I'll catch you on the flip side....
(al vind ik UT ook leuk maar als echte quaker "voelt" Q3 gewoon stukken beter
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
" I like Quake 3....I really do! It makes a great coaster for my UT mug =) "(Bron: PlanetUnreal)
UT oh nee, ik heb al gestemd!
If it ain't broken, tweak it!
Ik speel bijna nooit ctf(wel laatst een ctf war gedaan
ICQ(68411497) me maar voor het ip.
Heb je trouwens chello?? Wnat dan heb je een lekkere ping op mijn server (40-90)
www.mediaport.org/~kamikaze <- Server info
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
UT is veel boeiender, Q3 is ook wel leuk om te spelen, en lekker soepel spelletje.
maar Q3 maps boeien van geen meter.
daarom UT 4 ever.
mvg FFF
broer: Unreal
beste vriend: UT
vriend: Q3
iedereen heeft zijn eigen smaak. Volgens mij trekt Q3 alleen ook veel fans door voorgaande titels. Unreal heeft nooit zoveel naamsbekendheid gehad als Q3 terwijl het spel echt heerste(zeker als je een PoverVR of 3DFX had in combinatie met K6-2/P2)
UT (en dan met name instagib ctf)
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
If it ain't broken, tweak it!
En waar ik helemaal gestoord van wordt is dat gespring in Q3 als je online speelt lijken het wel een stelletje agressieve kangoroos die rondlopen. Nee, Q3 is niet mijn spel, engine is wel fantastisch !!!
Q3 natuurlijk
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Verwijderd
, misschien ben ik een beetje laat
GrtZ AlkaHol!C
btw: heej $ickboy jij hier? en eclipse jij ook al?
Verwijderd
heb ze beide... QIII al vrij snel afgeschreven, ik weet ook niet waarom, misschien later nogŽs proberen.
VEEL LMS gedaan, lekker rouwe actie, laatste tijd meer SWAT (nu TacticalOps) ook best verslavend, maar wel ff wennen, want het is allemaal erg traag...
Leuke lamp, overigens !!
(...en daarna Q3)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Oja, UT!
Verwijderd
Ik heb UT wel (uit)gespeeld maar vind de gameplay niet snel genoeg... die verschillende mutators en weaponfire modes zijn wel cool... Tevens vind ik de UT engine bagger op OpenGL en te lelijk op Direct3D... zonder 3dfx kaart is het niet lekker te spelen (ik heb zelf TNT2Ultra met een GeForceDDR on the way
Q3A: 26
dus!!!!!1 UT WINSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Unreal heeft nooit een grote naamsbekendheid gehad??? hmm zal wel, dan heb jij die tijd op de zuidpool gezten ofsow. Het was een aardige marketing campagne zowel voor Unreal als UT.Volgens mij trekt Q3 alleen ook veel fans door voorgaande titels. Unreal heeft nooit zoveel naamsbekendheid gehad als Q3 terwijl het spel echt heerste
[quote}En waar ik helemaal gestoord van wordt is dat gespring in Q3 als je online speelt lijken het wel een stelletje agressieve kangoroos die rondlopen.[/quote]
in UT doen ze het dus volgens jou nooit. nou dan zal ik je 1 ding zeggen. JE ZIT HEEL FOUT!.
Ik heb aardig wat UT gespeeld en daar waren het net zulke ergere kangaroes als in Q3A.
En dat CTF in Q3A slecht is slaat ook nergens op.
Dan nog het is appels met peren vergelijken vind ik.
Andere engine
compleet verschillende gameplay
laat staan de leveldesign.
Verwijderd
Als je zo beredeneerd kun je geen enkel spel met een ander spel vergelijken. Het is vrij logisch en normaal dat UT met Q3 vergeleken wordt. Beide zijn first person shooters, waarbij online-spelen centraal staat en beiden zijn omstreeks dezelfde tijd uitgekomen.Dan nog het is appels met peren vergelijken vind ik.
Andere engine
compleet verschillende gameplay
laat staan de leveldesign.
Wel als je het vergelijkt met CTF in UT.En dat CTF in Q3A slecht is slaat ook nergens op.
Verwijderd
maar wat ik zo ontzettend lame vind van die ut'ers en dat zag je bijv ook op drome is die personal transporter, sorry hoor maar zo verneuk je dus compleet het spel!
Verwijderd
Dan speel je toch gewoon Quake3. Hoef je je ook niet aan die lame UT'ers te ergeren.maar wat ik zo ontzettend lame vind van die ut'ers en dat zag je bijv ook op drome is die personal transporter, sorry hoor maar zo verneuk je dus compleet het spel!
Wat is dat toch met die Quakers dat ze UT niet uit kunnen staan?
Verwijderd
Een goeie quaker word zonder veel moeite een goeie UT-er, andersom is een ander verhaal.
Verwijderd
En die Quakers maar denken dat het wat betekent als je goed bent in een computerspelletje...DenkfoutDat komt omdat UT-ers denken dat ze goed zijn in een FPS...DENKFOUT
Verwijderd
De teleporter voegt juist een extra dimentie toe aan het spel. Dit vanwege de uitstekende kwaliteiten zowel op verdedigings als aanvalsgebied, waar ik de teleporter beide dus veel voor gebruik. Het vergt een boel skill om iemand bijvoorbeeld bewust te "telefraggen".maar wat ik zo ontzettend lame vind van die ut'ers en dat zag je bijv ook op drome is die personal transporter, sorry hoor maar zo verneuk je dus compleet het spel!
Toegegeven, er zijn manieren om de teleporter in bepaalde levels te "misbruiken" door verre afstanden in no time te overbruggen, maar aangezien iedereen die tactiek kan hanteren, wordt dat nadeel ook weer opgeheven.
De teleporter is ook het meest nuttig in een CTF-game, in DM worden ze minder gebruikt.
Ik zou niet meer zonder de teleporter kunnen spelen, tenminste.. ik vind het veel te veel fun!
Ik ben het dus niet eens met die stelling van NEO!
de transporter is echt gaaf en het is wel handig en spannend bij 1on1 ctf want als dan iemand een vlag van me heeft moet hij lopen zonder transporter en ik kan die dan wel gebruiken door in de lucht te gooien en dan teleporten en dan zo de hele tijd en dan ben ik net iets sneller als iemand die alleen loopt en dan kan ik zijn vlag stelen enz
daarom vinnik ctf gaver met ut ( niet dat q3 ctf saai is)
DUK | RC5-64 #42 | OGR-25 #59
Verwijderd
Maargoed ik zit hier toch in de minderheid aangezien de mensen hier meer van UT houden dan Q3....
Verwijderd
Welk spel snap je dan niet?Ik blijf het gewoon zo ontzettend lame vinden die teleporter het is zo flauw! Zo speel je toch geen fps, mensen die constant verdwijnen en weer ergens anders opflitsen. En dan zeggen dat het fun is, sorry maar dan snap je het hele spel niet. Erg triest.
Zo'n reactie is ook flink triest. Een spel afzeiken, omdat je niet met een bepaald aspect kunt omgaan. Zo moeilijk is het niet om iemand met een translocator te fraggen, je hoeft alleen maar de translocator-beacon te vernietigen en de speler is dood.
mij voorkeur gaat toch uit naar spellen met een goede singleplayer en multiplayer komt op de 2e plaats. Unreal 1 is geweldig.
Halflife is natuurlijk de elite van alle games en sorry maar daikatana vindt ik ook goed.
Ut is goed door de goeie spel opties (assault enzo) en Q3 door de gameplay.
ik heb nog steeds een V2 SLI dus beide spellen lopen ongeveer even goed. Alleen het verschil tussen 64 en 128 mb is in quake3 goed te merken en in ut maakt het niet zo heel veel uit.
Over wat nou een betere engine is ... dat boeit me geen RUK. Als het spel maar goed te spelen is, en dat zijn ze allebei.
als ik echt de keuze moet maken (haal dat geweer maar van me borst af!
Q3 dus (UT verdient eigenlijk ook wel een stem, maar die staat toch al voor
Wat een onzin... ik speel erg veel UT, zit in een clan enzo, maar in Q3 staat ik in FFA matches zeker bij de eerste 2 en in 1vs1 kan ik ook wel me mannetje staan...Op zaterdag 05 augustus 2000 12:18 schreef Neo het volgende:
Dat komt omdat UT-ers denken dat ze goed zijn in een FPS...DENKFOUT [afbeelding]<P>Een goeie quaker word zonder veel moeite een goeie UT-er, andersom is een ander verhaal.
Ik geef toe dat er met Q3 meer die-hards zijn die al vanaf Quake1/QuakeWorld spelen en nee daar win je niet zo 1, 2, 3 van.
UT is in dat opzicht een nog groeiende scene.
Wat dat Tranlocater ding betreft... ben ik het er 1000% mee eens dat ie NEP is... het vergt weinig skills itt een grapplehook.
Dus welke is beter... de betere shooter is imo Q3, veel beter gebalanceerd qua wapens en levels.
UT zou zeker beter worden met grapplehook en minder "spammende" wapens zoals flakcannon, en 6 rockets.
en Unreal kwam pas in mei van 1998, dus...
Zoek het voor de rest zelf maar uit!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
knuppelOp woensdag 03 januari 2001 15:27 schreef Emperor het volgende:
UT roeleert en zal dat ook altijd blijven doen........HEIL UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die-hard Brexiteer
"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."
Verwijderd
Gewoon beste gameplay en beste graphics...nog steeds (lees: 1 jaar verder) onevenaard. Hi-res Textures en S3TC rulen hier vet! Ook de wapens zijn veel afwisselender etc!
Zekerteweten...Op woensdag 03 januari 2001 19:54 schreef xDeLiriuMx het volgende:
-=Unreal Tournament=- (instagib:))
Dus doe mij maar een onsje UT
UT dus!Op woensdag 03 januari 2001 19:54 schreef xDeLiriuMx het volgende:
-=Unreal Tournament=- (instagib:))
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Money for nothin' and your chicks for free
Je weet niet waar je over praat dude, unreal vergt absoluut meeste skills, als ik moet kiezen tussen UT of Q3 absoluut UT, maar unreal reguleert dik boven UT, UT is een newbie game, maar ja tegen woordig is het wel errug rustig op de unreal servers.Op maandag 17 juli 2000 21:50 schreef Shi'ngoth het volgende:
weet je wat nou leuk is:<P>Unreal = begin ik niet eens aan...<BR>UT = newbee spel...<BR>vQ3 = ook, maar iets minder...<BR>Q3 Pro Mode = moeilijk, dus heersend
Dit topic is gesloten.
![]()