Hier krijg ik namelijk een 404 error
ook de active-topics link 
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find#hitstart
Kan je daar niet een soort van koffie-page voor in de plaats zetten á la tweakers.net ?
Dat vermijdt wellicht dit soort (enigszins onnodige) topics...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Verwijderd
Welnee, dan posten ze lekker dat de koffiepage 'weer eens' getoond wordt hoorOp vrijdag 02 november 2001 16:31 schreef brammus het volgende:

Het lijkt gewoon telkens weer, als GoT offline is geweest/problemen ontstaan, dat het een wedstrijd is om als eerste daar een topic in LA over te openen.

ja...Op vrijdag 02 november 2001 16:29 schreef Bulldog het volgende:
Tijdelijk uitgeschakeld ivm. een probleempje.
GoT is om de 10 menuten gewoon weer 10 menuten down hè.

🌞🍃
typ maar wat in, je kwijgt geen resultaat.Op vrijdag 02 november 2001 16:52 schreef HGM het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find2.php
lekker origineel
🌞🍃
Verwijderd
GoT loopt idd heel brak de laatste tijd...Op vrijdag 02 november 2001 16:53 schreef DataBeest het volgende:
[..]
ja...
GoT is om de 10 menuten gewoon weer 10 menuten down hè.
goh ff handmatig je searchsubmitten misschien??Op vrijdag 02 november 2001 16:54 schreef DataBeest het volgende:
[..]
typ maar wat in, je kwijgt geen resultaat.
http://gathering.tweakers.net/forum/find2.php?on=topics&search=active
http://gathering.tweakers.net/forum/find2.php?on=topics&search=activeOp vrijdag 02 november 2001 16:54 schreef DataBeest het volgende:
[..]
typ maar wat in, je kwijgt geen resultaat.
Nee dit is een lekkere zinvolle replyOp vrijdag 02 november 2001 16:34 schreef Courage het volgende:
[..]
Welnee, dan posten ze lekker dat de koffiepage 'weer eens' getoond wordt hoor
Het lijkt gewoon telkens weer, als GoT offline is geweest/problemen ontstaan, dat het een wedstrijd is om als eerste daar een topic in LA over te openen.![]()

En er wordt dan wel steeds een nieuw topic geopend, maar het scheelt de ene of de andere keer wat de oorzaak ervan is dat GoT/Search plat ligt..
Nix dusOp vrijdag 02 november 2001 16:56 schreef Bigs het volgende:
[..]
Ik ben toch malle pietje niet!
En die is nu ook wegOp vrijdag 02 november 2001 16:56 schreef Bigs het volgende:
[..]
Hebben ze ook snel weggehaaldOp vrijdag 02 november 2001 16:57 schreef The Legend het volgende:
[..]
Nix dus
En daarom staat de search dus uit, want zonder search loopt het niet brak. Mét search loopt het voor geen meter als het druk is, zonder search staat de database server uit z'n neus te eten:Op vrijdag 02 november 2001 16:56 schreef ---X2--- het volgende:
[..]
GoT loopt idd heel brak de laatste tijd...
root@apollo(pts/0):~
root# uptime
5:03pm up 28 days, 23:06, 2 users, load average: 0.29, 0.61, 3.52
leuker nog:
Apollo MySQL status
Load 1601 queries per seconde gemiddeld, 364.951 totaal
MySQL uptime 3 minuten
4:55pm up 28 days, 22:58, 2 users, load average: 0.48, 1.45, 5.58
Apollo MySQL status
Load 1601 queries per seconde gemiddeld, 364.951 totaal
MySQL uptime 3 minuten
4:55pm up 28 days, 22:58, 2 users, load average: 0.48, 1.45, 5.58
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
btw, de search naam is te raden, wie het raad mag 5 minuten lang gratis zoeken
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja, dat houd je toch, maar je weet tenminste waar je aan toe bent...Op vrijdag 02 november 2001 16:34 schreef Courage het volgende:
[..]
Welnee, dan posten ze lekker dat de koffiepage 'weer eens' getoond wordt hoor
Het lijkt gewoon telkens weer, als GoT offline is geweest/problemen ontstaan, dat het een wedstrijd is om als eerste daar een topic in LA over te openen.![]()
Het staat ook in mijn zeer bescheiden ogen een beetje knullig zo, zo'n 'page not found' error...
Iets als: "De search is ivm problemen uitgeschakeld, je wordt zo geredirect naar de index... Voor meer info, zie het Mededelingen-forum..."
Komt al heel wat beter over imho...
PC-Specs
Verwijderd
Mag ik ook mee doenOp vrijdag 02 november 2001 17:04 schreef Kees het volgende:
btw, de search naam is te raden, wie het raad mag 5 minuten lang gratis zoeken![]()
En dan mijn vraag, hoe is dit mogelijk met nieuwe slackware en nieuwe servers ?
Voor de nieuwe servers waren deze problemen er ook al, wat is er dan vooruit gegaan als ik vragen mag ?
Is het probleem op te lossen ?
Voor de nieuwe servers waren deze problemen er ook al, wat is er dan vooruit gegaan als ik vragen mag ?
Is het probleem op te lossen ?
Misschien een ideetje om het te noemen in [MF]
Anders loopt [LA] straks ook weer overvol met meldingen waarom de search uitstaat.
Het probleem van de search heeft niets met de webservers te maken. Die extra webserver is er gekomen omdat vooral de webserver waar GoT op draaide het op een gegeven moment zwaar had. Dat probleem is nu wel uit de wereld geholpen.
Een tweede probleem had te maken met table-locking in MySQL. Dat is vorige week opgelost door InnoDB te gebruiken. Dat merk je o.a. omdat het posten van een nieuwe bericht nu véél sneller gaat.
Alleen draait de search nu ruk. De search staat momenteel uit en we hebben een load van 0.16 op de database server. Dat is gewoon idioot laag. Met search kan het gigantisch in de soep draaien als het druk wordt. Het is misschien ook wel erger geworden omdat we meer geheugen gebruiken door InnoDB (die een eigen buffer pool van >1GB heeft). Misschien helpt meer geheugen, maar dan nog is de search in MySQL inefficiënt in vergelijking met een échte search engine.
Een tweede probleem had te maken met table-locking in MySQL. Dat is vorige week opgelost door InnoDB te gebruiken. Dat merk je o.a. omdat het posten van een nieuwe bericht nu véél sneller gaat.
Alleen draait de search nu ruk. De search staat momenteel uit en we hebben een load van 0.16 op de database server. Dat is gewoon idioot laag. Met search kan het gigantisch in de soep draaien als het druk wordt. Het is misschien ook wel erger geworden omdat we meer geheugen gebruiken door InnoDB (die een eigen buffer pool van >1GB heeft). Misschien helpt meer geheugen, maar dan nog is de search in MySQL inefficiënt in vergelijking met een échte search engine.
makkelijk zatOp vrijdag 02 november 2001 17:05 schreef Devil_2000 het volgende:
En dan mijn vraag, hoe is dit mogelijk met nieuwe slackware en nieuwe servers ?
hele hoop andere dingen, vnmlijk beheerVoor de nieuwe servers waren deze problemen er ook al, wat is er dan vooruit gegaan als ik vragen mag ?
Jah, andere / betere search.Is het probleem op te lossen ?
Naar mij wordt geluisterdOp vrijdag 02 november 2001 17:11 schreef robinvreuls het volgende:
Misschien een ideetje om het te noemen in [MF]Anders loopt [LA] straks ook weer overvol met meldingen waarom de search uitstaat.
Van het mededelingenforum
De zoekfunctie is momenteel tijdelijk uitgeschakeld. Dit aangezien het forum erg brak draait met ingeschakelde search en het meteen een stuk beter gaat zodra deze uitgeschakeld is.
Meer informatie vind je in dit draadje.
Onzin.Op vrijdag 02 november 2001 17:20 schreef RedRoon het volgende:
Super forum verlichting:
code:
1 delete * from threads where forumid='31'
Waarom zou de HK een enorme serverload veroorzaken?
De search is gewoon brak...
Dan is een "koffiepage" toch niet zo'n gek idee, laat hem dan redirecten naad een bericht op het MF ofzo...Op vrijdag 02 november 2001 17:17 schreef Femme het volgende:
Het probleem van de search heeft niets met de webservers te maken. Die extra webserver is er gekomen omdat vooral de webserver waar GoT op draaide het op een gegeven moment zwaar had. Dat probleem is nu wel uit de wereld geholpen.
PC-Specs
De search zou in theorie makkelijk moeten kunnen draaien op een mysql-slave.
Dan hoef je de master verder niet lastig te vallen met al die search requests.
Dan hoef je de master verder niet lastig te vallen met al die search requests.
Activetopics = search......Hoeveel HK topics staan daar wel niet in ? Aangezien veel mensen dat ding gebruiken kost dit dus allemaal extra load.Op vrijdag 02 november 2001 17:23 schreef rb338 het volgende:
[..]
Onzin.
Waarom zou de HK een enorme serverload veroorzaken?
De search is gewoon brak...
En laten we eerlijk zijn, het nivo is wel heeel laag in de HK (maar dat is een andere discussie).
onno.dhs.org?Op vrijdag 02 november 2001 17:04 schreef Kees het volgende:
btw, de search naam is te raden, wie het raad mag 5 minuten lang gratis zoeken![]()
heb ik nou gewonnen?
De database moet zowieso doorzocht worden.Op vrijdag 02 november 2001 17:25 schreef RedRoon het volgende:
[..]
Activetopics = search......Hoeveel HK topics staan daar wel niet in ? Aangezien veel mensen dat ding gebruiken kost dit dus allemaal extra load.
En laten we eerlijk zijn, het nivo is wel heeel laag in de HK (maar dat is een andere discussie).
Als je de HK eruit haalt scheelt het echt niet veel qua serverload hoor...
En inderdaad, het niveau daar is een andere discussie die ook al aan de gang is
Euh, nulOp vrijdag 02 november 2001 17:25 schreef RedRoon het volgende:
[..]
Activetopics = search......Hoeveel HK topics staan daar wel niet in ?
Maar vergis je niet, die search wordt ontzettend veel gebruikt. Iedere pagina die je op t.net opent heeft een active-topic lijstje, en dan gaat het hard
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
HK staat wel in active topics...Op vrijdag 02 november 2001 17:29 schreef pnieuwkamp het volgende:
[..]
Euh, nulIn de active topics staan alleen tech-fora.
Maar vergis je niet, die search wordt ontzettend veel gebruikt. Iedere pagina die je op t.net opent heeft een active-topic lijstje, en dan gaat het hard
even een vraagje nu het toch over de search gaat, zoekt die search van onno in de GoT database, of heeft die een eigen database?
Verwijderd
Heeft een eigen database.Op vrijdag 02 november 2001 17:34 schreef ikbenveldmuis het volgende:
even een vraagje nu het toch over de search gaat, zoekt die search van onno in de GoT database, of heeft die een eigen database?
als ik naar active topics wil, dan krijg ik de mededeling dat de search eruit is gegooid 
ik dacht alleen de search,waarom ook de active topics link
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Activetopics is een onderdeel van de search, je kunt het ook aan de URL zien, het is ook search.php.Op vrijdag 02 november 2001 17:35 schreef chucky666 het volgende:
En search.php redirect nu naar die mededeling.
Omdat active topics ook de search is (te laatOp vrijdag 02 november 2001 17:35 schreef chucky666 het volgende:
als ik naar active topics wil, dan krijg ik de mededeling dat de search eruit is gegooid
Maar kennelijk zorgt dat niet voor al te veel load, want de updatetracker werkt nog gewoon.Op vrijdag 02 november 2001 17:29 schreef pnieuwkamp het volgende:
[..]
HK,Op vrijdag 02 november 2001 17:04 schreef Kees het volgende:
wanneer mag ik beginnen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
That's just service...Op vrijdag 02 november 2001 17:36 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Activetopics is een onderdeel van de search, je kunt het ook aan de URL zien, het is ook search.php.
En search.php redirect nu naar die mededeling.
Danke...
PC-Specs
De tech forum tracker op t.net wordt om de minuut gerefreshed en doet een eigen query op de database die los staat van de search/active topics.Op vrijdag 02 november 2001 17:29 schreef pnieuwkamp het volgende:
[..]
// offtopic:Op vrijdag 02 november 2001 17:50 schreef Femme iets met een opmerkelijke sig eronder
PuppyCam: 24/7 puppies met 60s refresh!
misschien wel leuk?
Verwijderd
zeer orgineelOp vrijdag 02 november 2001 17:20 schreef RedRoon het volgende:
Super forum verlichting:
code:
1 delete * from threads where forumid='31'
ACM zij dit:
Wat vinden jullie van:
[pseudo sql]
DELETE FROM topic WHERE forum=31
[/pseudo sql]
?
[Dit bericht is gewijzigd door ACM op 02-11-2001 10:48]
pffffffffff..
Search is back and alive
Maar voor hoelang?Op vrijdag 02 november 2001 18:01 schreef bolk het volgende:
Search is back and alive
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
geen ideeOp vrijdag 02 november 2001 18:22 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Maar voor hoelang?
// offtopic:
bedankt voor de weersvoorspelling
Loop je leeg ofzo ???? En waar zie je dit staan in dit topic ???Op vrijdag 02 november 2001 17:54 schreef Stoel het volgende:
[..]
zeer orgineel
ACM zij dit:
Wat vinden jullie van:
[pseudo sql]
DELETE FROM topic WHERE forum=31
[/pseudo sql]
?
[Dit bericht is gewijzigd door ACM op 02-11-2001 10:48]
pffffffffff..
In het topic over de HK.Op vrijdag 02 november 2001 19:17 schreef RedRoon het volgende:
[..]
Loop je leeg ofzo ???? En waar zie je dit staan in dit topic ???
En jouw query was fout, dus die mogen ze best doen van mij
Geen probleem, met dank aan het KNMI.Op vrijdag 02 november 2001 18:28 schreef bolk het volgende:
[..]
// offtopic:
bedankt voor de weersvoorspelling
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
nou bij femme zijn er jonge hondjes, vandaar denk ikheb ik vernomen uit een zeer betrouwbare bronOp vrijdag 02 november 2001 17:53 schreef bolk het volgende:
[..]
// offtopic:
PuppyCam: 24/7 puppies met 60s refresh!
misschien wel leuk?oftwel: wasda?
kan er niet ff een mooie foutmelding komen IPV een 404
wordt al aan gewerktOp zondag 04 november 2001 20:31 schreef RRX het volgende:
kan er niet ff een mooie foutmelding komen IPV een 404

Even "<html><body>De search is tijdelijk uitgeschakeld wegens blabla, onze excuses voor het ongemak.</body></html>" intypen duurt niet langer dan een minuut hoor...Op zondag 04 november 2001 20:50 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
wordt al aan gewerkt

Ik heb de search maar ff gemirrored: http://213.10.173.26/search.htm
ik wordt hier zo moe van he

eerst kan ik niet eens op GOT komen, omdat me ie alleen maar grijs beeld geeft
heb ik er ie6 overheen gegooid kom ik er wel
doet de search en active topics het weer niet
wanneer is deze elende is een keer voorbij zeg

eerst kan ik niet eens op GOT komen, omdat me ie alleen maar grijs beeld geeft
heb ik er ie6 overheen gegooid kom ik er wel
doet de search en active topics het weer niet
wanneer is deze elende is een keer voorbij zeg
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Losse server voor de search met een gerepliceerde db zodat de rest ontzien wordt..Op vrijdag 02 november 2001 17:17 schreef Kees het volgende:
Jah, andere / betere search.
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Nu staat de search helemaal uit
Daarnet kon ik nog zoeken met "search2.php" 
edit: spuit 11 reactie
edit: spuit 11 reactie

They made me do it.
Kan er nie een link komen naar die search van een of andere kerel ? Onno-search ofzoiets ? Of scheelt dat dan niks in snelheid ?
edit: pagina 2 niet gelezen
maar ik laat em toch staan
edit: pagina 2 niet gelezen

Mother, will they like this song?
De search doet het weer volgens jullie. Helaas, die werkt hier nog steeds niet.
Ik heb trouwens de laatste tijd problemen om in te loggen, af te sluiten en deze pagina op te halen.
Steeds 404 error.
Niet leuk. Wat is hier aan te doen (afwachten dan maar met een kop koffie?)
Ik heb trouwens de laatste tijd problemen om in te loggen, af te sluiten en deze pagina op te halen.
Steeds 404 error.
Niet leuk. Wat is hier aan te doen (afwachten dan maar met een kop koffie?)
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Verwijderd
succes met het zoeken naar een acceptabele oplossing: search is en blijft een krachtige tool!!!!
klopt. De search is erg handig.
wanneer denken jullie hem weer in de lucht te hebben?
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
ja active topics ookOp zondag 04 november 2001 23:11 schreef Sandra198 het volgende:
klopt. De search is erg handig.
Verwijderd
Luxe - de search linkt nu door naar (mededelingen-forum,vrije interpretatie):
"Sorry ik heb de search uitgeschakeld wegens loadproblemen,
groetjes, The Big Boss"
"Sorry ik heb de search uitgeschakeld wegens loadproblemen,
groetjes, The Big Boss"

tis ni half 2 in de morgen. En ik ben waarschijnlijk als enigste op de site. Dus kan niet iemand ff die search aanzetten?
Er is verders toch niemand
13:37
Verwijderd
dit geeft een hele nieuwe betekenis aan de term UTFS .. hoe moeten we nu aaaaal die n00bs het bos in sturen?
mooi dan kunnen die icoontje dan weer aanOp vrijdag 02 november 2001 17:17 schreef Femme het volgende:
of ligt dat weer anders?
jah....set de search uit in de "spitsuren" en snachts aanOp maandag 05 november 2001 01:26 schreef DarkUnreal het volgende:
tis ni half 2 in de morgen. En ik ben waarschijnlijk als enigste op de site. Dus kan niet iemand ff die search aanzetten?
Kunnen we dan wel het gezeur in de topics van "gebruik de search" even indimmen
als je onder de preff's Alleen geuploade iconen laten zien. uit zet dan kan je op je eigen webspace een icon zeten en linken vanuit je profileOp maandag 05 november 2001 02:23 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
mooi dan kunnen die icoontje dan weer aan
of ligt dat weer anders?
08:10 search werkt nog steeds niet
Verwijderd
ROFLOp maandag 05 november 2001 01:38 schreef BBL the 2nd het volgende:
Use The Fucked-up Search![]()
Wat gaan jullie nu doen? Meer geheugen? Die MySQL search eruit flikkeren? Vervangen door wat?
Lijkt mij dat je inderdaad een aparte server met gereplicerende database neer moet poten als je de huidige search wilt blijven gebruiken.
Dual AthlonXP?
Dual AthlonXP?
Ik ben ook erg benieuwd of er binnenkort een lange-termijn oplossing komt, want om de search maar uit te schakelen tijdens spitsuur, dat is natuurlijk niet echt optimaal. Spitsuur duurt trouwens wel verdomd lang
Is het in ieder geval niet mogelijk om de Active Topics als een statische pagina elke twee minuten opnieuw op te bouwen of zo.
Want volgens mij is dat toch wel een veel gebruikte pagina.
Want volgens mij is dat toch wel een veel gebruikte pagina.
Je ziet inderdaad het aantal topics oplopen. voor veel vragen die normaal met de search te vinden zijn komt nu weer een nieuw topicOp maandag 05 november 2001 10:38 schreef pelican het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd of er binnenkort een lange-termijn oplossing komt, want om de search maar uit te schakelen tijdens spitsuur, dat is natuurlijk niet echt optimaal. Spitsuur duurt trouwens wel verdomd lang

Is er trouwens al zicht op hoelang dit eigelijk gaat duren?
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Dat krijg je er nou van als alle tweakers lopen te roepen gebruik de search maar in plaats van te vragen
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Wat een getrut zeg... alle respect voor iedereen die met tw.net en got bezig is hoor... maar hier wordik wel
van...
Daarnaast... naar dit draadje wordt gelinkt als: meer info hier. Maar er is hier helemaal GEEN info te vinden.
Kweet dat ik niets te eisen oid heb omdat ik geen cent betaal voor got en tw.net (nouja, 10-15 bannerclicks/week is toch in feite ook een betaling?) Een beetje info over hoe dit opgelost gaat worden (Uitzetten van search/icons is het wegnemen van een GEVOLG en niet de OORZAAK) zou ik zeker op prijs stellen. Het oplossen an sich natuurlijk helemaal.
Op deze manier gaat helaas de lol er wel vanaf

Daarnaast... naar dit draadje wordt gelinkt als: meer info hier. Maar er is hier helemaal GEEN info te vinden.
Kweet dat ik niets te eisen oid heb omdat ik geen cent betaal voor got en tw.net (nouja, 10-15 bannerclicks/week is toch in feite ook een betaling?) Een beetje info over hoe dit opgelost gaat worden (Uitzetten van search/icons is het wegnemen van een GEVOLG en niet de OORZAAK) zou ik zeker op prijs stellen. Het oplossen an sich natuurlijk helemaal.
Op deze manier gaat helaas de lol er wel vanaf
If it's just us, it seems like an awful waste of space
Verwijderd
pak de pc van Fleur, en bouw die om, om alleen als Zoek-dervertje te functionerenOp maandag 05 november 2001 13:52 schreef Femme het volgende:
Ik weet nog niet hoe het opgelost gaat worden.
Verwijderd
Laten we ipv allemaal te roepen dat de search het niet doet, zinvolle tips geven om idd het probleem op te lossen.Op maandag 05 november 2001 13:52 schreef Femme het volgende:
Ik zelf heb helaas geen verstand van DB's en search engines etc, maar er zitten vast een hoop tweakers tussen met goede ideeën. Ik zou zeggen, kom maar op!
Verwijderd
Maaruh Femme/Kees, waar zit het probleem precies in, in de Webserver, of in de DB server?
Dat is duidelijk taalOp maandag 05 november 2001 13:52 schreef Femme het volgende:
got/tw.net is een grote site. Maar heeft ook zeker geen klein serverpark. Er zullen toch over de wereld verspreid zat andere sites die dit probleem zijn tegengekomen?
edit:
typo
typo
Het lastige is dat de search niet te gebruiken is, daar staat vast wel ergens de oplossing inOp maandag 05 november 2001 13:52 schreef Femme het volgende:
Just kidding, suc6 iig
Er zijn er paar mogelijke oplossingen:
1) Verbetering code search engine. Dit draait al op het fokforum maar wij hebben die update nog niet
2) Meer geheugen in de database server. De databases zijn nogal groot geworden (search alleen al is 500MB / 30 miljoen records).
3) Aparte db server voor Fok! en GoT search
1) wordt hopelijk binnenkort gedaan, 2) gaat gebeuren maar ik weet nog niet wanneer (sponsoring deal met Dane-Elec), 3) kan ook gebeuren maar niet op erg korte termijn.
1) Verbetering code search engine. Dit draait al op het fokforum maar wij hebben die update nog niet
2) Meer geheugen in de database server. De databases zijn nogal groot geworden (search alleen al is 500MB / 30 miljoen records).
3) Aparte db server voor Fok! en GoT search
1) wordt hopelijk binnenkort gedaan, 2) gaat gebeuren maar ik weet nog niet wanneer (sponsoring deal met Dane-Elec), 3) kan ook gebeuren maar niet op erg korte termijn.
Of 4) een compleet andere searchengine gaan gebruiken. Ik kan me voorstellen dat de manier van indexeren die nu gebruikt wordt (een grote mysql tabel met daarin van elk woord het aantal keer dat ie in elk topic voorkomt oid) niet de meest optimale is.
Dankje! Tis een kleine moeite, maar anders kunnen je 'klanten' het gevoel krijgen dat je niets doet.Op maandag 05 november 2001 14:26 schreef Femme het volgende:
Er zijn er paar mogelijke oplossingen:
...
Verwijderd
Ik hoop alleszins dat er vlug een oplossing komt, voor mij is GoT zonder search echt 99% nutteloos
Jep, maar dat is helaas iets voor de lange termijn.Op maandag 05 november 2001 14:29 schreef Onno het volgende:
Of 4) een compleet andere searchengine gaan gebruiken. Ik kan me voorstellen dat de manier van indexeren die nu gebruikt wordt (een grote mysql tabel met daarin van elk woord het aantal keer dat ie in elk topic voorkomt oid) niet de meest optimale is.
Verwijderd
ROFL ?!?Op zondag 04 november 2001 21:18 schreef prenobe het volgende:
Ik heb de search maar ff gemirrored: http://213.10.173.26/search.htm
Verwijderd
bedoel je met Keywordts ofzo, die je per topic, 1 keer in de DB zetn en woorden zoals "en", "de", etc. eruit filterd...Op maandag 05 november 2001 14:29 schreef Onno het volgende:
Verwijderd
Kan die search knop bovenin nu effe direct verwijzen naar die van Onno? Wordt er iig gezocht.
Dit topic is gesloten.