Verwijderd
als je gaat spelen braadkip, post het hier dan direct ff.
Verwijderd
We zien het straks wel
Verwijderd
maar knallen we weer naar de desktop dan is het gewoon: wie het eerst komt die hebben de beste plekjes.
Verwijderd
een week geleden had ik in totaal bijna 150 posts.
dankzij dit topic is mijn aantal posts nu al bijna 250.
[oftopic]
ben ff vast rebooten, hoeft dat straks niet meer
Dit is de grootste onzin die ik heb gelezen. Je hebt nl een threat indicator die ongeveer aangeeft waar de ander zit. Campen heeft dus compleet geen nut.Op donderdag 15 november 2001 15:02 schreef venoxxx het volgende:
Gost Recon deatchmatch is niks, al dat gecamp
Tegen computer is heavy ass laggy en nog saai ook... ik begrijp niet wat jullie dran vinden...
Verwijderd
mocht dit het geval zijn, dan wordt m'n ip via icq verspreid
Verwijderd
Het is weer leuk geweest
Verwijderd

Ja geloof het wel.. die rlsde ISO heb ik, die ook op isonews staat..Op donderdag 15 november 2001 21:07 schreef Braadkip het volgende:
Je hebt de wel de Final(ver 1.0.0.2)
Want dan ga ik dat ook eens ff proberen . .
ondanks de enorme lag die game toch 2e geworden met 8 kills
de game daarna volgens mij eerste met 9 kills, maar dat weet ik niet zeker meer
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
eej wat is de command om je FPS te zien? Weet je toevallig ook hoe ik mijn ping kan zien?Op donderdag 15 november 2001 21:16 schreef DarthRaider het volgende:
ondanks de wat vervelende lag toch nog wat screenies..t zijn er niet zoveel, want vanwege de lag was t wat moeilijk om t goed te timen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
open het bestand options.xml in je ghostrecon map met kladblok.Op donderdag 15 november 2001 22:19 schreef LaptopDude het volgende:
[..]
eej wat is de command om je FPS te zien? Weet je toevallig ook hoe ik mijn ping kan zien?
verander de volgende regel:
<ShowFrameRate>FALSE</ShowFrameRate>
in deze regel:
<ShowFrameRate>TRUE</ShowFrameRate>
Verwijderd
Aah beterz, thanks alot m8Op donderdag 15 november 2001 22:28 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
open het bestand options.xml in je ghostrecon map met kladblok.
verander de volgende regel:
<ShowFrameRate>FALSE</ShowFrameRate>
in deze regel:
<ShowFrameRate>TRUE</ShowFrameRate>
ich kumme eraanOp donderdag 15 november 2001 22:35 schreef gamer2001 het volgende:
ik had nog ff tijd dus ik draai ff een servertje.
breedband only.
213.51.69.34
39
Verwijderd
eerder op de avond met braadkip en nog 2 lui.
later op de avond op mijn eigen host (de trouwens perfect liep) met BLOX, homedisc, airheaded, Marx en Ik. (and no lag at all)
morgen screens.
Verwijderd
verder...weet iemand toevallig het ip van die dedicated servers van ubisoft?
Ik heb 1 potje gedaan en read theOp donderdag 15 november 2001 17:59 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Dit is de grootste onzin die ik heb gelezen. Je hebt nl een threat indicator die ongeveer aangeeft waar de ander zit. Campen heeft dus compleet geen nut.
Tegen computer is heavy ass laggy en nog saai ook... ik begrijp niet wat jullie dran vinden...
In GR single player bevalt het team-element me en dat ga ik dus eens in multi player uitproberen (ooit
Verwijderd
Het sepl speelt goed, ik heb een Voodoo3 PCI, de enige malfunction die er vermeld is dat de NightVision de textures niet laat zien. Maar het menu (main menu, team kiezen, missie kiezen enz enz) die zijn helemaal blur.
De letters van de namen in de missie als je naar ze kijkt die zijn ook helemaal blur, ik heb de demo van de officiele site.
Weet iemand wat er aan de hand is, Ik weet niet of dit al eerder langs is geweest, maar ik ga echt geen 30 pages door spitten omdit optelossen, Een beetje mens doet dat ook niet. Dus als iemand zo vriendlijk zou willen zijn om mij te kunnen vertellen wat er aan de hand is zodat ik ook van dit prachtige spel (DEMO) kan genieten zal ik uitermate blij zijn want bij dit spel raak ik zowaar nog mensen op GROTE afstanden met me machine gun
thanks
Verwijderd
ik ben er vanavond iig niet.Op vrijdag 16 november 2001 17:13 schreef LaptopDude het volgende:
Wie heeft er toevallig ff een servertje, ik wil namelijk ff GR op internet spelen
misschien dat BraadKukel nog een server draait.

Double Kill, Multi Kill, Ultra Kill, MONSTER KILL!!
Ben nu maar als Elite aan het spelen, want als Recruit was wel erg makkelijk uitspelen
Verwijderd
Verwijderd
AI schiet je al neer, voor dat je ze überhaupt een beetje goed in je vizier kan hebben!
Aan de andere kant zien ze je niet eens als je vlak voor ze ligt!
Achterwege gelaten: de weinige maps en beperkte wapen keuze!
(lees: je kan sommige wapen keuzes niet maken, primair en secundair! BV: MP5-SD+grenades)
Verwijderd
Maar dit spel komt erg dicht in de buurt van alles wat ik van een game verwacht
Lekkere gameplay, de graphics zijn dik in orde, geluid is goed...
gewoon een topgame
Verwijderd
Verwijderd
eerst maar upgraden naar een 450mhz + cpu....dan pas kun je beter beoordelen over de gameplayOp zaterdag 17 november 2001 09:56 schreef ReV3rEnD het volgende:
misschien heeft het te maken met het feit dat ik een p2 333 mghz hebmaar ook een geforce 2... maar ik vind rainbow 6 tog beter
Is het dan echt zo zwaar, lijkt mij wel mee te vallen ?, ik ga hem vandaag regelen, hopelijk kan ik iig wel op 1152/864 spelen/32 bit, anders vind ik het wel weer heel vaag..
Verwijderd
Kzit nogal krap bij de kasOp zaterdag 17 november 2001 09:59 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
eerst maar upgraden naar een 450mhz + cpu....dan pas kun je beter beoordelen over de gameplay
Verwijderd
P3 500@600, 768 ram, quadro2Pro . . 1024x768/32 . . loopt super!Op donderdag 18 oktober 2001 18:36 schreef Vos het volgende:
poehh zwaar spel qua systeem-eisen
TB 800@1000, gf2 gts op 800x600 16 bits nie echt soepel
Verwijderd
heb je mijn screenies allemaal wel gezien dan?Op zaterdag 17 november 2001 10:12 schreef Carel het volgende:
Welke engine is het eigenlijk, ik zie in dit topic wel ook vaak screenshots, maar zo mooi leek het niet, en op 16 bit zien die textures er niet zo vet uit, ik hoor van haast niemand dat ie het op 32 bit heeft gezet ?\
Is het dan echt zo zwaar, lijkt mij wel mee te vallen ?, ik ga hem vandaag regelen, hopelijk kan ik iig wel op 1152/864 spelen/32 bit, anders vind ik het wel weer heel vaag..
Verwijderd
ik denk dat ik mijn server iig na 7 uur losgooi.
paar dagen terug met 5 man zo'n beetje lag-loos gespeeld dus we kunnen het vanavond wel eens met meer proberen.
GhostBusters ONLY
anders word het te vol.
lijkt me een goed idee om password op onze servers te zetten.
JEUJ!Op zaterdag 17 november 2001 13:11 schreef gamer2001 het volgende:
vanavond weer servers open?
ik denk dat ik mijn server iig na 7 uur losgooi.
paar dagen terug met 5 man zo'n beetje lag-loos gespeeld dus we kunnen het vanavond wel eens met meer proberen.
GhostBusters ONLY
anders word het te vol.
lijkt me een goed idee om password op onze servers te zetten.
i'll be there
--Roy Goodman
Verwijderd
ff een paar screenis om te laten zien wat ik bedoel:Op vrijdag 16 november 2001 11:28 schreef Khaine het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn fucked up menu goed krijg, ik kan geen letter lezen, kheb alle details op high.
Het sepl speelt goed, ik heb een Voodoo3 PCI, de enige malfunction die er vermeld is dat de NightVision de textures niet laat zien. Maar het menu (main menu, team kiezen, missie kiezen enz enz) die zijn helemaal blur.
De letters van de namen in de missie als je naar ze kijkt die zijn ook helemaal blur, ik heb de demo van de officiele site.
Weet iemand wat er aan de hand is, Ik weet niet of dit al eerder langs is geweest, maar ik ga echt geen 30 pages door spitten omdit optelossen, Een beetje mens doet dat ook niet. Dus als iemand zo vriendlijk zou willen zijn om mij te kunnen vertellen wat er aan de hand is zodat ik ook van dit prachtige spel (DEMO) kan genieten zal ik uitermate blij zijn want bij dit spel raak ik zowaar nog mensen op GROTE afstanden met me machine gun
thanks

Is er nog een leuke server? .. heb zin nl.
HT-addict in spe
Ehm, neeOp zaterdag 17 november 2001 12:42 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
heb je mijn screenies allemaal wel gezien dan?
Ok, ik heb ze gezienOp zaterdag 17 november 2001 17:12 schreef Carel het volgende:
[..]
Ehm, nee) , welke pagina, ik zal effe zoekuh ( maar heb casema !!)
Verwijderd
Verwijderd
dus wie op tijd is heeft een plekje en ik gooi hem niet eerder los dan 7 uur.
gaat het niet met 8 man dan gooi ik hem terug naar 5.
in dat geval gooit misschien iemand anders een server los.
we beginnen iig met een potje co-operative en daarna zien we wel verder.
in de nieuwsbrief staat mijn ip en w8woord.
Verwijderd
ik maar hou doet ut nietOp zaterdag 17 november 2001 19:19 schreef WouteRF het volgende:
wie draait er NU een server..?
Verwijderd
Verwijderd
lol, nee ik ben t alleen een beetje zat zoOp zaterdag 17 november 2001 19:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
Paranoïde? Neuuh
Verwijderd
GraagOp zaterdag 17 november 2001 19:54 schreef GBU-28 het volgende:
Zal ik dan maar effe een server starten?
80.60.183.138
SenAmun
Owja, verder vat ik het wel, maar hoe raap ik wapens op van dooie gassies
kan niet meer..Op zaterdag 17 november 2001 20:14 schreef Carel het volgende:
Owja, verder vat ik het wel, maar hoe raap ik wapens op van dooie gassies?
HT-addict in spe
hoezo kan dat niet ? .. arghhOp zaterdag 17 november 2001 20:16 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
kan niet meer..
niet echt realistisch ofzo?Op zaterdag 17 november 2001 20:19 schreef Carel het volgende:
[..]
hoezo kan dat niet ? .. arghh
HT-addict in spe
Verwijderd
Schijnt dat de makers het wel overwogen hebben maar het uiteindelijk niet gedaan hebben om dat het erg veel werk schijnt te zijn en ze eraan twijfelden of het wel veel gebruikt zal gaan worden.... Het had op zich wel een leuke optie in het spel geweest...
Maar om eerlijk te zijn kan ik niet echt zeggen dat ik het mis
Erg veel werk lijkt mij zeeer onwaarschijnlijk...Op zaterdag 17 november 2001 20:41 schreef Headbanger het volgende:
tja het kan echt niet meer...
Schijnt dat de makers het wel overwogen hebben maar het uiteindelijk niet gedaan hebben om dat het erg veel werk schijnt te zijn en ze eraan twijfelden of het wel veel gebruikt zal gaan worden.... Het had op zich wel een leuke optie in het spel geweest...
Maar om eerlijk te zijn kan ik niet echt zeggen dat ik het mis
okee, 't is waarschijnlijk niet veel werk neeOp zaterdag 17 november 2001 20:54 schreef JeanLucPicard het volgende:
Erg veel werk lijkt mij zeeer onwaarschijnlijk...
en ook niet echt realistisch dat 't niet kan, maar al die mensen die wapens oprapen van dode tegenstanders is ook niet realistisch hoor, in een echte oorlog gebeurt dat ook niet, tenzij je eigen wapen kapot is of echt al je kogels zijn op
maarja, wat mij betreft mogen ze in de eerstvolgende patch dit wel mogelijk maken hoor, net zoals het los kunnen kiezen van de wapens, en niet bepaalde sets
--Roy Goodman
Verwijderd
was weer cewl.
ik heb ook gespeeld tegen mensen met minder snel internet.
en nu ga ik iets doen wat ik haast nooit doe. [roffel]
ik ga iets toegeven.
het liep vrijwel lag-loos
ik snap er niks meer van.
en die JPL liep me gewoon lag-loos voorbij en ik kon hem fraggen zonder dat hij weg warpte, en blijkbaar kon hij mij ook raken
want ik ging een paar keer dood door zijn kogels.
Verwijderd
Je kunt em niet kopenOp zondag 18 november 2001 00:19 schreef Bramiozo het volgende:
Waar kan ik hem nu al kopen dan?
alvast bedankt.]
Verwijderd
je kan hem al wel kopen hoor.Op zondag 18 november 2001 00:19 schreef Bramiozo het volgende:
Waar kan ik hem nu al kopen dan?
alvast bedankt.]
dan moet je alleen ook effe een vliegticket USA kopen
Verwijderd
ik wil liever deze topic niet dicht laten gaan doordat er een warez link is gepost.Op zondag 18 november 2001 00:22 schreef Bramiozo het volgende:
op die fiets,
welk fxp-board dan wel niet? (if you catch my drift)
dus probeer me icq is een keer. (nu toevallig net niet geinstalleerd)
Verwijderd
Door het bosje:
Kan het bijna niet laten:
Ga daar maar liggen Flat:
SenAmun
Verwijderd
mooie screens.Op zondag 18 november 2001 01:22 schreef GBU-28 het volgende:
Een paar screenies:
Door het bosje:
[afbeelding]
Kan het bijna niet laten:
[afbeelding]
Ga daar maar liggen Flat:
[afbeelding]
SenAmun
vooral de bovenste, want daar staat op dat ik iemand had gekilled.
Verwijderd
Ik draai het op een p3 1 Ghz 384 Mb ram en een V5 5500 en ik heb geen problemen....
vooral in the docks, iedereen had ongeveer evenveel kills, zo rond de 25
--Roy Goodman
Op zondag 18 november 2001 12:07 schreef Flat© het volgende:
hehe ja lekker gespeeld gisteravond
vooral in the docks, iedereen had ongeveer evenveel kills, zo rond de 25
En van een potje daarvoor
Ik ben [NN}Player trouwens
en wie is 'a rifleman'?Op zondag 18 november 2001 12:28 schreef JeanLucPicard het volgende:
[afbeelding]
Ik ben [NN}Player trouwens.
want die heb ik wel een paar keer afgemaakt, mja die telden zeker niet...
--Roy Goodman
Verwijderd
Jij bent wel goed in het plaatsen van achterlijke opmerkingen zeg JLPOp zaterdag 17 november 2001 19:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
Paranoïde? Neuuh
Joh, ik ga niet eens vragen waarom je zulke stomme dingen bedenkt, en daar komt bij dat mijn server de hele avond en nacht 'dedicated' heeft gedraaid, en wel zonder wachtwoord.
Zelfs JIJ had er opgemogen, mja . . zó bijdehand ben je dan net weer niet.
Ik ben jou opmerkingen zat, en ik begrijp ze ook niet.
Dus ga achter de PC van je grote broer vandaan en ga weer verder met je Lego en je kleurplaten.
Of alleen op het eind ?
Verwijderd
Moet ik maar weer server draaien: 80.60.183.138
SenAmun
[18:46] <Braadkip> Is goed
braadkip's server dus: gr.sytes.net
--Roy Goodman
Verwijderd
Alleen ik kreeg zaterdag toch echt de mededeling dat ik niet t goeie wachtwoord had om te joinen hoorOp zondag 18 november 2001 14:20 schreef Braadkip het volgende:
[..]
en daar komt bij dat mijn server de hele avond en nacht 'dedicated' heeft gedraaid, en wel zonder wachtwoord.
Op zondag 18 november 2001 14:20 schreef Braadkip het volgende:
[..]
Jij bent wel goed in het plaatsen van achterlijke opmerkingen zeg JLP![]()
Joh, ik ga niet eens vragen waarom je zulke stomme dingen bedenkt, en daar komt bij dat mijn server de hele avond en nacht 'dedicated' heeft gedraaid, en wel zonder wachtwoord.
Zelfs JIJ had er opgemogen, mja . . zó bijdehand ben je dan net weer niet.
Ik ben jou opmerkingen zat, en ik begrijp ze ook niet.
Dus ga achter de PC van je grote broer vandaan en ga weer verder met je Lego en je kleurplaten.
Ennuh... het mag dan wel dedicated zijn, maar als hij leeg is schiet het niet op
En dat paranoïde zijn: Airhead zei dat er een paswoord op stond en dat hij dat wel heeeel toevallig vond...
Ik snap niet waar je het nou over hebt... btw.. ik heb geen grote broer
En daaar weer naast, ik spel meer spellen als Ghost Recon. En daaaar weer naast, zelfs IK slaap wel eens. En wat bedoel je met ZELFS jij? Ga je me booten van je server ofzo?