-=Het Grote Radeon Order Topic [vervolg]=-

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.279 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rikki
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06-2025
Marc00,

Hoeveel precies moet er vooruit betaald worden voor een 8500? Kan ik dat in Delft komen brengen?

Toffe actie, hoop dat ik nog niet te laat ben,

Rikki

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 15:09
Op donderdag 11 oktober 2001 19:57 schreef Marc00 het volgende:
Dit is alweer de lijst (de + en de - staan voor verzenden en niet verzenden) maar ik heb nog niet van iedereen de info dus als je niet bij staat (geen + of -) zegt dat hier, want ik wil nu graag af gaan ronden.
Radeon 8500:
Heb je mijn email niet ontvangen dan ?
Bij deze nogmaals verstuurd. Je email is toch marcohordijk87@hotmail.com ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 20:59
Op donderdag 11 oktober 2001 21:41 schreef Rikki het volgende:
Marc00,

Hoeveel precies moet er vooruit betaald worden voor een 8500? Kan ik dat in Delft komen brengen?

Toffe actie, hoop dat ik nog niet te laat ben,

Rikki
je moet 70 procent vooruit betalen (volgens mij is dat iets van 500 piek) en ja dat kan je bij mij langs brengen.

The devil is in the details.

• Hahn
Dit is alweer de lijst (de + en de - staan voor verzenden en niet verzenden) maar ik heb nog niet van iedereen de info dus als je niet bij staat (geen + of -) zegt dat hier, want ik wil nu graag af gaan ronden.
Radeon 8500:

Fluppy 1
Excalibur_Eek 1 +
FMS 1 -
Starky 1
Liggie 1 +
Sir Floppy 1 -
CRX_Master 2 -
Uniquorn 1 -
Harjan 1 +
EdGnoj 1 +
Sverzijl 1 +
Marq 1 -
Walraven 1
TLTnZ 1 +
MartNL 1
Maddog 1
Chuckie 1 +
ReseTTim 1 -
Mmmbeer 1 +
Rikki 1 -
Milenko 1 +
Waar ik alleen de echte namen van weet:
Ruud 1
Ramon 1
Frank 1
Pascal 1 +/-

Radeon 7500:

Lange 2 -
Conscious 1 +

• sverzijl
Op donderdag 11 oktober 2001 21:41 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Heb je mijn email niet ontvangen dan ?
Bij deze nogmaals verstuurd. Je email is toch marcohordijk87@hotmail.com ?
ik zie het al, je hebt me onder 'Simon' staan.

• Rikki
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06-2025
Top, doe mij maar een 8500. Ik stuur je mijn gegevens (Wat heb je allemaal nodig?) via mail. Wanneer moet het geld uiterlijk bij jou zijn?

Rikki

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:04
Op donderdag 11 oktober 2001 21:34 schreef Bart Decker het volgende:
hehe nog effe
inkoopprijs + 25 piek zoals beloofd
gna gna
Iedereen kan aan de hand van dit topic (en de voorloper van dit topic) zelf narekenen hoeveel Marco er zelf aan verdient. Ik heb even geen zin om dit nu te doen, maar het is in ieder geval duidelijk dat het nooit erg veel kan zijn. En ook al is het een (euro)tientje per kaart, het is nog steeds een koopje.
Dus: ik lig er niet wakker van :z :z

Verwijderd

Marco wanneer bestel je ze???

• Hahn
Op donderdag 11 oktober 2001 21:46 schreef ThunderBee het volgende:
Marco wanneer bestel je ze???
zoals ik al vaak eerder hebt gezegd: als ik al het geld binnen hebt, maar ik kap nu (ik ga slapen :Z :) )

• sverzijl
Op donderdag 11 oktober 2001 21:48 schreef Marc00 het volgende:

[..]

zoals ik al vaak eerder hebt gezegd: als ik al het geld binnen hebt, maar ik kap nu (ik ga slapen :Z :) )
En wanneer post je je adresgegevens + bankrekeningnummer zodat wij kunnen storten ? :)
Anders zal er weinig geld binnen komen ben ik bang

Verwijderd

Jij gaat vroeg slapen ;) De avond begint net joh...oh w8 je bent 14...lama dan...hehe

• sverzijl
Overigens, waar gaat Marco ze nu precies halen in Duitsland ? Soms bij http://it-shop.zapp.org ?
Daar wilde ik hem eerst bestellen namelijk (voor +/- F700 incl. verzendkosten) , maar aangezien ze daar ook volledige vooruitbetaling willen heb ik dat maar niet gedaan.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 21:39 schreef Marc00 het volgende:

[..]

wat nou gna gna?
Ja gewoon GNA GNA . Ik denk dat ik die kaarten eerder en goedkoper heb . Daarom zeg ik gna gna . Lees mijn reply in het eerste deel van dit langslepende verhaal .

Ik had iedereen een ATi kaart beloofd ...inkoopsprijs + 25 gulden :)

• sverzijl
Op donderdag 11 oktober 2001 22:03 schreef Bart Decker het volgende:

[..]

Ja gewoon GNA GNA . Ik denk dat ik die kaarten eerder en goedkoper heb . Daarom zeg ik gna gna . Lees mijn reply in het eerste deel van dit langslepende verhaal .

Ik had iedereen een ATi kaart beloofd ...inkoopsprijs + 25 gulden :)
Wat is de inkoopsprijs in NL ?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:07 schreef sverzijl het volgende:

[..]

Wat is de inkoopsprijs in NL ?
dat valt nog te bezien :))

heb ik gezegd ,ik weet niet wanneer , wat , hoeveel ...etc (nja wat wel) .Maar als ik dit zo lees dan denk ik pffffffffffffffffffff wat een ellende en een geregel voor een kaart die binnen twee weken ook in NL te krijgen is . Tegendie tijd zijn de prijzen wel gezakt . Dan heb je minder koppijn van het geregel en waarschijnlijk ook goedkoper

• Homerius
Op donderdag 11 oktober 2001 22:11 schreef Bart Decker het volgende:

[..]
wat een ellende en een geregel voor een kaart die binnen twee weken ook in NL te krijgen is . Tegendie tijd zijn de prijzen wel gezakt . Dan heb je minder koppijn van het geregel en waarschijnlijk ook goedkoper
Dat zou zomaar kunnen, ieder zijn feestje :) Ik heb nog geen spijt.

PS: dat ding is dus binnen twee weken in NL verkrijgbaar ?

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:14 schreef MmmBeer het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, ieder zijn feestje :) Ik heb nog geen spijt.

PS: dat ding is dus binnen twee weken in NL verkrijgbaar ?
dat hoop ik je. Het zou fijn zijn als jullie ze eerder hebben maar ik vind het nogal veel gedoe

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 14:26

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

ik kom 'm ophalen en betaal vooruit (via de bank als het kan zou dus graag een rekening nummer van je krijgen..)

It's just a donkey

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:07
Op donderdag 11 oktober 2001 21:49 schreef sverzijl het volgende:

[..]

En wanneer post je je adresgegevens + bankrekeningnummer zodat wij kunnen storten ? :)
Anders zal er weinig geld binnen komen ben ik bang
Dat zou wel handig zijn ja, dus wanneer krijgen we nou een rekeningnummer ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Dat wordt toch tot morgen w88 jongens, marco is al naar bed hoor :-(

Verwijderd

Prachtig dat deze heren hier allemaal een kaart moeten kopen bij
onze 14 jarige held Marco :)
Je ziet maar weer dat leeftijd niets uitmaakt!
Het gaat om de economische visie die je hebt! :)

Marco ik ben trots op je maar mocht dit alles een grap zijn...

DAN GA IK SAMEN MET JOU VERDOMD HARD IEDEREEN UITLACHEN B-)

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

hmz mensen, niemand suggesties om mijn mamma er van te overtuigen dat het een nuttige investering is, behlave filmpjes ed?

Breek je nek voorzichtig

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nee... en weet je hoe dat komt? Het is natuurlijk helemaal GEEN goede investering. Iets dat binnen een paar maanden de helft van z'n waarde verliest en dan weer vervangen moet worden door iets wat een nòg "beter en waardevoller" is is geen goede investering. Mammie heeft dus groot gelijk (8> >:)

Dat het een heel leuk kaartje is en leuk om te hebben is natuurlijk wat anders.. *D

• Homerius
Op donderdag 11 oktober 2001 23:34 schreef EdGnoj het volgende:
Nee... en weet je hoe dat komt? Het is natuurlijk helemaal GEEN goede investering. Iets dat binnen een paar maanden de helft van z'n waarde verliest en dan weer vervangen moet worden door iets wat een nòg "beter en waardevoller" is is geen goede investering. Mammie heeft dus groot gelijk (8> >:)

Dat het een heel leuk kaartje is en leuk om te hebben is natuurlijk wat anders.. *D
Helaas moet ik je gelijk geven. Investeren in zaken die binnen de kortste keren achterhaald zijn, en die in de tussentijd geen (financieel) rendement opleveren zou je eigenlijk niet moeten kopen. Maar gelukkig gaat niet alles alleen maar om geld: ik heb de centen er voor over om de komende tijd een lekker videokaartje in mijn systeem te hebben hangen. Dit is echter alleen een emotioneel argument. Als je rationeel denkt, moet je het eigenlijk niet doen (maar dat geldt voor alle computeraankopen).

Zo, dat waren mijn centen :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

We investeren toch niet finacieel in onze hobby's he, daar is het helemaal niet voor bedoeld, dan ga je maar naar het damrak ;)

Niet op voorraad.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
oke stuur dat ding maar op voor mij (pascal) per rembours, pass mij ook maar ff je bankrek nr. en je gegevens.

thnks

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Niet op voorraad.

• Homerius
Op vrijdag 12 oktober 2001 01:27 schreef edward2 het volgende:
Ik wil dat ding nou nog harder dan ooit, lees dit maar eens: url
Nice :9~, ook al wordt de betrouwbaarheid van deze resultaten alweer in twijfel getrokken. De score lijkt niet overeen te komen met de fps van de verschillende tests. Ik wacht af :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

AH, nog even een difinitief antwoord op dat Hydravision. In win9x kan je 2 verschillende reso's selecteren, in win2k NIET en in winXP weer WEL :)

...gamen blijft leuk...

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

voor als het nog niet duidelijk was, ik kom ze dus ook ophalen.

Verwijderd

Ikke kom ze ook ophalen, weet niet of dat plusje achter me naam dat betekent, anders moet je dat dus ff aanpassen.. :)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Marco haal mij maar van de lijst af, ik moet eerst een andere moederbord hebben voor m'n XP 1800 en de kosten lopen een beetje erg hoog op als ik ook nog een R8500 moet betalen, ik moet maar wachten tot eind van de maand....

Niet op voorraad.

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 16:18

Martijn02

/* No Comment */

Mijn mail is verstuurd, ik hoop dat ik op het nippertje nog net mee kan doen. (mischien mag ik op het plekje van edward :) )

(Sorry jongens dat ik zo laat ben, had afgelopen week ff geen tijd voor tweakers, vriendin enzo...)

• sverzijl
Op vrijdag 12 oktober 2001 11:48 schreef Martijn02 het volgende:
Mijn mail is verstuurd, ik hoop dat ik op het nippertje nog net mee kan doen. (mischien mag ik op het plekje van edward :) )

(Sorry jongens dat ik zo laat ben, had afgelopen week ff geen tijd voor tweakers, vriendin enzo...)
we hebben nog niks definitiefs gehoord van Marco, dus volgens mij ben je nog ruim op tijd.

Verwijderd

Ben ik nog op tijd om mijn beslissing vandaag door te geven???

• Nefiorim
  • Laatst online: 11-03 07:21
Mooi zo, eindelijk m'n account weer terug.
Maar goed, Marco, heb je m'n 2 mails nog ontvangen?
Ene heb ik vannacht gestuurd, andere vanmiddag.
:)
Kan nie wachten. :7

XBO: Michaël#3318

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

MarcOO, ben je weer?? geef ff je gegevens dan maak ik het geld over ivm ik het hele weekend weg ben en het dan nu kan overmaken.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

hhhhHAK!
Dat was de knoop!

Ik wil er ook 1. (8500).
Moet lukken met het budget. Dus als het nog kan.

En ik kom niet bij je langs in Delft (behalve als...) ;)

Verwijderd

Zo, mailtje ook gestuurd :)

stomme hotmeel

• Nefiorim
Hmm Marco, als je vanavond nog wil reageren (of morgenochtend vroeg >:)) bel dan effe op m'n mobiel.
Nummer heb je wel gekregen via de mail.
MOET namelijk weer uitgaan vanavond :P

edit:

Peltier je hebt eigenlijk ook wel gelijk :)
Maar goed, ik ben dacht ik toch nie de enige die dit zo snel mogelijk geregeld wil hebben.
Ben misschien wel iets te enthousiast. Sorry.
:P

Verwijderd

LOL, als jij uitgaat, moet hij JOU bellen? :)
Tja service dat wel. :)

[sarcast modus]
marco kan je ff koffie voor me halen, ik woon in den haag
[/sarcast modus]

Verwijderd

Nou ik wil ook een radeon 8500 hoor.
Ben ik eindelijk af van al die lage kwaliteiten en lage resoluties :-D
Maar het belangrijks is truform voor mij, werkt tenminste direct met mijn favo game (cs).
Ja ik heb met mensen gesproken en een beslissing gemaakt.
Een radeon 8500 dus voor mij...hoor ik nu bij de club ;-)

We horen de verdere details wel ;-)

Verwijderd

Dooie boel hier zeg???

Verwijderd

Uh gaat mijn bestelling nog wel door???
Er is helemaal niemand meer hier???

(PS Waar besteld Marco ze nou precies???)

• Homerius
Op vrijdag 12 oktober 2001 23:06 schreef ThunderBee het volgende:
Uh gaat mijn bestelling nog wel door???
Er is helemaal niemand meer hier???

(PS Waar besteld Marco ze nou precies???)
Misschien wil Marco ook wel een avondje vrij :) Het bestelpunt weet ik zo ook niet, maar dat moet wel ergens te vinden zijn in dit topic, of de voorloper ervan.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

and he's gone without the money :D

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Dag beste mensen,

Ik was bijna klaar om een GF3 te kopen. Maar door jullie enorme overtuigingskracht ben ik nu helemaal gek op een Radeon 8500! :o. Vraag is nu natuurlijk of ik nog kan meedoen. Ik woon zelf in Rotterdam dus wil het dan gewoon ophalen! Kan iemand me info doorgeven over> als ik nog kan meedoen. Zo ja, hoe wat,wanneer,enz. Vindt het tevens gaaf dat jullie zoiets organiseren!

• Nefiorim
Prijs van een Radeon 8500 word $299 als je tweakers.net (<--- klik daar voor link) mag geloven (ja dat mag :p)
Omgerekend is dit ongeveer 700 piek (bij een wisselkoers van plusminus 2.30 gulden per dollar).
Misschien hoort hier nog wel de nodige invoerbelasting of zo overheen te gaan, maar zo niet dan kun je em dus ook voor ongeveer 700 piek hier in NL kopen.
Alleen effe de leveringstijd nog afwachten.

edit:
Verduidelijking link. Als iedereen zo is zoals ik nu dan vind NIEMAND em. :7 Vanavond toch maar wat minder vodka-redbull. :7

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

jeetje mensen kom op met die smoezen voor mijn moeder :(

ik wil dat ding zo graag hebben

FF wat anders, is die prijs van 720 inclusief bezorging gegarandeerd?? zo nee hoe komen jullie dan aan die prijs, bij voorbaad dank

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 08:06 schreef The_PyroPath het volgende:
jeetje mensen kom op met die smoezen voor mijn moeder :(

ik wil dat ding zo graag hebben

FF wat anders, is die prijs van 720 inclusief bezorging gegarandeerd?? zo nee hoe komen jullie dan aan die prijs, bij voorbaad dank
Hij kost 700 zonder bezorging, 720 met.. Die prijs halen we van de website van Zapp af, weet zo ff de link niet meer.

Maareh, Marc00 mag wel weer eens reageren, afronden die hap, orderen maar!

• Bossie
Maareh, Marc00 mag wel weer eens reageren, afronden die hap, orderen maar!
Als het nog langer duurt dan wachte we nog ff :(

Maarre als het goed is geeft ie dit weekend zijn banknr ed. door, zodat we kunnen beginnen met betalen >:)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Bossie
He loopt die radeon wel op k7m mobo???

Ik zie nl op ati.com dat ie agp 2.0 nodig heeft en ik zelf heb agp 1.0 volgens wcpuid :?

Nou heb ik een lange tijd een voodoo 5 (rip) op mijn mobo gehad maar die zat op 12v kabeltje aangeslote,

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/287674

• EdGnoj
  • Niet online
Ik zie hier http://www.tweakers.net/nieuws/18842 dat de Radeon 8500 zo'n 100 dollar goedkoper wordt als in eerste instantie was aangekondigd.
Dat zou betekenen dat de introductieprijs in Nederland zo'n 700 gulden zal zijn. Ik zie dus geen reden meer om de kaart in Duitsland te bestellen. Ook ivm eventuele garantieperikelen koop ik m'n hardware liever in Nederland dan in het buitenland. Dat ik mogelijk iets langer moet wachten neem ik dan ook voor lief.

Marco, ik zie af van de koop van de Radeon 8500 en wacht dus tot de kaart volop in Nederland te koop zal zijn.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

hmm ik denk dat de 8500 toch wel zo'n dikke 150 piek duurder gaat worden dan de 700 piek in dit topic (299 dollar is nl al 717 piek en dan komt er nog import kosten en de winst van de winkel enzo bij), volgens mij geld dit ook voor de 7500 (159 dollar is 380 piek).

Verwijderd

Ik denk inderdaad dat we ons is af moeten vragen of dit prijsverschil ons wel de mogelijke problemen waard zijn.

Veel eerder zullen we 'm niet hebben, want Marco kan uiteraard niet bestellen voordat die van iedereen het geld heeft. Daar kan nog wel eens veel tijd over heen gaan.

Ik vind het nog steeds een goed initiatief, maar geheel verstandig is het misschien toch niet. Vandaar dat ook ik af zie van mijn bestelling.

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
Op zaterdag 13 oktober 2001 10:09 schreef EdGnoj het volgende:
Dat zou betekenen dat de introductieprijs in Nederland zo'n 700 gulden zal zijn.
Was het maar waar... maar dat zal dus niet gebeuren.. Voor een amerikaan kost nu zo'n radeon $299,- + 5% sales tax = $313.95 (fl 759,-)
Ook ivm eventuele garantieperikelen koop ik m'n hardware liever in Nederland dan in het buitenland.
Garantie of RMA = ATI Europe :D

PC specs

Verwijderd

Ik denk dat de prijs in Nederland , tegen de tijd dat ie hier te krijgen is rond de 700 gulden komt te liggen .

heeft iemand hier al wat ?

• EdGnoj
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:00 schreef Aphex het volgende:

[..]

Was het maar waar... maar dat zal dus niet gebeuren.. Voor een amerikaan kost nu zo'n radeon $299,- + 5% sales tax = $313.95 (fl 759,-)
[..]

Garantie of RMA = ATI Europe :D
Klopt, maar je hebt het wel over adviesprijzen van Ati. Dit zegt niet zoveel over de straatprijzen die gehanteerd gaan worden. Deze zullen altijd lager komen te liggen toch?

Dat van die RMA wist ik inderdaad niet !!

• Hahn
Radeon 8500:

Fluppy 1 +
Excalibur_Eek 1 +
FMS 1 +
Starky 1
Liggie 1 +
Sir Floppy 1 -
CRX_Master 2 -
Uniquorn 1 -
Sverzijl 1 +
Marq 1 -
Walraven 1
TLTnZ 1 +
MartNL 1
Maddog 1
Chuckie 1 +
ReseTTim 1 -
Mmmbeer 1 +
Rikki 1 -
Milenko 1 +
Jeep 1 +
Hanshax 1 -
Thunderbee 1 -
FirefoxAG 1 +
Vo0 1 +
Nefiorim 1 -
Harjan 1 +
Zombie 1 +
Ruud 1 -
Ramon 1
Frank 1
Pascal 1 +/-
Sander 1

Radeon 7500:

Lange 2 -
Conscious 1 +

• Hahn
Ik zie nu ineens dat er toch wel wat mensen afhaken vanwege de geruchten van de verwachte prijzen in NL. Maar kijk nou maar eens naar de Radeon 7500 die kost hier 750,-!!!! dan is de 8500 nog goedkoper. Ik geef nog geen banknr enzo, omdat ik anders het gezeik krijg van ik heb betaald maar ik wil er van af zien dus ik wil mijn geld terug. (of iedereen in het lijstie moet zeggen dat ie er echt niet vanaf ziet!)

Verwijderd

Ik snap niet wat iedereen zit te zeuren ;-)
Het is altijd zo dat je de amerikaanse prijs x3 moet doen.
Een GeForce3 kaart is in amerika ongeveer 300 dollar...en hoe duur zijn ze hier in nederland...jusit 900 piek!!!
Dus de Radeon zou ook zeker 900 piek gaan kosten hier in nederland. Maar waarschijnlijk nog iets meer omdat er niet genoeg geleverd kan worden of omdat we hier nog een beetje extra afgezet worden :-(

Marco waar bestel je ze nou, graag een url :-D
Oh en bel anders ff naar dat zaakje om te vragen wanneer ze de kaartjes verwachten en wanneer wij ze dus zouden kunnen verwachten.

Alvast bedankt!

• Hahn
OK hier is de link weer

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 13:13 schreef ThunderBee het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zit te zeuren ;-)
Het is altijd zo dat je de amerikaanse prijs x3 moet doen.
Een GeForce3 kaart is in amerika ongeveer 300 dollar...en hoe duur zijn ze hier in nederland...jusit 900 piek!!!
Dus de Radeon zou ook zeker 900 piek gaan kosten hier in nederland. Maar waarschijnlijk nog iets meer omdat er niet genoeg geleverd kan worden of omdat we hier nog een beetje extra afgezet worden :-(

Marco waar bestel je ze nou, graag een url :-D
Oh en bel anders ff naar dat zaakje om te vragen wanneer ze de kaartjes verwachten en wanneer wij ze dus zouden kunnen verwachten.

Alvast bedankt!
Klopt helemaal.

Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik al vaker spullen in Duitsland gehaald omdat ze daar gewoon een stuk goedkoper zijn. Dat is altijd al zo. Als je wat meer spullen tegelijk koopt haat je die benzine-/verzendkosten er zo uit.
DM 600 is gewoon goedkoop.

Garantie voor een videokaart is niet zo'n probleem. Voor een monitor wel (ik had voor gehandicapte vriend een Iiyama 19" in Dl gekocht, en die ging binnen het jaar al kapot :(. Wat we daar een ellende met Iiyama mee gehad hebben. Maar het lag niet aan de Duitse winkel, want die waren heel correct.

Ik durf te wedden dat je hem zelfs op de HCC niet onder de F850 kunt krijgen!

En nee, daar ga ik geen F150,- onder verwedden. ;)

Verwijderd

Kijk eindelijk een nuchter persoon.
Het is bekend dat wij in nederland altijd veel te veel betalen ten opzichte van bijvoorbeeld Duitsland.
Het is bekend dat Duitsland ALTIJD gewoon erg goedkoop is.
Ik kan niet wachten tot ik mijn beestje krijg en al helemaal voor 700 gulden moeten we niet klagen.
En ja garantie...als je problemen hebt kan je gewoon bellen, mailen of langsgaan. Het is gewoon een normale pc-shop hoor, dus normale garantie (ja alleen in Duitsland, maar maakt niet uit toch)...
OK marco wij willen weer verse info (bijvoorbeeld over levertijden, je rekeningnummer, waar je woont etc) :-0

Verwijderd

Hallo...ik heb ff wat gemist
Maar marco ik heb je een mail gestuurd net dus dat moet goedkomen...
Ik wacht in spanning :D

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 10:09 schreef EdGnoj het volgende:
Ik zie hier http://www.tweakers.net/nieuws/18842 dat de Radeon 8500 zo'n 100 dollar goedkoper wordt als in eerste instantie was aangekondigd.
Dat zou betekenen dat de introductieprijs in Nederland zo'n 700 gulden zal zijn. Ik zie dus geen reden meer om de kaart in Duitsland te bestellen. Ook ivm eventuele garantieperikelen koop ik m'n hardware liever in Nederland dan in het buitenland. Dat ik mogelijk iets langer moet wachten neem ik dan ook voor lief.

Marco, ik zie af van de koop van de Radeon 8500 en wacht dus tot de kaart volop in Nederland te koop zal zijn.
DUH!
Als je nou ff bij www.hartware.net gekeken had zou je dit ook zien:
Board Ausstattung Preis
RADEON 8500 64MB DDR, DVI-I, VGA-Out, TV-Out, Dual Display 
749 DM
RADEON 7500 64MB DDR, DVI-I, VGA-Out, TV-Out, Dual Display
399 DM
RADEON 7200 64MB SDR, VGA-Out, TV-Out
249 DM
RADEON 7000 32MB DDR, VGA-Out, TV-Out,
Dual Display (zweiter Ausgang über TV-Out)
199 DM

en ja, Hartware is mijn 2e venstertje naast Twiekers (die staat natuurlijk eerste).
Opera laad elke x als ik hem aandoe automatisch alle vensters waar ik was (handig voor fora zoals GOT!).

• Hahn
Op zaterdag 13 oktober 2001 13:56 schreef Jeep het volgende:

[..]

DUH!
Als je nou ff bij www.hartware.net gekeken had zou je dit ook zien:
Board Ausstattung Preis
RADEON 8500 64MB DDR, DVI-I, VGA-Out, TV-Out, Dual Display 
749 DM
RADEON 7500 64MB DDR, DVI-I, VGA-Out, TV-Out, Dual Display
399 DM
RADEON 7200 64MB SDR, VGA-Out, TV-Out
249 DM
RADEON 7000 32MB DDR, VGA-Out, TV-Out,
Dual Display (zweiter Ausgang über TV-Out)
199 DM

en ja, Hartware is mijn 2e venstertje naast Twiekers (die staat natuurlijk eerste).
Opera laad elke x als ik hem aandoe automatisch alle vensters waar ik was (handig voor fora zoals GOT!).
wat bedoel je nou met dat DUH?

Verwijderd

Ja ik snap dat duh ook niet helemaal...die 749 DM is nog altijd enorm veel meer als wat wij gaan betalen..ongeveer 600 DM :-D

• Hahn
Op zaterdag 13 oktober 2001 14:55 schreef ThunderBee het volgende:
Ja ik snap dat duh ook niet helemaal...die 749 DM is nog altijd enorm veel meer als wat wij gaan betalen..ongeveer 600 DM :-D
ja dat bedoel ik. en het is :D en niet :-D (dus je moet het - weg laten)

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Ik woon in belgie, kost dat meer om te versturen?

Verwijderd

Jullie hebben eigenlijk allemaal gewoon gelijk, geen gezeik meer van mijn kant. Vandaar dat ik net Marco heb gemaild om te vragen of ik weer gewooon terug mag op die lijst.

• Hahn
Op zaterdag 13 oktober 2001 15:12 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
Ik woon in belgie, kost dat meer om te versturen?
ik weet ut niet, maar ik denk het wel, want versturen is vaak alleen in NL

Verwijderd

<q>ja dat bedoel ik. en het is en niet :-D (dus je moet het - weg laten)<q>
Ja ok, maar mijn gezichtjes willen een neus hebben ;-)

• Mathizsias
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Op donderdag 11 oktober 2001 21:02 schreef ThunderBee het volgende:
Hmmm...ik wil eigenlijk ook wel een radeon8500. Ik heb nu een gf2mx (ja lach maar ;-)...
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad hiermee...snel genoeg voor de meeste spellen in 1024x768x32 (en soms zelfs 1152x864x32), totdat ik op de demo van wolfje stuitte. Ik heb alles maar op low gezet, was het tenminste nog enigzins speelbaar...
Ik zat dus te denken om een gf3 te kopen, of uiteraard de radeon. En toen kwam ik bij deze topic aan :-D
Een radeon8500 voor 'maar' 700 piekermannen, hubba hubba...das een koopje, zeker als je nagaat dat ee gf3 rond de 900 piek schommelt :-D
Ja wat moet ik nou doen, ik heb de hele topic gelezen (dat duurde wel ff) en het is zo moeilijk.
Aan de ene kant zeg ik ja, maar aan de andere kant heb ik zoiets van "Waar zijn de reviews!?!?!?".
Het enige wat ik wil is eigenlijk de snelste kaart hebben voor een mooi bedrag (nee hoor geintje, maar ik meen het wel ;-)
Nee ik wil gewoon wolfje (RTCW) kunnen spelen in 1600x1200x32 en alles max met minimaal 40 fp/s gemiddeld...zou dat lukken met dit kaartje denken jullie?
Hydravision is ook wel leuk...smoothvision, helaas nog niets over gezien, truform; kijk dat is nu leuk (ik speel veel cs duzzz) en nog meer features die niet gebruikt worden...hmmm.
Ja heel moeilijk...ik heb al veel 'benches' gezien, er was er een waar de radeon het won in 3dmark2001, maar op het nippertje werd verslagen in q3 (5frames geloof ik)...kijk dat is wel interessant he ;-)
http://www.tweakers.net/nieuws/18763?highlight=radeon+8500
Ja wat moet ik nu doen...ik wil een review van anand :-0
Oh weet iemand hoe het nou zit met anisotropic filtering op de radeon8500???
Willen jullie me pls overtuigen om nog met deze inkoopactie mee te doen (ik denk dat als ik het niet doe ik er spijt krijgt, dus dat ik er later achter kom dat ze in nl 800 piek kosten)...
OVERTUIG MIJ PLZ!!!
Deze gozer is echt een eikel wat een loser !!! Zo dom hahahah :) Just Kidding :)

Gr33tZ Sniperwolf aka Mathizsias

Verwijderd

Deze gozer is echt een eikel wat een loser !!! Zo dom hahahah
Gr33tZ Sniperwolf aka Mathizsias
Nou deze 'sukkel' kan toevallig wel heel goed cs-en hoor ;)

• Mathizsias
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Op zaterdag 13 oktober 2001 15:32 schreef ThunderBee het volgende:

[..]

Nou deze 'sukkel' kan toevallig wel heel goed cs-en hoor ;)
Da weet ik :) maar nu weer ontopic plz anders krijgen we gezeik :P :)

Verwijderd

Marco, jij hebt je vast aardig verdiept in de leveringsvoorwaarden van Zappit. Is het niet zo dat je als bedrijf gewoon onder rembours kan bestellen?

Ik heb net gelijk maar een kaart besteld uit naam van mijn bedrijf, ik zal wel zien of ze 'm versturen.

Overigens trek ik dan nu niet weer mijn bestelling bij jou in hoor.

Overigens kost die kaart me fl.715 incl. verzendkosten + BTW, als iemand dus nog twijfelt of die het geld wel aan Marco over wil maken kan je ook direct daar bestellen. Als bedrijf kan je volgens mij via nachnahme (onder rembours) betalen, als particulier moet je vooruit betalen.

• Hahn
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:35 schreef Marc00 het volgende:
Radeon 8500:

Fluppy 1 +
Excalibur_Eek 1 +
FMS 1 +
Starky 1
Liggie 1 +
Sir Floppy 1 -
CRX_Master 2 -
Uniquorn 1 -
Sverzijl 1 +
Marq 1 -
Walraven 1
TLTnZ 1 +
MartNL 1
Maddog 1
Chuckie 1 +
ReseTTim 1 -
Mmmbeer 1 +
Rikki 1 -
Milenko 1 +
Jeep 1 +
Hanshax 1 -
Thunderbee 1 -
FirefoxAG 1 +
Vo0 1 +
Nefiorim 1 -
Harjan 1 +
Ruud 1 -
Ramon 1
Frank 1
Pascal 1 +/-
Sander 1

Radeon 7500:

Lange 2 -
Conscious 1 +
controleerd iedereen ff of de + en - klopt (want ik had daarnet ook al een paar foutjes)
+ = verzenden
- = ophalen

Verwijderd

Ja ik kom het wel halen, je woonde toch in delft?
Waar ligt delft ook al weer???
Toch in zuid-holland???
Zo ja, pak ik de trein wel ff (heb OV) of ik ritsel ff een bestuurder ;) (mag zelf nog niet rijden).
Ik vertrouw de post niet en anders moet ik nog een dag w88 :(

• Nefiorim
Hmm als er meer uit 't oosten met de trein gaan laat 't me dan effe weten. Kunnen we met een groep gaan. Misschien iets makkelijker :)
Hoezo ver vooruit plannen. :P

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 14:21 schreef Marc00 het volgende:

[..]

wat bedoel je nou met dat DUH?
Ik bedoel: in Duitsland gaat ie al DM 750 kosten. Dat is ongeveer F870,-. Dan kan hij in Nederland toch niet F700 worden. Prijzen in Amerika moet je x3 doen ($-koers+BTW+extra straf omdat je in Nederland woont).

Duh wz dat ik het een niet zo slimme opmerking vond als hij een bedrag van F700 in de winkel noemt. :z

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:07 schreef Jeep het volgende:

[..]

Ik bedoel: in Duitsland gaat ie al DM 750 kosten. Dat is ongeveer F870,-. Dan kan hij in Nederland toch niet F700 worden. Prijzen in Amerika moet je x3 doen ($-koers+BTW+extra straf omdat je in Nederland woont).

Duh wz dat ik het een niet zo slimme opmerking vond als hij een bedrag van F700 in de winkel noemt. :z
750 DM is een standaard adviesprijs, Zapp-it zit daar ruim onder met z'n 600 DM.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Duh wz dat ik het een niet zo slimme opmerking vond als hij een bedrag van F700 in de winkel noemt.
Tja niet iedereen snapt er wat van he...sommige mensen denken veel te makkelijk :S

Verwijderd

750 DM is een standaard adviesprijs, Zapp-it zit daar ruim onder met z'n 600 DM.
Ja dat is wel een enorm verschil vind ik...ja en het zijn ATI Retails...hmmm heel vreemd :S

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21-08 22:21

ChUcKiE

Dus........

Heej ik vind het nu wel weer mooi geweest! Tijd om deze order af te ronden en ons te informeren over de levertijd. Want ik zie dat lijk weer drijven! Duurt het eerst weer twee weken voordta iedereen betaalt heeft. Dan wordt de order geplaatst, dan duurt het nog weer minimaal weekje.......

Ik vrees dat we ze voor eind van deze maand zeker niet binnen hebben! ;(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Hier nog een plaatje van een geluksvogel in de USA met z'n R8500:

Afbeeldingslocatie: http://www.ratchetsgame.com/r8500caps/maxpayne-r8500-1.jpg

Trilinear + aniso en geen moire dus dat zit wel goed.

Rookgranaten in CS met truefrom vertragen de R8500 ook nauwelijks:

Afbeeldingslocatie: http://www.ratchetsgame.com/r8500caps/cs-smoke.jpg

Niet op voorraad.

Verwijderd

Check http://www.nvnews.net/ daar staat een nieuwe 'review' van de Radeon 8500 vs GF3Ti500.
Het is stuivertje verwisselen hoor!!!
Meest opvallende is de nature, die gaat naar de GF.
En de "8 lights" gaat overduidelijk naar de Radeon!!!
Kijk en geniet!!!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Die is nog steeds niet met final drivers.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Hoe kan ik een plaatje invoegen???
Copy-Paste werkt niet :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:24 schreef ThunderBee het volgende:
Hoe kan ik een plaatje invoegen???
Copy-Paste werkt niet :(
Zo: [img]url[/img]

Niet op voorraad.

Verwijderd

Zo: [img]url[/img]
Ik denk niet dat dat werkt, omdat het plaatje niet in een apart venster geopend wordt, maar gewoon op de hoofdpagina staat.
Maar hoe kan ik dan een plaatje invoegen die ik op mijn hd heb staan???

Verwijderd

Ja die truform klopt weer niet hoor, bommen zijn NIET rond!!! Wanneer doen ze het eens goed??? :(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:29 schreef ThunderBee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat werkt, omdat het plaatje niet in een apart venster geopend wordt, maar gewoon op de hoofdpagina staat.
Maar hoe kan ik dan een plaatje invoegen die ik op mijn hd heb staan???
Als het plaatje niet in een apart venster is geopend, klik je met rechts op het plaatje-> eigenschappen en dan die url pakken.

Plaatjes op je hd moet je eerst ergens uploaden.

Niet op voorraad.

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:31 schreef ThunderBee het volgende:
Ja die truform klopt weer niet hoor, bommen zijn NIET rond!!! Wanneer doen ze het eens goed??? :(
Ja ze moeten opletten wat ze wel en niet trueformen, sommige wapens in SeriousSam leken op ballonen, het zou leuk zijn als dit in een soort editer zou zijn opgenomen, dan kunnen we zelf aan de slag.

Ik hoop maar dat m'n desktop niet getrueformed wordt ;)

Niet op voorraad.

• uniquorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 14:26

uniquorn

Wat blijft komt nooit terug

Op zaterdag 13 oktober 2001 16:19 schreef ChUcKiE het volgende:
Heej ik vind het nu wel weer mooi geweest! Tijd om deze order af te ronden en ons te informeren over de levertijd. Want ik zie dat lijk weer drijven! Duurt het eerst weer twee weken voordta iedereen betaalt heeft. Dan wordt de order geplaatst, dan duurt het nog weer minimaal weekje.......

Ik vrees dat we ze voor eind van deze maand zeker niet binnen hebben! ;(
vind ik ook gewoon een reknr geven en betaald is betaald...
geen gezeur achteraf gewoon bestellen die hap! (dus even een reknr doorgeven en een uiterste betaaldatum dan kunnen we ons daaraan houden....)

It's just a donkey

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nvnews.net/screenshots/TE/3DMark2001.gif
Nou hopen dat het gelukt is :S
Ja ze moeten opletten wat ze wel en niet trueformen, sommige wapens in SeriousSam leken op ballonen, het zou leuk zijn als dit in een soort editer zou zijn opgenomen, dan kunnen we zelf aan de slag.
Over SS dat wordt gecorrigeerd in de aankomende patch, ze zijn alle models (van de wapens enzo) aan het aanpassen. Ja want die balonnen wapens is dubbel niets :D

Verwijderd

Ik hoop maar dat m'n desktop niet getrueformed wordt
Whahahahaha, ja denk je een platte monitor te hebben, wordt ie getruformed (wordt dan nu al een werkwoord ofzo :P)
Hahahaha

• ZombieExtreme
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 17:32
Jo Marco, je hebt net mijn bestelling ontvangen als het goed is, ik wacht vol spanning................. :-)

• Hahn
Radeon 8500:

Fluppy 1 +
Excalibur_Eek 1 +
FMS 1 +
Starky 1
Liggie 1 +
Sir Floppy 1 -
CRX_Master 2 -
Uniquorn 1 -