Elect a clown, expect a circus.

Hopelijk is deze weer lekker moeilijk.
Krijg hem morgen.
Waarom krijg ik altijd nieuwe spellen tijdens een toetsweek
heb ik met professioneel en wereldklasse, profesioneel win ik veel , en met wereldklasse bijna niksOp zondag 04 november 2001 21:47 schreef Slasher het volgende:
pff amateur is te makkelijk en professional is te moeilijk
ik vind alleen beetje zeikerig worden, computer gooit gewoon alles diep, dus mannetjes gaan sprinten, hoge bal en erachteraan rennen.... er wordt iets teveel diep gegooid door de computer...
en wat ik ook klote vind, (vind het wel een cool spel hoor) , maar ik heb een microsoft sidewinder, en in feite heb je maar 8 passing mogelijkheden (richtingen), je kunt niet tussen schuin en rechtdoor nog ergens in passen....
Dan moet je de passing in het menu op normal zetten (of juist op assisted als je hem op normal had) met normal kan je zelf kiezen welke kant je de bal wil op schieten, dus er ook net tussen enzo...goed mikken en timen, maar dan kan je ook leuke steekpassjes geven, of een lobje net over de verdediging heen.Op maandag 05 november 2001 08:50 schreef HenkS het volgende:
[..]
heb ik met professioneel en wereldklasse, profesioneel win ik veel , en met wereldklasse bijna niksmaar ja dat is ook wel een uitdaging
ik vind alleen beetje zeikerig worden, computer gooit gewoon alles diep, dus mannetjes gaan sprinten, hoge bal en erachteraan rennen.... er wordt iets teveel diep gegooid door de computer...
en wat ik ook klote vind, (vind het wel een cool spel hoor) , maar ik heb een microsoft sidewinder, en in feite heb je maar 8 passing mogelijkheden (richtingen), je kunt niet tussen schuin en rechtdoor nog ergens in passen....
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
schaar: E
dubbele schaar: 2x E
bal door eigen benen: W inhouden, en dan E
overstapje en inhouden: W vasthouden, dan snel 2x E
opwippertje: Z+C inhouden dan w
fake shot: tijdens shot (als powerbalk laadt) Z+C drukken
ezelsvolley: Z inhouden, en snel 2x D
borst, knie, volley: C vasthouden, en 2x D drukken
Vooral de laatste 2 lijken me erg spectaculair, maar ze zijn me dus nog niet gelukt!!
bedankt om ze hier te ook te posten!!Op maandag 05 november 2001 11:42 schreef kroot het volgende:
www.fifa.nl heeft alle trux bij elkaar gezet, met een filmpje als voorbeeld!!
schaar: E
dubbele schaar: 2x E
bal door eigen benen: W inhouden, en dan E
overstapje en inhouden: W vasthouden, dan snel 2x E
opwippertje: Z+C inhouden dan w
fake shot: tijdens shot (als powerbalk laadt) Z+C drukken
ezelsvolley: Z inhouden, en snel 2x D
borst, knie, volley: C vasthouden, en 2x D drukken
Vooral de laatste 2 lijken me erg spectaculair, maar ze zijn me dus nog niet gelukt!!
Het ligt dus zeker aan het veld, dat meer detail heeft dan als het detail lager staat. Hoeveel fps hebben jullie? Het liefst mensen met een Geforce2 MX...
Verwijderd
Is wel even wennen, omdat je nu maar 1 duim hebt tegen anderes 3 vingers op ASD.
Went dit snel of duurde dit bij jullie een poosje?
Hoe bedienen jullie de onderste 3 knoppen van de 6 functieknoppen.
XYZ Doen jullie dat ook met de top van de duim of met de
ABC onderkant van je duim zodat je top op de bovenste 3 blijft liggen?
Gebruiken jullie voor die triggers je 2 middelvingers of 2 wijsvingers, zelf automatisch 2 wijsvingers, maar met 2 middelvingers komt het misshien beter uit met de duim?
Bedankt.
Doe dan een match van 90 minuten met een zwakke ploegOp zondag 04 november 2001 21:47 schreef Slasher het volgende:
pff amateur is te makkelijk en professional is te moeilijk
Gaat best dan hoor.
Verwijderd
maar die ezelsvolley, wat is daar de bedoeling van??
is het een schwalbe of kun je ermee scoren??
Verwijderd
En die borst knie volley, kan die alleen als je een hoge bal aangespeeld krijgt?
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
het went vanzelf, en op den duur kan je sneller en beter reageren als op het toetsenbord!Op maandag 05 november 2001 20:18 schreef Evil_E het volgende:
Ik heb vanmiddag een sidewinder gamepad pro gekocht omdat ik vele goede reacties had gehoord over het spelen met een gamepad.
Is wel even wennen, omdat je nu maar 1 duim hebt tegen anderes 3 vingers op ASD.
Went dit snel of duurde dit bij jullie een poosje?
Hoe bedienen jullie de onderste 3 knoppen van de 6 functieknoppen.
XYZ Doen jullie dat ook met de top van de duim of met de
ABC onderkant van je duim zodat je top op de bovenste 3 blijft liggen?
Gebruiken jullie voor die triggers je 2 middelvingers of 2 wijsvingers, zelf automatisch 2 wijsvingers, maar met 2 middelvingers komt het misshien beter uit met de duim?
Bedankt.
is ie legaal of minder legaal
Verwijderd
Ja dream on, hij heeft er gewoon 1tje gewonnen en ff met paint gespeeld dat kan ik ook....Op zondag 04 november 2001 05:31 schreef poohbeer het volgende:
[afbeelding]
hehe, het valt dus op 6 uurtjes uit te spelen
Verwijderd
Hebben jullie dat ook??
Verwijderd
Ik heb daar geen last van, ik schiet meestal raak (uch uch)Op woensdag 07 november 2001 10:51 schreef Flipmo2K het volgende:
Mij is 't wel opgevallen dat je nu VEEL vaker tegen de lat of tegen de paal schiet als bij eerdere FIFA versies. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
Nee, valt me ook al op sinds de demo. Echt heel vaag maar ik heb wedstrijden dat je in 2x 8 min een keer of 10 op de paal/lat schiet.Op woensdag 07 november 2001 10:51 schreef Flipmo2K het volgende:
Mij is 't wel opgevallen dat je nu VEEL vaker tegen de lat of tegen de paal schiet als bij eerdere FIFA versies. Of ben ik de enige die daar last van heeft?
En dan nog iets. Ik vind de keepers af en toe echt belachelijk. Ik speel op amateur, tegenstand is dan nog best leuk (in verhouding met voorgaande FIFA's) maar zodra je recht voor de goal op 16 meter bent kun je gewoon knallen. Keeper pakt niks.
En nog iets stoms, al een paar keer meegemaakt (bij mezelf en tegenstander). Stel je neemt een corner en die wordt op de lat gekopt en de bal stuiterd recht naar beneden terug. Dan komt er een speler van de verdedigende partij aanrennen en die wil de bal aannemen en speelt hem 'dus' een meter vooruit, pats eigen goal. Echt idioot.
alvast bedankt!
MM
Schietknop langer inhouden?Op woensdag 07 november 2001 14:49 schreef MM het volgende:
lol, Icestorm (en anderen) weet je hoe je hoog van veraf kan schieten? Ik schiet steeds met een streep over de grond
alvast bedankt!
MM
Only fools are enslaved by time and space.
op prof lukt het me niet zo goed.. ik wil het ook te mooi doen
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Een paar dingen die mij opvielen:
1. Bij willekeurig weer schijnt op mijn computer de zon altijd.
2. (ik heb dit probleem al een tijdje, fifa 2001 ook al) De computer kan sommige dingen gewoon beter dan jij, onder andere omdat hij buiten beeld kan kijken. Een voorbeeld: de computer komt oplopen, en passt de ball opeens keihard, meters hoog naar de andere speelhelft, waar een andere speler wacht op de bal. Mijn problemen hiermee: Ik zelf kan vaak de speler op de andere helft niet zien (hangt af van waar je aanvalt). In de verdediging kan ik die andere speler ook niet zien, dus een beetje gokken met de gamepad, en veel op "schieten" drukken om hem zo snel mogelijk af te pakken/hard weg te koppen (zowiezo mijn strategie bij ballen in het strafshopgebied

ik vind het ook irritant dat je teammaten vaak niet inlopen, maar dit zal wel niet aan mij liggen.
Een ding wat ik eerder zag in dit draadje; jouw spelers kunnen de bal niet makkelijk meteen onder controle brengen. Vroeger had de computer deze bug(ik meen in fifa 2000?), en dan kon hij heel vaak de bal niet inhouden. Nou leuk dat ze dat weggehaald hebben bij de computer, jouw spelers doen het nog steeds

3. De mate van "goedheid" van de keeper varieert nogal. Zo heeft mijn keeper de meest lullige balletjes opeens niet, en de tegenstander de meeste rare ballen wel, maar ook andersom (das wat leuker
4. Mboma (Belgie) is een geweldenaar. Ik snap het werkelijk niet, maar laat je deze speler los voor je goal dan scoort hij altijd! Ik heb zodoende nog nooit van belgie gewonnen op proffesional, ook al speelde ik de wedstrijd 6 keer overnieuw
Punt vijf heb ik nog niet echt bedacht, maar wie weet bedenk ik hem nog
Ik hoop dat iemand iets aan deze post heeft, maar ik den kdat het wel tot een leuke discussie kan leiden.
Wie is het bijvoorbeeld met mij eens dat als je eenmaal ooit gewend bent geweest aan ISS Evolution, je nooit meer een fifa spel kan waarderen? Ik vind het op dit moment gewoonweg jammer dat ik ISS Evolution zoveel heb gespeeld in mijn grijze doosje. Anders zou ik fifa 2002 namelijk leuk vinden. Nu niet.
Nog een punt van discussie: Doet EASports er niet alles aan om FIFA op ISS te laten lijken? Misschien is dit wel heel erg flamebait, maar ff de voordelen van ISS in mijn ogen:
1. Groter veld
2. Realistischere spelers (ok, dit is zeer makkelijk in twijfel te trekken)
3. grotere ontlading bij het scoren van een goal.
4. betere gameplay.
een "bewijs" dat fifa zich richting iss aan het begeven is: scores zijn minder ridiculeus (maar dit is volgens mij op de verkeerde manier gedaan, het voetbal is bij mij nog steeds constant jagen, comp trapt bal naar voren, pakken uit de verdediging, opbouwen, bal verliezen etc. en ook het verbeteren van de keeper, in plaats van bijvoorbeeld het veld gewoon groter te maken), schoten hebben balkjes.
Nou, ik ben even helemaal de kluts kwijt verder, hmm.. mijn vingers hebben nu ook zoveel getypt....
De schotanimaties zijn soms toch wel heel raar, en die spelers kunnen gewoon overal heen schieten, maakt niet uit hoe ze staan. En toch is het weer heeel moeilijk voor de keeper om goed uit te schieten. Heb zelf een keer zo eigen goal gemaakt DOH

En ik vind het echt vreselijk dat die mannetjes glanzen, het lijkt echt niet op zweet of water ofzo, want alles glimt gewoon. Heel raar. En ook die dingen die ze gaan doen als ze gescoord hebben!! Ik vind het zo eng, soms, als je gescoord hebt, gaat de speler zo zijn bovenlip optrekken, dat je zijn tandvlees ziet.
Dat doe je toch niet als je hebt gescoord?
beetje raar allemaal
Bum-Ta-Bum-Ta-Bum-Ta-Ta TTTA

Op donderdag 08 november 2001 23:13 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:

Op woensdag 07 november 2001 22:26 schreef SEFje het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar wel het spel een tijd gespeeld, met verschillende instellingen etc. op pass gebied, moeilijkheids graad en wat niet al.
Een paar dingen die mij opvielen:
1. Bij willekeurig weer schijnt op mijn computer de zon altijd.
Bij mij 9 van de 10 x regen, dus dat valt af (bij mij)
2. *lang verhaal*
Klopt
ik vind het ook irritant dat je teammaten vaak niet inlopen, maar dit zal wel niet aan mij liggen.
ligt denkik wel aan jou want bij mij gaan ze altijd diep
Een ding wat ik eerder zag in dit draadje; jouw spelers kunnen de bal niet makkelijk meteen onder controle brengen. Vroeger had de computer deze bug(ik meen in fifa 2000?), en dan kon hij heel vaak de bal niet inhouden. Nou leuk dat ze dat weggehaald hebben bij de computer, jouw spelers doen het nog steedsIk had namelijk ook een paar van die lullige, "ik-ga-deze-bal-met-een-meter-ruimte-in-mijn-eigen-doel-stoppen balletjes"
prof spelers kunnen dat volgens mij beter
.
klopt
3. De mate van "goedheid" van de keeper varieert nogal. Zo heeft mijn keeper de meest lullige balletjes opeens niet, en de tegenstander de meeste rare ballen wel, maar ook andersom (das wat leuker). Ik vind het een beetje kut dat als je op "prijsschieten" speelt (sommigen noemen het amateur
) je vaak uit de rebound moet scoren omdat de keeper je bal nog aanraakt. Misschien schiet ik vanaf de verkeerde plaatsen.
Nou mijn keeper houd netzoveel ballen tegen als die van de tegenstander..het ligt er ook maar net aan hoe je je keeper maar gebruikt (de q knop bijv)
4. Mboma (Belgie) is een geweldenaar. Ik snap het werkelijk niet, maar laat je deze speler los voor je goal dan scoort hij altijd! Ik heb zodoende nog nooit van belgie gewonnen op proffesional, ook al speelde ik de wedstrijd 6 keer overnieuw.
zwak excuus,maar je zal wel gelijk hebben
Ter land, ter zee en in de kroeg
Maar (ik heb nooit veel fifa gedaan) hoe kan ik hard schieten als ik voor de goal sta?
Ik kan toch alleen met D schieten of niet? Als ik vanaf het midden van het veld schiet met D dan knalt hij heel hard naar voren. Als ik dan richting goal ren met W en dan schiet met D dan is dat zo'n zielige schop...?
What up?
* DasHMauL wil ook wel eens een goal scoren
Dat is flight 643 van dj tiësto. echt wel vet!Op donderdag 08 november 2001 23:13 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
en ik hoorde een trance nummer toen ik gescoord had, van dj tiesto ofzo geloof ik, waar slaat dat nou op?!?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

trouwens fifa 2002 is sterk achteruitgegaan op fifa 2001 vind ik, de graphics terwijl je speelt zijn nu weer net zoals met fifa '99 en de gameplay vond ik tot nu toe ook poep
Hoi
Lekker onderbouwt zeg.Op vrijdag 09 november 2001 16:42 schreef nobody122 het volgende:
trouwens fifa 2002 is sterk achteruitgegaan op fifa 2001 vind ik, de graphics terwijl je speelt zijn nu weer net zoals met fifa '99 en de gameplay vond ik tot nu toe ook poep
De graphics zijn beter geworden net als de gameplay (op sommige punten
hoe zou ik dat anders kunnen onderbouwen
wat ik idd wel vergeten ben te vermelden is dat de graphics tussendoor (dus als je bijvoorbeeld een doelpunt hebt gemaakt) er wel strak uitzien, minstens zo strak als fifa 2001
en wat de gameplay betreft... ik kan d'r iig niet mee omgaan maar dat zal wel aan mij liggen

Hoi
Helaas, ik quote mezelf want ik wil SCHIET TIPS!Op vrijdag 09 november 2001 13:42 schreef DasHMauL het volgende:
fifa 2002 ISO gisteren gedowned, wel leuk ja.
Maar (ik heb nooit veel fifa gedaan) hoe kan ik hard schieten als ik voor de goal sta?
Ik kan toch alleen met D schieten of niet? Als ik vanaf het midden van het veld schiet met D dan knalt hij heel hard naar voren. Als ik dan richting goal ren met W en dan schiet met D dan is dat zo'n zielige schop...?
What up?
* DasHMauL wil ook wel eens een goal scoren
Wat een onzin zeg. Zo'n topic wordt juist gestart om te voorkomen dat er 100 andere fifa2002 topics komen. Tegenwoordig lijkt het alsof mensen niet doorhebben dat dat allemaal in 1 topic kan als er geen 'het grote ... topic' in de titel staat.Op vrijdag 09 november 2001 16:42 schreef nobody122 het volgende:
gunst... weer zo'n 'het grote .... topic' oftewel poging om eens een grote topic neer te zetten.. mensen die ernaar hunkeren om eens een topic met vele reply's te starten
Gameplay moet gewoon ut zelfde blijven! = lekker simpel!
Alleen jammer dat je nog nie echt veel trucjes kan toepassen.. maar voor de rest! Top!
ik zie nog geen mensen lopen posten van 'ey ik heb een probleem... ik vind de gameplay van fifa 2002 niet tof'Op vrijdag 09 november 2001 20:53 schreef Marger het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Zo'n topic wordt juist gestart om te voorkomen dat er 100 andere fifa2002 topics komen. Tegenwoordig lijkt het alsof mensen niet doorhebben dat dat allemaal in 1 topic kan als er geen 'het grote ... topic' in de titel staat.
Hoi
WAT?? JIJ BARBAAR!!! fifa 2002 roelt wreed, echt gaaf man.Op zondag 28 oktober 2001 18:00 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
yak!! als ik een potje ga spelen komt er eerst een stukkie van DJ Tiesto - flight 643 voorbij....
Je kan zulke mooie goals maken.. perfectoz!!
Mischien heeft iedereen dit maar als ik een potje speel lopen de lijnrechters aan de verkeerde kant

Beetje vaag!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
uhm ik neem aan dat je bedoeld dat naast dit topic weinig fifa2k2 topics zijn?Op zaterdag 10 november 2001 04:03 schreef nobody122 het volgende:
[..]
ik zie nog geen mensen lopen posten van 'ey ik heb een probleem... ik vind de gameplay van fifa 2002 niet tof'
Om maar eens wat te noemen.Je zoekactie naar 'fifa 2002' leverde 40 resultaten op. Resultaten 1 - 40.
Only fools are enslaved by time and space.
n0peOp dinsdag 13 november 2001 20:02 schreef DarkShadow het volgende:
he wie kan effe de label van de fifa 2002 cd op internet zetten
btw er is een KNP eredivisie downloadble op http://soccer.gamers.nl uit!!
hijz best wel tof hoor!
alleen die hij fikkert er meteen wel een andere bal ik

voor de rest is wel weer een gaaf spel die 1-2'tjes echt gaaf

Verwijderd
Misschien moet je ff D wat langer inhoudenOp vrijdag 09 november 2001 16:51 schreef DasHMauL het volgende:
[..]
Helaas, ik quote mezelf want ik wil SCHIET TIPS!
The first casualty in war is always the truth...
dan heb jij niet de legale versieOp zaterdag 17 november 2001 15:26 schreef Alpha-xp het volgende:
yo ik vind het een vet spel hoor heb hem net ook al gekregen alleen ik hoor geen commentaar
ik heb het ook en ik vind het juist veel beter dan dat loze commentaar, na 1 week spelen weet je al wat die commentators gaan zeggen echt saai.
alleen dat schieten vind ik nog verrot
Verwijderd
A? D? S?
Kzout niet weten....
en het schieten vind ik ook wat minder soms schiet ie niet soms wel?
je kan alleen geen patch voor de nl competitie downloade maar dat maakt nie zoveel uit.
op de ps2 kon je ook de keeper besturen kan dat ook op de pc versie?
zo ja hoe dan?
Dingen die me opvielen:
-De spelers lijken net opgeblazen balonnen.
-De graphics zijn 'korrellig' ?
-Het commentaar lijkt wel op een lage
bitrate te zijn opgenomen? (zitten artifacts in)
-En wat me al een stuk of 10x is overkomen (in pro mode):
De comp schiet regelmatig, net buiten 't strafschopgebied,
de bal snoeihard in de kruising. (en m'n keeper heeft het
nakijken)
De gameplay is wel veranderd ja, veel moeilijker nu.
Slidings maken gaat ook niet zo lekker meer nu, te traag.
En er zijn eindelijk grensrechters
en de gfx zijn idd erg korrelig!
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ga ff zoeken man!!Op dinsdag 13 november 2001 20:02 schreef DarkShadow het volgende:
he wie kan effe de label van de fifa 2002 cd op internet zetten
Nou oke hier
www.cdcovers.cc/Covers/Pc/F/Fifa_2002_Dutch_Dvd-cd.jpg
ik kan eindelijk met een omhaal score buiten straf schop gebied
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb vernomen dat meer mensen dit probleem hebben maar ik heb nog geen oplossing gevonden.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen
En welke gamecontrolers gebruiken jullie?
LOLOp zaterdag 29 december 2001 00:45 schreef Fleshi het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je moet koppen in fifa2002 het is mij nog niet gelukt.
Gewoon met de A,S of D als de bal in de lucht eraan komt.
A = een bal omhoog koppen (dat is dus niet zo heel snel)
S = bal naar beneden koppen (das dus al aardig snel, en 9 vd 10 x nodig om naar een mede speler te koppen als je richting wilt geven)
D = bal hardwegkoppen, oftewel een aanvallende kopbal (of hoe ze dat ook noemen), bal gaat daarmee het hards, maar dat is eigenlijk alleen een optie om de bal óf weg te koppen uit de verdediging óf als je voor het doel staat om een goal te maken.
Verwijderd
Heb je eigenlijk zelf weleens op dat linkje geklikt?Op zondag 18 november 2001 18:42 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Ga ff zoeken man!!
Nou oke hier
www.cdcovers.cc/Covers/Pc/F/Fifa_2002_Dutch_Dvd-cd.jpg
IP logged... Webmaster notified...
yeah right
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
zijn er al site's waar je andere stadion's kan downloaden
zoals de ArenA en de kuip ??
thx
Canon EOS 80D En wat glaswerk