-= Radeon Topic 24; to kill or not to kill =-

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 854 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:40
Op dinsdag 30 oktober 2001 23:30 schreef ThunderBee het volgende:

[..]

Idd, uitpakken naar:
C:\Program Files\Wolf MP Test\demomain\demos
Dan spel starten, console openen (~), typ timedemo 1, en dan demo atdemo6 of atdemo8...veel plezier!!!
Laat je resultaten ff zien wil je!!!
Ik heb alleen geen Radeon, maar een GF3 (het 'oude' model). Dus je hebt geen goed vergelijkingsmateriaal aan me :)
atdemo8: 78 fps
atdemo6: 30 fps
Op een P3 1 GHz, 512 Mb, WinXP en de 22.50 drivers, high quality settings en 16 tap anisotropy. Met AA kom ik uit op 59 fps bij atdemo8. Bukspel overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat loshalen deed ik al toen ik nog in de luier zat met m'v voodoo5. Alleen dat vastzetten en liefst niet permanent was ff kritisch, maar jij lijmt dat ding dus ook vast. dat wilde ik ff weten.
seconde lijm in hoekjes en thermal paste op core werkt erg goed. gaat zeker los, maar je ziet wel lijmresten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 19:16

MartNL

Op woensdag 31 oktober 2001 00:09 schreef Peltier het volgende:
Dat loshalen deed ik al toen ik nog in de luier zat met m'v voodoo5. Alleen dat vastzetten en liefst niet permanent was ff kritisch, maar jij lijmt dat ding dus ook vast. dat wilde ik ff weten.
seconde lijm in hoekjes en thermal paste op core werkt erg goed. gaat zeker los, maar je ziet wel lijmresten
is zilverlijm geen optie om je coolers vast te lijmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste is Artic compound te gebruiken en door dit te mengen met gewoon artic silver wordt de hechting minder permanent ....

Quamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:03
zal best maar ik heb niet graag dat ik bv iets te weinig arctic door de lijm epoxy gooi dat die koeler muur en muur vast zit. maakt nie zoveel uit, maar we praten hier wel over een kaart van 5 dagen oud, stel dat ie er morgen mee kapt ken je fluiten naar je garantie. ik wil em eerst een maand werkend hebben voordat ik echt ga modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:03
Op woensdag 31 oktober 2001 00:35 schreef MartNL het volgende:

[..]

is zilverlijm geen optie om je coolers vast te lijmen?
jawel alleen krijg je em dan nooit meer los omdat je heel de core moet besmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de Arctic Silver website (www.arcticsilver.com) staat precies hoe je de compund kan 'diluten'. Het is een kwestie van 1/2 hoeveelheid Arctic silver en 1/2 (2 componenten) Adhesive te gebruiken.
Je hebt dan toch een lijmende werking die superieure cooling heeft en toch te verwijderen is.

Ga het van de week doen en doe dan een report.

Quamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hallo :? wordt er niet opgelet :?

[topic=306236/1/35]

Slotje aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!