GoT RolePlay topic

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.036 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 19:38
Wat een verhaal zeg! Dit had ik niet verwacht na een weekendje weg te zijn geweest. Ik had ook even zoiets van: *slik*. Gelukkig zijn we er weer goed vanaf gekomen.

Quest in de mijnen kan altijd nog. Het is nu wel een echte uitdaging geworden om er binnen te komen. Ik ben al druk bezig met manieren te bedenken om er binnen te komen :).

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

Verwijderd

Tja wat ik alleen wel jammer vind is dat niet iedereen er zo druk mee bezig is door tijdgebrek bijvoorbeeld. Ik check het topic zo''n 8 a 9 keer per dag en tegenwoordig staat er maar 1 nieuwe post gemiddeld per dag op. Ik denk dat we toch wat inventiever moeten worden. Het zou wel grappig zijn als een groepje alvast gaat scouten bij de mijnen/ruines of iets dergelijks. Of ff gewoon iets onverwachts doen . Je zal zien dat zometeen iedereen weer gaat slapen. dan krijgen we weer 86 posts van ik ga slapen nadat ik mijn biertje op heb. Vervolgens moet iedereen weer opstaan,ontbijten enz enz. Misschien dat ik zelf het goede voorbeeld moet geven door te gaan dobbelen of ik wakker word om vervolgens de situatie bij de mijnen te checken (infravision is erg makkelijk,DarkElf zijn heeft zijn voordelen) Maar dat zal ik morgenavaond wel eens bekijken eerst maar eens afwachten wat de anderen gaan doen. ik hoop eerlijk gezegd dat Kaldour met iets goeds komt of vincent in samenwerking met MO ofzo... Ach ja we zullen wel zien ik geloof dat Lord Daemon (jaja met ae :) ) ook wel iets van plan was aan zijn laatste post te zien....Maar nogmaals mensen probeer in ieder geval 1x per dag topic te checken/iets te posten. Zoals Lord Daemons campaign loopt moet bij ons toch ook kunnen??

Verwijderd

Westpark, ik vind dat je volkomen gelijk hebt, maar een paar posts trug hadden conradh en ik het hier ook al over. De mensen met teveel tijd moeten soms w88 op de mensen met tijdgebrek. Je moet soms geduld hebben, maar die posts van ik ga slapen en ontbijten en crap mogen wel weg. Of je moet van plan zijn je eigen te verslikken in eten en dan een boom van een kerel onder te kotsen ofzo :)...Ik probeer er ook spanning in te krijgen kijk bijvoorbeeld maar naar dat verhaal met die priest die Pjotr vermoord heeft, en dat ik die wachter wou aanvallen. En mijn dommme acties die jullie in problemen kunnen brengen. Maar niet iedereen werkt altijd mee, en dat kan je ook niet verw88.......Geduld is een schone zaak (wel een saaie, maar toch een schone :D)

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mja, onze campaign loopt ook niet altijd te vloeiend. Als ik tijd heb gebeurt er niks, en als ik geen tijd heb zijn er ineens 8 reacties :)

(voor mensen die niet constant willen tjekken: dat hottopics progje van jelmervos is wel koelsig eignelijk :))

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

Alright, lets kick some ass!

hehe, ik mag nu dus van mijn ouders wel door de week compen, als ik iedere dag +- 2 uur huiswerk maak (das wel wat minder)

iig, ik ga ff wat spirit erin brengen, jullie hebben wel al gezien dat ik een beetje naar de evil kant ga (en mijn wraak zal zoet zijn)

watch!

• DarkX

DarkX

Ik?

[topic=356563/1/255] <-- hottopic

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 15:45
Op donderdag 20 december 2001 20:49 schreef DarkX het volgende:
[topic=356563/1/255] <-- hottopic
Leuke prog ja.
Over het terug lopen van het aantal reacties, dat komt denk ik dat de meeste mensen het ontzettend druk hebben vlak voor de vakantie. Ik wel namenlijk, en dat is erg vervelend, als je van alles wilt posten.
Maar een GM kan niet verder zonder dat spelers ook echt moeite hebben gedaan om verder te komen.

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-06 13:34

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Ik denk dat er twee dingen zijn die we kunnen doen om meer schot in de campaigns te krijgen. Er zijn namelijk 2 soorten knelpunten: situaties waarin er gewacht wordt op spelers (omdat die de mogelijkheid moeten hebben iets te doen) en situaties waarin er gewacht wordt op de GM (omdat die info heeft die de anderen niet hebben). De oplossingen voor deze problemen zijn nogal anders.

Wachten op de GM

Soms zijn er gewoon situaties waarin de GM nodig is, met name als er iets 'geheim' is - zoals in de campaign van IceStorm wat er aan de hand is in die mijnen, en in mijn campaign wat er aan de hand is met de verdwenen tovenaar Gratros. Dan heb je gewoon vaak de GM nodig, daar is geen oplossing voor. Maar soms heeft de GM gewoon geen tijd - wat te doen?

Ik stel voor dat we beide campaigns gaan dual-GM-en. Er komt voor beide campaigns een 'hulp-GM' (bijvoorbeeld een speler uit de andere campaign) die weet wat de echte GM van plan is en ook mag GM-en. Dat lijkt me erg nuttig.

Wachten op spelers

Twee mogelijke oplossingen. De eerste is dat iedereen een andere speler zoekt die zijn character mag spelen als dat nodig is. Iemand die je even kan ICQ-en met een berichtje "ik heb vandaag weinig tijd, speel mij maar even als dat nodig is". Diegene gaat dan waarschijnlijk geen hele lappen tekst posten, maar even kort wat de characters doet moet geen probleem zijn.

Tweede oplossing. We gaan ons even goed beraden over hoe we door ons post-gedrag meer activiteit kunnen creeren. Bijvoorbeeld dat hele verhaal van die mijnen en die gevangenis hebben we tot nu toe zelf bedacht en binnen korte tijd gespeeld - dat is goed. Waar zit hem dat precies in? Wellicht iig in meer beslissingen zelf durven nemen, bijvoorbeeld mbv dobbelstenen. (Zoals welke straf mensen krijgen, bla bla.) Door sterker zelf dingen te verzinnen en die ook gewoon te doen. (Limited GM-rechten gebruiken.) Door saaie dingen over te slaan, en beslissingen voor de hele party te nemen. "We gaan slapen." Als iemand niet wil gaan slapen post hij het er de volgende dag maar door heen met een "Wat ik gisteravond deed toen iedereen sliep"-post.

Wat denken jullie ervan?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat werkt denk ik wel het beste ja. Het zal niet veel voorkomen maar mocht ik nou een keer geen tijd hebben Dan mag jij Daemon wel beslissing nemen voor Nova. Dit vooral omdat onze chars veel met elkaar te maken hebben. Zoals Nova ziet in Desdemona de enige op de wereld die hij kan vertrouwen. Desdemona wil meer over nova te weten komen..
Enwat ook verstandig is is dat niet iedereen gaat posten dat ze gaan slapen maar inderdaad dat gewoon in een volgende post kort vertellen en met de eigenlike zaak bezighouden..... Ach ja het is bijna kerstvakantie ik denk dat er dan wel weer wat schot in de zaak komt.... Het is misschien wel makkelijk dat mensen ook hun icqnr doorgeven in ieder geval de beide gamemasters. ik zit nu op mijn broers computer dus heb ff geen idee wat mijn icq nummer is maar dat zal ik vanavond ff posten.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmz ik ga vanaf 2e kerstdag (woensdag) 10 dagen op vakantie met men vriendin :D maar dan kan ik dus 10 dagen niet posten....misschien dat iemand mijn account bij kan houden, of anders dat ik 10 dagen in een afgesloten hokje lig in de mijnen, omdat er een instarting was ofzo, en dat jullie daar pas na een week achter komen en dan mij er uit halen als ik weer terug ben.....of iets dergelijks. Het liefst wil ik mijn account voor mezelf houden, ik kan iedere dag posten, dus dat moet geen probleem zijn. Maar het dual-GM systeem spreekt me wel aan. Als ik de mogelijkheid zie dan ben ik gewoon 10 dagen weg van de party...en hoef dus ook niet te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmmmz ik verveel me, kan er niet iemand ff online komen en posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kramy, anders ga jij ff weg om wat 'unfinished business' op te ruimen, terwijl wij de mijnen e.d. onderzoeken, en jij dan terug komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ff die broer van de priest nog een keer vermoorden ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ja da kan ook, maar ik ben er nog tot en met dinsdag, dus ik denk dat ik jullie nog wel kan helpen (of in de problemen brengen :D) om in de mijnen te komen. Ik denk toch dat iets als vast komen te zitten, of verdwaald raken in de mijnen het beste is. Maar bedankt dat jullie mee denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 16:10 schreef Kramy het volgende:
hmmz ja da kan ook, maar ik ben er nog tot en met dinsdag, dus ik denk dat ik jullie nog wel kan helpen (of in de problemen brengen :D) om in de mijnen te komen. Ik denk toch dat iets als vast komen te zitten, of verdwaald raken in de mijnen het beste is. Maar bedankt dat jullie mee denken :)
dat denk ik niet, want wie weet hoelang we in de mijnen zitten, en hoeveel tijd er verstrijkt in die week, dus tis nogal onrealistisch als jij 4 dagen in de mijn vastzit zonder eten en drinken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Een gamemaster lost dat soort problemen zo op hoor, iemand vanuit een willekeurige situatie op vakantie sturen. :) Zeg gewoon vanaf wanneer je niet meer kunt posten en let IceStorm sort it out.
Het is misschien wel makkelijk dat mensen ook hun icqnr doorgeven in ieder geval de beide gamemasters.
Staat in mijn profile: 100814733. Ik wil nog wel eens op invisible staan, dus als je iets wil weten message dan gewoon, ik zie het ooit wel verschijnen.

Nou, als niemand er problemen mee heeft dan vraag ik bij deze of er mensen zijn die niet in mijn campaign meespelen en die wel de tijd denken te hebben om mij te vervangen als ik niet kan posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegguh LD,
Ik heb mijn DnD character geimporteerd naar EW... Nog best wel veel werk. Maar wel vet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Op vrijdag 21 december 2001 19:46 schreef TheJoker het volgende:
Zegguh LD,
Ik heb mijn DnD character geimporteerd naar EW... Nog best wel veel werk. Maar wel vet hoor :P
Mooi :)

Ik heb je lange geschrift over je wereld (althans - ik geloof dat het van jou was, er staat althans TheJoker publishing of zo onderaan iedere pagina ;) ) even door gekeken, ziet er ook goed uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LD ik denk dat ik je wel kan vervangen als GM als je geen tijd heb stuur me dan alleen tegen die tijd ff wat info zodat ik weet waar het verhaal heen gaat ok? Ik volg ook jullie campaign dus van de background van chars enzo weet ik wel wat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Goede ideeën, Lord Daemon, over dual-GM-en en back-up voor players :). Zeker nu met de feestdagen. Met kerst zit ik bijvorbeeld bij m'n ouders, en ik weet niet zeker of ik dan in de gelegenheid ben om GoT te checken.

Over traag gesproken: ik zit nu wel weer te wachten op een antwoord van de dwergen. Aangezien IceStorm die er niet voor de lol tussengezet heeft (lijkt me), en we misschien daar nog wat extra informatie kunnen vinden over de mijn/ruine/plot, lijkt het me niet erg praktisch als ik dat hele gesprek ga invullen. Ik zal IceStorm wel even een herinneringsmailtje sturen :).
Op vrijdag 21 december 2001 17:39 schreef Lord Daemon het volgende:
Een gamemaster lost dat soort problemen zo op hoor, iemand vanuit een willekeurige situatie op vakantie sturen. :)
A.k.a. het standaard *plop*-effect :P

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 21 december 2001 19:59 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Mooi :)

Ik heb je lange geschrift over je wereld (althans - ik geloof dat het van jou was, er staat althans TheJoker publishing of zo onderaan iedere pagina ;) )
Yeah, I know :P :P :P :P ;) :D
... even door gekeken, ziet er ook goed uit. :)
Thnx, er zitten dan ook vele uurtjes in verwerkt. Toch moet ik nog het een en ander veranderen (immers, het is nog een beta-versie); er zitten nog wat spellings- en congruentie fouten in de text. Bovendien heb ik het idee dat het magicsysteem niet voor de volle 100% playable is. Waarschijnlijk gebruik ik het systeem van magic van EW. Dat is toch het punt waar ik met de party naartoe wil: meer vrijheid, meer realisme, meer lol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01

Ivo

Die code was leuk LD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja zekers en nog eens wat POST NOU EENS WAT IN ICESTORMS CAMPAIGM!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Mja, de code leverde blijkbaar wat onduidelijkheid. Het was een eenvoudige vervangingscode met makkelijke woorden die ik na 10 minuutjes prutsen wel opgelost had. Ik had natuurlijk kunnen posten van: de code is opgelost, dit is het bericht. Maar characterwise leek het me logischer het preciese bericht voor me te houden. Ik heb echter geen externe info van de DM oid gehad. Mocht men het nog niet geloven wil ik wel de vertaling posten ofzo, maar probeer het anders zelf eens, het is echt niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik heb em ook al hoor DarkX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op maandag 24 december 2001 00:53 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ik heb em ook al hoor DarkX. :)
Mja, iemand, ik dacht sorceror, had commentaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Ik beloof dat ik morgen overal ga posten, Westpark ga mailen, etcetera. Heb 't een beetje druk. :)

En omdat ik geen fouten in m'n volgende code wou heb ik net ongeveer een uur in QBasic zitten programmeren (als in 5 minuten programmeren, 55 minuten bugs zoeken), alleen zit er een bug in die ik nog niet heb gevonden ;( Ik had het allang handmatig kunnen doen en drie keer kunnen checken, maar ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh is goed Lord Daemon mijn meeladres is wel veranderd het is nu N9tjuh@hotmail.com mijn hetnet acount suckte zwaar dus die is inmiddels weg. Dus als je meel al gestuurd heb stuur het dan aub nogmaals alleen nu naar mijn nieuwe adres thx! Vanacht zal ik ook weer eens een blik wagen hie op tweakers kijken of er nu eindelijk icestorms campaign uit het stof is gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Op maandag 24 december 2001 10:00 schreef -WestPark- het volgende:
Heheh is goed Lord Daemon mijn meeladres is wel veranderd het is nu N9tjuh@hotmail.com
Ja, het staat goed in je profile hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op maandag 24 december 2001 01:34 schreef Lord Daemon het volgende:
Ik beloof dat ik morgen overal ga posten, Westpark ga mailen, etcetera. Heb 't een beetje druk. :)

En omdat ik geen fouten in m'n volgende code wou heb ik net ongeveer een uur in QBasic zitten programmeren (als in 5 minuten programmeren, 55 minuten bugs zoeken), alleen zit er een bug in die ik nog niet heb gevonden ;( Ik had het allang handmatig kunnen doen en drie keer kunnen checken, maar ja. :)
Ik blij dat ik voor die vervangingscode al een mooi gestructureerd programmatje heb gemaakt. Is voor nog een aantal ingewikkeldere vervangingsalgoritmen te gebruiken, dus dat is wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu wil ik het weten, welke code? van de dice pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op maandag 24 december 2001 15:43 schreef Caspian het volgende:
nu wil ik het weten, welke code? van de dice pagina?
LD had een gecodeerd bericht geplaatst dat we moesten oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Op zondag 23 december 2001 22:38 schreef -WestPark- het volgende:
ja zekers en nog eens wat POST NOU EENS WAT IN ICESTORMS CAMPAIGM!!!!!
Helaas wacht ik nog steeds op antwoord van IceStorm/de dwergen. Ik heb hem al een mailtje gestuurd, maar volgens mij is 'ie de laatste tijd niet online. Dus als iemand IceStorm online ziet, geef hem dan maar een schop onder z'n kont van mij dat 'ie z'n mail moet lezen ;).

Over online gesproken: Vanavond ga ik naar m'n ouders toe om kerst te vieren. De kans is dan heel groot dat ik die dagen geen computer zie. Maar daarna ben ik weer volop aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 december 2001 15:45 schreef DarkX het volgende:

[..]

LD had een gecodeerd bericht geplaatst dat we moesten oplossen...
ah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mensen ik heb net met LD afgesproken dat ik zijn standin GM wordt voor zijn campaign. Het zal i het begin een echte standin rol zijn. Maar in de toekomst gaan we waarschijnlijk Dual-GMen. Dus kijk niet raar op als je mij ineens als GM ziet optreden. Ik heb nu de info over waar beide verhallijnen heengaan en als ik iets nie weet zal ik het altijd eerst met LD overleggen uiteraard. Maar voor een snel antwoord wat de campaign verder kan laten gaan zijn nu dus 2 GM's aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh ut schiet echt niet meer op met icestorm's campaign he.....en ik zit nou al 2 dagen na te denken om iets te posten, maar ik ken nix verzinnen :S Ik wil een quest!!!!!!!!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
En toen kwam de perfide Jag en die snachte mij weg van mijn computer dusseh - ik post vanavond toch niets meer. :o Als je zin hebt, Westpark, kan je ff een stukje schrijven voor de groep in het bos - je weet evenveel als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

IceStorm gespot in de HK: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/360410

En het Roleplay Topic laat ie achter, verrader ! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou volgens mij is de test geslaagd 2GM''s werkt goed. Haldir is in ieder geval blij ;). Misschien moet ik ook maar gaan GMen voor icestorm campaign krijgen we daar ook wat vaart in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Op dinsdag 25 december 2001 02:25 schreef -WestPark- het volgende:
nou volgens mij is de test geslaagd 2GM''s werkt goed. Haldir is in ieder geval blij ;). Misschien moet ik ook maar gaan GMen voor icestorm campaign krijgen we daar ook wat vaart in.....
Dat lijkt me niet, maar iemand anders moet dat wel gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep was ook een geintje LD :) Ga niet de campaign GMen waar ik zelf in speel ruins all the fun....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merry X-mas everybody :) Ik ga nou zo ongeveer naar men opa+oma en vanavond ga ik lekker uitgebreid eten en dan slapen want ik ga morgen vroeg op vakantie, dus dit is waarschijnlijk mijn laatste post. Met het huidige tempo in de Icestorm campaign zal ik in die 10 dagen da ik weg ben nie veel missen :) Verzin maar iets waarom ik nie hoef te posten, ik heb geen stand-in dus als iemand voor mij post dan schup um maar voor mij :) Ben er volgende week vrijdag of zaterdag weer. And a happy new jear :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja happy new year kramy. Icestorms campaign is echt dood man. Echt zwaar irritant. dus hier even een vraagje wie van LD''s Campaign met wat extra tijd wil standin Gamemaster worden in Icestorms campaign???? Het werkt goed in Ld''s campaign en brengt misschien ook weer wt leven in onze campaign. Oh en LD asl je dit leest ze hebben je hulp/CODE nodig in de campaign.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Oh en LD asl je dit leest ze hebben je hulp/CODE nodig in de campaign.....
Ik weet het - dat zal ik ze vanavond dan nog maar even geven. :) Moet ik 'm wel eerst even gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik wil wel GM worden stand-in, maar denk dat het dan meer een fulltime job wordt aangezien van IceStorm niks te bekennen is. :)

LD, die code is idd beter, morgen maar eens naar kijken als ik wat minder slaap in mijn kop heb.

's Nachts RP-en roelt Aratene, dan zit ik pas lekker in mijn vel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe ik ben ook nog online zit te wachten op jullie posts hehehe ;) Nee gekkigheid zat ff te levelen met diablo vandaar dat ik er elke nacht ben. ga zo ook maar ff met die code aan de slag ben dan wel GM maar heb geen ontcijferde code gekeregen dus puzzelen maar.

(heeft ook geen zin om mij code te geven dit s geen verwijt hoor LD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Ah, het is toch nog vrij snel gelukt om een progje te schrijven dat het decodeerde. Er zijn 2 letters fout vertaald, maar dat is omdat ze niet vertaald zijn in de code, dat vond mijn progje niet koel :) Foutje perhaps?

Wel leuk dit soort codes, kan ik qbasic onder het stof vandaan halen net als mijn hersenen :)

Ik heb btw geen tijd om de tweede party te GM-en, vakantie en stuph + 2 chars in party 1, dat gaat niet lukken. Ik zal proberen minstens 1 post/dag te posten, meer als het mogelijk is, maar ik kan niks garanderen.

[edit]

* DarkX is wel benieuwd of mijn source code met die van ld overeen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Waarom kan ik nou (nog) niet programmeren. :( Ben wel bezig met Python. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op woensdag 26 december 2001 16:25 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Waarom kan ik nou (nog) niet programmeren. :( Ben wel bezig met Python. :)
Ghehe, ik heb een tijdje als hobby qbasic geprogrammeerd, maar kan verder ook niks. Het is niet zo moeilijk als je alles beetje logisch kan opzetten, maar ik heb er geen zin in om een taal te leren :)

Maar ik prog vrij rommelig en niet echt goed, maar net goed genoeg voor zo'n code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Op woensdag 26 december 2001 15:56 schreef DarkX het volgende:

* DarkX is wel benieuwd of mijn source code met die van ld overeen komt :)
Gezien het feit dat ik het handmatig heb zitten doen - nee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op woensdag 26 december 2001 16:58 schreef Lord Daemon het volgende:

[..]

Gezien het feit dat ik het handmatig heb zitten doen - nee. :P
Mja, toen ik zag welke fouten gemaakt zijn bedacht ik me dat ook, maar meende eerder iets gehoord te hebben dat je aan het proggen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

LOL, was een stuk vergeten omdat qbasic die comma als een seperator zag :) achja, is nu opgelost dankzij psyflash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:33

Boekster

Naimoholic

Ik be ff drie daagjes weg, dus als jullie me missen dan kan dat! Niet dat het topic nu zo hard loopt :( maargoed. Als ik terug ben dan gaan we er weer es stevig tegenaan!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach er post toch niemand in icestorms campaign omdat icestorm het verhaal niet verder laat gaan (lees zegt wat dwergen te vertellen hebben) dus die drie dagen hoef je nie over in te zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Hoi, ben ik weer! Terug na twee daagjes Kerst bij m'n ouders en twee daagjes met griep bij m'n ouders. Maar ik ben weer terug op m'n eigen stekkie, met Chello, dus ik zal weer regelmatig online zijn.

Ik heb IceStorm wel online gezien (ICQ), maar ik vrees dat hij het druk heeft (geen reply). Ik zal later nog eens proberen contact met hem op te nemen. Ik word erg nieuwsgierig wat die dwergen te verbergen of te vertellen hebben, en dan loopt het verhaal tenminste ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Hmm, ben ik dire dagen weg, is er alleen een klein postje van WestPark die even aangeeft dat ik wat dingetjes gewijzigd heb :O . Wordt tijd dat onze machtige GM weer eens wat post, want volgens mij hebben we ons wat klem geschreven.

Oh, en sorry voor die 2 ;) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Ok ik ben terug. Ik had een aantal dagen een loge, dus ik kon niet echt veel online zijn. Maar ik ben er nu dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Op woensdag 02 januari 2002 09:55 schreef IceStorm in [topic=326884] het volgende:
Beste mensen, ik denk dat het verstandig is als ik dit aan iemand anders overdraag. Ik kan er gewoon niet genoeg tijd voor vrij maken en het is imho ook minder leuk dan ik verwacht had. Helaas.

Ik hoop dat er iemand anders is die het over kan nemen.
Helaas heeft IceStorm besloten om te stoppen met het GM-en van zijn roleplay-topic ;(. In ieder geval: bedankt IceStorm voor je moeite en inzet voor dit initiatief :).

Misschien dat iemand van Lord Daemon's roleplay-topic zin en tijd heeft om het verhaal van IceStorm over te nemen? Ook andere belangstellenden zijn natuurlijk van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Nou Ice, bedankt voor de tijd en de moeite die je erin gestopt hebt, we zullen je missen ;( .

Een vervanger is natuurlijk altijd welkom uit LD's campaign.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Wel, jammer dat jullie Gm gaat stoppen. Ik heb het afgelopen tijd ook wat druk gehad maar misschien kan ik wel ice`s rol overnemen..
Als ik genoeg tijd heb komende weken dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Dat zou erg mooi zijn, PsyFlash :). Ik denk dat het wel noodzakelijk is dat je regelmatig post (of aankondigt als je even niet kan posten), anders ben ik bang dat het verhaal een vroege dood sterft. Je kan natuurlijk ook besluiten om samen met iemand anders te gaan dual-GM'en.

Misschien dat je het plot van het verhaal misschien (deels) van IceStorm kan overnemen? Ik ben onderhand erg nieuwsgierig naar wat er gaande is in die mijnen :). En het kost je natuurlijk minder moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik heb mijn eerdere post ge-edit!

Ik wil ook best dual/single GM-en in "Icestorm's"-Campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Misshien is het een idee als PsyFlash samen met BluaAngelGot dual GM't, als ze dit beide willen natuurlijk.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Topicstarter
Lijkt me een zeer goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
Niet direct uitleggen, maar lees dit topic eens door en vooral de eerste post. Dan wordt het je wat duidelijker denk ik.

Btw, ik ga IceStorm icq-en voor info over zijn campaign dan probeer ik zo snel mogelijk de campaign op gang te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

OK dan! Da's erg mooi. Als PsyFlash ook nog wil GM'en dan is het gewoon weer helemaal compleet.
Ik kijk al uit naar de volgende post. Misschien kunnen we hem nog wat leuker maken als het verhaal wat sneller gaat.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Is al gebeurd Boekster!

Kan LD of Westpark ook ff kijken naar Lord Daemon's Campaign, want ik heb een post ge-edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens ik heb wat chello problemen gehad wat er voor gezorgd heeft dat ik al vanaf de 31e geen toegang tot i=net heb gehad. Ik zal nu ff alles eens bekijken. Jammer dat icestorm nie meer kan GM-en maar misschien is het maar beter als er nu 2enthousiaste GM's voor in de plaats komen. suc6 gewenst psy en Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok heb de aanpassing in je post gezien. Nu ff afwachten wat de rest van de groep wil. Heb ook even je vraag beantwoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

K, dan kunnen we weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Heb ook ff geen tijd gehad, van het weekend heb ik ongetwijfeld meer tijd. Vrije tijd heb ik btw vandaag gebruikt om mijn verroeste en niet geweldige illustrator skillz weer beetje op te halen, om het toch RPG-ig te houden heb ik Daemia als onderwerp gebruikt :) Hier volgt eerste schets, comments pleaz :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~rschrrs/daemia.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Succes aan onze nieuwe GM's! Ik hoop dat ze het ons lastig maken ;).

Geinig tekeningetje DarkX. Maar ik vind haar nek wat kaal. Misschien is een ketting iets om haar nog wat op te vrolijken, want ze is ook wel heel errug zwart.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mannen en welkom BlueAngelGoT als GM :)

Effe een aankondiging: Ik trek mij voorlopig terug uit onze GoT RPG... Ik heb het veels te druk met school en DnD :D ...

Mijn character, Vincent, voelt dat hij alleen de wereld voor een deel moet verkennen, en gaat naar iemand die hij in het verleden kende; een oude kluizenaar, die onwaarschijnlijk goed schijnt te spelen op de luit.
Hij gaat dus alleen op reis en zal voorlopig niet terug komen.

Als jullie het goed vinden komt hij later weer terug, als ik meer tijd heb...

en ik lees wel hoe het verder gaat met de party...

Oh enneh, Caspian... je MOET echt wat doen aan dat gevoel voor humor van je :D :) :P ;) (btw. dit is in-character :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Oke dit was dus een van die dagen (gisteren) waarop ik niet kon posten. BlueAngelGoT kan idd GM-en, maar ik heb waarschijnlijk te weinig tijd om jullie echt van dienst te zijn. Daarom stel ik voor, niet als main GM op te treden maar alleen als blue niet kan. Hij kan mij dan over icq waarschuwen. Wel blijf ik natuurlijk proberen in Lord Deamons campain zo veel mogelijk te posten.

Dark X mooi plaatje, het heeft alleen wat kleur verloop en lighting nodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay mensen, ik ben ook trug, maar zal pas vanaf maandag weer posten denk ik, want ik moet nog naar een feest vanavond en morgen, en ik moet nog wat zaakjes regelen op de puter (ik wist nie da ik in 10 dagen zo veel meeltjes kreeg). Jammer dat icestorm weg is, maar nou zal het denk ik wel sneller gaan. Jullie horen nog van me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op vrijdag 04 januari 2002 13:47 schreef PsyFlash het volgende:
Dark X mooi plaatje, het heeft alleen wat kleur verloop en lighting nodig. :)
Zoiets :?

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~rschrrs/daemia/daemiav2bow.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Op zondag 06 januari 2002 00:38 schreef DarkX het volgende:

[..]

Zoiets :?

[afbeelding]
Dat is al een heel eind wat ik in gedachten had :) alleen wat heb je met die mond gedaan!? :p

oh ik vind de versie in de w&g draad (die met kap) ook wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Blauwe ogen waren beter en die mond is idd niet mooi (vind ik). Voor de rest is heeft het al wat meer "gevoel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ehm, er is een GM nodig in Lord Daemon's Campaign! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Ja idd, en alleen haldirs groep gaat nog vooruit... die van ons ligt weer stil.

Maybe, it just wasnt meant to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Op dinsdag 08 januari 2002 14:50 schreef PsyFlash het volgende:
Ja idd, en alleen haldirs groep gaat nog vooruit... die van ons ligt weer stil.

Nou, die van ons schiet anders ook niet erg op. Geen gm, en daemia en jimmy reageren nou ook al niet te vaak. Toch best kut al kom je thuis, en je denkt eens heerlijk te gaan posten in rpg topic, wanneer je ziet dat het nog steeds zo ver onderaan staat :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz idd.......misschien moeten de echte die-hard dnd-ers es samen een party gaan vormen.....want we kunnen onderhand duidelijk de actieve en minder actieve onderscheiden...dan maken we een groepje dat echt snel erdoorheen gaat anders is er nie veel fun meer aan.....ut probleem is echter dat we dan wel weer een gm nodig hebben.....is nog maar een idee he.....en aangezien het idee van mij komt zal het wel geen goed idee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Is mij allemaal best. Alleen hoe voegen we de "actieve" mensen dan samen, die bijv uit verschillende topic komen? Ik denk dat iedereen wel gm kan worden. Naar wat ik gelezen heb is het maar makkelijk (hierbij stel ik mij GEEN kandidaat :P ). Ik vindt het jammer want in het begin ging het allemaal lekker soepeltjes. Ik moet bekennen dat ik er ook een tijdje er niet geweest ben, maar daarna was ik weer vol actief. Probleem is denk ik dat altijd wel iemand of meerdere het heel druk hebben, waardoor die dan niet veel kunnen posten voor een tijdje, en dan ligt een beetje die hele campaign/groep dood of ze vorderen met weinig voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Op dinsdag 08 januari 2002 18:35 schreef Kramy het volgende:
hmmz idd.......misschien moeten de echte die-hard dnd-ers es samen een party gaan vormen.....want we kunnen onderhand duidelijk de actieve en minder actieve onderscheiden...dan maken we een groepje dat echt snel erdoorheen gaat anders is er nie veel fun meer aan.....ut probleem is echter dat we dan wel weer een gm nodig hebben.....is nog maar een idee he.....en aangezien het idee van mij komt zal het wel geen goed idee zijn :)
Wat een bescheidenheid :)
Ik moet zeggen dat DarkX en ik, hier over aan het discussiëren waren. De slechte rpg-ers eruit filteren is meer dan simpel, allen onderscheid maken tussen goede, maar matige posters is lastig. Uiteraard krijg je mensen die VINDEN dat ze goed roleplayen. Het idee is best leuk, alleen lastig.

Ik denk dat er wel iets te verzinnen valt.

to be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 12:24

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

ideetje:

Als iedereen nou eens HotTopic gaat gebruiken, dan weet iedereen het snel als er weer gepost is.

dat voorkomt ook dat je weer een half uur aan posts door moet worstelen als je weer eens kijkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Mja, misschien. Maar je geeft zelf aan: als je weer eens kijkt

en dan verbaasd dat er veel posts staan...

Het is een hulpmiddel, maar je moet zelf tijd vrij maken om ook daadwerkelijk te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TumbleCow
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 12:24

TumbleCow

Waarschijnlijkheids elastiekje

Op woensdag 09 januari 2002 08:26 schreef PsyFlash het volgende:
Mja, misschien. Maar je geeft zelf aan: als je weer eens kijkt

en dan verbaasd dat er veel posts staan...

Het is een hulpmiddel, maar je moet zelf tijd vrij maken om ook daadwerkelijk te reageren.
Wat ik meer bedoel te zeggen: Soms mis je gewoon ergens een paar dagen (verstrooidheid), en dan moet je jezelf er echt toe aanzetten om weer verder te gaan.

Terwijl als je het spul gewoon per post kan behandelen dan kost het nauwelijks tijd.

Maar nu ben ik weer bij, en nu zal ik het voorlopig ook weer bijhouden. (waarin ik hottopic zeker als een goed hulpmiddel beschouw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Zeg BlueAngel, wanneer kan ik me mail verwachten, want ik heb namlijk nog niks, en wil eigenlijk wel weer ff verder, da's wel zo leuk voor de rest. staat in me profile.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Zeker iets verkeerd gegaan met mailen, damn hotmail.

In ieder geval contact me op ICQ of MSN, mijn mail is ivo_van_der_sangen@hotmail.com

Ik zal nog een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 23:18 schreef PsyFlash het volgende:

[..]

Wat een bescheidenheid :)
Ik moet zeggen dat DarkX en ik, hier over aan het discussiëren waren. De slechte rpg-ers eruit filteren is meer dan simpel, allen onderscheid maken tussen goede, maar matige posters is lastig. Uiteraard krijg je mensen die VINDEN dat ze goed roleplayen. Het idee is best leuk, alleen lastig.

Ik denk dat er wel iets te verzinnen valt.

to be continued...
Ik bedoel dus eigenlijk niet om de slechte RPG-ers eruit te halen, maar om de minder actieve eruit te vissen...ik ben zelf ook nie zo heel bekend in het rpg wereldje...ben er nog niet zo lang mee bezig, maar ik ben (vergeleken met andere) wel redelijk actief. En ik erger me er zo erg aan dat ik 10 dagen op vakantie ben geweest en dat er daarna maar 5 posts bij zijn gekomen...en dat ze nou al ruim 2 weken over 1 avond doen terwijl ik (met mijn stomme gezicht :D) heb gezegd dat ik ging slapen...dus nou kan ik nix posten totdat die andere EINDELIJK klaar zijn met da gesprek.....en als da nou een heel lang gesprek zou zijn van 25 posts, en ze er ook echt mee bezig zijn.....maja da is dus nie altijd het geval........sorry maar ik had ff mijn geduld verloren :) ik wou ok niemand beschuldigen ff da je het weet...maar ik begin me aan dingen te ergeren.....nou ga ik ff afkoelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ten eerste, je moet je niet ergeren Kramy, dat is slecht voor je Karma (ofzow) :P .

Enne, Ik heb vandaag een crash met Win2k gehad, ik heb een reinstall gedaan en waarschijnlijk wordt dat geprek pas vrijdag of Psyflash kan het even overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Vandaar dat ik je niet online zag :). Maar vrijdagavond ben ik er niet. Het weekend zit overigens ook behoorlijk vol. Ik zal proberen zoveel mogelijk te checken. Probeer het eventueel via e-mail te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Ik hoop morgenavond rond een uur of 10 ff online te komen. dan kunnen we misschien dat gesprek ff regelen. Anders moeten we misschien ff een ander tijdstip afspreken

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsyFlash
Op woensdag 09 januari 2002 22:29 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ten eerste, je moet je niet ergeren Kramy, dat is slecht voor je Karma (ofzow) :P .

Enne, Ik heb vandaag een crash met Win2k gehad, ik heb een reinstall gedaan en waarschijnlijk wordt dat geprek pas vrijdag of Psyflash kan het even overnemen.
Damnit waarom zie ik dat soort dingen altijd pas zo laat, Ik wil best helpen B.A.G, maar ik mis wel veel informatie die een GM behoort te hebben. Ik zit nu zelf midden in tentamen week, en heb helaas niet super veel tijd.
sorry...
Ik denk sowieso, dat het geen goed idee van me was die toezegging te doen, het is te lastig te voorspellen wanneer ik wel / niet tijd kan vrijmaken, en een GM moet zeker alles goed doorlezen en nadenken over wat ie post.
Op woensdag 09 januari 2002 13:31 schreef wHiTeRaZoR het volgende:

[..]

Wat ik meer bedoel te zeggen: Soms mis je gewoon ergens een paar dagen (verstrooidheid), en dan moet je jezelf er echt toe aanzetten om weer verder te gaan.

Terwijl als je het spul gewoon per post kan behandelen dan kost het nauwelijks tijd.

Maar nu ben ik weer bij, en nu zal ik het voorlopig ook weer bijhouden. (waarin ik hottopic zeker als een goed hulpmiddel beschouw)
Blij dat je er weer bent :) Jij als keyrole bent toch wel redelijk belangrijk, nu kunnen we dus eindelijk verder. alleen nu nog een GM die tijd heeft... (ze zijn schijnbaar zeldzaam)
Op woensdag 09 januari 2002 17:19 schreef Kramy het volgende:

[..]

Ik bedoel dus eigenlijk niet om de slechte RPG-ers eruit te halen, maar om de minder actieve eruit te vissen...ik ben zelf ook nie zo heel bekend in het rpg wereldje...ben er nog niet zo lang mee bezig, maar ik ben (vergeleken met andere) wel redelijk actief. En ik erger me er zo erg aan dat ik 10 dagen op vakantie ben geweest en dat er daarna maar 5 posts bij zijn gekomen...en dat ze nou al ruim 2 weken over 1 avond doen terwijl ik (met mijn stomme gezicht :D) heb gezegd dat ik ging slapen...dus nou kan ik nix posten totdat die andere EINDELIJK klaar zijn met da gesprek.....en als da nou een heel lang gesprek zou zijn van 25 posts, en ze er ook echt mee bezig zijn.....maja da is dus nie altijd het geval........sorry maar ik had ff mijn geduld verloren :) ik wou ok niemand beschuldigen ff da je het weet...maar ik begin me aan dingen te ergeren.....nou ga ik ff afkoelen :)
Ik begrijp wat je bedoelt, het is inderdaad wel dat actief zijn erg belangrijk is voor een goed verloop van het verhaal. Maar goed role playen blijft ook belangrijk. Slechts deze twee kwaliteiten in een persoon gecombineerd maakt een goed GoT rpg-er (IMHO)

hiermee wil ik niets zeggen over kwaliteiten van mensen die momenteel in de rpg groepen zitten (of over die van mezelf, dat laat ik aan anderen over) maar, ik wil alleen definiëren wat ik zie als belangrijke eigenschappen als je een echt serieus goed roleplay topic wilt maken.
Even voor de goede orde, ik vond het totaal niet slecht verlopen, zeker het begin was leuk, het wordt alleen vervelend als er gepost wordt om te posten en de berichten langzaam steeds korten worden. Ik moet zeggen dat als ik het hele verhaal (LD's campain) doorlees dat ik bij mezelf ook merk dat het langzaam wat af is genomen, ik hoop door dit weer op te krikken, het topic samen met andere bereidwillige mensen te redden van de ondergang, alvorens over te gaan tot paarde middelen, zoals het maken van een nieuw topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Mijn computer heeft ernstige problemen en ik denk dat een nieuw hersenstel voor hem de enige oplossing is. Ik zal komende dagen dus bezig zijn met hersenoperaties aan mijn computer, ik hoop dat iemand mijn GM-verplichtingen (tijdelijk) kan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coffeemonster
Dit gaat te lang duren, vrees ik.

BlueAngelGoT, misschien kan je zelf een gesprek in elkaar fabriceren en posten. Ik denk wel dat je kan inschatten hoe onze characters reageren. Je kan eventueel de dice-pagina gebruiken om keuzes te maken.

Als je er geen tijd voor kan vrijmaken, stuur mij dan maar de informatie per e-mail, dan fabriceer ik wel wat. Je kan dan de dice-pagina gebruiken om te bepalen welke informatie we krijgen.

Als er nu niets gebeurt, vrees ik dat het topic gaat overlijden, en dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik slaap in het verhaal, anders had ik wel weer een hele hoop gepost......domme ik.....wrum moes ik nou gaan slapen!? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Dinsdag of woensdag post ik wel wat. Ik wil het wel levend houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo

Ivo

Ik smeek Lord Daemon of Westpark om Lord Daemon's Campaign in leven te houden.

Ik heb zo'n idee dat het enthousiasme totaal verloren is gegaan :'(

Psyflash zei al:
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste