Press release, zal de NDA nu over zijn
(thnx slashhead voor de link)
oh edward, die epox wordt ook gebruikt bij die Athlon XP review op Anand.
!!! EINDELIJK !!!
Ik weet bijna zeker van wel, of de Abit moet beter blijken te zijn iig thanx voor de link..Op dinsdag 09 oktober 2001 00:57 schreef madashell het volgende:
Edward2, jij wilt toch ook graag een Epox 8KHA+?
Hier is nog een review:
http://www.hardtecs4u.com/
En hjs, ik heb het gezien leuk setje nou nog een R8500 erbij en we kunnen weer gaan
Niet op voorraad.
Breek je nek voorzichtig
Niet op voorraad.
Voor twinview/dualhead etc. worden toch gewoon 2 ramdacs gebruikt ?Op dinsdag 09 oktober 2001 18:29 schreef The_PyroPath het volgende:
Geweldig, er is nu een knakker op nvnews forum die beweerd dat er een Ti800 komt met twinview. Dat het totale onzin is zien we meteen, want dan zou er dus 400 MHz DDR geheugen op moeten zitten, want het getal staat voor de geheugen clock in DDR en twinview stop je er echt niet even "zo" in. Dus een leuk verhaaltje maar niet meer dan dat denk ik
en de Ti 200 dan? heeft die dan 100 MHZ DDR? dat lijkt me sterkOp dinsdag 09 oktober 2001 18:29 schreef The_PyroPath het volgende:
Geweldig, er is nu een knakker op nvnews forum die beweerd dat er een Ti800 komt met twinview. Dat het totale onzin is zien we meteen, want dan zou er dus 400 MHz DDR geheugen op moeten zitten, want het getal staat voor de geheugen clock in DDR en twinview stop je er echt niet even "zo" in. Dus een leuk verhaaltje maar niet meer dan dat denk ik
The devil is in the details.
Tsja het is een beetje krom gekozen van nVidia, maar de Ti500 draait wel degelijk met 250 mhz DDR tov 200 mhz voor de GF3Ti200.Op dinsdag 09 oktober 2001 19:07 schreef Marc00 het volgende:
[..]
en de Ti 200 dan? heeft die dan 100 MHZ DDR? dat lijkt me sterk
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
wil weten of we nu wel anis+ trilinear filtering kunnen doen, hoe 3X FSAA presteerd... enz
De kaart zal inderdaad nog even op zich laten wachten maar je krijgt er ook wat voor terug natuurlijk. 2 weken langer wachten kan erook nog wel bij, voor die tijd heb ik er toch nog geen geld voor, sterker nog, ik ga waarschijnlijk eerst eens kijken wat dat ding op HCC gaat kosten, als ze hem dan al hebben, en dan zien ik wel verder.
Ik wil best zo'n kaart maar ik heb ook belangrijkere zaken in het leven die geld kosten. Mijn wereld zakt niet in elkaar als ATi pas over 2 weken die kaart gaat leveren hoor, maar dat ben ik natuurlijk maar he?
Ik ga hem toch kopen denk ik de vraag is alleen of ik hem meteen ga bestellen of wacht to hij hier in NL verkrijgbaar is... maar daar kan ik nog even over nadenken en ondertussen worden de prijzen lager en lager.
Breek je nek voorzichtig
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=fd84a700f7b2872a10d297cb5f74785d&threadid=33584585&perpage=20&pagenumber=2
Niet op voorraad.
Verwijderd
maar pyropath ik ben ook niet iemand die m meteen koopt, maar het is een kaartj waar ik wel erg in geinterresseerd ben voor als ik een nieuw systeem in elkaar ga zetten(tegen januari helaas)
Mij valt het gedeeltelijk tegen, de dragothic-, pixel-, shader-, pointsprits en lighttest zijn erg goed, maar de gamebenchmarks zijn niet bijzonder.Op woensdag 10 oktober 2001 22:16 schreef -THaVinNY- het volgende:
ik weet nog niet echt wat ik moet verwachten, maar ok de benches van nitro vallen me wat tegen, dit komt waarschijnlijk door zijn memory subsysteem en vrij langzame CPU. dus toch maar de echte reviews afwachten.
Ik had gehoopt dat in de lobby- en naturescenes de resultaten aanzienlijk hoger zouden liggen.
Alleen bij det4 doet de GF3 het waarschijnlijk in software T&L..
Niet op voorraad.
Verwijderd
Op sommige punten is de r200 echt 50% sneller. Echter in alle games en nature scenes is de r200 de lul.
Op vertex shaders scoort de r200 echter wel practisch 2x zo veel. point sprites doet ie het ook vrij goed etc.
Mwa, kaart voor de toekomst, snel zat, wordt alleen maar beter.
goed te zien trouwens dat ze die EMBM gefixed hebben, want die was eerst trager dan op een Radeon 1, ook het feit dat ATi al een 3Dmark score van 7400 wist te halen (dat geven ze bij de pressrealese) doet mij vermoeden dat de CPU erg belangrijk is voor Nature ed, waar je ERG veel punten voor krijgt, dus ik denkd at deze Kaart in combi met een Athlon XP 1800+ een leuek aanwinst voor de kerst van dit jaar is.
Breek je nek voorzichtig
Ik denk dat ATi nog ergens een verrassing ergens in de mouw heeft, maar we zullen wel zien.
wel vreemd, carmack zegt dat de Radeon 8500 in Doom 3 significant sneller zou zijn, en in de enige test die shaders gebruikt(althans waar we wat van weten) is hij een stuk langzamer... vreemd
Breek je nek voorzichtig
Ik draai 90% van de tijd linux en speel ook vnl mn spellen daarin, nvidia brengt zeer goede linux drivers uit die gemiddeld flink veel beter presteren dan onder windows en die makkelijk te installeren zijn, ATI wil echter voor zover ik zie freeloaden op de open-source gemeenschap wat betreft drivers en daardoor kan ik iig al niets doen met die tv-out
wat ik me dus afvraag is hoe de huidige dri drivers +glx ism de radeon 1 presteren onder linux in opengl en hoe snel je die dingen stabiel werkend hebt (ik heb geen zin om naast dri support nog meer in mn kernel te compilen)
Daarnaast vraag ik me af of alle spellen ook zonder problemen lopen op die drivers?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
was supersimpel. glx en dri moduul laden in XF86Config en gaan.
(wel een kernel met agpgart en radeon support hebben)
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ik snap dat ati t al moeilijk genoeg heeft met de windows drivers, maar ik vind t niet meer dan netjes dat ze niet alleen drivers uitbrengen voor windows nu ook voor linux steeds meer spellen worden gemaakt, dat dri werkt weet ik wel, maar tis voor mij nutteloos een goede kaart te kopen die slechter presteert onder linux dan windows
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
http://www.rage3d.com/radeon/8500demos/index.shtml
...gamen blijft leuk...
Ik ga ati nog wel ff mailen
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Breek je nek voorzichtig
My Benchmark
Operating System Microsoft Windows 98
DirectX Version 8.00
Mobo Manufacturer <http://www.abit.com.tw>
Mobo Model 8363-686A(KT7E,KT7A,KT7A-RAID)
CPU AMD Athlon(tm) Processor 1597 Mhz
FSB 145 MHz
3D Accelerator R200
Graphics Chipset ATI Radeon 8500
Driver Version 4.13.7191
Video Memory 64 MB
Resolution 1024x768 32bit
Texture Format Compressed
FSAA Disabled
Z-Buffer Depth 24bit
Frame Buffer Double
Rendering Pipeline D3D Pure Hardware T&L
3DMark Result 8446 3D marks
Game 1 Car Chase - Low Detail 121.2 FPS
Game 1 Car Chase - High Detail 52.3 FPS
Game 2 Dragothic - Low Detail 142.8 FPS
Game 2 Dragothic - High Detail 86.6 FPS
Game 3 Lobby - Low Detail 104.5 FPS
Game 3 Lobby - High Detail 42.4 FPS
Game 4 Nature 35.6 FPS
Fill Rate (Single-Texturing) 702.5 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 1865.9 MTexels/s
High Polygon Count (1 light) 30.2 MTriangles/s
High Polygon Count (8 lights) 10.1 MTriangles/s
Environment Bump Mapping 91.9 FPS
DOT3 Bump Mapping 92.1 FPS
Vertex Shader Speed 91.3 FPS
Pixel Shader Speed 78.2 FPS
Point Sprite Speed 28.2 MSprites/s
Published No
that no o/c on the card 275/275 and i am happy to say everything works including fsaa though its not needed because it looks so damn good. any questions?
Ik ben nu wel onder de indruk, met deze kaart gaat de 10.000 eraan over niet al te lange tijd !
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=9d1ab64b06cf30d43159c5024a09c5e6&threadid=33584749&perpage=20&pagenumber=2
Niet op voorraad.
Ati zegt zelf in hun faq dat er alleen dri drivers zullen zijn, (en dus geen eigen drivers), maar ik heb ze ff gemeeld dus ik hoop het gauw genoeg te weten.ATi heeft driver support voor Linux altijd "uitbesteed" echter omdat de chip ook gebruikt word voor de Fire GL 8800 gaan ze nu wel zelf driver bakken
dan nog hopen dat die drivers goed werken met mn spellen en sneller zijn dan in windows...
Gaat dus over de Radeon 8500Thursday, October 11, 2001 2:34 PM (NEW!)
If all goes well you should see a review early next week. I'd try for this weekend but I've got to make a trip up to Pittsburgh for yet another server upgrade; what can I say, we like keeping things fast
Take care and have a great weekend,
Anand
Mooi weer hier met een brandende zon en een stralende vriendin naast me.
Waarschijnlijk ga ik al het Radeon nieuws missen, maar vakantie is ook wat waard.
Ha Wekkel, nou hier in Holland doen we ook mee met de zomer, 25 gr van het weekendOp vrijdag 12 oktober 2001 11:53 schreef Wekkel het volgende:
Hier een regeltje vanuit Rome.
Mooi weer hier met een brandende zon en een stralende vriendin naast me.
Waarschijnlijk ga ik al het Radeon nieuws missen, maar vakantie is ook wat waard.
Niet op voorraad.
Ik snap er geen bal van !
wat is ATI aan het doen
(bij anand een gast met een 400 mhz machine en 96 mb ram ofzo, kon niet eens 2dm2001 draaien met zijn R8500
Niet op voorraad.

Serious Sam zonder TrueForm [0]

Mmmm, de mannetjes zien er inderdaad een stuk beter uitOp zaterdag 13 oktober 2001 00:44 schreef The Source het volgende:
Serious Sam met TrueForm [5]
Ik hoop dat dit een voorbeeld is van een verkeerd gebruik van deze techniek. Voorzover ik begrepen heb, kan de ontwikkelaar van het spel aangeven welke vlakken met TruForm "bewerkt" moeten worden, en welke niet. Dat lijkt hier niet gebeurt te zijn
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Truform ziet er goed uit, die arm lijkt vrij realistisch, rest ziet er ook natuurlijk uit. Typisch een feature die je niet mist, totdat je em hebt.
Verwijderd
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Mario, nie ShlechT!!! (iglo reclame)Op zaterdag 13 oktober 2001 00:44 schreef The Source het volgende:
Serious Sam met TrueForm [5]
[afbeelding]
[afbeelding]
zit er vet uit, waar kan ik die pacht dowen?
ik vind SS een goed game, en je kunt er veel me tweaken. en als een gek op alles schieten! er komt ook een vervolg op, met Truform intregraded denk ik.
"I have to agree with Cyberstoner. The 8500 is worth the wait. I get 112 fps at 1024x768 with all visuals on max in Q3 with no FSAA. And still get 76 fps at 1600X1200 with a measly P3 700 overclocked to 868. Those with gigger CPUs will be very happy with the 8500".
En dat met een P3 863 dat vind ik heel impressive
Niet op voorraad.
i can't wait! i can't wait!!!
dan moet ik zekker 90 fps in 1600x1200 halen... (ik zit nu op een tnt2,dus das een hele vooruitgang
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Ik ben weer terug gegaan naar 5_13_01_3226.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Ik heb zelf wat schokken gezien in 3DMark2001.
Ik vind wel dat ze het prima doen voor OpenGL, en D3D Descent 3 doet het ook prima hier. (Die was altijd beetje slecht met official ATI drivers).
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Specs
Niet op voorraad.
Dit zijn de zelfde drivers als eerder op Rage3D stonden, versie 5_13_01_3276.Op maandag 15 oktober 2001 20:53 schreef MmmBeer het volgende:
Op de Ati-site zijn nieuwe (unified) Radeon-drivers voor alle windows versies te vinden.
Ik ben de volgende problemen tegengekomen:
* Environment Mapped Bump Mapping (EMBM) doet het niet in OpenGL
* De RadeOcean demo doet het niet. (OpenGL)
* Unreal en Unreal: Return to NaPali geven schokkerig beeld in Direct3D
Specs
Kan iemand me nu even uitleggen wat dit voor marketing strategie is van ATI? Die kaart mag dan straks top of the bill zijn, maar met zo'n raar bedrijf erachter zal het nooit wat worden met de verkoop van die kaart
Niet op voorraad.
Begint al goed
is geen reviewThe R200 core is 0.15 micron and has about 60 million transistors. It is clocked at 250MHz and the R200 has four rendering pipelines which gives it 1Gigapixel/s fill rate and has two texture units per pipeline (same as GeForce3). It can apply six textures per single pass but not six textures per clock as it does not have six texture units. Its fill rate is 2Gigatexel/s.
Ik weet niet welk OS je gebruikt, maar ik heb problemen met hele lage framerates in Unreal Tournament in XP. Met counterstrike zijn er mensen met hetzelfde probleem, en dat lijkt veroorzaakt te worden doordat TrueForm softwarematig aangezet wordt. Misschien dat dit ook in Unreal het geval is?? Ik zal vanavond (thuis) eens verder onderzoeken.Op dinsdag 16 oktober 2001 01:24 schreef Tyrian het volgende:
[..]
Dit zijn de zelfde drivers als eerder op Rage3D stonden, versie 5_13_01_3276.
Ik ben de volgende problemen tegengekomen:
* Environment Mapped Bump Mapping (EMBM) doet het niet in OpenGL
* De RadeOcean demo doet het niet. (OpenGL)
* Unreal en Unreal: Return to NaPali geven schokkerig beeld in Direct3D
Niet op voorraad.
"Choose life"
Niet op voorraad.
Bij Newegg.com. Is helaas wel een oem versie en ze shippen alleen binnen de vs. Hopelijk is er dit keer geen verschil tussen de oem en de retail. Ik heb gelezen op rage3d.com dat de snelheden (core/memory) gelijk zijn, maar het is altijd weer afwachten.Op dinsdag 16 oktober 2001 11:59 schreef edward2 het volgende:
Waar heb jij hem besteld?
"Choose life"
ik ga nu ZAPP bellen.
FMS, ik ga pas over een week bestellen, dan heb ik een beetje door of er stiekem toch verschil zit tussen oem en retail, maar bedankt voor het aanbod.
Niet op voorraad.
Niet op voorraad.
ATI Radeon 8500 and nVidia GeForce3 Ti 500
The nVidia GeForce3 Ti 500 GPU takes the speed trophy, as claimed. But the flexibility of TruForm is a great advance for the ATI Radeon 8500 and benefits more of the games you can buy right now. And the ATI Radeon 8500's lower price may win additional converts
Ja, waarschijnlijk wel.Op dinsdag 16 oktober 2001 13:40 schreef hjs het volgende:
Nu wel weer bestellen edward
Niet op voorraad.
ff wat quotes:
ATI's 64MB memory system, though rated at only 300 MHz, claims to achieve 12-GBps performance by relying on another memory optimizer: Hyper Z II. Even though ATI's claims are more impressive, they're not backed up by our benchmark test results.
en
In the nVidia Ti 500 chip, the basic architecture is identical to that of the previous GeForce3 GPU. But the new chip is fabricated with a 0.15-micron process. The faster silicon pipes data to and from 64MB of DDR memory in a 500-MHz memory subsystem
die 300 & 500 MHz zitten me dwars.....plus dat er niet genoemd word waar de chips op geklocked zijn, wat de drivers zijn en de getallen, dus je weet niet of ze wel een final kaart gebruikt hebben, vooral omdat ze ook een preview hadden van een A12 sample, als ze die zelfde weer gebruikt hebben dan kunnen we nog wel betere resultaten verwachten, maar zoals ik al zei kan ik het nergens vinden, iemand anders wel?
heb de benches al gevonden
[edit2]
dat stukje over HyperZ II vs LSMA slaat totaal nergens op, daar hadden ze villagemark voor moeten gebruiken oid, end an hadden ze kunnen zien dat de feature HEEL goed werk levert
[/edit2]
Breek je nek voorzichtig
In de hogere resoluties valt de R8500 namelijk relatief meer terug dan de GF3 die ca. 8 Gig heeft.
In de lagere resoluties wint de R8500 het in de meeste benchmarks vanwege een hogere fillrate.
Overdraw kan je niet altijd met HyperZ te lijf gaan, dat is villagemark.
Vanadaar dat de grote reviewsites stijf der bek dichthouden..
Niet op voorraad.
zo'n test zou eigenlijk ook in 3dMark thuishoren.
Er word nu gesuggereert op rage3d dat smoothvision softwarematig loopt ipv hardware matig, het vermoeden hiervoor is onstaan doordat de scores ongeveer halveren terwijl er juist minder hit zou moeten zijn met smoothvision
Breek je nek voorzichtig
Hmmm.... nu mis al dat mooie nieuws weer.
Beetje verdeelde uitslag, ATI heeft de drivers nog lang niet voor elkaar
Ben eigenlijk behoorlijk teleurgesteld, ik hoef iig geen haast te maken..
Niet op voorraad.
Voor kerst komen er nog veel mooiere kaarten
hm? welke dan? voor zover ik weet komt er voorlopig niks heel boeiends uit, op de Ti kaartjes na dan (voor zover die er nog niet zijn)Voor kerst komen er nog veel mooiere kaarten
Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."
Bij hardocp hebben ze de kaart nu ook, ik verwacht vanavond nog een review (ik ja)
Owja PyroPath, mooie post op rage3d...ziet er idd een beetje 'fishy' uit
...gamen blijft leuk...
Nee, tot Kerst komt er denk ik waarschijnlijk niks nieuws meer, misschien dat de Bitboys ons eens verrassen via de schoorsteen;)
Niet op voorraad.
Jij mag niet meer radenOp dinsdag 16 oktober 2001 19:23 schreef edward2 het volgende:
Kerstkaarten zeker?
Nee, tot Kerst komt er denk ik waarschijnlijk niks nieuws meer, misschien dat de Bitboys ons eens verrassen via de schoorsteen;)
maar op meerdere afzonderlijke 3d-forums wordt er over gesproken dat het eindelijk zo ver is.
Infineon heeft de productie nu op orde (iets wat ze vorig jaar nog niet hadden en daarom schijnt een zekere G8** kaart van M. niet door zijn gegaan).
Er komt een single versie (codename Avalanche) en een dual (Avalanche dual) chip versie
Als bitoys OOIT een kaart op de markt brengt, eet ik mijn Radeon8500 op (doe ik niet).Op dinsdag 16 oktober 2001 19:23 schreef edward2 het volgende:
Kerstkaarten zeker?
Toen de Voodoo 5 uit ging komen, hadden hun ook een kaart 'klaar'. Jaja, met 9MB on-die-cache Dat vond iedereen wel geil, ja duh, maar er is nieteens een prototype van gemaakt. (Die kaart heette de Glaze3D).
Weetje hoe bitboys 'groot' is geworden? Ze hebben een PCI emulator geschreven. Hiermee kon je dus een PCI device simuleren (en er ook benches mee runnen). dmv van dat prog hebben ze ook die Glaze3D toen gepromoot. Ik verwacht helemaal niks uit hun hoek. Verder denkik dat voor de kerst idd niks nieuws komt...wat zou er kunnen komen? Er zijn (sucky) geruchten over een comeback van 3dfx underground op 15december(de dag dat 3dfx 1jaar dood is) maar ik denk dat dat dikke bullsh*t is. nVidia? Heeft net al z'n troeven op tafel gegooid. PowerVR ? Owja, die Kyro3, geen flauw idee wanneer. S3(sonic blue) was ook weer met een of ander vaag save project bezig, zal ook wel niks worden. En van ATi hoeven we t/m Q2 2002 zeker niks meer te verwachten(R300)
...gamen blijft leuk...
r200 MAXX is nog altijd MOGELIJK, maar of ATi hem gaat maken is de vraag. R300 word eind winter/begin lente
maar daar mag je hele mooie dingen van gaan verwachten, voor meer dingen daar over moet je maar de Rage3d.com fora afstruinen want er zijn genoeg dingen die me vertrouwen geven in de toekomst van ATi.
zoals Carmack al zei:" het is een spannende en leuke tijd om in de graphics bizz te zitten" en dat zei hij niet alleen omdat de GF3 geintrood werd. Hij weet meer dan je denkt...
maar over de Radeon 8500, heeft vertrouwen mijn vrienden.
de Radeon I werd niet beter, omdat het potentieel gebruikt was. GF2 had nog potentieel en heeft dat gebruikt in later uitgekomen drivers wat resulteerde in het verschil tussen GF2 en RI vandaag de dag, echter nu is het andersom, GF3 heeft vrijwel alle potentieel verbruikt en de Radeon 8500 heeft zat potentieel over. en voor de mensen die denken dat nVidia altijd alles voor elkaar heeft wil ik ze graag naar TomsHardewaren verwijzen en dan de review bekijken van de kaart die uitkwam en de drivers daarbij....
Ik denk dat ATi's prioriteit is het maken van alle features, iemand op rage3d maakte een goede opmerking:
programeerbare FSAA (ATi noemt het smoothvision) is een DX 8.1 feature en geen 8.0...
en er zijn wel degelijk goede verbeteringen te zien vanaf de beta apparaten en drivers.
Dus allemaal onderuitzakken een biertje pakken en een beetje gamen terwijl alles uitcristaliseerd en je zal zien dat er een hoop dingen goed gaan komen. ATi heeft echt geen domme mensen zitten daar hoor, en er is geen reden waarom nVidia driver mensen significant beter zouden zijn dan ATi, maar ga daar maar niet op in, want dat loopt uit op geflame.
Die kaart doet het nu erg goed, een aantal gevallen daargelaten. En het is duidelijk dat dat drivers zijn en niet de hardware.Ik heb er vertrouwen in, ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die inzien dat nVidia er een tijd voor nodig heeft gehad om de drivers voor elkaar te krijgen voor deze kaart.
Dat de drivers van ATi nu sinds eerste previews niet ENORM veranderd zijn (maar toch wel redelijk wat, zou ik toeschrijven aan het feit dat ze eerst de features voor elkaar willen hebben en daarna de speed.
dankje Selachii,
over die BB kaart liep ook een topic, en daar heb ik het nodige neer gezet, misschien moet je die even lezen want er staan in dat hele topic wat leuke dingen die doen vermoeden dat er daadwerkelijk wat gebeurd binnen dat bedrijf.
weet je wat triest is?
van die mensen die zich reggen onder HAHAHAHAHA en hahaha en dan flames proberen uit te lokken, een is door mijn toedoen meteen verwijderd, de ander zal niet lang laten wachten en is het zelfde lot beschoren.
over AMD problemen, er zijn een aantal mensen op Rage3D die zich achter de oren krappen over de gemelde problemen, want zei hebben nergens last van.
Breek je nek voorzichtig
volgens mijn informatie is de Glaze3d NIET op de markt gekomen omdat Infineon (de producent van de eDram chippies) het niet lukte om het produktieproces te volmaken voor massaproduktie.Op dinsdag 16 oktober 2001 19:32 schreef Selachii het volgende:
(Die kaart heette de Glaze3D).
8edit: quoten is moeilijk
Geen Radeon Topic 8500Op dinsdag 16 oktober 2001 19:42 schreef FMS het volgende:
geen Radeon Topic 23![]()
Maar de terechte conclussie is dat de drivers, nog (lang) niet klaar zijn.
Niet op voorraad.
[pyropath]
Jah, die lame HAHAHAH thread heb ik ook gezien...die gasten mogen allemaal oprotten naar het nVidiots forum.
BB thread ook gelezen, ookal tijd geleden op gepost
[/pyropath]
...gamen blijft leuk...
[HEEL GROOT
[/HEEL GROOT
Breek je nek voorzichtig
[topic=293850]
We gaan hier verder.
Modje een slotje
aub
Specs