Beruchte Hardware, noemt U maar....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Op dinsdag 13 november 2001 00:13 schreef Reind het volgende:

[..]

Inderdaad dat moet haast wel. Jetway geeft meer gezeik dan je lief is ;)
Righton!!

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:40
Hmm... nu ik zo nadenk: Asus V6800 Deluxe.
Erg goed als grafische kaart, maar het capturen (waar ik dit kaartje voor heb gekocht) is een ramp, en driverupgrades ho maar... capturen werkt alleen (gebrekkig) in Win98, 2k kun je vergeten (!).

En als we het dan toch over vidcapturen hebben: de Miro/Pinnacle DC10+ is nog zo'n rampapparaat: iedere poging om te capturen resulteerde bij mij in een spontane reboot. IRQ conflicten, overlay settings, alles heb ik geprobeerd (met hulp van de overigens uitstekende technische helpdesk van Pinnacle). Uiteindelijk heb ik hem maar teruggebracht naar Dynabyte (eeeuw :o)

Toen dus dat Asus rampding gekocht. Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ex-brander de acer 8*4*32 heeft nooit op de manier gefunctioneerd waar die eigelijk voor gemaakt is.

Dat is het slechste wat er ooit in die kast van mij heeft ingezeten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video In van NVidia (GF2/GF3).. Heb het onder W2K danwel onder XP nog nooit aan de praat gekregen.. Alle soorten drivers van het net afgeplukt, maar werken ho maar..

Originele WDM drivers van de retailers (Gainward bv) doen het ook niet, zelfs de nieuwste niet.. Vet drama.

Newsgroups en deja staan er ook vol mee. Volgens mij zijn er vrij weinig mensen die het gelukt is, en als het ze uberhaupt gelukt is, treden ze toe tot een geheim genootschap.. ;)

edit:

Zie dat Solarsparc hetzelfde probleem heeft.. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:09
Ik heb ooit eens een 386 computer gehad van IPC.
Daarvan was op een gegeven moment de floppydrive kapot, daar moest je dan een speciale floppydrive van IPC zelf voor kopen (die natuurlijk 5x zo duur was), want een normale FDD paste er niet in...
Ik wist meteen waar de afkoring IPC voor stond (of bestaat die troep nog?): Incompatible Plastic Computer! :r :r
Gelukkig stond de "P" voor plastic, dus hebben we het front maar wat "verbouwd" en er toch een standaard FDD ingefrot. :z

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

[edit]laatmaar tis dus negatief bedoeld |:( [/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 08:58

EraZor

Don't mention the war

Deze miste ik nog: Het Miro PC-TV Rave. Wat een kutkaart man. Win 98 ging opstarten nog net, maar als je aan hun software zat kan je alleen nog maar hardwarematig resetten. Win2k /xp start niet eens op met dat brakke pokkeding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Abit BE6 1.0 - meest instabiele moederbord wat ik ooit in mijn handen heb gehad (wel opgelost met rev 1.1 dus daarvoor dank ;) )
Iomega Ditto Drive - backup die op win2k niet kan restoren en onder win NT 4 niet snapte dat tie intern was ipv extern.
Sharp laptop - 3 stoppen verder en twee voedingen (die trouwens behoorlijk moeilijk te vinden waren) bleek hij alles behalve geaard te zijn. Snap nou wel dat ze de productie stil hebben gezet.
Philips - eeeuh ....alles van Philips ? van scheerapparaat tot brander en webcam. Slecht spul en snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Laatst online: 04-04-2024
Op zondag 11 november 2001 00:24 schreef DKtje het volgende:

[..]

alles van trust behalve de speakers :P
en de CD-RW's van trust :)
die waren een tientje toen de normale prijs nog 25 piek was.

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hightower
  • Laatst online: 04-04-2024
Op dinsdag 13 november 2001 15:56 schreef Talon het volgende:
Abit BE6 1.0 - meest instabiele moederbord wat ik ooit in mijn handen heb gehad (wel opgelost met rev 1.1 dus daarvoor dank ;) )
Iomega Ditto Drive - backup die op win2k niet kan restoren en onder win NT 4 niet snapte dat tie intern was ipv extern.
Sharp laptop - 3 stoppen verder en twee voedingen (die trouwens behoorlijk moeilijk te vinden waren) bleek hij alles behalve geaard te zijn. Snap nou wel dat ze de productie stil hebben gezet.
Philips - eeeuh ....alles van Philips ? van scheerapparaat tot brander en webcam. Slecht spul en snel kapot.
HMMM, de monitoren ook?????
Wat mij betreft mag philips alleen nog gloeilampen en monitoren maken.
Mn Philips cdrom speler leest alleen sommige originele cd's

specs: Sun Workstation Server Router Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyBrain
  • Laatst online: 25-03 07:43

BabyBrain

Keep upgrading yourself!

Zo'n ALS **** (nog iets) geluidskaart.
en....
Diamond MultiMedia kaart :( Zo'n een waar alle zogenaamd opzat. video, geluid, modem. Echt crap :)

XP 2000+ @ 1890 Mhz / 512 MB DDR/ 2x 80 Gig Striped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
**Diamond Edge 3D series - Eerste videokaart van NVidia en nog nooit zulke bagger gezien :) (zn tijd ook te ver vooruit, overigens)

**Quantum Bigfoot series - Traag als dikke stront, erg lawaaierig, onbetrouwbaar en meeste schijven die ik ben tegengekomen kregen bad sectors

**Western Digital 6.4 Gb Caviar - Wat een rommel schijven, ik kende in totaal een stuk of 10 mensen die er 1 hadden en binnen 2 jaar waren die ALLEMAAL overleden (De schijven dus:.)

**Cyrix 6x86 processors - Wat een rotzooi, ongeloofelijk gewoon, bloedheet, instabiel, incompatible.

**Nanya geheugen - ..die rotzooi ging bij bosjes kapot op de KUB (universiteit)

**HP Omnibook series WAT EEN ROTZOOI..heb er paar duizend van die dingen moeten refurbishen, alles ouder dan 233mmx is GAMMEL, valt vroeg of laat uit elkaar, schroefjes in t lcd scherm, met kaugom vastgeplakte kabeltjes en god weet wat ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Laatst online: 10:58

Johnny E

Dôh !!

Eigenlijk ben ik nog nooit slechte hardware tegen gekomen....

Oh ja mag niet liegen....

Opti 92x soundcard
aFreey 56x, dat ding ratelde en ratelde, een boor is er niets bij.
Samsung 4.3 GB harddisk
Jazz Speakers
Cyrix 6x86 P200+
Asus V3800 Deluxe rev 1.03, tv-out werkt pas bij 3.54V VIO

en als klappperrrrrrrrrrrrrrr van de week

:rTeles 16.3 BRI ISDN kaart:r

Oh ja de 3610 is en blijft mijn favo brandertje, heb er in m'n middelbare school periode goud geld mee verdiend >:)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Alle systemen van Fujitsu Siemens ontwijken, duur zijn ze niet maar in elk geval het geld niet waard
Zit allemaal goedkope troep in

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Op dinsdag 13 november 2001 15:48 schreef EraZor het volgende:
Deze miste ik nog: Het Miro PC-TV Rave. Wat een kutkaart man. Win 98 ging opstarten nog net, maar als je aan hun software zat kan je alleen nog maar hardwarematig resetten. Win2k /xp start niet eens op met dat brakke pokkeding!
ik heb de Pro versie en die doet het prima. Alleen de software is kut maar je kan updates downen op de site. Werkt goed hoor

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alle HCF/HSF modempjes,
alle drivers zijn het zelfde, maar je ken je niet zomaar gebruiken, daarvoor moet je heelwat truukjes uitvoeren. verbindingen ligge atlijd 4k lager en geen linux ondersteuning terwijl dat makkelijk zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 21:24
SiS 6236 chipset, S3 Savage 4. need I say more?

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

merkloze 42x cdromspeler die qua performance door mn 8x wordt verslagen :r

mijn als120 kaartje waarop je de harddisk hoort ratelen maar die ik toch nog altijd gebruik :r

mijn DELL-monitor die te warm wordt en dan erg eng gaat doen... (geluiden maken, rare kleuren tonen) (toch is de beeldkwaliteit goed :D)

de voeding van mijn p133 (: veel te instabiel..)

Farallon netwerkkaart van @home (met intel chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kx133 chipset :r
viper2 :r
als120 :r
quantum bigfoot :r
trust joysticks :r

maar ook software:
windows 98 :r

met al deze producten heb ik te maken gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
Wat is er mis met de Intel-based Farallon NIC? (heb er zelf ook een namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( :r :r :r AMD :r :r :r :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ach volg deze link maar http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/35159 dan weet je genoeg 11 posts.
Ik vind het best dat je zegt AMD sucks dat is jouw goed recht en jouw mening, gelukkig delen wij jouw meningen niet die gebaseerd zijn op.....:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:59

Predator

Suffers from split brain

Op dinsdag 13 november 2001 22:49 schreef Swordfish het volgende:
:( :r :r :r AMD :r :r :r :(
Hmmm
nog een |:( kop bij

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas
  • Laatst online: 30-03 11:29

raas

kies je keuze

A-Open 52X :r
en
Creative 52X :r :r

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Op woensdag 14 november 2001 16:01 schreef raas het volgende:
en
Jij ook al zoveel probs met Cd-rom spelers??
Ik heb ook die creative (van norrod) en die zuigt ook. Dat kloteding lagt windows als je er een cd in laad. Als je dus tegelijk een cd aan het fikken ben is die ook gelijk rijp voor de vuilnisbak. Ik heb em er nu maar uitgesloopt, want hij bleef maar uit zichzelf opengaan. Stom kutding .. weg 100 ballen !!!! :(

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas

raas

kies je keuze

Op woensdag 14 november 2001 16:06 schreef ride277 het volgende:

[..]

Jij ook al zoveel probs met Cd-rom spelers??
Ik heb ook die creative (van norrod) en die zuigt ook. Dat kloteding lagt windows als je er een cd in laad. Als je dus tegelijk een cd aan het fikken ben is die ook gelijk rijp voor de vuilnisbak. Ik heb em er nu maar uitgesloopt, want hij bleef maar uit zichzelf opengaan. Stom kutding .. weg 100 ballen !!!! :(
jazeker, een goede cdrom speler lijkt moeilijk te vinden.
vooral met die A-Open heb ik leipe problemen gehad. een keer had ik een uit elkaar spattende cd in het apparaat, en zelfs dat hielp niet >> nog steeds waardeloos functioneren van dat ding, en traag dat ie is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

Op woensdag 14 november 2001 16:09 schreef raas het volgende:

jazeker, een goede cdrom speler lijkt moeilijk te vinden.
vooral met die A-Open heb ik leipe problemen gehad. een keer had ik een uit elkaar spattende cd in het apparaat, en zelfs dat hielp niet >> nog steeds waardeloos functioneren van dat ding, en traag dat ie is...
Wat ook erg leuk was bij die van mij was dat als je er een cd ingooide de computer leek op te stijgen (hij staat onder mn bureau dus picture dat ! :+ )

hehe klote-zooi....

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas

raas

kies je keuze

Op woensdag 14 november 2001 16:12 schreef ride277 het volgende:

[..]

Wat ook erg leuk was bij die van mij was dat als je er een cd ingooide de computer leek op te stijgen (hij staat onder mn bureau dus picture dat ! :+ )

hehe klote-zooi....
rondvliegende computer in je kamer? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

hehe nee dat nog net niet, maar ik heb wel ff de opwaardse kracht gemeten, die de pc kreeg door de middelpunt vliegende kracht. Wat bleek ... de opwaardse kracht werd groter naarmate de cd rom aanstond. Vreeeeemde zooi (8>

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas

raas

kies je keuze

Op woensdag 14 november 2001 16:16 schreef ride277 het volgende:
hehe nee dat nog net niet, maar ik heb wel ff de opwaardse kracht gemeten, die de pc kreeg door de middelpunt vliegende kracht. Wat bleek ... de opwaardse kracht werd groter naarmate de cd rom aanstond. Vreeeeemde zooi (8>
LOL :+
(al lijkt me dat toch erg onwaarschijnlijk, hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277

ride277

Cooled by Noctua

hehe okeez .. je heb me door .. was ff de intelligentie van de tweakers aan het testen :7

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:01 schreef raas het volgende:
en
Die A-open en Creative-drives zijn idd heel erg slecht!! In het begin hadden wij een Creative Infra 1800, de eerste gaf het na 3 maanden op en van de tweede ging de 'la' meteen weer dicht! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas

raas

kies je keuze

Op woensdag 14 november 2001 16:19 schreef ride277 het volgende:
hehe okeez .. je heb me door .. was ff de intelligentie van de tweakers aan het testen :7
hehe, okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harddisks:
Quantum Bigfoot
IBM 75
Micropolis :r

Add in kaarten:
Teles ISA ISDN
Diamond 3D edge
Gravis UltraSound
Miro :r

Monitoren:
Samtron
TRL (royal)

Drives:
HP7200
A-open 52x

Geheugen:
Topless
alles van funprice :r

Invoer:
Trust wireless keyboard
Microsoft Force Feedback Pro analoog

Moederboarden: (was ik vergeten)
PC-chips
ECS (is ook pc-chips)
alles met een SiS chipset

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:10 schreef rambo-2001 het volgende:
terratec dmx geen driver ondersteuning onder w2k en xp
Is er wel... Kijk maar eens op de website van Terratec...

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 16:16 schreef ride277 het volgende:
Het ziet er naar uit dat je zojuist een antigrav aandrijving gebouwd hebt 8-)

Verwijderd

De HP7100i Een van de eerste RW's van HP, ding had alleen maar kinderziektes, De HP 8100i, die ik na 1 jaar continue omruilen had gekregen was na 1 jaar ook helemaal op :'(

Diamond Moster 3D, echt waardeloos

Cyrix-processoren, worden loeiheet en presteren onder de maat.

Intel-processoren, I Like AMD 8-)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Op dinsdag 13 november 2001 16:08 schreef hightower het volgende:

[..]

HMMM, de monitoren ook?????
Wat mij betreft mag philips alleen nog gloeilampen en monitoren maken.
Mn Philips cdrom speler leest alleen sommige originele cd's
Ik heb hier een oude Philips 24x cdrom speler, en dat ding doet het echt GOED hoor. Hij leest perfect 10x RW's, cdr's. Zelfs m'n Ultraplex heeft wel es moeite met 10x RW's.
ECS (is ook pc-chips)
alles met een SiS chipset

Gravis UltraSound
Mja, heb hier een ECS met SIS735, werkt goed hoor, doet toch niet zoveel onder voor m'n Abit KT7-RAID (die me wel 3 keer zo veel heeft gekost).

En Gravis Ultrasound PnP was echt geen baggerkaart, alleen toen de DirectX support stopte was het niet veel meer, werd het niet ondersteund. Maar de GUS werd vruuger in de Demo scene gebruikt, en met goed gebruik maakte ie GEHAKT van al die SB wanabee geluidskaartjes.
Jammer dat SB de standaard is geworden, want koop je een nieuwe SB Live, heb je niet eens fatsoenlijke ondersteuning voor je oude dosgames. De GUS Extreme deed het tenminste wel fatsoenlijk.
Diamond Monster 3D, echt waardeloos
Wat wat wat ?? Dat was in het begin echt een HELDENkaart. Je kon Carma 1 en Quake2 tenminste met mooie graphics spelen met een acceptabele frame rate.
Jah, een Monster 3D in een P3 800 zal ie wel bagger zijn, maar een Monster 3D in een P166 is GOED. :)

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:24
Quantum Fireball LCT
Die krengen gaan echt altijd kapot geloof ik, elke dag heb ik op mijn werk wel een systeem waar weer eens een LCT doorgefikt of gecashed is. En weet je wat nou net het leuke is: Net die Philips chips fikken door, en ik werk dus bij Philips... |:(

En die LCT wrakken zijn echt niet voorruit te branden, 4200 rpm, en dat is het wel...

Neej, zo'n LCT, dat is niks... :)

Ik heb overigens heel veel opengeschroefde LCT's op mijn bureau liggen, ghehehe, ik spaar ze... >:)

• eX0duS
Op maandag 12 november 2001 14:56 schreef Rook het volgende:
de Trust :r Compact-Scan USB 19200...is best wel een goede scanner alleen de drivers zijn a piece of shit.
Voor XP hebben ze niet eens drivers, maar een een of andere registry-tweak die niet werkt :(

zie hier
Bij mij werkt die reg tweak wel, welke versie van XP draai je? Ik 2600, gewoon de final dus, en het werkt gewoon hier hoor! Het is even kloten, maar de drivers werken wel... :)

Wel een k*t support, maar jah, het is beter dan niks! :)

Untrusteble :D

• eX0duS
Op maandag 12 november 2001 18:44 schreef maartenb het volgende:
AOpen AK33 Moederbord sucks! Leg wat geld bij en neem een fatsoenlijk moederbord!
Weet je het ook! >:)

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Op dinsdag 13 november 2001 12:42 schreef MrKing het volgende:
MicMac Pc's!!! Ik heb er twee jaar gewerkt, en daar zetten ze toch een teringtroep in de compu's die werden verkocht! Teruggestuurde schijven gewoon als nieuw verkopen. Klanten wijs maken dat Win95 prima kan draaien op een 386. Kan natuurlijjk ook wel, maar dan kun je verder geen software meer draaien. Niet zo verwondelijk dat ze failliet zijn gegaan!
Zelf samengestelde pc gehaald daaro (norrod had een wachttijd van 3/4 weken toen dus ik dacht slim te zijn |:(
omg wat een bagger leverden die Kl##tzakken!!

1 verkeerde videokaart (8mb ipv 16 mb)
2 na een week terug omdat ie steeds uitviel) moest ik lullen als b(r)ugman omdat ALLE jumpers op t mobo verkeerd stonden, ik had ze niet aangeraakt
3 na 3 maanden (nog steeds spontane uitvallers) gaat die pokke winkel falliet, weg garantie

gelukkig heb ik t uiteindelijk zelf kunnen oplossen (faulty bridge/converter) voor 3 tientjes pc weer klaar
maar wel een half jaar totale ergernis

maar de berlinea 103040 die ik daar haalde ben ik nog steeds super tevreden over :)

verder nog de hp8100 fikker die maar 685 mb max kan fikken door een leadin/out van 15 mb

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:11
Op zondag 11 november 2001 14:48 schreef Dynacomp het volgende:
De cyberdrive 52speed cd-rom. Ik heb er in totaal maar 3 van verkocht. Maar er zijn er al 2 van uit elkaar geknalt. De klanten zijn er behoorlijk van geschrokken. De cd splinters vlogen in het rond.
Ik heb nu gelukkig een voorraad Aopen 52 speed cd spelers liggen. Heb hiervan al veel meer verkocht en nog nooit problemen gehad.
Klopt :P ik ken ook 3 explosieve exemplaren (Ook die creative 52x ..

• Apestaartje
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Dit was écht prutzooi! :

Een of ander no-name cd-rom speler,waar waarschijnlijk geen rem/stop-mechanisme in zat..

Als je op "eject" drukte,ging het laadje open en moest je dekking zoeken,want dan kwam er een cd op volle snelheid uitzeilen...wel een keer proberen op te vangen met als resultaat een fikse snee in m'n hand.. (nee géén hand in m'n snee...) |:(

M'n Afreey 8x36 Dvd-rom speler,
Dat ding leest voor geen meter, zelfgebrande cd's gaat echt zéér moeizaam. :(
Daarna een firmware update gedaan waarin dit verholpen zou moeten zijn,maar is volgens mij alleen maar beroerder geworden. :'(

M'n Croma Orb.. slecht koelen en core gemold... :r
(dat laatste kan ook aan mij gelegen hebben..)

In tegenstelling tot andere berichten wél goed:

Mijn Quantum Bigfoot. 1,2Gb. (F900,- destijds..)
Loopt nog als een zonnetje op z'n kant los in een kast.
Ook de Bigfoot 6,4Gb. aan vriend verkocht doet het daar nog steeds goed...... (is nog steeds mijn vriend..)

Phillips 3610 (ook rond de F900,- destijds..)
Is de hele wereld al over geweest,met m'n laptopje..
Heeft een aanval met een oestermes overleefd.
Ik dacht namelijk dat 'ie stuk was,had hem toen helemaal uitelkaar gesloopt met zo'n oestermes omdat ik op dat moment geen geschikte schroevendraaier kon vinden.
Het bleek achteraf niet aan de Phillips te liggen maar aan NERO zelf... :?
Toen 'ie toch al los was,alles lekker ff gesmeerd en brand nog als een tiet.

Topline 8400 notebook.
Ook de hele wereld rondgeweest supertraag maar superdegelijk. :9

PcChips moederbord.
Lopen er 2 al wat jaartjes superstabiel met een Cel 300@450
Zonder voltagetweaking.. :7

Er zal me vast nog wel meer te binnen schieten,maar hier laat ik het ff bij.
Topic is al lang genoeg.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:08
Teles 16.3 BRI ISA brak? Was toendertijd de beste kaart die beschikbaar was. Alleen las niemand de info over drivers door. Heb er nooit problemen mee gehad.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• big_clarence
  • Laatst online: 12:36

big_clarence

wat kan het schele

Alle rotzooi van compraq en packard Hell,
ze doen hun uiterste best hun systeem hufterproof te maken, maar gaat er iets simpels mis dat je normaal zelf zou kunnen verhelpen of even herinstalleren zonder je bestanden kwijt te raken, mag je weken of maanden wachten tot zij bereid zijn het probleem serieus te nemen. Zelf koop ik die rommel niet, maar helaas, familie zonder weet van computers wel......
Je mag er niets aan veranderen ivm garantie, maar willen wel dat je alles zelf oplost. Rotzooi

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op dinsdag 13 november 2001 19:28 schreef m-m het volgende:
merkloze 42x cdromspeler die qua performance door mn 8x wordt verslagen :r

mijn als120 kaartje waarop je de harddisk hoort ratelen maar die ik toch nog altijd gebruik :r

mijn DELL-monitor die te warm wordt en dan erg eng gaat doen... (geluiden maken, rare kleuren tonen) (toch is de beeldkwaliteit goed :D)

de voeding van mijn p133 (: veel te instabiel..)

Farallon netwerkkaart van @home (met intel chip)
Wat is er mis met die netwerkkaart? problemen met Linux zeker?

Jaaaah, had zelf een echte Intel met hetzelfde probleem. Als het goed is zal de volgende kernel het oplossen.

http://cathedrallabs.net/~aris/

haal daar de nieuwe eepro.c voor de 2.2 en 2.4 kernels. Nog 0x gecrasht met 2.4.13 of 14 (ben de tel kwijt :P )

• GoGoHaRrY
  • Niet online

GoGoHaRrY

ik Hier ?

KALOK Harddisks, die crashen terwijl u wacht ....

Murphy was an optimist

Verwijderd

Een hele serie Quantum/Maxtor schijven van 40GB zijn defect.
Weet niet precies hoeveel ongeveer.. maar we hadden op het werk een stuk of 10 en een ander filliaal hadden er meer die het ook niet deden

• Chevy454
  • Niet online
Panasonic, Mitsumi, Philips en A-Open cd-romspelers!

Allemaal al naar de hemel geholpen in respectievelijk 2 maanden, 11 maanden, 13 maanden, over ongeveer 4 a 5 weken morsdood. De A-Open heeft moeite om orginele cd's te lezen.

Al mijn cd-romspelers blijven na een jaar dood, de Panasonic was zeer snel dood. IK heb ook enkele reinigingscd's erin gestoken -> 2 weken uitstel

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 16:09 schreef THEF_Pino het volgende:
Teles 16.3 BRI ISA brak? Was toendertijd de beste kaart die beschikbaar was. Alleen las niemand de info over drivers door. Heb er nooit problemen mee gehad.
Inderdaad! Super kaart, onder Linux ook geen probleem :)

• creative8500
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

voodoo banshee, zo lelijk als de pest.

Verwijderd

ABIT LX6 constant vastlopers , zelfs na de updates.
( maar was ook de voorloper van de BX )
CREATIVE soundblaster AWE 64 (eerste modellen hadden een fout).

HP 400 serie.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:39
Op donderdag 15 november 2001 18:40 schreef QuakeMASTER het volgende:
Een hele serie Quantum/Maxtor schijven van 40GB zijn defect.
Weet niet precies hoeveel ongeveer.. maar we hadden op het werk een stuk of 10 en een ander filliaal hadden er meer die het ook niet deden
Welk type? Een nieuw of een oud type? Ik heb net namelijk een 40 Gb Maxtor DX540 gekocht (en er zitten Quantum chipjes op het logic board)

Verwijderd

Samsung CDR's. Lag waarschijnlijk aan de brander, was namelijk een vrij oude HP. Had ovirgens geen probelemen met andere cds. (?)

• Willems
  • Laatst online: 14-05 05:31
Op zondag 11 november 2001 15:03 schreef justice_strike het volgende:
farralon kut netwerkkaartjes die je van sjello krijgt.... konden ze niet ff realtek erbij gooien ofzo
Dat kunnen ze blijkbaar wel...
Ik kreeg gewoon een 3Com Nic.

• Cade_Foster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10-2022
Afreey Cd-rom en DVD speler. :( Of ze lezen niet meer of ze slopen de cd in tientalle stukjes.

Afreey = :r :r :r :r :r :r :r

• creative8500
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Ohja, mijn CD-ROMspeler slijt wanneer je een CD leest :( Je kunt gewoon losse stukjes plastic uit de lade pakken :'(

• _JGC_
  • Nu online
Op donderdag 15 november 2001 18:42 schreef Chevy454 het volgende:
Panasonic, Mitsumi, Philips en A-Open cd-romspelers!

Allemaal al naar de hemel geholpen in respectievelijk 2 maanden, 11 maanden, 13 maanden, over ongeveer 4 a 5 weken morsdood. De A-Open heeft moeite om orginele cd's te lezen.

Al mijn cd-romspelers blijven na een jaar dood, de Panasonic was zeer snel dood. IK heb ook enkele reinigingscd's erin gestoken -> 2 weken uitstel
Voeg toe:
Techmedia
Cyberdrive
Actima

Allemaal klotedrives die natuurlijk allemaal een paar weken buiten garantie stierven. Heb 4 actima's gehad (3x36X, 1x40X) waarvan er alleen een 36X het doet.
Techmedia leest CD's heel erg kut met belachelijke foutcorrectie en die Cyberdrive die ik destijds had heeft zelfs een Bigfoot doodgetrild :r

Heb nu eindelijk een Plex 40X en die bevalt me na 14 maanden nog perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Op donderdag 15 november 2001 19:59 schreef Willems het volgende:

[..]

Dat kunnen ze blijkbaar wel...
Ik kreeg gewoon een 3Com Nic.
ik ook.....

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
philips brander..
TNT kaarten..
Cyrix/Via
Jetway mobo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 23:01 schreef biobak het volgende:
Voodoo Rush iemand? :)
nee die rush haalde een diamond stealth ll van 12 mb in terwijl die rush vele malen goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:33 schreef BAZZA het volgende:
Philps brander :(
Trust monitor :(
IBM/Cyrix CPU :(
Waarom een Trust scherm? Heb ik ook. Niks mis mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
TNT kaarten..
Die mag je me uitleggen, dat waren toch vrij regerende kaarten zo 2.5 jaar geleden. Vriend van me heeft er nog steeds eentje in zijn compu zitten, werkt nog perfect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 12:17 schreef LuCaS het volgende:
Die mag je me uitleggen, dat waren toch vrij regerende kaarten zo 2.5 jaar geleden. Vriend van me heeft er nog steeds eentje in zijn compu zitten, werkt nog perfect!!
Ik heb ook nog een V550 Van Diamond in mijn Celly433, nog altijd goed en even goed als mijn Geforce2MX200, die kaart zuigt echt :r

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MUSTEC 600 USB scanner...er zijn geen drivers voor windows2000 en worden ook niet gemaakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lacobo
  • Laatst online: 08-08 13:07

lacobo

Tyros2 fan

Alle IOMEGA rommel. 't klikt zich dood, als 't je PC niet ophangt.

LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gek dat ik niets over (nu zo in het nieuws) sis chippies hoor, de 620, 6326.... dat waren pas rampen, ohw ja ik heeft in mijn leven ook al 6 bigfoots vernacheld, dat ook zonder moeite
verder wou ik even zeggen dat er NIETS mis is met een s3virge dx pci... althans zolang je niet gaat gamen en je computer laat zoals je hem kocht *&%$@#&^$%*^#$^:( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle hardware is in principe goed waarvoor ze zijn ontworpen, het ligt alleen aan driverondersteuning dat de zooi het niet doet.

Koop dus daarom iets wat veel mensen hebben en geen problemen mee hebben en je zeker weet dat het bedrijf niet failliet gaat of de productie stopzet qua driverondersteuning.

Hardware die 'echt' niet goed is kan altijd omgeruild worden in garantieperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quantum Atlas 10KII 73,4GB. 2 gesloopt binnen 1 maand.

Ennuh...Mijn Trust FFRMII doet het nog steeds perfect. Deed het ook heel goed in verscheidene reviews.

/me haat ook alles van Trust, behalve zijn stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhino Octek (? ja het bestaat echt) MVP4 BKE mobo. Zodra hij meer dan 64 mb sdram tegenkomt gaat ie direct :r :r terwijl hij volgens de specs 128 moet kunnen hebben. Heb wel 10 verschillende merken geheugen geprobeerd en het er op tig manieren ingehangen, telkens ging ie weer :r totdat ik er :r van ging. Heb er nu een asus :) P5 AB mobo voor gekocht, loopt geweldig, zelfs met 192 mb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

de 3610 :P
* GiLeX =gellieheeft er nog twee[/me] eentje die nog steeds werkt en eentje voor spareparts :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 16:37

cutter

Wannabe i7 fanboy

Alle inkjetprinters: als je die kolere dingen een paar weken niet gebruikt zitten ze helemaal dicht. En die inkt: als ik cocaine boer was zou ik inkt gaan verbouwen: tering wat een belachelijke marches.

Eerst maken ze je verslaafd met een printer onder de kostprijs en dan kun je niet meer zonder de inktpatronen van tig gulden. Nee hoor, doe mij maar mijn laser printertje (500 piek): 65 piekies voor een toner en deze jongen kan 5000 bladzijdjes printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Jetway mobo 663 AS rev 1.0 :r
aaah, ik ben blij dat ik er vanaf ben.

Nu zal het nog wel zo zijn dat mijn athlon 1 gig ook niet helemaal stabiel is, maar ik heb in ieder geval een MSI mobo B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 16-09 19:53
Op vrijdag 16 november 2001 14:41 schreef realcoyote het volgende:
MUSTEC 600 USB scanner...er zijn geen drivers voor windows2000 en worden ook niet gemaakt :(
Heeeeeeeeeeeeel erg mee eens, wat een k**-firma. Te arrogant om een fatsoenlijke driver voor 2000/XP te schrijven.

Heb daar veel over gemeelt met ze. Dit is en blijft hun antwoord:

Our software department in taiwan donŽt support a windows XP driver for 600 USB scanner.

A possibility to use the scanner together with windows Xp we canŽt tell you.

Bst rgds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

Mon

Mon is anti pc-chips. ik had een super socket 7 mobo met een k6-2 550 mhz. dat ding was ongeveer net zo snel als een pentium 133.

Aopen: Aopen heb ik zelf een cdrom van die het toch een jaar of 2-3 altijd perfekt heeft gedaan, tot nu toe dan. ( [topic=316569/1/25] )

En ik heb nu dus pas een philips brander gekocht, na al deze negatieve reacties heb ik daar geloof ik ook wel spijt van. als hij het na een jaar opgeeft, ben ik mooi opgelicht.

Trust ben ik ook geen fan van. met mijn trust modem moet ik eerst een kwartiertje gaan surfen voordat ik op irc ga. als ik dat nl. niet doe, word ik direct disconnected. een vriend van mij heeft ook nog een draadloze toetseplank en muis van trust die allebei maar voor 75% reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
nee die rush haalde een diamond stealth ll van 12 mb in terwijl die rush vele malen goedkoper was.
wat een gelul de rush was trager dan de voodoo 1 en had ook slechte ondersteuning. bij diamond kon je zelfs je rush inruilen voor een voodoo 1 kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denken jullie dan van die Realtek netwerk kaarten?! :r
alleen maar problemen mee gehad..dus ik hou het maar bij 3com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
Beruchte_Hardware.add "SiS630 chipset"

Een paar lui bij mij op school hebben een laptop met deze chipset - als ze lekker aan het downloaden zijn van het schoolnetwerk (@ 500-800KB/s) kunnen ze niet eens meer tegelijkertijd een mpeg filmpje afspelen (met een rez van nog geen 300x200) zonder dat het filmpje hapert!

En dat draait dan toch op een 800-1200 Mhz CPU :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 18:12 schreef smvs het volgende:

[..]

wat een gelul de rush was trager dan de voodoo 1 en had ook slechte ondersteuning. bij diamond kon je zelfs je rush inruilen voor een voodoo 1 kaartje.
als ik maar weet/denk dat het zo is

en het scheen dat ik er een met twee proccesors erop had ofzoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 00:04
Op zondag 11 november 2001 00:49 schreef KiLLiNGMAN het volgende:
Klinkt raar maar ik heb relatief veel probs gehad met diskettestations. D'r zijn er al zat in m'n handen gestorven :'(
ehehe, hoe sloop je die nu weer ?

ik heb er eentje en die heeft nu 2 comps overleeft, en waarschijnlijk overleeft hij er nog meer

dat ding is nu iets van 6 1/2 jaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

mijn Escom monitor...

die moest ik op een gegeven moment op zijn kant leggen om te laten werken.. heel irritant.. (en Escom was al failliet |:( ).

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

belinea 10 20 10 met brakke vga kabels
philips mms240 speakers *shudder*
via ak33 onboard sound
zo'n trust joystick voor FPS shooters waarbij een female connector werd geleverd omdat je geluidskaart ook zo'n female connector had :r
western digital 30gb / 5400 rpm, dat ding was dus echt wel LCT, na 1 maand ging ie poef na nooit meer dan 1500 points gehaald te hebben in de benchmarks, ding was trager dan een 20 mb HDD :'(
ATI Xpert 98 kaartjes met direct3d "ondersteuning" :r

en als laatste de standaard muis die gemaakt is voor kinderhandjes |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hengst
  • Laatst online: 09-09 12:04
TV kaarten van voor 1998... alles waar mensen "vreemd" "apart" of "vaag" bij zeggen maar bovenal mijn EPOX 7Kxa die het af en toe perfect doet en dan als een ontregelde motor 4 keer achterelkaar verzuipt tijdens starten...

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skaah
  • Laatst online: 16-09 18:38
Op woensdag 14 november 2001 16:31 schreef tweakerrrr het volgende:
[..]
Add in kaarten:
Diamond 3D edge
[..]
Wat had je dan met die kaart? Ik heb m ook al en ik ben er heel tevreden over, vooral erg mooi geluid komt eruit, alhoewel dat gedoe met RJ54->Gameport convertor wel lastig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Nu online
Diamond Egde 3D heb ik hier ook... Werkt die ook onder Win2K? Zo ja, dan zet ik em er zo weer in, toch PCI slots zat op de K7TTurbo-R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosive15
  • Laatst online: 15-09 16:07
Ik zou zeggen IBM standaar. pctjes (vooral wat oudere) hier kun je namelijk bijna helemaal geen hardware, (niet ibm-made, dus niet reteduur) dus ook geen beruchte |:( in proppen.

Je kunt ut er wel inproppen maar of ut ut ook doet...........

For those about to rock, we salute you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 17:06 schreef GoGoHaRrY het volgende:
KALOK Harddisks, die crashen terwijl u wacht ....
ARGH! Had de herinneringen aan deze ellende in een ver hoekje weg gestopt.. Traag, niet samen werken met andere hd's, lawaai...brrrrr

Grappig te zien dat de alle hardware waar ik slechte ervaringen mee hier zo veel voor komt..mijn top 6:

1)Phillips branderd..onbetrouwbaar, geen driver support
2)Aopen cdrom spelers..onbetrouwbaar
3)Kalok harddisks ""
4)Quantum Bigfoot ""
5)Cyrix processoren..traaaaaaaaaaaag
6)Trust..geen driver support

Spullen waar ik niet van snap dat ze hier genoemd worden:
TNT1
Voodoo1 (Monster 3d was indertijd een goeie kaart)
Teles 16.3 ISDN kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TNT was goed en mijn voodoo1 (én 2) zijn 2 zálige kaartjes geweest indertijd. Kan niet inzien dat iemand die afbreekt.
Zeker niet als je ooit 2 voodoo2's in SLI had. Dat was de max!

Ok, ontopic, ik :r op alles van Quantum harde schijven (toch zeker alles wat voor (en met) de Quantum Bigfoot kwam).
Al heel veel data mee verloren.

Een 80MB HD was om de 5 dagen weer wat clusters kwijt :(
Dan een 540MB was om de 5 maanden weer beu met leven en om de paar minuten 'stopte' die gewoon voor éxact 11 seconden om dan te resumen met kopieren.
Totale nachtmerrie HD's zijn die !

(ik haat dus quantum, moest je het niet opgevallen zijn. Nooit meer een quantum voor mij, wát de reviews ook zeggen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snars
  • Niet online
Trust 14" monitoren....ik heb er meerdere op gewelddadige wijze zelfmoord zien plegen. Labtec speakers vinnik ook rommel (twee dure setjes opgeblazen)..owja en verder alle computers van vobis (duur, instabiel, sloom etc etc).

[toevoeging]
Owjah en Quantum Bigfoot schijven! Jeesz wat zijn die dingen sloom! En ik was eens in het bezit van de beste videosetup tot nu toe: een Matrox G100 (superrrscherp 2d beeld) met twee VoodooII's in SLI (en dat in de tijd dat ze nog 600+ piek per stuk kostten)..oh wat vet om voor het eerst Unreal in 1024x768 te draaien. Enfin, toen ik dus uiteindelijk een keer m'n v2's verpatst had en een opvolger zocht kwam ik uit bij de Diamond Viper 2. Big mistake: UT draaide voor geen meter meer, het 2d-beeld was _k*u*t_ en bij heel veel oude spellen gaf ie problemen met de textures. Maar don't mess with voodoo 1 en 2!
[toevoeging]

I reject your reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Niet online
Heh, mijn Escom monitor doet het nog steeds (en die had ik al toen ze niet failiet waren). A-Open CD-ROM's. Lekker stil als ze niks doen, maar als ze aan gaan denk je dat er een straaljager motor inzit of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 13:13

hneel

denkt er het zijne van

Een vriend van me had ooit een floppy-drive waar een braam op de leeskop zat. Elke floppy die we probeerden te lezen met dat ding was niet te lezen... ...en vervolgens ook niet meer met elke andere floppydrive omdat er nu een mooie kras op zat... :(

Phillips CDD2000 brander. Daar mislukte de helft van de schijfjes. In een tijd dat een schijfje nog 15 piek kostte. Die heb ik later ter reparatie laten opsturen en sindsdien doet ie het goed.

Handscanners. Het hele principe van handscanners is gewoon mis. Daarmee krijg je nooit een onvervormde scan.

Yoriko 14.4 intern modem. Dat modem "hing" om de haverklap, waardoor je je PC moest uitzetten om het weer goed te krijgen.

HP deskjet printers. Als je ze nieuw hebt, krijg je er prachtige afdrukken mee. Maar zijn ze een paar jaar oud, dan haal je diezelfde kwaliteit niet meer. Ook niet met nieuwe (peperdure) inkt cartridges.

Diamond Stealth-3D kaart. De drivers van diamond lieten om de haverklap je PC crashen. En de 3D funkties stelden niks voor. Ze waren volgens testen slecht, en ik heb er nooit drivers voor gezien, en al helemaal geen software wat het ondersteunde.

Dia-adapter voor Graphicall scanner. Het resultaat daarvan was totaal onacceptabel. Echt weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

toevallig heb ik net mn Aopen 40x cdrom vervangen omdat ie dacht dat 4x wel genoeg was :(
in de 2 jaar dat ik dat ding had ging ie steeds langzamer, totdat het 25 minuten duurde om 700 mb naar de hd te pompen, tijd voor vervanging dus

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Laatst online: 14-03-2024
AOC 17" monitor, zo'n bolle die bij pc's van MegaSellers geleverd werden bij pII-400 tjes.
Leek een prima monitor (crappy speakers erin dat wel). Tot ie een half jaar terug opeens ontzettend wazig werd. Het beeld is ontzettend vaag en zelf word ik er scheel van. Hij is van m'n ouders maar die zitten dus ook al een half jaar te zeiken op die monitor...willen ze nu dus achter mijn Iiyama a902mt komen elke keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
Heh, mijn Escom monitor doet het nog steeds (en die had ik al toen ze niet failiet waren).
lol... hebben ze ook nog monitoren verkocht toen ze wel failliet waren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 13:04
hee jij denkt door! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opti geluidskaarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07 10:25

darthdrinker

HELP!

ALLE MSI moederborden, maar dan vooral de op de kt133/133a gebaseerde mobo's.
Ik kan niet in 1 edit box uitleggen hoeveel problemen ik al met die krengen gehad heb.

Iemand doodmaken met een blije mus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynaMikeY
  • Laatst online: 15-09 01:23

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Op zaterdag 17 november 2001 16:22 schreef Rexonium het volgende:
belinea 10 20 10 met brakke vga kabels
philips mms240 speakers *shudder*
via ak33 onboard sound
zo'n trust joystick voor FPS shooters waarbij een female connector werd geleverd omdat je geluidskaart ook zo'n female connector had :r
western digital 30gb / 5400 rpm, dat ding was dus echt wel LCT, na 1 maand ging ie poef na nooit meer dan 1500 points gehaald te hebben in de benchmarks, ding was trager dan een 20 mb HDD :'(
ATI Xpert 98 kaartjes met direct3d "ondersteuning" :r

en als laatste de standaard muis die gemaakt is voor kinderhandjes |:(
Wat is er mis met de Philips MMS240 speakers? Ik heb heel wat onderzoek gedaan, in mijn zoektocht naar goede speakers. En deze zijn echt toppie... ik zat te twijfelen tussen de Labtec Spin70 en de Philips MMS240...die laatste is het dus geworden...

(tip: gebruik de 'Ultra Bass' NIET, dan is het geluid veeeeel mooier)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 14:21

wolffman

....

mmm, ik heb een lite-on 32*10*40 burnproof brander gekocht, deed het toch maar 2 maanden, sindsdien nooit meer zo stom geweest om een b merk te kopen

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.