Toon posts:

het grote Fifa2002 topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals jullie weten is fifa gisteren avond gereleashed (geen links in dit topic!!)

Ik heb hem vanmorgen ff gespeeld en ik vindt het eerlijk gezegd maar matig, teneerste geen Nederlandse competitie, wel de beste teams zoals ajax feyenoord en PSV maar de fans van clubs zoals NAC moeten helaas het dit jaar zonder hun clubje doen.

Ook het Nederlands elftal bestaat alleen uit nummers |:(

Grafisch vindt ik het ook niet echt een vooruit gang, alhoewel het wel een fraai menu heeft en de officiele shirts.

Dan de positieve punten: meer mogelijkheden in het spel, zoals diepte passes, en ook de snelheid van een pass/schot kiezen.

Maar wat vinden jullie ervan? (color=red]geen links aub!![/color])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik trek hem nu ff binnen, ik hoop dat ie zo vernieuwend is zoals ze zeggen (en wij hopen)...

Kun je ff wat screenies posten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:23 schreef EvilSpirit het volgende:
:-)
Haal dat snel weg, dat telt als een warezrequest en dat mag hier niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

LAN

Op zaterdag 27 oktober 2001 11:24 schreef Lampie het volgende:

[..]

Haal dat snel weg, dat telt als een warezrequest en dat mag hier niet..
Dan moet je zelf ook geen aanstoot geven tot zulke vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:25 schreef LAN het volgende:

[..]

Dan moet je zelf ook geen aanstoot geven tot zulke vragen.
Ehm, dat moet je toch zelf weten?
Zie de XP topics....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

je kunt nu toch ook je eigen teams en spelers maken?

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
klote, geen NL competitie en wel nl taal in de menu's????

waarom dan wel de belgische en noorse en oostenrijkse comp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Op zaterdag 27 oktober 2001 11:45 schreef Unknown het volgende:
klote, geen NL competitie en wel nl taal in de menu's????

waarom dan wel de belgische en noorse en oostenrijkse comp?
Zal wel te maken hebben met de KNVB dat ze de namen enzo niet willen verkopen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik leech nu van een distro :)

Hoor allemaal negatieve dingen. Maar moet m nu al 5 keer fikke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op zaterdag 27 oktober 2001 11:52 schreef Lampie het volgende:

[..]

Zal wel te maken hebben met de KNVB dat ze de namen enzo niet willen verkopen.. :(
En dat iedere NLse club voor zichzelf mag kiezen of ze de rechten wel of niet verlenen.
De KNVB is dus niet "eigenaar" van de clubnamen en spelersnamen zoals dat in vele landen wel is.
Daarom heeft EA met o.a. PSV,F'noord en ajax een persoonlijke overeenstemming bereikt.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Ik heb hem net even gespeeld. Ik krijg net als in de demo geen effect meegegeven aan hoge passes, wat erg vervelend is aangezien de AI dat wel doet. Bij schoten lukt het me nu echter wel. Qua positiespel lijkt het er toch echt op vooruit gegaan...ik moet alleen een joypad hebben met analoge stick, anders kom je volgens mij nergens. Tot nu toe lijkt het me dat het wel potentieel heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
ik ben begonnen met de nederlandse teams te corrigeren.
Feyenoord is bijna klaar, nog enkele spelers toevoegen. daarna ga ik verder aan Ajax en PSV.

ik heb mijn werk maar aangeboden aan TUDU. ik bedoel, ik wil zo snel mogelijk een NL patch.

vraagje...weet iemand de toetsen om te kunnen koppen en welke knop om een koppas te geven?

trouwens, toen ik de net dit topic wou openen kreeg ik telkens "brak topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:37

ko9

Op zaterdag 27 oktober 2001 13:20 schreef Kaap het volgende:
ik ben begonnen met de nederlandse teams te corrigeren.
Feyenoord is bijna klaar, nog enkele spelers toevoegen. daarna ga ik verder aan Ajax en PSV.

> Ajax, Feyenoord en PSV zaten er toch wel gewoon in???

ik heb mijn werk maar aangeboden aan TUDU. ik bedoel, ik wil zo snel mogelijk een NL patch.

vraagje...weet iemand de toetsen om te kunnen koppen en welke knop om een koppas te geven?

> D= richting doel koppen
S= Koppass
A= Hoge kopbal

trouwens, toen ik de net dit topic wou openen kreeg ik telkens "brak topic".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

chips.. ik kan hem maar niet vinden... :( :( .. nah ja.. over een weekje moet hij beter verkrijgbaar zijn... Dat wordt een hele saaie week :) :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jah maar er klopte geen hout van Feyenoord in ieder geval, missende spelers enzo, heel erg ondergewaardeerde spelers.
Ono had net zo goed naar de amateurs gekund zo goed hebben ze hem gemaakt.

ik moest Hooijdonk, Collen enzo allemaal nog toevoegen ook.

thanx for the keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

Op zaterdag 27 oktober 2001 13:29 schreef bluppy2 het volgende:
chips.. ik kan hem maar niet vinden... :( :( .. nah ja.. over een weekje moet hij beter verkrijgbaar zijn... Dat wordt een hele saaie week :) :)
tja ik heb hetzelfde probleem, wel eentje van 1.7 kb\sec maar daar ga ik ook niet op wachten |:(

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 27 oktober 2001 13:37 schreef JohnnyBravo het volgende:

[..]

tja ik heb hetzelfde probleem, wel eentje van 1.7 kb\sec maar daar ga ik ook niet op wachten |:(
9.2 KB/s hier...

in dit tempo zou ik hem vanavond moeten hebben als ie niet gedelete wordt...

vragen heeft geen zin :) ik wil niet dat de snelheid nog meer inzakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een klote gameplay heeft dit spel of ligt dat nu aan mij ? :+

Ik vind het echt klote spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:39
Ik heb hem bijna binnen:80Kb/s, van een nieuwsgroep :7
Ik vond de demo al cool, dus zal de complete versie nog cooler moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik hoop echt dat er een patch uitkomt, ik ga hem echt niet spelen als er geen FC Groningen in zit :(

Belachelijk, ik weet niet wie hier achter zit, KNVB, clubs, de broertjes De Boer (deden vorig jaar ook al moeilijk, maar ja, ze weten als metaalbewerker zijnde natuurlijk niet wat ze PC/Voetbalfans aandoen).

SCHANDE

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 13:41 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

9.2 KB/s hier...

in dit tempo zou ik hem vanavond moeten hebben als ie niet gedelete wordt...

vragen heeft geen zin :) ik wil niet dat de snelheid nog meer inzakt :P
150 KB/s hier.. over een kwartiertje/half uurtje is ie wel klaar. Vragen heeft geen zin aangezien ik hem KRIJG van iemand. En die stuurt hem toch niet naar jullie :+

Ik vond de demo zwaar brak. Grafisch zuig, en toch wel ingewikkeld (schoten gingen nooit erin). Dus ik zie wel of het beter is en/of de 100 piek waard is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
net effe champions league gespeeld.
1024*768 en alle grafische opties vol open. zwaar kwijl!

de gameplay is erug moeilijk, ik speel op amateur niveau.
ik won maar net aan met Feyenoord 4-3 van Arsenal.

sommige spelers gezichten zijn heel erg goed gemaakt, die van Figo en Ono bv. van der Vaart ga ik zo checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Niet online
Waarom glimmen de spelers zo, ziet er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 oktober 2001 15:21 schreef Kaap het volgende:
net effe champions league gespeeld.
1024*768 en alle grafische opties vol open. zwaar kwijl!

de gameplay is erug moeilijk, ik speel op amateur niveau.
ik won maar net aan met Feyenoord 4-3 van Arsenal.

sommige spelers gezichten zijn heel erg goed gemaakt, die van Figo en Ono bv. van der Vaart ga ik zo checken.
cool
bij mij ronkt de cd ook al in m'n lade ;)
dalijk ff spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hem ook.
ik haal nu iets binnen met 40 kb/s.
ik hoop dat het het goede is met die rara sites (geen naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa2002 is echt weer een baggerspel vind ik...het begon slecht te worden vanaf fifa2000...
Je hebt niet eens de Nederlandse competitie, je maakt echt weer van die standaard goaltjes elke keer, sommige spelers namen zijn er weer niet,echt lomp gewoon.
Fifa98 en 99 waren het beste, 98 omdat het zo compleet was en 99 omdat het lekker moeilijk was, geen standaard goaltjes tenminste bij 99, goed tikken enzo...
Ik dacht fifa2002 een soort fifa98 zou worden, een Fifa spel die eindelijk weer eens volledig zou zijn en met de gameplay van fifa99..Maar het is weer eens niks geworden
Fifa2000 begon al slecht te worden, fifa2001 is slecht, Fifa2002 is helemaal slecht (op de graphics na natuurlijk, want dat wordt natuurlijk wel mooier)
Ik speel zelf nog altijd fifa99 omdat ik die het beste vind, maar ok,,das mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 16-09 12:32
Op Sunday 28 October 2001 03:00 schreef TheRock het volgende:
Fifa2002 is echt weer een baggerspel vind ik...het begon slecht te worden vanaf fifa2000...
Je hebt niet eens de Nederlandse competitie, je maakt echt weer van die standaard goaltjes elke keer, sommige spelers namen zijn er weer niet,echt lomp gewoon.
Fifa98 en 99 waren het beste, 98 omdat het zo compleet was en 99 omdat het lekker moeilijk was, geen standaard goaltjes tenminste bij 99, goed tikken enzo...
Ik dacht fifa2002 een soort fifa98 zou worden, een Fifa spel die eindelijk weer eens volledig zou zijn en met de gameplay van fifa99..Maar het is weer eens niks geworden
Fifa2000 begon al slecht te worden, fifa2001 is slecht, Fifa2002 is helemaal slecht (op de graphics na natuurlijk, want dat wordt natuurlijk wel mooier)
Ik speel zelf nog altijd fifa99 omdat ik die het beste vind, maar ok,,das mijn mening
helemaal gelijk
de gameplay zuigt zwaar :r
de graphics zijn ok
nederlandse competitie teams zitten er niet in
(bijv. belgie en oostenrijk wel :()
Het nederlands nationaal team is superslecht
(klopt geen zak van ;))
en de spelers heten als nummers :?
domme AI
enz enz

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 03:27 schreef Bamibal het volgende:

[..]

helemaal gelijk
de gameplay zuigt zwaar :r
Omdat je het niet meteen doorhebt??? De nieuwe gameplay biedt mogelijkheden waar je alleen van kon dromen in de oude versies, dus hierin zit meteen de grootste verbetering!
de graphics zijn ok
Die zijn *WEER* mooier.
nederlandse competitie teams zitten er niet in
(bijv. belgie en oostenrijk wel :()
Het nederlands nationaal team is superslecht
(klopt geen zak van ;))
en de spelers heten als nummers :?
Yup, dat is echt klote (al die punten)
domme AI
Ik heb het niveau nog niet op wordclass (of hoe heet het hoogste) gezet, maar ik vermoed dat dat wel iets er mee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 09:34 schreef Helsie het volgende:

[..]

Omdat je het niet meteen doorhebt??? De nieuwe gameplay biedt mogelijkheden waar je alleen van kon dromen in de oude versies, dus hierin zit meteen de grootste verbetering!
ik had het wel meteen door. En ik win nu dus ook weer mijn wedstrijden met echte fifa 2000 uitslagen (8-0, 9-0, soms 9-1)... dikke pret :r
Hijz wel mooi en speelt ook wel lekker, alleen als je het doorhebt is het wel weer makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

ik heb hem eindelijk binnen >:)
zo ff uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op Saturday 27 October 2001 13:28 schreef ko9 het volgende:

<<Toetsen>>
Weet je ook alle anderen? Verdedigen gaat me slecht af, tackles ontwijken ook en effect geven lukt al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Op Sunday 28 October 2001 09:38 schreef The_Snake het volgende:

[..]

ik had het wel meteen door. En ik win nu dus ook weer mijn wedstrijden met echte fifa 2000 uitslagen (8-0, 9-0, soms 9-1)... dikke pret :r
Hijz wel mooi en speelt ook wel lekker, alleen als je het doorhebt is het wel weer makkelijk
Hoezo opscheppen ? Jij kun mij dus echy niet wijs maken dat jij op World Class en het 2002 passing systeem met 8-0 wint van welke tegenstander dan ook. Ik had al de grootste moeite op professional niveau om een wedstrijd te winnen.
En ik ben een meer dan ervaren Fifa speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 09:54 schreef kazuka het volgende:
Hoezo opscheppen ?
Zal wel tegen het keyboard zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee, ik heb fifa 2002 geistalleerd volgens de regels.
Ik wil hem starten (cd zit erin), hij komt met een wit blokje met fifa 2002 en dan blijft hij vast staan.
Oftewel hij wil niet starten.

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 10:32 schreef superkanarie2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Als je CD origineel is: CD brak of je speler ondersteund de beveiliging niet (kan je terug naar winkel).

Als kopie: geen clone proberen te maken als je schrijver geen safedisk2 ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 09:54 schreef kazuka het volgende:

[..]

Hoezo opscheppen ? Jij kun mij dus echy niet wijs maken dat jij op World Class en het 2002 passing systeem met 8-0 wint van welke tegenstander dan ook. Ik had al de grootste moeite op professional niveau om een wedstrijd te winnen.
En ik ben een meer dan ervaren Fifa speler.
het 2002 passing systeem bestaat uit niet veel meer als 3x achter mekaar 1 1/2 seconde "S" ingedrukt houden. En dan sta je op de 16, 2 seconde "D" - GOAALLL :P
Is ook niet op world class, maar gewoon professional. Zal ff world class proberen. En "welke tegenstander dan ook" - mwah, vast niet allemaal. Maar de grotere teams zijn makkelijker om tegen te spelen aangezien die meestal niet zo heel erg verdedigend spelen :)

Trouwens... had net ff WK kwalificatie gedaan, en Nederland - Andorra laten simuleren: 0 - 1. Nederland - Cyprus 2 - 3. Lijkt erop dat EA ons elftal er niet zo heel sterk in heeft gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 10:36 schreef The_Snake het volgende:

[..]

het 2002 passing systeem bestaat uit niet veel meer als 3x achter mekaar 1 1/2 seconde "S" ingedrukt houden. En dan sta je op de 16, 2 seconde "D" - GOAALLL :P
Is ook niet op world class, maar gewoon professional. Zal ff world class proberen. En "welke tegenstander dan ook" - mwah, vast niet allemaal. Maar de grotere teams zijn makkelijker om tegen te spelen aangezien die meestal niet zo heel erg verdedigend spelen :)

Trouwens... had net ff WK kwalificatie gedaan, en Nederland - Andorra laten simuleren: 0 - 1. Nederland - Cyprus 2 - 3. Lijkt erop dat EA ons elftal er niet zo heel sterk in heeft gezet :P
Die makers hebben het hoogstwaarschijnlijk gewoon gehad met het Nederlandse voetbal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 10:41 schreef Helsie het volgende:

[..]

Die makers hebben het hoogstwaarschijnlijk gewoon gehad met het Nederlandse voetbal :D
niet alleen de makers ;)
gvd.. ben er nog steeds niet over heen dat we niet naar het wk mogen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake: thx... kheb een HP 9100... dan maar wachten op een patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 10:52 schreef superkanarie2 het volgende:
Jake: thx... kheb een HP 9100... dan maar wachten op een patch...
Psst:
De FLT release is hybrid hoor, je kan ook gewoon de bin burnen (net bijv. Nero wel de tracksize op 2352 zetten; als je CDRWIN gebruikt zit de *.cue erbij).

Verder :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03 21:08
Ik heb alleen de demo gespeeld, maar die vond ik een stuk beter dan 2000 en 2001. 2001 was dan ook ronduit brak. Je kan nu tenminste mooie combinaties maken. De graphics zijn fijn en het speelt lekker vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 11:05
dit zijn mijn instellingen van FIFA
resolutie: 1024x768 en alles op het hoogst en dan hapert tie irritant is dat waar ligt het aan.
systeem:
athlon 1000Mhz
256 mb
powercolor geforce 2 GTS 32 mb (nieuwste drivers)
msi turbo moederbord
via 4in1 driver versie 4.32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 11:05 schreef jaaoie17 het volgende:
dit zijn mijn instellingen van FIFA
resolutie: 1024x768 en alles op het hoogst en dan hapert tie irritant is dat waar ligt het aan.
systeem:
athlon 1000Mhz
256 mb
powercolor geforce 2 GTS 32 mb (nieuwste drivers)
msi turbo moederbord
via 4in1 driver versie 4.32
zal wel niet aan het systeem liggen... bij mij draait ie gewoon soepel (athlon 700 - 320 mb - g400). Misschien virusscanner oid op de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Jongens, wat lopen jullie allemaal te zeiken zeg. Ik vind Fifa 2002 dus echt wel veel beter dan de vorige versies.
Het jammer dat de Nederlandse competitie er niet in zit, maar binnen een maand na de officiele release zal er al een patch te downloaden zijn.

En van die gasten die zeggen dat ze op World-class makkelijk kunnen winnen, dat slaat dus echt helemaal nergens op, want ik speel vanaf Fifa96 en heb moeite om op Professional van de grote clubs te winnen.
Ook vin ik de scheits een stuk verbeterd, hij fluit nu tenminste consequent (hoe schrijf ik da?) en een doorgbroken speler neerhalen is nu dus ook gewoon een rooie kaart.
En bij deze versie maak je dus echt niet meer steeds die standaard goals hoor! Er is nu grotere kans om van afstand te scoren en ook een loppie over die keeper heen lukt soms.

Maarja, als jullie het (bijna) allemaal zo'n baggerspel vinden, pleur je het toch gewoon van je hd af, maar ik ga deze versie dus echt wel kopen...

edit:
btw, bij mij draait ie echt perfect op 1024x768:
Athlon 750
384 Ram
Radeon 64 mb DDR
Win 2000 + SP2
DX8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 11:14 schreef ko9 het volgende:
Jongens, wat lopen jullie allemaal te zeiken zeg. Ik vind Fifa 2002 dus echt wel veel beter dan de vorige versies.
Het jammer dat de Nederlandse competitie er niet in zit, maar binnen een maand na de officiele release zal er al een patch te downloaden zijn.

En van die gasten die zeggen dat ze op World-class makkelijk kunnen winnen, dat slaat dus echt helemaal nergens op, want ik speel vanaf Fifa96 en heb moeite om op Professional van de grote clubs te winnen.
Ook vin ik de scheits een stuk verbeterd, hij fluit nu tenminste consequent (hoe schrijf ik da?) en een doorgbroken speler neerhalen is nu dus ook gewoon een rooie kaart.
En bij deze versie maak je dus echt niet meer steeds die standaard goals hoor! Er is nu grotere kans om van afstand te scoren en ook een loppie over die keeper heen lukt soms.

Maarja, als jullie het (bijna) allemaal zo'n baggerspel vinden, pleur je het toch gewoon van je hd af, maar ik ga deze versie dus echt wel kopen...
tis ook zeker geen baggerspel.. er zit echt goed verschil tussen de verschillende spelers + teams.. en hij speelt wel lekker. Alleen is hij weer niet echt pittig vinnik... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal hier niet op scheppen dat ik alle tegenstanders van de mat speel met 234-0 >:)

Maar ik wil wel zeggen dat ik het speel ook een beetje vind tegenvallen.... Misschien moet ik er gewoon even aan wennen ofzo maar ik had er iig meer van verwacht...

En nu is het wachten op de patch voor de nederlandse competitie :Z

Wordt daarin ook meteen het NL elftal wat sterker want dit is natuurlijk waardeloos.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jake: bedankt man... hij doet het, echt waanzinnig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb het net ong 1,5uur zitten spelen. Commentator uit, on the pitch-muziek aan en gaan!
Wat een spel! Dit is echte gameplay. Combineren is nog nooit zo gaaf geweest als in deze versie. Grafisch is ie perfect in orde. Wat willen we nog meer? Behalve de Nederlandse competitie dan he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Laatst online: 09:51
Effe vraagje he voor diegenen die hem gedownload hadden: hoe groot is ie? (ISO formaat) Ik zien nu eentje van 742,30 MB staan, is dat niet veel te groot voor een Fifa spel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autonoesis
  • Laatst online: 14:46
damn :( wat een kut spel, kan me videokaart geen1eens vinden :(

en als ik em dat wilt starten fifa2002 in niet goed geinstalleerd/ Installeer het spel nogmaals :(

terwijl die op m'n andere brakke pc 't gewoon doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Gameplay is super maar de spelers zijn vergeleken met fifa2001 echt veel kleiner of ligt dat aan mij???

Ik vind em nu namelijk veel lelijker eruit zien en niet echt mooi behalve de herhalingen..
Spelers hadden beter net zo groot kunnen blijven als in fifa2001..

ik heb de resolutie op 1024 * 768.. Maar daar zal het niet aan liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 13:48 schreef SC4RF4C3 het volgende:
Gameplay is super maar de spelers zijn vergeleken met fifa2001 echt veel kleiner of ligt dat aan mij???
Spelers waren in 2001 iig te groot, heeft EA ook toegegeven geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
Effe vraagje he voor diegenen die hem gedownload hadden: hoe groot is ie? (ISO formaat) Ik zien nu eentje van 742,30 MB staan, is dat niet veel te groot voor een Fifa spel??
635mb geeft Nero bij mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 10:44

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

ik vind het commentaar ook geweldig:

"That shot was way past the speed limit, but the keeper had a good roadblock..."

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-10 07:40
Op Sunday 28 October 2001 13:38 schreef -AuTnoR- het volgende:
damn :( wat een kut spel, kan me videokaart geen1eens vinden :(

en als ik em dat wilt starten fifa2002 in niet goed geinstalleerd/ Installeer het spel nogmaals :(

terwijl die op m'n andere brakke pc 't gewoon doet
Idd, kutspel ja, dat ie niet wil werken op je pc > andere redenering > kut pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Op Sunday 28 October 2001 11:14 schreef ko9 het volgende:

[..]

helemaal mee eens :)

maar hoe maak jij een loppie over de keeper? met welke toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het commentaar geweldig???

Nou ik vind het zwaar K*T

Die co-commentator is nauwelijks te verstaan en hij zegt alles op dezelfde monotone slaapverwekkende toon!

Dat was een van de eerste dingen die ik uit heb gezet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
JAAAHHAAAAAA!! Gevonden :) Zet in het AI Options scherm het crossing model en passing model allebei op Normal en dan behoren lange hoge passes en voorzetten MET EFFECT ook tot de mogelijkheden! Damn wat een lekkere balletjes kun je dan neerleggen zeg! :9 :9 Dat is nog eens vrijheid van passing, nu alleen nog een analoge pad kopen en dan ben ik helemaal blij.

Nog een tip: druk als je aan de bal ben twee maal kort achter elkaar op A, dan krijg je een korte hoge bal, die handig kan zijn om een tegenstander te passeren of tussen twee man door te steken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Laatst online: 02-10 21:39
Op Sunday 28 October 2001 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
Die zou ik maar nier downloaden (Edonkey zeker..)
die is fake,dait is Oil Tycoon..
Zoek ff op nieuwsgroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind het zeker een beter spel dan 2000/2001, het is allemaal net een tikkeltje moeilijker (op dit moment) en je kunt echt hele mooie goals maken met die effect ballen.

De truukjes zijn een beetje vaag verstopt, je kunt bijv als je op E drukt en dan gelijk past over de bal heen stappen en dan pastie de bal..zo ongeveer:)

* Gaat even verder spelen *

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op Sunday 28 October 2001 16:28 schreef Christiano007 het volgende:
Ik vind het zeker een beter spel dan 2000/2001, het is allemaal net een tikkeltje moeilijker (op dit moment) en je kunt echt hele mooie goals maken met die effect ballen.

De truukjes zijn een beetje vaag verstopt, je kunt bijv als je op E drukt en dan gelijk past over de bal heen stappen en dan pastie de bal..zo ongeveer:)

* Gaat even verder spelen *
Christiano, neem effe contact op met me, als je wil (ICQ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 10:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

nog een paar minuutjes wachten en dan issie binnen... ben benieuwd wat er allemaal veranderd is sinds 2001. Ik vond Fifa2001 wel oke, maar niet echt verslavend.

we zullen zien...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op Sunday 28 October 2001 14:50 schreef bluppy2 het volgende:

[..]

helemaal mee eens :)

maar hoe maak jij een loppie over de keeper? met welke toets?
gewoon met A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
de hele iso gerarred was 550MB totaal. heb hem op een 650MB cd gefikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

bij mij doet hij het helemaal niet.. Als ik hem opstart krijg ik het opstartscherm. Dan gaat mijn CD lampje aan, en de IDE activiteitsmeter, ook al komt er geen geluid van mijn pc. Dan sluit Win2k hem af omdate fouten heeft veroorzaakt.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Grappig, heb net alle spelers van Inter verkleind naar 1.55, is net alsof je tegen een pupillen team speelt metname als jouw spelers allemaal 2.05 zijn :)

* LoneRanger vraagt zich af hoe een speler van 2.05 eruit zou zien als hij 50kg weegt :P

Leuk detail is ook wel de beide trainers langs de kant, let er maar eens op.
Jammer wel dat de wisselspelers dan weer op een houten bankje zitten in zo'n modern stadion :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het schijnt ook dat je popup-schermpjes krijgt met tips als "Wissel Henk" ofzo - iemand die al gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

echt baluh van de NL competitie, maar voor de rest.. met dat effect, die stiftjes.. geweldige gameplay..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

yak!! als ik een potje ga spelen komt er eerst een stukkie van DJ Tiesto - flight 643 voorbij.... :r

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

heh heh. Eindelijk wat mensen die het dus ook een geweldig spel vinden.
Maar ik heb iig nog nie van die pop-up schermies gehad (ook nog nooit iets over gehoord)

Maar ik wou dus net ff tegen mn broertje spelen maar op de andere pc doet ie het niet, krijg een of andere vage foutmelding met DirectX 7.0 erin... :(:(
Zal waarschijnlijk aan de TNT2 kaart liggen ofzo, weet iemand hoe ik dit kan oplossen (btw hij draait Win 2000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op Sunday 28 October 2001 18:00 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
yak!! als ik een potje ga spelen komt er eerst een stukkie van DJ Tiesto - flight 643 voorbij.... :r
Ik hoorde net ook nog een ander nummer, en dat leek Robbie Williams wel, heeft ie nou weer een nummer voor FIFA gemaakt (net als 1 of 2 jaar geleden)? Of was het iemand anders die ik hoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op Sunday 28 October 2001 18:02 schreef ko9 het volgende:
heh heh. Eindelijk wat mensen die het dus ook een geweldig spel vinden.
Maar ik heb iig nog nie van die pop-up schermies gehad (ook nog nooit iets over gehoord)

Maar ik wou dus net ff tegen mn broertje spelen maar op de andere pc doet ie het niet, krijg een of andere vage foutmelding met DirectX 7.0 erin... :(:(
Zal waarschijnlijk aan de TNT2 kaart liggen ofzo, weet iemand hoe ik dit kan oplossen (btw hij draait Win 2000)
heeft fifa2002 niet directx 8 nodig??

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op Sunday 28 October 2001 18:05 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:

[..]

tja, dat lijkt mij ook en die is ook gewoon geinstalleerd duzz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Op Sunday 28 October 2001 18:05 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon 7.0, kijk maar in de readme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Op Sunday 28 October 2001 16:47 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Christiano, neem effe contact op met me, als je wil (ICQ)
Heb geen icq (meer) sorry, mail maar ff
christiaanbe@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:18

vanDaal

-ismeereentje

Trouwens, de mensen hier die zeggen dat de gameplay slecht is, moeten gewoon even wennen. Het is gewoon even anders. Maar ik ben absoluut van mening dat deze gameplay behoorlijk wat potentie heeft, dus ik ga nog heel vaak een potje voetbal spelen :)

Dus wat ik tot nu toe gezien heb, gaaf spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel is veel beter dan 2001, grafisch en vooral speltechnisch, je kan in het strafschopgebied spelers uitkappen, dat lukte echt niet in 2001. Passes gaan veel beter en het is veel moeilijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 11:10

AMDFreak

Intel is zo..

ik vindt uhm opzekerz veel beter dan fifa2001
mooier, veel BETER GAMEPLAY :p

Enne.. ik wacht in spanning af op de patch voor de nederlandse compo

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Zou wel leuk zijn trouwens als iedereen de verschillende skill moves die hij weet eventjes post, zodat de anderen er ook wat aan hebben :7 Ik begin:

Q - dubbele schaarachtig iets

.
.
.

Ehm, nou ja, vul maar aan :) Het handigst is denk ik om de toetsen van fifa2001 aan te houden hierbij, dan weet iedereen waar we het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

1x E = Halve schaar
2x E = Schaar
E + W = ..Zlatan Move :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind em iig mooier dan zijn voorgangers, vooral omdat het veld vele malen groter lijkt. Ik zat wel ff met een big smile toen ik Tisto's 'Flight 643' in het menu hoorde :) De controls zjin ff wennen denk ik. Het is vooral klote om een lange pass te geven vanaf de zijlijn naar het midden, als je naar links of rechts rent. Ik krijg het steeds weer voor elkaar om die bal loeihard naar voren te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op Sunday 28 October 2001 23:19 schreef Demolition-Man het volgende:
Ik vind em iig mooier dan zijn voorgangers, vooral omdat het veld vele malen groter lijkt. Ik zat wel ff met een big smile toen ik Tisto's 'Flight 643' in het menu hoorde :) De controls zjin ff wennen denk ik. Het is vooral klote om een lange pass te geven vanaf de zijlijn naar het midden, als je naar links of rechts rent. Ik krijg het steeds weer voor elkaar om die bal loeihard naar voren te schieten :)
De muziek is echt prima in orde en dus is de commentator nu vervangen door de standaard fifa2002 muziek. Hulde!
En alle special moves hier zetten is een goed idee, maar dan moeten we wel iets verzinnen hoe we het bijhouden. Bijvoorbeeld dat iedereen die iets toevoegt ook het bestaande lijstje erin zet ofzo, zodat die steeds langer wordt. Eventueel ook de toevoeging of je het doet terwijl je aanvalt of verdedigt?

Q - dubbele schaarachtig iets
1x E = Halve schaar
2x E = Schaar
E + W = ..Zlatan Move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben momenteel fifa 2002 aan het downloaden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 00:04 schreef steven2001 het volgende:
ben momenteel fifa 2002 aan het downloaden >:)
Als je dan ook erbij zet dat je hem uit a.b.i haalt, is iedereen ook weer blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

bij mij doet hij het helemaal niet.. Als ik hem opstart krijg ik het opstartscherm. Dan gaat mijn CD lampje aan, en de IDE activiteitsmeter, ook al komt er geen geluid van mijn pc. Dan sluit Win2k hem af omdate fouten heeft veroorzaakt.

Iemand enig idee?

nog maar een keer proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 07:50 schreef bluppy2 het volgende:

Iemand enig idee?

nog maar een keer proberen :)
Misschien moet je hem wel origineel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Damn, als ik op 1024x768x16 speel en alles op maximaal, gaat het best schokkend :( Ik heb VSync en Anti-Aliasing ook uit staan. Als ik het detailniveau op 80% zet, gaat alles als een speer, terwijl ie alleen het veld iets minder detail heeft gegeven. Vraagt dat veld zo veel dan? Nog meer Geforce2MX Mensen die hier last van hebben? En ja, ik heb ook alle nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 07:58 schreef Saekerhett het volgende:
Damn, als ik op 1024x768x16 speel en alles op maximaal, gaat het best schokkend :( Ik heb VSync en Anti-Aliasing ook uit staan. Als ik het detailniveau op 80% zet, gaat alles als een speer, terwijl ie alleen het veld iets minder detail heeft gegeven. Vraagt dat veld zo veel dan? Nog meer Geforce2MX Mensen die hier last van hebben? En ja, ik heb ook alle nieuwste drivers.
Misschien je videokaart terug doen naar de standaard XP drivers? Ik had geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of deze nieuwe versie goed met een Gravis Gamepad Pro te spelen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Op maandag 29 oktober 2001 09:33 schreef LaTiNo het volgende:
Weet iemand of deze nieuwe versie goed met een Gravis Gamepad Pro te spelen is??
Kun je uitproberen he ;)
Maar hij gebruikt dezelfde toetsen als fifa2001 (behalve alt+ctrl, maar die zijn vervangen door z en c --> in elk geval even veel toetsen dus) en dus moet het even goed speelbaar zijn op gamepad als op keyboard als de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op maandag 29 oktober 2001 10:28 schreef Helsie het volgende:

[..]

Kun je uitproberen he ;)
Maar hij gebruikt dezelfde toetsen als fifa2001 (behalve alt+ctrl, maar die zijn vervangen door z en c --> in elk geval even veel toetsen dus) en dus moet het even goed speelbaar zijn op gamepad als op keyboard als de vorige versie.
Nog een verandering: de spatiebalk was bij FIFA2001 "ingame strategie" ofzo. En nu is het een 1-2-tje, dus die heb je nu ook vaker nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

het is toch wel moeilijk om te scoren vind ik. wie heeft was tips? ik kom er wel doorheen met 2x s etc.. maar dan schiet je snel over of naast met het mikken vind ik..

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 30-09 13:51
Scoren vanaf de middellijn is echt zwaar kewl!

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Laatst online: 30-09 13:51
nog ff een vraggie moet je nou eerst op Z of C drukken en dan op D of is de volgorde anders???

P.S. die goal van de middellijn was echt een mazzeltje

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ik krijg trouwens nog steeds geen kopballen en koppasses in fifa 2k2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

wanneer ligtie in de winkels?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Het enigste wat me niet goed lukt is het ''met effect schieten''
soms wel en soms niet...en meestal is het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:17
Op maandag 29 oktober 2001 15:40 schreef Christiano007 het volgende:
Het enigste wat me niet goed lukt is het ''met effect schieten''
soms wel en soms niet...en meestal is het niet :(
Dat is inderdaad vrij lastig. Maar je moet eerst op je effectknop drukken en daarna pas op de pass/schiet knop. dan gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
Op maandag 29 oktober 2001 08:38 schreef Helsie het volgende:

[..]

Misschien je videokaart terug doen naar de standaard XP drivers? Ik had geen enkel probleem.
Nope, heeft nix geholpen, hoeveel frames gaat ie bij jou per seconde (ongeveer)? Bij mij net 10 à 15 ofzo :(
Pagina: 1 2 3 Laatste