Ghost Recon is de shit

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 919 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Wel een leuk resultaat. wer lekker geoogst.

De laatste kill van die map:

http://www.shemsu.com/tweakers/4.JPG

Ligt er een te slapen op de trap"

http://www.shemsu.com/tweakers/5.JPG

Hoort ie nou bij ons?:

http://www.shemsu.com/tweakers/6.JPG

:P

SenAmun

Verwijderd

Het is weer leuk geweest met >:) gr.sytes.net >:) voor vandaag.
Morgen weer een dag . .

Verwijderd

sorry dat ik niet speelde vandaag
mijn computer deed vaag.
was iets met geheugen.
nu ff geheugen geleend en morgen nieuwe kopen.
heb nu geen tijd en zin meer om die mail te typen voor de clan.
ik doe dat morgen wel effe.

Verwijderd

Neem je tijd gamert ;)

Verwijderd

doe ik ook zeker, vanavond bagger veel huiswerk dus tegen middennacht komt de mial pas.
sorry voor de vertraging.

Verwijderd

He w00ts,

Draai weer op 80.60.183.138

SenAmun

Verwijderd

hier nog wat plaatjes van de lan waar enkelen onlangs heen zijn geweest, met nog wat plaatjes van vanavond vroeg.

zoek de verschillen
Afbeeldingslocatie: http://www.darthraider.f2s.com/gr_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.darthraider.f2s.com/gr_1.jpg

van vanavond vroeg
Afbeeldingslocatie: http://www.darthraider.f2s.com/gr_3.jpg

t blijft leuk
Afbeeldingslocatie: http://www.darthraider.f2s.com/gr_4.jpg

Verwijderd

Waar is de ghost recon demo goed vanaf te halen, want de mirrors van ghostrecon.com werken niet?

Verwijderd

en is gamer2001 aanwezig?

Verwijderd

Op maandag 19 november 2001 21:02 schreef Bramiozo het volgende:
en is gamer2001 aanwezig?
ja ik ben aanwezig, hoezo?

ga BTW nu me mailtje typen.
heb ook effe een nieuw toetsenbord gekocht want mijn W bleef de hele tijd haken waardoor ik elke keer door liep als ik wou stoppen :P

Verwijderd

ben je er nu ook (i.v.m. l**ch*n van Ghost recon)

Verwijderd

hoe heal ik tussen de missies
kheb net missie 1 gedaan en nou is 1 gast wounded (en 3 dead ja) dus hoe heal ik nu? (ik kan hem op de 1 of andere manier ook niet uit me team halen met auto assign en hij heeft een skillpunt extra)

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 18:24 schreef WuKen het volgende:
hoe heal ik tussen de missies
kheb net missie 1 gedaan en nou is 1 gast wounded (en 3 dead ja) dus hoe heal ik nu? (ik kan hem op de 1 of andere manier ook niet uit me team halen met auto assign en hij heeft een skillpunt extra)
een dood member ben je kwijt, en krijg je een no-skill dude voor terug. een wounded heb je nog wel, en als je die een ronde niet mee laat doen, is ie weer ge-heal-ed.

en die ene skillpunt kun je niet bij een ander ventje droppen voor zover ik weet

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-11 20:50
fuckzooi, ik ben mn campaign kwijt, en mn broertje ook, zomaar in eens verdwenen, heel vaag, weet iemand een oplossing voor dat probleem, kwas bij level 5 en mn broertje bij 9 (weinig tijd en net vriendin :p )
Of heeft iemand nog een save van een campaign bij 5

Verwijderd

Vergeet Ghost Recon en houdt je bezig met vriendin.

;)
Op dinsdag 20 november 2001 22:51 schreef DarkShadow het volgende:
fuckzooi, ik ben mn campaign kwijt, en mn broertje ook, zomaar in eens verdwenen, heel vaag, weet iemand een oplossing voor dat probleem, kwas bij level 5 en mn broertje bij 9 (weinig tijd en net vriendin :p )
Of heeft iemand nog een save van een campaign bij 5

Verwijderd

wat is dat nou? frag de vriendin. Ghost Recon IS de shit! :P

• DarkShadow
  • Laatst online: 07-11 20:50
he wat moet ik nu doen, kheb nog maar een potje ghost recon multiplayer achter de rug, maar ik hou zoveel van haar, dat ik haar niet kan fraggen...
Jammer genoeg had ze een koortslip vanavond, dus kreeg ik gwoon helemaal nix... :P

tsja, dilemma :)

Verwijderd

hahahah Ik heb ook al een flinke ruzie met me vriendin achter de rug over de tijd die ik in dit spel steek..

Ach ik zoek wel een middenweg

En GR is zeker de SHIT! 8-)

Verwijderd

LOL, mijn vriendin vindt alles ok.

(i must be a lucky guy . .)

Verwijderd

braadkip draait server.
gr.sytes.net
5 personen max, zijn nu met zijn 3en dus nog 2 plekjes vrij.

Verwijderd

Vandaag is ie uit of niet? Ik had hem toch allange >:)
Maareh, weet iemand wat servers waar je kan multiplayen (servers die (bijna) ALTIJD up zijn)?

Verwijderd

sorry iedereen voor de mindere aandacht om GR.
dit komt omdat iedereen bezig is RTCW te d*wnlo*d*n en te testen.
nu weet je waarom er niks word gepost over hosts enzo.
ikzelf sleep hem nu eindelijk binnen :)

morgen avond de hele avond spelen en vanaf zaterdag ga ik weer bezig met GR.

Verwijderd

als gr maar niet zo'n korte flits is geweest, en dat iedereen weer wat anders gaat doen. :P

Verwijderd

Zeker niet!!!!!

>:)

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 07:37 schreef DarthRaider het volgende:
als gr maar niet zo'n korte flits is geweest, en dat iedereen weer wat anders gaat doen. :P
nee dat hoop ik ook.
ik zeg maar zo, RTCW heb ik voor de uurtjes dat er geen servers draaien :)

Verwijderd

Misschien een leuk idee om RTCW ook met de clan te doen.
De multiplay is waanzinnig, gister met 34 man (max64 :) ) en nog zonder lag ook :o

Verwijderd

Ik heb RTCW ook net binnen. Leuk voor erbij maar GR blijft beter :)

Wordt er vanavond gespeeld???

Trooper

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:46

Animal_X

Rodin

Ok, hij ligt nu dus in de winkels :)(http://www.gamers.nl/nieuws/10581)
Maarueh die winkel versie is dat nou gewoon de 1.0.0.2 versie?
Heeft iemand hem al gekocht en hoe duur is'die?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op vrijdag 23 november 2001 16:03 schreef Animal_X het volgende:
Ok, hij ligt nu dus in de winkels :)(http://www.gamers.nl/nieuws/10581)
Maarueh die winkel versie is dat nou gewoon de 1.0.0.2 versie?
Heeft iemand hem al gekocht en hoe duur is'die?
En waar heb je hem gekocht want dat zou ik ook wel graag willen weten

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ff offtopic: het valt me dus wel op dat GR en RTCW op een totaal verschillende manier gespeeld moeten worden.
toen ik begon met GR rende ik als een dolle rond zoals ik in UT altijd doe, en werd ik natuurlijk gelijk afgeknald. nou, dat went, beetje sneaken langs de muren en in struikjes stilzitten, en nog eens kijken enzovoorts.
maar nu begon ik laatst RTCW te spelen, en ik begon kruipend door die gangen te sneaken enzo. maarja, dat schiet niet op, dus pas je je speelstijl al vlug weer aan.
mja beetje een loos verhaal zo, maar dan weten jullie iig dat als ik vanavond join op een GR-server je goed moet opletten dat je mij niet raakt/door mij wordt afgeknalt :P

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Op vrijdag 23 november 2001 18:13 schreef Flat© het volgende:
ff offtopic: het valt me dus wel op dat GR en RTCW op een totaal verschillende manier gespeeld moeten worden.
toen ik begon met GR rende ik als een dolle rond zoals ik in UT altijd doe, en werd ik natuurlijk gelijk afgeknald. nou, dat went, beetje sneaken langs de muren en in struikjes stilzitten, en nog eens kijken enzovoorts.
maar nu begon ik laatst RTCW te spelen, en ik begon kruipend door die gangen te sneaken enzo. maarja, dat schiet niet op, dus pas je je speelstijl al vlug weer aan.
mja beetje een loos verhaal zo, maar dan weten jullie iig dat als ik vanavond join op een GR-server je goed moet opletten dat je mij niet raakt/door mij wordt afgeknalt :P
daar had ik ook al last van |:(

Verwijderd

Ik weet precies wat jullie bedoelen >:)

Verwijderd

ik schop hem effe omhoog hoor, veel te weinig posts.
iedereen zit zeker nu opeens alleen nog maar RTCW te spelen:?

Verwijderd

No way.

Vergelijk die twee maar eens: RTCW = domweg knallen en GR = dom weg knallen.

Zit toch wel degelijk verschil in :)

M.z.w: GR heeft een streepje (of wat) voor :)

Verwijderd

Streepje of veertig :+

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
IK heb RTCW nog niet maar ik vind GR nu al een van de beste spellen van dit jaar :)

samen met OF :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

nieuwsbrief 2 van clan verzonden.

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Jaja ik weet het, een late reactie, maar ik heb net ook Ghost Recon geinstalleerd, en JEZUS dit is echt een vet spel! (voor degenen die het nog niet wisten :))

De sfeer, het geluid, de graphics, de landschappen, whoa.. :9~

sry dat ik hier nu mee aankom, maar ik moest het gewoon ff kwijt..

Ik heb trouwens nog een vraagje. In het spel zelf heb je onderin het scherm een rondje dat in 4en gedeeld is, soms lichten een paar van die delen geel op.. Waar is dit voor?

• flat
  • Niet online
geeft aan waar de vijand zit
is 't rode rondje in het midden aan, dan is 'ie heel dichtbij

--Roy Goodman

Verwijderd

Oud topic!

Maar wanneer gaan we weer eens spelen??? >:)

• da_rippah
Ja, dat weet ik nu ook, als het rood wordt betekend dat er vanaf die richting op je gevuurd wordt, maar wat als het geel is??

• flat
  • Niet online
dan staat daar een vijand

--Roy Goodman

• da_rippah
Thanx... vandaar dat ik niet zo heel lang leefde.. :)

Het zou eigenlijk wel tof zijn als je coordinaten (van bijvoorbeeld een w8post) door zou kunnen geven aan een van je platoon-maten (de sniper for example)... :)

Verwijderd

je kan toch gewoon switchen van persoon en dan zelf de wachpost neerhalen? Of bedoel je in MP.?

Verwijderd

gatver gatver gatver ik heb de warez versie ff gedownload kijken of het wat is. getver wat een kut graphics bah sprites en nog is sprites

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:32
Op maandag 24 december 2001 22:19 schreef DeadlyPoison het volgende:
gatver gatver gatver ik heb de warez versie ff gedownload kijken of het wat is. getver wat een kut graphics bah sprites en nog is sprites
offtopic:
Pfffhhh, nepvent |:(
Als je nix zinnigs te melden hebt hou dan gewoon stil,
ten eerste heb je em gedownd,
dus ook weing recht van spreken IMO
(no flame intended)

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

GR ook net euh 'gekocht' geen mp, maar dat neem ik ff voor lief. Ik moet zeggen dat het er idd zeer mooi uitziet en ik denk dat ik hem straks (na kerst) echt ga kopen, want ik wil die mp ook wel eens zien :)

Hoe is de mp trouwens doe je dan met z'n allen een campain of is het net als quake?

(dit help nl mee in beslissing kopen of zo houden :) )

• Sjah
  • Laatst online: 07:29
GR is bagger :r

Verwijderd

GR is tien keer beter als RTCW en mag van mij GOTY worden! :9

• flat
  • Niet online
Op maandag 24 december 2001 22:19 schreef DeadlyPoison het volgende:
Op dinsdag 25 december 2001 03:52 schreef Sjah het volgende:
GR is bagger :r
ga ergens anders vervelend doen zeg |:(
't gaat mij trouwens toch om de gameplay, en die is geweldig bij dit spel!

--Roy Goodman

• da_rippah
Ik heb net ff MP gespeeld, maar ik vond het een beetje tegenvallen. We speelden een map die ik nog niet gespeeld had, Embassy dacht ik...

Was wel fokking moeiluk zeg.. :o

• da_rippah
Singleplayer vinnik em wel erg gaaf.
Maar kun je niet je overige platoon-maten de opdracht geven om een bepaald poppetje neer te halen?
Enne, zie je de baddies pas op je radar als ze op je geschoten hebben oid?

want in dit screenshot zag ik de baddies heel duidelijk, maar niet op de radar!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jwam.alferdinck/ghostrecon1.jpg

Verwijderd

Ik weet niet of deze oplossing al een keer gegeven is voor mensen waarbij GR slecht draait (kheb niet alles doorgespit :z ). Bij mij loopt GR goed op 1024*768 32bit en alles hoog BEHALVE shadows want als ik de shadows hoog zet loopt alles zwaar k*t, maar als ik ze laag zet loopt alles zwaar soepel :7 met verder alles op max, dus ik zou dat ff proberen (btw P3 800@900, 256mb pc133, en een OC Pine GF2MX 64MB).

• _Stryker_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-04 11:05
Op dinsdag 25 december 2001 21:43 schreef tweakitup het volgende:
Bij mij loopt GR goed op 1024*768 32bit en alles hoog BEHALVE shadows want als ik de shadows hoog zet loopt alles zwaar k*t, maar als ik ze laag zet loopt alles zwaar soepel :7 met verder alles op max, dus ik zou dat ff proberen (btw P3 800@900, 256mb pc133, en een OC Pine GF2MX 64MB).
Ja, ik heb precies hetzelfde...
Én nog wat, als het spel een map laadt schiet ie als ie bijna klaar is naar m'n desktop. Het is dat ik nu stabiele drivers (det 23.11 :+ ) heb dus BSOD-t ie niet als ik terugschakel, maar het blijft irritant. Weet iemand hier iets op?

(ja ik heb m gekocht :) )

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

loopt perfect 1600x1200 full detail shadows medium (amd1700+, gf3, 512mb ram), maar is niet te spelen met full shadows, zelfs niet in 1024. Bugje denk ik.

• da_rippah
Ehm, ik heb ook niet echt zon monster pc (:)), maar ik vind hem toch nog soepel genoeg draaien..

640*480*32 met alles op medium (behalve shadows) welliswaar... :o

• da_rippah
Ja, ik heb precies hetzelfde...
Én nog wat, als het spel een map laadt schiet ie als ie bijna klaar is naar m'n desktop. Het is dat ik nu stabiele drivers (det32.11) heb dus BSOD-t ie niet als ik terugschakel, maar het blijft irritant. Weet iemand hier iets op?
Moet jij mij toch eens vertellen waar je die vandaan haalt :) (8>

• flat
  • Niet online
mja de engine van dit spel is gewoon slecht in schaduwen heb ik 't idee

--Roy Goodman

• da_rippah
ja, ik heb hem net even in 800*600*32 met alles hoog (except schaduwen) en hij draaide nog steeds soepel dusse...

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:52
Ik vind het eigenlijk een redelijk vaag spel, zaken zoals reloaden (van wapens), wisselen van wapens, kruipen kun je allemaal niet instellen, en met 1 magazijn rechtop door het veld lopen verhoogt mn kansen absoluut niet...

iemand een idee hoe ik al die bovenstaande dingen wel kan krijgen (net als bij operation flashpoint)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-11 17:11
Op woensdag 26 december 2001 13:43 schreef blouweKip het volgende:
Ik vind het eigenlijk een redelijk vaag spel, zaken zoals reloaden (van wapens), wisselen van wapens, kruipen kun je allemaal niet instellen, en met 1 magazijn rechtop door het veld lopen verhoogt mn kansen absoluut niet...

iemand een idee hoe ik al die bovenstaande dingen wel kan krijgen (net als bij operation flashpoint)
Reloaden=Z
Wapens wisselen=`
Kruipen=X

en dat laatste begrijp ik niet, aangezien je meestal iets van 10 magazijnen ofzo mee hebt...

Steam

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-11 23:37
Heb gisteren de demo binnengehaald en is inderdaad een phat spel! Na O-N misschien maar aanschaffen zodat we meer levels en MP kunnen spelen..
maar hoe gaat dat mp nu eigenlijk werken? ben met meerdere online en moet je een soort zelfde misie spelen (dus allemaal samen spelen) of heb je ook "live" tegenstanders??

(kan je met de demo online spelen?)

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:52
Reloaden=Z
Wapens wisselen=`
Kruipen=X
Aan X en Z hangen bij mij nu inmiddels andere dingen, mijn probleem is dan ook dat ik aan de acties "kruipen", "reloaden" en wapens wisselen geen andere knoppen kan binden omdat die opties niet in het menu staan...ik vroeg me dus af hoe ik die toch ergens aan kan binden (misschien in een config file oid)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• flat
  • Niet online
Op woensdag 26 december 2001 15:03 schreef RoelsRules het volgende:
maar hoe gaat dat mp nu eigenlijk werken? ben met meerdere online en moet je een soort zelfde misie spelen (dus allemaal samen spelen) of heb je ook "live" tegenstanders??
kan allebei
co-op een missie doen of gewoon alle vijanden neerschieten
of tegen elkaar

--Roy Goodman

Verwijderd

Ik heb hem ook sinds kort maar is wel cool spel en loopt ook best lekker op mn bak. :)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste