Beruchte Hardware, noemt U maar....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.291 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:42
Je hebt beruchte hardware, hardware die je moet ontwijken dus, omdat er een bug inzit, of omdat de revisie niet goed is etc. Kom maar met voorbeelden, liefst huide hardware want daar hebben we 't meeste aan, maar leuke anecdotes uit 't verleden zijn ook welkom. Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/happy/xyxthumbs.gif
Laat mij aftrappen met denk ik wel t beruchtste huidge geval: de Iiyama VM Pro 451 19 inch monitor.
En kennen jullie de bug nog van de Pentium 90 (of zoiets)?
En dan had je nog de AMD k6 233, die zo heet werd als een bakkersoven.Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/lol2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tis nog altijd de pentium 60 :) Die gaf namelijk afrondings fouten bij het rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Intel810 onboard videochipset. Werkt als het niet moet op volle kracht, en als het wel moet niet. HELP

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 00:18 schreef robinvreuls het volgende:
Tis nog altijd de pentium 60 :) Die gaf namelijk afrondings fouten bij het rekenen.
Nou, de P1 CPU had dit probleem [dus tot P1 233 Mhz] bij de lancering van de P2 is het FPU probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij moeten de vroegere kopers van een Olivetti-PC in dit topic wel met heel mooie voorbeelden kunnen vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 09:09
Intel I740 ultimate 3d gamers edition videokaart :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miro hardware, met name de PCM-1 pro. Volgens mij nooit een werkende win9x driver voor geweest. Alle hardware die drivers nodig heeft en die niet worden geupdate is rampenhardware vind ik. Verder heb ik hier een bij Norrod aangeschafte PCI slot cooler merkloos. Na paar maanden maar weggegooid, maakt boel herrie (gestamp) en heeft een luchtverplaatsing van 0.000000000000000001 cfm of zo. Daarnaast vond ik mijn A-Open AX63PRo met via apollo pro een geweldige miskoop. Dat ding heeft 4 ide schijven getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:16 schreef Sjah het volgende:
Je hebt beruchte hardware, hardware die je moet ontwijken dus, omdat er een bug inzit, of omdat de revisie niet goed is etc. Kom maar met voorbeelden, liefst huide hardware want daar hebben we 't meeste aan, maar leuke anecdotes uit 't verleden zijn ook welkom. [afbeelding]
Laat mij aftrappen met denk ik wel t beruchtste huidge geval: de Iiyama VM Pro 451 19 inch monitor.
En kennen jullie de bug nog van de Pentium 90 (of zoiets)?
En dan had je nog de AMD k6 233, die zo heet werd als een bakkersoven.[afbeelding]
alles van trust behalve de speakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Zo ongeveer alles van PcChips...

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Philips cdroms/branders :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philips branders die altijd binnen 1 dag en 2 maanden na verlopen garantie (1 jaar) ermee kappen, tweakers staat er vol van! Volgens mij zat er echt een timer in dat ding :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Op zondag 11 november 2001 00:21 schreef Proost het volgende:
Volgens mij moeten de vroegere kopers van een Olivetti-PC in dit topic wel met heel mooie voorbeelden kunnen vullen.
In die tijd werkte ik bij olivetti. De hardware liep snel alleen was het apart en ontzettend duur, maar daar konden ze mij van betalen. Best wel leuk spul trouwens vnl voor de zakelijke markt.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philps brander :(
Trust monitor :(
IBM/Cyrix CPU :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Philips 3610, gingen er destijds heel veel van dood.

De Quantum Corona 10.2 GB. Die ging zo vaak dood. :( Al een stuk of honderd van meegemaakt die doodwaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:33 schreef BAZZA het volgende:
Philps brander :(
Trust monitor :(
IBM/Cyrix CPU :(
die philips fikker ben ik het mee eens (ook veel probs mee gehad :()
die trust monitor vind ik wel meevallen, kheb hier een pro visual 17" en die doet het erg goed+fijn :P

die cpu kan ik nie over oordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Laatst online: 10-09 09:24
De Viper 2

UT en Quake3 doet hij het goed bij, bij alle andere games vertoont hij vreemde zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 19:28
Klinkt raar maar ik heb relatief veel probs gehad met diskettestations. D'r zijn er al zat in m'n handen gestorven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

De Intel Pentium III-1,13GHz. Werd een maandje na de introductie uit de handel genomen. Als je bepaalde software draaide en de processor bovendien een bepaalde temperatuur bereikte, sloegen systemen met dit kwaliteitsprodukt vast.

edit:
Had het nog even nagezocht. Ik dacht aanvankelijk dat dat zich alleen bij aanwezigheid van bepaalde hardware voortdeed.

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SenZatioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-02 13:54

SenZatioN

Improvise...

Vergeet dan ook de Intel Xeon 900, Terratec DMX Win2K support, JTS Palladium en Champion HD's, Quantum BigFoot HD's niet.... :'(

My software never has bugs, it just develops random features...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 20-09 15:13
AOpen 6 speed brander, dezelfde dag nog terug gebracht. Hij las cd's die hij goed gebrand had (volgends software) niet...

Een week later was ie uit de productie |:(

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 15:56

Servowire

prutser:~#

Trident videokaartjes :r

:)

met papier mache kun je alles maken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 17-07 13:08
Op zondag 11 november 2001 00:59 schreef SenZatioN het volgende:
Vergeet dan ook de Intel Xeon 900 niet...
Ehh, wat was daarmee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Nu online

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Een eervolle vermelding gaat naar de pctel hsp 56 k modem, werkt onder geen enkel os voor langer dan een half uur |:(

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:r Quantum lct20 hd'tjes :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambo-2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

terratec dmx geen driver ondersteuning onder w2k en xp

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Op zondag 11 november 2001 01:05 schreef arjanscholl het volgende:

[..]

Ehh, wat was daarmee dan?
Ik denk dat SenZatioN dit bedoelde... :)

Audioscrobbler profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 11 november 2001 01:08 schreef LiLCoolboy het volgende:
:r Quantum lct20 hd'tjes :r
dat zei ik ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:10 schreef rambo-2001 het volgende:
terratec dmx geen driver ondersteuning onder w2k en xp
Haha kijk jij hier maar eens: http://www.tweakers.net/meuktracker/1199

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 07:44

El Martino

Zo niet, dan toch.

Ik hou het bij de Soundblasters icm de Abit KT7 moederboardjes... :( Tig verschillende bios instellingen, drivers, bios flashes etc. later heb ik maar een noname geluidskaartje gekocht dat niet kraakt bij bewegende beelden.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:09
Op zondag 11 november 2001 01:04 schreef Servowire het volgende:
Trident videokaartjes :r

:)
Euh.. mijn 486-dx1-50 draaide perfect met een trident.

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trident was in de tijd gewoon een standaard videokaart ik heb er nog een paar liggen van 1986/1988 en ze werken nog steeds prima ! :)

is dat een goeie kaart of niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:24 schreef DKtje het volgende:

[..]

alles van trust behalve de speakers :P
Trust :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StratoFarmer
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

Via Apollo pro (socket7) + Intel I740 = no-go

Via 686b Southbridge (klopt die code?), heeft bugs

Teles BRI ISA kaartje...veeeel gedonder

Mozart geluidskaartjes...gadverredikkie

Scanjet 4200C USB, werkt meestal niet.

Creative Webcam GO+, loopt regelmatig vast.

etc etc...maar dit waren wel belangrijke dingegies.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Lenco CD's, 80 minuten, in de dubbelCD hoes. Heb er nog 30 liggen, alles boven de 100MB is niet meer terug te lezen. :(

MSI 6167 Slot A mobo: Gaf na een half jaar de geest. Northbridge RIP. Asus K7V doet et nog steeds...

Asus V6800 GF1 Deluxe: Hitteproblemen, driverproblemen, AGP problemen. Pas toen ik de GF2 ervoor nam werkte alles weer nominaal.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanlooijen
  • Laatst online: 21-06-2021
laptop accu's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StratoFarmer
  • Laatst online: 16-05 08:51

StratoFarmer

Anke :*

Trust maakt niks, ze verkopen gewoon: de minder succesvolle producten, restpartijen en budget versies van producten van andere producenten onder hun eigen naam. Als iets niet goed is, dan ligt het dus aan Trust dat ze het TOCH verkopen...maar je kunt dus ook hele goeie spullen krijgen.
Zo heb ik een 5-tal realtek netwerkkaartjes van trust en die werken uitstekend. :z

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:28 schreef terw_dan het volgende:

[..]

dat zei ik ook al.
ik moest fireball er nog bij zetten ;)

Quantum fireball lct20 5400rpm, die zijn echt sloom!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 02:15 schreef LiLCoolboy het volgende:

[..]

ik moest fireball er nog bij zetten ;)

Quantum fireball lct20 5400rpm, die zijn echt sloom!! :(
Of wat dacht je van die "goede" oude Quantum bigfoot schijven.... mogen niet ontbreken. Die waren pas traaaaaag :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip_Janssen
  • Laatst online: 16-09 16:42
Op zondag 11 november 2001 02:27 schreef gve het volgende:

[..]

Of wat dacht je van die "goede" oude Quantum bigfoot schijven.... mogen niet ontbreken. Die waren pas traaaaaag :Z
En ze crashen waar je bij staat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 02:27 schreef MMS_El_Guapo het volgende:

[..]

En ze crashen waar je bij staat >:)
Ja dat bedoelde ik met "goede" :o, slechtere schijven ken ik niet, die gare gxp60 van ibm is tenminste wel snel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 01:59 schreef StratoFarmer het volgende:
Trust maakt niks, ze verkopen gewoon: de minder succesvolle producten, restpartijen en budget versies van producten van andere producenten onder hun eigen naam. Als iets niet goed is, dan ligt het dus aan Trust dat ze het TOCH verkopen...maar je kunt dus ook hele goeie spullen krijgen.
Zo heb ik een 5-tal realtek netwerkkaartjes van trust en die werken uitstekend. :z
volgens mij werken realtek-kaarten *altijd* uitstekend :)

ik heb ooit is zo'n trust-stuur gehad (niet ffb), het 3e exemplaar werkte, de 1e 2 waren binnen een paar dagen kapoet... >:)

verder moet je oppassen voor zo'n el-cheapo atx-kast, bij gistron staan ze bovenaan het lijstje op het moment geloof ik... wat een knakending was dat :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-09 14:42
Op zondag 11 november 2001 01:39 schreef _Martijn_ het volgende:
Ik hou het bij de Soundblasters icm de Abit KT7 moederboardjes... :( Tig verschillende bios instellingen, drivers, bios flashes etc. later heb ik maar een noname geluidskaartje gekocht dat niet kraakt bij bewegende beelden.
Vreemd hoor, heb hier een KT7-RAID + SB Live Player, draait als een tierelier.

Qua beruchte hardware nomineer ik Cyrix CPU's, dingen waren niet vooruit te branden, en na een paar minuten kon je er een ei op bakken.
Verder heb ik echt een gloeiende teringhekel aan P1 bordjes met AMI biossen (m'n ECS K7S5A heeft ook een AMI bios, maar die valt nog wel mee.) Ik ben namelijk zwaar LANG bezig geweest om een Quantum Bigfoot 2,5 Gb werkend te krijgen in een P100 met AMI bios. Had de disk er ge-f-disked + geformatteerd ingehangen, hij herkende 'm meteen, maar ik kreeg de melding dat ik die schijf eerst moest f-disken. Zo gezegd, zo gedaan. Toen formatteren, en daar begon de ellende, trying to recover allocation unit. De schijf werd helemaal verkeerd herkend en na zo'n 12 uur was ie nog steeds de schijf aan het screwen. Toen heb ik maxblast maar es geprobeerd, en nu werkt het gewoon goed.
En ik heb ook al es een 486 bordje gehad met AMI bios, icm 170 MB HD, en die wilde ook niet werken zonder disk manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op zondag 11 november 2001 01:57 schreef Aetje het volgende:
Lenco CD's, 80 minuten, in de dubbelCD hoes. Heb er nog 30 liggen, alles boven de 100MB is niet meer terug te lezen. :(

MSI 6167 Slot A mobo: Gaf na een half jaar de geest. Northbridge RIP. Asus K7V doet et nog steeds...

Asus V6800 GF1 Deluxe: Hitteproblemen, driverproblemen, AGP problemen. Pas toen ik de GF2 ervoor nam werkte alles weer nominaal.
Ik heb een V6600 Deluxe, dat ding wordt ook 70 graden, in ieder geval veel te heet (naar mijn mening).

En over die cdr's, ik koop gewoon nooit meer iets wat op CO eindigt, princo, lenco, weg met al die ranzige bagger. Oh ja, ik zal ook nooit meer That's Write cdr's kopen, 2 spindels weg kunnen flikkeren, en nee, het was niet mijn brander, want ze waren met 4 verschillende branders gefikt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranzige hardware: Thrustmaster ForceGT.
Kraakt en wiebelt aan alle kanten totdat er iets knapt, dan kun je 't weggooien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twarp
  • Laatst online: 18-09 14:52

Twarp

just grin...

De P3C-2000 moederborden, het zijn ruk borden met een verkeerde MCH chip, bovendien hebben ze nam van de 820 chipset die echt toppie is geheel naar de kloten geholpen. ( ik draai al sinds het begin van die borden een 820 chipset, veel plezier van)

Meh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05 08:48
Op zondag 11 november 2001 00:49 schreef KiLLiNGMAN het volgende:
Klinkt raar maar ik heb relatief veel probs gehad met diskettestations. D'r zijn er al zat in m'n handen gestorven :'(
Ik heb echt een hekel aan diskkette stations pas moest ik een hardware inventarisatie maken ik een access database gamaakt op flop douw ik die diskkette erin bij een workstation gelijk mijn diskkette naar de klote :)
Maar gelukkig had ik een backup van een dag oud :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Laatst online: 16-09 19:53
Philips kent vele mislukkingen die het bij mij nog steeds doen (CDI, DCC, Video 2000 etc). Maar de Philips CD 3610 was echt slecht......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 22:26

dijkmane

biertje ?

Op zondag 11 november 2001 00:49 schreef KiLLiNGMAN het volgende:
inderdaad, bij mij ook. en ik gebruik ze niet zo heel veel, dus echt versleten zijn ze niet geweest.

specs : wil je niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm... een Philips ToUCam XS
Zo onscherp, donker als ik weet niet wat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:43

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Op zondag 11 november 2001 00:20 schreef Devil_2000 het volgende:

[..]

Nou, de P1 CPU had dit probleem [dus tot P1 233 Mhz] bij de lancering van de P2 is het FPU probleem opgelost.
Euj? Kom nou!? Intel heeft iedereen de mogelijkheid gegeven z'n proc met de fdiv-fout gratis om te ruilen. De omgeruilde proc had die bug dus *niet*.

Siditamentis astuentis pactum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha- ja Olivetti. Lekker standaard - NOT.
Heb een mooie M24 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 01:59 schreef StratoFarmer het volgende:
hmmz heb jij het nu niet over het no-name merk target? Trust heeft een aantal zeer unieke producten hoor. Ok ze verkopen ook low-budget zooi voor fabrikanten, vooral voor logitech doen ze erg veel. Maar bijv. de spycam is een eigen product en hun speakers volgens mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 20-09 21:00

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Wat dachten jullie van de Western Digital 1,2Gb schijven? Daar heb ik er drie van versleten. Twee binnen een week (nieuwe gekregen), de laatste na 2,5 jaar. Moet wel zeggen: was het bonnetje kwijt, maar ik kreeg toch een nieuwe van WD zelf! *D
Die 1,2 had "timing problemen" waardoor de koppen vastliepen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Ati Rage **** (Compaq + HP standaard ooit)
vertoonden problemen na herinstall
- HP Deskjet 959C through USB onder 9x of XP (altijd ruzie)
- LG 775E 17" (beeldbuis klapte in 1e serie zodra je res. van 1600x1200 probeerde)
- Opti 93* (alle series geluidskaarten van Optiaudio) :)

en zo kunnen we nog wel ff verder gaan hoor, maar geef anderen ook eens een kansje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 12:27 schreef DKtje het volgende:

[..]

hmmz heb jij het nu niet over het no-name merk target? Trust heeft een aantal zeer unieke producten hoor. Ok ze verkopen ook low-budget zooi voor fabrikanten, vooral voor logitech doen ze erg veel. Maar bijv. de spycam is een eigen product en hun speakers volgens mij ook
Volgens mij heeft elk merk inmiddels zo'n spycam. Ik heb d'r hier ook eentje, en die is niet van Trust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 10:55
volgens mij vergeten jullie de meest beruchte van het moment : ibm schijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nose
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Op zondag 11 november 2001 13:44 schreef wibblemoo het volgende:
volgens mij vergeten jullie de meest beruchte van het moment : ibm schijven
Wat is er mt IBM schijven dan? Die zijn toch vrij oke?

P R N D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De highscreen muis van Vobis die je bij een systeem van hun erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 11 november 2001 13:55 schreef Bamboe het volgende:
De highscreen muis van Vobis die je bij een systeem van hun erbij krijgt.
Das geen hardware, das gewoon rommel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
Het zal vast wel alleen bij mij zijn, maar m'n Creative 52x CD-Rom zuigt enorm!

Dan is m'n Philips brander waar veel mensen zo slecht over spreekt gewoon sneller (32x)!

CD-Rom wordt dan ook zeer binnenkort vervangen.

Ohja, en de Pinnacle PCTV tv-kaarten. Heb hem nu zover gekregen dat ie beeld kan opnemen, maar geluid ho maar.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Laatst online: 16-09 12:54
Op zondag 11 november 2001 01:53 schreef StratoFarmer het volgende:

Scanjet 4200C USB, werkt meestal niet.
Ik kan niet zeggen dat die scanner slecht is. Ik heb hem hier ook en heeft al onder win 95, 98 en me en xp werkt ook perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E.Greidanus
  • Laatst online: 14-11-2017
lifetec cordless muis, infrarood aansluiting moest op dezelfde hoogte als muis en verder gewoon een waardeloos ding.

compaq modem, draait alleen op win95 daarna geen drivers meer uitgebracht!

cannon bj 10sx, geen automatische sheetfeeder, maar blaadje voor blaadje. Wel mooie compacte printer.

eerste maxtor schijven --> veel badsectors evenals mijn Seagate 2,1 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambo-2001
  • Laatst online: 02-01-2024

rambo-2001

be anonymous

Op zondag 11 november 2001 01:34 schreef gve het volgende:

[..]

Haha kijk jij hier maar eens: http://www.tweakers.net/meuktracker/1199

:7
terratec dmx dus geen dmx x-fire drivers zullen waarschijnlijk ook nooit komen voor de dmx.

cs skill - making a desert eagle out of tooth picks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

LS-120 diskette stations,
In mijn oude computer zat er 1, ging er een floppy in... was het net of een vliegtuig ging opstijgen. Toen ik mijn andere straaljager kreeg: 300W Aopen kast met Molex tot 1,5 cooler. Is mijn LS-120 drive plotseling overleden.

Kan gewoon geen toeval zijn, pure jaloezie.

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teles ISA ISDN adapter >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 19:08
veel trust apparatuur, pc-chips :r ,powervr was ook echte bagger, en dan nog de ali aladdin V chipset die dikke stront was icm met een tnt2 (na tig driverupdates eindelijk stabiliteit op agp 2x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Samsung DVD-ROM speler
TELES 16.0 BRI ISDN kaart (ISA)
SB Live! drivers (kaartje zelf is wel mooi)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 01-09 01:13
Op zondag 11 november 2001 14:11 schreef rambo-2001 het volgende:

[..]

terratec dmx dus geen dmx x-fire drivers zullen waarschijnlijk ook nooit komen voor de dmx.
ehm, titel van de meukpost:
Driver updates / Terratec DMX XFire 1024

Gisteren geinstalleerd, en werken perfect :)

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
CTX Vl710ST monitor. ik krijg morgen mijn vierde.

Eerste gaf een tik at random en geen kleintje ook, tweede deed na een week precies hetzelfde gevolg dat je hele beeld gek ging doen.

Nu eentje die steeds donkerder wordt, in Ra2 is een weather storm bv een instant gap :(. En het kijken van een friends episode is ook geen pretje meer het is net alsof het altijd nacht is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Philips CD3610 al genoemd, 1 jaar en 2 maanden. :(

Durf hierom nog steeds GEEN Philips branders te monteren.
alhoewel sommige mensen er gelukkig mee zijn.
Ook de Philips 24speed CDrom was een @#&$# ding.
Stuk of 6 in PC's gebouwd, waarvan er inmiddels 5 vervangen zijn.

Maar voor mij de nr.1 met stip

• HP600 serie printers. :( :(

? weet jij wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Laatst online: 10:55
Op zondag 11 november 2001 13:53 schreef nose het volgende:

[..]

die vallen met bosjes uit, de 60 GXP en de 75 GXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

Op zondag 11 november 2001 13:53 schreef nose het volgende:

[..]

een van de beste schijven van het moment zelfs....

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Diamond Viper II... Drivers waren altijd al brak, en ze hebben geen WinXP support, terwijl die dingen een half jaar geleden nog verkocht werden... :r

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aopen DVD 12*40 3 maal een nieuwe gehad allemaal zelfde defect... winkel geloofde het niet :(

(Leest veel data cd's als 1 audio track, leest bijna nooit een CD-R of CD-RW, Hapert vaak of stopt zelfs met het afspelen van DVD, bij audio tracks als je van track naar track gaat duurt veel te lang)

Viper II, klote drivers, slechte T&L engine, texture corruptions, kaart loopt snel vast, kan niet goed tegen Sidebanding, en kan niet tegen een AGB bus snelheid van 75MHz of hoger... kan dus die intel bak niet verder klokken dan 5*103 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynacomp
  • Laatst online: 08-08 17:12
De cyberdrive 52speed cd-rom. Ik heb er in totaal maar 3 van verkocht. Maar er zijn er al 2 van uit elkaar geknalt. De klanten zijn er behoorlijk van geschrokken. De cd splinters vlogen in het rond.
Ik heb nu gelukkig een voorraad Aopen 52 speed cd spelers liggen. Heb hiervan al veel meer verkocht en nog nooit problemen gehad.

I'm the operator with my pocket calculator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palladium HDDs. Nog nooit een hele gezien. alle 8 kapot binnen 8 maanden. Nooit meer verkocht die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 10:13
Ik mis nog steeds het ASUS K7M moederbord in het lijstje.....

En Funprice-toekie-toekie-RAM

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, ik heb in februari 1999 een 3610 kloon gekocht (Traxdata CDRW2260) en die fikt nog steeds bij broertjelief....

Trust modem uit het stenen tijdperk (33k6), die nog steeds doet, alleen niet onder W2k...

K6 PR233, heet inderdaad, maar ook gruwelijk snel vergeleken met de 233mmx van Intel, behalve de FPU. Nooit last gehad van dat hitte-gedoe, gewoon goed koelen..

Nee, die compaq winmodem, da's inderdaad brak spul, evenals een P5a bord i.c.m. een TNT/TNT2... Brrrr :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Funrpice RAM is helemaal niet zo slecht, heb zelf 128 mb 133 van ze, doet het uitstekend!

Ik zou zeggen, de shark-pc's!!!
Als iemand die zich kan herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Laatst online: 19-09 11:53
Hier nog een lijstje:

- Cyrix CPU Wat zijn die dingen brak zeg! (had de 133MHz)
- De beruchte 1.2 GB Seagate HD met productie fout!! :)
- 240 Watt Trust speakers (wat een rommel)
- Aopen CD-ROM spelers (de meeste aopen cdrom spelers lezen geen cd's meer naar een jaar!)

Mmm toch moet er effe een positief lijstje bij :)

- Logitech MouseMan Wheel (super muis)
- LG 52x cdrom speler :9~
- Sony 10x cd fikker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 08-08 09:26
farralon kut netwerkkaartjes die je van sjello krijgt.... konden ze niet ff realtek erbij gooien ofzo

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

HP CD-Writer :/
Loopt vast als je wil brande, ALTYD :(
Nog nooit een voltooide cd gehad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vortex 2, hardwarematige A3D2.0 Rulez! Mochten er ooit nog fatsoenlijke win2k/xp drivers uitkomen dan stop ik hem meteen weer in mijn pc.

edit:

topic net ff doorgelezen, zie paar keer teles isdn isa kaart staan.
Heb toch echt geen problemen met 16.3 Non-P&P, gaat toch al aardig wat systeempjes mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 15:03 schreef justice_strike het volgende:
farralon kut netwerkkaartjes die je van sjello krijgt.... konden ze niet ff realtek erbij gooien ofzo
heb er een 3com bijkregen werkt perfectos! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 20-09 23:24
Aopen moederborden :r

Raar... Ik had altijd probs met die borden, ik heb er 3 gehad, nml:
Aopen AX63Pro
Aopen AX3S
Aopen AK33
Je kunt er niet mee klokken, altijd dezelfde blauwe schermen, vaak vastlopen...

Ik vervang ze door een Asus mobo: geen problemen, rara hoe kan dat, en ohoh waarom ben ik zo dom geweest om een aopen mobo te kopen? Tjah... Maar ik heb nu sinds lange tijd een Asus mobo, en die werkt perfect... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 08:14 schreef poes het volgende:
Philips kent vele mislukkingen die het bij mij nog steeds doen (CDI, DCC, Video 2000 etc). Maar de Philips CD 3610 was echt slecht......
Mijn Philips 3610 doet t nog (ff afkloppen) :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
Op zondag 11 november 2001 14:56 schreef Wekkel het volgende:
Hmm, ik heb in februari 1999 een 3610 kloon gekocht (Traxdata CDRW2260) en die fikt nog steeds bij broertjelief....
Dat is volgens mij alleen geen Philips in Traxdata kleren maar een Yamaha CDR2260 (die trouwens om te bouwen is naar een 4260).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HP 7100 serie
daarin zat een bug (?) waardoor hij soms spontaan ermee ophield. eerst ene oplossing. werkt half jaar. dan tweede enz... ding kostte verdomme 1100 piek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abit KT7 + Asus77000 Peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep peep peep.....klerezooi en elkaar de schuld geven. Als Abit nu gewoon zegt dat ze een klotebord hebben gemaakt... :r :r :r

En de tijdklok van de Olivetti M240, ging na een tijdje op 1 januari 1980 en is nooit meer van datum verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Laatst online: 20-09 21:35

Killjoy

Klingon lawn products

- Quantum Fireball 850 MB. Van het aantal kapotte schijven
die op pc beurzen in bakken lagen, kon je een huis bouwen.
- Aopen CD-ROM spelers (qua geluid dan)
- De 4x Toshiba CD-ROM speler. Las alleen originele CD's,
en dan alleen nog onder protest.
- Philips branders
- Cyrix en heavy gaming.......
- Intel i740 videokaart

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ram van funprice zuigt wel degelijk, ik heb gister nog 3*256 pc 133 gekocht daaro ,en 1 latje doet het nu nie :(
Loopt contineu vast als dat ding in me pc zit.

Volgens mij gaan die dwazen daar bij funprice een beetje slecht met de spullen om ,die ram latjes lagen gewoon door elkaar heen in een grote bak en heel erg vaak hebben ze iets niet op voorraad zelfs al heb je van te voren gebeld en zeggen dat het er is en ze er 1 achter houden voor je ,kom je daar aan hebben ze het niet :r

Moet ik weer helemaal terug naar funprice heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 15:41 schreef bas_konings het volgende:

[..]

Mijn Philips 3610 doet t nog (ff afkloppen) :)
Mijne ook!! :7
Heb ik ooit overgekocht van een leraar van mijn broer, voor 200 gulden. Deze doet het beter dan wat ze hier allemaal beweren.

Dan nog even on-topic:
De eerste voodoo kaarten zijn ook niet echt goed, de prestatie zijn wel goed, hoor. Maar ze doen het niet echt perfect. De mijne een Voodoo 1, wil nog eens vast lopen een Voodoo 2(van een kameraad) zijn de kleuren niet altijd goed.
Misschien toeval? Ik weet het niet.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trust HardWare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:02
Philips branders want die gaan binnen 2 jaar kapot :(.
Cyrix cpu :). Vanwege hun snelheid 166mhz+ en draait nog op 133 :r. En me delta:? 12x40 dvd drive die de vaagste dingen gaat doen. Wanneer jij NIKS doet |:(....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Pentium 1,13GHz, SB Live!, IBM 60GXP en 75GXP, Quantum Bigfoot, S3 Virge, S3 765, SiS onboard videokaarten, Voodoo3, FIC PA-2005 (ken persoonlijk al 10 mensen die dit bord hadden, binnen 3 jaar doorgefikt), Iomega Zipdrives (click of death), VIA chipsets, en ik kan nog wel ff doorgaan zo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Op zondag 11 november 2001 14:48 schreef Dynacomp het volgende:
De cyberdrive 52speed cd-rom. Ik heb er in totaal maar 3 van verkocht. Maar er zijn er al 2 van uit elkaar geknalt. De klanten zijn er behoorlijk van geschrokken. De cd splinters vlogen in het rond.
Ik heb nu gelukkig een voorraad Aopen 52 speed cd spelers liggen. Heb hiervan al veel meer verkocht en nog nooit problemen gehad.
Heb zelf ook 2 van deze Cyberdrive 52x speed en deze ook bij diverse kennissen en famlie erin gebouwd,van de 10 was er 1 vanaf het begin al stuk voor de rest nooit problemen mee gehad.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 17-09 09:53
Op zondag 11 november 2001 15:02 schreef DinoRacer het volgende:

- De beruchte 1.2 GB Seagate HD met productie fout!! :)
- 240 Watt Trust speakers (wat een rommel)
- Aopen CD-ROM spelers (de meeste aopen cdrom spelers lezen geen cd's meer naar een jaar!)
Hehe, de seagate 1,2 GB, zat nog in me 133! zat scheurtje on of zoiets :?

die trust speakers heb ik in de badkamer neergegooid, als ik douche hoor ik toch niet alles zo goed door het watergekletter

die Aopen spelers zijn helemaal feest, cd's lopen vast, ze vallen uit, heb er 12 (echt waar!) van gehad, van 24x tot 56x

verdere troep: Creative QuickCam, Compaq kutmuis, force feedback stuur (nooit geen force gehad, alleen feedback: Device not ready of zoiets), het muismatje wat ik erbij kreeg was veel nuttiger! lege cd's van trust, die dingen zin wel goedkope kleiduiven!

maar niet te spreken over de standaard software bij pc's...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 00:26 schreef DKtje het volgende:
philips branders die altijd binnen 1 dag en 2 maanden na verlopen garantie (1 jaar) ermee kappen, tweakers staat er vol van! Volgens mij zat er echt een timer in dat ding :( :P
Huh?
Ik heb nu mijn philips brander al 2 jaar, die gouden, 8x schrijven en doet het nog steeds prima! Niets mis mee hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:40
Ooit eens een "Plug & Scan" scanner gekocht voor 100 piek bij Megapool - deed het perfect in Windows 98, maar de drivers zijn niet compatible met ME/2000/XP en driverupdates... geen idee waar ik zou moeten zoeken (betwijfel of ze uberhaupt bestaan).

Volgende keer koop ik wel een merk-scanner (zodat ik drivers kan vinden op www.<fabrikantnaam>.com/drivers :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo

Ferdo

Op zondag 11 november 2001 16:53 schreef TimMer het volgende:
Pentium 1,13GHz, SB Live!, IBM 60GXP en 75GXP, Quantum Bigfoot, S3 Virge, S3 765, SiS onboard videokaarten, Voodoo3, FIC PA-2005 (ken persoonlijk al 10 mensen die dit bord hadden, binnen 3 jaar doorgefikt), Iomega Zipdrives (click of death), VIA chipsets, en ik kan nog wel ff doorgaan zo... :(
Hee, die Pentium 1,13 had ik al genoemd. ;)

Met die zipdrives moet je maar net mazzel hebben. De eerste stierf na twee maanden trouwe dienst, maar de tweede zit al vier jaar tevergeefs op z'n doodsklik te wachten!

Telt het combo Via chipset/ADSL USB-modem trouwens ook mee??? Schijnt ook zo lekker te werken. :r

En wat is er mis met de SB Live! ? :)

Audioscrobbler profile

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.