Toon posts:

Het "welke console staat strax bij jou" topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 486 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

HAHAHA Ik heb de 200ste!!!

Verwijderd

ik ga niet zo zeer voor de graphix maar voor de hoeveel heid spellen de de kwaliteit. Hierbij valt voor mij De Ngc al af. Niet omdat hij er niet uit ziet of wat dan ook. De spellen intreseren mij gewoon niet, de kleuren zijn ook niet echt mijn keuze (monky ball, luigi, wave race, starwars, mario, allemaal van die tjah sfeew missende :? spellen.

En de x box tjah.. ik heb er nog niet zo veel van gezien.

Dus doe mij maar een PS2 veel spellen, mooie kleuren, sfeer, leuke gameplay, veel variatie (mgs2, gt3, silent hill2, gta3, J&D, etc..)

Dit is MIJN ordeel.. Er komen natuurlijk wel meer spellen op de x-b en de Gc uit..

Verwijderd

Ik ga tweedehands maar een ps2 aanschaffen want toen ik laatst final fantasy X had gespeeld was ik verkocht. En tekken 4 is ook zo'n game die ik gewoon moet hebben. En er zijn nog een paar spellen die op ps2 uitkomen die ik wil dus voor mij is de keus al gemaakt.

X-box is ook wel aardig maar het enige goede spel erop is dead or alive en het is zo'n lompe kast.

Verwijderd

heb net mijn gamecube verkocht
gelukkig wat een shit ding zeg ga wel weer een ps2 kopen
en een xbox

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
is een nintendo en sega 8-bit en een ps2 nog niet genoeg dan :?

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Op maandag 15 juli 2002 14:07 schreef [TLT]Lynx het volgende:
is een nintendo en sega 8-bit en een ps2 nog niet genoeg dan :?
mijn volgende console wordt een sega 8-bit... is de enige die ik nog niet heb :P (behalve dan deze gen consoles, maar die zuigen toch allemaal)

Xbox360 gamerprofile

Verwijderd

Ik heb een cube en XBOX en die staan der dus al :P

Verwijderd

Ik ga denk ik een leuk klein lief gamecuupje kopen. Leuke games, fijne controller en zo heerlijk klein (maar dat had ik al gezegd geloof ik :P ).
Pagina: 1 2 3 Laatste