¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
misschien alles op medium en 800-600 geen shadow wil ook nog wel denk ik
heb hem op 1024-768-16 bit medium geen shadow vloeiend
maar ziet er nog steeds erg goed uit
tja, ik denk toch dat ik binnenkort mijn portomonnee een keer leeg moet gaan gooien
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
ik heb op ubi.com gekeken..maar die lui zijn allemaal afk...
Verwijderd
Hoe kan ik van speler/squad verwisselen om mee te spelen? Dat is me nog niet gelukt
In die eerste level moet je zo'n knakker uit de cave halen, die loopt dan met je mee, maar hoe kan ik die stil laten staan? of moet ik die eerst naar de extraction zone brengen?
Verwijderd
Maar pas wel op want er lopen daar nog russen...
Gebruik je rechter ctrl toets om van mannetje te wisselen..
Verwijderd
Ik zit klaarOp dinsdag 06 november 2001 09:33 schreef katana25 het volgende:
vanvond gaan we weer!
greetz
Verwijderd
HOSTEN!!!!!!!!!!Op dinsdag 06 november 2001 19:10 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ik zit klaar![]()
![]()
Tot grote ergernis van jullie natuurlijk
Ik zit weer met een ping van 600+ maar dat maakt nix uit
Ik heb Chello dus das wel te doen.
En op die vraag van of je het kan spelen op een P3-450. Het kan wel als je alles op low detail zet.
Bij mij gaat ie pas soepel als ie op 800x600x16 zet plus de schaduw detail op medium en de rest op high.
Draait het op een Athlon 1200 mhz, 32 mb DDR Radeon en 256 Mb ram PC-133. Viel tegen, had gedacht dat het wel goed kon draaien. Misschien moet ik een Radeon 8500 aanschaffen
dikzak
Verwijderd
Katana had gisteravond dat gedaan, maar ik weet niet of ik dat IP hier mag neerzetttenOp dinsdag 06 november 2001 19:17 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
HOSTEN!!!!!!!!!!
Ik zit weer met een ping van 600+ maar dat maakt nix uit
Verwijderd
(Vraag me niet waar je dit kan instellen...ben het zelf ook nog niet (bewust) tegengekomen!)
Verwijderd
Ik heb kabel (sonera)Op dinsdag 06 november 2001 20:03 schreef CommDante het volgende:
Misschien als iedereen z'n verbinding op 28k zet (stond in faq dat dat wel relaxed was voor 56kers..) zuipt het niet zoveel bandbreedte en loopt het wat beter...
(Vraag me niet waar je dit kan instellen...ben het zelf ook nog niet (bewust) tegengekomen!)
dikzak
Verwijderd
hmmOp dinsdag 06 november 2001 18:20 schreef Headbanger het volgende:
Die moet je gewoon met een van je mannetjes mee laten lopen terug naar de extraction zone.
Maar pas wel op want er lopen daar nog russen...
Gebruik je rechter ctrl toets om van mannetje te wisselen..
Dentist
Verwijderd
Dit heb ik dus lopen proberen, wil niet echt lukken, ik zal morgen ff de controls veranderen, misschien dat dat werkt, en nu download ik even de demo...Op dinsdag 06 november 2001 20:48 schreef Dentist het volgende:
Met tab kom je in het individuele overzicht. Je kan dan op de persoon van je keuze klikken. Verder kan je met 1,2 of 3 wisselen van team (je krijgt dan automatisch de eerste persoon van het team).
Dentist
Verwijderd
vanavond ff single player gedaan enzo.
maar de volgende keer als jullie gaan, mag ik dan ook mee doen
lijkt me wel lachuh.
draai BTW goed op mijn Athlon 1200 met GeForce 2 MX/400 32 Mb sdr.
duss
alleen ik krijg hem niet full screen.
of is dat normaal??
Verwijderd
icq me maar als je mee wil doen.
morgenavond 20:00 weer
greetz
euuh, het is toch echt met de LINKER-SHIFT toets welke je moet vasthouden..Op dinsdag 06 november 2001 22:52 schreef WouteRF het volgende:
[..]
Dit heb ik dus lopen proberen, wil niet echt lukken, ik zal morgen ff de controls veranderen, misschien dat dat werkt, en nu download ik even de demo...Misschien heb ik wel een brakke versie (de volledige dan) gedownload..
Verwijderd
Was errug tof/verslavendOp woensdag 07 november 2001 00:06 schreef katana25 het volgende:
we hebben net weer online gespeeld met airhead, marx, commdante en ik. Maar meer mensen zijn altijd welkom.
icq me maar als je mee wil doen.
morgenavond 20:00 weer
greetz
Verwijderd
Teamplay begint al aardig te komen bij ons groepje...alleen nog ff een paar van die macro msgs zodat communiceren wat sneller gaat!
Verwijderd
ja, ik vond van mezelf ook dat t wat beter ging de laatste 2 missiesOp woensdag 07 november 2001 00:13 schreef CommDante het volgende:
He he, iedereen komt hier nog ff langs om te vertellen wat een leuke avond we weer hadden gehad!
Teamplay begint al aardig te komen bij ons groepje...alleen nog ff een paar van die macro msgs zodat communiceren wat sneller gaat!
/me vraagt om schouderklopje
Verwijderd
te veel geregel voor en tijdens het spel..
Verwijderd
multiplayer is veel leukerOp woensdag 07 november 2001 00:16 schreef Demolition-Man het volgende:
als ik eerlijk mag zijn vind ik er echt geen reet aan. Maarja, ik vond Rainbow Six ook al verrot saai dus...
te veel geregel voor en tijdens het spel..
Verwijderd
En uiteraard niet vuren als iemand in je vuurlijn staat!
Maar verder ging het zeker wel goed!
/me geeft je wel een schouderklopje!
En met dit spel hoef je niet zo veel te regelen....je neemt veel makkelijker controle over de acties! En niet zoals bij R6 dat je een interactief plan-van-aanpak maakt!
Persoonlijk vond ik R6 ook wat minder. GR is meer een combinatie tussen Delta Force en OFP!
Ik was ook nooit rainbow 6 fan, sterker nog ik haatte het. Ging veels te langzaam en was idd veels te veel geregel. Maar open lucht interesseert me veel meer, en de gameplay is hier ook wat sneller, en ik begin zelfs de briefings en het assignen van wapens en mannen etc leuk te vinden.
Het moet je gwoon interesseren...
Ik neem aan dat je de combat points wel verdeeld na elke geslaagde missie? Als je wat punten aan weapons toevoegt wordt de spread aanmerkelijk minder..Op woensdag 07 november 2001 00:21 schreef CommDante het volgende:
Hehe, je moet alleen wat oppassen met de 'spread' van je wapen, die wordt nl. groter naarmate je langer vuurt. Zeker met support wapens die je nogal vaak hebt!
Dentist
Verwijderd
Hehe lol, ja ik moet voortaan niet voor de gein op de grond richten en schietenOp woensdag 07 november 2001 00:21 schreef CommDante het volgende:
Hehe, je moet alleen wat oppassen met de 'spread' van je wapen, die wordt nl. groter naarmate je langer vuurt. Zeker met support wapens die je nogal vaak hebt!
En uiteraard niet vuren als iemand in je vuurlijn staat!
Maar verder ging het zeker wel goed!
/me geeft je wel een schouderklopje!
En bedankt voor t spontane
blup
Probeer eens dx8 opnieuw te installeren, tis nl een directsound fout...Op woensdag 07 november 2001 10:10 schreef Werkeend het volgende:
ah man! na alle verhalen en de demo gespeeld te hebben wil ik ooooooooooooookalleen bij mij doet ie het niet
kan ordinaal 11 in dsound.dll nie vinden oid... draai btw win2k met sp2
Verwijderd
Op woensdag 07 november 2001 01:04 schreef Dentist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de combat points wel verdeeld na elke geslaagde missie? Als je wat punten aan weapons toevoegt wordt de spread aanmerkelijk minder..
Dentist
weet iemand of het mogelijk is om een groepje te maken van 4 tegen 4 ofzo?? een soort deathmatch..zo zijn de tegenstanders ook meteen een stuk moeilijker ja
Verwijderd
KIjk anders ff op http://www.ghostrecon.com
Verwijderd
ik heb een athlon 1200 en @home internet verbinding.
beter als een chello server.
toch
Verwijderd
Als je de site bekijkt is een PIII700, 256Mb ram en een GF3 al genoeg om dat te doen op 1600x1200!
Verwijderd
Zet alle details maar es op maxOp woensdag 07 november 2001 12:14 schreef nadd het volgende:
Ghost recon rulez echt big time idd. Alleen iedereen die zegt dat je een heel vet systeem nodig hebt is volgens mij onzin bij mij draait ie op een duron600-voodoo3-3000-512MB op 1024*768 zonder problemen.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
het is dat ik nu edonkey aan heb staan anders zou ik je uitnodigen voor een potjeOp woensdag 07 november 2001 12:23 schreef AirHead het volgende:
Ik heb zin in vanavondtrillende handen, koppijn, maagpijn, neiging tot overgeven, je kent t wel: ontwennings verschijnselen
![]()
Verwijderd
2x ThnxOp woensdag 07 november 2001 12:52 schreef SYCooo het volgende:
[..]
het is dat ik nu edonkey aan heb staan anders zou ik je uitnodigen voor een potjeveel plezier nog met je ontwennings verschijnselen hehe
Verwijderd
pas op met je tips over waar je het spel vandaan moet halenOp woensdag 07 november 2001 12:52 schreef SYCooo het volgende:
[..]
het is dat ik nu edonkey aan heb staan anders zou ik je uitnodigen voor een potjeveel plezier nog met je ontwennings verschijnselen hehe
straks krijgen we nog een slotje.
Verwijderd
Hij is gewoon bezig met een freeware proggie te downen, tochOp woensdag 07 november 2001 12:54 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
pas op met je tips over waar je het spel vandaan moet halen
Verwijderd
Hey gamer2001,Op woensdag 07 november 2001 12:20 schreef gamer2001 het volgende:
ik weet niet hoor maar als er nog een host wordt gezocht?
ik heb een athlon 1200 en @home internet verbinding.
beter als een chello server.
toch
Het feit dat het niet goed loopt heeft meer te maken met het spel zelf(is nog beta cq pre-release). Want op zicht loopt het voor de rest goed.
Commdante wat vind jij?
greetz,
Vanavond weer om 20:00?
euh, laatste wat ik ga doen is een tip geven hoor..ik bedoelde dus dat mijn upload speed (om een server te starten voor ghost recon) al gebruikt word door edonkeyOp woensdag 07 november 2001 12:54 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
pas op met je tips over waar je het spel vandaan moet halen
kijk iemand die me begrijptOp woensdag 07 november 2001 12:57 schreef AirHead het volgende:
[..]
Hij is gewoon bezig met een freeware proggie te downen, toch![]()
Verwijderd
Ik denk dat je wel gelijk hebt....maar ik denk ook dat een snellere server nooit weg is. Tot nu toe weten we nog niet hoeveel een client aan kB vreet. Maar het feit dat 'ie af-en-toe (een beetje te vaak) crashed duidt idd op een pre-release ofzo. Zeker aangezien de demo iets van 1.0.0.2 is!Op woensdag 07 november 2001 13:47 schreef katana25 het volgende:
[..]
Hey gamer2001,
Het feit dat het niet goed loopt heeft meer te maken met het spel zelf(is nog beta cq pre-release). Want op zicht loopt het voor de rest goed.
Commdante wat vind jij?
greetz,
Tot nu toe lijkt het erop dat het crashen door de standaard chattoets komt: ' (die naast de enter)!
Dus als mensen met v1.0.0.0 gaan spelen: iig ff die toets veranderen naar een letter ofzo!
Echter: de demo (ja, ik heb hem nu ook) draait prima zonder lag, zelfs met hoge ping! Had vanmiddag met z'n 8-en de demo gespeeld zonder enig probleem!
Conclusie: als gamer2001 een server opzet kan het alleen maar beter gaan...zeker als er veel meer mensen joinen!
Verwijderd
maar ik kan niet meedoen vanavond
heb net een ongeluk gehad met de scooter en ik ben total los dus ik moet om 8 uur bij de docter wezen.
of ik morgen in goede staat verkeer weet ik nog niet maar ik loop nu nog zo te trillen dat ik nauwlijks de goede knoppen in kan drukken op mijn toetsenbors.
laat staan een potje ghosten.
Verwijderd
Kut voor jeOp woensdag 07 november 2001 19:11 schreef gamer2001 het volgende:
HET SPIJT ME!!
heb net een ongeluk gehad met de scooter en ik ben total los dus ik moet om 8 uur bij de docter wezen.
of ik morgen in goede staat verkeer weet ik nog niet maar ik loop nu nog zo te trillen dat ik nauwlijks de goede knoppen in kan drukken op mijn toetsenbors.
Op woensdag 07 november 2001 19:11 schreef gamer2001 het volgende:
HET SPIJT ME!!
succes in elk geval.
Wie o wie start er dan vanvond een server?
Ik kan helaas niet als server dienen, heb maar 6kb upload.
39
Verwijderd
32 Kb upload dus dat moet wel goed gaan denk ik.
Om een uurtje of half negen? Ik heb nu namelijk visite ( schoonmoeders
Ik meld me om die tijd wel weer ff in dit topic....
Verwijderd
Hint: ik heb ICQ!
Verwijderd
Het IP
62.45.60.98
Over vijf minuutjes draait tie....
Gezipt en op je HD ....
In verband met branden en het installeren van het geheel.
En hoe veel missions zijn het ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Size on disk: 1,03 GB (1.112.014.848 bytes)Op woensdag 07 november 2001 21:01 schreef Blackhole het volgende:
FF een andere vraag hoe groot is dat spel ?
Gezipt en op je HD ....
In verband met branden en het installeren van het geheel.
En hoe veel missions zijn het ?
Zipped Size on disk: 479 MB (502.906.880 bytes)
Ik wil ook wel eens multiplayeren, maar ik weet geen servers.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
het gaat redelijk maar me rechter hand zit in het verband.
beetje moeilijk met muis enzo maar ik weet niet of de server nog draai.
ik zal ff proberen te joinen en als ik heeel slecht speel weet je waar het aan ligt.
fuck ik kan de komende tijd een heleboel avonden niet meer
morgen winkelen en bios
dan uitgaan
zaterdag ook uitgaan
zondag kan ik dus weer
ja in de demo kan je ook online spelenOp woensdag 07 november 2001 22:13 schreef Mister_X het volgende:
wie heeft hem allemaal dan? ik ben nu de demo aan het downen 98%is die ook mp?
39
shit @home, wil ik een keer multiplay spelen na een lange tijd valt de verbinding opeens weg..eindelijk weer internet terug
Verwijderd
ohw?Op woensdag 07 november 2001 23:30 schreef SYCooo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
shit @home, wil ik een keer multiplay spelen na een lange tijd valt de verbinding opeens weg..eindelijk weer internet terug
geen last van gehad.
in welke regio zit je?
wij hebben hier vanmiddag wel 3 seconden zonder stroom gezeten en toen moest mijn modem re-connecten dus ik d8 dat ik storing had bij @home maar het was niet zo.
BTW volgende keer doe ik zeker mee.
F*CKING scary is het dan, maar oh zo vreselijk vet!
En daarna gingen we een stad level doen, woehoe! damn spooky.
30 minuten waren zo om, en we hadden elkaar nog niet geraakt of gezien
1 ding weet ik wel, ik heb nu de full/beta versie ervan, maar ga zeker hem in de winkel halen!
39
Ik ga nu snel slapen en morgen weer verder
39
39
hmm ff proberen iig bedanktOp woensdag 07 november 2001 11:22 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Probeer eens dx8 opnieuw te installeren, tis nl een directsound fout...
blup
Verwijderd
Wat een supergame is dit toch....
Je ziet bijna niks, mistig, regen, en je loopt in het water...
De sfeer zat er he-le-maal in
een hele middag zonder ghost recon
Verwijderd
Hij is niet uit.Op woensdag 17 oktober 2001 20:21 schreef Bloodclot het volgende:
warez versie???
of lul je...
laat ons ff weten. dan kunnen we beginnen met zoeken.
Er is een beta ge-released, maar die is niet legaal.
On-topic, screens zien er super vet uit. Dit is zeker wel de moeite waard om te kopen.
http://mrfloris.com
Verwijderd
Je keys opslaan als bestand...rustig afsluiten en weer opstarten!Op donderdag 08 november 2001 12:13 schreef cgvandijk het volgende:
Ik kan bij Ghost Recon m'n keys niet remappen. Tenminste, het wordt niet door het spel opgeslagen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Bij mij pakt 'ie ze nou! (Zonder telkens te herladen...al is dat minder irri dan alle keys remappen)!
Verwijderd
ik wil weer gaan spelen en ik krijg opeens een vage foutmelding
WAT MOET IK NU???????????
fout melding was eerst.
er is een fout opgetreden in d3d8.dll
dus ik directX opnieuw erop pleuren.
weer opstarten, zelfde fout.
later nog een keer proberen, nu zie ik het begin filmpje niet eens meer en zegt hij:
fout (onbekend) in ghostrecon.exe
en ik ga niet dat spel opnieuw downoaden.
wat te doen?
[oftopic]
HET SNEEUWT HIER BUITEN!!!
[/oftopic]
Gwoon ff kijken in wat voor bestand het wordt opgeslagen onder windows, dan openenen in Notepad, veranderen, en opslaan, vergeet niet eerst ff te back uppen...Op donderdag 08 november 2001 12:13 schreef cgvandijk het volgende:
Ik kan bij Ghost Recon m'n keys niet remappen. Tenminste, het wordt niet door het spel opgeslagen. Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Ow ja, het kan ook zijn dat het desbetreffende bestand op alleen lezen staat, in dat geval alleen lezen ff uitvinken, en dan in het spel de veranderingen aanbrengen..
Vooral 's avonds, shit weer lekker de lampen laag, bak hete koffie erbij, en dan zie je al die mensen strompelen over de straat, ah lekker bakkieOp donderdag 08 november 2001 14:03 schreef DarkShadow het volgende:
[..]
Yup hier ook, het is verrot koud, maar kvind dat herfst weer wel wat hebben, gezellig lekker warm achter je comp
Dammit nog steeds niet aan multiplay toegekomen met gr, ben te druk met Landwarrior.
Verwijderd
ik weet nu nog niet hoe ik dit op moet lossen.
iemand die weet hoe ik mijn probleem oplos?
blup
En btw hoe ren je??
hoi
Verwijderd
Vooral als ik door t water loop. En dan ben ik afgeleid en schiet ik Marx weer voor z'n kop
En wederom, dit is ook een directX fout.Op donderdag 08 november 2001 13:39 schreef gamer2001 het volgende:
huh?
ik wil weer gaan spelen en ik krijg opeens een vage foutmelding
WAT MOET IK NU???????????
fout melding was eerst.
er is een fout opgetreden in d3d8.dll
dus ik directX opnieuw erop pleuren.
weer opstarten, zelfde fout.
later nog een keer proberen, nu zie ik het begin filmpje niet eens meer en zegt hij:
fout (onbekend) in ghostrecon.exe
en ik ga niet dat spel opnieuw downoaden.
wat te doen?
[oftopic]
HET SNEEUWT HIER BUITEN!!!
[/oftopic]
Verwijderd
rechtermuisknop ingedrukt houdenOp donderdag 08 november 2001 16:54 schreef Kr44nVogel het volgende:
En btw hoe ren je??