Ghost Recon is de shit

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 919 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja is een final v1.00 Hmm heb alleen in het begin van missies last van tikken in het geluid als ik loop.

Verwijderd

Hey guys....zit hier de hele topic door te lezen, maar ben toch heel benieuwd waar jullie het vandaan hebben....mijn leven isniet compleet zonder zo'n voorproefje dat jullie hebben !!!! ;-)

Mijn hemel, nee, zou het nooit willen laten sluiten...ik bedoel ook nooit illegale stuff of zo...nee, moet ik niet aan denken...getziedarrie !!! maar ja, heb mijn profile wel iets aangepast ja...icq nummertje erbij...hmm...waar zou dat goed voor zijn ???? >:)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 20:50
hee mag niet --> warez request, zou zonde zijn van dit topic, strax wordt het gesloten

• DarkShadow
Bovendien moet je je profiel dan maar eens aanpassen, of iemand icq'en ofzow, maar nooit hier vermelden

• DarkShadow
Ow ik zie het al, je bent vandaag hier voor het eerst :)
nou lees eerst maar eens de faq door

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op woensdag 31 oktober 2001 12:47 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja is een final v1.00 Hmm heb alleen in het begin van missies last van tikken in het geluid als ik loop.
JA! Dat heb ik ook! Wat kan ik daar tegen doen?

Ik heb het door heel de missies door btw...

Steam

Verwijderd

euhm......heb jij ooit wel eens van de edit knop gehoord?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op woensdag 31 oktober 2001 13:36 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

JA! Dat heb ik ook! Wat kan ik daar tegen doen?

Ik heb het door heel de missies door btw...
Souncard of onboard ?

• pica
Op woensdag 31 oktober 2001 13:41 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Souncard of onboard ?
SB16PCI, soundcard dus. Bij een paar andere spellen heb ik dat wel eens maar dat zijn er 1 of 2 naast ghost recon...
Ik heb die 2 sliders in windows configuratie ook al wat terug gezet(acceleratie/prestatie) zonder effect.

Steam

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hmm ik heb onboard, maar verder nooit dit getik.

Leuk om te lezen :
http://www.ghostrecon.com/faq.php

Verwijderd

Dat getik heb ik ook, vermoed dat het aan de brakke SBlive drivers voor xp ligt. Ik zal die nieuwe eens proberen, misschien verhelpt dat het probleem.

Geluidseffecten zijn echt het allerslechste aspect van GR. De mp5 met silencer maakt alleen een *klik* geluid, alsof je de trekker overhaalt, verder helemaal niets. Beetje teleurstellend :(

• pica
Op woensdag 31 oktober 2001 13:47 schreef KillerAce_NL het volgende:
Hmm ik heb onboard, maar verder nooit dit getik.

Leuk om te lezen :
http://www.ghostrecon.com/faq.php
Staat helaas nix in :( .
Op woensdag 31 oktober 2001 13:50 schreef Trashbash het volgende:
Dat getik heb ik ook, vermoed dat het aan de brakke SBlive drivers voor xp ligt. Ik zal die nieuwe eens proberen, misschien verhelpt dat het probleem.

Geluidseffecten zijn echt het allerslechste aspect van GR. De mp5 met silencer maakt alleen een *klik* geluid, alsof je de trekker overhaalt, verder helemaal niets. Beetje teleurstellend :(
Dat is de bedoeling van een silencer :P .

Steam

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-10 17:56

pilsjesman

GEEN icon !

Op woensdag 31 oktober 2001 13:50 schreef Trashbash het volgende:
Die mp5 is gebouwt met een interne silencer.
Dus als je schiet hoor je alleen de klik van de trekker en soms de report van een kogel die op de vloer kaatst.

Daarom is dit wapen ook zo kewl, en komt ie in veel spellen voor.

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Hebben jullie 'm al mplayer gespeelt ?

• DarkShadow
kvind het qua natuur geluiden wel mee vallen, die zijn vet met mn soundblaster (vooral een grot of bij een ravijn die wind, mp5 heb ik nog niet gehoord :( nauwelijks tijd door school), kdraai btw gwoon xp, helemaal zonder probs met ghostrecon.

En ik heb nog geen multiplayer gespeeld, lijkt me wel erg cool, het is echt een goed spel!
Op www.tacticalgames.nl stond een bericht over multiplayer in ghostrecon

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 12:50
Ik heb al een aantal keren multiplayer gespeeld samen met een maat van mij. Samen wat missies spelen en oh oh wat is dit een gaaf spel! We hebben allebei adsl en helemaal geen last van lag ofzo. Lijkt net alsof het een lan is.

Ik draai 1600x1200 met m'n Radeon 8500, maar ik moet de details wel op medium zetten. Verder heb ik de schaduwen ook allemaal minimaal gezet, want anders is het zelfs op 1024x864 slecht speelbaar.

Ik ben benieuwd hoe een Geforce 3 of een ti500 met dit spel speelt. Als dat veel beter is dan met de Radeon, ben ik zelfs bereid deze Radeon te verkopen en een Geforce 3 ti200 of ti500 te kopen, alleen voor dit spel :9

Ik draai XP, misschien kan ik daarom alle details wel niet op maximaal zetten door de brakke drivers van Ati voor dit besturingssysteem.
In de officiele faq van Ghost Recon staat dat het met een Geforce 3 mogelijk is 1600x1200 te draaien. Of dat met maximale settings is, weet ik niet.

Is er iemand met een Geforce 3 of sneller die makkelijk 1600x1200 kan draaien met alle details op max (behalve die schaduws dan)?

"Choose life"

Verwijderd

Ik draai hem op mijn Voodoo 5 5500 op 1280x1024x16 en dat loopt gewoon soepel hoor...

Ik denk dat ik 1600x1200 ook nog wel trek...

en ik heb de details allemaal op full staan behalve die shades

:9

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 15:04

markvt

Peppi Cola

kheb em ook, kewl spel. :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• tazzman
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Waar koop ik um en wat kost ie?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

B-)

Nice.....

meer kan ik er eigenlijk niet overzeggen.

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 14:22
Op woensdag 31 oktober 2001 12:47 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ja, van dat tikken heb ik ook last van. erg irritant :(
Wat nog vervelender is is het volume van het geluid tijdens het spel. In het hoofdmenu is het volume perfect, maar ga ik echt een missie spelen, zakt het volume erg omlaag waardoor ik amper iets ken horen. Het volume staat op z'n hoogst bij de configuratie van ghost recon.
Iemand een oplossing en/of het zelfde probleem?

Verwijderd

Op woensdag 31 oktober 2001 21:01 schreef gabberjoost het volgende:

[..]

Ja, van dat tikken heb ik ook last van. erg irritant :(
Wat nog vervelender is is het volume van het geluid tijdens het spel. In het hoofdmenu is het volume perfect, maar ga ik echt een missie spelen, zakt het volume erg omlaag waardoor ik amper iets ken horen. Het volume staat op z'n hoogst bij de configuratie van ghost recon.
Iemand een oplossing en/of het zelfde probleem?
Jep dat probleem heb ik ook..... Nog geen oplossing voor gevonden :( :P :)

• DarkShadow
wat vaag is is dat je in quick mission wel iedereen speelbaar is en in campaign niet, quick mission is daarom ook 10 x zo gemakkelijk.
Maar het is nog steeds vet, kmoet alleen weer missie 1 overdoen :(

• pica
Zo :) ik heb voor mijn sb16pci nieuwe drivers gehaald en nou heb ik lekker goei geluid :) .

Ben bij map 14 in veteran mode. Hopelijk morgen uitgespeeld >:)...

Steam

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik heb em gister op mijn nieuwe GF2 Ti gedraaid in 1024x768 op 32 bit en alles high. Loopt super!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
err... hij is toch nog niet uit luitjes? .. zie hem nergens ge-announced?..

en nog 1 ding: hij zal wel niet draaien op mijn 550 met gf2 ultra of wel??

HT-addict in spe

Verwijderd

nou..k heb um dus eindelijk ook, maar er is 1 probleem. namelijk als ik um in een hogere res draai dan 640x480, dan zijn alle mannetjes onzichtbaar en krijg ik ook geen 'loading mission' scherm. de mannetjes zijn totaal foetsie, de guns zijn er nog wel, en de sniperoutfit ook, maar t ventje zelf is totally invisible. ook zitten er dan texture fouten in de omgeving, zodanig dat het onspeelbaar wordt.

zijn er nog meer geforce3-mensen die dit ook hebben gehad?

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 08:52 schreef DarthRaider het volgende:
nou..k heb um dus eindelijk ook, maar er is 1 probleem. namelijk als ik um in een hogere res draai dan 640x480, dan zijn alle mannetjes onzichtbaar en krijg ik ook geen 'loading mission' scherm. de mannetjes zijn totaal foetsie, de guns zijn er nog wel, en de sniperoutfit ook, maar t ventje zelf is totally invisible. ook zitten er dan texture fouten in de omgeving, zodanig dat het onspeelbaar wordt.

zijn er nog meer geforce3-mensen die dit ook hebben gehad?
Ik heb wel last van witte puntjes in het beeld met mn geforce 3 als ik in 32bit kleuren speel...

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 09:14 schreef Gubbo het volgende:

[..]

Ik heb wel last van witte puntjes in het beeld met mn geforce 3 als ik in 32bit kleuren speel...
hoe staan bij jouw de graphics instellingen van ghost recon?

Verwijderd

Ik speel em nu al een weekje (buggy beta) en JA DIT IS HET DIT WORDT HET SPEL!

je kan dus van je 6 teammembers kiezen wie je bestuurt, de anderen lopen mee, per subteam dan, als je je sniper kiest, en die laat je gewoon 20 meter vooruit lopen en zich dan verbergen, moet je em eens gaan zoeken met een ander mannetje >> echt moeilijk!

Voor een echte Deltaforce freak (df1 en df2, niet het kinderspel dflw, das een quakekloon gewoon) is dit de enige echte opvolger
OPF heb ik ook meteen gekocht toen die uitkwam "als opvolger van DF" MAAR ik had daar na 5 minuten spelen al FLINK spijt van. het leek even mooi maar gvd wat een KUT spel.

nu GHOST:recon dus.. beta is met geluid op mijn pc ERG buggy (resets door geluidsproblemen op win2k Adv Svr!) (AARGH) MAAR qua gameplay HEERST DIT! ik kan niet wachten om dit in squad verband te gaan spelen!!!

edit:
OPF had Operation FlashPoint moeten zijn

• DarkShadow
err... hij is toch nog niet uit luitjes? .. zie hem nergens ge-announced?..
en nog 1 ding: hij zal wel niet draaien op mijn 550 met gf2 ultra of wel??
Ik heb het idee dat de beta op het moment nog iets te zwaar is, bij sommigen met een geforce 3 komt hij niet hager dan 1024 768 32 bit, en bij mij op mn radeon draai ik hem heel redelijk in 1600 bij 1200 32 bit, alles op zn hoogst.
Duidelijk dus dattie nog niet alle videokaarten goed ondersteund, maar ik denk dat dit echt wel verholpen is bij de final, vooral om dat het wel kan --> soepel in hoogste resolutie. Een systeem met geforce 3 is normaal ook echt wel sneller dan dat van mij... guess I'm lucky

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 09:20 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

hoe staan bij jouw de graphics instellingen van ghost recon?
1280x960x16, alles high, en dan waar je 16, 24, 32 bit kan kiezen (onder de resoluties) daar heb ik 16, als ik daar 24 of 32bit van maak krijg ik puntjes, als ik een reslolutie kies met 32bit dan krijg ik puntjes...

SUPER IRRI

Verwijderd

Op vrijdag 02 november 2001 10:31 schreef Gubbo het volgende:

[..]

1280x960x16, alles high, en dan waar je 16, 24, 32 bit kan kiezen (onder de resoluties) daar heb ik 16, als ik daar 24 of 32bit van maak krijg ik puntjes, als ik een reslolutie kies met 32bit dan krijg ik puntjes...

SUPER IRRI
1280x960 :) die had ik nog niet geprobeerd, dat ga ik gelijk proberen zodra ik vanavond weer thuis ben :P

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 13:40 schreef DarkShadow het volgende:
istie al uit dan :?
of is het alleen nog maar uit in de warez scene
of loop je gewoon slap te lullen :P
nah is een leaked beta

(mischien zei iemand dit al =p, geen zin om hele topic door te lezen)

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op vrijdag 02 november 2001 09:30 schreef E.Wuister het volgende:
Ik speel em nu al een weekje (buggy beta) en JA DIT IS HET DIT WORDT HET SPEL!

je kan dus van je 6 teammembers kiezen wie je bestuurt, de anderen lopen mee, per subteam dan, als je je sniper kiest, en die laat je gewoon 20 meter vooruit lopen en zich dan verbergen, moet je em eens gaan zoeken met een ander mannetje >> echt moeilijk!

Voor een echte Deltaforce freak (df1 en df2, niet het kinderspel dflw, das een quakekloon gewoon) is dit de enige echte opvolger
OPF heb ik ook meteen gekocht toen die uitkwam "als opvolger van DF" MAAR ik had daar na 5 minuten spelen al FLINK spijt van. het leek even mooi maar gvd wat een KUT spel.

nu GHOST:recon dus.. beta is met geluid op mijn pc ERG buggy (resets door geluidsproblemen op win2k Adv Svr!) (AARGH) MAAR qua gameplay HEERST DIT! ik kan niet wachten om dit in squad verband te gaan spelen!!!

edit:
OPF had Operation FlashPoint moeten zijn
1) Het is OFP
2) Ik had er ook spijt van maar nu er allemaal nieuwe patches zijn is ie weer vet! Binnenkort 1.30 :9

• kamerplant
  • Niet online
Ik krijg hem niet eens in full screen aan de praat.
weet iemand hoe dat gaat?
Om het in een window te spelen is ook niet alles. :r

🌞🍃

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 02 november 2001 15:37 schreef DataBeest het volgende:
Staat notabene in DIT TOPIC, en ook in de readme.

HELP YOURSELF...before asking, atleast give it some effort to look for yourself.

• gabberjoost
Op vrijdag 02 november 2001 15:37 schreef DataBeest het volgende:
Gewoon ff in de opties van het spel de 'default' laden, dan opnieuw opstarten en hij's full screen *D

• Martijnos
Op vrijdag 02 november 2001 10:06 schreef DarkShadow het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de beta op het moment nog iets te zwaar is, bij sommigen met een geforce 3 komt hij niet hager dan 1024 768 32 bit, en bij mij op mn radeon draai ik hem heel redelijk in 1600 bij 1200 32 bit, alles op zn hoogst.
Duidelijk dus dattie nog niet alle videokaarten goed ondersteund, maar ik denk dat dit echt wel verholpen is bij de final, vooral om dat het wel kan --> soepel in hoogste resolutie. Een systeem met geforce 3 is normaal ook echt wel sneller dan dat van mij... guess I'm lucky
Welk besturingssysteem draai jij? Met m'n Radeon 8500 is 1600x1200 alles high detail (behalve schaduws dan) niet te doen met windows xp. Komt waarschijnlijk door de brakke drivers van Ati voor xp.

"Choose life"

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 02 november 2001 15:39 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Staat notabene in DIT TOPIC, en ook in de readme.

HELP YOURSELF...before asking, atleast give it some effort to look for yourself.
sjoryy hoor, maar ik had geen zin om 6 pagina's voor dat spel te gaan zitten lezen. :(

🌞🍃

Verwijderd

zo... hij doet ut nu hier ook (k zag geen ventjes, zie paar posts terug). voor alle mensen die ook zo'n probleem hebben, post ik hier maar ff de solution.

k heb de originele config file weer terug gezet (dus weer 640x480 alles low en in een venster). daarna heb ik alles max gezet en 1280x1024 en niet reset to default gedaan, want ik wou hem in een venster laten draaien (dat kan met d3d spellen heel goed.) en nu draait gr in 1280x1024 met alles (behalve shades) max en 4xfsaa :). 1600x1200 gaat ook wel, maar dan moet ik me desktop bijstellen omdat gr in een venster draait en anders de helft v/h beeld niet kan zien :P

en noe gaat ikke de campaign spelen... 8-)

Verwijderd

Heeft er iemand tips en trucs om mission 8 door te komen?
Die wil maar nie lukken...

Verwijderd

He dude,

Draait ie fullscreen met V5? Krijg dat niet voor mekaar. Heb daar net een topic voor aangemaakt. Krijg allemaal bagger op het scherm. Zie topic.

[topic=309146/1/25]

Laat effe weten welke drivers, OS en welke 3dfx tools instellingen je gebruikt als je wil.
Op woensdag 31 oktober 2001 18:26 schreef Headbanger het volgende:
Ik draai hem op mijn Voodoo 5 5500 op 1280x1024x16 en dat loopt gewoon soepel hoor...

Ik denk dat ik 1600x1200 ook nog wel trek...

en ik heb de details allemaal op full staan behalve die shades

:9

Verwijderd

ik ben hem nu 'ff' aan het downloaden, (om hem dan te kopen natuurlijk als die uit is) maar met casema gaat dat nie al te snel :( nog zeker wachten tot morgen totdat ik hem heb.. server is ook enorm langzaam

Verwijderd

contact mij anders ff op icq

*D

• pica
Op vrijdag 02 november 2001 17:25 schreef DataBeest het volgende:

[..]

sjoryy hoor, maar ik had geen zin om 6 pagina's voor dat spel te gaan zitten lezen. :(
Had je toch maar moeten doen, want het strontvervelend om 10 keer dezelfde vraag te lezen die potdomme in een readme staat |:( .

Steam

Verwijderd

Lieve Rainbowsix vrienden......( grijns!)

kan ik dit spel op mn P3 550, Intel 440 BX, 384 meg, Asus V7700 GTS, 20 gig quantum fireball spelen?

ik heb namelijk de hele serie origineel en deze moet ik ook in mijn collectie hebben....liefst draaiend ;)

iemand een idee??

oja, heb komende week evt een Elsa Ti 200 :Y)

Verwijderd

Hmmz, mijn geld is op. Ik was ultrafan van Rainbow Six, maar heb de add-ons nooit gespeeld. Deze zal ook wel vet worden, maar is het te doen met ISDN online?

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Ok mensen! wanneer gaan we een potje multiplay spelen???

heeft hem eindelijk sinds een uurtje..!!!

Verwijderd

Jaaaaaaaaa

we moeten een keer met ze allen gaan multiplayeren!

ff iedereen contacten op icq en gaan!

Count me in >:)

• DarkShadow
Er komt een multiplayer demo, dan wordt het dus massaal multiplayeren, met dedicated servers :9~

zou 7 of 8 november komen

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 11:03 schreef SYCooo het volgende:
Ok mensen! wanneer gaan we een potje multiplay spelen???

heeft hem eindelijk sinds een uurtje..!!!
You can count me in too :) >:) ( ik moet wel eelijk zeggen dat ik misschien een beetje slecht ben) :'( :P , Voer voor de Pro's :)

• Martijnos
Als jullie een keer multiplayer gaan spelen, laat me dat dan via mail weten :) Heb ook wel zin in een potje multiplayer ;)

"Choose life"

Verwijderd

Ditto, maar dan via ICQ!

Verwijderd

ja cool... en waarom met de multiplayer demo, kunnen we niet de "normale" versie gebruiken ? :9

Verwijderd

Gaan jullie deze game nog legaal kopen? Ik zit er nu sterk over te denken om dat maar te gaan doen, tenminste moet toch goed zijn voor de Rainbow Six-fans? En hoe zit het met de herspeelbaarheid?

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 21:31 schreef 007 het volgende:
Gaan jullie deze game nog legaal kopen? Ik zit er nu sterk over te denken om dat maar te gaan doen, tenminste moet toch goed zijn voor de Rainbow Six-fans? En hoe zit het met de herspeelbaarheid?
ja tuurlijk ga ik deze game kopen. games zoals dit verdienen dat.

Verwijderd

Als er multiplayer gespeeld gaat worden dan ben ik zeker van de partij!

icq of e-mail me maar als jullie zover zijn

greetz

• pica
multiplee-er reporting :) hopelijk lukt het een beetje met IGR :r .

Steam

Verwijderd

Gooi het hier in het topic wanneer jullie gaan spelen, dan join ik ook wel ff :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Zeker, dan is ome Gerben ook van de partij.. Hij's alleen nog niet binnen, kmoet naar schatting nog ongeveer 10 uur wachten. :'( Nouja dan eerst maar ff slapen ofzo.. Al betwijfel ik of het een beetje fatsoenlijk wil lopen op m'n pc (zie Specs in sig + Geforce 2 MX 400)

edit:
Hij gaat al wat vlugger... nog 2.5 uur @ 65 KB/sec. Zal ik maar wakker blijven? >:)

Verwijderd

Zullen we anders een tijd afspreken?

Vanavond om 8 uur bijvoorbeeld >:)

Ik ben dan iig online dus contact me maar *D

• SYQ
  • Niet online

SYQ

vanavond rond 8uur is goed! dan ga ik wel een server(tje) opzetten en dan kunnen jullie allemaal een 9mm opvangen >:)

Verwijderd

Klinkt goed

Als iedereen die mee doet nou ff een berichtje post kunnen we vast teams gaan maken :9

Hoe meer teams hoe meer er neer te maaien valt >:)

Verwijderd

ja cool, k doe ook mee

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen :P . Ik hoorde iemand alleen roepen dat ie met de demo versie wilde, maar ik heb alleen de "betaversie ;) " . en ik neem aan dat de meeste van ons die hebben :? Maar ik doe graag mee :)

Verwijderd

Tot nu toe hebben we dus vier mensen.

Maar dat zullen er wel meer worden als iedereen klaar is met school/werk of weet ik veel wat ze aan het doen zijn ;)

Wordt het co-op of team deathmatch?

Verwijderd

Volgens mij al een stuk of 10:

Airhead
Martijnos
CommDante
DarthRaider
Katana25
JeanLucPicard
Trashbash
GerbenW
Headbanger
SYCooo

Verwijderd

Als het co-op is doe ik ook mee.
DM is voor quake en ut.....

Verwijderd

Ja, COOP lijkt me persoonlijk ook leuker...

Zijn er btw ook mensen die NU willen spelen?

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ikke wel, kunnen we alvast een beetje oefenen (tot max 4uur)

maar nogmaals, is het mogelijk om met de beta versie online te spelen???

Verwijderd

Min of meer...omdat er nog geen dedicated servers zijn kan het alleen als iemand als server gaat en z'n IP door geeft!

Ik raad je aan om ICQ ff te downen (als je die nog niet hebt), dan spreken we verder wel over ICQ!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

icqnr toegevoegd..

• gabberjoost
Ik wil ook wel meedoen met een spelletje multiplay ghost recon. Heb het alleen nog single gedaan...

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ff lowres plaatje dumpen van onze eerste multiplay!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/demiroz/sycooo/ghost02.jpg

tnx 2 Katana25 en CommDante

Verwijderd

VET!!!

Dat wordt lachen vanavond!

>:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:40
/me Fox wil ook meedoen :)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ben weer terug...

gaan we teams opstellen ????????????

Verwijderd

Ik vind het best!

Of gaan we als een grote groep co-op spelen?

das op zich ook wel leuk :9

• SYQ
  • Niet online

SYQ

verdomme, ik kan zostraks niet :( misschien later op de avond pas

:( :( :( :( :(

Verwijderd

hmz....
graphisch gezien wel goed...
maar beetje loserig dat je je wapens niet in je hand ziet

(correct me if im wrong)

Verwijderd

Ja dat vind ik ook wel wat minder, maar dat mag de pret niet drukken toch! *D

Verwijderd

Ik heb speciaal voor deze gelegenheid ff ICQ installed, nog nooooooit gebruikt :P . Mocht t nodig zijn :P

Dus als ik een beetje klungel, dan weet je waarom :+

Verwijderd

Hoe laat gaat er gespeeld worden?
Of loop alles via icq?

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 19:51 schreef marx het volgende:
Hoe laat gaat er gespeeld worden?
Of loop alles via icq?
Dat vraag ik me dus ook al af..............

Verwijderd

ja kom op mensen ff de boel op gang helpen

wie servert?

hoe gaan we spelen?

B-)

Verwijderd

Boehoe! Ik wil ook! Wanneer komt 'ie uit? DimensionPlus heeft het over 23 november... ;(

Verwijderd

22 november staat op de site...

http://www.ghostrecon.nl

Verwijderd

Ok mensen ik ga de server online gooien!

Ik kan nu wel zeggen dat je me ip kan opvragen via icq maar dat is hetzelfde als dat ik het hier gewoon neerzet...

62.45.60.126

Ik ga hem nu opstarten en we zien wel hoeveel mensen er op komen dagen, als het er genoeg zijn dan start ik de game

:9 >:) LETS PLAY >:) :9

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 20:11 schreef Headbanger het volgende:
Ok mensen ik ga de server online gooien!

Ik kan nu wel zeggen dat je me ip kan opvragen via icq maar dat is hetzelfde als dat ik het hier gewoon neerzet...

62.45.60.126

Ik ga hem nu opstarten en we zien wel hoeveel mensen er op komen dagen, als het er genoeg zijn dan start ik de game

:9 >:) LETS PLAY >:) :9
Shoot me, maar ik weet niet eens hoe ik in Ghost Recon naar jou moet vebinden |:( |:( |:(

Verwijderd

Gewoon multiplayer->internet->ip invullen, add en join!

[edit]Waarschijnlijk zit 'ie achter een router en is 'ie vergeten de porten te routen, want we komen er niet op!
Het spel wordt wel aangegeven, maar hij blijft 20+ sec op connecting staan (veelste lang dus)

Katana had een servertje opgezet vanavond...was wel kewl!

Verwijderd

Dat draaide niet echt... kwam door de lag volgens mij...

Wie heeft er een beetje een snelle verbinding?

Ik heb 32 Kb up

Wie meer >:)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:40
Op maandag 05 november 2001 21:06 schreef Headbanger het volgende:
Dat draaide niet echt... kwam door de lag volgens mij...

Wie heeft er een beetje een snelle verbinding?

Ik heb 32 Kb up

Wie meer >:)
ik heb 16kb man , niet zeiken :))

Verwijderd

Ik wil nog een keer, :P nu :P

• DarkShadow
morgen en overmorgen en dan die dag heb ik meer tijd :P

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 23:47 schreef DarkShadow het volgende:
morgen en overmorgen en dan die dag heb ik meer tijd :P
OK :'( :P :)

Verwijderd

vanvond gaan we weer!

greetz

Verwijderd

voor de ppl die hem op kazaa willen downloaden...
TIP
de 107 MB versie is FAKE
er zit rollercoaster tycoon in.

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 09:33 schreef katana25 het volgende:
vanvond gaan we weer!

greetz
Ok, da's tof :P . Ik heb griep. dus ik ga ff beetje oefenen :P Ik was zo slecht :) .
Komt omdat ik een hele tijd AvP2 heb gespeeld tot aan gisteravond en om dan in 1 keer te switchen van spel en toetsenindeling, mwah dat ging dus fout :P

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 17:11
Ter info:
Demo Release Announcement
Its finally here! The Ghost Recon demo will be made available tomorrow morning at 8:00 AM PST. Click on the link below to read the official press release.
Als het goed is 5uur vanmiddag dus.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste