net op de hei gemaakt, heb iets van 40 foto's gemaakt, ze mislukken alleen vrij snel met dit weer
Geresized van 1600x1200>>512x384 met een sharpen filter
pyromaan ? (of piromaanOp vrijdag 16 november 2001 16:57 schreef snitch het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen over de foto's.......
dat vuur maakt alles goed!!!!
VUUR VUUR VUUR VUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
Hele leuke kruisjesOp vrijdag 16 november 2001 17:40 schreef LL Koelkast het volgende:
Vanmiddag even op pad geweest om een serie "Herfstfoto's in Roderwolde" te maken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Aangezien ik op m'n camera de sluitertijd niet echt handmatig kan instellen gebruik ik altijd spot-metering; op de heldere lichtbron in dit geval. Zou jij ook kunnen proberen. Zie hieronder een voorbeeld.Op vrijdag 16 november 2001 16:56 schreef Nowhere het volgende:
ik kan nog steeds sluitertijd niet verkorten (handmatig instellen) op mijn camera, weet niet waar de functie zit..
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik zie ze hier toch echt goed hoorOp vrijdag 16 november 2001 17:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hele leuke kruisjes
Misschien heb ik geen toegang daar of zo?Op vrijdag 16 november 2001 18:46 schreef LL Koelkast het volgende:
[..]
Ik zie ze hier toch echt goed hoor
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
PSN-id: Chrasher
Had ik vandaag besloten om even naar de scheveningse haven te rijden met m'n nieuwe statief, was ik vergeten dat ik m'n Flashcard nog in de reader boven m'n comp zitOp vrijdag 16 november 2001 18:55 schreef Vrieskist het volgende:
Zodra ik me nieuwe compact flash kaartje heb ga ik ook eens massa's foto's posten
hehe, ietsje specifieker?Op vrijdag 16 november 2001 21:18 schreef lOdUde het volgende:
In de auto?
Volgens mij moet er een nieuwe regel komen in de FAQ, foto's genomen via levensgevaarlijke methodes mogen niet gepost wordenOp vrijdag 16 november 2001 21:12 schreef MetHod het volgende:
ff voor de ontspanning:
rara waar is dit?
[afbeelding]
De Fuji Finepix 6900 heeft een zoom van 6x (35mm - 210mm). Voor de twee foto's met de meeuw heb ik ook een 1.7x Teleconverter gebruikt (360mm). Normaal gesproken zet ik de kamera niet op de hoogste resolutie maar eentje lager (2048x1536 i.p.v. 2832x2128) zodat ik ook nog een 1.45x digitale zoom heb zonder kwaliteitsverlies.Op vrijdag 16 november 2001 22:18 schreef Firecow het volgende:
damn die van artis zijn mooi zeg
Hoeveel keer zoom heeft die camera ??
Verwijderd
leg eens uit... want na alle meningen en verhalen die ik gelezen/gehoord heb, kon ik geen andere conclusie bedenken dan dat digitale zoom altijd wel iets van verlies oplevert1.45x digitale zoom heb zonder kwaliteitsverlies
Ik was op weg naar de HHS, jou niet onbekend denk ikOp vrijdag 16 november 2001 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Volgens mij moet er een nieuwe regel komen in de FAQ, foto's genomen via levensgevaarlijke methodes mogen niet gepost worden
Hee!! Lijkt verdacht veel op de mijne!! Alleen ziet de mijne er nu ietsie erger uitOp zaterdag 17 november 2001 01:10 schreef HBM het volgende:
Zat mijn foto's eens door te kijken, twijfelde of ik wel de moeite zou nemen er een paar te uppen, totdat ik deze weer tegenkwam, wilde jullie deze niet onthouden, resized.
[afbeelding]
Systeem ziet er ondertussen gelukkig wat netter uit
(Sony DSC-S70 + flits op Low)
Dit is paralel aan de A4 Amsterdam richting Den Haag, ter hoogte van Leidschendam.Op vrijdag 16 november 2001 21:12 schreef MetHod het volgende:
ff voor de ontspanning:
rara waar is dit?
[afbeelding]
Verwijderd
als jullie nou eens foto's gingen maken op de snelweg van personenwagens, dan kunnen jullie mensen slapeloze nachten bezorgenOp zaterdag 17 november 2001 09:23 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dit is paralel aan de A4 Amsterdam richting Den Haag, ter hoogte van Leidschendam.
De rechterbaan gaat naar de A12 richting Den Haag,
de middelste baan gaat naar de A12 richting Zoetermeer
en de linkerbaan gaat naar de A4 richting het westland.
Am I right ??
Deze foto is op dezelfde weg, een stukje terug, aan de andere kant genomen. (Dus waar de A12 bij de A4 komt richting Amsterdam.
[afbeelding]
In de meeste gevallen is dat ook zo. Fuji heeft zoals je weet een wat afwijkende CCD waar je geen horizontale en vertikale sensor resolutie kan aangeven. De sensors liggen eigenlijk diagonaal. Hierdoor wordt elk beeld enigzins geinterpoleerd, vandaar die reclame dat die CCD van "ongeveer 3.3 megapixels" een output kan kreëren van zo'n 6 megapixels.Op zaterdag 17 november 2001 00:15 schreef Eddo het volgende:
leg eens uit... want na alle meningen en verhalen die ik gelezen/gehoord heb, kon ik geen andere conclusie bedenken dan dat digitale zoom altijd wel iets van verlies oplevert
Verwijderd
CorrectOp zaterdag 17 november 2001 09:23 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dit is paralel aan de A4 Amsterdam richting Den Haag, ter hoogte van Leidschendam.
De rechterbaan gaat naar de A12 richting Den Haag,
de middelste baan gaat naar de A12 richting Zoetermeer
en de linkerbaan gaat naar de A4 richting het westland.
Am I right ??
Deze foto is op dezelfde weg, een stukje terug, aan de andere kant genomen. (Dus waar de A12 bij de A4 komt richting Amsterdam.
[afbeelding]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
vaaaaaaagOp zaterdag 17 november 2001 23:42 schreef ReseTTim het volgende:
[afbeelding]
oog gefotografeerd met een Fuji 6900, btw oog is van
M3ga-Man en gefotografeerd by Oeloe aka 01V.
kvind dat ie wel goedgelukt is
ik zie je staan in de weerspiegeling van de kerstbalOp zaterdag 17 november 2001 23:17 schreef MetHod het volgende:
Hmmmmz twijfelachtig: Kerst op Schiphol
Kijk goed naar de reflectie van de kerstbal. Focus niet op kerstbal ingesteld, maar op takje.
[afbeelding]
Powershot G2, Macro mode, zonder flits
Resized en sharpened.
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
het zal je maar gebeuren hé, met je hoofd op internetOp zondag 18 november 2001 12:56 schreef bluppy2 het volgende:
[..]
ik zie je staan in de weerspiegeling van de kerstbal
Vandaar ook dat ik de focus (express?Op zondag 18 november 2001 13:43 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
het zal je maar gebeuren hé, met je hoofd op internet
misluktOp zondag 18 november 2001 13:46 schreef MetHod het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ik de focus (express?) niet op de kerstbal had ingesteld.
Verwijderd
Merk nu toch een groot nadeel van mijn Powershot A20, de focus optie, ik zie nu weer wat voor mooie foto's je dan krijgt..Op zaterdag 17 november 2001 23:17 schreef MetHod het volgende:
Hmmmmz twijfelachtig: Kerst op Schiphol
Kijk goed naar de reflectie van de kerstbal. Focus niet op kerstbal ingesteld, maar op takje.
[afbeelding]
Powershot G2, Macro mode, zonder flits
Resized en sharpened.
Je zou het kunnen proberen door bijv. die kerstbal te centreren, dan de ontspanner half in te drukken, en dan vervolgens de camera ietsje draaien zodat je meer dat alleen die kerstbal in de zoeker hebt.Op zondag 18 november 2001 16:13 schreef Binne het volgende:
[..]
Merk nu toch een groot nadeel van mijn Powershot A20, de focus optie, ik zie nu weer wat voor mooie foto's je dan krijgt..
Volledig in metaal uitgevoerd, lekker solide. 10Mbit.Op zondag 18 november 2001 20:08 schreef Vrieskist het volgende:
leuk hubje
die van mij is ongeveer 12 X 10 cm ofzoOp zondag 18 november 2001 20:40 schreef MetHod het volgende:
[..]
Volledig in metaal uitgevoerd, lekker solide. 10Mbit.
Het oneindige X 0
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
and again:Op maandag 19 november 2001 01:06 schreef zetje01 het volgende:
[afbeelding]
Fuji A201 in macro-stand.
Met PSP geresized van 1600x1200 naar 800x600.
Je kunt gewoon zien hoe de structuur van kop/schotel/kleed aanvoelt.
Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
niceOp maandag 19 november 2001 17:37 schreef Flox het volgende:
Hier mijn fotos met een digital ixus V (Wie zei ook alweer dat het geen goede kwaliteit fotos waren???)
-geocitiesplaatje-
Geen geocities gebruikenOp maandag 19 november 2001 18:43 schreef Flox het volgende:
Verdomme wat doe ik nu fout, iedere keer als ik hier fotos wil plaatsen gaat het fout...
Waar kan ik een beetje fatsoenlijk fotos plaatsen, zonder dat er een limiet is aan MB's of dat het linken naar die fotos niet werkt?
Thanx againOp maandag 19 november 2001 15:39 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
and again:
ERG mooie pics voor een cam van 650![]()
Jammer dat er alleen digitale zoom op zit
Agfa Ephoto CL20Op maandag 19 november 2001 21:09 schreef Firecow het volgende:
welke cam had jij ook alweer vriesgeval??
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
*bloost van alle aandacht*Op maandag 19 november 2001 23:34 schreef actieman het volgende:
yup vrieskist maakt idd erg mooie foto's met zijn CL20, er is echter wel eerder een topic geweest met foto's van die cam en veel van die foto's waren echt bagger
Ik verbaas me dan ook een beetje over de kwaliteit van de pics van vrieskist, goed werk man
die fuji a201 maakt ook erg mooie foto's voor een cam van 650 piek, mooier dan die van mij...
Is er trouwens niet iemand met die olympus 960 zoom?
hij is nu erg goedkoop geworden http://www.tweakers.net/pricewatch/10347
en volgens mij is het best een aardige camera voor dat geld
Verwijderd
ik heb een tijdje die camera mogen testen en hij maakte best mooie foto's! er is alleen 1 nadeel en dat is dat hij geen usb aansluiting heeftOp maandag 19 november 2001 23:34 schreef actieman het volgende:
Is er trouwens niet iemand met die olympus 960 zoom?
hij is nu erg goedkoop geworden http://www.tweakers.net/pricewatch/10347
en volgens mij is het best een aardige camera voor dat geld
Mijn cam kan niet zo goed over objecten die dichtbij staan, vooral als je dan ook nog eens flitst... oejOp dinsdag 20 november 2001 14:33 schreef Kaatje_NL het volgende:
Hier een foto van een dimage 5
[afbeelding]
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Verwijderd
]Op dinsdag 20 november 2001 16:02 schreef actieman het volgende:
[afbeelding]
sorry niet helemaal zelfde soort schoenen, en tis nu ook beetje donker voor mooie foto's
Verwijderd
hmmz ... het is dat ik niet zo'n feestbeest benOp dinsdag 20 november 2001 18:50 schreef Tangletje het volgende:
Die CL20 is zeer interessant voor me: goedkoop, en toch mooie foto's.
Maar ik vraag me af of je er een beetje 'party pictures' mee kunt maken (foto's van een discotheek/hal met felle lichten/lasers), want dat is zo ongeveer het enige waar ik hem voor nodig heb!
Dat komt doordat die flits weerkaatst wordt en dat licht opgevangen wordt door de camera. Daar zijn 2 oplossingen voor:Op dinsdag 20 november 2001 17:56 schreef Binne het volgende:
Ik heb even mijn hub + switchbox op de foto gezet, kan iemand me vertellen waarom ik die flits zo duidelijk zie? Komt met A20..powershot, kan ik dit ook verminderen ofzo?
[afbeelding]
Hehe thnx, maar hij is toch niet meer te koop in Nederland kwam ik achterOp dinsdag 20 november 2001 18:54 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
hmmz ... het is dat ik niet zo'n feestbeest benmaar anders had ik ut ff voor je geprobeerd...
klopt ... ik heb 1 van de laatstenOp dinsdag 20 november 2001 19:08 schreef Tangletje het volgende:
[..]
Hehe thnx, maar hij is toch niet meer te koop in Nederland kwam ik achter
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq