Je laat het vast wel even weten bomberman, ik heb mijne vorige week bestelt maar nog geen kaart. Hoewel ik voorbetaald heb, het zal daarom wel wat langer duren 
We wachten af
We wachten af
Niet op voorraad.
Verwijderd
1: Kijk hier maar eens.Op woensdag 07 november 2001 14:03 schreef The_PyroPath het volgende:
Tsja ik wil best mn oude Radeon verkopen maar wat kan ik er nou helemaal voor vragen en wie wil er nog zo'n kaartje kopen?1
Ik denk niet dat ik die voor de HCC kwijtraak. En mn oude MOBO en Proc verkopen wil ik best, maar hoe moet ik dan in de tussentijd computeren?2
Ik wil een MOBO met DDR ondersteuning en Via KT266A erop maar moet nog wel redelijk betaalbaar zijn, iemand een ID? 3
En is er verschil tussen een XP 1500+ en 1800+ kwa design of is het zeer goed moglijk dat ik de eerst genoemde op snelheid krijg van de laatst genoemde nadat ik de overklok verhalen heb toegepast?4
die ECS is voor mij dan geen optie want hij heeft weinig overklok functies en geen 266A. 5
En na een OEM radeon gehad te hebben wil ik eigenlijk wel een Retail 8500tje of is het verschil marginaal? 6
Hij is al uit, al een week ofzo, of bedoel je in nederland? hij is iig 2 cd's en hij is goed.Op woensdag 07 november 2001 23:33 schreef edward2 het volgende:
Morgen met de nieuwe drivers zal APV2 hopelijk wel goed lopen, ik krijg em binnenkort ook binnen, issie eigenlijk al uit, ik heb em bij PCmedia besteld maar nog geen bericht gehad.
Breek je nek voorzichtig
JIJ ken geen multi-player spelen met je leechOp donderdag 08 november 2001 00:08 schreef salvador4 het volgende:
[..]
Hij is al uit, al een week ofzo, of bedoel je in nederland? hij is iig 2 cd's en hij is goed.
www.avpnews.com
miscchien koop ik em wel deze maand, alleen deze maand is zo goed met games, dan moet je toch je keuzen gaan maken; avp2, rctw(misschien), ghost recon, civ3, myth3, etcOp donderdag 08 november 2001 09:42 schreef skullsplitter het volgende:
[..]
JIJ ken geen multi-player spelen met je leech
op zijn vroegst volgende week in de winkel, en met de beelkwaliteit van de Radeon is het zeker Slabbetjes werk!
Verwijderd
er is prima mee te gamen in xp en je klapt er echt niet zo maar uit.Op donderdag 08 november 2001 13:36 schreef wildweazel het volgende:
Help ik wordt helemaal gek!!
Maandag wilde ik een Ti200 kopen ,, dinsdag weer een RADE0N 8500,, nu zit ik weer te twijfelen. Op een Ti200 moet ik tot volgende week wachten. R8500LE kan ik zo ophalen.. prijs ongeveer hetzelfde.
Hoe zit het nu met de drivers onder XP ... is er mee te gamen? of klap ie er om de 5 minuten uit. Ik heb dringened advies nodig.. ja ik weet dat er al ongebeer 5000 post over zijn gemaakt, maar ik heb geen tijd om alles te gaan lezen.!
Wie helpt mij!
Dank u
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ach jonge dat kan makkelijk, ik draai 1600*1200 alle high 32 bit en haal iets van 80 fps gem met een berg bots.Op donderdag 08 november 2001 14:03 schreef sbronsge het volgende:
Ik wil dus overgaan naar 32 bits alles HIGH en 1280 * 1024 als ik die kaart heb. Met detailed textures aan.......
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik draai overigens wel win98se maar ik heb nergens gezeik mee. xp ziet er daar idd iets minder uit met utOp donderdag 08 november 2001 14:27 schreef sbronsge het volgende:
Als jullie zeggen dat Unreal Tournament goed draait vertrouw ik op jullie. Dan ga ik voor die kaart. Ik was namelijk geschokken van Toms Hardware:
http://www.tomshardware.com/graphic/01q4/011107/radeon-06.html
nee die 16% snelheid haal je met de huidige drivers niet. bij mijn (nogmaals :-) scheelt 250/250 ongeveer 2/3 fps t.o.v 275/275 op 1280*1024 in bijna alle games. komt ook nog eens bij dat de retail nu nergens te krijgen isOp donderdag 08 november 2001 14:31 schreef wildweazel het volgende:
Ik ga ook voor die kaart
Nu nog de keus tussen:
8500 LE voor 630
8500 RETAIL voor 730
is een prijsverschil van 16% ongeveer
Haal ik dan ook 16% meer snelheid met die kaart?
dat is ook een oem versie, ook al staat er retail. het is een retail third party kaart wat betekend dat een 3e er een doos omheen heeft gedaan en wat software erbij en een radeon le erin..Op donderdag 08 november 2001 14:56 schreef sbronsge het volgende:
Kijk eens naar deze Radeon 8500 kaart is dit wat of niet?!
http://www.perfect-systems.nl/
moet ik nog zien, enige wat ik er over gehoord heb is 1 vaag topicje op rage3d. (heb ook niet echt gezocht maar ok)Op donderdag 08 november 2001 15:34 schreef hjs het volgende:
De nieuwste drivers moeten vandaag komen, volgens de roddels.
Maar in dat vage topicje hebben 2 mensen met connecties met ATI dat bevestigd. En anders volgende week, ATI heeft half november nieuwe drivers aangekondigt.Op donderdag 08 november 2001 15:38 schreef salvador4 het volgende:
[..]
moet ik nog zien, enige wat ik er over gehoord heb is 1 vaag topicje op rage3d. (heb ook niet echt gezocht maar ok)
Lol, neem je ene Radeon8500 met WinXP. Als die kaart in high res 10 tot 40% meer fps haalt zou je daarvoor overstappen op win98se? ik wel. Die Win98se drivers gaan nog, maar die voor xP......Op maandag 05 november 2001 09:08 schreef hjs het volgende:
Zijn jullie er al uit hoe je nieuwe drivers "schoon" installeert onder WinXP
dus dat XP niet na het verwijderen van de huidige drivers auto de standaard XP drivers installeerd maar vraagt om een path ofzo.
Op die plaatjes zie je dat de kaart in 1024x768 56 FPS haalt en in 1280x1024 73 FPS.Op donderdag 08 november 2001 14:27 schreef sbronsge het volgende:
Als jullie zeggen dat Unreal Tournament goed draait vertrouw ik op jullie. Dan ga ik voor die kaart. Ik was namelijk geschokken van Toms Hardware:
http://www.tomshardware.com/graphic/01q4/011107/radeon-06.html
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
fastwrite zorgt voor veeel problemen, advies is fastwrite uit te schakelen.Op donderdag 08 november 2001 17:14 schreef reapher het volgende:
Ik heb hem dus binnen maar in direct3d games schokt hij terwijl de fps gewoon goed is!
Dit vindt ik vrij vaag. En nee het ligt niet aan me schijf ofzo.
Kan het met fastwrite te maken hebben?
www.simsport-racing.com
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
ff 60Hz instellen in win en dan weer op 85 instellen werkt bij mij wel iigOp donderdag 08 november 2001 18:12 schreef Shaodar het volgende:
weet iemand of er een manier is om een hogere refreshrate te selecteren dan 60 Hrz? Windows zegt dattie op 85 loopt maar mijn monitor zelf (en mijn ogen) zeggen 60...
(Radeon 8500 LE + LG 795FT Plus + WinXP)
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
"Choose life"
helpt niet (ook met reboot niet)Op donderdag 08 november 2001 18:20 schreef ernst het volgende:
[..]
ff 60Hz instellen in win en dan weer op 85 instellen werkt bij mij wel iig
Verwijderd
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Door MrB op rage3d
Hey guys sorry the drivers didn't pane out the way I would've liked it to. The drivers aren't far off though (I won't give a specific date this time).
The new features you will be seeing are
1. smoothvision (of course) (it's in a section by itself)
2. a new overlay tab
3. a new rotation tab (I don't know if that'll be there but it's kinda useless imo
Deadly dozen doet het nu bij mij ook (ik had m'n fsb te ver overgekloktOp donderdag 08 november 2001 18:29 schreef salvador4 het volgende:
kut zooi, eerst gezeik met avp2, nu met deadly dozen, moet je eens kijken naar deze screenshot!
hebben meer mensen dit? of ligt dit weer aan de drivers, is wel minder weerik heb al verschillende dingen geprobeert maar mag allemaal weer nie helpen.
ps ik ga nu weer werken ken tot 0:00 niet reageren..
"Choose life"
Niet op voorraad.
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq