Ter land, ter zee en in de kroeg
hoezo moeilijk om te scoren
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Hopen dat er een patch komt!!
welke bonustoernooien zijn er???
Verwijderd
Bij mij ookOp maandag 29 oktober 2001 21:28 schreef jaaoie17 het volgende:
bij mij loopt fifa sneller als je het weer op regen zet
Als het mooi weer is heeft ie last van een te goed afgebeeld veld ofzo, check ook mijn eerder geopende topic over FIFA 2002 en Geforce2 MX alles op MAX.
zelfde hier.. is er al iemand met bonustoernooien? (werd al eerder gevraagd zonder antwoord)Op maandag 29 oktober 2001 21:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bij mij ook
Als het mooi weer is heeft ie last van een te goed afgebeeld veld ofzo, check ook mijn eerder geopende topic over FIFA 2002 en Geforce2 MX alles op MAX.
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Ik kon het EK 2000 spelen nadat ik met Nederland was gekwalificeerd voor WK 2002Op maandag 29 oktober 2001 21:52 schreef JohnnyBravo het volgende:
[..]
zelfde hier.. is er al iemand met bonustoernooien? (werd al eerder gevraagd zonder antwoord)
yup heb ik ook... heb nu de eerste 3 spelers van een of ander superteam.Op maandag 29 oktober 2001 22:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik kon het EK 2000 spelen nadat ik met Nederland was gekwalificeerd voor WK 2002.....
Ik schiet of naast, of ver over of over de grond in de goal.
Super frustrerend, ik weet dat het met de gamepad naar achteren is, maar meestal kapt mijn speler dan die kant op ipv de bal op het goal te schieten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
oefenen op amateur en daarna verder oefenen op pro... alles is te lerenOp maandag 29 oktober 2001 22:39 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ik vind het een beetje jammer van de niveau's. Op amateur is het te makkelijk en op pro te moeilijk
Fuck zooi, wie weet hiervoor de oplossing?
ik heb die flt.
Als ik die heb uitgepakt is het nog maar 535 mb, hij wil wel helemaal zonder errors installeren
Verwijderd
Volgens mij kan ik die cd's alleen nog gebruiken met een no cd crack
"custom install" doen, dan komt ie volgens mij volledig op je hd en vraagt niet meer om de cd. Bij mij niet iig.Op dinsdag 30 oktober 2001 00:56 schreef DarkShadow het volgende:
mijn bin file is gwoon 635 megjes dacht ik, maar kheb hem nog niet aan de praat, telkens geeft hij aan dattie de juiste cd nodig heeft
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Zo had ik laatst dat ik een eigen cool maakt
Er zijn nog wel meer voorbeelden. Zoals een te traag werkende camera... Beetje vaag soms
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Toen kwam er een schermpie met daarop de mogelijkheid om te wisselen en dan stond er ook bij wat er werd aangeraden...
no cd crack is al te verkrijgenOp dinsdag 30 oktober 2001 00:56 schreef DarkShadow het volgende:
mijn bin file is gwoon 635 megjes dacht ik, maar kheb hem nog niet aan de praat, telkens geeft hij aan dattie de juiste cd nodig heeft
en het magische woord in dit geval is:
daemon tools...
(bin file laden in virtuele schijf, werkt 100%)
Verwijderd
Bin Laden??Op dinsdag 30 oktober 2001 09:18 schreef DinoPK het volgende:
(bin laden in virtuele schijf, werkt 100%)
flauw, ik weet het
weet iemand hoe het komt dat als ik de ene keer voluit schiet hij heel hard richting goal gaat, en de andere keer echt huizenhoog over
Dat was in Fifa 2001 ook al... Als je "D" te lang ingedrukt houd schiet ie gewoon superhard en onnauwkeurig...Op dinsdag 30 oktober 2001 10:30 schreef pvanwelt het volgende:
pff hij is in ieder geval stukken moeilijker als fifa2000.
weet iemand hoe het komt dat als ik de ene keer voluit schiet hij heel hard richting goal gaat, en de andere keer echt huizenhoog over![]()
![]()
Het is dus de kunst om iets voor dat punt los te laten (je ziet onderin beeld zo'n balkie staan
in fifa2000 had je er volgens mij veel meer.
www.blindwrite.comOp dinsdag 30 oktober 2001 00:05 schreef DarkShadow het volgende:
fuck, bij mij wil hij ook niet branden, de bin file wil niet in nero, dan pakt hij hem gwoon niet als hij klaar is met branden, met fireburner ook niet, met isobuster kan ik de bin file uitpakken, en op mn harde schijf neer zetten.. als ik hem dan naar de cd brandt, en opstart vraagtie om de correct cd
Fuck zooi, wie weet hiervoor de oplossing?
ik heb die flt.
Als ik die heb uitgepakt is het nog maar 535 mb, hij wil wel helemaal zonder errors installeren
Zo simpel is het
ik kan me nog herinerren dat toen ik voor het eerst de demo probeerde en ik af wou trappen meteen vol op A ragde waardoor de bal vanaf de middenstip bijna zo mijn eigen doel in vloogOp dinsdag 30 oktober 2001 09:02 schreef IceStorm het volgende:
Ja ik heb wel al echt een briljant domme eigen goal gehad idd.. Ik kreeg een corner tegen, mannetje kopt van rand 16 op de lat en de bal stuiterd naar beneden. Komt een van mijn verdedigers aanlopen en die neemt de bal aan op zijn borst maar laat hem meteen doorrollen naar zijn voet.. recht de goal in
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
je kan toch lob geven?
ik loop het strafschopgebied in en keer wil eraan komen, echt hele mini lob over hem heen in het goal!
moooooiii man
inderdaad.. het balkje onderin is het zogenaamde "shootpower" balkje en hoe langer je het knopje inhoud hoe harder de bal geschoten/gepasst wordt..Op dinsdag 30 oktober 2001 10:34 schreef ko9 het volgende:
[..]
Dat was in Fifa 2001 ook al... Als je "D" te lang ingedrukt houd schiet ie gewoon superhard en onnauwkeurig...
Het is dus de kunst om iets voor dat punt los te laten (je ziet onderin beeld zo'n balkie staan
Had ik net ook, zij echt coole doelpunten.Op dinsdag 30 oktober 2001 17:23 schreef Kaap het volgende:
ik heb net de goal der fifa 2k2 goals gemaakt!
je kan toch lob geven?
ik loop het strafschopgebied in en keer wil eraan komen, echt hele mini lob over hem heen in het goal!
moooooiii man
ff kijken of ik de replay kan uppen...
Is alleen maar positief vind ik.Op dinsdag 30 oktober 2001 10:36 schreef pvanwelt het volgende:
hmm, ga ik strax maar is proberen dan, het valt me wel op dat er zo weinig trucjes zijn zover ik weet
in fifa2000 had je er volgens mij veel meer.
Rechtdoor lopen naar het doel draaiend over de bal, zodat je niet van de bal af te brengen bent, daarna simpel scoort en met 21-0 wint behoord gelukkig tot het verleden.
Wel hadden ze de schwalbe er weer in moeten stoppen
Vaag, werd ik net afgevlagt wegens buitenspel, ik de herhaling bekeken en echt niet buitenspel, niet eens close
Ok, mischien geen Nederlandse competitie, wel Nederlandse scheidsen
Only fools are enslaved by time and space.
Met A ofzow? Met D geef je gewoon een streep richting goal...Wat ik trouwens nog steeds mis:
* handsballen
* een keeper die een overtreding maakt met het pakken van de bal
* Een vrije trap krijgen als de "soft" tackle beetje grof uitpakt.
* Als je een kopbal mist uit een dieptepass van de tegenstander kan je tegenstander gewoon uit de rug lopen en is je eigen gastje "uit evenwicht". Dat gebeurt me iets TE vaak.
* Klagen tegen scheidsrechter.
* Schwalbes (hoe schrijf je dat
en als laatst:
Als ik langs de zijlijn loop (lees: sprint), hoe kan ik dan als ik bij de achterlijn ben SNEL een cross geven het strafsschop gebied in zonder eerst een stukje richting het doel te lopen? Dat lukt me totaal niet
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
yup de "E" truuk is de beste, E+W is ook nog een goede trouwens.. met joypad kan je ook nog wel wat leuke combinaties maken, maar met toetsenbord is E toch wel de beste, zeker op hogere niveausOp dinsdag 30 oktober 2001 21:19 schreef ko9 het volgende:
Ik vind trouwens die ene truuk van die dubbele overstap ofzo (2x "E" achter elkaar) wel goed werken, de rest van de truukjes heeft weinig nut als je op Prof steelt...
Van die bug had FIFA2001 ook last van,stond je buitenspel op je eigen helftOp dinsdag 30 oktober 2001 20:39 schreef LoneRanger het volgende:
[..]
Vaag, werd ik net afgevlagt wegens buitenspel, ik de herhaling bekeken en echt niet buitenspel, niet eens close
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Q = andere speler die diep gaat.
Hierna ga ik ook maar eens blindwrite gebruiken...
en dan eerst op een cdrw
Verwijderd
een of andere tweaker die het al precies uitgevogeld heeft?!
Hij is dus vandaag uit hier.
Ik heb em overigens bij Dixons gekocht, waar de verkoper mij vertelde dat ie een dag eerder dan verwacht uit was..
Iemand anders hem al gekocht?
Blender....
Verwijderd
Oke officieel gaat dit niet maar dat ging bij Red Alert 2 ook niet, en toch via het aanpassen van een file wel...
Iemand?
En dan krijg ik dus een 3D setup venster met lege combo boxen.Error! Could not open 'Cards' registry key.
Oftewel: ik kan geen videokaart kiezen (niet erg, heb er maar 1) en geen resolutie (wel erg, 640x480 =
als je de ISO had, kon je alles invullen staat in de .nfo!Op woensdag 31 oktober 2001 15:27 schreef Andre21 het volgende:
Hu?
Hij werkt bij installeren met een 'Microsoft-alike' serienummer!!
is dit nieuw bij EA?
heb je gelijk in, met de E knop doe je toch echt truukjes..Op dinsdag 30 oktober 2001 22:35 schreef Christiano007 het volgende:
Q is toch echt geen schaar hoor, of je moet met de instellingen geknoeit hebben.
Q = andere speler die diep gaat.
de Q was in de vorige versie misschien iets, misschien bedoelde hij dat..
Verwijderd
Verwijderd
Als ik probeer naar updates te zoeken krijg ik een foutmelding namelijk deze:
CASTANET_ERROR_NO_SUCH_CHANNEL->games/EA_Sports/FIFA2002/en
ik kan dan nog op OK klikken.
Betekent dat er nog geen updates zijn (rare melding) of ligt het toch aan mij??
wie heeft deze probleem ook?
En er is nog iets als ik de nederlandse elftal kies hebben ze geen eigen namen maar NO 1 etc..
Klopt dat????
Dat zeg ik , ik heb de iso niet, maar in de winkel gekocht.Op woensdag 31 oktober 2001 17:22 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
als je de ISO had, kon je alles invullen staat in de .nfo!
Dus ik vul gewoon in wat er ook in hoort te staan
Wat betreft Nederlandse inbreng...Ajax, feyenoord en PSv staan erin.. en het klopt ook nog zon beetje qua namen.
Nu de rest nog..(TUDU !!)
Blender....
Krijg nu trouwens steeds de melding dat ie niet goed geinstalleerd is, zelfs na een verse reinstall? (Ja, heb de originele
Hoe kun je dan origineel hebben?
correctie, volgens http://uk.ea.com/index2.asp?language=1&siteName=Electronic+Arts+UK&query= (kies release schedule)
is het 2 november. Dus we hebben hier een paar leugenaars in the house.
Ik had hem dindag al orgineel, bij discovery in r'damOp donderdag 01 november 2001 00:03 schreef Helsie het volgende:
Hij komt toch pas 4 november in de winkel???
correctie, volgens http://uk.ea.com/index2.asp?language=1&siteName=Electronic+Arts+UK&query= (kies release schedule)
en dna heb ik nog iets vaags:
ik speel met towerview, en als ik dan langs de onderkant van het veld ren en een voorzet wil geven, druk ik controlletoets (op gamepad) naar boven en ff toets in en dan komt die voorzet mooi
maar als ik langs de bovenkant loop, en dan doe ik het zelfde (behalve dus controlletoets naar beneden, dan gaat die voorzet niet naar de goal toe, maar zowat rechtdoor???
Daarnaast is het op amateur echt gewoon TE makkelijk om de keeper te passeren (ook voor tegenpartij). Gisteren gewoon een kopbal van een meter of 20 gehad en dat soort dingen.
Ik wil wel ff een digifototje maken als je het niet gelooft.Op donderdag 01 november 2001 00:03 schreef Helsie het volgende:
Hij komt toch pas 4 november in de winkel???
Als hij 2 nov uit zou komen, dan is Dixons gewoon 2 dagen te vroeg met verkopen. Ze kunnen hiervoor trouwens een boete krijgen
Blender....
Ik vind het wel positief: gewoon verkopen als je hem hebt liggen. Ik weet nog wel met de eerste Command & Conquer: iedereen zat erop te wachten, maar nee, alles en iedereen wachtte tot de verplichte release date. Daar ben ik nog steeds door getraumatiseerdOp donderdag 01 november 2001 11:59 schreef Andre21 het volgende:
[..]
Ik wil wel ff een digifototje maken als je het niet gelooft.
Als hij 2 nov uit zou komen, dan is Dixons gewoon 2 dagen te vroeg met verkopen. Ze kunnen hiervoor trouwens een boete krijgen
Verwijderd
ik heb nou het EK, is als je kwalificatie haalt.Op donderdag 01 november 2001 17:48 schreef GandalfTheGrey het volgende:
wat zijn alle bonustoernooien?? ik heb er nog geen een geunlocked, maar t lijkt me dat er een de World Cup is ofzo als je de kwalificatie uitspeelt?!
Ze zijn zeker mooiOp donderdag 01 november 2001 01:12 schreef The Fox het volgende:
2 replay's in een zipje.
Ik weet niet of het wat is
http://members.home.nl/s.stevens/div/replay.zip
Hoe neem je de bal op je borst? en hoe kan je de bal eerst laten stuiteren en dan een omhaal maken
hoi
Verwijderd
wat bedoel je ermee met het lukt niet echt met die updates??Op vrijdag 02 november 2001 12:05 schreef Kr44nVogel het volgende:
heeft iemand het al online gespeeld? bent het nu aan het proberen maar het lukt niet echt met die updates
Kan je niet verbinden met de server??
Verwijderd
Dat is gewoon een questie van timingOp donderdag 01 november 2001 23:52 schreef SC4RF4C3 het volgende:
[..]
Ze zijn zeker mooi
Hoe neem je de bal op je borst? en hoe kan je de bal eerst laten stuiteren en dan een omhaal maken
yup.. heb ook al wat omhaaltjes in de goal liggen! FIFA 2002 is echt verbeterd qua gameplay, ik blijf het zeggen!Op vrijdag 02 november 2001 12:56 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Dat is gewoon een questie van timing
Idd, nu nog effe een patch van EA om het spel op 1024x768 ook goed te laten lopen (met max detail, en het kan voor mij niet meer stuk! Behalve de NL comptetitie, maar daar komt ook wel een patch voorOp vrijdag 02 november 2001 17:13 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
yup.. heb ook al wat omhaaltjes in de goal liggen! FIFA 2002 is echt verbeterd qua gameplay, ik blijf het zeggen!
die patch ga ik er vandaag oook opzetten dan!Op vrijdag 02 november 2001 17:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Idd, nu nog effe een patch van EA om het spel op 1024x768 ook goed te laten lopen (met max detail, en het kan voor mij niet meer stuk! Behalve de NL comptetitie, maar daar komt ook wel een patch voor)
echt een ongeloofelijk doelpunt kan nooit let ook op naar welke kant ie eigenlijk schiet
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Omhalen is toch nooit een probleem in FIFA geweestOp vrijdag 02 november 2001 17:13 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
yup.. heb ook al wat omhaaltjes in de goal liggen! FIFA 2002 is echt verbeterd qua gameplay, ik blijf het zeggen!
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Dat is dus iets wat me nou nooit lukt....Op dinsdag 30 oktober 2001 17:23 schreef Kaap het volgende:
ik heb net de goal der fifa 2k2 goals gemaakt!
je kan toch lob geven?
moooooiii man
Kan je uberhaubt een stift geven
dat is in deze FIFA wel anders!Op zaterdag 03 november 2001 10:55 schreef Kezmanatic het volgende:
[..]
Omhalen is toch nooit een probleem in FIFA geweest
ja.. je kan bijv een klein lullig stiftje geven met 2x achterelkaar op "A"!Op zaterdag 03 november 2001 11:19 schreef zephyer het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat me nou nooit lukt....
Kan je uberhaubt een stift geven
Verwijderd
als je allebij de "curf"(effect) buttens ingedrukt houd, en dan vervolgens op passen, schieten, loppen drukt dan doet ie zodra je de knop loslaat een truckje
No thx
bij mij draait ie trouwens vloeiend op 1024*768*16
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Toch thanx, hier hebben we wat aanOp zaterdag 03 november 2001 18:50 schreef Gubbo het volgende:
Hier een cool geheimpie,
als je allebij de "curf"(effect) buttens ingedrukt houd, en dan vervolgens op passen, schieten, loppen drukt dan doet ie zodra je de knop loslaat een truckje
No thx
werkt inderdaad.. altijd handig!Op zaterdag 03 november 2001 22:27 schreef Marger het volgende:
[..]
Toch thanx, hier hebben we wat aanOverigens die twee knoppen plus of lobben of passen of schieten doet ook al trucjes.
We zijn tenslotte geen Engelsen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

hehe, het valt dus op 6 uurtjes uit te spelen
zozo! wel op amateur zekerOp zondag 04 november 2001 05:31 schreef poohbeer het volgende:
[afbeelding]
hehe, het valt dus op 6 uurtjes uit te spelen
Ik zie alleen dit:
In de menu's (voordat je met de wedstrijd spelen):
F10 - Chatten (alleen bij multiplayerspellen)
F11 - Stoppen/Verbinding verbreken (alleen bij multiplayerspellen)
F12 - Afsluiten naar Windows
Tijdens de wedstrijd:
ESC - Pauzemenu
F1 - Teammanagement
F2 - Videoherhaling
F3 - Wedstrijdoverzicht
F4 - Opties
F5 - Team selecteren
1 - Televisiecamera
2 - Torencamera
3 - Lijn-tot-lijncamera
4 - Zijlijncamera
5 - Panoramische camera
6 - Actiecamera
7 - Dynamische camera
8 - Actiecamera (2)
9 - Radar
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Op zondag 04 november 2001 12:03 schreef Royz het volgende:
UHmmm.. hoe maak je eigenlijk een screenshot in Fifa 2002?
Ik zie alleen dit:
In de menu's (voordat je met de wedstrijd spelen):
Tijdens de wedstrijd:
ESC - Pauzemenu
F1 - Teammanagement
F2 - Videoherhaling
F3 - Wedstrijdoverzicht
F4 - Opties
F5 - Team selecteren
1 - Televisiecamera
2 - Torencamera
3 - Lijn-tot-lijncamera
4 - Zijlijncamera
5 - Panoramische camera
6 - Actiecamera
7 - Dynamische camera
8 - Actiecamera (2)
9 - Radar
Hehe, yep, met Italie tegen Spanje in de europacup ofzo was moeilijk genoeg. Zowaar een keertje verlorenOp zondag 04 november 2001 09:15 schreef GandalfTheGrey het volgende:
[..]
zozo! wel op amateur zeker
Dan maar opnieuw gedaan en 11 - 0 op hun dak gegeven. Vaag die scores hoor
Verwijderd
Er zit op ieder toetsenbord de knop "prnt scrn"
oftewel print screen!
Druk tijdens het spelen op die knop, verlaat het spel open een fotobewerkingsprogramma en kies voor " plakken "
DUH!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
tjah, enigste manier om te poeieren is de schiet-knop helemaal indrukken..maarja dan gaat die bal huizen hoog overOp zondag 04 november 2001 18:01 schreef bolk het volgende:
ik wil poeieren maar weet niet hoe![]()
JE poeiert door die schiet knop in te houden tot ie net NIET zo'n rooie lijn geeft, da's HARD maar je hebt toch nog een beetje richting dus met wat geluk scoor je.Op zondag 04 november 2001 18:49 schreef Christiano007 het volgende:
[..]
tjah, enigste manier om te poeieren is de schiet-knop helemaal indrukken..maarja dan gaat die bal huizen hoog over
Soms echt dom bezig.
Ik doe net erg knappe actie, zet voor omhaal erin.. *priiet* fluit die schiets DAN pas op een fout die TEGEN mijn ventje die die voorzet deed werd gedaan.
http://www.pricewatch.be/images/hilite02.sav
dat is hard ja..maar niet zo'n poeier schot, als je me begrijptOp zondag 04 november 2001 20:19 schreef poohbeer het volgende:
[..]
JE poeiert door die schiet knop in te houden tot ie net NIET zo'n rooie lijn geeft, da's HARD maar je hebt toch nog een beetje richting dus met wat geluk scoor je.