel errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik mis hier echt een aantal klassiekers:

CAMINOGATE!! alles wat met de MTH te maken heeft (en trouwens die hele i820 chipset.

Alle mobo's van GVC (Packard Bell noemt ze FR500/520) wegens brakke kwaliteit en stroomlekproblemen waardoor de CMOS battery maar 3 maanden bleef leven.

Vroege VIA en ALi AGP implementaties (lag vaak net zoveel aan drivers als aan de hardware zelf).

RDRAM600 - de hoge latencies van Rambus gecombineerd met een bandbreedte die niet hoger is dan PC-100 SDRAM.

TV-out functie van nVidia TNT2 familie- kon alleen monitor of TV aansturen, en dan nog maar met een refresh rate :r

en ga zo maar door... SDRAM implementatie van de i430VX, Cyberdrive CDRWs (net zo brak als de 52x spelers), enzenzenz

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ain't it the truth! Ik heb vele uren met drivers gewerkt om de HPT controllers op de BP6 aan de praat te krijgen met een installatie van W2K.
De meeste zijn al genoemd, maar deze wil ik niet voorbij laten gaan: Comprak Pessariums.
Ooit het ongenoegen gehad om er een te hebben, was totaal niet stabiel te krijgen. Uiteindelijk verkocht >:) en zelf een putertje gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Compeye scanner, en wel de 1236C Simplex want de drivers zijn echt brak voor w2k. Als je 'm installed doet ie het en 1 keer restarten en het is over en niet meet aan de praat te krijgen. oplossing: format c: /s

Voor WinXP zijn ze er niet eens en de nieuwe eigenaar van Compeye doet er niets meer aan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam mm volgens mij nog niet tegen: Compaq LTE 5000 series laptops. Die dingen waren pas slecht. van de 10 waren er 5 aan complete revisie toe binnen het jaar. Na 2 jaar deden er 2 het nog goed, 3 gedeeltelijk en de rest was kapot. Zeldzaam zo'n wanproduct gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toshiba satellite notebooks, heb stage gelopen op een school waar die dingen worden gebruikt nieuwe leermethode (ipv boeken heb je gewoon een flaptop die je ff inplugt) Elke dag kwam er wel weer een terug met een kapotte cdrom drive.

En van vroeger....eeeh OH JA!:

1.Soyo 486 mainboards ook wel kloyo genoemd. KUT!!
2.Pro sonic16 soundcard van mediavision. Ooit bij Escom/the champs gekocht. Had geen echte sb16 ondersteuning, meer ruis dan muziek en heb in 1 jaar tijd 8 versleten.(lang leve de garantie)
3.Quantum bigfoot. Kon je beter als dakpan gebruiken, was dat formaat toch nog ergens goed voor.
4.Hp dekjet 720c. Ik wil printen, krijg ik strepen door de afdruk. Okee cardridge leeg. Ik haal 2 nieuwe(voor de belachelijke prijs van 190 piek) geinstalled en nog steeds die strepen!!! Geld voor cardridge kwijt, en printer verrot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet de Diamon Edge 2000/3000 niet, met NV1 chipset en een of andere vage soundchip. Die 2 stoorden elkaar waardoor je heel gaar geluid had tijdens het enige 3D-spel wat erop draaide: Sega Virtua Fighter.

Echt een lame kaart was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A*us V6600 Deluxe = zuigt tering veel stroom van mijn 300W voeding :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Wat dachten jullie van de Seagate 1.3Gb schijven? Daar is zelfs een product recall van geweest...

Ik zelf heb bijzonder slechte ervaringen met Canon printers, en dan met name met de BJ-30. 450 piek aan een zo klein mogelijke printer uitgegeven, kapt ie er na een half jaar mee...gaar takkeding. :r

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Soundblaster live :( Deze kaart geeft alleen maar problemen. Bijft bijvoorbeeld bij het afspelen van MP3 hangen in een loop. Bekend probleem, dus niet kopen die kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Quantum Viking II en Atlas IV, er zijn er bij mij thuis en op 't werk een paar dozijn doorheen gegaan (letterlijk!)
Goedkope dip's/sipps/simmen/dimmen zijn altijd problematisch.
Sony multiscan 100SX, valt altijd wel een kleur van weg.
Compaq met z'n BIOS op de harddisk :r

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llevering
  • Laatst online: 19-09 08:53
Epson (al genoemd maar zo erg :r printer kapot 3 dagen buiten garantie en dan nog de poot stijf houden :r)

Plextor 8432A, een bedrijf met zo'n goede reputatie en ze gingen nooit stuk hoor. Nee daarom lag het vast aan mijn PC |:( toen ik het uiteindelijk kon bewijzen was de garantie een maandje voorbij en ook daar de poot stijf houden :r

Positief :):
- Intel Celeron (333) goed overklokbaar en stabiel
- AMD Athlon (1200) overklokbaarheid nog niet aan toe gekomen maar icm Asus A7V133 + apacer geheugen nog nooit gecrashed
- 3com netwerkkaartjes
- Liteon 12X10X32 burnproof

Even afkloppen maar ik heb hier nog 3 werkende Bigfoots van 2,5gb als MP3 schijven e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je van een POWER COLOR SNIPER. deze KUT grafische kaart is uitgerust met een Nvidia TNT 2 M64 chipset. ik heb de PCI versie zonder TV-Out. Ik kan geen Black & White, Star Trek Elite Force, En andere spellen draaien. Zelfs onder Word loopt ie nog vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Laatst online: 20-09 21:16

ThaHandy

Discovery Channel

:? :? :?

sinskort heb ik las van met mijn plex 12x4x32 met 2941 controller (d8 ik), onder het fikken "SICI/IDE abort command
:( :( :( FFFFFFFFFS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 07:46
Ik had diskette station van mycom gekocht (SONY)

gewoon dood!! :( dee GVD niks

en thrust keyboard Jezus wat een maf ding de toetsen vlogen er vanaf :o

en ze kunnen ook niet tegen een glaasje bier wat eropvalt, das helemaal stom mijn logitech drinkt tenminste met mate :D

INVENTARIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 18:50
weeer to een topic...
alle trust produkten ontwijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Philips 3620 brander
2. Quantum Bigfoot 5.25" series.
3. Never trust a Trust. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op zondag 11 november 2001 00:20 schreef Devil_2000 het volgende:
Nou, de P1 CPU had dit probleem [dus tot P1 233 Mhz] bij de lancering van de P2 is het FPU probleem opgelost.
als jij het FDIV probleem bedoelt (de beruchte pentium fout), die kwam voor in de Pentium P54 en niet meer in de P54C (zonder MMX) of P55C (met MMX) ... en laten nou net de P60, 66, 90 en 100 last hebben van die bug... P120's en hoger zijn allemaal P54C, daarna kwam de P55C MMX die had de bug ook niet ...

of bedoel jij nog een andere bug :? ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Nee helaas die zijn met digital chippie's, opzich wel een goeie kaart alleen de drivers zijn kl*te.. :)

edit:

was al gezegt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creative (met name de DXR3, al eerder genoemd). Support komt niet in het boekje van Creative voor. Deze kaart (die nog steeds verkocht word!) is alleen voor Win95, 98 en NT4. Voor Win2k hebben ze een beta-driver uit 1999 (die in mjin geval alleen maar voor een BSOD zorgt). Ja, je kan wel met drivers van Sigma werken, maar daar moet je toch behoorlijke kunstgrepen voor uitvoeren.

Ook Philips is er zo eentje. Brengen wel een product uit, maar laten support verder zitten. Dat had ik met hun MPEG-kaart en later een scanner. Ze gaan gewoon van het een op het ander over en laten de rest achter zich liggen alsof het nooit heeft bestaan.

Oh ja: Trust no one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeger
  • Laatst online: 25-03 21:08
Quantum Bigfoot forever!
Supertraag, maar m'n 6.5gb werkt nog steeds, na 5 jaar.
Wel eens 15 uur op een lanparty bezig geweest om dat takkeding te fixen.

Verder alle drives van Creative. Langzaam en maken veel herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Laatst online: 20-09 21:02

Greyfox

MSX rulez

Op zondag 11 november 2001 00:18 schreef robinvreuls het volgende:
Tis nog altijd de pentium 60 :) Die gaf namelijk afrondings fouten bij het rekenen.
Kdacht het niet. :7 Ik had echt een P90 die door Intel is omgewisseld voor 1-tje die geen FDIV bug had.

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 17:35
Trust -----> SUCKS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeger
  • Laatst online: 25-03 21:08
Op maandag 12 november 2001 13:44 schreef Yohanneman het volgende:
Creative (met name de DXR3, al eerder genoemd). Support komt niet in het boekje van Creative voor. Deze kaart (die nog steeds verkocht word!) is alleen voor Win95, 98 en NT4. Voor Win2k hebben ze een beta-driver uit 1999 (die in mjin geval alleen maar voor een BSOD zorgt). Ja, je kan wel met drivers van Sigma werken, maar daar moet je toch behoorlijke kunstgrepen voor uitvoeren.

Ook Philips is er zo eentje. Brengen wel een product uit, maar laten support verder zitten. Dat had ik met hun MPEG-kaart en later een scanner. Ze gaan gewoon van het een op het ander over en laten de rest achter zich liggen alsof het nooit heeft bestaan.

Oh ja: Trust no one
Support .kwam niet voor in Creative boekjes?

Sinds ik vanaf februari 2001 eindelijk weer eens een vaste telefoon aansluiting had ben ik helemaal platgebeld door mensen die dachten dat ik de Creative Helpdesk was. Ik stak de kabel nog niet in de muur en de telefoon stond al roodgloeiend. Het bleek dat in alle boekjes van de soundkaarten mijn nieuwe telefoonnummer stond. Gelukkig ben ik in juni verhuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma69855
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Mijn MediaForte Theatre X-Treme is best wel bagger aangezien er geen 6 speaker Win2k support is, en de drivers nog nooit geupdate zijn, en dan heb ik het nog niet eens over dat krakende geluid in verschillende spellen (sommige zeggen dat het met kopieren te maken heeft, maar ik heb al met 2 orgiginele spellen hetzelfde meegemaakt). Dus koop ik straks op de beurs maar een Audigy kopen.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn huidige mobo: asus a7v266 met via chipset in combo met een creative sb... :,(

shit wat kraakt dat, alles al geprobeert! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Microtek Phantom 636 Scanner. Werkt alleen als de pc uitgezet wordt, tien minuten met rust gelaten wordt, scanner aangezet wordt en weer tien minuten wachten en dan pc aanzetten. Als je geluk had werkte die, anders een reboot.

Kut scanner!

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Laatst online: 06:40
Plug & Scan 96P Scanner
Internal article number: 11005

Degene die daar een XP/2k driver voor vindt krijgt van mij een gebakje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winbond PCI ISDN modem
S3 ViRGE TRIO (on board) sound + graphigs
Creative Dxr2 kaartje
Handscanner + PCI kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
safeway multimedia toetsenbord supper koop :r

hij deed het niet meer haal hem open
vallen al die rubbertjes eruit
heb ik hem maar wegegooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier een Phillips cd-rom speler, je wilt niet weten wat voor een geluid daar soms uitkomt, alsof ie de cd's laat aanlopen ofzo, echt angstaanjagend. Meestal dan doet ie het even en na 5 minuten kapt ie ermee en dan zijn die cds ook (abnormaal) warm. Enige reden dat ik hem nog niet weg heb gedaan is dat ik te lui ben om een nieuwe te halen/geen geld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIA KT266 chipset
is ook niet helemaal safe :)

Daarom hebben ze SNEL de KT266A chipset geknusteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 00:25
helios 3d 3dfx voodoo 1.... ik heb 3 van die kaarten gehad, 2 daarvan had ik trug gestuurd omdat ze nix deden, de 3e deed het wel, maar slecht (wazig beeld enzo)...

heb daarna overigens een diamond gekocht, en dat werkte tenminste in 1x perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de Trust :r Compact-Scan USB 19200...is best wel een goede scanner alleen de drivers zijn a piece of shit.
Voor XP hebben ze niet eens drivers, maar een een of andere registry-tweak die niet werkt :(

zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Laatst online: 18-09 09:43

PCR

Dit gebeurde mij voor jaren terug:

Ik dacht dat ik wel genoeg ervaring en kennis had omdat ik al 2 maanden een computer had. (kijk nu heel verbaasd)
Ik wou de soundcard in een isa-slot doen maar ik had geen zin om de computer uit te doen. Gevolg: gevonk en een bios dat alles onthield behalve de tijd..... :)

Hier nog een:
Het onweerde, dus ik verveelde me, logisch gevolg op verveling is achter de computer zitten. Logisch gevolg op achter de computer zitten met onweer was een kapotte cd-romspeler, HD, FDD, MB, PROC, RAM, VOEDING. Kortom het enigste wat het had overleefd was e.o.a. modem van 4 tientjes.
Logisch gevolg was door het lint te gaan. >:) En naar de verzekering te bellen......... >:) >:)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liempie
  • Laatst online: 19-09 17:13
Mijn eerste echte geluidskaart, een Gravis UltraSound (GUS), werkte perfect onder DOS, maar met de komst van Windows 95 was het afgelopen.
Toch kwam er een goed geluid uit die kaart.

En Quantum bigfoot HDDs, twee versleten, een van 850Mb en een van 1,2 Gb. Stopten er spontaan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrix GX processors :r... cpu+geluidkaart+video in een chippie :r :r ...zat toen in vage presario 2000 serie's...
waardeloos... echt troep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Hmmm, als ik het zo lees heb ik best veel ruk-hardware gehad zonder problemen:
* Pentium 60, nooit omgeruild trouwens
* Philips 3600 CD-writer, ligt stof te vangen
* Bigfoot Cyclone

Deze doen het allemaal nog perfect, niet meer bij mij maar bij kennissen!

Met deze hardware had ik vette probz:
* Stealth 3d 2000 (niet vooruit te branden)
* Cyrix P150+ (idem :)), moest ik op een gegeven moment onderklokken op 100Mhz om hem stabiel te houden.
* Eaglemax :r :r 430TX moederbord, bij DES gekregen als inruil voor mijn kapotte Abitbord. Goeie ruil dacht ik toen... NOT!! Vastlopers vastlopers vastlopers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 14:50

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

creative cd-rom speler...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik :P werkt perfect :)

ik heb altijd probs met men powercolor kaartje... |:(

heel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 20-09 08:58

Stewie!

Keen must die!

Mijn slechte hardware:
Philips 3610 brander van 850 piek in 1998
Trust joystick -> brak over na 21 dagen
Memo systems computer (P2 300)-> crasht bij gelijktijdig draaien van winamp en willekeurig ander programma
Diamond Stealth II G460 Intel 740 8mb -> traag ding kan niet eens window minimizen zonder te crashen
Bridge 17 inch monitor van 1000 piek, geeft nu nog maar twee kleuren weer
HP scanner 4100 -> werkte opeens niet meer
Philips 32x cd-rom,met fatsig openend klepje, leest helft van cd-roms niet, oa Red Alert: Aftermath indertijd, eigen philips cd-rw leest ie ook niet

Dit heeft me dus behoorlijk wat geld gekost. Vooral die slechte winkel van een Memo Systems. Bah, ging failliet bij ons na half jaar. Die mensen weten niks van computers af daar :r :r |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Laatst online: 22:18
AOpen AK33 Moederbord sucks! Leg wat geld bij en neem een fatsoenlijk moederbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfewww... wat een problemen met AOpen CDROM-drives... Heb ik vast net de goede er tussenuit gefilterd! *D Heb een stuk of 10 van die dingen uit verschillende series nooit problemen mee... Al weet ik wel dat die 36x serie sucks! Maar die heb ik uiteraard niet!

Over herrie gesproken alles wat sneller is dan 20 speed maakt een tering herrie... Merk maakt geen f*ck uit!

Wat er nog meer sucks? Lite ON CD-rom-spelers... oudere serie... ca. 30-speeds dacht ik zo... die hebben t in t bijzonder gemunt op originele windows cd-rommetjes... LOLZ

Philips 3610 CDR... super-suck... al zijn er natuurlijk uitzonderingen... Van de 20 die ik er gezien heb, doet eentje het nog steeds... Zegt toch wel wat...?

Die oude big tower kasten zuigen enorm. Voor een case mod niet te doen... Heb al een flink aantal tools op dat ding gebroken... :( geen krasje!
Maar ja, wat verwacht je eigenlijk ook... ledig gewicht (zonder voeding!!!) een slordige 40 kilo! Plaat staal ca. 3 a 4 mm dik... Niet kapot te krijgen... :(

Mainboards van QDI (socket 7)... je trekt t geheugen eruit, en er komen steekvlammen uit de controller-chips. Ik snap alleen niet waarom t geheugen nog werkt... is Compaq, verklaart t wellicht??? :+

Dure merk CD-r-etjes... Die dingen willen gewoon niet... terwijl die nameless shit t perfect doet... Ligt vast aan de burner... Is een oudje... maar verslind alles behalve dure merk shit!

Okee... tot zover mijn bijdrage... heb nog wel meer hoor... Ow... niet te vergeten... TRUST SUCKS
Maar dat wisten jullie al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja wat is berucht..
Ik dacht altijd er bestaat geen slechte hardware alleen slechte gebruikers.
Dit is natuurlijk deels waar maar als er iets berucht is van hardware dan is het wel van het merk E-tech.
Dat tech kunnen ze best weglaten.
Zoals je ziet in de sig heb ik een E-TECH isdn kaart en als er iets zuigt dan is het wel die kaart.
Ik heb vandaag al 3 spontane reboots gehad waarom omdat er werdt gebelt |:(
En waarom reboot die kaart ?
1) zeer brakke betadrivers die niet geoptimaliseerd zijn voor w2k ook niet voor xp
2) eist 1 irq anders is het kaasie maar het is zowiso kaasie
3) het probleem is bij ze bekent maar hebben geen pasklare oplossingen alleen lapmiddelen die niet lappen.
Ja je kunt tweaker zijn of it'er als je de goede spullen niet hebt krijg je je systeem nooit stabiel.
Ik bedoel ik kan mijn bak 24x7x265 dagen draaien maar zodra ik op internet met mijn E-tech gaat is het gedaan met de rockstable stabiliteit. Eenieder die beweerd dat het bij hem wel 100% werkt mag hem bij mij installeren.
PS het ligt niet aan de rest van het systeem ik had het ook al in een andere opstelling :+
Ohja Mycom verkoopt die troep, tja dat valt mij tegen van Mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Op zondag 11 november 2001 20:10 schreef Snijkoek het volgende:

[..]

De CDI, DCC en Video 2000 zijn geen slechte producten... Alleen was er op het moment geen goede markt voor en is het dus gewoon geflopt
Inderdaad, VCC was destijds kwalitatief echt VEEL beter dan VHS. Zet maar es het beeld stil op een VCC en daarna op een VHS uit die zelfde tijd. VCC was kwalitatief echt niet slecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Op maandag 12 november 2001 03:10 schreef The_wdX het volgende:
A*us V6600 Deluxe = zuigt tering veel stroom van mijn 300W voeding :r
Vreemd hoor, bij mij werkte ie perfect in een P2 met 235 Watt voeding, zelfs met 3 HD's, cdrom, writer, zip en FDD. Maar het ding wordt wel tering-heet. Ik zou er een ei op kunnen bakken, 70+ graden in de zomer is niet ongewoon.

Oh ja, ik zat dit topic net nog ff door te lezen, en ik zag Primax scanners er tussen staan. Wat een bijstand-scanners zijn dat zeg, in Win98 werkt ie wel, maar gaat dat pokkeding alleen maar aan wanneer je een bepaald stukje software op start. Acquire met andere programma's doet ie niet. Wat een bescheten ding, ik had hiervoor een Mustek scanner, dat ding was vergeleken met dit ding een heldending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

acer branders
1x 2 weken oud 3cd gebrand
1x 4 maanden oud 10 cd gebrand
1x aopen 1 dag oud gelijk naar de kloten .

allemaal met burnproof techniek

banchee van 3dfx
alle via chips
sounblaster live met combinatie met via chip

en enzzzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mis ik in deze gigantisch lange lijst nou nog het Jetway MOBO nou nog?

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 23:58 schreef Reind het volgende:
Mis ik in deze gigantisch lange lijst nou nog het Jetway MOBO nou nog?
Ik heb 2 jetway boards. Geen problemen mee, maar dat zal wel geluk zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoZ
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08-2024

SjoZ

SF-powerrrr!

Hier dan mijn favoriete hardware:::

-:(Trident videokaartjes:( met geupdate driver --> 0,3 fps in windows op 16 bits kleuren - :)Quantum Bigfoot:) --> niet snel,paar bad secs maar wel betrouwbaar waren mijn exemplaren (2,4,6 en de 8gb versie: de 2 is al 5 jaar oud en draait nog perfect - :):):)IBM 75GXP & 60GXP:):):) heb al 10-tal exenplaren verkocht, worden wel wat heet maar draaien allemaal als een tierelier!!! - :(TRUST ZUIGT ECHT!:(:( OOK ZO VOOR TARGET EN HIGHSCREEN:( - :(TVM Monitoren: worden verkocht door praxis, makro en vobis en memo -> allemaal na een jaar KAPOET! :(:( - Seagate harddisks... Ik wordt liever gewoon doof :) en draai liever me :):)IBM:):) hdd'tje - Western Digital harddisks... als je van inconsistente gegevens houdt en van ongelijke FAT tabellen en van :(:(BAD SECS DIE ER NIET ZIJN:(:( En ze mogen wel eens wat meer van dat caviar principe afwijken... :(:(

Mensen, gegroet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 13 november 2001 00:02 schreef janjanjansen het volgende:

[..]

Ik heb 2 jetway boards. Geen problemen mee, maar dat zal wel geluk zijn....
Inderdaad dat moet haast wel. Jetway geeft meer gezeik dan je lief is ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Creative CD-ROM :r
Diamond Viper II (een jaar oud, en geen XP support :r)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle geluidskaarten van Vobis!!!
Driverupdates maar niet heus
:r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 17:15 schreef G3Lsmurf het volgende:

[..]

heb ik :P werkt perfect :)

ik heb altijd probs met men powercolor kaartje... |:(

heel jammer
Ik heb zowel een Highpoint als een Powercolor maar totaal geen problemen gehad hoor!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeRider
  • Laatst online: 29-01 14:27
in random order:

IBM 75GXP schijven
Trust add-on TV-out kastjes
AMD K6x+VIA/Ali chipsets
NexGen/Cyrix/VIA cpu's
PC-CHIPS mainboards
Orb coolers
686B Chipset
KT133 Chipset
820 + MTH borden
Creative 48x CDROM
Nieuwe Iiyama's
Viper II
Seagate IDE Harddisks
Quantum Bigfoot IDE Harddisks

en natuurlijk PMPO boxen :P

Floppydrive mag van mij ook genuked worden. :7

Concrete Loop Watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aopen 12*40* DVD speler :r , maakt echt een teringherrie en is superlangzaam (echt geen 40*cd-rom). Mijn plextor brander (en die is 32*) wint het op z'n sloffies en is superstil vergeleken met de Aopen drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 01:48

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 12 november 2001 15:10 schreef LuCaS het volgende:
* Eaglemax :r :r 430TX moederbord, bij DES gekregen als inruil voor mijn kapotte Abitbord. Goeie ruil dacht ik toen... NOT!! Vastlopers vastlopers vastlopers....
Hee, ik ben niet de enige DES slachtoffer hier >:)

Mijn Eaglemax (=ECS/PCChips) M741LMR van hen heb ik tenminste nog door kunnen verkopen- had een ISA en PCI slot, maar geen enkel vrij interrupt. Hilarisch dat m'n Mylex SCSI ctrl conflicten had met de muis... bij iedere beweging begon de SCSI HDD als een gek te klikken.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de oude doos: De K-lok* 100Mb harddisc. PC's die iedere dag gebruikt werden zag ik binnen een maand weer terug met de schijf vol slechte sectoren. (zelf dus nooooit gekocht :) )

(*: weet niet zeker of je het zo schrijft, maar het merk klonk wel zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicMac Pc's!!! Ik heb er twee jaar gewerkt, en daar zetten ze toch een teringtroep in de compu's die werden verkocht! Teruggestuurde schijven gewoon als nieuw verkopen. Klanten wijs maken dat Win95 prima kan draaien op een 386. Kan natuurlijjk ook wel, maar dan kun je verder geen software meer draaien. Niet zo verwondelijk dat ze failliet zijn gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Op dinsdag 13 november 2001 00:46 schreef MicNic het volgende:
Aopen 12*40* DVD speler :r , maakt echt een teringherrie en is superlangzaam (echt geen 40*cd-rom). Mijn plextor brander (en die is 32*) wint het op z'n sloffies en is superstil vergeleken met de Aopen drive.
Die drive is echt erg. Als je er een audio cd in doet krijg je een aardbeving en wordt het geheugen weer duurder :(

Ik had ook zo'n ding in een systeem gebouwd. Blij dat ik geen Quantum disk in dat systeem had gezet. Die Samsung disk stond te schudden, paar keer klikken en toen een BSOD. Dood dacht ik. Stroom eraf, er weer op en hij werkte weer, maar die DVD speler heb ik mooi de deur uitgedaan. K*TDING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 00:13 schreef Reind het volgende:

[..]

Inderdaad dat moet haast wel. Jetway geeft meer gezeik dan je lief is ;)
Dan heb ik vast ook geluk... dat ding draait als een tierelier... Alleen moet je zoiets niet willen overclocken... (onboard SiS video)
Maar verder doet ie precies waarvoor ie aangeschaft is, en meer!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Op maandag 12 november 2001 13:17 schreef limoentje het volgende:

[..]

als jij het FDIV probleem bedoelt (de beruchte pentium fout), die kwam voor in de Pentium P54 en niet meer in de P54C (zonder MMX) of P55C (met MMX) ... en laten nou net de P60, 66, 90 en 100 last hebben van die bug... P120's en hoger zijn allemaal P54C, daarna kwam de P55C MMX die had de bug ook niet ...

of bedoel jij nog een andere bug :? ;)
Ws bedoelt hij de F00F-bug
Ik heb hier een P75 met FDIV en F00F bug. Cool he? twee workarounds als ik mijn ex-router opstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Laatst online: 09:24
De compaq pc uit het pc-prive project van mijn vader. Het was er zo eentje met een p200mmx, bigfootschijf, :r een heel naar modem, en alles onboard. En max 32 mb ram!!! :(

edit: ff modem toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:04
Een p5a met een viper550, veel vastkaaiers meegehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Fortemedia soundcard --> M801

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.