Toon posts:

Het "welke console staat strax bij jou" topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 486 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op zaterdag 20 oktober 2001 20:12 schreef Qorne het volgende:
Ik heb NU een

PS2 :9
GBA :9
GBC :)
CDI-speller :r :P

en een PC he :)
En ik heb een PS ONE ( De allereerste, en nog steeds kewl)

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

ick wil een gamecube :P :P al is het alleen maar om mario kart super circuit op 'n groot scherm te spelen :D :D en voor zelda natuurlijk, al denk ik dat ik wel ff een PS2 ga huren voor de FF serie, of kwam die ook al naar de cube ? :S

Verwijderd

Ik zou over 8 jaar weleens de nieuwe consoles willen zien, dan sta je echt te kwijlen denk ik... 8 jaar geleden.. toen vond ik de graphics van een SNES geweldig, nou dus ook niet meer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 oktober 2001 20:42 schreef Peppers4ever het volgende:
Ik zou over 8 jaar weleens de nieuwe consoles willen zien, dan sta je echt te kwijlen denk ik... 8 jaar geleden.. toen vond ik de graphics van een SNES geweldig, nou dus ook niet meer :)
Je kunt je er nix bij voorstellen denk ik, ik had 8 jaar geleden ook nooit kunnen bedenken dat de graphics er tegenwoordig zo gaaf/mooi uitzien :9~
Dat zullen wel machines zijn met een standaard VR helm en de 100voudige cappaciteit van de huidige machines.
...who will know.. :P

Verwijderd

Topicstarter
Is het trouwens ook mogelijk om met zo'n GBA => NGC kabel, GBA-games te spelen op je tvscherm?

Dat zou wel :9~ zijn :)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:18
Op zondag 21 oktober 2001 20:42 schreef Peppers4ever het volgende:
Tja het gaat hard en dan maar bedenken dat ik al 8 jaar een gameboy heb en nog steeds wel ff een potje marioland speel :P. En ook wordt de SNES zo af en toe uit de kast gehaald :).
Maar goed graphics is een punt maar speelplezier is toch net iets belangrijker IMHO. Check anders eens ff Civilisation III, nog steeds zelfe soort look an de eerdere versies.

Verwijderd

Dit heb ik momenteel staan:

-gba
-game boy color
-snes
-nes
-n64
-psx
-master system II 2x
-mega-drive
-msx II

Dus hopelijk is die game cube niet al te groot ;)

Verwijderd

Xbox is brak man.. :r

Verwijderd

Zo weer een super-intelligente opmerking, gemaakt door iemand die naar de toekomst is gereisd om de x-box te testen...

In andere woorden: onzin om te zeggen dat de x-box brak is omdat dat apparaat nog niet uit is!!! Je kan er onmogelijk al op gespeeld hebben en aan de screens kun je echt niet zien of de games goed zijn of niet!

BTW ik heb een PS2 :)

Verwijderd

Op maandag 22 oktober 2001 17:22 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Zo weer een super-intelligente opmerking, gemaakt door iemand die naar de toekomst is gereisd om de x-box te testen...

In andere woorden: onzin om te zeggen dat de x-box brak is omdat dat apparaat nog niet uit is!!! Je kan er onmogelijk al op gespeeld hebben en aan de screens kun je echt niet zien of de games goed zijn of niet!

BTW ik heb een PS2 :)
Ik heb er anders wel al op gespeeld...Unreal Championship. Zag er goed uit...maar goed, vind het wel een typisch PC spel.

Verwijderd

Topicstarter
update:
De Euro prijs voor de Xbox ligt op 409, in plaats van de eerder genoemde 479. Het gaat hier om de console met één controller. De prijs in guldens is nu fl. 899,- geworden.

De GameCube is nog een stukje goedkoper, namelijk fl. 599,- ( 271,81).
bron

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op vrijdag 19 oktober 2001 11:12 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
BLABLA..

Op dit moment heb ik een lijst van een lokale backup ps2 seller en die heeft voor 30 piek backups te koop, alleen dat zijn dus alleen de ps2 games op cdrom.

blabla...
Betaal je nu echt 30,- piek voor copies, met 1 woord zoek iemand anders 30,- is te duur. Ik ken zoveel mensen die ps2 spellen verkopen de goedkoopste van hen verkoopt het voor 8,50.
Wat ik nog steeds te duur vind aangezien je het gewoon ook gratiz kan downloaden.>:)

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 13:57 schreef BOMBER het volgende:

[..]

Betaal je nu echt 30,- piek voor copies, met 1 woord zoek iemand anders 30,- is te duur. Ik ken zoveel mensen die ps2 spellen verkopen de goedkoopste van hen verkoopt het voor 8,50.
Wat ik nog steeds te duur vind aangezien je het gewoon ook gratiz kan downloaden.>:)
Fl 8,50 is te duur voor een PS2 spel? Of is te duur voor een kopie?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Te duur kopie :)

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 16:26 schreef BOMBER het volgende:
Te duur kopie :)
Leek me al..een orgineel is dus wel meer waard dan een kopie? Das weer positief...

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 16:40 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Leek me al..een orgineel is dus wel meer waard dan een kopie? Das weer positief...
8,50 voor een cd kopie?! DAT is duur! Tegenwoordig ken ik niemand meer die een prijs boven de 5 piek vraagt, vaak is het alleen nog maar de prijs van de cd...

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op maandag 22 oktober 2001 15:52 schreef pixelpartners.nl het volgende:
Dit heb ik momenteel staan:
lange lijst
ik heb nog een ouwe, trouwe Sega Gamegear, welke eigenlijk net een GBA is... :P Nog meerr bezitters van dit stukje techniek dat zijn tijd ver vooruit was?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:26

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Nog iemand een goeie site waarop je info kunt vinden over de ps2 en/of ngc? En een lijst van games die gaan uitkomen voor die comsoles(liefst met screenies erbij). Avault ken ik, maar das niet helemaal wat ik zoek.

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:01 schreef handige_harrie het volgende:
Nog iemand een goeie site waarop je info kunt vinden over de ps2 en/of ngc? En een lijst van games die gaan uitkomen voor die comsoles(liefst met screenies erbij). Avault ken ik, maar das niet helemaal wat ik zoek.
ps2.ign.com
cube.ign.com
www.gaming-age.com
www.coremagazine.com

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 23 oktober 2001 19:55 schreef bombadil het volgende:

[..]

ik heb nog een ouwe, trouwe Sega Gamegear, welke eigenlijk net een GBA is... :P Nog meerr bezitters van dit stukje techniek dat zijn tijd ver vooruit was?
Was wel een leuk apparaatje die Game Gear, totdat er plotseling geen spellen meer voor in de winkel lagen :(. En zuipen dat dat ding deed... 6 oplaadbare penlites, ongeveer 1,5 uur :(.

De Game Boy Advance voldoet nu prima aan mijn portable gaming eisen :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op dinsdag 23 oktober 2001 20:13 schreef yhtomit het volgende:

ps2.ign.com
cube.ign.com
www.gaming-age.com
www.coremagazine.com
Thnx voor de links! Die cube.ign.com is een hele mooie, met filmpjes enzo :9~. Dat waverace filmpje ziet er wel erg mooi uit zeg! Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2 (wat een naam zeg :P) ziet er op de plaatjes mooier uit dan op het ene (grote) filmpje wat ik gezien heb imho.

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Nog ergens reviews over de DVD-cube? Over de kwaliteit enzo.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/news/image/hardware/qbed.jpg
Hier lijkt ie overigens veel mooier dan als op die andere pics. Vooral dat blauwe licht bij de controller"input" (kom niet op juiste woord :)) is wel mooi

Verwijderd

Waarom moet tegenwoordig elke console kunstzinnig ontworpen zijn? Het is wel mooi, maar vaak past het niet bij de rest van de kamer, omdat het er zo nodig spacey uit moet zijn.

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 22:25 schreef Peppers4ever het volgende:
Waarom moet tegenwoordig elke console kunstzinnig ontworpen zijn? Het is wel mooi, maar vaak past het niet bij de rest van de kamer, omdat het er zo nodig spacey uit moet zijn.
Dan kun je gewoon niet inrichten ;) :) >:)

De combinatie spacey apparatuur en "warme inrichting" gaat bij mij juist perfect...ziet er tof uit :)

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

komen er eigenlijk nog goeie sim racers uit voor de GC? Zoals GT3 of een goeie realistische F1 game.

Verwijderd

X-Box voor mij als ik wat geld over heb.

• Copycat
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Op zaterdag 20 oktober 2001 18:38 schreef D³ het volgende:

[..]

Het zijn geen normale mini-DVD schijfjes, het is een speciaal ontwikkeld formaat (en dan bedoel ik niet de omvang) door Panasonic en Nintendo. Zo lang Panasonic die schijfjes dus niet los gaat verkopen zul je niet simpel een GC game kunnen branden. Gekopieërd zullen ze uiteindelijk heus wel worden natuurlijk, zal alleen wat lastiger/duurder zijn dan PSX/DC/PS2.
De DC gebruikt anders ook geen standaard CD/DVD's hoor maar GD-roms.Waar de eerste paar milimeter een beetje informatie staat en dan een poosje niks een dan de rest.(correct me if i'm wrong) en die was ook binnen no time gehackt.Dus zo moeilijk kan het niet zijn voor de echte freaks.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 23:52 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Dan kun je gewoon niet inrichten ;) :) >:)

De combinatie spacey apparatuur en "warme inrichting" gaat bij mij juist perfect...ziet er tof uit :)
Bij mij steken de N64 en de PS2 heel erg vreemd af tegenover mijn videorecorder en DVD-speler, zal wel aan mij liggen waarschijnlijk, maar ik vind het altijd zo ontzetten overduidelijk dat het een console is, dat het niet in de inrichting past..
Op woensdag 24 oktober 2001 23:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

De DC gebruikt anders ook geen standaard CD/DVD's hoor maar GD-roms.Waar de eerste paar milimeter een beetje informatie staat en dan een poosje niks een dan de rest.(correct me if i'm wrong) en die was ook binnen no time gehackt.Dus zo moeilijk kan het niet zijn voor de echte freaks.
Ja, maar het is maar wat het je waard is... hoeveel spaart het je uit, en hoeveel moeite moet je er voor doen? Kijk, bij de PSX was het makkelijk om spellen te kopieren, maar dat betekende niet dat het bij de N64 niet kon, het ging alleen een stuk moeilijker bij de N64. Je moest er allerlei dure apparaten voor kopen. Dat krijg je nu dus weer, Nintendo stapt wel over van de cartridges naar schijfjes, maar ze ontwerpen hele nieuwe schijfjes, zodat het nog steeds erg duur is om het te kopieren...

Verwijderd

Topicstarter
Die schijfjes van de Nintendo GC kunnen normale CD/DVD spelers niet lezen, ze geven dan een read-error, de Dreamcast schijfjes kon je gewoon lezen in een DVD speler.

Dus het rippen van een NGC schijfje zal wel wat moeilijker zijn dan een PSX/PS2 of DC schijfje.

Verwijderd

De X-BOX gaat gewoon vet rulen.. Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat alle andere consoles geen schijn van kans gaan maken.. Niet op het gebied van gameplay, graphics, en aanbod van games al helemaal niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 oktober 2001 14:30 schreef Techwarrior het volgende:
De X-BOX gaat gewoon vet rulen.. Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat alle andere consoles geen schijn van kans gaan maken.. Niet op het gebied van gameplay, graphics, en aanbod van games al helemaal niet.
Je vergeet 1 ding, en dat is "kwaliteit" v/d games en bovenal een console-imago.

/me denkt dat MS te serieus over zich zelf denkt met de XBox

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 14:30 schreef Techwarrior het volgende:
Dan denk je toch echt niet na :P

X-Box: geen installed base, nieuwe speler op de markt.
X-Box: nu al gegarandeerd slechtere afzet in Japan dan GC en PS2 (Japanners en Microsoft kunnen niet met elkaar overweg)
X-Box: heeft geen console imago, maar een uitgeklede PC imago, en dat mag je zwaar meetellen. Spellen: Halo (FPS, dus PC spel), Unreal Championship (FPS, dus PC spel)

Het enige dat Microsoft heeft is een groot budget en een goeie marketing afdeling. Maar Sony en Nintendo hebben al miljoenen aanhangers, Microsoft nog 0. De X-Box kan best "vet gaan rulen" maar er zal heel wat tijd overheen gaan voor Sony en Nintendo zich bedreigd gaan voelen.

Verwijderd

Echter Sony wierp zich ook eens onverwachts in de consolewereld met de PSX, niemand d8 toen dat de PSX tegen de SNES en later de N64 op kon...

Toch wel schijnbaar ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar Sony had daarvoor heel veel van Nintendo geleerd omdat ze namelijk een CD-adon voor de SNES aan het ontwerpen waren in opdracht (samenwerking) van Nintendo.

Toen Nintendo zich bedacht had Sony toch al een CD-adon en kennis vergaard, en dit was het begin v/d PSX.

MS heeft geen samenwerking met Nintendo, Sega, Atari, of Sony gehad, dus ja jouw verhaal gaat niet op he :)

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-01 13:04

Reda

HA DO KEN

Op dinsdag 23 oktober 2001 22:06 schreef handige_harrie het volgende:
Nog ergens reviews over de DVD-cube? Over de kwaliteit enzo.

[afbeelding]
WAUW man
'k wist niet dat er ook zo'n type GameCube uitkwam.
Deze ziet er echt zwaar gelikt uit.
'k kende alleen de pics van nintendo.com en de PU.

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 16:37
Op dinsdag 23 oktober 2001 20:01 schreef handige_harrie het volgende:
www.tendobox.com

Een beetje laat, maar toch...

Ikzelf ga trouwens ook voor de GameCube. Die M$ crap vertrouw ik echt voor geen meter. In de VS zijn er zelfs al x-doosjes gesignaleerd met foutmeldingen. En trouwens, ik heb al een dvd speler, dus waarom betalen voor nog een dvd-speler.

Verwijderd

Op donderdag 25 oktober 2001 15:57 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Echter Sony wierp zich ook eens onverwachts in de consolewereld met de PSX, niemand d8 toen dat de PSX tegen de SNES en later de N64 op kon...

Toch wel schijnbaar ;)
En Sony heeft net zo'n smerige truukjes uitgehaald als Microsoft bekend om staat natuurlijk. De dochterbedrijven van Sony hadden namelijk een substantieel deel van de distributie van SNES spellen in handen. Toen de PSX er aan zat te komen heeft Sony dus alle SNES spullen gedumpt. Ook in de Benelux, Columbia Tristar die alle SNES spellen van de Benelux levert ís van Sony. Daarbij was er ook ruimte op de markt voor een 3de console, Sony heeft het qua spellen gewoon slim aangepakt tegenover Nintendo, niks geen beperkingen qua bloed enzo...volwassen spellen. Slim gedaan. Er is nu ook wel ruimte voor de X-Box maar ze zullen iets aparts moeten aanbieden om de concurrentie aan te gaan met de inmiddels gevestigde grootmachten, en ik betwijfel of ze dat lukt...de redenen hiervoor had ik boven al vermeld.

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

^ kick ^ :)

Verwijderd

Vanwaar die kick?

Enniewee.... ik koop ze gewoon allemaal!

Als je alle coole spellen wilt spelen heb je geen keus...

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op maandag 29 oktober 2001 18:25 schreef yhtomit het volgende:
Vanwaar die kick?
Omdat er al 3dagen, 3uur en 8minuten niet meer gereageerd was op dit interessante topic. Vandaar.

Verwijderd

GameCube. Ik ben hélemaal overtuigd. Plus dat ik gratis games kan krijgen voor dat dingetje, dat wil ook nog wel eens helpen bij het kiezen :P

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 10:52 schreef Hermen het volgende:
GameCube. Ik ben hélemaal overtuigd. Plus dat ik gratis games kan krijgen voor dat dingetje, dat wil ook nog wel eens helpen bij het kiezen :P
euhm, leg uit....

Verwijderd

waar??? :9~
weet je hoe relaxt! :D
ik zou zelf ook voor de gamecube gaan
ik ben een trouwe nintendo-fan *D een game boy(dat grijze ding)een gameboy color, mijn zusje een GBA een nintendo met 14 spellen B-) en dan nagaan dat alle spellen boven de 130,-
waren

Verwijderd

en de Zelda voor de NGC GAAT ZO RULEN
wie heeft die screenshots in de PU gezien?
ik post ze vanavond wel...
en op welk spel van welke console w8ten jullie eigenlijk allemaal (ik zeker weten zelda)

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

hmm ik heb al een ps2 >:)

Verwijderd

ja das lastig om dna nog eens een keer zoveel geld uittegeven
ik bleef gewoon trouw w8ten op de NGC
(en trouwus star wars gaat ook rulen)

Verwijderd

Geef mij maar een pc, maar van de consoles gaat de NGC tochg wel roeleren

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 12:16 schreef mr.oncreatief het volgende:
en de Zelda voor de NGC GAAT ZO RULEN
wie heeft die screenshots in de PU gezien?
ik post ze vanavond wel...
en op welk spel van welke console w8ten jullie eigenlijk allemaal (ik zeker weten zelda)
http://cubemovies.ign.com/media/previews/video/zelda/zelda1.mov

Verwijderd

weet je hoe strak dat spel wordt!!!! :9~
ik begin nu maar met sparen, dat wordt nog een probleem...
ik ben momenteel helemaal O+

Verwijderd

ik laat dei scans maar zitten want die zijn van dat filmpie
heeft iemand ook nog een filmpie SW?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-01 16:25

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OowwwwwwwMFGOD !!!!! Zelda gaat idd DE shit worden..
Alleen jammer dat Link zo ehh 'simpel' is getekend.
De rest ziet er erg vloeiend uit ! woow.. :9~
Laat die GameCube maar komen !

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga voor de NGC EN de PS2, ik heb de PS2 vorige week gehaald, en 't is toch wel een stuk mooier dan wat ik er eerst van dacht.
De NGC had ik al een maandje, die had ik namelijk geimporteerd uit Japan.

En het zijn beide totaal verschillende consoles met totaal verschillende gameplay en graphics, maar beide werken zeer verslavend, ik denk dat beide de XBox strax uit de markt gaan drukken, hoe impressive de graphics van sommige XBox titels ook mogen zijn.

Verwijderd

Kijk dat vind ik nou een volwassen houding, gewoon beide consoles kopen, en precies om de goede reden: ze zijn allebei goed en hebben beide hun unieke, gave spellen :D

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01 22:49

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op donderdag 25 oktober 2001 08:25 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Die schijfjes van de Nintendo GC kunnen normale CD/DVD spelers niet lezen, ze geven dan een read-error, de Dreamcast schijfjes kon je gewoon lezen in een DVD speler.
Helaas... maar je zit er half naast.. Van een GD-ROM kunnen normale cdspelers en DVD spelers alleen de eerste paar MB lezen (iets van de eerste 35 MB). Dit is een track met een normale cd-indeling. De overige tracks hebben een andere indeling, om zo 1 GB op de disc te proppen. Ook DVD spelers kunnen deze track NIET lezen!! Je moet dus een speciale lezer hebben om dit te kunnen, of m.b.v. software voor je DC de GD laten lezen.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Kijk dat vind ik nou een volwassen houding, gewoon beide consoles kopen, en precies om de goede reden: ze zijn allebei goed en hebben beide hun unieke, gave spellen

en wie zegt dat ik volwassen ben :P
en ik hoorde zag ergens staan dat square ook spellen voor de NGC gaat maken
ik ben dan wel geen squarefan maar toch
ik bid nu elke avond voor een NGC

en hoe ga je dat dan doen als je een jappanse GC hebt?
hebben ze met de GC ook dat europeses, amerikaanse en jappanse spellen of maakt dta nu geen bolus meer uit?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon laten modden zodat ie elke regio afspeelt.

Verwijderd

WTF?

en hoe wil je um op een diskie hebben?
mot je dan nie een bes wel goede kompoetur hebben?

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je nou?
Ik kan er geen touw aan vast knopen wat je nou bedoelt..

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 12:16 schreef mr.oncreatief het volgende:

in 1 woord:
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
(eigenlijk 6 woorden, 1 cijfer en een leesteken)

nog 11 daagies :D

Verwijderd

hoe kan je de NGC op een diskette hebben?
:?
that's the question

• GeJe
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Ik krijg een PS2 voor me verjaardag 19 nov...
Hij staat nu op mijn kamer alleen zonder kabel naar tv.
Dus ik heb er nog geen reet aan.

En Gt3 zit er in en ik wel zoooo graag spelen. :(

Volgens mij flopt x-box, wordt de gamecube een beetje een hit. En gaat de ps2 gewoon perfect.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Verwijderd

een beetje
lees dan deze topic helemaal en kijk wat ze over zeggen
DAN JANK JE WEL ANDERS! :P
just kiddin'

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 18:01 schreef mr.oncreatief het volgende:
hoe kan je de NGC op een diskette hebben?
:?
that's the question
Das nog niks duidelijker dan je vorige bericht. Waar héb je het over? Diskettes worden al nauwelijks meer gebruikt de laatste jaren...daarbij vraag je nu letterlijk:

"Hoe kan ik een next-generation high-performance gameconsole op een diskette plaatsen?"

Jah :?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 november 2001 18:29 schreef mr.oncreatief het volgende:
een beetje
lees dan deze topic helemaal en kijk wat ze over zeggen
DAN JANK JE WEL ANDERS! :P
just kiddin'
Heb je gesnoven of zo? :+

Verwijderd

Stonie :7

Verwijderd

nee nu ff niet :)
in ik snuif niet ik blow soms en met roken (ga ik proberen) nooit meer doen

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:12 schreef mr.oncreatief het volgende:
in ik snuif niet ik blow soms en met roken (ga ik proberen) nooit meer doen
Niet lullig bedoeld hoor, maar ben je wellicht dyslectisch? Ik heb nog geen zin gezien die ik eerst 5 keer door moest lezen om hem te begrijpen :?

Verwijderd

nee en waarom staat er dan the wise bij je naam?
en ff terug zei een gast(persoon) dat hij hem (ik d8 dus de NGC) op een diskette had.

(en hoe doe je dat quote?)

Verwijderd

ik heb hem op diskette :)
dat stond bij de topic:
Game Cube al iemand besteld?

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 15:27 schreef mr.oncreatief het volgende:
nee en waarom staat er dan the wise bij je naam?
en ff terug zei een gast(persoon) dat hij hem (ik d8 dus de NGC) op een diskette had.

(en hoe doe je dat quote?)
Er zit een knopje rechtsboven elk bericht waarmee je een bericht kunt quoten. En je kunt ook een quote zelf maken met <quote> en </quote> (dan wel de <> vervangen door [])

Maar uhh "met roken (ga ik proberen) niet meer te doen" vind ik toch geen echt heldere formulering, vandaar dat ik het vroeg. Zoals ik al zei, het is niet lullig bedoeld :)

Verwijderd

en roken ga(ik proberen) nooit meer doen
*D zo beter?

Verwijderd

Op dinsdag 06 november 2001 17:33 schreef mr.oncreatief het volgende:
en roken ga(ik proberen) nooit meer doen
*D zo beter?
Nee >:)

Roken ga ik (proberen) nooit meer te doen.

Zo wel. ;) :P

Verwijderd

:P
wil jij me anders Nedelands gaan geven?

Verwijderd

Ik ga vett voor PS2.!! Maar helaas kan ik nog niet over de X-box mijn EI kWIJT.! :+

Ik durf wel te wedden dat de verkoop van PS2 een stuk achteruit zal gaan en dat er een hoop leuke aanbiedingen gaan komen. Dussss wil je toch een console kopen.!!

W8T TOT NA MAART.

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 02 januari 2002 16:54 schreef thachizzle het volgende:
Ik ga vett voor PS2.!! Maar helaas kan ik nog niet over de X-box mijn EI kWIJT.! :+

Ik durf wel te wedden dat de verkoop van PS2 een stuk achteruit zal gaan en dat er een hoop leuke aanbiedingen gaan komen. Dussss wil je toch een console kopen.!!

W8T TOT NA MAART.
Eeehm, topic is van november. Goedemorgen ;)

Verwijderd

Ik denk de Xbox , is wel duur zo'n 1100 gulden , maar het lijkt me gewoon relaxed om rustig voor de tv een spelletje te spelen.

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Op woensdag 02 januari 2002 16:59 schreef Shaggy16 het volgende:
Ik denk de Xbox , is wel duur zo'n 1100 gulden , maar het lijkt me gewoon relaxed om rustig voor de tv een spelletje te spelen.
en nu je argument VÓÓR de XBOX :)

Verwijderd

word het nu weer een vette console war?

Verwijderd

xboxje denk ik

Verwijderd

Dat wordt ongetwijfeld de GameCube. Vooral om Mario (Luigi) en Zelda. Verder gaat het mij ook om de echt console ervaring, en de Xbox en PS2 zijn meer multimedia machines. Waarom zou ik extra geld naar leggen voor een DVD-speler optie terwijl ik een goeie mp3-DVD speler heb staan.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik moet verder geen consoles.. heb alleen een GBA en een PC, das toch genoeg :)

Verwijderd

doe mij dan maar een ps2.. ik vind aleen die enuh pics mooi van dat space ship spel.. maar dan nog vind ik gt3 net zo mooi.. en dat snowboard spel op de camecube is om van te :r en niks 100$ duurder om dvd te kijken :P

dit is gt3 ingame

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/18x.jpg

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op woensdag 02 januari 2002 23:50 schreef PC-ICE het volgende:
doe mij dan maar een ps2.. ik vind aleen die enuh pics mooi van dat space ship spel.. maar dan nog vind ik gt3 net zo mooi.. en dat snowboard spel op de camecube is om van te :r en niks 100$ duurder om dvd te kijken :P

dit is gt3 ingame

[afbeelding]
Ja, ziet er wel supermooi uit :9~

maar toch moet ik geen ps2

Verwijderd

Op woensdag 02 januari 2002 23:53 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, ziet er wel supermooi uit :9~

maar toch moet ik geen ps2
je kan ook gewoon eerlijk zeggen dat dat lelijke word sony je niet aanstaat :P

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 22:58
Hoe weet je eigenlijk dat voor de GC rogue squadron 2 geen flop wordt :? . Mij lijkt het best een saai spel, het is denk ik Rogue Squadron 1 met opgepoetste GFX

Verwijderd

Is het nou niet ontzettend kl*te als je in bezit bent van een japanse of amerikaanse gamecube waarbij strax geen pal games op kunnen?

Ik wil ontzettend graag zo'n ding in huis hebben maar het idee dat het alleen buitenlandse spellen afspeeld houd me sterk tegen.

Die super smash bros melee ziet er bruut uit ;)

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34

Wimo.

Shake and Bake!

Op donderdag 03 januari 2002 00:10 schreef knarfyboy het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat voor de GC rogue squadron 2 geen flop wordt :? . Mij lijkt het best een saai spel, het is denk ik Rogue Squadron 1 met opgepoetste GFX
Omdat starwars spellen heersen :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

ik ga zeker voor de Xbox. voor mij is het een vervanging voor de pc want de mijne is zoooo sloom P1 200mhz

en HALO is echt cool, de demo vond ik droog. maar het spel is echt te gek (vooral die kleine grunts die zijn echt hilarisch :) :) :) )

This space is occupied

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 19:46 schreef TekkenMaster het volgende:
ik ga zeker voor de Xbox. voor mij is het een vervanging voor de pc want de mijne is zoooo sloom P1 200mhz

en HALO is echt cool, de demo vond ik droog. maar het spel is echt te gek (vooral die kleine grunts die zijn echt hilarisch :) :) :) )
is dat nodig zon oude topic omhoog te schoppen :'( :(

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

ja mijn nieuwe topic kreeg een slotje dus niet zeuren

This space is occupied

Verwijderd

Op vrijdag 26 april 2002 20:52 schreef TekkenMaster het volgende:
ja mijn nieuwe topic kreeg een slotje dus niet zeuren
:{

whehe, neej ik vind het okay dat hij hier post, aangezien zometeen pas de consoles echt intensief in de huiskamers staan.. nu zijn ze over het algemeen nog duur en zijn de mensen in twijfel

Verwijderd

HAHAHA Ik heb de 200ste!!!

Verwijderd

ik ga niet zo zeer voor de graphix maar voor de hoeveel heid spellen de de kwaliteit. Hierbij valt voor mij De Ngc al af. Niet omdat hij er niet uit ziet of wat dan ook. De spellen intreseren mij gewoon niet, de kleuren zijn ook niet echt mijn keuze (monky ball, luigi, wave race, starwars, mario, allemaal van die tjah sfeew missende :? spellen.

En de x box tjah.. ik heb er nog niet zo veel van gezien.

Dus doe mij maar een PS2 veel spellen, mooie kleuren, sfeer, leuke gameplay, veel variatie (mgs2, gt3, silent hill2, gta3, J&D, etc..)

Dit is MIJN ordeel.. Er komen natuurlijk wel meer spellen op de x-b en de Gc uit..

Verwijderd

Ik ga tweedehands maar een ps2 aanschaffen want toen ik laatst final fantasy X had gespeeld was ik verkocht. En tekken 4 is ook zo'n game die ik gewoon moet hebben. En er zijn nog een paar spellen die op ps2 uitkomen die ik wil dus voor mij is de keus al gemaakt.

X-box is ook wel aardig maar het enige goede spel erop is dead or alive en het is zo'n lompe kast.

Verwijderd

heb net mijn gamecube verkocht
gelukkig wat een shit ding zeg ga wel weer een ps2 kopen
en een xbox

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
is een nintendo en sega 8-bit en een ps2 nog niet genoeg dan :?

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Op maandag 15 juli 2002 14:07 schreef [TLT]Lynx het volgende:
is een nintendo en sega 8-bit en een ps2 nog niet genoeg dan :?
mijn volgende console wordt een sega 8-bit... is de enige die ik nog niet heb :P (behalve dan deze gen consoles, maar die zuigen toch allemaal)

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Ik heb een cube en XBOX en die staan der dus al :P

Verwijderd

Ik ga denk ik een leuk klein lief gamecuupje kopen. Leuke games, fijne controller en zo heerlijk klein (maar dat had ik al gezegd geloof ik :P ).
Pagina: 1 2 3 Laatste