Misschien wel leuk om te weten: Ghost Recon pre-order voor 85 gulden bij DynaByte.
Misschien ook bij CD-express
Misschien ook bij CD-express
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 08 november 2001 17:10 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
En wederom, dit is ook een directX fout.
Beetje exccessive force, maar het werkt welOp donderdag 08 november 2001 18:27 schreef GBU-28 het volgende:
Windows erover heen gooien. Dat werkt meestal als je shit hebt met DX en je komt er niet meer uit.
[..]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Punt is dat dat niet meer kan omdat het spel niet meer start.Op donderdag 08 november 2001 19:07 schreef CommDante het volgende:
Ohh..ja ..zoiets heb ik ook gehad..moet je je z-buffer ook op 16 zetten..dan doet 'ie het wel!
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Dan moet er wel iemand hostenOp donderdag 08 november 2001 20:06 schreef SYCooo het volgende:
count me in!
ps..nieuw ICQ nr : 137985140
Verwijderd
Hoe meer hoe beter, lijkt meOp donderdag 08 november 2001 21:13 schreef JeanLucPicard het volgende:
Kennen jullie voortaan het IP hier posten zodat er meer mensen mee kunnen doen?
Och... via icq kom je er ook achter... dus tmaakt niet echt uit of je het hier zet of niet, als je het ip wil weten, weet je hem echt wel hoor...Op donderdag 08 november 2001 21:18 schreef AirHead het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter, lijkt meMaar:
Sycooo had gehost en z'n ICQ nr neergezet. t lijkt me geen verstandig ID om je IP zo ff open en bloot neer te zetten. Stuur dan de "host" ff een ICQ berichtje joh ?
Dan geeft diegene die host via ICQ weer t betreffende IP.Deed ie bij mij ook, dus
Verwijderd
Is waar, maar toch IETS minder "public"Op donderdag 08 november 2001 21:38 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Och... via icq kom je er ook achter... dus tmaakt niet echt uit of je het hier zet of niet, als je het ip wil weten, weet je hem echt wel hoor...
Verwijderd
Verwijderd
je hebt geen icq. Hoe bereiken we je dan?Op donderdag 08 november 2001 22:21 schreef Braadkip het volgende:
Ik wil ook wel
Moet je wel reagerenOp donderdag 08 november 2001 22:35 schreef CommDante het volgende:
Ik ben zo server...ip te verkrijgen op standaard manier!
Als je niet weet hoe dat moet ga je maar de demo versie spelen
Verwijderd
Verwijderd
Op donderdag 08 november 2001 22:40 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Moet je wel reageren
Verwijderd
hehe zoiets heeft volgens mij multiplayen met een ping van 400+Op donderdag 08 november 2001 23:15 schreef JeanLucPicard het volgende:
Mjah... ik stond alleen stil op mijn pc... of ik werd neergeknald door the invisible man.
Verwijderd
Verwijderd
Jullie spawnde op goede plekken en ik lagde, das allesOp vrijdag 09 november 2001 00:47 schreef CommDante het volgende:
AirHead en ik roelde gewoon zwaar en het leek alsof Jean en Kyle moeite hadden de trekker te vinden....maar het bleek ons te zijn
Was weer een zwaar relaxed potje GR voor het slapen gaan!!
Verwijderd
wat bedoel je daar meeOp donderdag 08 november 2001 23:14 schreef kyle_2000 het volgende:
toch wel leuk
3 potjes spelen van pak en beet 45 seconden
Verwijderd
Jean Luc Picard is gestopt. maar heb jij nog zin? Je was opeens weg????Op vrijdag 09 november 2001 01:06 schreef kyle_2000 het volgende:
ik het al afgelopen?
Verwijderd
goedOp vrijdag 09 november 2001 01:07 schreef AirHead het volgende:
[..]
Hoe was de ping trouwens??
Verwijderd
OKOp vrijdag 09 november 2001 01:09 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
goed
ga maar weer hosten
gaan we coop spelen
Verwijderd
En nou lukt t weer nietOp vrijdag 09 november 2001 00:47 schreef CommDante het volgende:
En uiteraard 's avonds nog ff een battle report.
Met coop was er niet zo veel te melden behalve dat we in het begin veel last van crashes hadden.
Als laatste hadden we (een wat doelloos) 'hold the base' missie gedaan. Ik met AirHead en JeanLucPicard met Kyle_2000!
AirHead en ik roelde gewoon zwaar en het leek alsof Jean en Kyle moeite hadden de trekker te vinden....maar het bleek ons te zijn
-
Was weer een zwaar relaxed potje GR voor het slapen gaan!!
blup
Even een update:Op donderdag 08 november 2001 12:17 schreef xiphoid het volgende:
[..]
Hij is niet uit.
Er is een beta ge-released, maar die is niet legaal.
On-topic, screens zien er super vet uit. Dit is zeker wel de moeite waard om te kopen.
http://mrfloris.com
Verwijderd
je moet dan ff de campaign helemaal beeindigen en weer je quicksave ladenOp vrijdag 09 november 2001 12:20 schreef Werkeend het volgende:
hehe eindelijk werkt het bij mijben lekker bezig in missie 2 flink aan het quicksaven.... gaak dood en wacht te lang met op f7 meppen... daarna konk geen load kiezen ofzo en dacht laak maar ff opnieuw de missie starten quickload ik dan wel... maar wat blijkt STOM KUT SPEL DOET EEN QUICKSAVE AAN HET BEGIN VAN DE MISSIE!$)@*!@!$)*!@)$* kank gvd helmeaal opnieuw beginnen! en ik had gvd al 1 objective gedaan zonder ook maar iemand af te knallen!!! i hate this
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem al een aantal weken draaien. Niks aan de hand! Zeker een belgenmopOp vrijdag 09 november 2001 12:36 schreef gamer2001 het volgende:
nou ik ga ff ghost recon opnieuw uitpakken en dan met dat 16 bits gedoe proberen.
werkt het dan niet, dan pleur ik windows er opnieuw op.
trouwens, ik weet niet of jullie de kickstart van spelletjesgarnaal al hebben gezien op: http://www.spelletjesgarnaal.be/
maar ze hebben het erover dat er een beveileging op de beta zit zodat na enkele dagen spelen je hard disk word geformateert.
is dit waar
"Choose life"
zouden de makers van Ghost Recon niet eens durven! zullen ze meteen een miljoenenclaim tegen krijgen (in de VS dan he)Op vrijdag 09 november 2001 12:36 schreef gamer2001 het volgende:
nou ik ga ff ghost recon opnieuw uitpakken en dan met dat 16 bits gedoe proberen.
werkt het dan niet, dan pleur ik windows er opnieuw op.
trouwens, ik weet niet of jullie de kickstart van spelletjesgarnaal al hebben gezien op: http://www.spelletjesgarnaal.be/
maar ze hebben het erover dat er een beveileging op de beta zit zodat na enkele dagen spelen je hard disk word geformateert.
is dit waar

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
IddOp vrijdag 09 november 2001 13:01 schreef RaDKiLL het volgende:
ROFLMAO! Sommige mensen kun je nog een drol op een stokkie verkopen!!! [afbeelding]
(Amsterdamse uitdrukking en no flame intended!!!).
Verwijderd
Dat is dus wel illegaalOp vrijdag 09 november 2001 15:33 schreef XTracer het volgende:
Er is een final (unnuked) versie van Ghost Recon gereleased,ik ga die es effe uit proberen....
Verwijderd
gewoon in je Ghost Recon directory bozoooOp vrijdag 09 november 2001 15:41 schreef xiphoid het volgende:
[..]
Dat is dus wel illegaalMaar wel flex. (het is een PRE)
Weet iemand trouwens waar ik de screenshots terug kan vinden op de HD ? ik druk me suf op f4, maar zie ze nergens terug(eventueel *.jpg of tiff ofzo? dan zoek ik mijn hd's wel af)
VooruitOp vrijdag 09 november 2001 16:23 schreef cgvandijk het volgende:
Ben een beetje luie gamer
Kan iemand me de namen van de missie geven zoals ze vermeld worden in de 'Unlocked missions" file in de gr-directory. Dan hoef ik ze nie allemaal uit te spelen. Wordt een beetje gek van level twee in het donker en wil graag even meer missies zien.
Maar ut is wel een kickuh spel zeg!!!
Verwijderd
ah joh...missie 2 is op recruit een makkie en op elite is ie ook goed te doenOp vrijdag 09 november 2001 16:23 schreef cgvandijk het volgende:
Ben een beetje luie gamer
Kan iemand me de namen van de missie geven zoals ze vermeld worden in de 'Unlocked missions" file in de gr-directory. Dan hoef ik ze nie allemaal uit te spelen. Wordt een beetje gek van level twee in het donker en wil graag even meer missies zien.
Maar ut is wel een kickuh spel zeg!!!
Nou! Daar had ik al gekeken, dan werkt f4 niet ?Op vrijdag 09 november 2001 16:28 schreef SYCooo het volgende:
[..]
gewoon in je Ghost Recon directory bozooo
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
KookOp vrijdag 09 november 2001 19:30 schreef AirHead het volgende:
Ik ben iig online
gaat die server nog up vanavond? zou wel tof wezen, ik heb alleen de demo. ik kon de full wel downen, maar werd verwijdert bij 60% ofzo. toen had ik geen zin meer om te zoeken.Op vrijdag 09 november 2001 13:31 schreef Headbanger het volgende:
IP: 212.204.251.41
Port: 2346
Spelers: 35
100 Mbit dedicated server
Verwijderd
Ik (we, denk ik) hebben de full........Op vrijdag 09 november 2001 20:50 schreef Mister_X het volgende:
bij voorbaat de DEMO please dan kan ik ook spielen.
Een PRE een dag na de release? Dacht het niet, is gewone release, maar werkt wel!Op vrijdag 09 november 2001 15:41 schreef xiphoid het volgende:
[..]
Dat is dus wel illegaalMaar wel flex. (het is een PRE)
Weet iemand trouwens waar ik de screenshots terug kan vinden op de HD ? ik druk me suf op f4, maar zie ze nergens terug(eventueel *.jpg of tiff ofzo? dan zoek ik mijn hd's wel af)
bij wie moet ik wezen om even de l.c.ti. voor de f.ll icq me diegene...Op vrijdag 09 november 2001 20:57 schreef AirHead het volgende:
[..]
Ik (we, denk ik) hebben de full........
39
Verwijderd
jep, wel moeilijk ook hoor, teringOp zaterdag 10 november 2001 00:42 schreef JeanLucPicard het volgende:
Wow vanavond wassie tofbeetje deathmatchen @ docks
Verwijderd
As in the final winkel versie is geleaked of hij ligt in de schappen?hij is "uit".
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Verwijderd
Nee het is zekers niet moeilijk, athans niet moeilijker dan het spel zelfOp zaterdag 10 november 2001 23:10 schreef WouteRF het volgende:
Lijkt me eigenlijk best moeilijk ghost recon online..
39
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq