-=Het Grote Radeon Order Topic [vervolg]=-

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 1.281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

MartNL

Arme marco ik heb enorm medelijden met je .
Je bent erg zielig momenteel.
Wat trouwens ook begrijpelijk is.
Heel veel succes in de toekomst.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 17 oktober 2001 21:34 schreef MartNL het volgende:
Arme marco ik heb enorm medelijden met je .
Je bent erg zielig momenteel.
Wat trouwens ook begrijpelijk is.
Heel veel succes in de toekomst.
:? Bedoel je niet Marco Bosato zonder chips?

Niet op voorraad.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:14

MartNL

Op woensdag 17 oktober 2001 22:23 schreef edward2 het volgende:

[..]

:? Bedoel je niet Marco Bosato zonder chips?
ja die ;)

Verwijderd

Dit is compleet mosterd na de maaltijd maar ik heb antwoord van padercomp jaja!

es gibt nur noch die Radeon 8500 AGP 64MB DVI TV-Out Retail Prod-Nr. 100-431054. Die Karten werden voraussichtlich Mitte November
ausgeliefert. Der Tagespreis beträgt DM 612,-- und kann bei 35 Stück leider auch nicht reduziert werden Versandkosten nach Holland bei Komplettlieferung
ca. DM 90,--.
. Eine Vorbestellung ist empfehlenswert, die Vorkasse wäre fällig, sobald wir die Karten für Sie im Haus haben. Abholung und Barzahlung ist nach Absprache möglich.

Radeon 7500 AGP 64MB DVI TV-Out Retail Prod-Nr. 100-432054 Tagespreis DM 345,--, voraussichtlich auch erst Mitte November lieferbar

Mit freundlichen Grüßen
Ihr PADERCOMP OnlineShop

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 15:09
Op woensdag 17 oktober 2001 22:59 schreef Jeep het volgende:
Dit is compleet mosterd na de maaltijd maar ik heb antwoord van padercomp jaja!

es gibt nur noch die Radeon 8500 AGP 64MB DVI TV-Out Retail Prod-Nr. 100-431054. Die Karten werden voraussichtlich Mitte November
ausgeliefert. Der Tagespreis beträgt DM 612,-- und kann bei 35 Stück leider auch nicht reduziert werden Versandkosten nach Holland bei Komplettlieferung
ca. DM 90,--.
. Eine Vorbestellung ist empfehlenswert, die Vorkasse wäre fällig, sobald wir die Karten für Sie im Haus haben. Abholung und Barzahlung ist nach Absprache möglich.

Radeon 7500 AGP 64MB DVI TV-Out Retail Prod-Nr. 100-432054 Tagespreis DM 345,--, voraussichtlich auch erst Mitte November lieferbar

Mit freundlichen Grüßen
Ihr PADERCOMP OnlineShop
terugschrijven dat als ze sneller hadden gereageerd je je bestelling bij hun had gedaan, maar dat ze nu te laat zijn :P

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 07:50

The PyroPath

Go Tweak your ass off

90 DM is 100 PIEK, wat een stakkers, daarvoor brengen ze het in de VS per luchtpost hiernaartoe, dat is echt triest man... gelukkig dat we daar niet hoeven te wezen voor kaartjes...

Breek je nek voorzichtig

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Dan is het toch bijzonder dat Completer zo snel de hand heb weten te leggen op zo'n party.

Ik kreeg trouwens net nog een mail terug dat het idd om de retailversie gaat, ik kan het nog maar amper geloven hoor 700 piek voor de retail, ik had eerder 900 piek in gedachten.

Ziet er naar uit dat ik al m'n spulletjes nog voor nov bijelkaar krijg, alleen dan ben ik te blut om nieuwe games te kopen ;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 23:17 schreef sverzijl het volgende:

[..]

terugschrijven dat als ze sneller hadden gereageerd je je bestelling bij hun had gedaan, maar dat ze nu te laat zijn :P
Heb ik gedaan. Een fatsoenlijk briefje. Zij reageerden immers wel in 1 dag :)

Die DM90 is wel ff een stapel van 3 meter hoog he :D
Hou er ff rekening mee!

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/18902

oops en toen viel ie zwaar tegen |:(

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Dacht het niet: http://www.digit-life.com/articles/r8500.new/index.html

Dit laat de ware aard goed zien, lezen! :)

Niet op voorraad.

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 17:48

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Op woensdag 17 oktober 2001 23:46 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/18902

oops en toen viel ie zwaar tegen |:(
Ehm, mag ik er ff op wijzen dat de GF3 bij intro. ook niet zo briljant presteerde (vaak onder de GF2 ultra) en dat ook later pas in nieuwe driver releases is opgelost.
Op een Athlon is de R8500 nu percentueel in ieder geval al sneller dan de GF3 (zie Rivastation en PCPOPS). Voor mij is dit dus sowieso interessanter want ik heb een Athlon DDR systeem en geen P4 2ghz met PC800 RDRAM.
De drivers voor de GF3 zijn nu zo goed als uitontwikkeld (hij is al 5mnd op de markt --> zit bijna geen rek meer in), terwijl de R8500 pas net komt kijken en bijzonder veel potentie heeft.

Als je het mij vraagt is het binnen 1-2 maanden volledig gedaan met elke performance-lead van de Nvidia GF3 over de R8500...
Maar als je liever een GF3 wilt kopen moet je dat vooral doen... ook een goede kaart toch... ;)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:07
He Marc00, je mag mij van de lijst halen, ik ga hem gewoon in nederland kopen :9~

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
HCC here we come! :P

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 12:05 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
HCC here we come! :P
AMEN *D

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

messchien verkopen ze hem daar wel ja :)

in ieder geval ga ik er heen voor wat leuke zooi

Click hier niet

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 20:59
Op donderdag 18 oktober 2001 08:41 schreef TLRnZ het volgende:
He Marc00, je mag mij van de lijst halen, ik ga hem gewoon in nederland kopen :9~
Ik ben ALLANG gestopt, want iedereen koopt um toch in NL

The devil is in the details.

• sverzijl
precies.

Als je snel bent kan je hem overigens nog bij completer.nl bestellen voor de levering van volgende week woensdag (2e batch)

Verwijderd

Stuur maar op completer 8-)

Verwijderd

Stuur maar op completer 8-)
waarom ook niet stuur der maar twee

Verwijderd

Nog een goeie test op tecchannel.de

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 16:22 schreef sverzijl het volgende:
precies.

Als je snel bent kan je hem overigens nog bij completer.nl bestellen voor de levering van volgende week woensdag (2e batch)
Ze lopen niet weg hoor :)

Ik geloof dat ze er een fabriek van hebben waar er nog meer gemaakt worden ergens in Canada ofzo ;)

• sverzijl
Op donderdag 18 oktober 2001 16:46 schreef Jeep het volgende:

[..]

Ze lopen niet weg hoor :)

Ik geloof dat ze er een fabriek van hebben waar er nog meer gemaakt worden ergens in Canada ofzo ;)
|:(
sorry hoor, maar volgens mij ging het er hier voor de meesten om om zo snel mogelijk die troep in huis te krijgen. Om dan nu aan te komen met 'ze lopen niet weg hoor' vind ik dan een heel klein beetje laten we zeggen 'misplaatst' :P

Verwijderd

ach, het was maar een grapje :)

voor reviews ga naar Radeon 8500 reviews!!!

Verwijderd

lolol, terug sturen die 8500, gf3 is 2d gelijk aan matrox en ati, en die 8500 is slechter met 3d performance LOL.
Goed werk ATI ! gf3 is al 6 maanden op de markt, en het lukt ze niet om een betere kaart op de markt te brengen :r

Verwijderd

Op Sunday 28 October 2001 02:44 schreef epo het volgende:
lolol, terug sturen die 8500, gf3 is 2d gelijk aan matrox en ati, en die 8500 is slechter met 3d performance LOL.
Goed werk ATI ! gf3 is al 6 maanden op de markt, en het lukt ze niet om een betere kaart op de markt te brengen :r
Nee, ze zetten een kaart op de markt die SNELLER is dan de Ti500, wat ook de bedoeling was.

En ja, hij is sneller, de drivers komen binnenkort uit en dan kickt hij ass. :7
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste