Jep, ik zag je edit al, na m'n replyOp maandag 12 november 2001 23:22 schreef Braadkip het volgende:
Read the above
Verwijderd
LOL, echt wel heOp maandag 12 november 2001 23:25 schreef Braadkip het volgende:
AirHead: Zitten wij ff langs elkaar heen te typen zeg
okee alle mensen die toch online willen spelen maar de full nog niet hebben kunnen inloggen op: 213.10.218.218
39
Verwijderd
haha lol.
heb ik de full word er alleen nog maar een niet full game gedraaid
.
ik ben nog aan het installeren (nog meer vertraging dus)
is het probleem van dat je alleen op 16 bits kan nu ook weg?
heb ik de full word er alleen nog maar een niet full game gedraaid
ik ben nog aan het installeren (nog meer vertraging dus)
is het probleem van dat je alleen op 16 bits kan nu ook weg?
aangezien irc.tweakers.net het weer doet, stel ik voor om naar #ghostrecon te komen om daar het een en ander af te spreken voor een battle.
39
irc.tweakers.netOp dinsdag 13 november 2001 00:01 schreef gamer2001 het volgende:
waar moet ik zitten?
irc servers enzo?
ik zit nu wel op een ghost recon channel maar niet die van tweakers geloof ik
#ghostrecon
Irc.tweakers.net staat niet standaard in die irc server lijst, dus die zul je eerst moeten adden.
39
okee,Op dinsdag 13 november 2001 00:11 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
ja maar dat lukt me niet.
iets meet details graag.
je hebt mirc voor je, gewoon kaal en geen vensters open.
klik op het 2e icoontje (met dat mapje en die hamer).
Dan zie je rechts van dat venster het volgende staan:
Add
Edit
Delete
Sort
etc etc
Blaat ik zie al dat je het hebt gevonden
39
hehe vanavond ben ik ook weer van de partij hoor
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
hmm ik zou wel willen, maar zit hier op school...Op dinsdag 13 november 2001 08:46 schreef kyle_2000 het volgende:
iemand die wakker is en wil hosten
wel stom dat GR niet de mogelijkheid heeft om een dedicated server te draaien, anders zou continue hosting geen probleem zijn, vooral als er een linux (desnoods server-only) versie zou zijn
maarja, voor zover ik weet is dat helaas niet
--Roy Goodman
Verwijderd
?? Volgens de officiële site moet je dedicated kunnen draaien met iig final.
Ik draai zo wel een servertje....zorg iig dat je m'n ICQ # hebt e.d.!
Ik draai zo wel een servertje....zorg iig dat je m'n ICQ # hebt e.d.!
Verwijderd
ik ga vanavond wel even kijken of ik een dedicated server kan opzetten hehe.
Als het goed is moet dat met de final wel kunnen.
greetz
greetz
ja klopt, je moet gewoon opstarten met de parameter -autoserveOp dinsdag 13 november 2001 12:43 schreef katana25 het volgende:
ik ga vanavond wel even kijken of ik een dedicated server kan opzetten hehe.
greetz
ofzoiets... net even getest en werkt goed (alleen damn! ik kan niet hosten ivm mijn router)
--Roy Goodman
Verwijderd
Die servers bij UBI zijn i.i.g geen drol waard 
B.v je gaat met 9 man co-op doen, het spel start, en iedereen rent als dolle honden op het doel af, wordt 30x afgeknald waardoor zij de vijand lokaliseren en vervolgens bekogelen met handgranaten.
Ik heb er wel om gelachen maar de gameplay is een stuk minder dan wanneer we onder elkaar een servertje starten
B.v je gaat met 9 man co-op doen, het spel start, en iedereen rent als dolle honden op het doel af, wordt 30x afgeknald waardoor zij de vijand lokaliseren en vervolgens bekogelen met handgranaten.
Ik heb er wel om gelachen maar de gameplay is een stuk minder dan wanneer we onder elkaar een servertje starten
Verwijderd
Waarom wordt er weer nou via dat irri irc afgesproken en dingen besproken
Is er zo'n prachtig forum als GoT en dan gaan ze op dat primitieve irc verder
Verwijderd
Toch maar effe op de full wachten. Al die versies en die crashes steeds wordt ik gek van.
SenAmun
SenAmun
Verwijderd
dat zijn newbies en mensen die het spel net hebben. zich ff leuk uitleven, vervolgens bepalen of ze t leuk vinden of niet en 9/10 keer daarna volgens normale maatstaven gaan spelen.Op dinsdag 13 november 2001 18:03 schreef Braadkip het volgende:
Die servers bij UBI zijn i.i.g geen drol waard
Verwijderd
Op dinsdag 13 november 2001 18:30 schreef Braadkip het volgende:
Airheads, meestal ga ik voor niets kijken en ben ik de enige in the room
Verwijderd
hier nog een paar screens van vandaag
Airhead wat kijk je me eng aan

hieronder ben ik zojuist ge-teamkilled door airhead omdat ik gewond was en omdat hij vond dat ik daardoor te sloom liep. (lees chatteksten)
doordat ik zo snel op f4 drukte is deze screen gemaakt nog voor ik de grond raakte

hieronder ben ik zojuist ge-teamkilled door airhead omdat ik gewond was en omdat hij vond dat ik daardoor te sloom liep. (lees chatteksten)
doordat ik zo snel op f4 drukte is deze screen gemaakt nog voor ik de grond raakte
Verwijderd
hehehe, ja teammates killen ben ik goed inOp dinsdag 13 november 2001 23:47 schreef gamer2001 het volgende:
hier nog een paar screens van vandaag
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben zo aardig om ze af en toe al te killen VOORDAT ze gewond raken en langzaam lopen. Wat een service he?
En ik had weinig slaap gehad, vandaar dat ik zo eng kijk, Gamer2001, en ik had m'n dag (week/maand/jaar) niet
Vanmiddag/vanavond kan ik ook weer meedoen met de retail servers
39
Verwijderd
Zou graag weer meedoen maar wacht ff op de full. Dat crashen is echt niks. Is die full stabieler?
Op woensdag 14 november 2001 10:16 schreef Homedisc het volgende:
Vanmiddag/vanavond kan ik ook weer meedoen met de retail servers
LOL ja ik moet ook afleren om op alles wat beweegt te schieten.Op woensdag 14 november 2001 10:11 schreef AirHead het volgende:
[..]
hehehe, ja teammates killen ben ik goed in
gemiddeld aantal teamkills door mij is al gedaald van 5 naar 1, dus 't komt wel goed met mij
--Roy Goodman
Verwijderd
If it moves shoot it!
If it moves too slow definately shoot it!
If it moves too slow definately shoot it!
Op woensdag 14 november 2001 10:28 schreef Flat© het volgende:
[..]
LOL ja ik moet ook afleren om op alles wat beweegt te schieten.
gemiddeld aantal teamkills door mij is al gedaald van 5 naar 1, dus 't komt wel goed met mij
Verwijderd
ik heb geen tijd.
ik zit op school in het OLC.
en om daar nou nog ff dat hele spel te downen?!?!
maar vanavond ben ik weer van de partij.
en over teamkills
die maak ik ook af en toe
gisteren nog,
donker nightvision, ik zie iemand neem hem vol onder vuur.
taking friendly fire.
ik rag door want ik weet niet dat hem om mij ging
staat er opeens gamer2001 has eliminated braadkip
ik zit op school in het OLC.
en om daar nou nog ff dat hele spel te downen?!?!
maar vanavond ben ik weer van de partij.
en over teamkills
die maak ik ook af en toe
gisteren nog,
donker nightvision, ik zie iemand neem hem vol onder vuur.
taking friendly fire.
ik rag door want ik weet niet dat hem om mij ging
staat er opeens gamer2001 has eliminated braadkip
Verwijderd
Mwah, geeft niet hoor . .
Alleen moet ik dan weer een pleurus eind lopen
Ik heb wel eens dat ik alleen aan het sluipen ben, en wanneer ik mij omdraai zie ik soms dat er plotseling iemand vlak achter mij staat.
Schrik! , knal , val en ja hoor, daar ligt weer een team8
Ik heb wel eens dat ik alleen aan het sluipen ben, en wanneer ik mij omdraai zie ik soms dat er plotseling iemand vlak achter mij staat.
hehe LOL ja ik herken datOp woensdag 14 november 2001 11:14 schreef Braadkip het volgende:
Mwah, geeft niet hoor . .
of ik gooi een granaat een huisje in omdat ik daar iemand binnen zie staan, blijkt 't een teammaat te zijn
--Roy Goodman
Verwijderd
[..]
hehe LOL ja ik herken dat
of ik gooi een granaat een huisje in omdat ik daar iemand binnen zie staan, blijkt 't een teammaat te zijn
[/quote]
Uitkijken hoor, want daar heeft Braadkip ook weleens last
Ow je had het zelf ook al door zie ik
hehe LOL ja ik herken dat
[/quote]
Uitkijken hoor, want daar heeft Braadkip ook weleens last
Ow je had het zelf ook al door zie ik
Verwijderd
Haha, maar ik zeg er tegenwoordig wel netjes 'NADE!!!' bij.
Dus als je 'NADE!' hoort (leest
) en je hoort kort daarop 'kloink!', dan ben ik langs geweest en heb je nog 3 seconden te leven
Dus als je 'NADE!' hoort (leest
Verwijderd
ja dat zag ik gisteren in zo'n huisje 
ik zij clear.
jij zecht nade.
opeens KABOEM... LOL
maaruhhh ik moet zeggen in dat moeras level als je een granaat in het water pleurt, dat zier er mooi uit man!!!
ik zal er vanavond ff een screen van maken.
maar ik ga GOT verlaten want mijn leraar begint te zeuren dat ik door moet gaan met mijn opdrachten
LOL
ik zij clear.
jij zecht nade.
opeens KABOEM... LOL
maaruhhh ik moet zeggen in dat moeras level als je een granaat in het water pleurt, dat zier er mooi uit man!!!
ik zal er vanavond ff een screen van maken.
maar ik ga GOT verlaten want mijn leraar begint te zeuren dat ik door moet gaan met mijn opdrachten
LOL
ik zat net ff on-line te spelen en toen sprong ik elke x van de ene plek naar de andere
wat is dat? echt vaag
Verwijderd
Dat heet volgens mij nou lagOp woensdag 14 november 2001 14:20 schreef kRyPtO het volgende:
ik zat net ff on-line te spelen en toen sprong ik elke x van de ene plek naar de anderewat is dat? echt vaag
vet kut man zit ik het water sta ik in 1x op de kant, wel 1 voordeel ze raken me nie zo snel 
maar eerst sprong ik gewoon naar een hele andere kant van de map
maar eerst sprong ik gewoon naar een hele andere kant van de map
Verwijderd
Ben er weer hoor spelen maar.
SenAmun
SenAmun
Op woensdag 14 november 2001 17:11 schreef Braadkip het volgende:
gr.sytes.net
Ik zoek nog steed die éne Rus . .
Uit, zelfs... nou loopt hij wel, maar hij zieter minder uit als in de beta.Op woensdag 14 november 2001 18:44 schreef Headbanger het volgende:
Shadows wel op Low gezet?
Verwijderd
Het vreemde is dat ik hem nu ook niet op 1600x1200 draai omdat hij dan een beetje stottert...
In de beta kon dat wel...
In de beta kon dat wel...
Verwijderd
Ben effe die nieuwste aan het downloaden. Server draaien heb dan effe geen zin ivm de lag enzo.
SenAmun
SenAmun
Verwijderd
Dat probleem had ik ook, tot ik de Detonators 22.80 installde (draaide eerst asus 21.81)... Ik weet niet of jij die al installed heb staanOp woensdag 14 november 2001 18:37 schreef JeanLucPicard het volgende:
Somehow heb ik met de nieuwe versie veeel lagere FPS.
Jap, hebbik al.
Oh en braadkip, ik weet niet wat je met de server hebt gedaan, maar ik vlieg er al uit voor ik erin ben.
Oh en braadkip, ik weet niet wat je met de server hebt gedaan, maar ik vlieg er al uit voor ik erin ben.
Verwijderd
Draai ook weer op 80.60.183.138 Nu met laatste versie
SenAmun
SenAmun
Op woensdag 14 november 2001 19:39 schreef JeanLucPicard het volgende:
Jap, hebbik al.
Verwijderd
Man, wat hebben wij weer gelachen vannavond 
Gamer, Airhead . . Thx, kheb in een deuk gelegen
Verwijderd
lol.Op woensdag 14 november 2001 23:42 schreef Braadkip het volgende:
Man, wat hebben wij weer gelachen vannavond
en als ik straks screens heb geplaatst snapt iedereen waarom.
**TIP**
het heeft met team killen te maken
en hoelaat begint die dag?Op woensdag 14 november 2001 23:56 schreef Braadkip het volgende:
gr.sytes.net
is i.i.g weer gestopt voor vandaag.
Morgen weer een dag . .
39
Ghost Recon roels! Echt zo'n mooi spel.. Ik zou'm bijna kopen
Verwijderd
Die full draait wel stabieler al had Braadkip wel een lag zeg. Ging lopen. En toen werd er voor me gelopen. Stond recht voor z'on rebel en hij zag me niet eens. Ze gingen dus ook niet dood. Ik dus wel natuurlijk.
Iemand anders last gehad?
SenAmun
SenAmun
mja is irritant hè?Op donderdag 15 november 2001 09:07 schreef GBU-28 het volgende:
Die full draait wel stabieler al had Braadkip wel een lag zeg. Ging lopen. En toen werd er voor me gelopen. Stond recht voor z'on rebel en hij zag me niet eens. Ze gingen dus ook niet dood. Ik dus wel natuurlijk.
SenAmun
--Roy Goodman
Verwijderd
Ik snap het ook niet, met Gamer, Airhaid en nog een paar heb ik geen lag.
Vraagje aan Airhead, Gamer, Flat, Bloxie en JPL: hebben jullie je verbinding geoptimaliseerd in de registery ??
Wie wel en wie niet ?
Vraagje aan Airhead, Gamer, Flat, Bloxie en JPL: hebben jullie je verbinding geoptimaliseerd in de registery ??
Wie wel en wie niet ?
ehm nee... maar scheelt dat echt zoveel dan? anders ga ik 't nu meteen veranderen hoor! (nouja, nadat iemand me heeft verteld wat er precies waarin verandert moet worden dan)Op donderdag 15 november 2001 13:08 schreef Braadkip het volgende:
DefaultRecieveWindows setting . .
MaxConnectionsPerServer setting ed . .
--Roy Goodman
Verwijderd
Neejuh!Op donderdag 15 november 2001 13:20 schreef Flat© het volgende:
[..]
ehm nee... maar scheelt dat echt zoveel dan? anders ga ik 't nu meteen veranderen hoor! (nouja, nadat iemand me heeft verteld wat er precies waarin verandert moet worden dan)
Niet doen plz, ik probeer alleen uit te zoeken waarom de ene speler lagged en de ander niet.
BTW, XP settings zijn standaard goed genoeg . . niets aan doen dus
Verwijderd
vanavond ook wel hé?
ik heb wel zin in een paar coole potjes ik zit alleen nu op school
vanaf half 5 ben ik thuis ongeveer.
tot dan!
ik heb wel zin in een paar coole potjes ik zit alleen nu op school
vanaf half 5 ben ik thuis ongeveer.
tot dan!