"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
download Styles XP
http://www.tgtsoft.com/download.html
installeer (need reboot) en gooi de files stylesXP_1.zip erover --> windows/resources/themes
Verwijderd
en als je hem nu niet geinstalleerd krijgt verdien je gewoon geen blauwe startknop
Je kunt de style downloaden op:
The New Renegades Server | powered by progressix.com
download ook ff het .theme bestand dat erbij hoort
gewoon unzippen in je :\windows\resources\themes\
dan als theme selecteren (nog niet applyen) vervolgens bij appearance silver selecteren, dan applyen en klaar is (vul hier je naam in)
ja hallo: dit slaat ff nergens op: ik doe precies wat jij zegt en het werkt niet dus moet je niet gaan zeggen wat je nu zegt!Op zondag 21 oktober 2001 20:27 schreef XE het volgende:
Ik heb m volledig nu. en de links kloppen.
en als je hem nu niet geinstalleerd krijgt verdien je gewoon geen blauwe startknop
ik ga het zo nog ff proberen na een reboot... hopen dat het dan wel werkt...
Ja hier ookOp zondag 21 oktober 2001 20:21 schreef Leipo het volgende:
nou die werkt dus ook niet goed: me hele desktop wordt veneukt en me taakballk heeft de kleueren van windows classic
Ik dan ook me groene startknop blijven behouden
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
zo gauw je apply doet knalt ie de classic skin eroverheen
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Thx man, u rule
En kan deze nog ff zonder icons gedumpt worden??Op zondag 21 oktober 2001 19:46 schreef aftermath het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd

euh ok hij doet et
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Verwijderd
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef burningrubber het volgende:
Ik weet het, klinkt als een newbeemaar kan iemand mij in simpele
woorden vertellen hoe ik hier mijn desktop plaats
1
| [img]http://hier.je.url[/img] |
moet dus wel op i-net staan..
Op zondag 21 oktober 2001 20:47 schreef burningrubber het volgende:
Ik weet het, klinkt als een newbeemaar kan iemand mij in simpele
woorden vertellen hoe ik hier mijn desktop plaats
upload een foto naar een website en doe de volgende code:Op zondag 21 oktober 2001 18:46 schreef mrdeb87 het volgende:
eh.. hoe kan ik bijlage bij voegen??
1
| [img]http://www.website_van_de_foto.hier/foto.jpg[/img] |
en let erop dat het JPG is!
Verwijderd
of gif, of png, elke plaatjes extentie die browsers ondersteunen (.tif jes geloof ik ook zelfs...)Op zondag 21 oktober 2001 20:50 schreef MarkyB het volgende:
en let erop dat het JPG is!
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
ja maar jpg heeft het meeste kleuren EN is kleinOp zondag 21 oktober 2001 20:51 schreef Type het volgende:
[..]
of gif, of png, elke plaatjes extentie die browsers ondersteunen (.tif jes geloof ik ook zelfs...)
Verwijderd
hoop dat dit werkt.
http://communities.msn.nl/FamvanOortAbreu/ourfamily.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=33
voor wie het weten wil,
mijn verloofde uit de DR
hier kun je hem wel vindenOp zondag 21 oktober 2001 20:42 schreef Type het volgende:
En kan deze nog ff zonder icons gedumpt worden??
Verwijderd
Tering password, die krijg je niet!Op zondag 21 oktober 2001 20:55 schreef burningrubber het volgende:
Ok thanx
hoop dat dit werkt.
http://communities.msn.nl/FamvanOortAbreu/ourfamily.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=33
voor wie het weten wil,
mijn verloofde uit de DR![]()
Hoe kan ik het anders doen?
Verwijderd
png kan er ook redelijk veel aanOp zondag 21 oktober 2001 20:52 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ja maar jpg heeft het meeste kleuren EN is klein
gewoon weer windows XP style kiezen bij appearance en dan weer silver selecteren op hetzelfde tabblad.. dat deed het tenminste wel bij mijOp zondag 21 oktober 2001 20:52 schreef WHiZZi het volgende:
weet iemand al hoe ik me normale groene startknop weer terug krijg na dat fucking thema die de boel weggooide ?
DynaMikeY: enig idee waar ik die wallpaper zou kunnen vinden ?Op zondag 21 oktober 2001 18:51 schreef DynaMikeY het volgende:
[afbeelding]
hier niet meerOp zondag 21 oktober 2001 21:30 schreef Leipo het volgende:
[..]
gewoon weer windows XP style kiezen bij appearance en dan weer silver selecteren op hetzelfde tabblad.. dat deed het tenminste wel bij mij
das erg kut: probeer gewoon alle instelingen die je kan doen aan themas en styles misschien werkt het ineens wel weer goed...Op zondag 21 oktober 2001 22:01 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
hier niet meer![]()
![]()
Bij deze:Op zondag 21 oktober 2001 19:12 schreef Elseno het volgende:
[..]
kan je ff de link posten van deze wallpaper
http://www.velocity.net/~digital/
En kan je je een beetje concenteren als je achter je 'puter zit?Op zondag 21 oktober 2001 18:32 schreef Maffioso het volgende:
[afbeelding]
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Verwijderd
Deze en soortgelijke achtergronden kun je vinden op The Artwork of Greg Martin.Op zondag 21 oktober 2001 21:43 schreef Andamanen het volgende:
[..]
DynaMikeY: enig idee waar ik die wallpaper zou kunnen vinden ?
Hmm, alleen is de site op dit moment even down..
Ik hoop dat ie binnenkort weer up is; hij is zeker de moeite waard!
Verwijderd
en de links doen het WEER nietOp zondag 21 oktober 2001 20:27 schreef XE het volgende:
Ik heb m volledig nu. en de links kloppen.
Je kunt de style downloaden op:
download ook ff het .theme bestand dat erbij hoort
gewoon unzippen in je :\windows\resources\themes\
dan als theme selecteren (nog niet applyen) vervolgens bij appearance silver selecteren, dan applyen en klaar is (vul hier je naam in)

SP (=ServicePack?)Op zondag 21 oktober 2001 22:07 schreef bbrother het volgende:
Weet iemand btw waneer er een SP voor XP of andere theme's gaan uitkomen? of stel ik een domme vraag?
zullen we eerst ff wachten totdat het OS ook in de handel is?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
bij mij werkt het perfect met die files die ik zelf gemaakt/ge-edit heb...
duzz... en het bewijs staat hier:

Oeh.
ik hou wel van dat soort mooie foto's
[edit]
heppie die BG ook ergens staan? Kan 'm niet vinden bij Shadowness....
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
copy & paste dan maar
http://www.thenewrenegades.com/tweakers/stylesXP_1.zip
http://www.thenewrenegades.com/tweakers/stylesXP_1.theme
welke XP versie heb je eigenlijk?Op maandag 22 oktober 2001 00:20 schreef XE het volgende:
hier de rauwe links
copy & paste dan maar
http://www.thenewrenegades.com/tweakers/stylesXP_1.zip
http://www.thenewrenegades.com/tweakers/stylesXP_1.theme
want bij mij werket ook nie.
Verwijderd
En alweer is de xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx van een topicstarter de W weer vergeten in jouW !!!
Wie is er nu een xxxxxxxxxxxxxxxxx?

Sjees, jullie zijn de xxxxxxxxxxx niet eens waard.
Ik zal mun bek maar houden. Hier stonden nog heel wat meer flames.
Verwijderd
Sjees dude, doe asjeblieft niet zo dom. Er zijn op deze verrotte wereld al genoeg gekken die door een "traditie" de wereld naar de kloten helpen.Op woensdag 17 oktober 2001 15:48 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Klopt, dit is al zo vaak gezegt maar het is traditie in stand houden,
dus het is jou desktop
Ben eens origineel, ow wacht, ik heb de remedie. Ik post zelf een nieuwe Hoe ziet jouw desktop deel 9 wel effe.
Verwijderd
[off-topic geblaat]BTW: Hoe bouw ik zo'n giga-mega kots smiley (met van dat groen spul eruit.., dus niet zo'n instap model als deze:

Verwijderd
Kijk eens op www.smilies.nlOp maandag 22 oktober 2001 00:49 schreef griebels het volgende:
Hoei.. en het is ook hendig belangrijk of je startknop blauw of groen is. Hoe dan ook; dat ding is nu al veel te groot. Als je al een grote monitor hebt en een hoge resolutie kan draaien ga je die ruimte toch niet volproppen met nog grotere iconen en andere zut.
[off-topic geblaat]BTW: Hoe bouw ik zo'n giga-mega kots smiley (met van dat groen spul eruit.., dus niet zo'n instap model als deze:), is die secret of moet ik 'm als image posten vanuit ergens anders?[/off-topic geblaat]
Verwijderd

winxp pro 2600
start knop ->
http://www.25mb.nl/elseno/Silver%20(rename%20naar%20zip).txt
evaarties
bedankt voor de wallpaper!
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/298245
Kun je die ff online gooien of linken zonder icoontjes
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
ik denk dat het dan toch met security per xp versie te maken heeft. want deze theme van jou doet het ook gewoon niet bij mij.Op maandag 22 oktober 2001 00:53 schreef Elseno het volgende:
winxp pro 2600
start knop ->
http://www.25mb.nl/elseno/Silver%20(rename%20naar%20zip).txt
moet iedereen dus toch zelf maar gaan editen.
doet t bij mij ook al nietOp maandag 22 oktober 2001 01:28 schreef PuckStar het volgende:
[..]
ik denk dat het dan toch met security per xp versie te maken heeft. want deze theme van jou doet het ook gewoon niet bij mij.
moet iedereen dus toch zelf maar gaan editen.
PIII 800@804 Mhz

De enige echte :-)

En van me Client op BeOS:

...beter bekend als AMFan
tja ik kan er ook niets aan doen maar hij werkt gewoon niet bij mij (winXP pro 2600) en zo te zien ook niet bij andere mensen.Op maandag 22 oktober 2001 07:38 schreef XE het volgende:
ik gooi de xp style maar offline aangezien er toch alleen over gezeikt wordt.
ik heb dan ook geen idee waarom hij wil bij jou werkt maar niet bij vele andere mensen. misschien heb je toch nog een andere file ge-edit die je per ongeluk vergeten bent.. het zou kunnen...
jij wil je dt vast wel effe ergens online zetten zonder icons
thnkx
Lukas
Verwijderd
Hier te halen:
dan quote ik pjot maar omdat het zijn desktop is dacht ik: hoe doe je in godsnaam die 'hout' skin.......met dat xp styles progje hierboven gepost???? want de geposte themes tot nu toe werken niet bij bijOp maandag 22 oktober 2001 11:45 schreef pjot het volgende:
thanx lusch.com!!!!
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
je moet dat proggie, windowblinds downloaden en dan het houtskin downloaden... Het is niet zo heel erg moeilijk maar het proggie moet je ff doorhebben...Op maandag 22 oktober 2001 13:33 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
dan quote ik pjot maar omdat het zijn desktop is dacht ik: hoe doe je in godsnaam die 'hout' skin.......met dat xp styles progje hierboven gepost???? want de geposte themes tot nu toe werken niet bij bij
ow jij doet dat met windowblinds....heb ik niet zo'n goede ervaring meeOp maandag 22 oktober 2001 14:40 schreef pjot het volgende:
[..]
je moet dat proggie, windowblinds downloaden en dan het houtskin downloaden... Het is niet zo heel erg moeilijk maar het proggie moet je ff doorhebben...
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
ik eerst ook niet, wist namelijk niet hoe het werkte...Op maandag 22 oktober 2001 14:47 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ow jij doet dat met windowblinds....heb ik niet zo'n goede ervaring mee
Verwijderd
je moet het ff doorhebben en dan is het een makkie vind ik alleen aanklikken en hij doet het ( ik heb wb22 D8 ik )Op maandag 22 oktober 2001 14:47 schreef pjot het volgende:
[..]
ik eerst ook niet, wist namelijk niet hoe het werkte...
Verwijderd
ik heb ook die 2.2 d8 ik iig de nieuwsteOp maandag 22 oktober 2001 14:52 schreef globiel het volgende:
[..]
je moet het ff doorhebben en dan is het een makkie vind ik alleen aanklikken en hij doet het ( ik heb wb22 D8 ik )
NNNNNN ,FŽ,NNNNNNNNNNNN"F`4FJ"NNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN. JNNNNNNNNNNFFJ_FN_NNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNN ,., NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNL NNNNNNNNNNN)/`NNNNNNNNNNNNNNNL_______JNNNNNNNNNNN " NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
L\F4)LNNN444NNNNN4N)LNNNNNŽFNFNN4"FNNNNNN44)N4"FNNNNNNNNNNNNNNN4NNNJJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNJJLLJJ_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) __ , ..(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF4NNNNNNNNNNNNNN4"F4"FNNNNNNNNNNNNN"""""NNNNNNNNNNNNNNN) _" " )(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN) . ._.NNNNNNNNNNNNNJNN,_ NNNNNNNNNNN (4 NNNNNNNNNNNNN Ž"NNNNNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN) NJJN)NNNNNNNNNNNN__JF. ŽNNNNNNNNNNN ___. NNNNNNNNNNNNN ,"4 NNNNNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN)""""""NNNNNNNNNNN)/`NNNNNNNNNNNNNNNN NF` NNNNNNNNNNNNN Ž" NNNNNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNN___J_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNFF./. L/,Ž"ŽJ4L)"NJNNN__NNN"NNNNNL(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
N4FNNN"NNNNNNNNNNNNNNNNN)(F`F44NNNNNNNNNNN4FF"FNNNNNNNNNN)4"N4(ŽF44"4FNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN)`NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNŽ(NFF 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNL"JNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NJLNNNNJ_NJNNNLJNNNNNN4N4NNNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNJNNNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN\,\ŽJ`( /F.L\((NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ) Ž N"NNNNNNNNNNNNNNNNJNN_NNNNN"F"""""""""""""""""""""""""""4NNNNNN)NNNNNNNNNNNNN(""4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) NL_LJNNNLLNNNNNNNNNNNNNNNN___. ` ) , JNNNNNN)NNNNNNNNNNN4L(Ž 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNN"NNNNNNNNNNNNNNNNF"4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN""""4N""NNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL_______ NNNNNNNLNNNNNNNNNNNNN( (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN`NNNL Ž(NNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNN),JL_JNNNNNNNNNNN ,/\_"NNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_JNNL_NNNNNNNNF4"NFNN) FNNNNNN)NNNNNNNNNNNNN( (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNL4"NNNNJNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNN`(NNNNNNNNNNNNNNN_ Ž,/` NNNNNNNNNNNNN) NN)Ž"4"F `(NNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_JNN_JN4NNNLNNN4NFNNLNN) (NNNNNNN)NNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNJJNJNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNN` NNNNNNNNNNN"4,` NNNNNNNNNNNNN) NLL.__ 44NNNNNNJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN""L"NŽ""""` (N(NNNNN)NNNNNNNNNNNNN() N/LJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNL_J_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_______NNNNNNNNNNN________NNNNNNNNNNNNN) NFNLJNNNNNNNLNNNNNN.4NNNNNNNNNJNFNNNNNNNNNNNNNNL_N),. (NJN"NNNNNNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NN""44NF4"N4NN4NNNNNNNNNN4NNNNNNNNNNNF4NN"NNN"NNFF4"NNNNNFN4N44F4"NNNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNN)(. """NNNNNNNNJNNNNNNNNNNNNNNNNLNN/4L"` ,/NN NNNNNNNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Verwijderd
wat doe jij allemaal????Op maandag 22 oktober 2001 15:12 schreef Piepeltjes het volgende:
NNNNNNNNF"NNNNNNNNNNNNNNFNLNNNNNNNNNNNNNNN"""4NNNNNNNNNNNNNNN Ž4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNN ,FŽ,NNNNNNNNNNNN"F`4FJ"NNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN. JNNNNNNNNNNFFJ_FN_NNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNN ,., NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNL NNNNNNNNNNN)/`NNNNNNNNNNNNNNNL_______JNNNNNNNNNNN " NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
L\F4)LNNN444NNNNN4N)LNNNNNŽFNFNN4"FNNNNNN44)N4"FNNNNNNNNNNNNNNN4NNNJJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNJJLLJJ_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) __ , ..(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNF4NNNNNNNNNNNNNN4"F4"FNNNNNNNNNNNNN"""""NNNNNNNNNNNNNNN) _" " )(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN) . ._.NNNNNNNNNNNNNJNN,_ NNNNNNNNNNN (4 NNNNNNNNNNNNN Ž"NNNNNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN) NJJN)NNNNNNNNNNNN__JF. ŽNNNNNNNNNNN ___. NNNNNNNNNNNNN ,"4 NNNNNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN)""""""NNNNNNNNNNN)/`NNNNNNNNNNNNNNNN NF` NNNNNNNNNNNNN Ž" NNNNNNNNNNNNNN) (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNN___J_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNFF./. L/,Ž"ŽJ4L)"NJNNN__NNN"NNNNNL(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
N4FNNN"NNNNNNNNNNNNNNNNN)(F`F44NNNNNNNNNNN4FF"FNNNNNNNNNN)4"N4(ŽF44"4FNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN)`NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNŽ(NFF 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNL"JNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NJLNNNNJ_NJNNNLJNNNNNN4N4NNNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNJNNNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN\,\ŽJ`( /F.L\((NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) ) Ž N"NNNNNNNNNNNNNNNNJNN_NNNNN"F"""""""""""""""""""""""""""4NNNNNN)NNNNNNNNNNNNN(""4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN) NL_LJNNNLLNNNNNNNNNNNNNNNN___. ` ) , JNNNNNN)NNNNNNNNNNN4L(Ž 4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNN"NNNNNNNNNNNNNNNNF"4NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN""""4N""NNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNL_______ NNNNNNNLNNNNNNNNNNNNN( (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNN`NNNL Ž(NNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNN),JL_JNNNNNNNNNNN ,/\_"NNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_JNNL_NNNNNNNNF4"NFNN) FNNNNNN)NNNNNNNNNNNNN( (NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNL4"NNNNJNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNN`(NNNNNNNNNNNNNNN_ Ž,/` NNNNNNNNNNNNN) NN)Ž"4"F `(NNFNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_JNN_JN4NNNLNNN4NFNNLNN) (NNNNNNN)NNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNJJNJNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNN` NNNNNNNNNNN"4,` NNNNNNNNNNNNN) NLL.__ 44NNNNNNJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN""L"NŽ""""` (N(NNNNN)NNNNNNNNNNNNN() N/LJNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNL_J_NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN_______NNNNNNNNNNN________NNNNNNNNNNNNN) NFNLJNNNNNNNLNNNNNN.4NNNNNNNNNJNFNNNNNNNNNNNNNNL_N),. (NJN"NNNNNNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NN""44NF4"N4NN4NNNNNNNNNN4NNNNNNNNNNNF4NN"NNN"NNFF4"NNNNNFN4N44F4"NNNNNNNNNNNNNNN) NNNNNNNNNNNNNNNNNNN)(. """NNNNNNNNJNNNNNNNNNNNNNNNNLNN/4L"` ,/NN NNNNNNNNNNNNNNNNNN(NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
ja nu je het zegt isset wel 'denderend'Op maandag 22 oktober 2001 15:15 schreef agent327 het volgende:
Ik vind hem wel mooi, al die "N"-en en zo...
Verwijderd
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar zijn START-buttonOp maandag 22 oktober 2001 15:16 schreef pjot het volgende:
[..]
ja nu je het zegt isset wel 'denderend'
Verwijderd
dit is DOS heeft geen START-BUTTONOp maandag 22 oktober 2001 15:19 schreef MeKnowHow het volgende:
[..]
Kan iemand mij helpen met het zoeken naar zijn START-button
DenderendOp maandag 22 oktober 2001 15:16 schreef pjot het volgende:
[..]
ja nu je het zegt isset wel 'denderend'
Ja lieve mensen volgens mij heeft Martin gelijk!Op maandag 22 oktober 2001 13:09 schreef m4rt1n het volgende:
Gebruikt iedereen die zijn startknop een ander kleurtje wil maken wel "styles XP"??
Hier te halen:
nadat ik die styles_xp heb installed kon ik die andere themes gebruiken met een blauwe startknop.
YAY
Volgens mij heeft die zijn screenshot als ASCII geupload en niet als BINAIRYOp maandag 22 oktober 2001 15:15 schreef agent327 het volgende:

...beter bekend als AMFan
en ja, ik heb aardig wat openstaan...

N Roeleert!Op maandag 22 oktober 2001 15:15 schreef agent327 het volgende:
Ayo

...Make every cut count, even if it is one frame...
Verwijderd
hoe heb je die startknop blauw gekregen in godsnaam??Op zondag 21 oktober 2001 21:25 schreef Neo_2000 het volgende:
De mijne:
[afbeelding]
Normaal 1024x768
Verwijderd
zie hier [topic=296893/1/25]Op maandag 22 oktober 2001 15:46 schreef Type het volgende:
[..]
hoe heb je die startknop blauw gekregen in godsnaam??![]()
Verwijderd
zijn desktop (het plaatje) in notepad openen, en dan die code neerpleurenOp maandag 22 oktober 2001 15:13 schreef pjot het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal????
dit is een deel van de mijne
\ÿØÿà JFIF È È ÿíPhotoshop 3.0 8BIMí È È 8BIM
x8BIM 8BIMó 8BIM
8BIM'
8BIMõ H /ff lff /ff ¡ 2 Z 5 - 8BIMø p ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿè ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿè ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿè ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿè 8BIM 8BIM ( 8BIM @ @ 8BIM 8BIM s p l a t p a p e r 4 1 2 8 0 8BIM 8BIM ñ8BIM € p Z P v ÿØÿà JFIF H H ÿî Adobe d ÿÛ
ÿÀ Z p" ÿÝ ÿÄ?
3 !1AQa"q2¡±B#$RÁb34rÑC%Sðáñcs5¢²&DTdE£t6ÒUâeò³ÃÓuãóF'€ŽÄÔäô¥µÅÕåõVfvŜ¶ÆÖæö7GWgw§·Ç×ç÷ 5 !1AQaq"2¡±B#ÁRÑð3$bárCScs4ñ%¢²&5ÂÒDT£dEU6teâò³ÃÓuãóF€ŽÄÔäô¥µÅÕåõVfvŜ¶ÆÖæö'7GWgw§·ÇÿÚ ? êú¿YgMÜûÞÓfßÒÃìåÎô=K쩯s)õœ6·ÙŸ«úOÑ'Äë¶[e/ÊfEížÛoéfÛ~Îl}wooŸ§ŜëØ7ÝögËhÄk =_ÑúÍô_ëV÷{Qú~ñ¬Û[^;=6WX ?ô¶~+õ.²7_vÔè"u81?4 €%-()$AKT€Ŝ&d|Êx)Gži _4RÂÆúžÚzçþ2<<*[*®xWæ:©ÛqÊxq±à6î~=Æ$¥dÇoÆeÀOožx[çißtÏJÿÐô"b`í;Æpä€xŒ&ô«ýÆýÁ/J¿ÜoÜS-<"R<GÞ}*ÿ q¿pKÒ«÷÷ËOÈOäQô«ýÆýÁ/J¿ÜoÜS-<"bæd|µüœ*¿p1¡ûÂjKöŒî-%»ž$x€Ŝ@jLA<üžNI)õi}aÎa{HaÚá?ºïÍCÅÆv={
ÉK¹áû¬g¹>pgä?œeäm"<à|¡lä[ÎßI?ôV>@s]G1-×Ì$§ÿÑôDI%)$IJI$RI$€I%)$IJ×·+/©ÕxÚò77YsAÇÓÕi¹³ùÄ|<Ì:Â÷ÚààÝîc]°äÿ ÿÒôD$I2I)t$I2I)t$I2I)ìîáðnïâ³sr,±}W9§é3ÓÚ4<ÌœiØ×ívß,|³k^Xó5hvOõÿÓô9JRúò)JI$¥JRI)R€JT¥)$)JI$ŜµöŒL:ËŒëþÏ?%¥OÌ»ýü<RSÿÔïîØk!õúÍ5úúŜ«ÓN[\,»k¿Z,i;Lzt Öì³ô®ö~èz®}éŸô×5õ
ª Ëý
Os}mÿ ©ždÀ-±€6&?4{[»Ü÷¥÷€€DdI[]ßÎ?D=Hõý#9íüÝ4þ¿ÒDûÓýé)EÀe L&~ùš<S_zJZGR<Sýé}é)i)HñO÷¥ÛºJk^G-ù]íôcÁÇÇàŽreüöÿ RÿÙ8BIM! U A d o b e P h o t o s h o p A d o b e P h o t o s h o p 6 . 0 8BIM ÿî Adobe d@ ÿÛ ÿÀ ÿÝ ÿÄ¢
u!" 1A2#QBa$3Rqb%C¡±ð&4r
ÁÑ5'áS6ñ¢DTsEF7Gc(UVW²ÂÒâòdte£³ÃÓã)8fóu*9:HIJXYZghijvwxyz€¥Ŝ§š©ªŽµ¶·ž¹ºÄÅÆÇÈÉÊÔÕÖרÙÚäåæçèéêôõö÷øùú m!1 "AQ2aqB#R¡b3±$ÁÑCrðá4%ScDñ¢²&5T6Ed'
sFtÂÒâòUeuV7£³ÃÓãó)€ŽÄÔäô¥µÅÕåõ(GWf8vŜ¶ÆÖæögw§·Ç×ç÷HXhxšžÈØèø9IYiy©¹ÉÙéù*:JZjzªºÊÚêúÿÚ ? ÜYß!üBZ=g]¥~úr¥Løíd¿ðàU°ÒosÈ·>ëÝC×]öVûzM?ÆoŒWûÁ}~ÂÞ?7§Uï§ÕŜþ~ëÝLGȪ"_ÙÐê_Ÿ(Q>GAü8f%®4XroǺ÷I<×}ÇYÚšÜá&²`dÿ Œ@ò( "+ÇsÁ{0èn.¿éÊ:£|Qý¿ä=('zï¶ÏÞ)óy¬ÿ ÜE >54 Khìy)v$}Í:¿SòÄ)I¥£×öuÚWï§*TÏÖKÿ YH[
&÷<sîœÔ=ußeo·€Óüf÷ûɵyŒÑ§ì-ãózu^ú}Zoé÷îœÓ]ä?¿[Z=Ý=©~úp¡Fc~è!ÿ ÌĵÆkMø¹þÍ?Óð/TÚ7Ø?Âz
{2§wìªbmC :H76£ÉÑç"ldXÌÕUoJ1Õzy]jg¥ÓQ<"žÓQ,~éÕúϳ;Ëmïhrx÷HvþrŸ*©Spµ+6¿dRPWË$óiG§¬B°xÐÈ}׺ÝòÄ)I¥£×öuÚWï§*TÏÖKÿ YH[
&÷<sîœÒOlœwð
öô¿°ßï&Õåÿ IY£OØ[ÇæôêœôúŽßÓîò|Cý*ÿ uDøOÚÂzV#ä?UKG¯ìèu/ßN(# þK3×E¬97â_šp=wÛ`-OHTx|$ÖLî"¬""Œw<³ >ãÝ{€þôzïîgbÞ)Ûùÿ 1ûõÔ %Žv<»>æñiúaþ©'öoöðt¬wÈ¥&_Ù×i_Ÿ©S>;Y/ü8e!l4Üò-Í:¿Põ×}ŸÞOñßï&Õåþð_F°·ÍéÕ{éõi¿§ßº÷SòÄ*¥£×öt:ï§
OÐCÿ %k"ÖñîœÒO$õßqÖv§€*7øI¬?ãï<(ñÜð^Ì ú§Ã/ú_òšßoùJÞ»í³÷§€
|Þb+&&?÷HM Ú;J]AsN¯ÔÇ|ñ
RihõývûéÊ3ãµÿ ÃVRÃIœÏ"Üû¯u]wÙ[íé4ÿ œþòm^_ïôiûxüÞWŸVú}û¯t×FùïÖã"_÷Oeê_Ÿ(Qߺáij1-q€ZÃ~.³OôÇüÕööð zï¶ÀZšðøI¬?ÜEXEExîx/f }
Å:¿^ëŸÛ?zz@§Íæ"²bcÿ qøÔÐ-£±ä¥Øô>ëÝLwÈ¥&_Ù×i_Ÿ©S>;Y/ü8e!l4Üò-Ϻ÷I=²õßÀ*GÛÒiþünÃŒWý%fN?aoÓª÷ÓêÓO»Éñô«þÕá?iÿ éXþ!TE-¿³¡Ô¿}8P¢|øq,ÌK\i°äßu~¡Àõßmµ=!QáðY02ž°<(ñÜð^Ì úuîûÑ뿹zz@§oçüÄVLLï×P|jh ÑØòRìHúÅý€éøz€Ù¿ØÁÒ±ß!üBZ=g]¥~úr¥Løíd¿ðàU°ÒosÈ·4êýC×]öVûzM?ÆoŒWûÁ}~ÂÞ?7§Uï§ÕŜþ~ëÝLGȪ"_ÙÐê_Ÿ(Q>GAü8f%®4XroǺ÷I<×}ÇYÚšÜá&²`dÿ Œ@ò( "+ÇsÁ{0èn.¿éÊ:£|Qý¿ä=('zï¶ÏÞ)óy¬ÿ ÜE >54 Khìy)v$}Í:¿SòÄ)I¥£×öuÚWï§*TÏÖKÿ YH[
&÷<sîœÔ=ußeo·€Óüf÷ûɵyŒÑ§ì-ãózu^ú}Zoé÷îœÓ]ä?¿[Z=Ý=©~úp¡Fc~è!ÿ ÌĵÆkMø¹þÍ?Óð/TÚ7Ø?ÂztëŸÛjzB£Ãá&²`dÿ q`yPã¹àœô7êýzw®ûlýéé7ÉýÄRãS@¶ÇbGÐ\û¯u1ß!üBZ=g]¥~úr¥Løíd¿ðàU°ÒosÈ·>ëÝ$öË× ©oI§ûñ»
þòm^_ô:4ýŒ~oN«ßO«Mý>ï'Ä?Ò¯øTOý§ü'¥b>CøQŽzþÎRýôáBò:áij1-q€ZÃ~)Õú×}¶ÔôGÂMdÀÉþâ*Àò( "+ÇsÁ{0èn=׺OïG®þæv-éé¿óY11ÿ ¿]Añ© [GcÉK±#è.oöÿ Ŝáêfÿ aÿ JÇ|ñ
RihõývûéÊ3ãµÿ ÃVRÃIœÏ"ÜÓ«õ]wÙ[íé4ÿ œþòm^_ïôiûxüÞWŸVú}û¯u1!üBšZ=gC©~úp¡Dù?ðâYžÒ-aÉ¿ëÝ$òO]÷gjzB£p?Éþ1þñÈ¢¯ÏìÀ¡žº|2ÿ ¥ÿ (êñGöÿ ô ëŸÛ?zz@§Íæ"²bcÿ qøÔÐ-£±ä¥Øô4êýLwÈ¥&_Ù×i_Ÿ©S>;Y/ü8e!l4Üò-Ϻ÷Põ×}ŸÞOñßï&Õåþð_F°·ÍéÕ{éõi¿§ßº÷Mtoþýn2)hõÿ tö^¥ûéÂû þK3×E¬97âçû4ÿ LÀœPhß`ÿ éÒ®ûl©é
ÉýÄUäQ@DWçö`ÐÜS«õéÞ»í³÷§€
|Þb+&&?÷HM Ú;J]AsîœÔÇ|ñ
RihõývûéÊ3ãµÿ ÃVRÃIœÏ"Üû¯tÛ/]ü€}œ&ïÆì7ûɵyÒVdèÓöñùœ:¯}>7ôûŒÿ J¿àQ>öðùâDRÑëû:K÷Ó
'Èè!ÿ ÌĵÆkMø§Wê]öØSÒ5'û«È¢¯ÏìÀ¡ž÷^é?œ»ûØ·§€
vþÌEdÄÇþýuÆŜ
Deze von ik wel leuker dan die andere, maar ik hou de N op mijn desktop!Op maandag 22 oktober 2001 15:48 schreef Type het volgende:
[..]
zijn desktop (het plaatje) in notepad openen, en dan die code neerpleuren
dit is een deel van de mijne
[..]
\
![]()
Ayo
...Make every cut count, even if it is one frame...
deze is wel erg gaaf, waar heb je hem vandaan?Op zondag 21 oktober 2001 21:25 schreef Neo_2000 het volgende:
De mijne:
[afbeelding]
Normaal 1024x768
Verwijderd
Yeeeh!!Op maandag 22 oktober 2001 15:21 schreef PuckStar het volgende:
[..]
Ja lieve mensen volgens mij heeft Martin gelijk!
nadat ik die styles_xp heb installed kon ik die andere themes gebruiken met een blauwe startknop.
YAY
http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htm

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
p.s. mmm misschien gewoon een kleinere bitmap maken, en de rest daaromheen roze, ff proberen.
Verwijderd
stilte !!!!!!!!!!Op maandag 22 oktober 2001 17:14 schreef bloasfist het volgende:
[afbeelding]
hehe toch veel mensen houden daarvan.
Heb liever gebruiksgemak dan dat het er mooi uitziet.Op maandag 22 oktober 2001 17:18 schreef globiel het volgende:
[..]
stilte !!!!!!!!!!
hehe toch veel mensen houden daarvan.nou ik niet
Sim-pel.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
inderdaad nadat ik styles xp geinstaleerd heb werkt het wel tnxOp maandag 22 oktober 2001 13:09 schreef m4rt1n het volgende:
Gebruikt iedereen die zijn startknop een ander kleurtje wil maken wel "styles XP"??
Hier te halen:
eindelijk die blauwe startknop
thanx, nu weet ik eindelijk hoe ik die msn weg haal.Op maandag 22 oktober 2001 16:30 schreef PuckStar het volgende:
kheb maar effe een makkelijke en korte beschrijving over hoe je je startbutton mooi zilver krijgt online gezet!
http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htm
Verwijderd
ik heb mijn windows maar ff helemaal opnieuw geskind...
micro$oft heeft toch geen verstand van vormgeving...
Die kun je bij Deviantart.com vinden..Op maandag 22 oktober 2001 13:07 schreef PuckStar het volgende:
[..]
jij wil je dt vast wel effe ergens online zetten zonder icons
thnkx
Lukas
wallpapers >> ladies >> ergens n het midden
Anders hier
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Dit topic is gesloten.