-=Radeon topic 22, op weg naar de R8500=-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En het volgende deel, is waarschijnlijk erg snel vol als deze week de reviews komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik wacht inderdaad met spanning af. De laatste nieuwtjes op de frontpage van tweakers over de Ti van Nvidia geven wat scheve beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 14:15

edward2

Schieten op de beesten

Ja kom nou maar eens op slijp de messen >:)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Ik las vanmorgen al ergens dat de R-8500 er voor $ 190 is, een of ander vaag rijst crisp merk :?

link
Rising Rich announced its ATI RADEON 8500 and 7500 based cards and some othe products based on ATI graphics chips. And... check the prices:
Radeon 8500, 64MB DDR, DVI, TV Out, Hydra Vision - $190.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja, die draait op 250 mhz en bestaat mogelijk uit goedkopere onderdelen, de prijs moet ergens vandaan komen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op maandag 01 oktober 2001 12:22 schreef edward2 het volgende:
Ja, die draait op 250 mhz en bestaat mogelijk uit goedkopere onderdelen, de prijs moet ergens vandaan komen.
Erg leuk dat we straks meer keuze hebben :D
want ook op 250 mhz is het een erg lekkere kaart verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik las net dat de AsusV8200Ti500 3,5 ns geheugen gaat gebruiken, ze flikken het toch weer om sneller spul te pakken te krijgen.

Ik heb dadelijk een klote vergadering, had ik heel de ochtend de tijd om reviews te lezen, komt er reet ...

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 10:23
Op maandag 01 oktober 2001 12:19 schreef hjs het volgende:
Ik las vanmorgen al ergens dat de R-8500 er voor $ 190 is, een of ander vaag rijst crisp merk :?

link
Het merk wat daar genoemd word is 'Rising Rich'. Wat zoeken op internet leverd nul komma niks op. Waarschijnlijk is het dus niet waar. Jammer, maar helaas.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Volgens mij ook,ik kon er ook niks over vinden. En $190 is wel HEEL erg goedkoop :)

Laat de benches, reviews EN ORDERS maar komen :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Damn, zit ook net op school. 3.5ns? dat gaat $$$ kosten.
en dit is nog het begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15218

Op maandag 01 oktober 2001 13:03 schreef FMS het volgende:
Damn, zit ook net op school. 3.5ns? dat gaat $$$ kosten.
en dit is nog het begin...
Ja, Nvidia denkt: Oh, zet er maar nog wat sneller geheugen op en nog wat spoeltjes en condensators enzo, zal hij vast wel sneller zijn

ATi denkt: kom, dan vinden we ff een nieuwere versie van Hyper-Z uit, dan zijn we toch wel sneller dan NV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24855

ik ga die ATI R8500 ook halen , denk in Duitsland , kan ik eindelijk me GF2 op de rand van de straat kapot trappen.

lang leve ATI!

Greetz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Eerste Radeon 7500 is gesignaleerd in de T.net Pricewatch

http://www.tweakers.net/pricewatch/20826

Alleen 749,- |:(

Ik heb 'm op Amerikaanse sites al voor < 170$ gezien.

ff niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 23:24

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Edward ik wil je echt niet dwarszitten, ik ind het alleen buitengewoon interressant dat jij aan een prijs van boven de 1000 gulden kom, dus ik zal hier toch nog maals proberen te verduidelijken waarom ik denk dat de prijs SIGNIFICANT (waspoeier iemand? :) ) lager komt te liggen dan 1000 gulden, als jehm op een juiste plaats in het uitenland haalt:

Bij ATi in de onlineshop in Canada betaal je 375 CDD, volgens ome GWK mogen we daar 582 gulden van maken.

Vervolgens moet je HIEROVER BTW betalen, dus niet ook nog over de verzendkosten, anders geef je die Douane maar een hele harde schop onder hun hol.

dus 119% van 582 komt op 693 guldens.

dan moet die PC boer aan de overkant van die grote plas wel HEEL ERG VEEL bezorgkosten innen om die prijs nog over de 1000 te krijgen.

Ik snap niet dat jij met een prijs van 299 USD gaat rekenen als je de prijs van 375 CDD bevestigd hebt?

edit:

Ed ik zie het al, op de US site van ATi staat inderdaad 299,99 USD, dat vind ik behoorlijk raar, das een prijsverschil van:
727-582=142 piek, dat is heel raar of niet soms?

na BTW word het zelfs meer dan 170 gulden verschil, belachelijk!!!!

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ligt het nou aan mij of niet?...In Canada gelden toch hele andere belastingsregels en je kan hem helemaal niet kopen bij ATI Canada, dus is het is toch helemaal niet relevant :?

Wijs mij anders op een link vanuit Canada mij zo'n lage prijs incl. shipping en transport naar NL en ik zal je nog dankbaar zijn ook ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Neej, ik zie wat je bedoelt edward. Maar je hoeft toch alleen belasting te betalen aan de NL grens?
Want die prijs is volgens mij al inclusief belasting van Canada.

Maar wat ik dus erg appart vind is dat die prijzen dus zo gigantisch veel schelen tussen US en Canada.

Wat ik d8 is dat ATi die kaart verkocht voor 375 CDD en over het algemeen zitten retailers daar nog wel onder, dus vandaar rekenen met die 375 CDD en laten zien dat het dan wel heel raar moest lopen wil je boven de 1000 gulden zitten. Juist omdat ATi zelf meestal duurder is dan een gewone winkel, kijk maar naar de huidige prijzen van ATi zelf en in de winkel van de "klassieke" Radeons. Die liggen bij ATi zelf ook een stuk hoger dan in de winkel.

Vandaar dat ik zei dat je ze dan in de winkel nog wel onder die prijs zou moeten kunnnen krijgen en dan versturen, maar nu ik zie dat de US prijs al 170 piek verschilt met Canada ga ik toch twijfelen welke prijs ze als indicatie gaan gebruiken voor EU, ik vermoed USD maar ik hoop CDD :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik kan niet wachten op de eerste radeon 8500 reviews :)
Ben erg benieuwd hoe hij zal presteren ten opzichte van de g3 t500.
Komt er van de raddie 2 nog ook nog een SE of maxx versie uit? of is daar nog niks over bekend?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nog nix, wtf is dit nou weer, alleen maar GF3Ti500 reviews, wanneer eindigt die NDA nou eens een keertje?

Btw het lijkt erop dat de Ti500 nix meer is dan een marketingstunt (en natuurlijk een mooie videokaart, dat terzijde) want de onderdelen zijn amper gewijzigd van een verbeterde pixelshader is weinig te merken vooralsnog.

Ik moest erg lachen toen ik las dat de kaart niet verder dan 250/530 overgeklokt kon worden, mijn Elsa gaat tot 255/560 (zwarte).

Ik verwacht toch dat nVidia (marketing technisch)de slimste kaart in huis heeft, de GF3Ti200, deze wordt gunstig geprijsd en is erg overklokbaar (220-230/500-510) geloof me deze wordt een dikke hit en is (veel) beter dan de R7500.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Pyropath, de belasting betaal je over je de productkosten + verzendkosten! Dus, 570 piek uit Canada toch ? + Naja, we nemen het ongunstig 100 piek verzend. Is 670 piek + 19% (130 piek) = 800, gaat er al wat meer op lijken ? :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:32
weet iemand een link waar je de Radeon 8500 kan (pre)orderen (niet de nl'se want daar kosten ze 1000,- maar die uit bijv. amerika van 700,-)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Nog nix, wtf is dit nou weer, alleen maar GF3Ti500 reviews, wanneer eindigt die NDA nou eens een keertje?
Morgen als ik het goed heb onthouden, de dag na de GF3U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Morgen pas, dat mee je toch niet HJS, zit ik voor nix steeds te refreshen :(

Die Ti500 benchmarks kon ik ook wel voorspellen..

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1795

ff een dienstmededeling waar in principe niet op gereageert hoeft te worden:

Kunnen jullie volgende keer als het radeontopic 'vol' is een icq of een mailtje sturen ofzo, dan weet ik direct dat hij dicht kan. Nu is hij 11 reacties te lang en dat is geloof ik niet de bedoeling :)
Het is dat ik het toevallig zag, anders was hij misschien niet eens op slote gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Er is op Anandtech een review verschenen die niet zo positief is voor Radeon-fans. Een stukje uit de conclusie:
The GeForce3 Ti 200 is by far the best buy and is clearly a better value than the Radeon 7500 (remember that they are priced equally). At 1024 x 768 x 32 in most games you do get performance that's very close to that of the original GeForce3. It's without a doubt that our recommendation is to purchase the GeForce3 Ti 200 unless you can find a cheaper GeForce3 card.
Maar er is hoop:
The real gem to wait for before making your buying decision however is the Radeon 8500. While we were thoroughly unimpressed with the Radeon 7500 this late in the game, the Radeon 8500 has the potential to turn things around for ATI. It will be another six months before we see another card from NVIDIA, and the Radeon 8500 definitely has the memory bandwidth to outperform the GeForce3 Ti 500.
De volledige review staat op http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1539&p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 01 oktober 2001 16:14 schreef WimB het volgende:
Er is op Anandtech een review verschenen die niet zo positief is voor Radeon-fans. Een stukje uit de conclusie:
[..]

De volledige review staat op http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1539&p=1
Das logisch de Ti200 biedt de beste kwaliteits prijs verhouding, hij is een tikkie sneller en bied meer features dan de verouderde Radeon1 core, want dat is de R7500, de echte vernieuwing begint pas bij de R8500, als die bestaat tenminste.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Edward
As we managed to find out from different sources, ATI is ready to strike back. According to some unofficial info, ATI will announce the shipments of its new RADEON 7500 and RADEON 8500 cards on the next day after NVIDIA Titanium is to be launched, that is on October 2 (or maybe a little bit later).
so don't hold youre breath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

whahaha check die Ati reclame's boven Anand's Titanium's review :D :+

Dus eerst naait Nvidia Ati door nieuwe detonators naar reviewers te sturen, als Ati zijn nieuwe kaarten stuurt. Nu naaien ze Ati door die Titanium serie eerder te laten reviewen, maar Ati zet er een supergrote advertentie voor de 7500/8500 boven :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 01 oktober 2001 16:20 schreef hjs het volgende:
Edward
[..]

so don't hold youre breath
Aahh, en ik had me er zo op verheugd, grr nou ja, dan gaan we maar eens aan het werk ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

DIE RECLAME! Coole zet hoor!

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik klikkerderklikkerdeklikte erheen en mij kan je opdwijlen na zo'n VETTE ad boven de review, en dan zo'n conlusie erbij dan zit ik helemaal in mijn nopjes. BTW we wisten toch allemaal wel dat de Ti 200 een betere keus zou worden dan de R7500, als de prijs het zelfde zou zijn, kom op nou ga jezelf nou niet voor de gek houden.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb mijn hand kunnen leggen op een exemplaar van de gelekte Unreal II E3 beta demo, maar nu heb ik hier een probleem mee:
Er werken maar 3 van de 11 levels.
Weet iemand hoe je ook de andere levels kan krijgen met de Radeon?
(De andere levels doen het wel met een GeForce II kaart is mij gezegd.)

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Daarvoor moet je even op het forum van Rage3d kijken. Daar staan allerhande tips over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Die unreal 2 demo heb ik ook pas 2 weken :) en bijna alle lvls werken op een GF3 :)

Grmbl, ik wil 8500 benches, en ik wil mijn pre-order NU

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

sorry maar nVidia heeft het hier best wel verneukt vind ik. :( ik had meer veracht.

zou iemand nog een R8500 voor mij willen bestellen of pre-order. :) ik heb geen zin om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
weet iemand een site waar je Radeon 8500's kan preorderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op maandag 01 oktober 2001 17:52 schreef FMS het volgende:
sorry maar nVidia heeft het hier best wel verneukt vind ik. :( ik had meer veracht.

zou iemand nog een R8500 voor mij willen bestellen of pre-order. :) ik heb geen zin om te wachten.
en wat heeft bestellen of pre-orderen door iemand anders nou voor zin zo hoef je alleen maar langer te wachten (ik wil het trouwens wel doen hoor als je een goedkope site weet en geld stort)je kan me vinden op icq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op maandag 01 oktober 2001 17:54 schreef Marc00 het volgende:
weet iemand een site waar je Radeon 8500's kan preorderen?
www.ebgames.com ?

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

hmmz, mijn reactie was 2x geplaatst...

Er zijn idd online stores die ze voor 250 de deur uit doen, maar ik heb er nog geen gevonden die international shipped. (ebgames is wel een GROTE zaak, dus denk dat je daar ook wat veiliger zit dan bij kleine 1mans zaakjes)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
he das toevallig er zijn 2 Selachii en ze zeggen precies hetzelfde :D (bedankt voor de link)
alleen deze radeon is 300 dollar en ik heb ergens gezien dat die er was voor 250/260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

goedkoope sites? nou er zijn een stuk of 4 hier genoemd, of in topic 21. rond de 280$ kosten ze zonder verdzend en shit. ik wil het liefer in duitsland bestellen.

nogmaals ik kan zelf niet bestellen, ik heb geen creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
zeg jij maar een site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

die ebgames site onderandere. heeft iemand nog een duitse website om die kaart de pro-oderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
ebgames is toch niet Duits? want ze rekenen in dollars en ik heb ergens anders voor 270 dollar gezien en dat is een verschil van zo'n 70,- (op www.myinfinity.com is 270 dollar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
als je ff online komt bij ICQ praat dat wat makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op maandag 01 oktober 2001 16:55 schreef The_PyroPath het volgende:
BTW we wisten toch allemaal wel dat de Ti 200 een betere keus zou worden dan de R7500, als de prijs het zelfde zou zijn, kom op nou ga jezelf nou niet voor de gek houden.
That's the whole point, de R7500 is te duur, NL tenminste (voorlopig).

Wat een doffe ellende zeg, helemaal geen R8500, bah :(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Had jij verw8 dan dat die vandaag gelanceerd zouden worden?

aaaah knulletje, kom maar hiet mag je op mijn schouder uithuilen :P
*grapje*

Maar inderdaad die Radeon 7500 is verhoudingsgewijs aan de dure kant

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nah, als je je lang haar hebt en een wulps uiterlijk dan kom ik wel even langs, anders neem ik m'n closetrol wel ff ;)

Maar, ik wil nou wel eens wat zien na al die droge weken...en ik had vernomen van rage3d dat vandaag zou gebeuren.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
weet iemand een Duitse site waar je de Radeon 8500 kan bestellen? (graag voor rond de 600 Mark)
of misschien weet iemand een soort duitse pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-06 16:55

EaS

De Duitse pricewatch is hier te vinden:
http://www.hardwareschotte.de/hardware/index/a_e9NRB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
And again
ATI Radeon Windows 2000 5.13.01.3271 WHQL Drivers

Zullen we vandaag de eerste echte Benchmarks zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Benchmarks NU aub :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op maandag 01 oktober 2001 22:55 schreef EaS het volgende:
De Duitse pricewatch is hier te vinden:
http://www.hardwareschotte.de/hardware/index/a_e9NRB
Dank U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

waneer was de release van R8500? 8 oktober toch? moeten we tot dan wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hmmm, van de Radeon 7500 blijft weinig over in de benchmarks vergeleken met de Titanium serie. Gelijk geprijsd aan de GF3 Ti 200, maar lang niet zo snel...

De prijs van de 7500 zal dus rap wat lager moeten worden, om serieus mee te kunnen spelen.

De GF3 Ti 500 is een tikkie sneller dan de gewone GF3. Die was met de detonator XP al dicht bij de 8500. Hopelijk heeft ATi genoeg vooruitgang geboekt, om deze snellere GF3 aan te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Weer nix, ik krijg een duke4ever gevoel....

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Er zijn diverse internet shops die als reactie geven dat ze as vrijdag beginnen met versturen van kaarten, dus als je nou gewoon nix verw8 voor die tijd zit je wel goed denk ik.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33075

Bovendien heeft Anand vermeld, tussen de regels door, dat die de final board in zijn bezit heeft en alleen nog wacht op final drivers die hij nog zou krijgen. Met een beetje geluk heeft die vrijdag dus wel een review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

ok dus ik bel ATI in Duitsland, en daarna Ireland. om te vragen hoe het zit met verkopen van die kaaren..

ik zeg kan ik die kaart dit week bestellen, dan zegt ze "ATI Radeon R8500 wil be released end of oktober"
de releae dit week of begin oktober klopt niet (meer).

,, wtf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21082

Weet iemand de meest up-to-date release-date van de R8500DV All-in-wonder? Die gewone R8500 kan me gestolen worden, ik wil een TV-tuner erop! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33075

Op dinsdag 02 oktober 2001 16:43 schreef FMS het volgende:
ik zeg kan ik die kaart dit week bestellen, dan zegt ze "ATI Radeon R8500 wil be released end of oktober"
de releae dit week of begin oktober klopt niet (meer).
Tsjah,

Europa zal ongetwijfeld als laatste aan de beurt komen na canada en amerika. ATI staat erom bekent dat het hier altijd wel even duurt...

Bovendien zou het me niet verbazen als die 5 oktober de ship date is naar de retailers of zelfs importeurs en niet de in-store date. Dat duurt ook nog wel een paar weken dan. :'(

Misschien is preorder zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

de shipdate staat bij ebgames op de 17e. Ik zou hem niet eerder verwachten.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23375

Omdat Ati nu zo veel de term 'Windows XP ready' gebruikt, besluipt mij de gedachte dat Ati eerst aandacht heeft geschonken aan de Win XP-drivers.

Hiermee wordt natuurlijk een buffer gecreeerd voor het geduld van Win 98/ME en Win 2000 gebruikers, die die achterstand voor een betrouwbaar :) Ati-product voor lief nemen.

Het zou mij dan ook niets verbazen als de R8500 pas na de introductie van Windows XP wordt verscheept.

Misschien ben ik te pessimistisch maar marketing, wishfull thinking en realiteit zijn geen goede combinatie en leveren meestal frustraties op.... >:)

PS

Ik hoop dat we met z'n allen niet te hard gelachen hebben om de nVidea-owners, terwijl die afwachtende waren op Det4.

(eigen uitspraak: geen beter vermaak dan leedvermaak)

edit:
Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Back To Top
Radeon 8500 Ships - 10/03/2001 11:34 am - By: Typedef Enum - Source: Rage3D

--------------------------------------------------------------------------------
ATI has released their earnings statement today. The headline link will get you the PDF file. But to cut to the chase, here's the important part.
The Company is also now shipping its recently announced RADEON 8500 and RADEON 7500 to its retail partners in North America.

The final reviews should be out any day now.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op woensdag 03 oktober 2001 18:01 schreef edward2 het volgende:

The Company is also now shipping its recently announced RADEON 8500 and RADEON 7500 to its retail partners in North America.

The final reviews should be out any day now.
BETERZZZ HEBBUH!!! Beter morgen veeel sappige reviews :)
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11507

ok dan morgen kunnen we gaan lezen, hopelijk kunnen ze afleveren. lets hope dat ze sneller kunnen zijn dan de Ti500 en dat dat ding een beetje overclocked(can you say 300/600 kwijl)

hmz ik kan morgen de hele dag lezen, zit toch thuis met een gescheurde enkelband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Hmmz, in het vorige radeon topic stond een linkje waar je de Asus Radeon 8500 kon pre-orderen. Blijkbaar was dat, uhmz, niet kloppend.
Vandaag schreef iemand op rage3D:

This inspired us to contact ASUS and to inquire of the company's officials their plans concerning products based on RADEON chips. An unnamed official from ASUS graphics department said, "I don't know anything about our company's plans to launch cards with chips from ATI. Our company maintains close relations with NVIDIA and is highly satisfied with the chips it is shipping. We don't think we should use chips from any other manufacturer now."
lekker duidelijk wat asus gaat doen dus :? Naja, waarschijnlijk hadden ze net als alle andere 3rd party Radeon kaartjes de 'afdankjertjes' gekregen :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ik las op Rage3d dat er bij Dell R8500's besteld konden worden voor $ 203 !!! het waren retails, maar helaas VS-only ;( 480 piek, hoe is het toch mogelijk....?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnos
  • Laatst online: 24-03 12:50
Op woensdag 03 oktober 2001 22:42 schreef edward2 het volgende:
Ik las op Rage3d dat er bij Dell R8500's besteld konden worden voor $ 203 !!! het waren retails, maar helaas VS-only ;( 480 piek, hoe is het toch mogelijk....?
Ja, heb ik ook gezien. Zware hot deal! Helaas is de rekening van m'n pa al helemaal leeggeraakt door mijn eerdere aankopen van leuke hardware in de usa, anders had ik er echt wel een paar besteld voor die prijs.

"Choose life"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16334

Op woensdag 03 oktober 2001 22:42 schreef edward2 het volgende:
480 piek jah, :o djeez....... een TnT2Ultra kostte zoveel toen de Geforce 256 net uit was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Jah, ik merkte het vanochtend. De prijs was $250,- en bij checkout kreeg je $50,- discount, vraag me niet waarom. Erg jammer dat ze niet intl shippen, maarja.

Ok, het is nu donderdag, laat de benches maar komen ;)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

AAAH! Ik had een 8500 ge pre-ordered bij EBGAMES,alles leuk en aardig, 299dollar, en ineens word het gecancelled. dus ik mailen, krijg ik dit te horen:
Dear Sebastiaan,
Thank you for emailing us at EBgames.com!
Unfortunately, we are unable to ship to your order to your country due to not being able to verify bank information.
We cancelled your order due to the large order that you had placed. It is in your best interest to make a smaller purchase, to establish an order history.
If you have any further questions or concerns, please contact us at 877-432-9675.
Best regards,
Annette
EBgames.com
dus ik mail terug dat ik niet iets van 10 gulden ga bestellen, met een verzendkostenkaartje van $55, alleen maar om hun acceptatie te krijgen! Ik heb al wel 50 dingen onine besteld met m'n mastercard van de ABMAMRO, en nooit probleempjes!

krijg ik dit:
Dear Sebastiaan,
Thank you for writing EBgames.com! Unfortunately you have hit your monetary limit for your account. We cannot accept this order at this time. Please allow a few months for us to establish your order history.
If you have any further questions please feel free to reply to this email or contact us at 877-432-9675. You can also go to http://www.ebgames.com/ebx/help/default.asp to get more information.
Thank you for choosing EBgames.com!
Brian
Customer Service Rep
EBgames.com
paar maanden? en dan? ...goed, waar kan ik hem WEL pre-orderen? anyone?

bedankt,

BaRF :'(

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Ik had precies hetzelfde, ik heb 2x geprobeerd te orderen op mijn vaders masetercard van de postbank, allebei de keren werd hij gecanceld. Nu heb ik hem aangevraagd op de ABN masmtercard van een vriend van me, en die is niet afgewezen! Ze geven je bank 48 uur de tijd om die informatie vrij te geven, dus volgens mij ligt het er ook aan wanneer je het doet. Kzou zeggen probeer het nog een keer op een nieuwe account, suc6!

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

En nog steeds geen spoor van de R8500, ik begin het allemaal maar een beetje vaag te vinden, zogenaamd shippen, maar nog steeds geen f*cking review.

De 1e Ti500's gaan alweer over de toonbank (Visiontek shipt).

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Op donderdag 04 oktober 2001 10:26 schreef Selachii het volgende:
Ik had precies hetzelfde, ik heb 2x geprobeerd te orderen op mijn vaders masetercard van de postbank, allebei de keren werd hij gecanceld. Nu heb ik hem aangevraagd op de ABN masmtercard van een vriend van me, en die is niet afgewezen! Ze geven je bank 48 uur de tijd om die informatie vrij te geven, dus volgens mij ligt het er ook aan wanneer je het doet. Kzou zeggen probeer het nog een keer op een nieuwe account, suc6!
Ok thanks, ik probeer het net zolang tot ze dat ding voor nix geven om van me af te zijn ;)

greetings, my fellow-R8500 wanters!

BaRF :r

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

euh reviews graag, verdomme zit ik me voor niks thuis te vervelend, die review van de Iwill XP333 schiet ook al niet op... jeez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik neem aan dat jullie allemaal opp rage3d komen? er is een draadje van een gast die er al een heeft en hij mag eignelijk nog niks zeggen, maar zit wel vrij veel te hinten, good read

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Laatst online: 05:50
Op donderdag 04 oktober 2001 12:11 schreef -THaVinNY- het volgende:
ik neem aan dat jullie allemaal opp rage3d komen? er is een draadje van een gast die er al een heeft en hij mag eignelijk nog niks zeggen, maar zit wel vrij veel te hinten, good read
Een direkte link zou handig zijn :)

http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=926fe5c80b414f50278f2998671de5fc&threadid=33583202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja NitroGL, maar ik krijg een beetje de sch*t van dit geheimzinnige stille gedoe, geef 'ons' bv. een globale richtdatum.

Zou er soms iets goed fout zitten...normaal gesproken lekken er altijd reviews uit, ik ben blij dat ik nog niet gepreordered heb, want ik begin dit steeds vager te vinden?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

Op donderdag 04 oktober 2001 11:49 schreef BaRF het volgende:

[..]

Ok thanks, ik probeer het net zolang tot ze dat ding voor nix geven om van me af te zijn ;)

greetings, my fellow-R8500 wanters!

BaRF :r
JIPPIE, na 1 1/2 week in de pre-order te hebben gestaan is ook mijn 3e order gecanceld! CRAPPY! ff kijken of iemand in het grote-radeon pre-order topic al wat gevonden heeft :(

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah sory van die directe link, maar inderdaad is het allemaal erg vaagjes het schijnt dat bijvoorbeeld de dell orders pas de 15e verstuurd worden, dus misschien moetne we tot dan wachten.. ik snap er ook niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 04 oktober 2001 12:56 schreef Selachii het volgende:

[..]

JIPPIE, na 1 1/2 week in de pre-order te hebben gestaan is ook mijn 3e order gecanceld! CRAPPY! ff kijken of iemand in het grote-radeon pre-order topic al wat gevonden heeft :(
Hoezo?, waarom dat nou weer?

Gvd als dat waar is, dan breekt bij mij helemaal de hel los ggrrr, dan hoef ik er ook niet meer aan te beginnen, jij had toch een ABN/master card?

Als dat waar is, laat je bank het anders dat even regelen, je hebt er toch recht op?, anders heb je ook maar weinig aan zo'n ABN/mastercard, pff wat een moeilijk gedoe zeg met die klote Radeon, ik heb m'n buik er al bijna weer van vol :(

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

yup, ik heb het nu met postbank en ABN mastercards geprobeerd. Het gekke is dat die ABN het wel veel langer uithield. kGa nog ff op onderzoek uit.

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op donderdag 04 oktober 2001 13:48 schreef Selachii het volgende:
yup, ik heb het nu met postbank en ABN mastercards geprobeerd. Het gekke is dat die ABN het wel veel langer uithield. kGa nog ff op onderzoek uit.
Ze kunnen dat volgens mij niet weigeren, als hij Mastercardwaardig is, of hij moet rood staan.

Ps, je hebt toch wel met zijn naam besteld die op z'n credit staat?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii

Selachii

gamedev

jahjah, offcourse. Maar ik heb van die laatste nog niet gehoord waarom hij gecanceld is.

Zie het 'grote radeon pre-order topic' Daar post ik hoe het verder gaat met mijn pre-order, anders loop ik alles dubbel te spammen hier en daar :) En anders wordt het zo offtopic :)

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23375

Hebben jullie deze al gezien?
http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010929/image/nrad851.html

Misschien kun je beter proberen om in Japan te orderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Anand
"There's been a bit of a delay. I just got word from ATI; The boards will be in stores next week and all online shipments should go out on Tuesday. I couldn't get a straight answer as to what the delay was. While I've been hearing some stories already I won't contribute to the rumor mill though. So to recap, the new release date is next week.

I'll let you all know anything else that comes my way.

Take care,
Anand

P.S. The exact words to me were "you'll be pleasantly surprised" [in regards to the performance]. " "
link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op vrijdag 05 oktober 2001 09:34 schreef hjs het volgende:
P.S. The exact words to me were "you'll be pleasantly surprised" [in regards to the performance]. " "
Nice, nou moet ik nog ff wat geduldtherapie nemen ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Edward, neem wat sterrenthee, helpt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op vrijdag 05 oktober 2001 03:29 schreef madashell het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010929/image/nrad851.html

Misschien kun je beter proberen om in Japan te orderen?
Mooie wallpaper...

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op vrijdag 05 oktober 2001 10:19 schreef hjs het volgende:
Edward, neem wat sterrenthee, helpt goed :D
Nah, ik heb al een te grote fantasie, en ben net van de coke af ;)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 10:34 schreef edward2 het volgende:

[..]

Nah, ik heb al een te grote fantasie, en ben net van de coke af ;)
Mooi, hou je weer wat geld over voor je Auto en\of de PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

En dat zal weer hard nodig zijn: nieuwe moederborden, AthlonXP, R8500 en ga zo maar door.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Kun je nu niet een tijdje tevreden zijn met wat je hebt?

Wanneer begin je je eigen Hardware site? je koopt toch al die zooi dus kun je er ook wel een review over schrijven :D

oh ja, iemand nog een pc winnen (arme huisvaders zoals ik bv.)
Electic
- (1) Tiger MP (S2460) Motherboard
- (2) Athlon 1.2 Ghz MP Processor
- (1) nVidia GeForce3 Video Card
- (1) One Enlight Computer Case (Pictured Left) / Includes 300W Power Supply
- 256 Megabytes of DDR Memory (PC2100)
- (1) 36x CD-ROM drive provided
- (1) 30 GB Maxtor ATA-100 Hard Drive
- No floppy drive provided
- (1) Monitor Samsung SYNCMASTER 950P 19 Inch Monitor

Dus iemand begin december een GF3 ruilen voor een R-8500 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Tevreden? jazeker, maar ik wil gewoon het beste :)

Ik zal het sterker vertellen, ik loop al heel lang met de gedachte om een internetwinkel te beginnen.

Mijn vader was ondernemer, nee niet falliet, en zou mij opweg kunnen helpen.

Ik zit nog te twijfelen, omdat ik aardig wat te verliezen heb en dat niet zonder goed plan of 100% er achterstaan opgeef.

IK WIL BENCHES!!!

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 11:31 schreef edward2 het volgende:
Tevreden? jazeker, maar ik wil gewoon het beste :)

Ik zal het sterker vertellen, ik loop al heel lang met de gedachte om een internetwinkel te beginnen.
dus jij wilt 'krom liggen' voor marges van +/- 5%?? (als je een beetje goed wilt zitten met je prijzen??)

Anyway nog niemand een review gespot??

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Tuurlijk, werken met je luie donder!, ik mag nu dan wel ambtenaar zijn, werken van 9 tot 5 is het hier ook niet ;)

Maar daarom zeg ik dat ik wat te verliezen heb, dit zijn enkele van m'n twijfels dus, + nog andere zaken.

Ik ken echter een aantal mensen die het wel voor de wind gaat.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24855

Op vrijdag 05 oktober 2001 11:47 schreef edward2 het volgende:
Daarom zeg ik dat ik wat te verliezen heb, dit zijn enkele van m'n twijfels dus, + nog andere zaken.

Ik ken echter een aantal mensen die het wel voor de wind gaat.
als je een goeie site hebt (layout) , goed logo , sterke slogan, scherpe prijzen... dan kan het helemaal goed komen.
ookal heb je een kleine marge , je maakt dan wel ruige omzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Mhhh, goed plan edward.
tenminste als Radeon topic bestuursleden een leuke korting krijgen ;)

Lijkt me wel leuk zo'n eigen winkel, maar erg veel werk, zeker om hem op te starten. Ga eens babbelen met Noud zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Tuurlijk hjs, kwantumkorting bv :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 12:57 schreef edward2 het volgende:
Tuurlijk hjs, kwantumkorting bv :)
twee voor de prijs van een bedoel je zeker :?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.