tsja misschien dat de Kyro 3 langs komt waaien en dat er in de aanhanger een BitBoys kaart achteraan dendert....
r200 MAXX is nog altijd MOGELIJK, maar of ATi hem gaat maken is de vraag. R300 word eind winter/begin lente
maar daar mag je hele mooie dingen van gaan verwachten, voor meer dingen daar over moet je maar de Rage3d.com fora afstruinen want er zijn genoeg dingen die me vertrouwen geven in de toekomst van ATi.
zoals Carmack al zei:" het is een spannende en leuke tijd om in de graphics bizz te zitten" en dat zei hij niet alleen omdat de GF3 geintrood werd. Hij weet meer dan je denkt...
maar over de Radeon 8500, heeft vertrouwen mijn vrienden.
de Radeon I werd niet beter, omdat het potentieel gebruikt was. GF2 had nog potentieel en heeft dat gebruikt in later uitgekomen drivers wat resulteerde in het verschil tussen GF2 en RI vandaag de dag, echter nu is het andersom, GF3 heeft vrijwel alle potentieel verbruikt en de Radeon 8500 heeft zat potentieel over. en voor de mensen die denken dat nVidia altijd alles voor elkaar heeft wil ik ze graag naar TomsHardewaren verwijzen en dan de review bekijken van de kaart die uitkwam en de drivers daarbij....
Ik denk dat ATi's prioriteit is het maken van alle features, iemand op rage3d maakte een goede opmerking:
programeerbare FSAA (ATi noemt het smoothvision) is een DX 8.1 feature en geen 8.0...
en er zijn wel degelijk goede verbeteringen te zien vanaf de beta apparaten en drivers.
Dus allemaal onderuitzakken een biertje pakken en een beetje gamen terwijl alles uitcristaliseerd en je zal zien dat er een hoop dingen goed gaan komen. ATi heeft echt geen domme mensen zitten daar hoor, en er is geen reden waarom nVidia driver mensen significant beter zouden zijn dan ATi, maar ga daar maar niet op in, want dat loopt uit op geflame.
Die kaart doet het nu erg goed, een aantal gevallen daargelaten. En het is duidelijk dat dat drivers zijn en niet de hardware.Ik heb er vertrouwen in, ben ik de enige of zijn er nog meer mensen die inzien dat nVidia er een tijd voor nodig heeft gehad om de drivers voor elkaar te krijgen voor deze kaart.
Dat de drivers van ATi nu sinds eerste previews niet ENORM veranderd zijn (maar toch wel redelijk wat, zou ik toeschrijven aan het feit dat ze eerst de features voor elkaar willen hebben en daarna de speed.
edit:
dankje Selachii,
over die BB kaart liep ook een topic, en daar heb ik het nodige neer gezet, misschien moet je die even lezen want er staan in dat hele topic wat leuke dingen die doen vermoeden dat er daadwerkelijk wat gebeurd binnen dat bedrijf.
weet je wat triest is?
van die mensen die zich reggen onder HAHAHAHAHA en hahaha en dan flames proberen uit te lokken, een is door mijn toedoen meteen verwijderd, de ander zal niet lang laten wachten en is het zelfde lot beschoren.
over AMD problemen, er zijn een aantal mensen op Rage3D die zich achter de oren krappen over de gemelde problemen, want zei hebben nergens last van.