Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Jep, dual monitor user hierOp donderdag 25 oktober 2001 14:51 schreef Qul het volgende:
Eejh Aikeleer.. Heb jij zo'n dualmonitor gedoe ???
Lijk me wel wreed/onhandig/lastigheidveroorzakend/grappig...
Verwijderd
Agree!!Op donderdag 25 oktober 2001 23:19 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Jep, dual monitor user hierOnhandig ? Neuh, ik vind het juist heel erg fijn. Eens dual, altijd dual.
Kan niet meer zonder!!
Blijft lekkerOp donderdag 25 oktober 2001 20:57 schreef Shabby het volgende:
[afbeelding]
waar heb je het nu weer over??Op donderdag 25 oktober 2001 23:28 schreef Qul het volgende:
Jah geen je wat pixels naar rechts dan moet je je omdraaien om je shit te zien.

Origineel is 1280*960, maar da's ook een beetje aso om hier te posten. Maar het blijft een héérlijk proggie, dat Terragen. Jammer dat de maker er niet meer aan mag werken ('k kan bijna niet wachten tot z'n ontslag
Maar ipv van te zeiken kun je ook een linkje geven of zo ?Op donderdag 25 oktober 2001 15:27 schreef Marc00 het volgende:
------------------------------------------------------
Ik schreef dit:
Op donderdag 25 oktober 2001 14:37 schreef DaNCe2k het volgende:
[afbeelding]
Zou je misschien die achtergrond willen delen met ons... wij als niet-psp-goeroes kunnen dan toch een beetje showen...
-------------------------------------------------------
die heeft zo'n beetje iedereen al hoor (behalve jij blijkt nu)
Geniet maar tweak met mate
Verwijderd
OEPZOp donderdag 25 oktober 2001 23:30 schreef razor-x het volgende:
[..]
waar heb je het nu weer over??
Ga je wat pixels naar recht met je muis dan moet je naar je nek weer heel wat graadjes draaien waardoor je RSI misschien krijgt (
bedtijd voor jeOp donderdag 25 oktober 2001 23:37 schreef Qul het volgende:
[..]
OEPZ! Ik bedoel:
Ga je wat pixels naar recht met je muis dan moet je naar je nek weer heel wat graadjes draaien waardoor je RSI misschien krijgt ()aan je nek
.

Verwijderd
Nee man, gekOp donderdag 25 oktober 2001 23:37 schreef Qul het volgende:
[..]
OEPZ! Ik bedoel:
Ga je wat pixels naar recht met je muis dan moet je naar je nek weer heel wat graadjes draaien waardoor je RSI misschien krijgt ()aan je nek
.
Ok ik geef toe die van mij staat links naast me
Brakke pic, maar gaat om ID:
[img]http://www.dekker.f2s.com\dualmon.jpg[/img]
En daar zit ik toch niet constant naar te kijken, je zet er wat dingen op en kijkt af en toe is.
Verwijderd
Verwijderd
???? Nee hoor, gewoon 2 desktops...Op donderdag 25 oktober 2001 23:59 schreef Qul het volgende:
HUH?!?!?! Het is toch dat je de helf vanje beeld op de ene monitor ziet en de andere helfd op je andere monitor ?
Ow nu snap ik wat jij bedoelde
Rechts is mijn hoofdscherm, en linksonder is mijn "rommelscherm"...
Verwijderd
BijnaOp donderdag 25 oktober 2001 23:50 schreef razor-x het volgende:
[..]
bedtijd voor je
Maar ik draai geen server, wist ik maar hoe het moest! WOW! Dan had ik vette gamez, appz!!! Whoohoow baby! Check this out! :

Dat voor je van de grootte
Bij mij staat "slapen" niet in mijn woordenboek!
lol 1,8 gig maarOp vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
Bijna! Over zo'n half uur ga ik The Matrix kijken, en dan val ik vanzelf wel in slaap... ik laat me PC toch altijd aan staan, download altijd wel films, games enzo...
Maar ik draai geen server, wist ik maar hoe het moest! WOW! Dan had ik vette gamez, appz!!! Whoohoow baby! Check this out! :
[image]
Dat voor je van de grootte!
ennuh PRO WEBDESIGNER !!! maar nog nie weten hoe je een servertje opzet
ik zou zegguh, probeer Serv-U eens, zo moeilijk is da toch nie
Je hebt nog maar net kabel (of ADSL) zekerOp vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
Bijna! Over zo'n half uur ga ik The Matrix kijken, en dan val ik vanzelf wel in slaap... ik laat me PC toch altijd aan staan, download altijd wel films, games enzo...
[afbeelding]
Verwijderd
Rare desktop heb je... met al die rode streepen er doorheen!Op vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
[afbeelding]

WoehahhhahahahaOp vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[afbeelding]
Een PRO webdesigner die paint opstart om z'n doodle te maken, dacht dat ik alles wel gezien had maar dit ...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
WOW, al bijna 2gieg gedownload!!!!!!!Op vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
[afbeelding]
das echt RETEVEEL
It seemed like a good idea at the time
wat voor mercedes-benz is dat ?
die is echt om te
school:

thuis:

bij die van school bewegen die cijfers naar beneden
voor wie hem wil hebben dit issie
je was de http:// vergeten
The devil is in the details.
ja ik zag ik hebt et verandert maar toch bedanktOp vrijdag 26 oktober 2001 11:57 schreef Marc00 het volgende:
[..]
je was de http:// vergeten(is altijd wel handig als je een plaatje wil laten zien
)
ja ik zag het ook al dat jij het had veranderdOp vrijdag 26 oktober 2001 11:58 schreef yeadder het volgende:
[..]
ja ik zag ik hebt et verandert maar toch bedankt
Verwijderd
ja das geinig als je 2 monitoren op 1 pc hebt dan ga je bv met je muis van link naar rechts en dan zie je je muis op het andere beeldscherm, das coolOp vrijdag 26 oktober 2001 12:01 schreef Qul het volgende:
Eejh maar het is dus met die dualmonitorzooi dat je dus gewoon kan switchen en dan gebruik je opeens je andere monitor ofzo ????
Verwijderd
? ik versta je vraag niet goed ...Op vrijdag 26 oktober 2001 12:01 schreef Qul het volgende:
Eejh maar het is dus met die dualmonitorzooi dat je dus gewoon kan switchen en dan gebruik je opeens je andere monitor ofzo ????
dual monitor is gewoon hetzelfde alsof je een heel brede monitor zou hebben, je kan met je muis van het ene scherm op het andere alsof het 1 scherm is ...
Verwijderd
Je wee niet eens wat ik kan maken dus ik vind het heel dom dat je nu al gaat oordelen!Op vrijdag 26 oktober 2001 10:26 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Woehahhhahahaha
Een PRO webdesigner die paint opstart om z'n doodle te maken, dacht dat ik alles wel gezien had maar dit ...
EDIT:
Kijkniet naar mijn website want die heb ik ff snel in elkaar geflatzt!
EDIT2:
En met pro webdesigner bedoel ik natuurlijk niet echt dat ik "pro" ben ofzow!!! Maar ik VIND mijzelf goed voor iemand die 12 jaar is!
te veel koffie gedronken???Op vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
[afbeelding]

Mercedes SLROp vrijdag 26 oktober 2001 10:28 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
wat voor mercedes-benz is dat ?
die is echt om te
Verwijderd
Die 2e pic, je hebt amper één prog open, en toch zit je RAM al vol?!?!Op vrijdag 26 oktober 2001 11:55 schreef yeadder het volgende:
dit zijn de mijne
school:
[afbeelding]
thuis:
[afbeelding]
bij die van school bewegen die cijfers naar beneden
voor wie hem wil hebben dit issie

Kun je er niet beter wat anders dan Windhoos ME opzetten?
Of de mem functie werkt niet in MEOp vrijdag 26 oktober 2001 14:27 schreef Renko het volgende:
[..]
Die 2e pic, je hebt amper één prog open, en toch zit je RAM al vol?!?!
Kun je er niet beter wat anders dan Windhoos ME opzetten?
Verwijderd
Met een snelle verbinding van Casema kabel!>:)
Misschien is Trillian wat voor jou? Dan hou je ook nog wat desktopspace over zeg maarOp vrijdag 26 oktober 2001 14:38 schreef Theboogieman het volgende:
http://www.news-board.com/imageuploader/images/desktop frans.jpg
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
maar hoe kom je eraan ?
3D color Changer / Eppie / Iphile kan uk niet ?
en die icoontje, komen die ook bij een van die proggies zoek ze namelijk ook al een tijdje ?
Verwijderd
Gewoon ff onder de q van quake kijken
Eeuh ja me vriendin ffies Q3 toesturen die woont overdag op de maan
Waar heb je die vandaan, dies echt LEKKAH !!
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
ik heb die nog nooit op Gamewallpapers.com gezienOp vrijdag 26 oktober 2001 16:49 schreef Driez het volgende:
Zijn nog meer van die wrede achtergrondjes op www.gamewallpapers.com
Gewoon ff onder de q van quake kijken
Eeuh ja me vriendin ffies Q3 toesturen die woont overdag op de maan![]()
Verwijderd
Tering eejh! Ik vind dat je echt geen smaak hebt jij !Op vrijdag 26 oktober 2001 16:48 schreef HlpDsK het volgende:
Sinds een uurtje deze. Ik weet nog niet of ik 'm hou.
Ik heb 'm net zelf in elkaar gezet. Klik voor een grote versie (geen screenshot, maar de wellpaper zelf)
[afbeelding]

Verwijderd
Mwoa is beter dan zo'n opgemaakt jong dingetjeOp vrijdag 26 oktober 2001 16:55 schreef Qul het volgende:
[..]
Tering eejh! Ik vind dat je echt geen smaak hebt jij !, maar okey...
heb vaak de gedachte bij die dames dat als ik ze dan ga zoenen ik een bek vol met makeup enzo heb
Ennuh oudere vrouwen rulen
Verwijderd
dat heet tclockOp vrijdag 26 oktober 2001 17:24 schreef De_Leon het volgende:
Op welke pagina staat dat progje waar je de start... mee kunt verandere ik ken um niet echt vinden greetz Leon
De achtergrond is een eigen edit van "Moment" op http://www.endeffect.comOp vrijdag 26 oktober 2001 16:26 schreef Mr.ChronoM het volgende:
G1itch => die is MOOI !
maar hoe kom je eraan ?
3D color Changer / Eppie / Iphile kan uk niet ?
en die icoontje, komen die ook bij een van die proggies zoek ze namelijk ook al een tijdje ?
De kleuren heb ik aangepast met 3D color changer, de _X knoppen met eppie en de startknop met Tclock.
Die zijn allemaal te vinden (met een heleboel andere shit) op http://www.virtualplastic.org.
De iconen heten Preemo en zijn van Scrow's Icons, die heeft ook Iphile gemaakt waarmee je alle icons makkelijk kunt aanpassen.
Nog vragen?
P.S. HlpDsk,
Selma Blair is
Verwijderd
EDIT:
en hoe stel ik die in ?
hoe kun jij godsnaam zo verrekte snel met icq downloaden ????????????????????????????
Verwijderd
Aargh waarom kan ik mijn bericht niet meer veranderen . Ik krijg (code 69) je bericht is al veranderd door een moderator, je kan het niet meer veranderen. Terwijl ik alleen ff de /'s wilde weghalen.Op vrijdag 26 oktober 2001 18:11 schreef Reino het volgende:
Der flitsen er weer veel voorbij
Dis de mijne [afbeelding]
En btw, het is idd windows XP met trillian (Metallic Xp skin)
Verwijderd
ADSLOp vrijdag 26 oktober 2001 18:22 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
hoe kun jij godsnaam zo verrekte snel met icq downloaden ????????????????????????????
Maar ik heb kabel: 512kbps down/128kbps up maar dat is versnel volgens mij.
8b=1kb=512:8=64=<-maximale snelheid
Maar ik heb wel eens 80kbps (down), maar volgens mij komt dat door die cabletweaker (sst! dont tell!
cabletweaker? is dat een proggie? zo ja, mag ik die PLEASE!!!!!Op vrijdag 26 oktober 2001 18:29 schreef Qul het volgende:
[..]
ADSL!
Maar ik heb kabel: 512kbps down/128kbps up maar dat is versnel volgens mij.
8b=1kb=512:8=64=<-maximale snelheid
Maar ik heb wel eens 80kbps (down), maar volgens mij komt dat door die cabletweaker (sst! dont tell!)
iets naar een computer in je netwerk verzenden mischien?Op vrijdag 26 oktober 2001 18:22 schreef MysteryTweaker het volgende:
[..]
Verwijderd
Zou je mij die link willen geven van je achtergrondOp vrijdag 26 oktober 2001 14:38 schreef Theboogieman het volgende:
http://www.news-board.com/imageuploader/images/frans.jpg
Met een snelle verbinding van Casema kabel!>:)
Verwijderd
nou meneer de pro webdesigner (Op vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
[afbeelding]

pro webdesigner, grmblz...
ok, geef eens een site url, WAARVAN JE KAN BEWIJZEN DATTIE VAN JOU IS!
Verwijderd
Ten eerste ben jij niet een pro webdesigner want jij bouwt je sites zo te zien met een editor (zal wel frontpage ofzow zijn)Maar ik draai geen server, wist ik maar hoe het moest! WOW! Dan had ik vette gamez, appz!!! Whoohoow baby! Check this out! :
[afbeelding]
BEWIJS
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
Dat is van de url: http://www.qul.8m.com/links.html
Untitled Document krijg je alleen als je met editors werkt.
Ten 2e:
Deze site is nog niet af. hier alvast me system specs:
[>] Moederbord: ASUS P4B motherbort + onboard sound
[>] Proccessor: Intel Pentium 4: 1,7Ghz
[>] MB RAM: 1: Kingston 128MB RAM 133Mhz - 2: 256MB RAM 133Mhz
[>] Videokaart: ASUS GeForce 256 64MB DDR 4xAGP v6800
[>] Monitor: Philips 107S 17inch
[>] Printer: EPSON Stylus Color 600
[>] Scanner: Artec AM12S
[>] Netwerkkaart: Realtek RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Adapter
[>] Muis: Logitech MouseMan Wheel Optical
[>] Keyboard: MultiMedia Internet Keyboard
[>] OS: Microsoft Windows ME [ Millenium Edition ] -> Volgende week dondedag Microsoft 2000 Professional
Engels kan je ookal niet. en ten 3e: een pro webdesigner met een P4? en windows ME?? en een Asus Geforce 256 ?
Ga slapen
dat doe je toch niet met ICQ? en sinds wanneer geef je je pc een naam dan?Op vrijdag 26 oktober 2001 18:34 schreef razor-x het volgende:
[..]
iets naar een computer in je netwerk verzenden mischien?
Verwijderd
.. PubersOp vrijdag 26 oktober 2001 04:15 schreef Qul het volgende:
[..]
[afbeelding]
hahahaOp vrijdag 26 oktober 2001 19:17 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
.. Pubers
Dat moet jij zeggen! jij bent 15 jaar!!! (ja ik ben 14, maar ik zeg ook niks over andereOp vrijdag 26 oktober 2001 19:17 schreef DJ_PP het volgende:
[..]
.. Pubers
Verwijderd
[edit]Tis trouwens wel leuk om te weten de andere pc naar wie ik het verzond had @home en dat ding liep helemaal vast door de snelheid met toesturen >:)[\edit]
Vind jij dat ook al?!Op vrijdag 26 oktober 2001 17:00 schreef Driez het volgende:
[..]
Mwoa is beter dan zo'n opgemaakt jong dingetje
heb vaak de gedachte bij die dames dat als ik ze dan ga zoenen ik een bek vol met makeup enzo heb
Ennuh oudere vrouwen rulen
Qul kikt op virtuele vrouwen... Maargoed, dat isvoor voor weer een heel ander topic.
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
op welk bericht antwoord je nou?Op vrijdag 26 oktober 2001 19:55 schreef Driez het volgende:
Eeuhm gewoon de T1 lijn gebruiken ?
Verwijderd
Op die vragende opmerkingen naar aanlijding van me screenie over de upload snelheidOp vrijdag 26 oktober 2001 20:00 schreef Marc00 het volgende:
[..]
op welk bericht antwoord je nou?
Wow, dies lekker, post ff linkjeOp vrijdag 26 oktober 2001 19:11 schreef Marc00 het volgende:
en hier m'n deskje weer (lang niet laten zien)
[afbeelding]
(ik vind um wel ergen de startknop is bewerkt
)
Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.
Niet? dan doe ik toch iets verkeertOp vrijdag 26 oktober 2001 19:08 schreef Marc00 het volgende:
[..]
dat doe je toch niet met ICQ?
Toen ik mijn pc inelkaar had gezet , kreeg hij gelijk een naam 'duron'en sinds wanneer geef je je pc een naam dan?
Op vrijdag 26 oktober 2001 18:47 schreef schumache het volgende:
[..]
[feiten]
Ga slapen
Mijn zelfgemaakte Deftonesachtergrond

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
Eejh waht the fuck hebben jullie ???Ik zeg dat ik 2gig aan software veel vind voor een 12 jarige als je de andere reply ook leest!Op vrijdag 26 oktober 2001 18:38 schreef Type het volgende:
[..]
nou meneer de pro webdesigner () bijna 2 gig is toch al wel HEEL VEEL HOOR MAN! mag je trots op zijn
![]()
www.qul.8m.com, daar staat duidelijk heel groot QUL, en dat iedereen maakt wel een schrijffout (ik bedoel die gedoe waar jullie zo moelijk om deden van dat motherbort)...
Tering eejh! Als je echt een man bent dan ga je er niet op in, over of ik nou een "pro" webdesigner ben of een sukkeltje van 12.. Dit topci is bedoelt om je desktop te plaatsten en af en toe te vragen waar iemand die background vandaan heeft...
En als je het nou echt zo stoer vind om een 12-jarige uit te lullen dan doe je dat maar op mijn ICQ nummer (dezelfde fout maak ik nu maar okey)!
Heel erg triest als je er stevig op in gaat als iemand "pro" zet voor "webdesigner"... |:(

Get a life

Doe dat dan zelf ook, gewoon plaatsen, en niet bluffen, want dat kun je toch niet met 2 gig aan software...Op vrijdag 26 oktober 2001 21:28 schreef Qul het volgende:
[..]
Dit topci is bedoelt om je desktop te plaatsten en af en toe te vragen waar iemand die background vandaan heeft...
OE!En als je het nou echt zo stoer vind om een 12-jarige uit te lullen dan doe je dat maar op mijn ICQ nummer (dezelfde fout maak ik nu maar okey)!
Heel erg triest als je er stevig op in gaat als iemand "pro" zet voor "webdesigner"... |:(!
Get a life![]()
![]()
![]()
!!!
Leuk
best wel strak design heeft je websiteOp vrijdag 26 oktober 2001 21:28 schreef Qul het volgende:
[..]
Eejh waht the fuck hebben jullie ???Ik zeg dat ik 2gig aan software veel vind voor een 12 jarige als je de andere reply ook leest!
www.qul.8m.com, daar staat duidelijk heel groot QUL, en dat iedereen maakt wel een schrijffout (ik bedoel die gedoe waar jullie zo moelijk om deden van dat motherbort)...
Tering eejh! Als je echt een man bent dan ga je er niet op in, over of ik nou een "pro" webdesigner ben of een sukkeltje van 12.. Dit topci is bedoelt om je desktop te plaatsten en af en toe te vragen waar iemand die background vandaan heeft...
En als je het nou echt zo stoer vind om een 12-jarige uit te lullen dan doe je dat maar op mijn ICQ nummer (dezelfde fout maak ik nu maar okey)!
Heel erg triest als je er stevig op in gaat als iemand "pro" zet voor "webdesigner"... |:(!
Get a life![]()
![]()
![]()
!!!
Enne, zijn jullie nu klaar?nou meneer de pro webdesigner () bijna 2 gig is toch al wel HEEL VEEL HOOR MAN! mag je trots op zijn
![]()
Get a life![]()
![]()
!!!
OE!
LeukFleeemen

Jah hoorOp vrijdag 26 oktober 2001 21:47 schreef G1itch het volgende:
[..]
Enne, zijn jullie nu klaar?

Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
An eternity is very, very long, especially towards the end.
ach komop niet boos worden, _ik_ vergeef het je ....Op vrijdag 26 oktober 2001 21:28 schreef Qul het volgende:
[..]
Eejh waht the fuck hebben jullie ???Ik zeg dat ik 2gig aan software veel vind voor een 12 jarige als je de andere reply ook leest!
Get a life![]()
![]()
![]()
!!!
je lokt het wel een beetje uit imho
we waren er een half uur geleden al mee gestopt dus niet meer beginnen a.u.b (ja ik weet het ik moet dat ook niet doenOp vrijdag 26 oktober 2001 22:25 schreef razor-x het volgende:
[..]
ach komop niet boos worden, _ik_ vergeef het je ....
je lokt het wel een beetje uit imho
oops sorryOp vrijdag 26 oktober 2001 22:34 schreef Marc00 het volgende:
[..]
we waren er een half uur geleden al mee gestopt dus niet meer beginnen a.u.b (ja ik weet het ik moet dat ook niet doen)
http://www.xbmcfreak.nl/
Op vrijdag 26 oktober 2001 22:37 schreef Erhnam het volgende:
www.qul.8m.com
verstand van pc's heeft die ook nietanders heb je geen p4 met sdram en Windows ME

houd toch je kop man alsof jij alles weet!Op vrijdag 26 oktober 2001 22:37 schreef Erhnam het volgende:
www.qul.8m.com
verstand van pc's heeft die ook nietanders heb je geen p4 met sdram en Windows ME
heel erg kinderachtig om die jongen elke keer aantespreken over iets wat hij eerder gezegt heeft en nu begin jij weer over iets anders doe toch es normaal.
Spelfouten voorbehouden.
zie zijn specificaties . maar zal je niet veel opleveren gezien de website die hij heeft gemaakt slechts uit 1 plaatje bestaat.Op vrijdag 26 oktober 2001 18:38 schreef Type het volgende:
[..]
nou meneer de pro webdesigner () bijna 2 gig is toch al wel HEEL VEEL HOOR MAN! mag je trots op zijn
![]()
volgens mij heeft dit niks met webdesign te maken maar meer met hoe photosoep te gebruiken
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
ben je nu klaar RAMBO?Op vrijdag 26 oktober 2001 22:41 schreef rambo-2001 het volgende:
[..]
zie zijn specificaties . maar zal je niet veel opleveren gezien de website die hij heeft gemaakt slechts uit 1 plaatje bestaat.
volgens mij heeft dit niks met webdesign te maken maar meer met hoe photosoep te gebruiken
ga nu rocky maar weer plagen.
Spelfouten voorbehouden.
Dit topic is gesloten.