Ik wil hier in ieder geval ook nog een keer mijn mening geven...deze mening is zeker in de loop van dit hele traject veranderd!
Ik heb ook eens rondgekeken op de site van Zapp ennu... ik vind de prijs nu ook aardig hoog! Daar komt nog eens bij, wat ik al vaker gepost heb, het duurt allemaal veels te lang, elke keer komen er weer meer mensen bij! Elke keer wordt het maar weer uitgesteld.
Dadelijk zul je echt tegen de 20.000-25.000,-- moeten vooruitbetalen! Nu woon ik zelf ongeveer 15 minuten rijden vanaf Duitsland en ik vrees dat ik van de week voordat ik geld overmaak eens ga rondtoeren daar!
Als je dan ook nog eens kijkt dat ze bij Zapp nog andere hardware hebben, die ook redelijk goedkoop zijn, krijg ik de neiging om zelf te bestellen!
Verder, iets wat ik vaker meegemaakt heb, als de PTT tegen zit, wacht je dus gewoon een week op je kaartje! En dan hoeft er nog geen eens een weekeinde tussen te zitten! Het kan goed zijn, als de kaartjes woensdag binnen Nederland verzonden worden, je ze pas op maandag binnen krijgt!
Tsja zelf ophalen met een lease auto gaat ook nog wel

kost me alleen wat tijd!
Just my 4 cents!
Ik kijk het nog even aan en dan beslis ik daarna wel wat ik doe!