_-= Radeon Topic - Deel 26 =- _

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 789 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Tip, draai die treasuredemo in fullscreen, dan loopt hij veel beter zelfs op 1280x1024.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Jah, daar waren we ookal achtergekomen idd :) Er zit bij mij wel een occasional stotter in...erg vaag. Bij Waterfall merkte ik het ook. Als je inzoomt haperd hij af en toe...ik denk eerder dat dit komt doordat het een vroege versie is dan doordat het aan me pc ligt.

Maargoed...screenie's komen zo online...nog ff finishen met Banshax...uhh peltier ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op maandag 05 november 2001 15:15 schreef edward2 het volgende:

[..]

Interesting, ze geven nu toe dat er kwaliteits problemen waren met Q3 op een slinkse manier ;)
zie dit:
Note that the texture quality setting is just one of many possible ways that users can increase image quality in Quake 3 at the expense of performance; forcing on anisotropic filtering or disabling texture compression are alternative methods. It is also important to note that the image quality obtained using all of the standard image settings in Quake 3 (fastest, fast, normal, and high quality) can be observed to be equal to or better than any competing product (try it!); it is only in the special case of selecting "high quality" AND turning the texture quality slider up to the highest setting that a potential discrepancy appears.
Ze maken het nu klinken alsof het commentaar echt super specifiek en dus onterecht is....
Erg goed diplomatiek gelul, LOL :P

* mr_a leest dit soort verhalen altijd met een vette grijns op zijn gezicht, prachtig dit soort figuren :+

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb zojuist toch nog ff die flashprocedure geprobeerd...
tis inderdaad bull, want dat flashproggie is gewoon niet goed..
heb eerst de orgi rom naar disk gesaved.. dat ging goed..
toen heb ik dus getracht om de rom die ik net had gesaved er weer terug in te zetten (weet je iig zeker dat je je kaart niet verkloot :-) )

hij geeft dus gewoon een error dat die de kaart niet kent..

dus... op zoek naar een goed flash tooltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebbes. K het was ff werk maar ze zijn af. Watermark is zo onopvallend mogelijk gemaakt.
28 screenies, 2,3MB, zipped.
ben hem nu aan het uppen, post de link zometeen hier.

Update
Get it here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 05 november 2001 23:12 schreef mr_a het volgende:

[..]

zie dit:
[..]

Ze maken het nu klinken alsof het commentaar echt super specifiek en dus onterecht is....
Erg goed diplomatiek gelul, LOL :P

* mr_a leest dit soort verhalen altijd met een vette grijns op zijn gezicht, prachtig dit soort figuren :+
IK heb de indruk dat veel medewerkers bij ATI soms nog wel eens denken dat de users alleen maar weten hoe ze hun PC aan en uit moeten zetten in i.p.v. dat er inmiddels massa's enthousiaste hardcore gebruikers zijn die je niet (meer) voor de gek kunt houden ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Ik heb net ff wat gebenched, ik denk dat ik een reden voor dat happering heb. Ik denk dat het aan de memory settings in de bios ligt. Ik heb eerst de settings op Normal gedaan, cas2. Me 3dmark was toen ronde 7050 met wat happeringen, ik heb dan de mem settings op turbo gezet cas2, ik had toen veel happeringen, en me score was 6700. Als laatst heb ik het geheugen op Normal, cas2, 4way, 3Dmark 7185 weinig happering.

CPU @ 1507 (137x11)

ed, kun je ff met je mobo en geheugen uit proberen, dus de mem settings.

edit: wow, net die pics gezien, vet mooi :9 gezicht van die reachel is net echt.
Free advertising voor xcl-clan.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik draai al op turbo, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de uitslag, dus ik zal het eens proberen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 23:17 schreef Peltier het volgende:
Hebbes. K het was ff werk maar ze zijn af. Watermark is zo onopvallend mogelijk gemaakt.
28 screenies, 2,3MB, zipped.
ben hem nu aan het uppen, post de link zometeen hier.

Update
Get it here
Well I did get it and wow...
Wat een plaatjes :9~

Deze kaart is z'n geld meer dan waard (hé dat rijmt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

FMS, het verschil in 3DMak2001 tussen normal en turbo is bij mij 200 punten, met 133 fsb en de R8500 op 275/275 7800 voor normal vs 8000 voor turbo.

Hoe hoog krijg jij je fsb ? (stabiel in 3d)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Ik heb ergens gelezen dat je voor de demos DX8.1 nodig had, dus als je geen XP hebt dan heb je pech en kan je die demos niet draaien ofzo of is dit kul? anders moet ik tot DX9 gaan wachten, ik ga echt mijn 2K niet verruilen voor XP

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 00:46 schreef GambitRS het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je voor de demos DX8.1 nodig had, dus als je geen XP hebt dan heb je pech en kan je die demos niet draaien ofzo of is dit kul? anders moet ik tot DX9 gaan wachten, ik ga echt mijn 2K niet verruilen voor XP
Met 'n mailtje is dat wel op te lossen (11 Mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

DE DEMOOS DIE GEUPLOAD ZIJN,ZIJN NIET DE FINAL VERSIES!!!!!!!!

Ik denk ik meld het even. Op rage3 hobbeld een kerel rond, Jadon genaamd die bij ATi die demos verzorgd met een aantal mensen. Hij heeft daar gezegd dat de demos op de CD's gegeven voor reviews, NIET final versies zijn, en dat er nog het een en ander 9Vrij veel zelfs) veranderd is om het er NOG beter uit te laten zien. Deze Final versies zullen pas beschikbaar zijn als DX 8.1 SDK final gaat. Ik lul niet uit mn nek, dat heeft hij echt gezegdt!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS

GambitRS

w00t

en weet je dan ook wanneer die final gaat? Als ze maar ergens te downen zijn dan, heb ik er ook nog wat aan als ik mijn 8500 heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ed, Heb je 200 punten meer met Normal of Turbo? Normal neem ik aan.

FSB krijg ik niet hoger dan 138, ik kan wel op 150 booten en Windows komt wel, maar 3Dmark crashed direct.
Met me oude ASUS board kon ik tot 167. het heeft met me voeding te maken denk ik. Ik gebruik nu een "A-merk" 300watt, en me 5v lijn is op 4.70, best laag. ik krijg binnenkort een nieuw PSU van OC-shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Al woord over dat bios flash verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op dinsdag 06 november 2001 01:53 schreef The_PyroPath het volgende:
DE DEMOOS DIE GEUPLOAD ZIJN,ZIJN NIET DE FINAL VERSIES!!!!!!!!

Ik denk ik meld het even. Op rage3 hobbeld een kerel rond, Jadon genaamd die bij ATi die demos verzorgd met een aantal mensen. Hij heeft daar gezegd dat de demos op de CD's gegeven voor reviews, NIET final versies zijn, en dat er nog het een en ander 9Vrij veel zelfs) veranderd is om het er NOG beter uit te laten zien. Deze Final versies zullen pas beschikbaar zijn als DX 8.1 SDK final gaat. Ik lul niet uit mn nek, dat heeft hij echt gezegdt!
Dat was allang bekend. Dit zijn de demos die op de E3 hebben gedraaid.
Er was een tijdje een sticky thread op Rage3d waar wat ATi-people uitlegde wat er allemaal verandert was in de nieuwe versies. Zo heeft waterfall demo nu gras enzo (quote van die gast "Waterfall is turning more into some kind of nature demo". En de zee in de islands demo zou HEEL erg verbeterd zijn. Het enige wat we kunnen doen is wachten...

Owja, ze vertelde ook dat ze er veel backdoors in hadden gedaan, deze worden bij de release bekend gemaakt op het rage3d forum. (zodat je rond kan lopen op het eiland enzo)

Verder is het nog niemand op Rage3d gelukt om te flashen. Ze zijn er wel achtergekomen dat die biosfile van de retail wel heel erg vol met nullen staat, zou een retail owner hier een echte biosdump kunnen proberen? Die download van Longshot is exact dezelfde rom-image als van die franse site.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja het was mij ook bekend dat het niet de final is, maar ATI beschikt natuurlijk wel al over een ver ontwikkelde versie van DX8.1 SDK neem ik aan.

FMS, ik haalde de hoogste snelheid met Turbo/Fastest setting, welke voeding heb jij?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 11:57
Weet iemand misschien of de Club3D Radeon 8500 met TV-out geleverd wordt?!? en moet ik dan een speciale versie hebben of wordt dat gewoon standaard met TV-out geleverd?...

Star Citizen Referal code | Gigabyte GeForce RTX 3090; Intel Core i7 8700k w/ NZXT Kraken X63; 32GB Corsair Vengeance LPX; CM NR200P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Alle Radeon 8500's hebben TV-out, 15 pins din (CRT) en DVI. Ik heb er nog geen gezien die afwijken van de ATi Radeon 8500

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

De radeon demo's doen het erg slecht met een geforce 3 (duh)
Alleen treasure demo, dolphin en waterfall doen het het, de rest totaal niet.
De demo's die het doen, worden erg slecht weer gegeven bij waterfall zie je alleen de rotsen, en de rest is allemaal rood en heeft geen textures.
Dolphin, daarin zie je alleen een beetje water, en een knal rode dolfijn :D en voor de rest ook niks.
treasure demo is helemaal raar en bagger want daar komen heel veel fouten in voor qua textures, allemaal rare blokjes en vormen.

Was toch leuk om te proberen :)
Getest met een asus geforce 3 deluxe. drivers: det. 22.50

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Op dinsdag 06 november 2001 10:54 schreef Homedisc het volgende:
De radeon demo's doen het erg slecht met een geforce 3 (duh)
Alleen treasure demo, dolphin en waterfall doen het het, de rest totaal niet.
De demo's die het doen, worden erg slecht weer gegeven bij waterfall zie je alleen de rotsen, en de rest is allemaal rood en heeft geen textures.
Dolphin, daarin zie je alleen een beetje water, en een knal rode dolfijn :D en voor de rest ook niks.
treasure demo is helemaal raar en bagger want daar komen heel veel fouten in voor qua textures, allemaal rare blokjes en vormen.

Was toch leuk om te proberen :)
Getest met een asus geforce 3 deluxe. drivers: det. 22.50
Zo duh is dat niet... De R8500 werkt toch ook met GF3 demo's en de GF3 heeft is toch ook een DX8 kaart? No flame intended, maar hij zou het gewoon moeten doen! Dat hij het niet doet zegt voor mij genoeg... Ik ben blij dat ik een R8500 heb gekocht :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:22
ik probeerde die demos gisteren te draaien, ik kreeg alleen 2 errors in een .log bestandje geopend met notepad (iets met ddraw 8). ik heb lopen zoeken of ik nou echt iets over het hoofd zag, maar ik kon nergens iets vinden. heb direct x 8.0 wel 3 keer ge-in en uninstalled, nl en us versie maar niks mag werken. dat spul moet toch werken onder w9x? kan iig nergens vinden dat het onder xp of w2000 moet draaien.

kep win98se en driver 7199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Je hebt er dacht ik toch echt DX 8.1 voor nodig (8.0 werkt dus niet).

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt.. heb ik ook...
cannot initialize D3D blahblah enzow..

heb wel in de reg zitten kloten betreffende 2d accelleratie... ff drivers opniew installen denk ik..

(edit: draai trouwens winXP met 3281)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op dinsdag 06 november 2001 11:20 schreef Nefiorim het volgende:
Je hebt er dacht ik toch echt DX 8.1 voor nodig (8.0 werkt dus niet).
die is nog niet eens officieel uit, had em eerst wel geinstalleerd maar dat was een trial versie die constant liep te zeiken. nee volgens mij moet het gewoon werken met direct x 8.0(a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien hier alle Radeon fans, geinteresseerden en kenners zijn:

Anand heeft een preview gepost over de AIW R200;
1 van mijn vragen was over de ondersteuning van Linux, helaas is die niet doorgespeeld,.. iemand meer info over de functionaliteit van RadeonI AIW (of ViVo, video in is wat me interesseert) met Linux?
Niet verwijzen naar driversites ed, heb ik wel gezien, het is me gewoon niet duidelijk of je alle functies kunt gebruiken (capturing bv.). Dus graag hands on ervarings-reacties.. :)

Een vraag die wel beantwoord is: ze bieden dus geen ondersteuning voor Win98, wel ME.
Mag ik ervan uitgaan dat het dan toch werkt onder 98?? Ik wil namelijk niet over hoeven stappen op ME.

En aangezien de Rage Theater chip hetzelfde is gebleven, ...
die kan (europese versie) PAL sampelen (en SECAM, waar ik ook wat opnamen van heb), maar kan je daarmee ook PAL 60Hz (NTSC playback op PAL tv is 60 Hz) mee sampelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ed, het is een gewoon 300wat PSU van computerland, maar ik heb een enermax350 besteld.

Ik weet niet precies wat het probleem is, als ik bijvoorbeeld de FSB op 140 zet, krijg ik een fout melding en ik kom Windows niet in, soms kom ik Windows wel in maar ik krijg gelijk foutmelding van me mouse en me modem. 3Dmark crashed gelijk. het word pas erg als ik me vcore op 1.85 zet, dan gaat alles fout, daarom denk ik dat het aan me PSU kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op dinsdag 06 november 2001 11:06 schreef FirefoxAG het volgende:

[..]

Zo duh is dat niet... De R8500 werkt toch ook met GF3 demo's en de GF3 heeft is toch ook een DX8 kaart? No flame intended, maar hij zou het gewoon moeten doen! Dat hij het niet doet zegt voor mij genoeg... Ik ben blij dat ik een R8500 heb gekocht :)
De demo's kunnen niet volledig werken op een GF3. De demos zijn gebasseerd op Pixel Shaders v1,4 doordat de GF3 alleen t/m v1,3 ondersteund zal de GF3 dit ook nooit kunnen. DirectX 8,1 is vereist om deze demo's te kunnen draaien.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op dinsdag 06 november 2001 11:06 schreef FirefoxAG het volgende:

[..]

in die andere demo's worden pixel blablabla 1.4 gebruikt en trueform, en aangezien dat de geforce 3 niet heeft runt hij ze slecht of niet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op dinsdag 06 november 2001 11:21 schreef Cyberia het volgende:
klopt.. heb ik ook...
cannot initialize D3D blahblah enzow..

heb wel in de reg zitten kloten betreffende 2d accelleratie... ff drivers opniew installen denk ik..

(edit: draai trouwens winXP met 3281)
32 bits Z-buffer en stencilbits enablen dan doet ie het.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Op dinsdag 06 november 2001 11:21 schreef salvador4 het volgende:

[..]

die is nog niet eens officieel uit, had em eerst wel geinstalleerd maar dat was een trial versie die constant liep te zeiken. nee volgens mij moet het gewoon werken met direct x 8.0(a)
Check www.electic.com daar hebben ze wel RC2 van dx8.1, geen gezeik werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op dinsdag 06 november 2001 12:11 schreef hjs het volgende:

[..]

Check www.electic.com daar hebben ze wel RC2 van dx8.1, geen gezeik werkt goed.
tx! ga em straks thuis installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Op dinsdag 06 november 2001 11:21 schreef salvador4 het volgende:

[..]

Zeker weten is die wel uit alleen heeft WinXP alleen nog maar de volledige versie, althans dat heb ik begrepen.
Verder heeft ie DX 8.1 zeker wel nodig, daar enkele features van de R8500 alleen door 8.1 worden ondersteund (ik meende dat Pixel Shaders v1.4 daar 1 van was).
De R8500 is dan ook een DX8.1 kaart, in tegenstelling tot de GF3, want dat is een DX8 kaart.
Tenminste, voor zover ik het nog heb kunnen volgen. :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Weet iemand nu al hoe je nieuwe drivers Clean installeerd, ik las ergens dat je een oemxx.inf moet hernoemen in je windows\inf folder, en welke xx (dat is dus een nummer) daarvoor moet je ze ff allemaal open maken met bv notepad en kijken of het de goeie is.

Iemand een beter oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

RC 2 is dat het zelfde als build 710? die heb ik er namelijk op staan nu! Ik kreeg namelijk ook gezeur dat mijn vorige 6nogwat was verlopen, toen heb ik deze geinstalleerd. maar is RC2 nieuwer??

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik weet de build niet van RC2, hij was vlak na RC1 uitgebracht omdat er een bugje in RC1 zat (iets met Alpha)

Iemand al een mirror voor de ATI demo's ze staan op verzoek van ATI niet meer op de frontpage :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op dinsdag 06 november 2001 13:30 schreef hjs het volgende:
Ik weet de build niet van RC2, hij was vlak na RC1 uitgebracht omdat er een bugje in RC1 zat (iets met Alpha)

Iemand al een mirror voor de ATI demo's ze staan op verzoek van ATI niet meer op de frontpage :(
hehe lol ik d8 er gisteren nog aan tijdens het dlen, hoe lang blijft deze link bestaan :) sorry heb geen mirror, m'n upstream is maar 64kb/sec :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 12:28 schreef hjs het volgende:
DirectX 8.1 RC2 For Windows 2K/NT

DirectX 8.1 RC2 For Windows 9x/ME

Beide met de post-datum van 29-9
Deze links werken bij mij niet, heeft iemand een mirror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Op dinsdag 06 november 2001 13:53 schreef madashell het volgende:

[..]

Deze links werken bij mij niet, heeft iemand een mirror?
www.google.com en tik in DirectX 8.1 RC2 :D
en ja, rc2 is build 0710 (volgens de zoek resultaten bij google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 13:56 schreef hjs het volgende:

[..]

www.google.com en tik in DirectX 8.1 RC2 :D
en ja, rc2 is build 0710 (volgens de zoek resultaten bij google)
effe niet aan gedacht |:(

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, da's nieuwe shit dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
pfew
Net op tijd bij de PC-site met het bestellen van 8500 retail. Was de laatste op voorraad :) :) :)

Wordt deze week nog geleverd.

* Badger stuitert door zijn kamer van blijdschap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Is de Truform pacht van Serous Sam al te dowen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac
  • Laatst online: 19-08 13:28

6Pac

"Roma Victor"

Op maandag 05 november 2001 16:32 schreef FirefoxAG het volgende:

[..]

Verzuip je Intel P3-733 en je Intel 820 mobo en koop AMD. Problem solved >:)

Meer ff alle gekheid op een stokje: Als je wilt weten of het aan je huidige systeem ligt dat de kaart het niet doet moet je hem ff testen in de PC van een vriend.
Heeft je mobo trouwens uberhaupt AGP 4x onderteuning en zit de kaart goed aangedrukt?

Succes!!
Yup je had gelijk. Ik heb 'm idd bij een maat van me getest en daar werkt ie prima. :( (asus a7v, nogwat). mijn mobo ondersteund agp x4, en ik heb die ati al een paar keer erin en eruit gehaald dus daar ligt 't niet aan. Misschien moet ik mn bios maar flashen..wat een k*tzooi :)

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb ff een verzoek aan de gene met een R8500. Ik zou graag je drivers versie, OS, 3Dmarkscore of dergelijk bench(niet om te kijken we het hoogste heeft, dat boeit me minder) maar om er achter te komen wat bepaalde drivers/OS versie's aan prestatie leveren. En graag ook de DX versie, ik heb 8.1 er nu op zitten. geen prestatie winst, verlies anders met heel veel happeringen en artifacts.

tnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS, weet je al wat meer over die haperingen in Win 98/ME?
Is dat misschien opgelost met DX 8.1?
Of blijft de overstap naar Win XP de enige mogelijkheid?
Hoop het niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Ok FMS:

Radeon 8500LE @275/275
DX: 8,1
Dr: 6.13.3281
3dmark2k1: 6170
Quake3@1600x1200x32xallesMAXxfullani: 69 FPS (eigen demo)

P3 1Ghz@1094Mhz (146 FSB)
512 MB ram

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Dilemma:

-2000 gulden tot beschikking

te kopen:

-nieuw mobo+proc+ddr ram (Nu Duron 800)
-nieuwe phone (ericsson T65)
-nieuw videokaart (Radeon 8500)

De phone kost 700 pieken, de videokaart ook, hoe krijg ik het voor elkaar om voor 600 piek een nieuw mobo met ram en proc te kopen? of is dat het onderdeel met minste prioriteit? Ik heb de phone nodig. de vraag is dus, Radeon 8500 upgrade, of MOBO+proc+ram upgrade?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Op dinsdag 06 november 2001 18:41 schreef The_PyroPath het volgende:
Dilemma:

te kopen:

De phone kost 700 pieken, de videokaart ook, hoe krijg ik het voor elkaar om voor 600 piek een nieuw mobo met ram en proc te kopen? of is dat het onderdeel met minste prioriteit? Ik heb de phone nodig. de vraag is dus, Radeon 8500 upgrade, of MOBO+proc+ram upgrade?
Sja ik zou dan voor de telefoon gaan + Radeon 8500 + wat extra memory, ik weet niet wat je nu hebt maar een mobo+proc lijkt me "nog" niet echt nodig als je een Duron 800 hebt, ff wat overklokken en dan koop je dat over een paar maandjes wel :)

En anders koop je alles behalve die T65, maar neem je gewoon zo'n Ben abbo(met gratis phone) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS

GambitRS

w00t

Dilemma:

te kopen:

Stel, je hebt net zoals ik een Athlon 1Ghz (om en nabij). Dan krijg je met de Radeon 8500 update 88% meer snelheidswinst in spellen, en met de XP1800+ maar 42% als je een GF2 hebt zoals ik. De Radeon 8500 geeft denk ik meestal de beste upgrade, tenzij je al een GF2 Ultra bezit of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

leuk nieuws:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1555&p=1

VEEL coole info over de ATi Radeon 8500 All-in-wonder :9~
veel pics enzo.. ziet er erg voedzaam uit :9~

ik heb de nieuwssubmit hiervoor al gebruikt :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

naja mijn mobo ondersteund geen 266 bus, althans niet officieel, is het een probleem om er een 266 in te prikken en de bus over te klokken? Ik heb een MSI K7T Pro II met een Duron 800, alleen die Duron 800 komt niet boven de 950 uit, en zelfs dan is hij al instabiel :(. een leuke upgrade suggestie zou ik zeer op prijs stellen

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Op dinsdag 06 november 2001 19:54 schreef bluppy2 het volgende:
leuk nieuws:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1555&p=1

VEEL coole info over de ATi Radeon 8500 All-in-wonder :9~
veel pics enzo.. ziet er erg voedzaam uit :9~

ik heb de nieuwssubmit hiervoor al gebruikt :)
eerste keer dat een nieuwssubmit van mij er door komt :D

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste Update BIOS FLASH RADEON 8500! :Z

Ik las op dit forum (tjezus wat word hier veel gepost op een dag... ;) ) dat er een fransoos was die het gelukt was om zijn OEM Radeon 8500 te flashen met een retail BIOS met behulp van het flashrom.exe programma.

Is je regelrechte bullshit! Het officiele ATI flashprogramma werket gewoon NIET met de RADEON 8500. Reden is gewoon simpel, ATI past gewoon een nieuw model FlashPROM toe, die het programmatje niet kent! Als je backupt of flasht met dit programmatje, werkt het gewoon niet ofschoon het wel lijkt dat er wat gebeurd... :(

Ik heb inmiddels wat tests gedaan om een juiste BIOS image van mijn RADEON 8500 te krijgen. Ik dacht eerst dat je dat gewoon kon doen met dit Flahrom programma, maar elke dumpfile die je krijgt is net iets anders. Ik heb er zo'n 10 keer achter elkaar een dump gemaakt en deze onderling vergeleken. AL deze dumps zijn anders! (getest met hexdiff.exe :7 )

Toen ben ik op zoek gegaan naar een ander flashprogramma. In principe werken alle AGP kaarten van watever welk fabrikaat vrijwel identiek wat flashen aangaat, dus ik dacht maar eens, laat ik met NVidea beginnen om te kijken wat daar te vinden is... ;)

En wat heb ik gevonden! EEN GOED WERKEND BIOS DUMP PROGRAMMA VOOR JE RADEON 8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het juiste programma om je RADEON 8500 BIOS te dumpen is te vinden bij NVidea! :9~ Je gelooft het vast niet, maar het is echt waar.... Die jongens van NVidea, wie dacht dat juist DIE nog tot hulp zouden komen voor ATI... 8-)

Ik heb het programmaatje SAVEBIOS.exe gedownload. Zweefde ergens op een van die Nvidea sites (tip www.google.com) rond :D

Hiermee een dump gemaakt en deze eens met een hexeditor bekeken. De file was 40Kbyte groot en past dus in een 64Kbyte FlashPROM. Dit heb ik vergeleken met de BIOSsen van de oudere Radeon kaarten, en die bleken ook ongeveer zo groot te zijn. Tot zover dus goed! :+

Met de Hexeditor kwam ik erachter dat ik een GOEDE OEM BIOS had gedumpt! Hierin stiond nl. R200 met juiste OEM biosnr. 113-85704-103 dd. 04/10/2001 biosversie 1.009.
kortom exact de gegevens van mijn OEM BIOS.

Nu mijn vraag opnieuw. Wille de heren met een echte retailkaart nogmaals zo vriendelijk zijn om een dump te maken met dit NVIDEA programma?! Kan ik verder met zoeken gaan.... ;)

Overigens, het NVFLASH programma om je RADEON bios te flashen werkt helaas niet. Daar wilden die NVIDEA jongens ons schijnbaar niet mee helpen }:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, er is dus nog acute hoop voor het flashen, heerlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS

GambitRS

w00t

of je wacht gewoon nog even totdat die nieuwe drivers uitzijn, dan gaan ze daarna misschien dat flash proggie updaten :) Tis trouwens best risky om nu een Radeon 8500 te kopen als je de Retail Build by ATI op 275/275 wilt hebben, alle online shops vertellen de snelheden niet en de info die ze hebben is gewoon van de ATI site overgenomen wat niet wil zeggen dat ze dus de Retail van ATI verkopen. Alleen Queen Systems was zo vriendelijk het erbij te zetten. Dat wordt dus nog ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog eens op die site van die Fransoos gekeken!

Wat een klootzak. hij heeft gewoon 1:1 mijn eerst geposte procedure gekopieerd en zelfs de RETAIL bios geleent (om het maar netjes uit te drukken :r ) Sterker nog, in zijn geautomatiseed programmaatje staan zelfs nog letterlijk de orginele commando's die ik in beginsel opgaf. En dan net doen of het werkt, puur en alleen omdat hij zelf niet durft en zo zekerheid hoopt te krijgen of de truuk wel zou werken. Nou dus NIET! Eikel... :r :r :r

Laten we nu gewoon maar eens beginnen met een juist RETAIL BIOS te dumpen en te versturen naar mijn email ; j_hoek@wish.net

Nogmaals, gebruik het programma SAVEBIOS.EXE van NVidea en consorten.

En probeer eens wat diverse flashprogrammaatjes uit die er rondzwermen voor AGP kaarten. De oude vertrouwde Voodoo kaarten bijv. konden ook geflash worden, misschien it daar dezelfde FlashPROM op. De werking van alle flashprogramma's is vrijwel gelijk en heeft alleen te maken met de juiste check betreffende de aanwezige flashProm. ;)

Succes to you all.

May the force be with you...... And with a brainwave too! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-10-2023

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Hier zal vast al wel een keer gepost zijn, maar ik heb hier een openGL benchmark/demo die er erg gaaf uit ziet:

http://www.glexcess.com

ik haal hier 4800 3dflutties ;) mee, kunnen jullie eens kijken hoe die bij jullie draait?

de +/- eerste 50 plaatsen zijn bezet door mensen met een Gforce3, dus daar moeten we ff wat aan doen ;)

Als jullie die waterval uit de ATI demo's mooi vonden, wat vinden jullie dan van deze:

http://www.glexcess.com/shots.htm?9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
Ik heb vaker demos van die gasten gezien. Ze zijn idd erg mooi :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

zeeeeeeer interressante link

*cough* nieuwe drivers deze donderdag *cough*

als ik het zo zie komen de beweringen ook nog eens van 2 bronnen die in het verleden erg betrouwbaar leken, w00t nu hopen dat ze idd betrouwbaar zijn (somehow I think so)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Kan je met saveBios ook een Bios uploaden naar je kaartje? Ik kan niet wachten!!! Kan iemand PLZ ff een retail BIOS uploaden, mail hem anders naar selachii@xcl-clan.com , dan up ik hem wel voor de rest!

Owja, kheb een leuk HSFje op me Radeon gezet, werkt rete goed. draait nue 290/290 zonder te crashen, maar met insane veel artifacts in 3d mark ;)

[John Hoek]
Heel goed werk hoor wat je doet, maar probeer wat vaker 'edit' post te gebruiken...heel vaak post je meerdere posts onder elkaar. Dit wordt niet altijd gerespecteerd...mij boeit het weinig, kzeg het alleen even.
[/John Hoek]

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dilemma:

te kopen:

Nou, dat gaat dan toch net?
Ga naar de HCC, scoor een Radeon 8500LE voor F600, een ECS K7S5A voor F180, een AtlonXP 1600+ voor F380 en 2x 256MB PC2100 CAS 2 @ F120...

Kom ik op F1400. + F700 voor de telefoon..

Hm! Ok. Ik kan niet tellen. Enniwee. Ga naar de HCC en als de prijzen nog een beeetje zakken red je het. :)

PS: voor de verkoop van je 'oude zooi' vang je toch ook nog wel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 11-09 10:24

Dries Arnolds

*bling bling*

ff tussendoor.

Weet iemand wat die Radeon 8500DV (of all-in-wonder als je wilt) gaat kosten?

Lijkt me een leuk kesrtkaddotje voor mezelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand een Retail BIOS gedumpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Zo'n DV ziet er inderdaad wel interessant uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Op dinsdag 06 november 2001 23:58 schreef H-Alien het volgende:
zeeeeeeer interressante link

*cough* nieuwe drivers deze donderdag *cough*

als ik het zo zie komen de beweringen ook nog eens van 2 bronnen die in het verleden erg betrouwbaar leken, w00t nu hopen dat ze idd betrouwbaar zijn (somehow I think so)
Ik vindt dit berichtje eigenlijlk ook wel de moeite waard om hier even te plaatsen ;) ;)

"IM sure there will be no significant increase in FPS until 8.1 drivers are realesed, and when games start utilizing it. Until then, the R8500 wont show its true colours.

So, stop anticipating for anything BIG until then, youll only get dissapointed.

Nothing is worse than an over hyped product..."

Even met de neus op de feiten gedrukt :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

Helemaal mee eens. Maar!

aan de andere kant is het wel zo dat de meeste drivers bugs vertonen in bepaalde games zodat de radeon zeer klote is( denk aan fs2002). Dus ik verwacht dat met nieuwe drivers bepaalde games wel sneller gaan draaien. Maar dat de games die nu gewoon goed of super snel draaien niet echt sneller worden. Maar evengoed is deze kaart een gf3 ti500 killer. Maar zoals gewoonlijk is ie op sommige punten slechten en op sommige punten beter.

Reapher vraagt zich af wat er gebeurt als je gforce3 en radeon combineert? (niet de prijs rekekenen)

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

absoluut waar, maar persoonlijk wacht ik met smart op de nieuwe drivers, het gaat me niet zozeer om de snelheid maar meer om stabiliteit en dat alles (smoothvision) werkt, pas dan kan ik namelijk een eerlijke afweging maken welke videokaart te kopen :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[voor john hoek]
Tis mischien makkelijker als je een linkje had geplaatst naar een site waar je die savebios kan downloaden. Heb me de pleuris lopen zoeken :)
Mieschien dat meer mensen dan genegen zijn om hun bios te dumpen
[/voor john hoek]

Anyways hier heb ik savebios vandaan gehaald: link
Het is een .com file trouwens ;)

Ik zal vanavond mijn bios dumpen en weer online zetten (mits alles goed gaat natuurlijk).

laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nog ff massaal achter een flash tool aan.

Ik ben benieuwd hoe een retail op 250/250 verschilt van een oem 250/250. De enige verklaring is dat de oem agressieve memory timings heeft en de retail wat minder. ALthans dat lijkt me. suggesties?

Over die radeonic logo contest cheater, heb er bij W en G maar ff een topic over geopent, mocht je nog willen stemmen, radeonic vote site ||| GOT: Pak die cheater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Tnx Longshot, ik kan niet wachten!

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 13-09 19:16
sow hee, nog steeds dit topic....
ben al een half jaartje niet meer langsgeweest..
Hoe bevalt de radeon 8500 na de wat negatieve reviews?
xit nog steeds met mn oude radeonnetje, vind het nog niet nodig om te gaan upgraden :z
En heb ook geen geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ha, ben benieuwd morgen over die drivers!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Tsja ik wil best mn oude Radeon verkopen, dat is het probleem niet, maar wat kan ik er nou helemaal voor vragen en wie wil er nog zo'n kaartje kopen?
Ik denk niet dat ik die voor de HCC kwijtraak. En mn oude MOBO en Proc verkopen wil ik best, maar hoe moet ik dan in de tussentijd computeren?

Ik wil een MOBO met DDR ondersteuning en Via KT266A erop maar moet nog wel redelijk betaalbaar zijn, iemand een ID?
En is er verschil tussen een XP 1500+ en 1800+ kwa design of is het zeer goed moglijk dat ik de eerst genoemde op snelheid krijg van de laatst genoemde nadat ik de overklok verhalen heb toegepast?

die ECS is voor mij dan geen optie want hij heeft weinig overklok functies en geen 266A.

En na een OEM radeon gehad te hebben wil ik eigenlijk wel een Retail 8500tje of is het verschil marginaal?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03 12:50
Hmmm, na Black thorn wil Deadly dozen nu ook al niet opstarten. Ligt aan xp, Radeon driver of spelletjes zelf. Met Ghost recon heb ik geen probleem, ja ik kan geen 1600x1200 draaien en heb last van wat shimmering (zoals meerdere dan hebben met een 8500).
Ik wacht met smart op die nieuwe driver :) en tof dat er misschien nog een kansje is dat ik van mijn oem een retail kan maken :)

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op woensdag 07 november 2001 14:51 schreef Martijnos het volgende:
Hmmm, na Black thorn wil Deadly dozen nu ook al niet opstarten. Ligt aan xp, Radeon driver of spelletjes zelf. Met Ghost recon heb ik geen probleem, ja ik kan geen 1600x1200 draaien en heb last van wat shimmering (zoals meerdere dan hebben met een 8500).
Ik wacht met smart op die nieuwe driver :) en tof dat er misschien nog een kansje is dat ik van mijn oem een retail kan maken :)
hmm deady dozen zal nu onderhand wel binnen zijn, ik hoop wel dat ie werkt eigenlijk :/ ik zal het weten om 17:05..
ik heb nog geen spellen gehad die nog niet werkte onder win98se.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op woensdag 07 november 2001 14:51 schreef Martijnos het volgende:
Bij mij werken ze allemaal en geen last van shimmering...3281@WinXP

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03 12:50
Op woensdag 07 november 2001 15:22 schreef Selachii het volgende:

[..]

Bij mij werken ze allemaal en geen last van shimmering...3281@WinXP
Ok, dan moet het aan mijn systeem liggen. Maar wat, ik zou het echt niet weten dan :(. Ik gebruik dezelfde driver als jij.

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Bij mij ziet deadly dozen er ook niet goed uit, alle textures hebben de vaak dezelfde rare egale kleuren, of/en zien er uit als allemaal platte vlakken, misschien weer hierarchical Z probs?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Allemaal 250/250's hier...??

Kom op met die REtail Bios...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

btw ik ken ook mensen met kyro en GF3 kaarten die in Ghost recon last hebben van shimmering, ligt kennelijk niet specifiek aan de radeon (drivers).

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK hier is ie dan...

De retail bios gedumpt met het savebios proggie.
Je kan hem hier vandaan halen.

Ik heb de bios gedumpt zonder extra opties mee te geven aan het savebios proggie, als dit nog nodig mocht zijn dan hoor ik het wel. :) (check savebios /? voor alle opties)

Veel plezier ermee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

moet toch maar beter lezen..haha..sorry.

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op woensdag 07 november 2001 18:25 schreef 6Pac het volgende:
Hmmm.. ik heb ergens moeite mee..en t is geen gelul.. ik heb bij perfect-systems.com een apollo radeon 8500 gekocht. dit moet dus een oem zijn, toch?
[...]
en volgens pOwstrip is mn kaart 250/250.. i
Dat klopt wel ja.
ik heb overigens dezelfde kaart vandaag binnengekregen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6Pac

6Pac

"Roma Victor"

Vraagje..Uni-tuner 1.0 wel of niet gebruiken? en weet iemand een url waar ze dieper op het instellen van de Uni-tuner ingaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Longshot:

Bedankt voor je posten van je RETAIL RADEON 8500 BIOS :9~

Nu ga ik wat verschillende flashprogrammaatjes uitproberen. |:(

Selachi: heeft ook mijn voorbeeld gevolgt en probeerd ook wat flashprogs uit.... :) Als er nu nog wat anderen zijn, nou graag! :?

Step 1; Get the right RETAIL BIOS - Done
Step 2; Get the right Flashprogram and/or options - Were working on it
Step 3; Flash the RetailBIOS to your OEM card and Hope - We still do.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
ik heb een probleempje met aliens vs predetors 2, zowel met de demo als met de full. als ik gewoon het spel speel dan zijn bepaalde textures echt vet corrupt, vooral in donkere delen, deze textures zien er dan heel blokkerig uit, en zijn veel lichter/feller dan de rest, het is echt enorm irritant. echter als ik dan via een andere hoek naar deze textures kijk zien ze er weer normaal uit. ik heb al andere drivers geprobeerd, kaart down geklokt, andere resoluties, low, high maar dat werkt allemaal niet. nou kan ik me herinneren dat ik zoiets laatst gelezen had in 1 van deze topics, ken het alleen niet meer terug vinden. diegene met een r8500, start voor de gein een avp2(demo) op zodra je 5 min aan het spelen bent moet het gegarandeert op gevallen zijn (als het aan de kaart ligt).

balen man, volgens mij is dit echt een vet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 07 november 2001 19:57 schreef salvador4 het volgende:
ik heb een probleempje met aliens vs predetors 2, zowel met de demo als met de full. als ik gewoon het spel speel dan zijn bepaalde textures echt vet corrupt, vooral in donkere delen, deze textures zien er dan heel blokkerig uit, en zijn veel lichter/feller dan de rest, het is echt enorm irritant. echter als ik dan via een andere hoek naar deze textures kijk zien ze er weer normaal uit. ik heb al andere drivers geprobeerd, kaart down geklokt, andere resoluties, low, high maar dat werkt allemaal niet. nou kan ik me herinneren dat ik zoiets laatst gelezen had in 1 van deze topics, ken het alleen niet meer terug vinden. diegene met een r8500, start voor de gein een avp2(demo) op zodra je 5 min aan het spelen bent moet het gegarandeert op gevallen zijn (als het aan de kaart ligt).

balen man, volgens mij is dit echt een vet spel!
Heb ik ook, morgen is dat hopelijk opgelost met nieuwe drivers.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salvador4 en edward2

Ik heb dat ook en ik heb ergens gelezen dat je dan hierachial Z (sorry voor de eventuele foutieve spelling :P) moet disabelen.
Dan krijg je die verrotte textures niet.

Ik heb het echter zelf nog niet geprobeerd, maar als jullie het doen laat dan ff weten of het werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Op woensdag 07 november 2001 20:46 schreef Longshot het volgende:
Salvador4 en edward2

Ik heb dat ook en ik heb ergens gelezen dat je dan hierachial Z (sorry voor de eventuele foutieve spelling :P) moet disabelen.
Dan krijg je die verrotte textures niet.

Ik heb het echter zelf nog niet geprobeerd, maar als jullie het doen laat dan ff weten of het werkt :D
ik kan niets vinden wat daar enigzins op lijkt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja dat kan met powerstrip of zelf in de reg rommelen, maar dan ben je ook gelijk je performance kwijt, dus van de regen in de drup, ik wacht wel tot morgen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
waar staat dat dan in powerstrip, ken het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Bij performance profiles-> conf->4e van onderen boven colorfill.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

FMS, jij wil toch een LeadtekGF3Ti500?, ik heb vanadaag al 2 reviews over deze kaart gelezen wat hem tot 1 van de beste, zo niet beste, Gf3 maakt; Leadtek maakt gebruik van betere beeldfilters waardoor de kaart zowel in 2- als in 3d beter scoort dan welke andere Gf3(ti500)

Hij gaf zelf een beter 2dbeeld dan de Matrox G550!

Verder was de kaart steeds sneller dan z'n concurrenten, met dezelfde drivers en kloksnelheden, als iemand nog een GF3(ti500) zoekt, is dit je kaartje denk ik.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

Op woensdag 07 november 2001 21:14 schreef edward2 het volgende:
FMS, jij wil toch een LeadtekGF3Ti500?, ik heb vanadaag al 2 reviews over deze kaart gelezen wat hem tot 1 van de beste, zo niet beste, Gf3 maakt; Leadtek maakt gebruik van betere beeldfilters waardoor de kaart zowel in 2- als in 3d beter scoort dan welke andere Gf3(ti500)

Hij gaf zelf een beter 2dbeeld dan de Matrox G550!

Verder was de kaart steeds sneller dan z'n concurrenten, met dezelfde drivers en kloksnelheden, als iemand nog een GF3(ti500) zoekt, is dit je kaartje denk ik.
jep, daarom ga ik 'm mischien ook nemen aleen is de prijs wel een groot nadeel, zeker t.o.v. de r8500...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Laatst online: 10-09 02:37
Ik heb m'n R8500 LE besteld bij Queens Systems, dus nu maar afwachten wanneer ie hier arriveert. Ik hoop dat het niet te lang duurt want ik zit nu (weer) met een G400 16MB :) .

PC Specs

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.