In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
een aston martin is en blijft mooi!!!Op maandag 22 oktober 2001 20:45 schreef Jox444 het volgende:
[afbeelding]
die is echt vet dat je zo de omgeving langs ziet flitsenOp maandag 22 oktober 2001 20:45 schreef Jox444 het volgende:
[afbeelding]
The devil is in the details.
Zelf probeer ik het goed strak te houden om niet van mijn stoel af te vallen.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Op dinsdag 23 oktober 2001 00:12 schreef KidPaddle het volgende:
Nouja, mijn desktop per 23-10-01 00:00:20:
[afbeelding]
titel: finger... waarom nou?
(moet je trouwens niet een beetje censureren?)
FAQ:
..en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben (OVER de geslachtsdelen, that is). Het goed scrambelen van de schaamstreek is ook een optie...
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
eehh.. er is toch niks te zien???Op dinsdag 23 oktober 2001 08:11 schreef Marv het volgende:
[..]
(moet je trouwens niet een beetje censureren?)
[..]
Verwijderd
En met het nodige gedoe open:
Mijn 2de beelscherm gebruik ik meestal om "rommel" op te maken
die is echt vet!! waar heb je die vandaan?Op dinsdag 23 oktober 2001 02:10 schreef Crashcat het volgende:
Allemaal mooie wallpapers.
[afbeelding]
Ik vroeg me af of je 2 vidkaarten hebt, of dat je een dualhead videokaart hebt?Op dinsdag 23 oktober 2001 11:33 schreef m4rt1n het volgende:
Ok hier de mijne, zonder gedoe open:
[afbeelding]
En met het nodige gedoe open:
[afbeelding]
Mijn 2de beelscherm gebruik ik meestal om "rommel" op te makenOf om een paar FTP's of iets op te zetten. Handig, kan niet zonder meer
hoe lang heb je er over gedaan om alles Nederlands te krijgen?Op dinsdag 23 oktober 2001 11:42 schreef tharingmaster het volgende:
Windows XP Nederlands
[afbeelding]
Verwijderd
2 vidkaarten....Op dinsdag 23 oktober 2001 12:52 schreef PuckStar het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je 2 vidkaarten hebt, of dat je een dualhead videokaart hebt?

Ik maak d'r geen problemen om hoor.. laat maar lekker staan zoOp dinsdag 23 oktober 2001 10:10 schreef KidPaddle het volgende:
[..]
eehh.. er is toch niks te zien???
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
zolang dit geen mannen zijn vind ik het goedOp dinsdag 23 oktober 2001 13:46 schreef Casema_Sucks het volgende:
Dan doe ik ook maar eens mee! Lekker rustig maar wel een goed uitzicht!
[afbeelding]
Verwijderd
is gewoon nederlandse versie 2 uur om te downloadenOp dinsdag 23 oktober 2001 13:19 schreef Marc00 het volgende:
[..]
hoe lang heb je er over gedaan om alles Nederlands te krijgen?
ik wist niet dat ie er al was (de nlse versie)Op dinsdag 23 oktober 2001 14:43 schreef tharingmaster het volgende:
[..]
is gewoon nederlandse versie 2 uur om te downloaden
geshowed (20 "en hoe ziet jou desktop eruit"s geleden ofzo
Hierbij dus degene die ik draai :

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
ah die moet ik ook zien te krijgenOp dinsdag 23 oktober 2001 11:42 schreef tharingmaster het volgende:
Windows XP Nederlands
[afbeelding]
NL versie is stukken relaxer dan de engelse
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
hoe heet ie eigenlijk precies... (bestandsnaam)Op dinsdag 23 oktober 2001 14:43 schreef tharingmaster het volgende:
[..]
is gewoon nederlandse versie 2 uur om te downloaden
Verwijderd
Nee man, heb je weer van die brakke vertalingenOp dinsdag 23 oktober 2001 18:06 schreef ViperGTS het volgende:
[..]
ah die moet ik ook zien te krijgen
NL versie is stukken relaxer dan de engelse
Verwijderd
de mijne is roodOp maandag 22 oktober 2001 23:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
[afbeelding]
En de blauwe button is nu onderdeel van het standaard silver theme, dus geen geklooi meer met styles xp

is btw iets fokked op met die desktop, die is nog in de maak
Lekker standaard en snel
Verwijderd
Kun je die wallpaper 'ns los posten (zonder desktop eromheen)
Erg mooie namelijk, en die site (artofgregmartin.com) is down for repair....
bvd...

Ik heb geen idee of deze al een keer voorbij is gekomen...
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
waar heb je die achtergrond vandaan?! (zeker van mij gezien in een ander topic)Op dinsdag 23 oktober 2001 20:11 schreef MTops het volgende:
Mijn beurt weer:
[afbeelding]
Ik heb geen idee of deze al een keer voorbij is gekomen...
Verwijderd
is geen brakke vertaling !!!! DFF heeft hem uitgebracht !! hier is de nfo http://members1.chello.nl/b.tvrugt/dff.nfoOp dinsdag 23 oktober 2001 18:20 schreef m4rt1n het volgende:
[..]
Nee man, heb je weer van die brakke vertalingen
en de betanden heeten dff-wxpd.r00 enz.

Byteripper & Koen
Powered by Manetti (compiled by Jura)
Nope, gewoon van www.desktopgirls.com...Op dinsdag 23 oktober 2001 20:32 schreef Marc00 het volgende:
[..]
waar heb je die achtergrond vandaan?! (zeker van mij gezien in een ander topic)

de mijne...
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Hoe zet je de quick launch van windows boven in zonder je hele taskbar mee te nemen?Op zondag 21 oktober 2001 14:39 schreef Galaxis het volgende:
Sowwy voor de slechte kwaliteit
je maakt gewoon een mappie met alle proggies die je daar wilt en die sleep je dan naar boven en dan krijg je dat. (je kan het ook nog autohiden enzo met rechtermuis)Op woensdag 24 oktober 2001 12:53 schreef Paul_ het volgende:
[..]
Hoe zet je de quick launch van windows boven in zonder je hele taskbar mee te nemen?
geil...Op woensdag 24 oktober 2001 16:25 schreef ustoopia het volgende:
En dit is mijn workstation:
[afbeelding]
post m zonder al die crap
Imperfectionist.
hoe heb je je startknop bewerkt? de tekst danOp woensdag 24 oktober 2001 16:25 schreef ustoopia het volgende:
Dit is mijn server:
[afbeelding]
En dit is mijn workstation:
[afbeelding]

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd
Voor de tekst van de start knop te bewerken moet je hier wezen:Op woensdag 24 oktober 2001 16:46 schreef Marc00 het volgende:
[..]
hoe heb je je startknop bewerkt? de tekst dan
http://www.xp-erience.org/sections.php?op=viewarticle&artid=39
Gave achtergrond man!Op woensdag 24 oktober 2001 16:49 schreef Ronnie_T het volgende:
[afbeelding]
En die WinAMP skin is ook vet!
Waar kan je die krijgen? (achtergrond + winamp skin)
Thanks...
eeh bedankt, ik was die site kwijtOp woensdag 24 oktober 2001 16:51 schreef ustoopia het volgende:
[..]
Voor de tekst van de start knop te bewerken moet je hier wezen:
http://www.xp-erience.org/sections.php?op=viewarticle&artid=39
Verwijderd
waar heb je die desktop weg ?Op maandag 22 oktober 2001 10:55 schreef MeKnowHow het volgende:
[afbeelding]
Ik weet dat wel veel mensen deze hebb draaien nu, maar hij is ook wel heeeeeel errug mooi
Is die Laetitia niet????

Ik weet het, het fokt de lay-out op, maar er zijn er zat die dat doen
Het valt me op, dat er wel heel veel tweakers zijn die hun serialnummer van XP online gooien!! VOEJ!
Als je vanaf het begin leest, zul je staks wat vragen krijgen over mijn doorzichtige winamp... Zelf heb ik hier "windowFX" voor gebruikt. Het bevalt me ZEER goed, en is super stabiel! Zitten leuke opties in... Straks zeggen ze je waar je hem kan downe...
Iedereen gebruikt toch dezelfdeOp woensdag 24 oktober 2001 17:58 schreef Neejoh het volgende:
Het valt me op, dat er wel heel veel tweakers zijn die hun serialnummer van XP online gooien!! VOEJ!
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
En hoe denk je dat dat komtOp woensdag 24 oktober 2001 18:12 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt toch dezelfde
Verwijderd
Op dinsdag 23 oktober 2001 02:10 schreef Crashcat het volgende:
Allemaal mooie wallpapers.
[afbeelding]

dat nummertje dat je ziet is niet je serial maar je nummer voor als je hulp nodig hebt van microsoft via de telefoon: dan vragen ze naar dat nummer.Op woensdag 24 oktober 2001 18:12 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt toch dezelfde
voor de rest is dat nummer niet boeiend
Verwijderd
kan je deze ff zonder iets posten aub voor mij??Op maandag 22 oktober 2001 20:13 schreef FL!PNEUS het volgende:
[afbeelding]
Kan alleen geen bijpassende Winamp skin vindenEn ook goeie Windows kleuren vinden lukt niet
Thx
dat is gewoon een plugin voor in winampOp woensdag 24 oktober 2001 19:49 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
[..]
Hoe maak jij je winamp transparant?
Verwijderd
is een proggie voor, uuuhm, weet zo alleen niet hoe het heetOp woensdag 24 oktober 2001 19:49 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
[..]

hmm, ik zoek ff voor je, kijk anders in het vorige draadje, daar staat ongeveer 7 keer het hele rijtje
zie http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htmOp woensdag 24 oktober 2001 19:49 schreef PeTeRPoWeR het volgende:
[..]

De code van dat geheel staat in dit zipje...
De GoT Topics worden gewoon van de Active Topics pagina geplukt met een pain-in-the-ass RegExp. Pas later kwam ik er achter dat er ook een XML versie beschikbaar is op http://www.wasigh.com/jelmervos/activetopics.xml. Wist ik veel.
Ohja, kleine note: als je dit zelf wilt draaien moet je wel een webserver (Apache) en PHP geinstalleerd hebben.
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Verwijderd
Ehmm, dit gaat over de winamp skin en ik zie nix staan over die skin op je siteOp woensdag 24 oktober 2001 20:13 schreef PuckStar het volgende:
[..]
zie http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htm
had ook een Active Desktop gemaaktmet
*T.net
*GoT
*Fok
in php natuurlijk
Verwijderd
Hey, das erg handigOp woensdag 24 oktober 2001 21:09 schreef Explore het volgende:
Verschillende mensen vroegen me om de sourcecode van m'n Active Desktop-GoT Topics Tracker & Tweakers TurboTracker.Van deze screenshot:
[afbeelding]
De code van dat geheel staat in dit zipje...
De GoT Topics worden gewoon van de Active Topics pagina geplukt met een pain-in-the-ass RegExp. Pas later kwam ik er achter dat er ook een XML versie beschikbaar is op http://www.wasigh.com/jelmervos/activetopics.xml. Wist ik veel.Nouja, wie maakt versie 2? Bij deze is de zaak Open Source! Have fun!

WinBar
Hier!
StatBar
Hier!
CoolInfo
Hier!
WindowBlinds
Hier!
WindowsFX
Hier!
DesktopX
Hier!
Litestep
Hier!
Litestep Themes
Hier!
TweakXP
Hier!
Hoe krijg ik een plaatje bij me systeeminfo?
Hier!
Tclock
Hier!
Doorzichtige WinAmp(win2000 & WinXP only!)
Hier!
Tweakers.net headlines(Active Desktop)
Hier!
TransText
Hier!
Transperizer
Hier!
Trillian
Hier!
Sites met verschillende wallpapers/skins/icons etc.
www.customize.org
www.deviantart.com
www.wincustomize.org
www.gamewallpapers.com
www.abstractanime.com
www.looroll.com
www.animewallpapers.com
www.lotsofskins.com
www.phong.com
www.desktopgirls.com
Verwijderd
Ik heb het roodOp woensdag 24 oktober 2001 21:23 schreef Leipo het volgende:
(zoals die link voor de blauwe startknop in XP.. ik weet die link niet meer)
maar daar staat nog een topic over open, ff zoeken dus
screenshot! screenshot! screenshot!Ik heb het rood
Ben niet zo geinteresseerd in Fok. 'k Wil 'm nog uitbreiden met andere gein. Headlines van de Volkskrant, het weer, de tv-gids, etc... Maar het zaakje is zo al vrij heavy... Ik denk dat ik voor een andere aanpak ga.Op woensdag 24 oktober 2001 21:11 schreef Wesley het volgende:
ik heb ook nog een Fok! Headlines ripper
had ook een Active Desktop gemaaktmet
*T.net
*GoT
*Fok
in php natuurlijk
[ specs ] [ Tweaker gallery ]
Linux screenshot support is momenteel nog in beta. Het is mogelijk om een testversie hier te downloaden, maar dan moet je wel deze, deze en deze libraries hebben geinstalleerd. Je moet voor het installeren wel even de Makefile aanpassen zodat hij de directories pakt die bij je distro passen. Je moet ook ldconfig draaien na het installeren van de libs. Als je Debian, RedHat, Mandrake, Slackware of SuSE gebruikt, dan moet je wel even deze patch installeren voor je linux-screenshot compiled. Als je kernel 2.4.1+ gebruikt, dan moet je deze kernel-patch eerst doen, en daarna je kernel opnieuw compileren met PrintScrn-support. Als het niet werkt, kan je hier lid worden van de linux-screenshot-beta-testers mailinglist.Op woensdag 24 oktober 2001 22:11 schreef AiRWiN het volgende:
heej, een linux desktop
wat weinig linux desktops eigenlijk....
Succes!
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Volgens mij is dat Unreal 2...Op woensdag 24 oktober 2001 21:57 schreef MaXiMizE het volgende:
[afbeelding]
jaaa dat hebben jullie nog nooit gezien heh!![]()
wow coole achtergrond!!! waar heb je die mee gemaakt?Op woensdag 24 oktober 2001 22:39 schreef brakneus het volgende:
Ik hou wel van rust(°~°) :):
[afbeelding]
heb geen zin om te zoeken.. trouwens er zijn ook verschillende versies (verschillende kleuren blauw, zilver en nog andere kleuren) dus dat mogen ze zelf uitzoekenOp woensdag 24 oktober 2001 21:25 schreef Type het volgende:
[..]
Ik heb het rood
maar daar staat nog een topic over open, ff zoeken dus
Verwijderd
kewl die wall. waar heb je die vandaan???Op maandag 22 oktober 2001 20:13 schreef FL!PNEUS het volgende:
[afbeelding]
Kan alleen geen bijpassende Winamp skin vindenEn ook goeie Windows kleuren vinden lukt niet
Op woensdag 24 oktober 2001 22:29 schreef mithalph het volgende:
[..]
Linux screenshot support is momenteel nog in beta. Het is mogelijk om een testversie hier te downloaden, maar dan moet je wel deze, deze en deze libraries hebben geinstalleerd. Je moet voor het installeren wel even de Makefile aanpassen zodat hij de directories pakt die bij je distro passen. Je moet ook ldconfig draaien na het installeren van de libs. Als je Debian, RedHat, Mandrake, Slackware of SuSE gebruikt, dan moet je wel even deze patch installeren voor je linux-screenshot compiled. Als je kernel 2.4.1+ gebruikt, dan moet je deze kernel-patch eerst doen, en daarna je kernel opnieuw compileren met PrintScrn-support. Als het niet werkt, kan je hier lid worden van de linux-screenshot-beta-testers mailinglist.
Succes!
1. ik dacht niet dat je het over de skin had, als je het over transparante winamp hebt. want dat doe je namelijk niet met een skin.Op woensdag 24 oktober 2001 21:10 schreef LiLCoolboy het volgende:
[..]
Ehmm, dit gaat over de winamp skin en ik zie nix staan over die skin op je site:}
2. sorry, khad nog niet de page online gezet.
inmiddels wel
http://www.xs4all.nl/~verduijn/xp.htm
btw staat ook info over zilveren startknop maken
De achtergrond is een star-trek achtergrond van http://www.hebus.comOp woensdag 24 oktober 2001 16:53 schreef MTops het volgende:
[..]
Gave achtergrond man!
En die WinAMP skin is ook vet!
Waar kan je die krijgen? (achtergrond + winamp skin)
Thanks...
De winampskin heet imaginedenon van
http://www.winamp.com
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Verwijderd

'k Heb hel vaak The Matrix aan staan! Die film heb ik al zo'n 20x gezien! Krijg er NOOIT genoeg van!
En het is kut om te zeggen maar ik vind dat wijf van FinalFantasy X een vette chick
Verwijderd
Alleen jammer dat ze niet zo'n grote borst omvang heeftOp donderdag 25 oktober 2001 02:02 schreef Qul het volgende:
Komtie:
[afbeelding]
'k Heb hel vaak The Matrix aan staan! Die film heb ik al zo'n 20x gezien! Krijg er NOOIT genoeg van!
En het is kut om te zeggen maar ik vind dat wijf van FinalFantasy X een vette chick>:)! Maar ik ben ook 12 jaar
...
Verwijderd
Is er nog een pro 3D Max'er hiero ??? Of moet ik de loep gebruikenOp donderdag 25 oktober 2001 02:09 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet zo'n grote borst omvang heeft
Sorry, woensdagavondhumorOp donderdag 25 oktober 2001 00:25 schreef razor-x het volgende:
[..]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
... bijna al die computer chicks hebben van die mega borsten... ik vind dit juist weer eens leuk...Op donderdag 25 oktober 2001 02:09 schreef Hitpoint het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet zo'n grote borst omvang heeft
Verwijderd
Waar zit die about windows ergens????. Mijn Final versie heb ik al een tijdje ben benieuwd of er een nieuwe is....Op woensdag 24 oktober 2001 17:58 schreef Neejoh het volgende:
* Neejoh 's back *
Ik weet dat wel veel mensen deze hebb draaien nu, maar hij is ook wel heeeeeel errug mooi
Is die Laetitia niet????
[afbeelding]
Ik weet het, het fokt de lay-out op, maar er zijn er zat die dat doen
edit:
Als je vanaf het begin leest, zul je staks wat vragen krijgen over mijn doorzichtige winamp... Zelf heb ik hier "windowFX" voor gebruikt. Het bevalt me ZEER goed, en is super stabiel! Zitten leuke opties in... Straks zeggen ze je waar je hem kan downe...
Dit topic is gesloten.