The devil is in the details.
Op zaterdag 20 oktober 2001 16:48 schreef blackboarder het volgende:
[..]
kan je die online gooien zonder icons etc.

jah dusOp zaterdag 20 oktober 2001 17:49 schreef marble het volgende:
nu wil ik een keer mijn lompe zelfgemaakte desktop posten:
[afbeelding]
hier zonder mijn desktop erbij
Anoniem: 38045
Mooi gedaan!Op zaterdag 20 oktober 2001 17:59 schreef marble het volgende:
[..]
jah dus
hier zonder mijn desktop erbij
wow.. cewl..Op donderdag 18 oktober 2001 18:10 schreef Doek het volgende:
Ik vind die taalbalk aan de rechterkant echt super handig, ik snap nie dat da ding standaard onder zit. Nah jah, hier mijn vernieuwde desktop.
[afbeelding]
toch ff vragen, hoe heb je je startbalk transparant gemaakt?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Kijk hier..Op zaterdag 20 oktober 2001 20:11 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
wow.. cewl..
toch ff vragen, hoe heb je je startbalk transparant gemaakt?
en download versie 2.9B
direct link
Imperfectionist.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
thnx (vind je mijn wallpapers nietsOp zaterdag 20 oktober 2001 20:36 schreef Help!!!! het volgende:
He Ra5a, mooie skin heb je voor je winamp!! Ik zou hem ook wel willen, zou je me de naam willen geven of vind je dat niet tof?
there ya' go...
incl. kleurtje voor NL ers zie ik net
tip: gebruik save as...
anders dload ie m autom. naar temp folder
Imperfectionist.
"We're sorry, your search did not return any results."
of was dat de bedoeling.....
Had trouwens al geprobeerd te zoeken op Winamp.com met
'iBDE' maar dat leverde dezelfde melding op.
Oh ja die wallpaper is idd ook niet verkeerd
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
klik nog maar een x op de link..Op zaterdag 20 oktober 2001 20:45 schreef Help!!!! het volgende:
Ra5a, thanx voor je snelle reactie! Helaas geeft je link de volgende mededeling:
"We're sorry, your search did not return any results."
of was dat de bedoeling.....![]()
Had trouwens al geprobeerd te zoeken op Winamp.com met
'iBDE' maar dat leverde dezelfde melding op.
Oh ja die wallpaper is idd ook niet verkeerd
Imperfectionist.
ik had em geopend in een nieuw venster
nogmaals bedankt en thanx again
PC Specs
hou em echter toch maar zoals tie was
PC Specs
Anoniem: 38045
Een tip: Winamp skin > Windows media player skin convertenOp zaterdag 20 oktober 2001 20:52 schreef Help!!!! het volgende:
oranje boven![]()
![]()
hou em echter toch maar zoals tie was
Anoniem: 26793
verder zwart, alleen de standaard icons, en de complete Quickstart balk vol
en nu dezelfde, maar dan alleen de achtergrond...Op zaterdag 20 oktober 2001 19:20 schreef Ra5a het volgende:
[afbeelding]
dus geen icoontjes en winampjes met mooie skinnetje dr doorheen...
Please
Leeg - Sinds 20180907
Anoniem: 15976
??? volgt iemand dit??Op zaterdag 20 oktober 2001 21:45 schreef LiLCoolboy het volgende:
[..]
Een tip: Winamp skin > Windows media player skin converten
sorry maar ik zie toch echt geen transparant optieOp zaterdag 20 oktober 2001 20:17 schreef Ra5a het volgende:
[..]
Kijk hier..
en download versie 2.9B
direct link
ok dit heb ik eerder ook eens aan iemand gevraagd hier op GoT...Op zaterdag 20 oktober 2001 22:40 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
sorry maar ik zie toch echt geen transparant optie
heb je wel win 2k of xp?
Imperfectionist.
Heb je die ook zonder icoontjesOp zaterdag 20 oktober 2001 23:47 schreef Aardbei het volgende:
Toch nog even een 10de fantasie....
[afbeelding]
Thnx, Heb z enu bijna allemaal geloof ikOp zondag 21 oktober 2001 00:06 schreef Aardbei het volgende:
Voor blackboarder !
Alle gave wallpapers van FF10
http://www.playonline.com/ff10/down/index.html
Maar iedereen die die belachelijke gekleurde kadertjes onder de namen van zijn Shortcuts op z'n desktop haat ..
www.pobox.com/~jayguerette/transparent
Gebruik da al zo lang da da bestaat ..
--s.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
jep XP build 2600 als ik winbar mag geloven..Op zaterdag 20 oktober 2001 22:58 schreef Ra5a het volgende:
[..]
ok dit heb ik eerder ook eens aan iemand gevraagd hier op GoT...
heb je wel win 2k of xp?
maar het is geen kwestie van het niet doen.. er zit gewoon geen optie bij

Vrij verse WinXp install.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
thx
hoe heb je het gedaan ..Op zondag 21 oktober 2001 01:54 schreef 3CLipZ het volgende:
Hmmm, ik heb nu mijn taakbalk transparantweet iemand hoe ik mijn startmenu ook transparant kan maken
thx
ik denk dat je gewoon de optie over het hoofd hebt gezien of niet?
Imperfectionist.
Anoniem: 37843
yeah baby
damn, je moet kopieer plakken en dan nin nieuw venster anders krijg je foutnmelding

Saai he...........
n00pOp zondag 21 oktober 2001 04:26 schreef Ra5a het volgende:
[..]
hoe heb je het gedaan ..
ik denk dat je gewoon de optie over het hoofd hebt gezien of niet?
hij stond er gewoon niet
ik gebruik nu TweakXP, maar die doet nog steeds geen startmenu
Ra5a, bedankt voor het sharen van je background!

wat is dat voor winamp die jij hebt?? die wil MarkyB ook
Heb alweer een andere

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Anoniem: 38111
sommige zien er wel aangenaam uit... bij andere heb ik zoiets van mijn god; hoeveel epileptische aanvallen krijg je daarvan per dag??
Here ya go: http://www.edit-strike.nl/members/marv/samothrace.zipOp zondag 21 oktober 2001 11:45 schreef Xtentic het volgende:
[..]
Dies mooi heb je er ook de orginele van voor mij?
Dan heb je gelijk 800x600, 1024x768, 1280x1024, 1600x....
En hoe heb je zo'n mooi blauw startknoppie gekregenOp zondag 21 oktober 2001 14:28 schreef XE het volgende:
hier is de mijne dan eindelijk...
let op het detail --> de blauwe startknop
Anoniem: 34189
window blindsOp zondag 21 oktober 2001 14:33 schreef Marv het volgende:
[..]
En hoe heb je zo'n mooi blauw startknoppie gekregen
Ben een beetje tegen window blinds... vreet een beetje veel geheugen voor zo'n kleine aanpassingen.Op zondag 21 oktober 2001 14:38 schreef globiel het volgende:
[..]
window blinds
reshack; en dan je theme resources file "hacken"
moet je wel ff de digitale handtekening beveiliging verwijderen
aha dus daardoor werd ie bij mij steeds weer groen, kun je ff details posten of loopt daar een ander topic over?Op zondag 21 oktober 2001 14:40 schreef XE het volgende:
nee niet windowblinds...
reshack; en dan je theme resources file "hacken"
moet je wel ff de digitale handtekening beveiliging verwijderen
PIII 800@804 Mhz
ok??
Bij voorbaat dank, want ik vind die silver theme wel lachen, maar ik heb een hekel aan die groene knop...Op zondag 21 oktober 2001 17:13 schreef XE het volgende:
ik zal hier morgen ofzo wel ff een downloadbaar silver theme posten met blauwe knop
ok??
Geniet maar tweak met mate
Here ya goOp zondag 21 oktober 2001 15:43 schreef Type het volgende:
[..]
Geef deze ff zonder icons enzow
die is nml wel EXCUISITE!

Anoniem: 19761
VNC = LievOp zondag 21 oktober 2001 15:16 schreef PvH het volgende:
[afbeelding]
ben er hier ook een happy user van

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Anoniem: 28134
kan je die ook zonder icons en ander stuff online gooien??\
Smiles deden het niet goed
http://www.nachozone.f2s.com/startbuttoncolor.php
en de blauwe theme met blauwe knop kan dat ook???? lijkt me ietsje mooier, ben nu verslaafd aan de blauwe skin dus wil ik graag zo houdenOp zondag 21 oktober 2001 17:13 schreef XE het volgende:
ik zal hier morgen ofzo wel ff een downloadbaar silver theme posten met blauwe knop
ok??
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 7999
Digitanium 3, wel te vinden op winamp.com........Op zondag 21 oktober 2001 11:03 schreef MarkyB het volgende:
[..]
wat is dat voor winamp die jij hebt?? die wil MarkyB ook
Dit is m'n desktop als ik in de Startrek mode ben

oke ik heb hier die nova.msstyles gedownload, maar waar moet ik die nu zetten???? want ik kan m in winxp niet selecteren??Op zondag 21 oktober 2001 17:42 schreef Andamanen het volgende:
voor de mensen die een blauw XP startbutton willen:
http://www.nachozone.f2s.com/startbuttoncolor.php
edit: wow renamen vind XP niet zo leuk.........had die nova dus gerenamed naar luna.msstyles maar toen flipte ie uit niet normaal..............
PIII 800@804 Mhz
Anoniem: 34429

The New Renegades Server | powered by progressix.com
download ook ff het .theme bestand dat erbij hoort
gewoon unzippen in je :\windows\resources\themes\
dan als theme selecteren (nog niet applyen) vervolgens bij appearance silver selecteren, dan applyen en klaar is (vul hier je naam in)
het mag ook wel iets groter hoor dan zien wij het tenminste ook nogOp zondag 21 oktober 2001 18:37 schreef MarkyB het volgende:
[afbeelding]
en kijk ook eens links-onderin...
Zó iets GROTER genoeg?Op zondag 21 oktober 2001 18:43 schreef Marc00 het volgende:
[..]
het mag ook wel iets groter hoor dan zien wij het tenminste ook nog
upload een foto naar een website en doe de volgende code:Op zondag 21 oktober 2001 18:46 schreef mrdeb87 het volgende:
eh.. hoe kan ik bijlage bij voegen??
1
| [img]http://www.website_van_de_foto.hier/foto.jpg[/img] |
en let erop dat het JPG is!
ten eerste had je 1 'w' teveel, maar met 3 w's kreeg ik ookOp zondag 21 oktober 2001 18:42 schreef XE het volgende:
Je kunt de style downloaden op:
dan als theme selecteren (nog niet applyen) vervolgens bij appearance silver selecteren, dan applyen en klaar is (vul hier je naam in)
Kan de pagina niet vinden.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.
--------------------------------------------------------------------------------
PIII 800@804 Mhz

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
download ook ff het .theme bestand dat erbij hoort
lekker overzichtelijk
je moet ff Ctrl C Ctrl V gebruiken
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Geen geocities gebruiken
als je een betrouwbare pc hebt heb je dat soort programma's niet nodig...
dan kun je blind vertrouwen op je bak...
zoals ik dat doe...
ok af en toe maakt ie wel eens een foutje... maar ja je moet het zien als een formule 1 auto (athlon 1400/758mb ram) die over een belgische snelweg rijdt (slecht wegdek--> Windows)... dan wil er wel eens iets fout gaan...
maar verder is xp wel relaxt
wat dan wel, ik heb nergens anders een accountOp zondag 21 oktober 2001 19:07 schreef Marv het volgende:
[..]
Geen geocities gebruiken
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
25mb is wel een goede vind ikOp zondag 21 oktober 2001 19:08 schreef Tom_Paris het volgende:
[..]
wat dan wel, ik heb nergens anders een account
Anoniem: 28715
kan je ff de link posten van deze wallpaperOp zaterdag 20 oktober 2001 15:20 schreef evaarties het volgende:
Ik ben nu aan de beurt denk ik:
[afbeelding]
File does not exist ??Op zondag 21 oktober 2001 18:42 schreef XE het volgende:
Je kunt de style downloaden op:
Enne, het plaatje van mijn achtergrond Klik
Thanks to TAG_Speedy die hem gepost had in dit huiskamer topic.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Anoniem: 27389
Goede en mooie wallpapers van 205jes zijn schaars.
Anoniem: 28715

voor de blauwe startknop, download deze http://www.25mb.nl/elseno/Temp/stylesXP_1.txt
file en rename het naar *.zip
hoe installeren ?
Door XE - zondag 21 oktober 2001 18:42
"XE was vergeten om de file *.theme erbij te zetten"
voor alleen het theme bestand download deze http://www.25mb.nl/elseno/Temp/theme%20stylesXP_1.txt
file en rename het naar *.theme
Dit topic is gesloten.