<font size=+1>De grote vriendelijke samenvatting - Deel 2</font>
Ok mensen, omdat alles echt onwijs door elkaar begon te lopen heb ik besloten alle nuttige pagina's door te spitten en een samenvatting te maken. Wie speelt wat, waarom en wanneer? Dat is de vraag.
Ik stel voor dat we dan ook maar verder gaan in deze topic en de Dungeons & Dragons-topic voor meer algemene dingen over laten. Als we echt gaan spelen zullen de eventuele GMs een nieuwe topic aan maken voor hun eigen campaign. Dat lijkt me het overzichtelijkst. Ik ga er even vanuit dat we het voorstel van mij en TheJoker om in twee parties te gaan spelen uit gaan voeren.
Spelers
(in volgorde van aanmelden, eerst de D&D-topic dan de roleplay-topic)
Lord Daemon
StratoS_V2.0
Coffeemonster
TheJoker
Caspian
Kramy
Boekster
Marnix da Headbanger
DarkX
PsyFlash
Sorcerer@
Holy_Paladin
wHiTeRaZoR
Buzzercrash
Dit zijn 14(!) mensen - imho moet dat gewoon in twee topics, anders gaat het echt niet. Ik deel ze volgens de verdeling van TheJoker in in 2 groepen van 7. Imho mag BleuAngelGoT nog wel zeggn dat hij in groep 1 wil, want hij was eerder dan sommige anderen - maar hij heeft aangegeven dat hij geen tijd heeft. Ik zet 'm bij groep 2, als hij zin heeft om te doen is dat ok. Als je de indeling niet goed vindt mag je het natuurlijk sowieso zeggen.
GMs
IceStorm
Lord Daemon
---------------------------------------
Party 1
GM: IceStorm.
Spelers: TheJoker, Lord Daemon, Caspian, Coffeemonster, Kramy, StratoS_V2.0, Boekster
TheJoker: Vincent Alever, human bard, erg grappig maar kan niet acteren.
Lord Daemon: Desdemona Targaryen, elf mage, blind, doet zich erg overtuigend onschuldig en lief voor maar is dat in werkelijkheid niet.
Caspian: Caspian Singingstone, op geld beluste half-elf bard die niet grappig is maar zeer goed kan acteren.
Coffeemonster: Conradh van Chiray, human mage die uit frustratie over de apathie van zijn medemens uit zijn woonplaats is vertrokken.
Kramy: Pjotr Dramus, human, alcoholische fighter die in het leger heeft gezeten en getrouwd is geweest met een nu overleden elven mage.
Stratos: dragi butterfingers, halfling thief die alles steelt wat los of vast zit, uit zijn dorp gegooid vanwege kleptomane neigingen.
Boekster: Kaldour Silverheart, human paladin, ijdel, zijn griffon is net overleden en hij is bang van fretten.
Party 2
GM: Lord Daemon
Spelers: Marnix da Headbanger, DarkX, PsyFlash, Sorcerer@, Holy_Paladin, wHiTeRaZoR, Buzzercrash
Marnix da Headbanger: Haldir, elven Ranger of the North, member of the order of the Shining Star, lid van een orde die uit 1 persoon bestaat.
DarkX: Orsuros, halfelf fighter/mage, mensenschuw en mensenbehoevend.
PsyFlash: <font color="FF0000">nog geen character</font>, waarschijnlijk priest
Sorcerer@: <font color="FF0000">nog geen character</font>
Holy_Paladin: Aratene Raeton, elf paladin, moeilijke jeugd inclusief wolf en zo
wHiTeRaZoR: <font color="FF0000">nog geen character</font>
Buzzercrash: Jimmy, human thief, geadopteerd door tovenaars
Als ik iets mis moet je het even zeggen. Nogmaals, ga maar in deze topic verder met overleggen ipv in de D&D-topic.
Buzzercrash zou je nog even je magic stats kunnen veranderen? Zonder Area, Range en Duration wordt magic catsen ERRUG moeilijk. Ennuh, je doet inderdaad mee met de 2e party, maar Desdemoan niet, dus ik snap niet helemaal wat die in jouw verhaaltje doet
Ok mensen, omdat alles echt onwijs door elkaar begon te lopen heb ik besloten alle nuttige pagina's door te spitten en een samenvatting te maken. Wie speelt wat, waarom en wanneer? Dat is de vraag.
Spelers
(in volgorde van aanmelden, eerst de D&D-topic dan de roleplay-topic)
Lord Daemon
StratoS_V2.0
Coffeemonster
TheJoker
Caspian
Kramy
Boekster
Marnix da Headbanger
DarkX
PsyFlash
Sorcerer@
Holy_Paladin
wHiTeRaZoR
Buzzercrash
Dit zijn 14(!) mensen - imho moet dat gewoon in twee topics, anders gaat het echt niet. Ik deel ze volgens de verdeling van TheJoker in in 2 groepen van 7. Imho mag BleuAngelGoT nog wel zeggn dat hij in groep 1 wil, want hij was eerder dan sommige anderen - maar hij heeft aangegeven dat hij geen tijd heeft. Ik zet 'm bij groep 2, als hij zin heeft om te doen is dat ok. Als je de indeling niet goed vindt mag je het natuurlijk sowieso zeggen.
GMs
IceStorm
Lord Daemon
---------------------------------------
Party 1
GM: IceStorm.
Spelers: TheJoker, Lord Daemon, Caspian, Coffeemonster, Kramy, StratoS_V2.0, Boekster
TheJoker: Vincent Alever, human bard, erg grappig maar kan niet acteren.
Lord Daemon: Desdemona Targaryen, elf mage, blind, doet zich erg overtuigend onschuldig en lief voor maar is dat in werkelijkheid niet.
Caspian: Caspian Singingstone, op geld beluste half-elf bard die niet grappig is maar zeer goed kan acteren.
Coffeemonster: Conradh van Chiray, human mage die uit frustratie over de apathie van zijn medemens uit zijn woonplaats is vertrokken.
Kramy: Pjotr Dramus, human, alcoholische fighter die in het leger heeft gezeten en getrouwd is geweest met een nu overleden elven mage.
Stratos: dragi butterfingers, halfling thief die alles steelt wat los of vast zit, uit zijn dorp gegooid vanwege kleptomane neigingen.
Boekster: Kaldour Silverheart, human paladin, ijdel, zijn griffon is net overleden en hij is bang van fretten.
Party 2
GM: Lord Daemon
Spelers: Marnix da Headbanger, DarkX, PsyFlash, Sorcerer@, Holy_Paladin, wHiTeRaZoR, Buzzercrash
Marnix da Headbanger: Haldir, elven Ranger of the North, member of the order of the Shining Star, lid van een orde die uit 1 persoon bestaat.
DarkX: Orsuros, halfelf fighter/mage, mensenschuw en mensenbehoevend.
PsyFlash: <font color="FF0000">nog geen character</font>, waarschijnlijk priest
Sorcerer@: <font color="FF0000">nog geen character</font>
Holy_Paladin: Aratene Raeton, elf paladin, moeilijke jeugd inclusief wolf en zo
wHiTeRaZoR: <font color="FF0000">nog geen character</font>
Buzzercrash: Jimmy, human thief, geadopteerd door tovenaars
Als ik iets mis moet je het even zeggen. Nogmaals, ga maar in deze topic verder met overleggen ipv in de D&D-topic.
Buzzercrash zou je nog even je magic stats kunnen veranderen? Zonder Area, Range en Duration wordt magic catsen ERRUG moeilijk. Ennuh, je doet inderdaad mee met de 2e party, maar Desdemoan niet, dus ik snap niet helemaal wat die in jouw verhaaltje doet
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?