Toon posts:

Het "welke console staat strax bij jou" topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 486 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De topictitel zegt al genoeg, dus laat de discussie maar beginnen...

Bij mij staat nu al de Nintendo GameCube, het is voor mij toch wel de next gen. console, omdat het net als bij Sega om de Arcade fun gaat, en niet alleen om de graphics.
Graphics zijn leuk, en als het spel een goede gameplay en goed verhaal heeft dan heb ik geen probleem met supermooie graphics, maar ik zie steeds meer games met supermooie graphics en een k*tgameplay of bagger verhaal, etc.

Over de PS2 heb ik heel lang getwijfeld, maar ik heb het niet gedaan om dat er gewoon heel weinig 'goede' spellen voor uitkomen. (en veel 'jags' in games)

Ik sta zeer negatief tov de XBox omdat het gewoon een veredelde pc is, en ja die heb ik al staan, en ik kan 'm upgraden.

Tevens zijn de PS2 en Xbox geen consoles meer, maar multimedia machines met DVD, USB, HDD, etc....
...en een console moet puur gaming zijn.

Ik heb ook nog steeds een Dreamcast, en die heeft dezelfde doelstelling als de Gamecube, namelijk "gamefun".

Verwijderd

ik heb een dreamcast...of er een nieuwe console bijkomt in de toekomst moet ik nog zien.....

ik vind de markt voor pc spellen momenteel wat mager maar als dat weer beter wordt dan zal et wel gewoon weer pc zijn.

Verwijderd

linux console

*grin*
(sorry flauw grapje)

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:28
Op maandag 15 oktober 2001 10:21 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
linux console

*grin*
(sorry flauw grapje)
Die heb je met een PS2. Lijkt me wel koel.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Over de PS2 heb ik heel lang getwijfeld, maar ik heb het niet gedaan om dat er gewoon heel weinig 'goede' spellen voor uitkomen. (en veel 'jags' in games)

Ik sta zeer negatief tov de XBox omdat het gewoon een veredelde pc is, en ja die heb ik al staan, en ik kan 'm upgraden.

wat je mening over de xbox betreft ben ik het met je eens het is handig voor de mensen die een pc niet verder gebruiken als games (ik ken er een aantal)
wat betreft de ps2 ik heb er zelf nu een sinds de prijs verlaging en ik moet zeggen ik ben dik tevreden er komen de aankomende maanden een partij nieuwe generatie games uit voor de ps2 die gaan het maken.Ik ben niet zo'n nintendo fan vond de games op de dc en de n64 nou niet echt top ja een aantal maar niet voldoende om er een voor aan te schaffen :)

Verwijderd

Klopt wel een heel eind wat hier gezegd wordt maar dat er weinig goede spellen voor de PS2 uitkomen is niet waar. Ik ga ze in deze volgorde kopen:
- Silent Hill 2
- Metal Gear Solid 2
- Ace Combat 4
- Final Fantasy X
- Tekken 4
- Final Fantasy XI

Genoeg goede games, maar het zijn wel ander soort games dan voor de NGC, dat wel

Verwijderd

denk de Ps2 of de Xbox ,kan ze allebei met korting kopen want ik werk bij een toy-shop >:)

de Ps2 omdat er vanaf deze maand heel veel mooie spellen op uitkomen,Tony Hawk 3 , Ea-Serie , Max Payne enzz....

Over de Xbox ben ik nog niet zeker,Microsoft brengt denk ik al hun Pc spellen ook weer op de xbox uit,en aangezien ik al een pc heb die aan de eisen voldoet lijkt me de xbox misschien een overbodige keuze.

De Dvd spelers vind ik errug leuk om erbij te hebben bij deze consoles

offtopic:
Nu weer opletten in de les :(
Bagger school >:)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:35

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op maandag 15 oktober 2001 10:00 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
De topictitel zegt al genoeg, dus laat de discussie maar beginnen...

Bij mij staat nu al de Nintendo GameCube, het is voor mij toch wel de next gen. console, omdat het net als bij Sega om de Arcade fun gaat, en niet alleen om de graphics.
Graphics zijn leuk, en als het spel een goede gameplay en goed verhaal heeft dan heb ik geen probleem met supermooie graphics, maar ik zie steeds meer games met supermooie graphics en een k*tgameplay of bagger verhaal, etc.
Ik geef je helemaal gelijk, er zijn inderdaad soms hele mooie spellen waar gewoon teveel tyd in de graphics is gestoken, en er helemaal géén fatsoendelijk verhaallijn inzit. Ik heb op dit moment een N64 staan, was geneigd om een PS2 te gaan halen, maar ik denk dat ik maar eventjes wacht totdat ze alle 3 er zijn (GC, PS2, XBOX) Ik denk dat ik toch wel voor de cube ga omdat die lekker GBA compatible is, en dat zie ik wel zitten :9

Ik ben wel bang dat misschien de Cube en XBOX gaan floppen omdat mensen die nu een PS2 in de "opruiming" hebben gekocht natuurlijk niet weer een groot bedrag op tafel gaan leggen voor een concurerende "bak".

20*350ZO45°

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd zo dat op de NGC andere (soorten) games uitkomen dan op de PS2 en XBox, maar Nintendo slaat wel een andere weg in qua games.
Voorheen moest iedereen die een game wou uitbrengen op een Nintendoplatform, door de 'zeer strenge' keuring van Nintendo heen komen alvorens de game met de 'Nintendo quality aproved' sticker erop uit te brengen.
Nu is die keuring veel minder streng, dus er zullen veel meer games uit komen voor de NGC dan voor welke Nintendo console ooit. (meer keus, maar misschien ook meer bagger-games, zie een soortgelijke situatie op de PSX)
Maar Nintendo gaat zich nu ook meer richten op volwassener games, dus niet minder 'mario alike' games, maar meer volwassenere games.

De NGC is ook de enigste console van de 3 die zich puur op Gaming richt, en nix anders.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 10:45 schreef RDK_NL het volgende:
Ik ben wel bang dat misschien de Cube en XBOX gaan floppen omdat mensen die nu een PS2 in de "opruiming" hebben gekocht natuurlijk niet weer een groot bedrag op tafel gaan leggen voor een concurerende "bak".
Ja die kans is wel redelijk aanwezig ja, maar aangezien de GameCube voor een behoorlijk concurende prijs over de toonbank gaat moet ik het nog zien.
Nintendo heeft toch een hele goede naam als het om gaming aankomt, en Nintendo heeft natuurlijk Mario, Yoshi, Donkey Kong, en een goed produkt verkoopt zich zelf wel. (alhoewel, als ik aan de Dreamcast denk.... :'( :P )

De XBox is volgens mij al gedoemd voordat ie uitkomt omdat ie een stuk duurder zal zijn dan de Cube, en minder bekendheid geniet dan Nintendo.

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02-2025

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op maandag 15 oktober 2001 10:00 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

Tevens zijn de PS2 en Xbox geen consoles meer, maar multimedia machines met DVD, USB, HDD, etc....
...en een console moet puur gaming zijn.
Helemaal mee eens. Alleen heb ik hem nog niet. :(

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 11:11 schreef MayaFreak het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alleen heb ik hem nog niet. :(
Ghehe >:)

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op maandag 15 oktober 2001 11:45 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Ghehe >:)
waar heb je hem vandaan?

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik moet eigenlijk niets hebben van consoles, maar ik denk er wel over om tegen een zacht prijsje een Dreamcast te kopen. En omdat de Xbox toch eigenlijk een PC is heeft dat kreng bij mij een kansje als ik toevallig veel geld overheb ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 12:19 schreef MayaFreak het volgende:

[..]

waar heb je hem vandaan?
hier

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op maandag 15 oktober 2001 12:49 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

hier
thnx, kan ie ook europese spellen lezen?

Verwijderd

Topicstarter
Nope nog niet, maar er komt toch wel een modchip *D

En wat zou je d'r nou al aan hebben, terwijl de NGC hier pas halverwege 2002 uitkomt..

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:29
welke console staat strax bij jou
Geen ! Die dingen vind ik veel te simpel ! :z

Verwijderd

aangezien ik tot nu toe alle nintendo's heb gehad is de volgende console voor mij vanzelfsprekend de gamecube

Verwijderd

Als er op een game cube of xbox race spellen uitkomen ala f355 challenge (dreamcast) of gt3 (ps2) staan hier strax de game cube en de xbox ook netjes op m'n tafel.. samen met m'n twee dreamcasten en m'n geliefde ps2!!!

Wat voor merk erop staat boeit me geen reet!
het gaat mij om de constante framerates en gameplay ik wacht dus ook net zo lang met kopen tot ik weet dat er een echte race topper aan zit te komen voor een bepaald console,dat geeft bij mij dus de doorslag.

Afbeeldingslocatie: http://www.fototime.com/%7B9BDA7694-FDC5-476E-95C5-6EBCF903F8A1%7D/picture.JPG

Ik weet alleen niet of het nog wel past *D

Verwijderd

Ps2 heb ik al
DC heb ik al

NGC koop ik zeker

X-Box: kat uit de boom kijken

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 13:36 schreef loekos het volgende:
[afbeelding]
Je hebt lekker veel werkruimte op je bureau/tafel :P

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 10:21 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
linux console

*grin*
(sorry flauw grapje)
Indrema :P
Ik weet alleen niet of het nog wel past
De GCN kan je daar makkelijk kwijt, de Xbox daarentegen wordt een heel ander verhaal. Misschien moet je zelfs je kamer daarvoor wel gaan verbouwen :P

De console die bij mij thuiskomt te staan wordt de GCN, ik moet er niet aan denken om Mario en Zelda niet te kunnen spelen :9~

Verwijderd

Topicstarter
De XBox is idd een behoorlijke lompe bak, m'n videorecorder is er nix bij :P
Maar ja 't komt uit Amerika he, en alles moet daar groter :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 13:53 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Je hebt lekker veel werkruimte op je bureau/tafel :P
Hehehehe ja niet echt ;(

die twee dc's heb ik voor het linken van f355 challenge

die linker dc gaat met een vga box naar m'n iiyama 510 :)

Ik heb op die manier al heel wat strijd geleverd tegen mijn broeder.... echt een wereld spel *D

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

De Game-a-coob natuurlijk! PS2 misschien over een paar jaar om alle topspellen die er dan voor zijn nog eens te checken.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• AtHomer
  • Niet online
Nintendo GameCube. Nintendo is me tot nu toe altijd goed bevallen. En ook de link met de Game Boy Advance lijkt me gaaf. De franchises (Mario, F-Zero, Zelda etc.) ben ik ook best fan van :).

Ik heb geen zin om meer dan 1 console te kopen, aangezien ik ook een PC tot mijn beschikking heb om andere spellen op te doen (toch weer een hele andere ervaring dan console gaming trouwens). Ook is de tijd die je kunt besteden aan een investering natuurlijk belangrijk; je kunt alle (3) consoles wel hebben en met elke console 30 minuten spelen ofzo, maar dan ga ik liever 1 bepaald spel op 1 bepaalde console spelen voor 1,5 uur ofzo (per dag).

Vandaar de GameCube dus 8-).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Allemaal :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 15:22 schreef Steps het volgende:
Allemaal :-)
Uhuh, natuurlijk :P

Ben je zo rijk?

Verwijderd

Ik heb hier nu een Dreamcast, Playstation 2, PSX, PS one liggen en mischien later nog een GC :P dan kan ik mijn GBA ook weer eens gebruiken :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 15:25 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Uhuh, natuurlijk :P

Ben je zo rijk?
Nee, maar ik heb wel mijn eigen Internetcafe / spellenspeciaalzaak :7

• Reda
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-01 13:04

Reda

HA DO KEN

een Game Cube uiteraard zodra daar ook meteen de Zelda titel voor uit is.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 15:29 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb hier nu een Dreamcast, Playstation 2, PSX, PS one liggen en mischien later nog een GC :P
Als we toch gaan snakken...... :P

Ik heb hier nog een:

Sega Megadrive
Nintendo Entertainment System
Gameboy
Gameboy Advance
Playstation
Dreamcast
Nintendo Gamecube
Atari2600 (ergens in een kast)

*D ( :z )

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op maandag 15 oktober 2001 13:36 schreef loekos het volgende:
Als er op een game cube of xbox race spellen uitkomen ala f355 challenge (dreamcast) of gt3 (ps2) staan hier strax de game cube en de xbox ook netjes op m'n tafel.. samen met m'n twee dreamcasten en m'n geliefde ps2!!!

Wat voor merk erop staat boeit me geen reet!
het gaat mij om de constante framerates en gameplay ik wacht dus ook net zo lang met kopen tot ik weet dat er een echte race topper aan zit te komen voor een bepaald console,dat geeft bij mij dus de doorslag.

[afbeelding]

Ik weet alleen niet of het nog wel past *D
Geld teveel ofzo, damn... :9~

Zodra de Messiah chipset uit komt, haal ik een PS2.
En dan maar afwachten of Halo voor de X-Box echt zo goed wordt als men zegt... :)

Signature?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 15 oktober 2001 15:30 schreef Steps het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel mijn eigen Internetcafe / spellenspeciaalzaak :7
Oh, leuk

(internet)-adresje? :)

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 15:33 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Oh, leuk

(internet)-adresje? :)
Internet pagina is nog lang niet af. We zijn net begonnen met een PhP/mySQl db. Dat was wel ff kloten maar we zijn
eruit. De layout is al af maar 90% van de linkjes werkt momenteel niet.

http://www.2maxx.nl

Verwijderd

Nu van de nieuwe generatie : DC, Ps2 en Gamecube
later oook nog de XboX definitly! als me cclimit even mee wilt werken ;)

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-01 11:59

Alpine

Twisted animator

Een Gamecube! zie ondertitel in icoon :P
Ik heb eigenlijk m'n twijfels over de Xbox of 'ie wel zo geweldig is zoals sommige sites dat menen. Ik vind de Xbox overhyped. De Xbox zal ook wel op het 8 uur journaal komen als 'ie in Amerika uitkomt :r.
Ik denk ook dat Microsoft veel bedrijven gaat omkopen om spellen exclusief te krijgen op hun systeem. Het eerste voorbeeld is Shenmue II dat dus in Amerika exclusief op de Xbox komt :(. Iets wat Sony ook deed toen ze nog met de PSX bezig waren (vb. Eidos, Namco, Square enz).

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 15:52 schreef Alpine het volgende:
Een Gamecube! zie ondertitel in icoon :P
Ik heb eigenlijk m'n twijfels over de Xbox of 'ie wel zo geweldig is zoals sommige sites dat menen. Ik vind de Xbox overhyped. De Xbox zal ook wel op het 8 uur journaal komen als 'ie in Amerika uitkomt :r.
Ik denk ook dat Microsoft veel bedrijven gaat omkopen om spellen exclusief te krijgen op hun systeem. Het eerste voorbeeld is Shenmue II dat dus in Amerika exclusief op de Xbox komt :(. Iets wat Sony ook deed toen ze nog met de PSX bezig waren (vb. Eidos, Namco, Square enz).
correctie
Shenue II is ook nog voor de DC.
Shenmue III en later is pas exclusief voor de xbox

• Alpine
  • Laatst online: 25-01 11:59

Alpine

Twisted animator

Op maandag 15 oktober 2001 15:54 schreef kyle_2000 het volgende:

[..]

correctie
Shenue II is ook nog voor de DC.
Shenmue III en later is pas exclusief voor de xbox
Shenmue II komt in Amerika niet voor de DC en ik denk zelfs dat ze op de laatste moment zelfs de Europese Shenmue II op de DC ook kappen (maar volgens SEGA komt Shenmue II nog wel in Europa :? ). Alleen Japan heeft Shenmue II voor de DC tot nu toe. En deze ad zullen ze ook niet voor de gein op de officiele Shenmue site hebben geplaatst.
Over Shenmue III heb ik nog niets gehoord of gelezen.

Verwijderd

Bij mij gaat het zeer zeker de Gamecube worden. Dat is naar mijn mening de beste console, met hele goede spellen, en hij is nog het goedkoopst ook. Kan niet beter dacht ik zo.

Verwijderd

Ik ga voor de Gamecube met Perfect Dark 2 en International Superstar Soccer :)

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Mag ik een GameCube aub, met Rogue Squadron 2 en Smash Bros Melee??? Ik hoop op de Amerikaanse versie! Koop hem wel import. Als die dan tenminste niet TE duur is. Echt het maximale is 1100 piek, anders ga ik toch wachten denk ik.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op maandag 15 oktober 2001 15:32 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

Als we toch gaan snakken...... :P

Ik heb hier nog een:

Sega Megadrive
Nintendo Entertainment System
Gameboy
Gameboy Advance
Playstation
Dreamcast
Nintendo Gamecube
Atari2600 (ergens in een kast)

*D ( :z )
Jongens jongens jongens, rustig aan... Ik heb ook zoveel consoles, ik ga ze toch ook niet oplijsten (ik zeg wel ff dat ik in elk geval 2 NES's heb (EAT YOUR HEART OUT! ;) ))?

Maar ik ga in elk geval wel voor de GC zodra ie voor een redelijke prijs in Nederland gewoon te koop is. GBA heb ik al, ONTZETTUND tof dingechie! PS2 is strak, maar ik ga er zelf geen meer kopen (broer heeft 'm al...). En een pc maakt ook een soort console (ach ja, een Xbox wordt ook een console genoemd, waarom een pc niet?!) als je d'r maar wat leuke dingen inpropt (lees: ik zou wel een nieuwe processor, videokaart, harde schijf, moederbord en beeldscherm willen... (maar ik heb UITERAARD het geld niet)).

Verwijderd

Topicstarter
Jongens jongens jongens, rustig aan... Ik heb ook zoveel consoles, ik ga ze toch ook niet oplijsten (ik zeg wel ff dat ik in elk geval 2 NES's heb (EAT YOUR HEART OUT! ;) ))?
't was ook niet serieus bedoelt hoor :Z :P
Maar ik ga in elk geval wel voor de GC zodra ie voor een redelijke prijs in Nederland gewoon te koop is. GBA heb ik al, ONTZETTUND tof dingechie! PS2 is strak, maar ik ga er zelf geen meer kopen (broer heeft 'm al...). En een pc maakt ook een soort console (ach ja, een Xbox wordt ook een console genoemd, waarom een pc niet?!) als je d'r maar wat leuke dingen inpropt (lees: ik zou wel een nieuwe processor, videokaart, harde schijf, moederbord en beeldscherm willen... (maar ik heb UITERAARD het geld niet)).
Idd, de XBox is gewoon een pc, maar ach dat ding flopt toch ontzettend.
Al zijn de hardwarespec. nog zo hoog, als de 'naam' (niet in consoleland iig) er niet is, de games er niet zijn, en de prijs te hoog is voor een nieuwkomer, ...tsja >:)

En de GBA is idd een ontzettend leuk "dingechie", ik wacht op SMB3 voor de GBA :9~

Verwijderd

Topicstarter
Hier wat NGC screenshots, het is dus allemaal "ingame", make no mistake about it..

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/previews/image/rogue2/roguecubecompare1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/e32001/rlradar1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/gamecube/roguesquadron2/roguesquadron2_screen009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.com/spaceworld/swscreenshots/wave_race/ss/05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.teamxbox.com/xboxnintendo/xboxnintendo3.jpg
:P
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/gameforumjunk/ssbmario.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/otaku/eugor/roguejulyxp5.jpg

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 16:54

markvt

Peppi Cola

GBA
en dan :
nGC (tis lang gelee dak een nintendo had, heb nu een psx),Xbox, PS2
denk dat het de Xbox gaat worden als die dvd playkit een beetje betaalbaar word

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 11:14 schreef markvt het volgende:
GBA
en dan :
nGC (tis lang gelee dak een nintendo had, heb nu een psx),Xbox, PS2
denk dat het de Xbox gaat worden als die dvd playkit een beetje betaalbaar word
Je hebt toch al een pc? :? >:)

• Wimo.
  • Laatst online: 15:34

Wimo.

Shake and Bake!

Ik ga voor de NGC .. masterlijk ding zo te zien

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:18
Ik denk dat ik een Gamecube zou gaan kopen als ik het geld had.
Nintendo staat toch meestal wel garant voor goede en leuke games.

PS2 wordt het zowieso niet en de XBOX moet ik eerst nog even flink aanzien.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22
PS2 heb ik al, dat is ook gewoon een console hoor, die USB brol gebruik ik niet en een HDD kan ik nie vinden :)
NGC heb ik heel even op mogen spelen, erg vet, die wil ik er zeker naast hebben staan.
X-Box lijkt me wel aardig, maar niet meer dan dat, niet echt titels waarvan ik zeg must have en daarbij wordt hij vrij duur. Niet echt mijn machine.

Flickr | Lego collectie

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Gamecube maar alleen icm MarioKart anders hoeft ut niet zo nodig. Wel jammer dat ie geen DVD doet.
X box niet nodig. koop wel een betere peecee.
PS2? Spellen duur en nog te kopieren en geen marioKart . Niet nuttig dus

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 oktober 2001 19:32 schreef bombadil het volgende:
Gamecube maar alleen icm MarioKart anders hoeft ut niet zo nodig. Wel jammer dat ie geen DVD doet.
X box niet nodig. koop wel een betere peecee.
PS2? Spellen duur en nog te kopieren en geen marioKart . Niet nuttig dus
Waarom is het jammer dat ie geen DVD doet?
Als ie DVD kon afspelen was:
- De GameCube groter
- De schijfjes waren groter (dus minder compact)
- De GameCube was een stuk duurder geweest
- Waarom moet een gameconsole DVD's af kunnen spelen :?

Nu gaan er al geruchten dat er binnen 5 jaar een Nintendo handheld komt die de GC spelletjes draait, dus dat is wel lekker :9~

En mariokart zal ook wel voor de NGC uitkomen, alleen het origineel blijft denk ik toch het mooist. (zie MarioKart64, ook niet zo verslavend als de SNES versie)

Oh ja, er komt ook een GameCube uit die WEL dvd's af kan spelen, maar deze is van een andere fabrikant.
Deze Cube is dan ook meteen groter en een stuk duurder.

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Op woensdag 17 oktober 2001 08:03 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:

[..]

- De GameCube groter
-Boeiend dat ie groter is? tis geen noodzaak
-Sleep jij alles overal heen ofzo?
-Okay....geef ik je gelijk in
-Omdat je spellen dan groter kan maken! vette pre rendered filmpjes erop gooien!
Nu gaan er al geruchten dat er binnen 5 jaar een Nintendo handheld komt die de GC spelletjes draait, dus dat is wel lekker :9~
Zijn die schijfjes kleiner ofzo? anders zie ik het niet echt gebeuren...wordt dat ding veel te groot.

Ikzelf ga voor de PS2
Bij de N64 ben ik afgehaakt van de Nintendo, PSx vind ik meer volwassen spellen hebben.
Alleen voor Zelda zou ik nog een Nintendo nemen.
Die Star Wars ziet er trouwens wel ultiem strak uit.

X-Box? Kheb al een pc, nieuw AGP kaartje erin en ik blaas dat ding 3x voorbij.
Maar ik moet nog zien wat dat wordt dus ik kraak 'm nog niet af :)

Verwijderd

Topicstarter

- De GameCube groter
-Boeiend dat ie groter is? tis geen noodzaak

Ik vindt het wel lekker, zo'n compacte spelconsole.
Het is idd geen noodzaak, maar het is toch leuk meegenomen.

-Sleep jij alles overal heen ofzo?

Als jij een paar NGC-spellen meeneemd naar een kameraad of zo dan doe je die zo in je binnenzak, dat zie ik je met een paar van die DVDcases van de PS2 nog niet doen.

-Okay....geef ik je gelijk in

8-)

-Omdat je spellen dan groter kan maken! vette pre rendered filmpjes erop gooien!

Dat kan de NGC ook hoor, alleen dan met een kleiner schijfje.
De PS2 gebruikt nooit de 7GB van een DVD, misschien bij een spel wat anders multiple cd's had zoals FFX.
Maar wat ik bedoelde was, waarom heeft een gameconsole speelfilm DVD ondersteuning nodig, daarvoor koop je toch geen console...
Zijn die schijfjes kleiner ofzo? anders zie ik het niet echt gebeuren...wordt dat ding veel te groot.
Ja die schijfjes zijn echt heel erg klein, toen ik ze voor het eerst zag kon ik het bijna niet geloven.
Je kent het binnenste schijfje van een MD toch wel? ....nou zo groot zijn ongeveer de NGC spellen.
Zeg nou nog 's dat een handheld met GC-games niet mogelijk is :7
Ikzelf ga voor de PS2
Bij de N64 ben ik afgehaakt van de Nintendo, PSx vind ik meer volwassen spellen hebben.
Alleen voor Zelda zou ik nog een Nintendo nemen.
Die Star Wars ziet er trouwens wel ultiem strak uit.
Ik heb zelf ook een psx gehad en geen N64, maar ik vindt dat nu Nintendo de beste console heeft.
PS2 vindt ik ook niet misselijk, maar de Nintendo GC heeft toch net iets meer, en ik koop ze niet beide. (geld groeit me niet op de rug)
En ach, ieder z'n smaak natuurlijk.
X-Box? Kheb al een pc, nieuw AGP kaartje erin en ik blaas dat ding 3x voorbij.
Maar ik moet nog zien wat dat wordt dus ik kraak 'm nog niet af :)
Ben ik het helemaal mee eens, behalve je laatste zin >:)

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 01-12-2025
- Heb PS2
- Heb geld zat
- Heb alle consoles over een tijdje
- :)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 14:42 schreef vacuumcleaner het volgende:
- Heb PS2
- Heb geld zat
- Heb alle consoles over een tijdje
- :)
Grrrrrr....., uhm okay dat was 't :P

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:17

MartNL

radeon 8500

Verwijderd

Gamecube: SSMB melee en dinosaur planet maken het voor mij een must have :)

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 22:15 schreef SilverBolt het volgende:
Gamecube: SSMB melee en dinosaur planet maken het voor mij een must have :)
SuperSmashBrosMelee? Heb je de gewone supersmash brothers wel eens gespeeld? Want die is leuk voor even, maar daarna houdt het gauw op hoor (vind ik)... Maar SSBM laat wel zien wat de GC in zich heeft, en dát ziet er niet verkeerd uit. Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen, in elk geval voor Zelda (ook al heeft niemand nog maar een idee hoe die nou werkelijk wordt (comicstyle of reallistic style)), omdat ik nou eenmaal zo'n verslaafde ben. Luigi's Mansion lijkt me ook wel tof, gewoon een geinig adventure-tje, leuk voor tussendoor. En dat Starwars-spel zag er ZEKER niet verkeerd uit, maar ik weet het niet meer met Lucasarts... soms wel héél erg weinig verhaal en TOTAAL geen variatie in de levels. Nou ja, we zien wel.

• Speedy
Komt ook een DVD versie (normale DVD's speelt tie dan) van de Gamecube, gemaakt door Panasonic

http://www.n-sider.com/main.php?page=news/082501pancube.htm

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 23:29 schreef TAG_Speedy het volgende:
Komt ook een DVD versie (normale DVD's speelt tie dan) van de Gamecube, gemaakt door Panasonic

http://www.n-sider.com/main.php?page=news/082501pancube.htm
Apart... Nintendo wilde nou juist GEEN multifunctie machine maken, enkel een goeie console... Maar ja, soms moet je toch wel een beetje met de "flow" mee. Je kan natuurlijk ook gewoon een DVD-speler van 300,- kopen, maar sommige mensen zijn zo slim niet (DVD's kijken op consoles werkt nou eenmaal niet, daar zijn die dingen niet op gebouwd, en voor die 300 piek begrijp ik niet waarom sommigen zo moeilijk doen).

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Wraaaaaaah.... ik zat er ook over te denken een console te kopen.. gewoon omdat het relaxter is om achter de TV te gamen (samen met je vrinden achter de tv hangen en gamen :P ) en omdat de kwaliteit nu eindelijk een beetje richting PC gaat..

Nou zat ik eerst te denken aan een XBox maar die is volgens mij mega overhyped... en de PS2 heeft wat coolere games dan de Gamecube.. maar is weer wat minder strak (denk ik)... maar PS2 heeft wel GT3..... irritant die keuzes! :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik ga zeker weten voor de GameCube gewoon omdat ik al jaren nintendo fan ben en de kwaliteit van de games erg goed is en het gaat mij om de kwaliteit niet om de kwantiteit (zoals bij psx/ps2 het geval is)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 23:27 schreef Peppers4ever het volgende:

Ik ga hem waarschijnlijk wel kopen, in elk geval voor Zelda (ook al heeft [b]niemand nog maar[/b] een idee hoe die nou werkelijk wordt (comicstyle of reallistic style)), omdat ik nou eenmaal zo'n verslaafde ben.
Nou ja...niemand >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/temp/zelda1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/temp/zelda2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.engine-software.nl/images/temp/zelda3.jpg

Behoorlijk Comicstyle dus... :)

Verwijderd

Ik ga waarschijnlijk voor de PS2. Ik kan waarschijnlijk de verleiding van FFX niet weerstaan als die volgend jaar uitkomt. Net als destijds de PSX en FFVII.
Hopen dat ie volgend jaar nog goedkoper wordt. :)

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 01:08 schreef lun het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor de PS2. Ik kan waarschijnlijk de verleiding van FFX niet weerstaan als die volgend jaar uitkomt. Net als destijds de PSX en FFVII.
Hopen dat ie volgend jaar nog goedkoper wordt. :)
Voor mij was de reden om een PS2 te kopen simpel:

METAL GEAR SOLID II - Sons of Liberty - :9~

En in mindere mate:
- Suikoden III
- Silent Hill II
- ISS 2 Evolution
- Onimusha
- Devil May Cry
- Final Fantasy X

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

Ik ga altijd met square mee dus PS2.
ben verbaast dat niemand xenosaga niet heeft genoemt.
Ach ja als hij niet uitkomt in europa. 90% kans want de beste RPG ooit (console) Xenogears kwam hier ook al niet uit. Dan kopieren we hem toch.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 20:16
ik kies toch voor de Xbox.
ok mn pc hou ik ook wel maar er komen gewoon games uit op de xbox die niet op de pc uitkomen.
of ik kan natuurlijk w88 op de emulator (Xbleem, bleemBox??) want die zal toch niet zo moeilijk zijn om te maken het ding is gewoon een pc.
De NGC word denk ik toch meer richting de jongeren (4tot14) gericht. just my 2cents.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 08:20 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
De NGC word denk ik toch meer richting de jongeren (4tot14) gericht. just my 2cents.
Je kunt niet fouter zitten, Nintendo gaat namelijk meer volwassener spellen uitbrengen.
Dit kun je trouwens al zien aan de richting waar Nintendo de GBA heen stuurt, het is iig niet echt richting de jongeren van 4-14.

• Speedy
maar sommige mensen zijn zo slim niet (DVD's kijken op consoles werkt nou eenmaal niet, daar zijn die dingen niet op gebouwd, en voor die 300 piek begrijp ik niet waarom sommigen zo moeilijk doen
DVD op mijn PS2 gaat anders prima :9 En 300 piek uitsparen is toch 300 piek waarbij ik iets waar Sony opstaat toch iets meer vertrouw als merk walhalla, al hoeft dat niet slecht te wezen, mijn maat heeft veel plezier van zijn "merk onbekend" DVD.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 01:47 schreef Mystic_X het volgende:
Ik ga altijd met square mee dus PS2.
ben verbaast dat niemand xenosaga niet heeft genoemt.
Ach ja als hij niet uitkomt in europa. 90% kans want de beste RPG ooit (console) Xenogears kwam hier ook al niet uit. Dan kopieren we hem toch.
Xenogears was inderdaad toppie :)
maar xenosaga ziet er tot nu toe nog niet zo heel goed uit en als hij toch komt, komt ie pas over een hele lange tijd uit (in europa)! tegen die tijd hoop ik FFX al uitgespeeld te hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
okay, ff een vergelijking (objectief)

Nintendo GameCube
Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/gamecube/roguesquadron2/roguesquadron2_screen009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/spaceworld2001/1080/1080_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/vgnews/101101/tgs/virtuastriker3/vs3_tgs_screen001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/vgnews/101101/soulcalibur2/soulcalibur_screen002.jpg

Sony Playstation 2
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/media/previews/image/infogrames/testdrive_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.psxextreme.com/screenshots/ps2_test_drive/ps2_test_drive_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.totalps2.nl/images/proevolution/10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/media/previews/image/burnout/burnout_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/media/previews/image/infogrames/splashdown_11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/media/previews/image/infogrames/stuntman_55.jpg

Microsoft XBox
Afbeeldingslocatie: http://www.caldic.com/images/site/extra/a06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.caldic.com/images/site/extra/ferrari.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.caldic.com/images/site/extra/transworldsnow6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xbox.jp/software/img/3rd_21/04.jpg

Verwijderd

X-Box ziet er allemaal TE gelikt uit. :( Waardoor gameplay een slecht rol in speel... als ik een console zou kiezen volgend jaar ga ik GameCube. En als ik ooit geld over heb dan zou ik een X-box kopen alleen om te hebben.

Verwijderd

ga me een PS2 kopen, is handig aangezien ik regelmatig over en weer moet tussen Belgie en NL, en een PS2 is makkelijker mee te nemen dan die bigtower van 35kg die ik nu heb :)

Nog enkele belangrijke motieven zijn :

- GT3
- GTA3
- MGS2

heb nog nooit op een PS2 gespeeld en ook nog niet van dichtbij gezien, maar dat doe ik in de winkel dan wel :)

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 09:06 schreef SilverAkira het volgende:
X-Box ziet er allemaal TE gelikt uit. :( Waardoor gameplay een slecht rol in speel... als ik een console zou kiezen volgend jaar ga ik GameCube. En als ik ooit geld over heb dan zou ik een X-box kopen alleen om te hebben.
Hoe bedoel je een stompzinnige reactie. Zocht je iets om MS mee te bashen of dacht je echt niet na?

Waarom zou de gameplay moeten lijden onder de graphics?

Als jij de een gamecube spel speelt wat volgens jou een goeie gameplay heeft, en de xBox zou hetzelfde spel uitbrengen met mooiere graphics, dan zou het ineens een rukspel zijn? Geniale redenatie.

Ik moet zeggen, dat dit er goed uitziet. Ik ben echt geen console mens en zal ook geen van die consoles kopen, maar et ziet er echt nie slecht uit zeg! PS2 valt me trouwens tegen, maar dan vooral vergeleken met die andere 2, want op zich ziet et er goed uit.

Die plaatjes met die lensflare bij die auto, zijn dat geen cutscenes? Ik vind namelijk de shot eronder, die volgens mij wel ingame is, iets teveel afwijken.

Maar, nie sleg :P
Nintendo heeft eindelijk ook eens fatsoenlijk graphics, kvond die N64 maar erg lelijk, alles was zo blurry. (ja ik heb erachter gezeten en meerdere games gespeelt)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je een stompzinnige reactie. Zocht je iets om MS mee te bashen of dacht je echt niet na?

Waarom zou de gameplay moeten lijden onder de graphics?

Als jij de een gamecube spel speelt wat volgens jou een goeie gameplay heeft, en de xBox zou hetzelfde spel uitbrengen met mooiere graphics, dan zou het ineens een rukspel zijn? Geniale redenatie.
Het is meestal (niet altijd) idd zo dat wanneer er veel tijd aan de graphics is besteed, de gameplay/verhaallijn niet veel voorsteld.
Bij sommige spellen zijn zowel de gameplay als graphics heel goed, maar dat zijn niet veel spellen.
Maar het is natuurlijk wel iets naief om zoiets over een spel te zeggen zonder dat je dat spel hebt gespeeld.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 00:56 schreef MrRudi het volgende:

[..]

Nou ja...niemand >:)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Behoorlijk Comicstyle dus... :)
Eeehmmm... je weet wel dat dit gebasseerd is op een filmpje van minder dan 60 seconden he? Vorig jaar was er ook zo'n filmpje van minder dan 60 seconden, maar dan van een realistic style... Je weet het NOOIT met Nintendo. Ze kunnen deze comicstyle-film ook gewoon gemaakt hebben om je op het verkeerde been te zetten, of het is misschien werkelijk de nieuwe look, OF ze gaan weer een heeeeeel andere kant op. Dat laat maar weer eens zien dat je geen uitspraken moet doen over producten van NIntendo voordat het uitgebracht is, die kerels (+dames natuurlijk) zijn gewoon helemaal geflipt soms (maar ze maken wel leuke spellen :+ )

Je kunt op basis van die pics alleen zeggen welke console de mooiste titels in zijn arsenaal zal hebben, maar zelfs dat is in dit geval moeilijk te beoordelen, ze zien er van alle3 :9~ uit!

• CyberTijn
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik heb hier naast mijn mooie PC (zie sig. voor specs) ook nog een N64 staan, die hou ik voorlopig nog effe, al is het alleen maar voor Banjo Tooie en Perfect Dark

By the way, niemand verslaat mij met 1080 snowboarding >:)

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:26

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Kun je de games van de NGC ook zo downen/kopiëren als die van de PS2? Voor die laatste moet je overigens wel een chip hebben, of kun je ook lekker met de soldeerbout alleen aan de gang?

Als ik al ooit een console mocht kopen (heb er nog nooit een gehad :)) dan ben ik niet van plan 45euro of meer te gaan betalen voor een spel. net zo als ik dat nu ook niet doe voor pc-spellen.

Maar de keuze tussen de NGC en de PS2 is toch wel een lastige.

NGC:
-betere graphics
-kleiner
-goedkoper
-star wars (ziet er alvast gelikt uit)

PS2:
-DVD speler
-MGS2
-GT3
-games downloaden/kopiëren

Verwijderd

IK zat eerst te denken aan een x-box, aangezien die de meeste (grafische) kr8 had, even later kreeg ik een aanbieding voor 500,- piek voor een ps2, ik meteen een vreugde dans maken..... maaaaaaaaaaaaaaaaar toen las ik de aankomende reviews voor zomer 2002 voor de gamecube (lees: 2003) waaronder : 2 resident evil delen en een dragonball z
.. dit gaf voor mij tog wel de doorslag dus ik denk na jaren tijd toch over te gaan lopen van psx naar nintendo... vaarwel psx.. je hebt mij een schone tijd opgeleverd met spellen zoals tekken 1,2,3 :P

• Thunder
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 20:41 schreef handige_harrie het volgende:
NGC-ding van Panasonic:
-DVD speler

PS2:
-DVD speler
*D

Verwijderd

Mijn PC
een Nintendo 8bit (NES)
een SuperNintendo (SNES)

Verwijderd

Kun je de games van de NGC ook zo downen/kopiëren als die van de PS2? Voor die laatste moet je overigens wel een chip hebben, of kun je ook lekker met de soldeerbout alleen aan de gang?

Als ik al ooit een console mocht kopen (heb er nog nooit een gehad :)) dan ben ik niet van plan 45euro of meer te gaan betalen voor een spel. net zo als ik dat nu ook niet doe voor pc-spellen.

Maar de keuze tussen de NGC en de PS2 is toch wel een lastige.

NGC:
-betere graphics
-kleiner
-goedkoper
-star wars (ziet er alvast gelikt uit)

PS2:
-DVD speler
-MGS2
-GT3
Ik denk dat GC spellen niet te kopieren zijn, ze staan namelijk op schijfjes ter groote van een minidisc...

Consolespellen worden alleen maar duurder, dus 45 Euro kan je shaken, dat kost een gameboy advance spel al...

[VRAAG MODUS]
Waarom denkt iedereen dat de Gamecube veel mooiere graphics heeft dan de PS2?? Ik heb nog geen enkel spel gezien dat VEEL mooier was dan de huidige generatie spellen... alleen DOA3 op Xbox is echt veeeel mooier dan wat ik tot nu toe gezien heb....
[/VRAAG MODUS]

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op donderdag 18 oktober 2001 17:40 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ik heb hier naast mijn mooie PC (zie sig. voor specs) ook nog een N64 staan, die hou ik voorlopig nog effe, al is het alleen maar voor Banjo Tooie en Perfect Dark
........
Welke rank heb je bij PD? En doe je het nog wel eens?
Kijk echt uit naar Perfect Dark: Zero :)

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 17:21 schreef Peppers4ever het volgende:

[..]

Eeehmmm... je weet wel dat dit gebasseerd is op een filmpje van minder dan 60 seconden he? Vorig jaar was er ook zo'n filmpje van minder dan 60 seconden, maar dan van een realistic style... Je weet het NOOIT met Nintendo. Ze kunnen deze comicstyle-film ook gewoon gemaakt hebben om je op het verkeerde been te zetten, of het is misschien werkelijk de nieuwe look, OF ze gaan weer een heeeeeel andere kant op. Dat laat maar weer eens zien dat je geen uitspraken moet doen over producten van NIntendo voordat het uitgebracht is, die kerels (+dames natuurlijk) zijn gewoon helemaal geflipt soms (maar ze maken wel leuke spellen :+ )

Je kunt op basis van die pics alleen zeggen welke console de mooiste titels in zijn arsenaal zal hebben, maar zelfs dat is in dit geval moeilijk te beoordelen, ze zien er van alle3 :9~ uit!
Volgens mij was er gezegd dat ze gewoon de andere Zelda niet konden maken met de GC.. En das jammer want die andere zag er 1000 keer beter uit als deze zelda..

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 22:14 schreef Aspi het volgende:

[..]

Volgens mij was er gezegd dat ze gewoon de andere Zelda niet konden maken met de GC.. En das jammer want die andere zag er 1000 keer beter uit als deze zelda..
Kweenie, het gaat wel weer terug naar de oude Link als het comicstyle wordt... een sullig kereltje dat het aan het eind gedroomd bleek te hebben, in plaats van een stoere held die door de tijd reist.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

WIe zegt dat gamecube geen dvd doet.
Er komt een speciale gamecube maar dan van PANASONIC.

Die speelt ook dvds af voor $100,- duurder.
hier wat pics:

Afbeeldingslocatie: http://formenmedia.ign.com/media/news/image/gear/panasoniccubebig.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/pics/panasonic/panacubespacemid.jpg
[/img]http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/pics/panasonic/panacubespace14.jpg[/img]
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/pics/panasonic/panacubespace6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/hardware/image/slgcten4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/hardware/image/slgcten1.jpg

Hehehheheeh nice pics >:)

ps: de onderste 2 zijn de nieuwste pics dus de cube heeft wat aan de lay out gedaan check de verschil met plaatje 1.

Verwijderd

Eehmm... heeft al in de topic gestaan... maar maakt niet uit.

Ik vind het zelf overbodig, en ik vind de kleur van het ding niet zo mooi (nare chroomkleur...). Ik koop een GC voor de spellen, niet voor een multifunctie apparaat. Sorry, maar ik ga toch ook niet internetten op mijn koelkast?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:11

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 19 oktober 2001 00:18 schreef Peppers4ever het volgende:
Eehmm... heeft al in de topic gestaan... maar maakt niet uit.

Ik vind het zelf overbodig, en ik vind de kleur van het ding niet zo mooi (nare chroomkleur...). Ik koop een GC voor de spellen, niet voor een multifunctie apparaat. Sorry, maar ik ga toch ook niet internetten op mijn koelkast?
Kromme vergelijk :o. Een DVD speler en een console zijn (vind ik) prima te integreren. Scheelt je weer een apparaat enzo. En als panasonic een DVD spelertje inbouwt, dan zullen ze er vast wel voor zorgen dat het ook een behoorlijke kwaliteit is. (spelers die ze nu hebben zijn gewoon ok).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar wanneer een console DVD mogelijkheid heeft dan wordt ie automatisch wel veel duurder, dus ook wanneer je eigenlijk geen belang bij de DVD (usb, hdd, nic, etc.) hebt, betaal je er wel gewoon voor.
Zoals Nintendo het nu heeft gedaan vindt ik wel slim bedacht, want wanneer je echt DVD op de Cube wilt dan koop je de Panasonic versie. (je hebt dus een keuze)

En die XBox DVD ad-on is dus eigenlijk niet echt een keuze, omdat je bij de aankoop v/d XBox al wel voor de DVD betaald. (hij zit er fysiek al in namelijk)
En dan moet je ook nog 's appart zo'n DVD ad-on kopen, dat is helemaal afzetterij.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
PS2:
-DVD speler
-MGS2
-GT3
Ik heb me er niet helemaal in verdiept maar ik wist niet dat ps2 games te kopiëren waren.... d8 dat ik een heeeeeeele tijd geleden ergens gelezen had dat het DVD's waren maar dat is dus niet zo? :?
Dat maakt de PS2 natuurlijk wel weer iets interessanter >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:09 schreef Marv het volgende:

[..]

Ik heb me er niet helemaal in verdiept maar ik wist niet dat ps2 games te kopiëren waren.... d8 dat ik een heeeeeeele tijd geleden ergens gelezen had dat het DVD's waren maar dat is dus niet zo? :?
Dat maakt de PS2 natuurlijk wel weer iets interessanter >:)
De PS2 kan zowel normale CD's als DVD's aan, dus als de spellen niet zo groot zijn dan zetten ze die op normale cd's.
Volgens mij hebben de verschillende type schijfjes die in de PS2 kunnen ook allemaal een andere kleur.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 21:27 schreef yhtomit het volgende:

[..]

Ik denk dat GC spellen niet te kopieren zijn, ze staan namelijk op schijfjes ter groote van een minidisc...

Consolespellen worden alleen maar duurder, dus 45 Euro kan je shaken, dat kost een gameboy advance spel al...

[VRAAG MODUS]
Waarom denkt iedereen dat de Gamecube veel mooiere graphics heeft dan de PS2?? Ik heb nog geen enkel spel gezien dat VEEL mooier was dan de huidige generatie spellen... alleen DOA3 op Xbox is echt veeeel mooier dan wat ik tot nu toe gezien heb....
[/VRAAG MODUS]
Nou dat denk ik in ieder geval omdat de specs van de gamecube net iets beter zijn dan die van de ps2 en omdat de gamecube ff een stukkie makkelijker te programeren is voor spelmakers dan de ps2.

Verwijderd

PS2 leest:
- PSX cd's (zwart)
- PS2 cd's (blauw)
- PS2 DVD's (zilver)
- DVD films

Op dit moment heb ik een lijst van een lokale backup ps2 seller en die heeft voor 30 piek backups te koop, alleen dat zijn dus alleen de ps2 games op cdrom. De DVD versies (zoals GT3) zijn veel lastiger en duurder te kopieren, ik denk dat ik daar dadelijk tussen de 50 en 70 piek voor moet neerleggen

En die DVD mogelijkheid van de PS2 is super, doet echt niet onder voor een standalone. Afstandsbediening heb je voor 70 piek en dan heb je voor 770 piek een prima DVD speler waarmee je GT3, MGS2, Silent Hill 2 en FFX speelt (en nog veel meer gave games)

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Er staat al 3 maand een PS2. En deze blijft er nog wel ff staan. En daar komt geen NGC of X-box naast te staan...

[mierenneukmodus]
Een afstandsbediening voor PS2 is er al voor 50,-
[/mierenneukmodus]

Verwijderd

Topicstarter
Ach misschien dat wanneer je de Cube in action hebt gezien dat je dan wel anders praat.

..En heel misschien dat ik dat wel heb nadat ik de XBox in aktie heb gezien, maar I doubt it >:)

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:04
NGC maakt volgens mij de grootste kans vooral omdat ze nu zijn ovegestapte op een medium waar ze 1,5 gig aan data op kwijt kunnen. Daarnaast zijn de hardwarespecs ook indrukwekkend. Ik heb zelf ook behoorlijk veel plezier gehad aan mijn snes en n64. Nog een vraagje aan de topicstarter hoeveel was je in totaal kwijt voor de NGC inclusief verzendkosten in invoerrechten enzo??

Verwijderd

Topicstarter
Iets van f1200,- bij elkaar.

Alleen normalerwijze komen daar importkosten bij, en die heb ik niet hoeven te betalen :)

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 21:27 schreef yhtomit het volgende:

[..]

KUT, dan wordt het tog maar een ps2 :P
Pagina: 1 2 3 Laatste