Heb nog eens op die site van die Fransoos gekeken!
Wat een klootzak. hij heeft gewoon 1:1 mijn eerst geposte procedure gekopieerd en zelfs de RETAIL bios geleent (om het maar netjes uit te drukken
) Sterker nog, in zijn geautomatiseed programmaatje staan zelfs nog letterlijk de orginele commando's die ik in beginsel opgaf. En dan net doen of het werkt, puur en alleen omdat hij zelf niet durft en zo zekerheid hoopt te krijgen of de truuk wel zou werken. Nou dus NIET! Eikel...

Laten we nu gewoon maar eens beginnen met een juist RETAIL BIOS te dumpen en te versturen naar mijn email ; j_hoek@wish.net
Nogmaals, gebruik het programma SAVEBIOS.EXE van NVidea en consorten.
En probeer eens wat diverse flashprogrammaatjes uit die er rondzwermen voor AGP kaarten. De oude vertrouwde Voodoo kaarten bijv. konden ook geflash worden, misschien it daar dezelfde FlashPROM op. De werking van alle flashprogramma's is vrijwel gelijk en heeft alleen te maken met de juiste check betreffende de aanwezige flashProm.
Succes to you all.
May the force be with you...... And with a brainwave too!
Wat een klootzak. hij heeft gewoon 1:1 mijn eerst geposte procedure gekopieerd en zelfs de RETAIL bios geleent (om het maar netjes uit te drukken

Laten we nu gewoon maar eens beginnen met een juist RETAIL BIOS te dumpen en te versturen naar mijn email ; j_hoek@wish.net
Nogmaals, gebruik het programma SAVEBIOS.EXE van NVidea en consorten.
En probeer eens wat diverse flashprogrammaatjes uit die er rondzwermen voor AGP kaarten. De oude vertrouwde Voodoo kaarten bijv. konden ook geflash worden, misschien it daar dezelfde FlashPROM op. De werking van alle flashprogramma's is vrijwel gelijk en heeft alleen te maken met de juiste check betreffende de aanwezige flashProm.
Succes to you all.
May the force be with you...... And with a brainwave too!